Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΘΗΤΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ?
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΘΗΤΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 4 / 7
    Αντίλογος
    34
    122
    578
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      roulis21 last edited by

      Ο χρήστης avel έγραψε:

      4, Καλη η προσαρμογη των παιδιων με οτυς Η/Υ σε μικρη ηλικια αλλα φοβαμαι πολυ οτι η τσοντα και to facebook θα πανε συννεφο.

      Το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ) διαθέτει proxy servers που κόβουν τέτοιο περιεχόμενο.

      ναι αλλα Wi-fi θα βρει παντου, στο προαυλιο απο καποιο γειτονα ας πουμε,

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        johnkyr last edited by

        Ο χρήστης roulis21 έγραψε:

        4, Καλη η προσαρμογη των παιδιων με οτυς Η/Υ σε μικρη ηλικια αλλα φοβαμαι πολυ οτι η τσοντα και to facebook θα πανε συννεφο.

        Το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ) διαθέτει proxy servers που κόβουν τέτοιο περιεχόμενο.

        ναι αλλα Wi-fi θα βρει παντου, στο προαυλιο απο καποιο γειτονα ας πουμε,

        βάζοντας manual κάποιον free proxy, πέραν του ΠΣΔ, το ξεπερνάς .....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          skous last edited by

          Ο χρήστης johnkyr έγραψε:

          4, Καλη η προσαρμογη των παιδιων με οτυς Η/Υ σε μικρη ηλικια αλλα φοβαμαι πολυ οτι η τσοντα και to facebook θα πανε συννεφο.

          Το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ) διαθέτει proxy servers που κόβουν τέτοιο περιεχόμενο.

          ναι αλλα Wi-fi θα βρει παντου, στο προαυλιο απο καποιο γειτονα ας πουμε,

          βάζοντας manual κάποιον free proxy, πέραν του ΠΣΔ, το ξεπερνάς .....

          Ναι αλλά υπάρχει και το parental control που προφανώς μπορεί να τα κλειδώσει αυτά (εκτός εάν μιλάμε για τρελά ψαγμένο παιδί 13 ετών, το οποίο προφανώς τότε δνεθα περίμενε τον Μαθητικό Υπολογιστή για να κάνει τα κόλπα του)

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            avel last edited by

            Ο χρήστης roulis21 έγραψε:
            ναι αλλα Wi-fi θα βρει παντου, στο προαυλιο απο καποιο γειτονα ας πουμε,

            Φυσικά, άσε που μπορεί να κάνει tether με το HTC του και να μπαίνει με 3G.

            Ντόινγκ!

            βάζοντας manual κάποιον free proxy, πέραν του ΠΣΔ, το ξεπερνάς .....

            Ναι, ΟΚ, θα μπορούσαν να κάνουν χίλια πράγματα για να κόψουν ανεπιθύμητη κίνηση, και στο τέλος πάλι θα υπάρχει τρόπος να το παρακάμψεις. Εδώ ολόκληρη Κίνα δεν έχει καταφέρει τον απόλυτο έλεγχο, το ΠΣΔ θα τα κόψει;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              stam69 last edited by

              Ο χρήστης skous έγραψε:

              Στο ερώτημα ποιός θα κάνει την διερεύνηση, η απάντηση προφανώς δεν είναι εσύ ή εγώ, αλλά λογικά το ΥΠΑΝ κξαι οι μηχανισμοί του. Τα laptops βγήκαν με συγκεκριμένες προδιαγραφές, δεν βγήκαν έτσι στην τύχη. Το ότι κάποιοι αποφάσισαν να αυξήσουν τις τιμές τους και να πουλάνε στα 450 ευρώ αυτά ποθ 1 μήνα πρίν έδιναν στα 350 ευρώ, είναι θέμα δικό τους και τις αγοράς και των μηχανισμών ελέγχων της αγοράς, όχι αυτουνού που έβγαλε τις προδιαγραφές (π.χ. Ψηφιακές Ενισχύσεις)

              Μια χαρά διαβάζεις σε οθόνη 10''. Εγώ δουλεύω (πρόσεξε, δουλεύω == >8 ώρες κοιτάω την οθόνη) άνετα σε 13''. Οπότε τα 10'' είναι τέλεια για υποστήριξη σε μαθησιακή διαδικασία (= κοιτάω την οθόνη π.χ. 20 λεπτά την ώρα max). Επίσης σκέψου το κόστος και το βάρος των λαπτοπς και πόσο αυτό είναι μικρότερο εάν είναι 10'' η οθόνη! Επίσης οι προδιαγραφή είναι =>10 inch. Υπάρχουν άρα και Μαθητικοί υπολογιστές με μεγαλύτερη οθόνη.

              Οι προδιαγραφές και βέβαια δεν βγήκαν στην τύχη, φωτογράφισαν τα netbook, αφού μόνο αυτά έχουν την απαιτούμενη αυτονομία. Το θέμα είναι ότι τα netbook έχουν και μικρή οθόνη και πληκτρολόγιο, άρα είναι ακατάλληλα για πολύωρη χρήση ('χρήση' είναι κάτι παραπάνω από σερφάρισμα, περιλαμβάνει και ανάγνωση βιβλίου, ενδεχομένως συγγραφή κειμένου-εργασιών κλπ). Όσο για το παράδειγμά σου, η οθόνη των 13' έχει εμβαδό πολύ μεγαλύτερο από των 10'. Μην τις συγκρίνεις.

              Δίκιο έχεις για τις υποδομές, αλλά και πάλι, 4 ώρες ανοικτό είναι υπερ-αρκετό στο επίπεδο που είμαστε. Όπως είπαμε, είναι υποστηρικτικό εργαλείο και όχι κύριο εργαλείο δουλειάς (π.χ. τα βιβλία υφίστανται σε hard copy)

              Αν οι μαθητές συνεχίσουν να χρησιμοποιούν τα βιβλία σε hard copy αλλά και το netbook ως e-book, τότε θα είμαστε σαν τις Πόντιες νοικοκυρές που αγοράζουν δύο πλυντήρια για να βάζουν πάνω τη σκάφη.

              Τα λαπτοπς που έρχονται έχουν όλα προεγκατεστημένο OS. Οπότε εξ'α ρχής όλα είναι ίδια.

              Τα laptop έχουν όλα XP, αλλά το δεύτερο λειτουργικό μπορεί να είναι ο,τιδήποτε=τρέχα γύρευε από ομοιομορφία. Από τις προδιαγραφές: Linux, Ubuntu (sic),…

              Ε; Κάλιστα μπορεί να γίνουν τα πάντα απο USB drive... Ο ρόλος του netbook (όπως και άλλον minimal sized συσκευών π.χ. macbook air) είναι να μην έχουν τα διάφορα παρελκόμενα που Α) αυξάνουν βάρος/μέγεθος/κόστος Β) χρειάζονται μια φορά στις 100. Προσωπικά, δεν βλέπω τον λόγο να υπάρχει CD/DVD. Ότι θέλουμε το κάνουμε share είτε με USB Stick, είτε μέσω δικτύου.

              Πώς θα διανείμεις νέο λογισμικό με USB stick; Ποιος θα κάτσει να κάνει την αντιγραφή από stick σε stick και από stick σε laptop; Πόσοι ιοί-trojan-κλπ θα περάσουν έτσι; Και ποιο wifi θα χρησιμοποιήσουν, αυτό που δεν υπάρχει σε κανένα σχολείο;

              Από τα παραπάνω, τα μισά δεν έχουν σχέση με την μελέτη για το πώς θα πρέπει να είναι αυτό που λέγεται 'Μαθητικός Υπολογιστής' (έχουν σχέση με το ευρύτερο θέμα 'TΠΕ στην εκπαίδευση'), και τα άλλα μισά απλώς έχουν μελετηθεί. Τις προδιαγραφές btw δεν τις έβγαλε ιδιωτική εταιρία, απλώς λογικά θα υπήρχε συνενόηση με διάφορες προδιαγραφές για να έρθει το όλο θέμα έντός budget.

              Ορθό. Αλλά τι σχέση έχει αυτό με την μελέτη προδιαγραφής του laptop? Εδώ μιλάς για άλλη υποδομή! Και γενικά δεν είναι δύσκολο να φτιάξουν ένα router προφιλ για τα σχολεία και να κόβουν τα άσχετα....

              ΔΕΝ μίλησα για laptop, μίλησα για πληροφοριακό σύστημα - έχει σημαντική διαφορά για όσους μπορούν να την καταλάβουν. Το Π.Σ. έχει, εκτός από τον τεχνικό εξοπλισμό, και λογισμικό, δεδομένα, χρήστες και (πάνω απ' όλα) διαδικασίες χρήσης και συγκεκριμένο ΣΚΟΠΟ! Στην προκείμενη περίπτωση, έχουμε τεχνικό εξοπλισμό, δεδομένα και χρήστες (των οποίων οι ανάγκες δεν λαμβάνονται υπόψη), αλλά τίποτε άλλο.

              Τις πλάκας λάπτοπ παίρνεις αλλά αυτό είναι άλλο θέμα

              Αυτό π.χ. στα 436 ευρώ, δεν κάνει για τη δουλειά; http://www.zero1.gr/product_info.php?products_id=97858. Ή αυτός http://www.ebw.gr/store/ProductView.aspx?productid=6656, στα 440 ευρώ; Συγκρίνονται με netbook σε οτιδήποτε εκτός από την αυτονομία;

              Το λογισμικό προφανώς και θα δωθεί, δεν βλέπω τον λόγο γιατί;

              Είσαι σίγουρος ότι υπάρχει; Αν ναι, γιατί δεν το δίνουν από τώρα; Είσαι σίγουρος ότι θα ενδιαφερθεί κανένας να το διανείμει;

              Υπάρχει όμως και θέμα ισότητας....

              Το αφήνω ασχολίαστο...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                skous last edited by

                Ο χρήστης stam69 έγραψε:

                Οι προδιαγραφές και βέβαια δεν βγήκαν στην τύχη, φωτογράφισαν τα netbook, αφού μόνο αυτά έχουν την απαιτούμενη αυτονομία. Το θέμα είναι ότι τα netbook έχουν και μικρή οθόνη και πληκτρολόγιο, άρα είναι ακατάλληλα για πολύωρη χρήση ('χρήση' είναι κάτι παραπάνω από σερφάρισμα, περιλαμβάνει και ανάγνωση βιβλίου, ενδεχομένως συγγραφή κειμένου-εργασιών κλπ). Όσο για το παράδειγμά σου, η οθόνη των 13' έχει εμβαδό πολύ μεγαλύτερο από των 10'. Μην τις συγκρίνεις.

                Αν οι μαθητές συνεχίσουν να χρησιμοποιούν τα βιβλία σε hard copy αλλά και το netbook ως e-book, τότε θα είμαστε σαν τις Πόντιες νοικοκυρές που αγοράζουν δύο πλυντήρια για να βάζουν πάνω τη σκάφη.

                Είπαμε είναι ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΑ εργαλεία, όχι κύρια εργαλεία μάθησης!
                Στόχοι της Δράσης είναι:
                η βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας
                η εξοικείωση των μαθητών με τις νέες τεχνολογίες
                η αναβάθμιση των δεξιοτήτων των μαθητών σχετικά με τη χρήση του ηλεκτρονικού υπολογιστή

                Δεν είνια η κατάργηση του τωρθινού τρόπου μάθησης. Οπότε μια χαρά είναι για αυτό που καλούνται να κάνουν! Μην ξεχνάς οτι είμαστε ακόμα πολύ πίσω ώστε να έχουμε εκπαίδευση μόνο βασισμένη σε Η/Υ! Εδώ η πλειονότητα των καθηγητώνβ σε γυμνάσια/λύκεια δεν έχει ακουμπήσει ποτέ Η/Υ! Εδώ το 50% των εισερχομένων στο τμήμα ΗΜΜΥ του ΕΜΠ δεν έχει δουλέψει ποτέ σε Η/Υ.

                Εάν δείς τα δεδομένα αυτά, τότε καταλαβαίνεις ότι για τον σκοπό που δίνεται ο 'μαθητικός υπολογιστής' είναι μια χαρά!
                Επίσης, δεδομένου του budget, θα έπρεπε να ισχύουν κάποιοι περιορισμοί, που οδηγούν τελικά σε netbooks. Επίσης να σου πώ ότι το αρχικο σκεπτικό έλεγε 250 ευρώ ανα λάπτοπ.

                Πώς θα διανείμεις νέο λογισμικό με USB stick; Ποιος θα κάτσει να κάνει την αντιγραφή από stick σε stick και από stick σε laptop; Πόσοι ιοί-trojan-κλπ θα περάσουν έτσι; Και ποιο wifi θα χρησιμοποιήσουν, αυτό που δεν υπάρχει σε κανένα σχολείο;

                Μην πάς να γυρίσει πίσω την τεχνολογία.
                Ένα write protected USB χρειάζεται ο κάθε δάσκαλος, βάζει οτι θέλει μέσα και το δίνει στην τάξη να 'γυρίσει' απο υπολογιστή σε υπολογιστή. Εάν δεν έχουν WiFi προβλημά τους,κανονικά θα έπρεπε να έχουν.

                ΔΕΝ μίλησα για laptop, μίλησα για πληροφοριακό σύστημα - έχει σημαντική διαφορά για όσους μπορούν να την καταλάβουν. Το Π.Σ. έχει, εκτός από τον τεχνικό εξοπλισμό, και λογισμικό, δεδομένα, χρήστες και (πάνω απ' όλα) διαδικασίες χρήσης και συγκεκριμένο ΣΚΟΠΟ! Στην προκείμενη περίπτωση, έχουμε τεχνικό εξοπλισμό, δεδομένα και χρήστες (των οποίων οι ανάγκες δεν λαμβάνονται υπόψη), αλλά τίποτε άλλο.

                Μα το θέμα είναι στην συγκεκριμένη το λάπτοπ. Όλα τα άλλα είναι σωστά όπως σου είπα και συμφωνώ αλλά άσχετα με την παροχή λάπτοπ! Εάν δείς τα στάδια της διαβούλευσης του μαθητικού υπολογιστή, έβαζε κάποια θεματάκια που δεν αφορούν αυτή κατ'αυτή την συγκεκριμένη δράση, όμως φυσικά είναι όχι απλώς συμπληρωματικά, αλλά ζωτικής σημασίας.

                Αυτό π.χ. στα 436 ευρώ, δεν κάνει για τη δουλειά; http://www.zero1.gr/product_info.php?products_id=97858. Ή αυτός http://www.ebw.gr/store/ProductView.aspx?productid=6656, στα 440 ευρώ; Συγκρίνονται με netbook σε οτιδήποτε εκτός από την αυτονομία;

                Ρε μια χαρά είναι, δεν αντιλέγω... αλλά αποτελούν φωτεινές εξαιρέσεις. Απ'΄ότι ξέρω κάλλιστα μπορεί ένα τέτοιο, εφόσον καλύπτει τις απαιτήσεις να χρηματοδοτηθεί από την δράση. Το θέμα είναι στα καταστήματα που δεν θέλουν να δώσουν τέτοια μηχανήματα.

                Είσαι σίγουρος ότι υπάρχει; Αν ναι, γιατί δεν το δίνουν από τώρα; Είσαι σίγουρος ότι θα ενδιαφερθεί κανένας να το διανείμει;

                Δεν το δίνουν; Μιλάς για της Α' Γυμνασίου ή της Β';
                Πιστεύω ότι θα το δώσουν, λογικά θα έχει

                Λογικά θα το δώσουν (θα υπάρχει κάποια σύμβαση κ.λπ.)
                Βέβαια... ποτέ δεν ξέρεις...

                Υπάρχει όμως και θέμα ισότητας....

                Το αφήνω ασχολίαστο...

                Μην γελάς... Ξέρεις τι χαμός έγινε σε σχολεία με το θέμα 'Εμένα ο γιόκας μου όταν δεί το laptop του φίλου του που κάνει 2.000 ευρώ θα μου ζητάει και μένα το ίδιο.....' ¨Οντως υπάρχει θέμα ισότητας και πιστέυω είναι καλύτερα όταν μιλάμε για παιδιά τέτοιων ηλικιών να υπάρχει μια φραγή ώστε να μην υπάρχουν ζήλιες και φθόνος για ασήμαντα πράγματα, που στα μάτια των παιδιών φαντάζουν όμως ουσιώδη...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  fog last edited by

                  Το μέγεθος του φορητού ΔΕ γίνεται να είναι μεγαλύτερο/βαρύτερο. Θα ήταν εγκληματικό. Δεν υπάρχει κανείς να το καταλαβαίνει αυτό; Ένας γονιός δεν υπάρχει εδώ μέσα που νάχει δει την τσάντα; Μόνο managers; Μιλάμε για 12χρονα που ήδη κουβαλάνε 2 και 3 φορές παραπάνω βάρος από το ΑΝΩΤΑΤΟ επιτρεπτό, με ΚΑΤΑΣΤΡΕΠΤΙΚΑ αποτελέσματα. Προφανώς δεν ενδιαφέρει (ακόμα) κανέναν από σας αλλά θα το θυμηθείτε όταν φορτώσουν σα γαϊδούρια ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ και τα δικά σας παιδιά.
                  Είναι και αυτό σαν τα πεζοδρόμια που παρκάρει ο καθένας όπου βρει αλλά όταν δεν μπορεί να περάσει το καροτσάκι με το μωρό του και πρέπει να βγει στη λεωφόρο που κάνουν κόντρες οι πνευματικά ανάπηροι, αρχίζει και φωνάζει γι αυτό που έκανε χθες ο ίδιος. Ο υπεύθυνος που θα αποφάσιζε φορητό με μεγαλύτερο όγκο και βάρος, θα έπρεπε να του το τοποθετήσουν κάπου που θα καταλάβαινε τι σημαίνει να το κουβαλάει όλη μέρα ένα παιδί, μαζί με τη δεκάκιλη τσάντα.

                  Όσο για τους 'κινδύνους', ας μην πάμε σε proxy ή tethering (...) ο 'εχθρός' είναι πιο κοντά. Παρατήρησα ότι κυκλοφορούν βιβλία με 'ακατάλληλο' ή (μακριά από μας) ανατρεπτικό περιεχόμενο. Προτείνω να αφήνουμε τα παιδιά μας αναλφάβητα για να μην μπορούν να τα διαβάσουν.

                  Το ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ πρόβλημα της κίνησης δεν είναι το μέγεθος του φορητού, είναι η προχειρότητα και η έλλειψη οργάνωσης της κίνησης και κάθε κίνησης σχεδόν. Θα έπρεπε να εκπαιδευτούν οι καθηγητές ώστε να μπορούν να έχουν στοιχειώδη γνώση σχετικά και να μπορούν να 'περάσουν' ένα αρχείο σε ένα υπολογιστή ή να δουν ένα desktop μαθητή remote. Στοιχειώδη πράγματα δηλαδή.
                  Θα έπρεπε η ύλη να περάσει σε ψηφιακή μορφή, έτσι ώστε τα παιδιά να είχαν τα βιβλία μόνο στο σπίτι, ώστε να μπορούν να διαβάζουν και από αυτά αν θέλουν ή βολεύονται καλύτερα. Στο σχολείο μόνο το φορητό, όπου θα συμβουλεύονται και θα μεταφέρουν τις εργασίες και τότε ναι, όταν αυτό θα είναι το μόνο βάρος, άντε και 2-3 τετράδια για να διατηρείται η ικανότητα γραφής, θα μπορούσε νάναι 15άρι.

                  Όμως αυτά δεν γίνονται γιατί είμαστε ΕΜΕΙΣ ανεύθυνοι. Φωνάζουμε τι θα έπρεπε να γίνει, στα μοντέρνα καφενεία, αλλά την ώρα της κρίσης, στέλνουμε ακατάλληλα άτομα στις θέσεις όπου θα έπρεπε να είναι άτομα ικανά ώστε να τα κάνουν. Εμείς στέλνουμε άτομα που κοιτάνε το δικό τους συμφέρον και όσων τους στηρίζουν, για να τα 'τρώνε' μεταξύ τους και εμάς μας έχουν γραμμένους. Εξάλλου σκύλος που γαβγίζει δε δαγκώνει

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    adriver last edited by

                    Ο χρήστης skous έγραψε:
                    Το ότι κάποιοι αποφάσισαν να αυξήσουν τις τιμές τους και να πουλάνε στα 450 ευρώ αυτά ποθ 1 μήνα πρίν έδιναν στα 350 ευρώ, είναι θέμα δικό τους και τις αγοράς και των μηχανισμών ελέγχων της αγοράς, όχι αυτουνού που έβγαλε τις προδιαγραφές (π.χ. Ψηφιακές Ενισχύσεις)

                    Μα αυτος που έβγαλε τις προδιαγραφές (οδηγόντας σε netbook), καθόρισε την τιμή του κουπονιού (450 Ευρώ) και τον τρόπο αγοράς (αποκλειστικά 'μαθητικά' προϊόντα) είναι οι 'ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΕΝΙΣΧΥΣΕΙΣ Α.Ε.' του Υπουργείου Οικονομικών. Επομένως είναι ΟΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ !
                    Οι προμηθευτές τώρα είναι 'αναγκασμένοι' να πουλάνε 450 και να σου γυρίζουν δώρα ή επιταγές ... για καφετιέρες ή ότι τραβάει η ψυxή σου!

                    Επίσης σκέψου το κόστος και το βάρος των λαπτοπς και πόσο αυτό είναι μικρότερο εάν είναι 10'' η οθόνη! Επίσης οι προδιαγραφή είναι =>10 inch. Υπάρχουν άρα και Μαθητικοί υπολογιστές με μεγαλύτερη οθόνη.

                    Όπως είπαμε, είναι υποστηρικτικό εργαλείο και όχι κύριο εργαλείο δουλειάς (π.χ. τα βιβλία υφίστανται σε hard copy)

                    Το όριο βάρους των προδιαγραφών είναι 1.5 κιλά. Αλλά σε αυτό προστίθεται το βάρος 6-7 κιλών των βιβλίων που θα κουβαλάνε αναγκαστικά στο σχολείο. Αν το λαπτοπ ήταν 2.5-3.0 κιλά και μπορούσαν πραγματικά τα παιδιά να μην κουβαλάνε βιβλία στο σχολείο δεν θα ήταν καλύτερα?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      adriver last edited by

                      Ο χρήστης skous έγραψε:

                      Επίσης, δεδομένου του budget, θα έπρεπε να ισχύουν κάποιοι περιορισμοί, που οδηγούν τελικά σε netbooks. Επίσης να σου πώ ότι το αρχικο σκεπτικό έλεγε 250 ευρώ ανα λάπτοπ.

                      Φαίνεται ότι είσαι μέσα τα πράγματα. Ακριβώς αυτό είναι το πρόβλημα, ότι οι προδιαγραφές καθορίστηκαν από το budget και τα οικονομικά συμφέροντα και όχι την ποιότητα της παρέμβασης στην εκπαίδευση, την οποία περιμένεις για **budget 450 και όχι 250 Ευρώ **ανά λαπτόπ.
                      Εκτός κι αν εννοείς ότι η ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΕΝΙΣΧΥΣΕΙΣ έβγαλε προδιαγραφές για 250 Ευρώ ανά λαπτοπ, αλλά την τελευταία στιγμή (προεκλογικά) το υπουργείο αποφάσισε να δώσει 450.

                      Αυτό π.χ. στα 436 ευρώ, δεν κάνει για τη δουλειά; http://www.zero1.gr/product_info.php?products_id=97858. Ή αυτός http://www.ebw.gr/store/ProductView.aspx?productid=6656, στα 440 ευρώ; Συγκρίνονται με netbook σε οτιδήποτε εκτός από την αυτονομία;

                      Ρε μια χαρά είναι, δεν αντιλέγω... αλλά αποτελούν φωτεινές εξαιρέσεις. Απ'΄ότι ξέρω κάλλιστα μπορεί ένα τέτοιο, εφόσον καλύπτει τις απαιτήσεις να χρηματοδοτηθεί από την δράση. Το θέμα είναι στα καταστήματα που δεν θέλουν να δώσουν τέτοια μηχανήματα.

                      Όχι δεν μπορεί να χρηματοδοτηθεί γιατί είναι 2,5 κιλά, αντι 1,5. Θα ήθελε και καλύτερη μπαταρία.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        klong last edited by

                        Ο χρήστης fog έγραψε:
                        Το μέγεθος του φορητού ΔΕ γίνεται να είναι μεγαλύτερο/βαρύτερο. Θα ήταν εγκληματικό. Δεν υπάρχει κανείς να το καταλαβαίνει αυτό; Ένας γονιός δεν υπάρχει εδώ μέσα που νάχει δει την τσάντα; Μόνο managers; Μιλάμε για 12χρονα που ήδη κουβαλάνε 2 και 3 φορές παραπάνω βάρος από το ΑΝΩΤΑΤΟ επιτρεπτό, με ΚΑΤΑΣΤΡΕΠΤΙΚΑ αποτελέσματα. Προφανώς δεν ενδιαφέρει (ακόμα) κανέναν από σας αλλά θα το θυμηθείτε όταν φορτώσουν σα γαϊδούρια ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ και τα δικά σας παιδιά.
                        Είναι και αυτό σαν τα πεζοδρόμια που παρκάρει ο καθένας όπου βρει αλλά όταν δεν μπορεί να περάσει το καροτσάκι με το μωρό του και πρέπει να βγει στη λεωφόρο που κάνουν κόντρες οι πνευματικά ανάπηροι, αρχίζει και φωνάζει γι αυτό που έκανε χθες ο ίδιος. Ο υπεύθυνος που θα αποφάσιζε φορητό με μεγαλύτερο όγκο και βάρος, θα έπρεπε να του το τοποθετήσουν κάπου που θα καταλάβαινε τι σημαίνει να το κουβαλάει όλη μέρα ένα παιδί, μαζί με τη δεκάκιλη τσάντα.

                        Συμφωνώ απολύτως εδώ και η δική μου μέση έχει πάθει κουβαλώντας τις τσάντες των παιδιών μου φαντάσου τα καημένα τα παιδιά.

                        Όσο για τους 'κινδύνους', ας μην πάμε σε proxy ή tethering (...) ο 'εχθρός' είναι πιο κοντά. Παρατήρησα ότι κυκλοφορούν βιβλία με 'ακατάλληλο' ή (μακριά από μας) ανατρεπτικό περιεχόμενο. Προτείνω να αφήνουμε τα παιδιά μας αναλφάβητα για να μην μπορούν να τα διαβάσουν.

                        Το ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ πρόβλημα της κίνησης δεν είναι το μέγεθος του φορητού, είναι η προχειρότητα και η έλλειψη οργάνωσης της κίνησης και κάθε κίνησης σχεδόν. Θα έπρεπε να εκπαιδευτούν οι καθηγητές ώστε να μπορούν να έχουν στοιχειώδη γνώση σχετικά και να μπορούν να 'περάσουν' ένα αρχείο σε ένα υπολογιστή ή να δουν ένα desktop μαθητή remote. Στοιχειώδη πράγματα δηλαδή.
                        Θα έπρεπε η ύλη να περάσει σε ψηφιακή μορφή, έτσι ώστε τα παιδιά να είχαν τα βιβλία μόνο στο σπίτι, ώστε να μπορούν να διαβάζουν και από αυτά αν θέλουν ή βολεύονται καλύτερα. Στο σχολείο μόνο το φορητό, όπου θα συμβουλεύονται και θα μεταφέρουν τις εργασίες και τότε ναι, όταν αυτό θα είναι το μόνο βάρος, άντε και 2-3 τετράδια για να διατηρείται η ικανότητα γραφής, θα μπορούσε νάναι 15άρι.

                        Σωστά! Έχει αναρωτηθεί άραγε κανείς σας πόσοι καθηγητές γνωρίζουν έστω και πως να αντιγράφουν ένα αρχείο σε usb stick; ..... Θα εκπλαγείτε
                        Πριν βάλουμε τους μαθητές στον κόσμο των νέων τεχνολογιών μήπως να βάζαμε τους καθηγητές πρώτα, και μην νομίζετε ότι είναι εύκολο κάτι τέτοιο, ακόμη και η εκπαίδευση στα νέα βιβλία, που ήταν στο βασικό τους αντικείμενο, δεν έγινε όπως θα έπρεπε ... γιατί άραγε;

                        Όμως αυτά δεν γίνονται γιατί είμαστε ΕΜΕΙΣ ανεύθυνοι. Φωνάζουμε τι θα έπρεπε να γίνει, στα μοντέρνα καφενεία, αλλά την ώρα της κρίσης, στέλνουμε ακατάλληλα άτομα στις θέσεις όπου θα έπρεπε να είναι άτομα ικανά ώστε να τα κάνουν. Εμείς στέλνουμε άτομα που κοιτάνε το δικό τους συμφέρον και όσων τους στηρίζουν, για να τα 'τρώνε' μεταξύ τους και εμάς μας έχουν γραμμένους. Εξάλλου σκύλος που γαβγίζει δε δαγκώνει

                        Σωστά (πες τα βρε fog)! Ας σκεφτούμε τι πάμε να ψηφίσουμε σε λίγες μέρες γιατί αυτό(?) που θα ψηφίσουμε αυτό(?) θα βγάλει τα επόμενα μέτρα που εμείς θα βρίζουμε ... μήπως τελικά τους εαυτούς μας βρίζουμε;
                        Ο καθένας πέρνει ότι του αξίζει.

                        Εμένα προσωπικά με απασχολεί πολύ και αυτό που αναφέρθηκε παραπάνω ότι τα παιδιά μας θα γίνουν στόχος κλεφτρονιών με άσχημα αποτελέσματα από τα πιο μικρά, ο γονιός να αναγκαστεί να αγοράσει νέο netbook, μέχρι τα πιο μεγάλα να πάθει ζημιά το παιδί μας (μακριά από μας)!!!! Αν σκεφτείς ότι αυτό θα είναι ένας διαρκής κίνδυνος τότε ...
                        Μήπως τελικά τα netbook, laptop, desktop θα έπρεπε να είναι στο σχολείο και τα παιδιά να πηγαινοφέρνουν τα στικάκια ή τους εξωτερικούς δίσκους που θα μπουτάρουν στο δικό τους σύστημα λέω μια ιδέα.
                        Το προσωπικό τους pc να είναι για το σπίτι μόνο και χωρίς περιορισμούς μόνο μια επιδότηση να παίρνουν με την υποχρέωση μέσα στην αγορά να είναι και ένας εξωτερικός δίσκος.

                        Τουλάχιστον έτσι γλυτώνουμε από:

                        1. Τις κλοπές,
                        2. Το κουβάλημα
                        3. Τις καταστάσεις του στυλ 'κυρία δεν μπορώ να πω μάθημα γιατί δεν έχω μπαταρία'.
                        4. Το service και τις αναβαθμίσεις του hardware!!! που θα γίνεται κεντρικά.
                        5. Την ανομοιομορφία
                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          fog last edited by

                          @ Adriver, klong
                          νάστε καλά γιατί είχε αρχίσει να με πιάνει απελπισία. Όχι γιατί στο internet ο καθένας λέει το κοντό του και το μακρύ του (και γω αυτό κάνω) αλλά γιατί βλέπεις ότι άτομα χωρίς καμμιά επαφή με μια πραγματική κατάσταση, φτάνουν να προτείνουν ή και να αποφασίζουν πράγματα ΚΑΤΑΣΤΡΕΠΤΙΚΑ για τον ενδιαφερόμενο, έστω και από καλή διάθεση.

                          **Το καλύτερο ΔΕΝ είναι σε όλες τις περιπτώσεις καλό. **

                          Σπίτι μου έχω 16άρι φορητό στο πιτσιρίκι μου, δεν το κουβαλάει όμως πέρα δώθε εκατοντάδες μέτρα κάθε μέρα μαζί με την τσάντα του. Απλή λογική.

                          Το θέμα της ασφάλειας είναι επίσης από τα ΠΙΟ σημαντικά. Βέβαια (προσωπική εκτίμηση και μακάρι να βγω άκυρη) δεν πιστεύω ότι θα γίνει καμμιά σημαντική δουλειά με τα φορητά. Άντε και να τα πάνε μερικές φορές, σε στυλ εκπαιδευτική τηλεόραση: 'Λόλα να ένα φορητό' και ως εκεί. Εδώ κάνουν πληροφορική με το ...Θεολόγο, γίνεται έτσι ψηφιακή εκπαίδευση; Οπότε ίσως και τσάμπα να προβληματιζόμαστε και νάναι και αυτό κάτι σε 'αλλάξτε τα κουφώματα'.

                          Αν (τεράστιο ΑΝ) ήθελαν, θα μπορούσε πια, με τη βοήθεια της τεχνολογίας, να γίνονται θαύματα στην εκπαίδευση. Και ΧΩΡΙΣ πρόσθετες δαπάνες. Μια εκπαίδευση στους καθηγητές να κάνουν copy-paste σε ένα ρημάδι usb και 2-3 άλλα βασικά. Αντί 450 ευρώ στο γάμο του Καραγκιόζη, 300 πχ για ένα minimum εξοπλισμό και όποιος θέλει να βάλει ότι θέλει και να τόχει σπίτι του. Τα 100 για κάθε ένα τερματικό που θα αντιστοιχεί σε ένα μαθητή (περισσεύουν, έχετε δει πόσο κάνει μια οθόνη; ) και ένα μηχάνημα κεντρικό. Τα υπόλοιπα 50 ανά μαθητή για την εγκατάσταση. Τα 2 τελευταία θα είναι την πρώτη μόνο χρονιά, μετά για συντήρηση ή αντικαταστάσεις. Ένα usb να πηγαινοφέρνει το παιδί και αυτό είναι όλο.Ελεύθερο λογισμικό χωρίς άδειες κλπ. εξάλλου οι μαθητές 2-3 προγράμματα χρειάζονται για εκπαίδευση. Για σχολείο μιλάμε και όχι ECDL

                          Μετά βέβαια ξύπνησα...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            klong last edited by

                            Και εγώ πιστεύω ότι τα netbooks δεν θα χρησιμοποιηθούν τελικά.
                            Λίγο το 'το ξέχασα', 'χάλασε', 'δεν είναι φορτισμένο', 'μου το κλέψανε' κ.λ.π. ο καθηγητής, που δεν έχει και καμμιά κ@υλα με την πληροφορική, δεν θέλει και πολύ να το ξεχάσει.
                            Οπότε τελικά τα netbooks θα μας μείνουν στο σπίτι και θα κληθούμε, καί πάλι όπως πάντα, να κάνουμε εμείς τα πρώτα βήματα στο παιδί μας στον κόσμο της πληροφορικής ... 'τι είχες Γιαννη'μ τι είχα πάντα'.
                            Έτσι κι αλλιώς εμείς δεν μάθαμε τα πρώτα γράμματα στα παιδιά μας;
                            Εμείς δεν τους μάθαμε τους πρώτους αριθμούς, την προπαίδεια, την γραμματική;
                            Εδώ φτάσαμε οι εργασίες του σχολείου να ξεκινάνε με το 'Να πείτε τους γονείς σας ....'
                            Ήθελα, μια μέρα έστω, να δω κάποιον Δάσκαλο ή καθηγητή να κάνει την δική μου δουλειά όπως κάνω εγώ την δική τους τόσα χρόνια τώρα!!!
                            Τέλος πάντων, για να μην βγαίνω και εκτός θέματος, και με αυτό το μέτρο, όπως και με κάθε άλλο σε αυτή την χώρα, μια μερίδα ανθρώπων θα τα αρπάξει πάλι και ο κυρίαρχος (μπα σε καλό μου) λαός, τουλάχιστον αυτή την φορά δεν θα πάρει το τρίτο το #@## αλλά ένα netbook.
                            Από τα λεφτά του βέβαια (μην ξεχνιόμαστε)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              skous last edited by

                              Ο χρήστης Adriver έγραψε:

                              Το ότι κάποιοι αποφάσισαν να αυξήσουν τις τιμές τους και να πουλάνε στα 450 ευρώ αυτά ποθ 1 μήνα πρίν έδιναν στα 350 ευρώ, είναι θέμα δικό τους και τις αγοράς και των μηχανισμών ελέγχων της αγοράς, όχι αυτουνού που έβγαλε τις προδιαγραφές (π.χ. Ψηφιακές Ενισχύσεις)

                              Μα αυτος που έβγαλε τις προδιαγραφές (οδηγόντας σε netbook), καθόρισε την τιμή του κουπονιού (450 Ευρώ) και τον τρόπο αγοράς (αποκλειστικά 'μαθητικά' προϊόντα) είναι οι 'ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΕΝΙΣΧΥΣΕΙΣ Α.Ε.' του Υπουργείου Οικονομικών. Επομένως είναι ΟΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ !
                              Οι προμηθευτές τώρα είναι 'αναγκασμένοι' να πουλάνε 450 και να σου γυρίζουν δώρα ή επιταγές ... για καφετιέρες ή ότι τραβάει η ψυxή σου!

                              Δεν γνωρίζω ακριβώς το τι έγινε, αλλά δεν αναγκάστηκαν οι καημένες οιεταιρίες.... Απλώς βρήκαν την ευκαιρία... Διότι σε αυτά τα λεφτά σίγουρα μπορούν να προσφέρουν κάτι καλύτερο...

                              Επίσης σκέψου το κόστος και το βάρος των λαπτοπς και πόσο αυτό είναι μικρότερο εάν είναι 10'' η οθόνη! Επίσης οι προδιαγραφή είναι =>10 inch. Υπάρχουν άρα και Μαθητικοί υπολογιστές με μεγαλύτερη οθόνη.

                              Όπως είπαμε, είναι υποστηρικτικό εργαλείο και όχι κύριο εργαλείο δουλειάς (π.χ. τα βιβλία υφίστανται σε hard copy)

                              Το όριο βάρους των προδιαγραφών είναι 1.5 κιλά. Αλλά σε αυτό προστίθεται το βάρος 6-7 κιλών των βιβλίων που θα κουβαλάνε αναγκαστικά στο σχολείο. Αν το λαπτοπ ήταν 2.5-3.0 κιλά και μπορούσαν πραγματικά τα παιδιά να μην κουβαλάνε βιβλία στο σχολείο δεν θα ήταν καλύτερα?

                              Ναι ρε σύ, δεν αντιλέγω, αλλά ζούμε στην Ελλάδα του σήμερα, όχι στην Ελλάδα του 2030 . Το λαπτοπ είναι ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΟ και όχι το κύριο εργαλείο μάθησης, οπότε... όλα τα άλλα δνε παίζουν.

                              Το 250 ευρώ δεν το έβγαλα από το μυαλό μου, εάν ψάξετε την δημόσια διαβούλευση της πράξης θα το βρείτε. Τώρα το πώς έγινε 450, δεν γνωρίζω, ίσως οι προδιαγραφές που είχαν τεθεί να μην ήταν ικανές να καλυφθούν απο μηχανήματα των 250 ευρώ, ίσως είναι και προεκλογικό, κ.λπ. Πάντως δύσκολα να είναι προεκλογικό, μιάς και τα πράγματα είχαν δρομολογηθεί πρίν την ανακοίνωση των εκλογών (δείτε π.χ. ημερομηνίες των διαφόρων ανακοινώσεων).

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                skous last edited by

                                Btw ξεκολήστε λίγο...

                                Είστε άνθρωποι που χρησιμοποιείται το internet και γράφετε σε forum καθημερινά.

                                Έχετε αναλογιστεί οτι ανήκετε στο 39,4% της χώρας ώς άτομα με σύνδεση στο διαδίκτυο;

                                Έχετε σκεφτεί ότι από αυτό το 39,4%, μόνο το 34% χρησιμοποιεί καθημερινά το διαδίκτυο; (δηλαδή ας πούμε μόνο το 15% της επικράτειας)

                                (διάβασα σήμερα το http://www.observatory.gr/files/meletes/Booklet eEurope 2008 gr.pdf )

                                Σκεφτείται πόσα παιδιά, που δεν είχαν μέχρι τώρα υπολογιστή ούτε internet και ούτε επρόκειτο να πάρουν (αφού δεν είχαν και οι γονείς τους), θα πιάσουν και θα ανοίξουν έστω και για μία φορά αυτό το πράγμα που λέγεται λάπτοπ!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  christos-dimou last edited by

                                  επειδή πολλά ακούγονται για το κόστος ότι για υπολογιστές των 250 ευρώ πληρώνουμε 450 ευρώ.

                                  Σήμερα από το e-shop έλαβα mail με προσφορά για 429 ευρώ του LENOVO IDEAPAD G550G 29582DU πρόκειται για υπολογιστή με 15.6 οθόνη (οπότε δεν υπάρχουν τα προβλήματα της μικτής οθόνης και του μικρού πληκτρολογίου) στα 1366Χ768 (οπότε ακόμα και με την default γραμματοσειρά δεν στραβώνεσαι) με VISTA (αναβαθμιζόμενα στα 7) 250 GB σκληρό τον Τ4200 με 3 GB RAM και on-board κάρτα γραφικών. Το μόνο πρόβλημα πέραν του βάρους είναι φυσικά η αυτονομία που μετά βίας φτάνει τις 2 ώρες.

                                  Ως μαθητικό netbook το e-shop προσφέρει το Acer Aspire One A0751 (παράδειγμα) με φυσικά πολύ πιο απλές προδιαγραφές. Το συγκεκριμένο μηχάνημα κινείται σε τιμές στο range των 330 ως 400 $ στην Αμερική με 1 έτος εγγύηση (χωρίς να μην λαμβάνουμε υπόψη τις προσφορές σε τιμές ως και 275$). Αν λάβουμε και τα 79$ ως βασική εγγύηση (από το 1 στα 3 χρόνια) η τιμή κυμαίνεται από τα 410 ως 470 $. Οι τιμές βέβαια στην Ευρώπη αλλάζουν (πχ στην αγγλία οι τιμές του ίδιου μηχανήματος είναι τις τάξης των 300 λιρών ήτοι 330 ευρώ) χωρίς την επέκταση εγγύησης (που συνεπάγεται μία αύξηση της τάξης των 60 λιρών αγγλίας). Στην Ιταλία πριν από 4 μήνες (Μάϊος) το ίδιο μηχάνημα με 1 έτος εγγύηση είχε τιμή 399 ευρώ ενώ σήμερα η τιμή κυμαίνεται από γύρω στα 340 ευρώ (από e-shops με τα έξοδα αποστολής)

                                  ΙΜΗΟ οργάνωση όλων για να κλέψουν το Δημόσιο? Highly unlikely αν λάβουμε υπόψη τον ανταγωνισμό. Θα ήταν τρελή μία μεγάλη εταιρεία να άφηνε τέτοια ευκαιρία σε ένα περιβάλλον τρομερά ανταγωνιστικό. Λαμογιές από κάποιους? Σχεδόν βεβαιότητα. Είναι αυτοί που θα πουλήσουν την καφετιέρα δώρα με ένα μηχάνημα των 300- ευρώ που σίγουρα δεν είναι λίγοι. Προσοχή θέλει εκτός και αν κάποιος πιστεύει ότι μαζεύτηκε ο Παπαθανασίου με όλες τις εταιρείες για να οργανώσουν την παγίδα αυτή.

                                  ΥΓ. Θεωρώ απαράδεκτο όταν υπάρχουν πολλά καλά free-ware προγράμματα για προστασία κατά των Ιών να δίδεται έστω και μία δεκάρα για αυτά.

                                  ΥΓ. 2 Μία διαφορά τιμής της τάξης των 50 ευρώ την παρατηρώ και σε άλλα προϊόντα. Λαμβάνοντας υπόψη ότι στην ACER έχω πληρώσει 79 ευρώ για την επέκταση της εγγύησης (απλή) ενώ η άμεση αντικατάσταση συνεπάγεται μία τιμή των 119 ευρώ θεωρώ ότι η διαφορά του κόστους δεν είναι τέτοια που να στοιχειωθετεί απατεωνιά από πλευράς του Δημοσίου κάτι που θα μπορούσε να γίνει πολύ πιο εύκολα και χωρίς πολλά πολλά.. Η προδιαγραφή της διάρκειας της μπαταρίας δεν φωτογράφιζε μία συγκεκριμένη εταιρεία (έχουμε Acer, HP, Fujitsu κ.λπ.).

                                  Εν κατακλείδι θεωρώ σωστή τη κίνηση αυτή από πλευράς Ελληνικού Δημοσίου. Πιστεύω ότι θα πρέπει να συνεχιστεί και τα επόμενα έτη δίδοντας τη δυνατότητα σε κάθε παιδί να έρθει σε επαφή με τον θαυμαστό κόσμο των Η/Υ. Επιπλέον ένα 2ο κουπόνι στην 1η Λυκείου δεν θα ήταν κάτι το απαγορευτικό από πλευράς κόστους (110 εκατ ευρώ το έτος τα βρίσκει το Ελληνικό Δημόσιο χωρίς πρόβλημα).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    adriver last edited by

                                    Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:

                                    ΙΜΗΟ οργάνωση όλων για να κλέψουν το Δημόσιο? Highly unlikely αν λάβουμε υπόψη τον ανταγωνισμό. Θα ήταν τρελή μία μεγάλη εταιρεία να άφηνε τέτοια ευκαιρία σε ένα περιβάλλον τρομερά ανταγωνιστικό.

                                    ΥΓ. 2 Μία διαφορά τιμής της τάξης των 50 ευρώ την παρατηρώ και σε άλλα προϊόντα. Λαμβάνοντας υπόψη ότι στην ACER έχω πληρώσει 79 ευρώ για την επέκταση της εγγύησης (απλή) ενώ η άμεση αντικατάσταση συνεπάγεται μία τιμή των 119 ευρώ θεωρώ ότι η διαφορά του κόστους δεν είναι τέτοια που να στοιχειωθετεί απατεωνιά από πλευράς του Δημοσίου

                                    Την πάτησες με την εγγύηση! Την άνοιξη το Πλαίσιο έδινε 3 χρόνια δωρεάν στα Acer.
                                    Και τώρα το Ε-shop δίνει 2 χρόνια στα Acer και 3 χρόνια στα Asus.

                                    Θα πουλούσαν πολύ κατω από 450, τώρα θα φάνε όσο τους παίρνει (υπάρχουν και ευκαιριακοί) και οι σοβαρες αλυσίδες θα δώσουν και δώρα, βάζοντας λιγότερα η περισσότερα στην τσέπη.
                                    Η Ηλεκτρονική επιστρέφει δωροεπιταγή 100 Ευρώ για 10', το eshop δίνει πραγματικά δώρα ~50€ για 11' και >150 € για 10'. Το Πλαίσιο δίνει 9 μήνες Vodafone mobile broadband στα 10' και 3 μήνες Adsl HOL στα 11' (ουσιαστικά τίποτα) . Το Multirama δίνει πραγματικά δώρα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      christos-dimou last edited by

                                      Ο χρήστης Adriver έγραψε:

                                      ΙΜΗΟ οργάνωση όλων για να κλέψουν το Δημόσιο? Highly unlikely αν λάβουμε υπόψη τον ανταγωνισμό. Θα ήταν τρελή μία μεγάλη εταιρεία να άφηνε τέτοια ευκαιρία σε ένα περιβάλλον τρομερά ανταγωνιστικό.

                                      ΥΓ. 2 Μία διαφορά τιμής της τάξης των 50 ευρώ την παρατηρώ και σε άλλα προϊόντα. Λαμβάνοντας υπόψη ότι στην ACER έχω πληρώσει 79 ευρώ για την επέκταση της εγγύησης (απλή) ενώ η άμεση αντικατάσταση συνεπάγεται μία τιμή των 119 ευρώ θεωρώ ότι η διαφορά του κόστους δεν είναι τέτοια που να στοιχειωθετεί απατεωνιά από πλευράς του Δημοσίου

                                      Την πάτησες με την εγγύηση! Την άνοιξη το Πλαίσιο έδινε 3 χρόνια δωρεάν στα Acer.
                                      Και τώρα το Ε-shop δίνει 2 χρόνια στα Acer και 3 χρόνια στα Asus.

                                      Θα πουλούσαν πολύ κατω από 450, τώρα θα φάνε όσο τους παίρνει (υπάρχουν και ευκαιριακοί) και οι σοβαρες αλυσίδες θα δώσουν και δώρα, βάζοντας λιγότερα η περισσότερα στην τσέπη.
                                      Η Ηλεκτρονική επιστρέφει δωροεπιταγή 100 Ευρώ για 10', το eshop δίνει πραγματικά δώρα ~50€ για 11' και >150 € για 10'. Το Πλαίσιο δίνει 9 μήνες Vodafone mobile broadband στα 10' και 3 μήνες Adsl HOL στα 11' (ουσιαστικά τίποτα) . Το Multirama δίνει πραγματικά δώρα
                                      Βρίσκω ότι οι καλύτερες προσφορές είναι από το E-shop, ειδικά αν αποφασίσεις να πάρεις οθόνη 11.6', όπως το ASUS EEE PC 1101HA. Μπορείς να πάρεις κι ένα printer EPSON STYLUS SX105, ενώ στους άλλους ουσιαστικά τίποτα.

                                      Βέβαια υπάρχουν και τα ποδοσφαιρικά netbook 10' χωρίς άλλα δώρα (http://www.sport24.gr/laptop/), αλλά θα ξέρει εύκολα ο καθηγητής σου τι ομάδα είσαι.

                                      Με την εγγύηση το ξέρω αλλά δεν μπορείς να προβλέψεις πότε θα χαλάσουν κάποια πράγματα

                                      Τώρα αν όπως λες με 450 ευρώ αγοράζεις τον ASUS EEE PC 1101HA και σου σκάνε άλλα 50 ευρώ δωροεπιταγή συγνώμη αλλά η τιμή καλή μου φαίνεται. Το πλαίσιο εκτός μαθητικών το έχει 395 ευρώ....

                                      Στο πλαίσιο για τους Turbo-X πέραν της επέκτασης σε 7 (που είναι δωρεάν πια έτσι και αλλιώς), έχουμε και το student pack του office 2007 που είναι ένα ακόμα μη ευκαταφρόνητο ποσό πέραν των τυπικών του Internet (39 ευρώ). Για το ClamWin & ClamAV σιγά το κόστος (freeware είναι) ενώ το stick των 4 μετά βίας να υπερβαίνει τα 10 ευρώ.

                                      Το πλαίσιο κοινώς σιγοντάρει τους δικούς του υπο-φορητούς που ως πρακτική άλλες φορές αποδίδει άλλες όχι. Για το λόγο αυτό χρειάζεται προσοχή. Πάντως από πλευράς τόσο service όσο και στησίματος μηχανήματος ο Γεράρδος δεν παίζεται.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dpolal last edited by

                                        Γκρίνια, γκρίνια γκρίνια και 6 σελίδες κακομοιριά...
                                        Χέστε μωρέ τους άσχετους καθηγητές, την ανύπαρκτη εκπαίδευση στις νέες τεχνολογίες, την τιμή που θα δοθούν τα φορητά, την εγγύηση που θα έχουν.
                                        Ξεκολλήστε από τις οθόνες σας και κοιτάξτε και λίγο ποιό έξω.

                                        Υπάρχουν κάποια παιδιά σε κάποια χωριά, κάποιες κωμοπόλεις, πόλεις, συνοικίες κλπ που ΔΕΝ θα είχαν ΠΟΤΕ την ευκαιρία να πάρουν ΔΙΚΟ τους ένα τέτοιο μηχάνημα, ότι μέγεθος και να έχει, όσο και αν κόστιζε.

                                        Το τί θα το κάνουν, πού θα το βάλουν και πόσο μακρύ θα είναι δεν μας αφορά.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          skous last edited by

                                          Ο χρήστης dpolal έγραψε:
                                          Γκρίνια, γκρίνια γκρίνια και 6 σελίδες κακομοιριά...
                                          Χέστε μωρέ τους άσχετους καθηγητές, την ανύπαρκτη εκπαίδευση στις νέες τεχνολογίες, την τιμή που θα δοθούν τα φορητά, την εγγύηση που θα έχουν.
                                          Ξεκολλήστε από τις οθόνες σας και κοιτάξτε και λίγο ποιό έξω.

                                          Υπάρχουν κάποια παιδιά σε κάποια χωριά, κάποιες κωμοπόλεις, πόλεις, συνοικίες κλπ που ΔΕΝ θα είχαν ΠΟΤΕ την ευκαιρία να πάρουν ΔΙΚΟ τους ένα τέτοιο μηχάνημα, ότι μέγεθος και να έχει, όσο και αν κόστιζε.

                                          Το τί θα το κάνουν, πού θα το βάλουν και πόσο μακρύ θα είναι δεν μας αφορά.

                                          +1908

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            adriver last edited by

                                            Ο χρήστης dpolal έγραψε:
                                            Γκρίνια, γκρίνια γκρίνια και 6 σελίδες κακομοιριά...
                                            Χέστε μωρέ τους άσχετους καθηγητές, την ανύπαρκτη εκπαίδευση στις νέες τεχνολογίες, την τιμή που θα δοθούν τα φορητά, την εγγύηση που θα έχουν.
                                            Ξεκολλήστε από τις οθόνες σας και κοιτάξτε και λίγο ποιό έξω.

                                            Υπάρχουν κάποια παιδιά σε κάποια χωριά, κάποιες κωμοπόλεις, πόλεις, συνοικίες κλπ που ΔΕΝ θα είχαν ΠΟΤΕ την ευκαιρία να πάρουν ΔΙΚΟ τους ένα τέτοιο μηχάνημα, ότι μέγεθος και να έχει, όσο και αν κόστιζε.

                                            Το τί θα το κάνουν, πού θα το βάλουν και πόσο μακρύ θα είναι δεν μας αφορά.

                                            Ο ωχαδερφισμός μόνο κακό έχει κάνει στη χώρα! Δεν μπορεί να μείνουμε ραγιάδες για πάντα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 4 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr