-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
παρακαλω, οι γνωστες της Αλφα:τι λαδι ειναι προτιμωτερο για τον 1750Τ ?
1η λύση : Ότι λέει το manual
2η λύση : Ρωτάει (-ας) έναν με turboMito που εχει κάμποσους μήνες κυκλοφορίας
3η λύση : Οτιδήποτε πλήρως συνθετικό με SAE 5-40 και ΑCEA A3, δηλαδή κάτι τέτοιο
http://www.redlineoil.com/product.aspx?pid=3&pcid=21
δύσκολα θα βρει κάτι καλύτερο.
-
Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:
παρακαλω, οι γνωστες της Αλφα:
τι λαδι ειναι προτιμωτερο για τον 1750Τ ?
1η λύση : Ότι λέει το manual
2η λύση : Ρωτάει (-ας) έναν με turboMito που εχει κάμποσους μήνες κυκλοφορίας
3η λύση : Οτιδήποτε πλήρως συνθετικό με SAE 5-40 και ΑCEA A3, δηλαδή κάτι τέτοιο
http://www.redlineoil.com/product.aspx?pid=3&pcid=21
δύσκολα θα βρει κάτι καλύτερο.
ευχαριστω για τις απαντησεις.
το ζητουμενο ειναι οι αλλαγες να γινονται με λαδι που εχει αγοραστει απο πριν απο τον κατοχο, για να αποφευχθει καθε πιθανοτητα να βαλει η αντιπροσωπια 'οτι να'ναι'. Και φυσικα να ειναι συμφνωνο με τις προδιαγραφες της ΑR για να ειναι καλυμενος απο την εγγυηση.
-
np
-
Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:
παρακαλω, οι γνωστες της Αλφα:
τι λαδι ειναι προτιμωτερο για τον 1750Τ ?
1η λύση : Ότι λέει το manual
2η λύση : Ρωτάει (-ας) έναν με turboMito που εχει κάμποσους μήνες κυκλοφορίας
3η λύση : Οτιδήποτε πλήρως συνθετικό με SAE 5-40 και ΑCEA A3, δηλαδή κάτι τέτοιο
http://www.redlineoil.com/product.aspx?pid=3&pcid=21
δύσκολα θα βρει κάτι καλύτερο.
Τι λέει το manual ? Σίγουρα πάντως πρέπει να έχει προδιαγραφή ACEA C3 (και όχι Α3). Αυτά στο link δεν κάνουν.
Υποθέτω ότι τα Selenia K Pure Energy που συνιστώνται για τους T-Jet, θα είναι τα πλεον κατάλληλα. -
Ο χρήστης Panos272 έγραψε:
παρακαλω, οι γνωστες της Αλφα:
τι λαδι ειναι προτιμωτερο για τον 1750Τ ?
1η λύση : Ότι λέει το manual
2η λύση : Ρωτάει (-ας) έναν με turboMito που εχει κάμποσους μήνες κυκλοφορίας
3η λύση : Οτιδήποτε πλήρως συνθετικό με SAE 5-40 και ΑCEA A3, δηλαδή κάτι τέτοιο
http://www.redlineoil.com/product.aspx?pid=3&pcid=21
δύσκολα θα βρει κάτι καλύτερο.
Τι λέει το manual ? Σίγουρα πάντως πρέπει να έχει προδιαγραφή ACEA C3 (και όχι Α3). Αυτά στο link δεν κάνουν.
Υποθέτω ότι τα Selenia K Pure Energy που συνιστώνται για τους T-Jet, θα είναι τα πλεον κατάλληλα.δεν ξέρω τι λέει το manual , δεν έχω την tbi αλλά την ατμοσφαιρική. Το λάδι που έδωσα το χρησιμοποιώ στη δική μου και από ότι βλέπω κάνει και για την τουρμπάτη. Και είναι όντως από τα κορυφαία , σύμφωνα με ένα πολύ αναλυτικό υπόμνημα που είχαν δημοσιεύσει τα παιδιά στο alfisti.gr.Και το βλέπω κι εγώ στο δικό μου μοτέρ.
Θα το δω αυτό που λες για την προδιαγραφή πάντως. -
Λοιπον παιδια ειδε χθες η κοπελια μου διαφημηση της Alfa Romeo για τις εκπτωσεις της και λεει ΜΙΤΟ απο 11.100 ευρω ( ). Ισχυει κατι τετοιο? Για ποια μοντελα ισχυει ΑΝ ισχυει και για ποιες εκδοσεις των μοντελων (κατα προτιμηση της ΜΙΤΟ γιατι γι αυτη ενδιαφερθηκε το κουκλακι μου αν ειναι οντως σε τετοια τιμη)?
Για να μην βαλω τωρα νταλκα στο κεφαλι μου να τρεχω να ρωταω δεξια και αριστερα σε αντιπροσωπειες αν ξερει καποιος κατι ας το πει εδω.
-
Εννοεί την 95αρα με όλο το κέρδος της απόσυρσης.
-
Προφανώς η τιμή ισχύει με τη μέγιστη δυνατή επιδότηση που μπορείς να πάρεις από το μέτρο της απόσυρσης, είναι για το μικρό κινητήρα και όχι για τους turbo και φυσικά δεν περιλαμβάνει μεταλλικό χρώμα, έξοδα φακέλου, πινακίδες, τέλη κλπ συναφή.
-
Ο χρήστης ikaruga έγραψε:
Λοιπον παιδια ειδε χθες η κοπελια μου διαφημηση της Alfa Romeo για τις εκπτωσεις της και λεει ΜΙΤΟ απο 11.100 ευρω ( ). Ισχυει κατι τετοιο? Για ποια μοντελα ισχυει ΑΝ ισχυει και για ποιες εκδοσεις των μοντελων (κατα προτιμηση της ΜΙΤΟ γιατι γι αυτη ενδιαφερθηκε το κουκλακι μου αν ειναι οντως σε τετοια τιμη)?Για να μην βαλω τωρα νταλκα στο κεφαλι μου να τρεχω να ρωταω δεξια και αριστερα σε αντιπροσωπειες αν ξερει καποιος κατι ας το πει εδω.
ουσιαστικά δεν έχεις κανένα όφελος πέρα από την απόσυρση...
και το κέρδος αυτό προκύπτει αν αποσύρεις όχημα 2500cc και πάνω... -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Λοιπον παιδια ειδε χθες η κοπελια μου διαφημηση της Alfa Romeo για τις εκπτωσεις της και λεει ΜΙΤΟ απο 11.100 ευρω ( ). Ισχυει κατι τετοιο? Για ποια μοντελα ισχυει ΑΝ ισχυει και για ποιες εκδοσεις των μοντελων (κατα προτιμηση της ΜΙΤΟ γιατι γι αυτη ενδιαφερθηκε το κουκλακι μου αν ειναι οντως σε τετοια τιμη)?
Για να μην βαλω τωρα νταλκα στο κεφαλι μου να τρεχω να ρωταω δεξια και αριστερα σε αντιπροσωπειες αν ξερει καποιος κατι ας το πει εδω.
ουσιαστικά δεν έχεις κανένα όφελος πέρα από την απόσυρση...
και το κέρδος αυτό προκύπτει αν αποσύρεις όχημα 2500cc και πάνω...Και χαρηκε το κοριτσι τζαμπα και αδικα (ασχετα αν βεβαια εγω ψιλοχαρηκα γιατι γλυτωσα το τρεξιμο).
-
-
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Την ειχα δει απο κοντα, απο μεσα για την ακριβεια στην εκθεση, στο Παρισι περισυ τετοια εποχη.
Ειναι μεσα (με τα carbon και τις κοκκινες ραφες)- εξω πανεμορφη.
Βγαινει ομως αυτο το χρωμα (rosso 8c?) στην παραγωγη?Ας αφήσουν τα φρου φρου και τα αρώματα οι ιταλοί και ας την βγάλουν 150kg πιο ελαφρυά...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Την ειχα δει απο κοντα, απο μεσα για την ακριβεια στην εκθεση, στο Παρισι περισυ τετοια εποχη.
Ειναι μεσα (με τα carbon και τις κοκκινες ραφες)- εξω πανεμορφη.
Βγαινει ομως αυτο το χρωμα (rosso 8c?) στην παραγωγη?Ας αφήσουν τα φρου φρου και τα αρώματα οι ιταλοί και ας την βγάλουν 150kg πιο ελαφρυά...
Έχεις δει πουθενά κουπέ ευρείας παραγωγής 4.40m να είναι 1300 κιλά??
-
Μια χαρά είναι η Brera. Χρειάζεται απλώς ένα αυτόματο κιβώτιο σαν της Delta.
Ελπίζω να με ακούσει η Alfa, για να υπάρχουν στα μεταχειρισμένα μερικές σε 1-2 χρόνια... -
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Την ειχα δει απο κοντα, απο μεσα για την ακριβεια στην εκθεση, στο Παρισι περισυ τετοια εποχη.
Ειναι μεσα (με τα carbon και τις κοκκινες ραφες)- εξω πανεμορφη.
Βγαινει ομως αυτο το χρωμα (rosso 8c?) στην παραγωγη?Ας αφήσουν τα φρου φρου και τα αρώματα οι ιταλοί και ας την βγάλουν 150kg πιο ελαφρυά...
Έχεις δει πουθενά κουπέ ευρείας παραγωγής 4.40m να είναι 1300 κιλά??
Αν λάβουμε υπόψην μας τα νούμερα των περιοδικών, -150kg μας κάνει περίπου 1400kg που είναι καλά για κουπέ παραγωγής ...
1500+ δεν είναι καλα -
Εγώ διαβάζω 1430 να λέει ο κατασκευαστής και φυσικά παίζουν οι γνωστές αποκλίσεις όπως σε όλα τα νούμερα και σε όλα τα αυτοκίνητα. Αν δεχτούμε ότι και 1500 κιλά να είναι η βασική έκδοση (που είναι όντως πολλά) με το -150 που λες πάμε στα 1350 που και πάλι είναι λίγα για τις διαστάσεις της. Δεν λέω ότι δεν γίνεται και ότι δεν θα ήταν πολύ καλό αλλά θα ήθελε και άλλα υλικά τα οποία θα εκτόξευαν την τιμή! Καλύτερα 1500 που είναι τώρα και τιμή 35 χιλιάρικα ώστε να μπορώ να την αποκτήσω, παρά 1300 κιλά και τιμή 50 χιλιάρικα όπου εκεί θα έπαιρνα τα @@ μου!!
Και μιλάμε πάντα φυσικά για την TBi έτσι!! Ούτε diesel, ούτε Q4...
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Εγώ διαβάζω 1430 να λέει ο κατασκευαστής και φυσικά παίζουν οι γνωστές αποκλίσεις όπως σε όλα τα νούμερα και σε όλα τα αυτοκίνητα. Αν δεχτούμε ότι και 1500 κιλά να είναι η βασική έκδοση (που είναι όντως πολλά) με το -150 που λες πάμε στα 1350 που και πάλι είναι λίγα για τις διαστάσεις της. Δεν λέω ότι δεν γίνεται και ότι δεν θα ήταν πολύ καλό αλλά θα ήθελε και άλλα υλικά τα οποία θα εκτόξευαν την τιμή! Καλύτερα 1500 που είναι τώρα και τιμή 35 χιλιάρικα ώστε να μπορώ να την αποκτήσω, παρά 1300 κιλά και τιμή 50 χιλιάρικα όπου εκεί θα έπαιρνα τα @@ μου!!Και μιλάμε πάντα φυσικά για την TBi έτσι!! Ούτε diesel, ούτε Q4...
RX8 1350kg
Audi A5 1.8TFSi 1395kg στα 4.6 μέτρα
Cayman 1330kg με 2.9λ κινητήρα. -
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Εγώ διαβάζω 1430 να λέει ο κατασκευαστής και φυσικά παίζουν οι γνωστές αποκλίσεις όπως σε όλα τα νούμερα και σε όλα τα αυτοκίνητα. Αν δεχτούμε ότι και 1500 κιλά να είναι η βασική έκδοση (που είναι όντως πολλά) με το -150 που λες πάμε στα 1350 που και πάλι είναι λίγα για τις διαστάσεις της. Δεν λέω ότι δεν γίνεται και ότι δεν θα ήταν πολύ καλό αλλά θα ήθελε και άλλα υλικά τα οποία θα εκτόξευαν την τιμή! Καλύτερα 1500 που είναι τώρα και τιμή 35 χιλιάρικα ώστε να μπορώ να την αποκτήσω, παρά 1300 κιλά και τιμή 50 χιλιάρικα όπου εκεί θα έπαιρνα τα @@ μου!!
Και μιλάμε πάντα φυσικά για την TBi έτσι!! Ούτε diesel, ούτε Q4...
RX8 1350kg
Audi A5 1.8TFSi 1395kg στα 4.6 μέτρα
Cayman 1330kg με 2.9λ κινητήρα.- Μαγκιά τους! Απλά παίρνεις λιγότερο premium κατασκευή απόλες τις απόψεις συν ο πολύ ελαφρύς Wankel
- 1420 είναι το Α5 1.8 χειροκίνητο και θα ισχύει ότι ισχύει και για το Q5 μου δηλ +100 κιλά min
- Πολύ πολύ ακριβότερη κατασκευή και άρα έρχεσαι στα λόγια μου πιο πάνω!
-
1395 δίνει ο κατασκευαστής στο Α5(και σίγουρα η Brera δε βγαίνει στα κιλά που λέει ο κατασκευαστής).
Δηλαδή και πιο ελαφρύ από Brera και 20 πόντους παραπάνω.
ΑLFA ROMEO FORUM