-
Καβουρα ειδα στη Πραγα ενα Α3 sportback f/l με τα LED μπροστα και τα πισω φωτα αναβαν οπως εχεις κανει εσυ τα δικα σου...
Υπενθυμιζω οτι στη Τσεχια τα φωτα ημερας ειναι υποχρεωτικα ολο το χρονο ,ολο το 24ωρο.
Στα πλαισια μαλλον αυτου ,αλλα και των υποχρεωτικων φωτων ημερας απο το 2011 σε ολη την ΕΕ,παρατηρησα οτι ολα τα Octavia f/l στη Τσεχια ,ειχαν φωτα ημερας ενσωματωμενα στα φωτα ομιχλης.Δηλαδη στα φωτα ομιχλης υπηρχαν δυο λαμπες,απο τις οποιες η μια αναβε μολις εμπαινε σε λειτουργια ο κινητηρας.Επισης στο Fabia II που νοικιασα ,με το που εβαζα μπροστα αναβαν τα μεσαια φωτα ,με το διακοπτη στο 0 και χωρις να φωτιζεται ο πινακας οργανων.
Επισης ειδα οτι στη νεα ΜΒ Ε klas,οπου δεν υπηρχαν led στον προφυλακτηρα ,αλλα οι δυο στρoγγυλοι προβολεις,ο εξωτερικος λειτουργουσε παλι ως DRL. -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
...
Σε γενικές γραμμές συμφωνούμε.
Δεν έχει τύχει ακόμη να οδηγήσω Tbi και δεν μπορω να εκφέρω άποψη, έχει τύχει όμως να οδηγήσω αυτοκίνητα που ενώ δεν είχαν πρόβλημα δύναμης στις μεσαίες, στα χαμηλά (και εννοώ στην αποσύμπλεξη για νορμάλ εκκίνηση) κάθε φορά που πήγαινες να ξεκινήσεις ή κόντευε να σβήσει ή μπέρδευε, πράγμα το οποίο είναι άκρως ενοχλητικό και καθόλου άχρηστη πληροφορία (λες και ξεκινάμε σπάνια... ειδικά σε κίνηση δεν κάνουμε άλλη δουλειά) με αποτέλεσμα να χρειάζεται να μαρσάρεις σαν μ@λάκας κάθε φορά που ξεκινάς / παρκάρεις / ανεβαίνεις ράμπα κλπ...
Δεν ξέρω λοιπόν αν όσοι αναφέρονται στον Tbi εννοούν αυτό ή κάτι άλλο... το σίγουρο είναι πως το παραπάνω -σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο- είναι απίστευτα εκνευριστικό...Aπο την πλευρα μου τουλαχιστον, εγω αυτο εννοω. Αν πχ πας να ξεκινησεις, κανωντας
σχετικα αποτομη αποσυμπλεξη στις 800σ.α.λ, απλα θα σβησει...
Δεν μου εχει συμβει ποτε, με κανενα αλλο αυτοκινητο που ετυχε να οδηγησω.Βαρυς σφονδυλος;
Δεν μπορω με σιγουρια να πω, αλλα βαρυ σφονδυλο, εχει πχ το δικο μου (Vectra sport 00')
και ξεκιναει απο 750-800σ.α.λ χωρις καθολου γκαζι πολυ ανετα...(100αλογα/1250κιλα)
Κατι σε ρυθμιση με ηλεκτρικα, ηλεκτρονικο γκαζι και γενικα σε 'μπερδεμα' μου εκανε
εμενα περισσοτερο, οχι σε αδυναμια κινητηρα χαμηλα ή λογω αυξημενου βαρους του αυτοκινητου... -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Καβουρα ειδα στη Πραγα ενα Α3 sportback f/l με τα LED μπροστα και τα πισω φωτα αναβαν οπως εχεις κανει εσυ τα δικα σου...
Υπενθυμιζω οτι στη Τσεχια τα φωτα ημερας ειναι υποχρεωτικα ολο το χρονο ,ολο το 24ωρο.
Στα πλαισια μαλλον αυτου ,αλλα και των υποχρεωτικων φωτων ημερας απο το 2011 σε ολη την ΕΕ,παρατηρησα οτι ολα τα Octavia f/l στη Τσεχια ,ειχαν φωτα ημερας ενσωματωμενα στα φωτα ομιχλης.Δηλαδη στα φωτα ομιχλης υπηρχαν δυο λαμπες,απο τις οποιες η μια αναβε μολις εμπαινε σε λειτουργια ο κινητηρας.Επισης στο Fabia II που νοικιασα ,με το που εβαζα μπροστα αναβαν τα μεσαια φωτα ,με το διακοπτη στο 0 και χωρις να φωτιζεται ο πινακας οργανων.
Επισης ειδα οτι στη νεα ΜΒ Ε klas,οπου δεν υπηρχαν led στον προφυλακτηρα ,αλλα οι δυο στρoγγυλοι προβολεις,ο εξωτερικος λειτουργουσε παλι ως DRL.δεν κατάλαβα το σχόλιό σου...
Υπονοείς δηλαδή ότι καλώς έκανα...?update σχετικά με το DSG:
κάναμε εκτενείς μετρήσεις σήμερα.
Προσπαθούν (μέσω των μετρήσεων) να καταλάβουν αν φταίει κάτι μηχανικό ή κάτι ηλεκτρονικό.
Έγινε ξανά ρύθμιση των παραμέτρων του dsg (σε περίπτωση που κάτι δεν είχε ρυθμιστεί εξαρχής σωστά και ήταν κάτι απλό), αλλά δεν παρατηρήθηκαν καμία διαφορά στην αντίδραση του dsg.
Είμαστε εν αναμονή μέχρι το επόμενο τηλεφώνημά τους. -
Τι δε καταλαβες ? Απλα λεω οτι σε αλλη μια χωρα,εκτος απο αυτες που εχεις αναφερει ηδη,το Α3 εχει τη διαμορφωση που ενεργοποιησες εσυ για τα πισω φωτα.Οποτε ειναι εντελως απιθανο να ενοχλεις τους αλλους οδηγους.
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Τι δε καταλαβες ? Απλα λεω οτι σε αλλη μια χωρα,εκτος απο αυτες που εχεις αναφερει ηδη,το Α3 εχει τη διαμορφωση που ενεργοποιησες εσυ για τα πισω φωτα.Οποτε ειναι εντελως απιθανο να ενοχλεις τους αλλους οδηγους.+1
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Πάντως το τιμόνι στα πολλά είναι υπέροχο και στα λίγα είναι πάρα πολύ πρακτικόΕπειδή δεν πολυπαρακολουθώ πλέον αυτές τις συζητήσεις, αν μιλάμε για το δικό μας μετά από 2 χρόνια συμβίωσης μαζί του συμφωνώ κι επαυξάνω! Μάλιστα το προηγούμενο Σαββατοκύριακό έπαιζα με την παλία μου 147 (ατμοσφαιρική πια!)και μπορώ να πω πως σίγουρα αυτής έχει καλύτερη αίσθηση, αλλά του Α4 σαν πιο βαρύ σε ταχύτητες από 70-80 και πάνω είναι σαφώς πιο πρακτικό από εκεί και πάνω! Αν ήταν λίγο πιο γρήγορο θα ήταν το τέλειο!
Για το Α4 από 160 και πάνω έχω ακούσει ότι έχει διαφορετική κρεμαγιέρα από το 120. Ισχύει;
Το δίλιτρο έχει +servotronic από τα υπόλοιπα. Διαφορές του 120 με τα 160 δεν ξέρω. Εκεί οφείλονται και τα καλά λόγια που ακούτε κατά καιρούς για το τιμόνι του 2Τ Α4 από κατόχους! Αλλιώς θα ήταν μάλλον αδιάφορο!
Επίσης κάποιος ρώτησε για την S-line ανάρτηση, για 'μένα θα άξιζε αν την είχες από την αρχή, τώρα θα σου βγεί μάλλον πολύ ακριβά από μια aftermarket απότε προτίμησε μια από αυτές... Αν την είχες θα σου έλεγα να την κρατήσεις είναι πολύ καλή για αυτό το αυτοκίνητο (2Τ Quattro) ανέτη και σφιχτή όσο πρέπει.
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Τι δε καταλαβες ? Απλα λεω οτι σε αλλη μια χωρα,εκτος απο αυτες που εχεις αναφερει ηδη,το Α3 εχει τη διαμορφωση που ενεργοποιησες εσυ για τα πισω φωτα.Οποτε ειναι εντελως απιθανο να ενοχλεις τους αλλους οδηγους.είναι που καίω κάρβουνο.
-
ρε παιδια να ρωτησω κατι μετα τις τελευταιες μου επισκεψεις στο συνεργειο παρατηρω το εξης..
οποτε σβηνω το αυτοκινητο αφηνω συνηθως το trip computer στο ταχυμετρο.παρατηρησα σημερα ,γιατι με ξενισε καποιες φορες, οτι πλεον οταν το βαζω μπροστα παει στον υπολογιστη 1 , ενω παλια εμενα οπου το αφηνα (ταχυμετρο)παιζει να μου πειραξαν καμια ρυθμιση? μπορω να το αλλαξω αυτο ευκολα(εε καβουρα ?)
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ρε παιδια να ρωτησω κατι μετα τις τελευταιες μου επισκεψεις στο συνεργειο παρατηρω το εξης..
οποτε σβηνω το αυτοκινητο αφηνω συνηθως το trip computer στο ταχυμετρο.παρατηρησα σημερα ,γιατι με ξενισε καποιες φορες, οτι πλεον οταν το βαζω μπροστα παει στον υπολογιστη 1 , ενω παλια εμενα οπου το αφηνα (ταχυμετρο)παιζει να μου πειραξαν καμια ρυθμιση? μπορω να το αλλαξω αυτο ευκολα(εε καβουρα ?)
όσο έχεις αυτό το avatar δεν μπορώ να σου απαντήσω.
-
ειμαι στο τσακ να βαλω και σουπερ υπογραφη
φιλε εισαι εγκαθετος και τρολ οπως ολοι οι βαγγεληδες
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
:shifty:
ειμαι στο τσακ να βαλω και σουπερ υπογραφηφιλε εισαι εγκαθετος και τρολ οπως ολοι οι βαγγεληδες
ρε...βλέπεις το 'banned' που γράφει κάτω από το όνομά σου?
Με το που πληκτρολογήσεις την υπογραφή...όχι να τη σώσεις κιόλας, οι mods θα σου ρίξουν 30 μέρες αποκλεισμό.Που θα με πεις κει εγκάθετο...
-
ελα πες μου τωρα γιατι το κανει αυτο στο trip computer ο σχεδιαστικα και οδηγικα αδιαφορος κουβας μου?
αμα ειχα αλφα θα ειχα γλιτωσει απο αυτα τα προβληματα...
το πολυ πολυ να μου ξεβαφε το αυτοκινητο, σιγα το πραγμα -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
...
Σε γενικές γραμμές συμφωνούμε.
Δεν έχει τύχει ακόμη να οδηγήσω Tbi και δεν μπορω να εκφέρω άποψη, έχει τύχει όμως να οδηγήσω αυτοκίνητα που ενώ δεν είχαν πρόβλημα δύναμης στις μεσαίες, στα χαμηλά (και εννοώ στην αποσύμπλεξη για νορμάλ εκκίνηση) κάθε φορά που πήγαινες να ξεκινήσεις ή κόντευε να σβήσει ή μπέρδευε, πράγμα το οποίο είναι άκρως ενοχλητικό και καθόλου άχρηστη πληροφορία (λες και ξεκινάμε σπάνια... ειδικά σε κίνηση δεν κάνουμε άλλη δουλειά) με αποτέλεσμα να χρειάζεται να μαρσάρεις σαν μ@λάκας κάθε φορά που ξεκινάς / παρκάρεις / ανεβαίνεις ράμπα κλπ...
Δεν ξέρω λοιπόν αν όσοι αναφέρονται στον Tbi εννοούν αυτό ή κάτι άλλο... το σίγουρο είναι πως το παραπάνω -σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο- είναι απίστευτα εκνευριστικό...Aπο την πλευρα μου τουλαχιστον, εγω αυτο εννοω. Αν πχ πας να ξεκινησεις, κανωντας
σχετικα αποτομη αποσυμπλεξη στις 800σ.α.λ, απλα θα σβησει...
Δεν μου εχει συμβει ποτε, με κανενα αλλο αυτοκινητο που ετυχε να οδηγησω.Βαρυς σφονδυλος;
Δεν μπορω με σιγουρια να πω, αλλα βαρυ σφονδυλο, εχει πχ το δικο μου (Vectra sport 00')
και ξεκιναει απο 750-800σ.α.λ χωρις καθολου γκαζι πολυ ανετα...(100αλογα/1250κιλα)
Κατι σε ρυθμιση με ηλεκτρικα, ηλεκτρονικο γκαζι και γενικα σε 'μπερδεμα' μου εκανε
εμενα περισσοτερο, οχι σε αδυναμια κινητηρα χαμηλα ή λογω αυξημενου βαρους του αυτοκινητου...Wellcome to club 'dual mass flywheel' alfa romeo!, ελληνιστή ΄πλατό διπλής μάζας' που σημαίνει :
α Διπλά λεφτά όταν θα πάτε να αλλάξετε συμπλεκτη σε σχέση με αυτά που ξέρατε μέχρι τώρα (1000 και πάνω)
β Και θα αλλάξετε νωρίτερα γιατί θα στροφάρετε για να ξεκινήσετε χωρίς να σας σβήσει.
Όλα αυτά για να έχετε λιγότερους κραδασμούς απο το κινητήρα προς το σασμάν (αυτό είναι το όφελος απο τα πλατό διπλής μάζας)
Για τέλος μια συμβουλή για να αντέξει ο πάνακριβός σας δισκος περισσότερο. ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ να μη επιταχύνετε με μεγάλη ταχύτητα (5η,6η) και χαμηλές στροφές . Ναι ξέρω έχετε ροπή ελέω turbo, αλλά όταν πάτε για δίσκο στα 30000 χλμ θα με θυμηθήτε.
Υ.Γ. άλλα μέλη του club Ford, Audi, VW κλπ με τα ίδια ακριβώς συμπτωματα. -
εγω επιταχυνω συνεχεια με χαμηλες στροφες και 5η-6η και εχω 40.000 χλμ
-
Ισως δε το διατύπωσα σωστά, τέρμα το γκάζι απο χαμηλές στροφές (1000-1500) με 5η-6η, με χαιδέματα του γκαζιού, δε παθαίνει τίποτα
-
Ο χρήστης MONMAN2 έγραψε:
Ισως δε το διατύπωσα σωστά, τέρμα το γκάζι απο χαμηλές στροφές (1000-1500) με 5η-6η, όχι χαιδέματα του γκαζιού.ε καλα αυτο η αληθεια ειναι οτι δεν το κανω γιατι ειναι λιγο χαζο..
αλλα απο 1800 πχ το κανω συνεχεια...γενικα δεν πεφτω κατω απο τις 1500
-
Ο χρήστης MONMAN2 έγραψε:
......
Για τέλος μια συμβουλή για να αντέξει ο πάνακριβός σας δισκος περισσότερο. ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ να μη επιταχύνετε με μεγάλη ταχύτητα (5η,6η) και χαμηλές στροφές . Ναι ξέρω έχετε ροπή ελέω turbo, αλλά όταν πάτε για δίσκο στα 30000 χλμ θα με θυμηθήτε.Αν δεν πατας συμπλεκτη τι παθαινει ο δισκος σε επιταχυνση απο χαμηλες στροφες;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
......
Για τέλος μια συμβουλή για να αντέξει ο πάνακριβός σας δισκος περισσότερο. ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ να μη επιταχύνετε με μεγάλη ταχύτητα (5η,6η) και χαμηλές στροφές . Ναι ξέρω έχετε ροπή ελέω turbo, αλλά όταν πάτε για δίσκο στα 30000 χλμ θα με θυμηθήτε.Αν δεν πατας συμπλεκτη τι παθαινει ο δισκος σε επιταχυνση απο χαμηλες στροφες;
ναι οντως? εμενα ο δισκος του σαπακιου μου την ακουει οταν κανω εκκινησεις κυριως ή αμα τον πατιναρω σε καμια ανηφορα..
-
το δικό μου V6 3000cc δε το αφήνω να πέφτει κάτω από τις 2000 σαλ
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
......
Για τέλος μια συμβουλή για να αντέξει ο πάνακριβός σας δισκος περισσότερο. ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ να μη επιταχύνετε με μεγάλη ταχύτητα (5η,6η) και χαμηλές στροφές . Ναι ξέρω έχετε ροπή ελέω turbo, αλλά όταν πάτε για δίσκο στα 30000 χλμ θα με θυμηθήτε.Αν δεν πατας συμπλεκτη τι παθαινει ο δισκος σε επιταχυνση απο χαμηλες στροφες;
τιποτα δεν παθαινει ,αφου δεν εχει δυναμη η μηχανη εκεινη την ωρα δεν τον ζοριζει.
AUDI FORUM