-
Κινεισαι με 120 στην αριστερη λωριδα στην Αττικη οδο και σου αναβει τα φωτα καποιος για να κανεις δεξια.
Γνωριζετε οτι παρανομει αυτος που αναβει τα φωτα γιατι θελει να τρεχει με 200+χμ? Παντα αυτο συμβαινει. Συνηθως οσοι κινουνται στην αριστερη λωριδα πανε με 120-130 που ειναι και το οριο και ερχονται απο πισω γκαυλογκαζοι που αναβουν τα φωτα και κορναρουν για να πανε με 200+
-
'Ετσι.Η κυκλοφορία πρέπει να γίνεται με μια σταθερή ταχύτητα εως 120,130 χιλ/ωρα σε σιγκεκριμένη λωρίδα και ανάλογα την κατεύθυνση που πρόκειται να ακολουθήσουμε. .
Τι να πεις όμως όταν βλέπεις τα φορτηγα ,φορτηγάκια μεταφορων΄και άλλα παρόμοια οχήματα να κινούνται με 120 και τέρμα δεξιά για να προλάβουν την παράδοση!
Οργασμός κύριοι! -
Ο χρήστης eleos έγραψε:
Κινεισαι με 120 στην αριστερη λωριδα στην Αττικη οδο και σου αναβει τα φωτα καποιος για να κανεις δεξια.Γνωριζετε οτι παρανομει αυτος που αναβει τα φωτα γιατι θελει να τρεχει με 200+χμ? Παντα αυτο συμβαινει. Συνηθως οσοι κινουνται στην αριστερη λωριδα πανε με 120-130 που ειναι και το οριο και ερχονται απο πισω γκαυλογκαζοι που αναβουν τα φωτα και κορναρουν για να πανε με 200+
Έχει συζητηθεί πλειστάκις στο φόρουμ. Είναι υποχρέωσή σου να κάνεις δεξιά αμέσως μόλις μπορέσεις και είναι υποχρέωση των οργάνων της τάξης να τον συλλάβουν επειδή παραβιάζει το ανώτατο όριο ταχύτητας.
-
Και ποιός απο τους ανύπαρκτους θα τον συλλάβει?
Το λέει ο κώδικας?
Και ποιός τον τηρεί τον κώδικα!
Την τελευταία φορα που είμουν στην μεσαία λωρίδα στον αυτ/μο της Κορίνθου κανένας δεν πήγαινε κάτω απο 140 χιλ/ωρα.Και γιατι να μην πάει απο την στιγμή που το ίδιο το όργανο' σου λεει το πολύ 160 χιλ/ωρα.
Οπότε ΑΠΑΝΤΕΣ είμαστε παράνομοι και ο πιο ΑΤΥΧΟΣ θα πάρει την κλήση του.
Για ποια υποχρέωση μιλάς φίλε μου?
Μηπως θέλεις να πείς ότι ,,,,αφου ενοχλείς βρε φίλε κάνε και στην άκρη να (πάμε ?) στην δουλειά μας πιο γρήγορα!!!!
Μου αρέσει που εδώ μέσα ΄χρησιμοποιούμε τον κώδικα για να δικαιολογήσουμε τις μ,,,,,ιες μας!
Χωρις παρεξήγηση ! -
Δεν κοιτάζω τι λέει ο ΚΟΚ. Προφανώς αναφέρομαι στην ηθική υποχρέωση του καθενός να κάνει στην άκρη μόλις αυτό καταστεί δυνατό ώστε να αφήσει τον πιο γρήγορο που είναι πίσω του να τον προσπεράσει. Δεν είναι σωστό να γινόμαστε εμείς αυτοί που θα συνετίσουν τους άλλους οδηγούς, είτε παρανομούμε και οι ίδιοι είτε όχι. Ναι, κι εγώ παρανομώ πηγαίνοντας πιο πάνω από τα όρια με την ανοχή της ΕΛΑΣ, ή την έλλειψη αυτής αν προτιμάτε, αλλά δε θα κάνω το δικαστή Ντρεντ σε κάποιον που απλά θέλει να πάει πιο γρήγορα από μένα.
ΥΓ: Φυσικά δεν παρεξηγώ, ε;
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Είναι υποχρέωσή σου να κάνεις δεξιά αμέσως μόλις μπορέσεις και είναι υποχρέωση των οργάνων της τάξης να τον συλλάβουν επειδή παραβιάζει το ανώτατο όριο ταχύτητας.Θα συμφωνήσω ακόμα αν και δεν εναφέρεται σε ΚΟΚ, νόμους, ΦΕΚ, κλπ ... είναι θέμα πολιτισμού, παιδείας και οδηγικής συμπεριφοράς του καθένα που χρησιμοποιεί την άσφαλτο.
-
Και ο ληστής όταν βγαίνει από την τράπεζα με το όπλο στο χέρι και σου ζητάει το αυτοκίνητό σου για να διαφύγει, είναι υποχρεωση σου, απέναντι στο ένστικτο επιβίωσής, να του το δώσεις για να σωθείς. Και της αστυνομίας να τον συλλάβει...της δικαιοσύνης να τον δικάσει κ.ο.κ....
ΔΕΝ υποχρεούσαι να το δώσεις, αλλά θα ήταν καλό να το κάνεις, αν δεν θέλεις να βάλεις σε κίνδυνο τη ζωή σου.Στην περίπτωσή μας όμως, όσο πολιτισμένο και νόμιμο είναι, όπως λετε, να κάνεις δεξιά, άλλο τόσο νόμιμο-πολιτισμένο-επιβεβλημένο είναι να σεβόμαστε τα όρια ταχύτητας. Μπορεί πολλά όρια ταχύτητας να είναι λάθος, αλλά υπάρχουν και ισχύουν για όλους. Αν δεν μας αρέσουν, είμαστε πολίτες με δύναμη μιας ψήφου...
Οπότε, όταν εγώ κινούμαι με το νόμιμο όριο ταχύτητας και ο άλλος πλησιάζει με μεγαλύτερη ταχύτητα (παράνομος - επικίνδυνος), ο μόνος λόγος για να κάνω δεξιά είναι γιατί θέλω να επιστρέψω στο σπίτι μου. Οχι γιατί είμαι πολιτισμένος, ούτε γιατί υποχρεούμαι εκ του νόμου. Απλώς για να προστατεύσω τον εαυτό μου.
-
Ο χρήστης eleos έγραψε:
Κινεισαι με 120 στην αριστερη λωριδα στην Αττικη οδο και σου αναβει τα φωτα καποιος για να κανεις δεξια.Γνωριζετε οτι παρανομει αυτος που αναβει τα φωτα γιατι θελει να τρεχει με 200+χμ? Παντα αυτο συμβαινει. Συνηθως οσοι κινουνται στην αριστερη λωριδα πανε με 120-130 που ειναι και το οριο και ερχονται απο πισω γκαυλογκαζοι που αναβουν τα φωτα και κορναρουν για να πανε με 200+
Λοιπόν, για να γίνει ξεκάθαρο:
Ο ΚΟΚ ΔΕΝ ορίζει συγκεκριμένα όρια ταχύτητας ανά λωρίδα! Ακόμα κι αν έχεις Veyron και πας με 400, ΠΡΕΠΕΙ να κινείσαι στη δεξιά, εάν αυτή δεν είναι κατηλλημένη! Αν κινείσαι στην αριστερή, τότε κάνεις 2 παραβάσεις: Είσαι σε λάθος λωρίδα και έχεις υπερβολική ταχύτητα.
Η απόλυτη ταχύτητα που κινείσαι είναι ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΣΧΕΤΗ με τη λωρίδα που θα πρέπει να βρίσκεσαι. Η κατάλληλη λωρίδα για κάθε περίπτωση εξαρτάται από τη σχετική ταχύτητα των αυτοκινήτων και το εάν βρίσκονται άλλα στο δρόμο. ΣΕ ΚΑΘΕ περίπτωση οδηγούμε στη δεξιά λωρίδα, στη μεσαία για προσπέρασμα και στην αριστερή ΜΟΝΟ εάν πάμε πιο γρήγορα ΚΑΙ από αυτόν στη μεσαία! Πχ, στην Εγνατία οδό (όριο 130), όπου υπάρχουν 3 λωρίδες, εάν πάω με 130 δεν σημαίνει ότι πρέπει να είμαι στην αριστερή! Πρέπει να είμαι στη δεξιά! Εάν είμαι στη μεσαία ή στην αριστερή, χωρίς να περνάω κάποιον παρανομώ! Αυτό λέει ο ΚΟΚ!
Τώρα βέβαια, αυτό άντε πες το στα παιδιά με τα μπλε, που όταν βγαίνουν πάνε με το όριο και στην αριστερή λωρίδα, με αποτέλεσμα να μαζεύουν όλο τον κόσμο και να δημιουργείται πρόβλημα. Ή στην καλύτερη πάνε στη μεσαία (αλλά φυσικά ούτε λόγος για τη δεξιά... δεν είμαστε δα και νταλικιέρηδες... ). Μήπως άλλωστε έχουν γράψει ποτέ κανέναν επειδή είναι σε λάθος λωρίδα;;; Ή μήπως έχουν διαβάσει ποτέ τον ΚΟΚ;;;
-
Προσωπικά έχω όλη την καλή διάθεση να κινούμαι τέρμα δεξιά, αλλά η κατάσταση του οδοστρώματος συχνά το κάνει αδύνατο....αν πάντως δεν έχω κέφια και θέλω να πάω αργά, τότε κατασκηνώνω στη δεξιά πίσω από τα φορτηγά. Συνήθως πάντως κινούμαι στη μεσαία και βγαίνω αριστερά για τα προσπεράσματα.
Αν όμως, κινούμενος κανείς στην αριστερή, διαβλέπει ότι με την ταχύτητα που έχει θα κάνει αρκετά προσπεράσματα, και στη μεσαία δεν υπάρχει άπλετος χώρος αλλά χρειάζεται συνεχές ζικ-ζακ (προσπέρασμα από αριστερά-επαναφορά στη μεσαία-ξανά προσπέρασμα από αριστερά κ.ο.κ.), τότε νομίζω καλά κάνει και μένει αριστερά, ακόμη και αν πίσω του έρχεται κάποιος με 200+, και τούτο γιατί, όσο κι αν το θέλει ο 'γλήγορος', δεν είναι πάντα εύκολο να κάνεις στην άκρη. Και δεν λέω βέβαια για τους 'κατασκηνωτές' της αριστερής, αλλά γι' αυτούς που βασίμως (επειδή προσπερνούν) βρίσκονται αριστερά..
-
E, καλά... δεν μιλάμε να κάνουμε και ζικ ζακ... Εξάλλου αυτό απαγορεύεται από τον ΚΟΚ. Και πάλι ο ΚΟΚ δεν σε υποχρεώνει να το κάνεις, αντίθετα ρητά αναφέρει ότι εάν θα χρειαστεί σε εύλογο χρονικό διάστημα να ξαναπεράσεις, μπορείς να μείνεις στην αριστερή. Απλά το εύλογο εδώ από πολλούς σε αυτή τη χώρα μετριέται με ημερολόγιο...
-
Επί του τίτλου του θέματος. Αν οδηγάς στη μεσαία και δεν ενοχλείς κανέναν τότε όλα καλά, είσαι παράνομος αλλά κανένας στην Ελλάδα, αστυνομία ή οδηγός, δεν θα ασχοληθεί μαζί σου. Το πραγματικό θέμα προφανώς είναι: Οδηγώ στην μεσαία λωρίδα και στα παπάρια μου αν ενοχλώ κανέναν!
-
μετα τα έργα που έχουν γίνει και συνεχίζονται στον ΠΑΘΕ, η δικαιολογία πλέον ότι ¨θέλω να πάω δεξιά αλλά δεν πάω λόγω κατάστασης του οδοστρώματος' απλά είναι κουραφέξαλα. Σχεδόν παντού πλέον η δεξιά λωρίδα είναι όπως και η αριστερή σε ποιότητα οδοστρώματος. Απλά αγνοούμε στην Ελλάδα κάποια πράγματα που έχουν τα αυτοκίνητά μας:
- Τιμόνι: Χρησιμοποιείται και για να αλλάζεις λωρίδες. Πας στη δεξιά και αν κάποιος μπροστά σου πάει πιο αργά, πιάνεις το τιμόνι, και το στρίβεις! Αλλάζει πορεία το αυτοκίνητο, και προσπερνάς
- Καθρέπτες: Στο αυτοκίνητο χρησιμοποιούνται(εκτός από το να χτενίζεσαι ή να κοιτιέσαι και να λές 'να χαρώ εγώ εμένα'¨) και για να βλέπεις αν υπάρχουν άλλα αυτοκίνητα γύρω σου (πίσω, δίπλα), ώστε όταν θέλεις να αλλάξεις κατεύθυνση με το τιμόνι (το εξάρτημα που είπαμε στο 1) να μην παίξεις συγκρουόμενα.
- Φλας: Όχι δεν είναι φωτορυθμικά, είναι φωτάκια που αναβοσβήνουν και όταν τα χρησιμοποιείς ενημερώνουν τα γύρω αυτοκίνητα ότι θέλεις να αλλάξεις κατεύθυνση.
- Φρένο: μπορείς να το χρησιμοποιείς και για να επιβραδύνεις λίγο. Δεν είναι κακό να το χρησιμοποιείς και σε άλλες περιπτώσεις εκτός από το να σταματήσεις εντελώς.
Γκάζι: ένα άλλο πεντάλ που ΔΕΝ σημαίνει ότι πρέπει να είναι συνέχεια πατημένο.
Με όλα αυτά τα εξαρτήματα, μπορούμε πολύ απλά να οδηγάμε στην δεξιά λωρίδα και άν θέλουμε να πάμε πιο γρήγορα να βγαίνουμε στην αριστερή, να προσπερνάμε και ξανά πάλι στη δεξιά. Αν θέλουμε να πάμε ακόμη πιο γρήγορα, μπορούμε πάλι να το κάνουμε στη δεξιά όταν είναι ελεύθερη, ή πάλι να προσπερνάμε και μετά ξανά στη δεξιά. Αν θέλουμε να πάμε ακόμη πιο γρήγορα(θα έλεγα 160+), οριακά μόνο τότε θα μπορούσαμε να πάμε στην αριστερή.
Επίσης: δεν πειράζει αν μας προσπεράσει κάποιος. Δεν είναι προσβολή.
Δεν πειράζει αν κάποιος θέλει να παρανομήσει. Δικό του πρόβλημα. Από τη στιγμή που δεν προκαλεί ατύχημα δεν βλάπτει κανέναν.ΥΓ: Προσωπικά θεωρώ ότι στους αυτοκινητοδρόμους πρέπει να υπάρχουν ΜΟΝΟ ελάχιστα όρια ταχύτητας ανά λωρίδα και όχι μέγιστα, αλλά αυτό είναι συζήτηση άλλου thread
-
Ο χρήστης pk33 έγραψε:
μετα τα έργα που έχουν γίνει και συνεχίζονται στον ΠΑΘΕ, η δικαιολογία πλέον ότι ¨θέλω να πάω δεξιά αλλά δεν πάω λόγω κατάστασης του οδοστρώματος' απλά είναι κουραφέξαλα. Σχεδόν παντού πλέον η δεξιά λωρίδα είναι όπως και η αριστερή σε ποιότητα οδοστρώματος. Απλά αγνοούμε στην Ελλάδα κάποια πράγματα που έχουν τα αυτοκίνητά μας:- Τιμόνι: Χρησιμοποιείται και για να αλλάζεις λωρίδες. Πας στη δεξιά και αν κάποιος μπροστά σου πάει πιο αργά, πιάνεις το τιμόνι, και το στρίβεις! Αλλάζει πορεία το αυτοκίνητο, και προσπερνάς
- Καθρέπτες: Στο αυτοκίνητο χρησιμοποιούνται(εκτός από το να χτενίζεσαι ή να κοιτιέσαι και να λές 'να χαρώ εγώ εμένα'¨) και για να βλέπεις αν υπάρχουν άλλα αυτοκίνητα γύρω σου (πίσω, δίπλα), ώστε όταν θέλεις να αλλάξεις κατεύθυνση με το τιμόνι (το εξάρτημα που είπαμε στο 1) να μην παίξεις συγκρουόμενα.
- Φλας: Όχι δεν είναι φωτορυθμικά, είναι φωτάκια που αναβοσβήνουν και όταν τα χρησιμοποιείς ενημερώνουν τα γύρω αυτοκίνητα ότι θέλεις να αλλάξεις κατεύθυνση.
- Φρένο: μπορείς να το χρησιμοποιείς και για να επιβραδύνεις λίγο. Δεν είναι κακό να το χρησιμοποιείς και σε άλλες περιπτώσεις εκτός από το να σταματήσεις εντελώς.
Γκάζι: ένα άλλο πεντάλ που ΔΕΝ σημαίνει ότι πρέπει να είναι συνέχεια πατημένο.
Με όλα αυτά τα εξαρτήματα, μπορούμε πολύ απλά να οδηγάμε στην δεξιά λωρίδα και άν θέλουμε να πάμε πιο γρήγορα να βγαίνουμε στην αριστερή, να προσπερνάμε και ξανά πάλι στη δεξιά. Αν θέλουμε να πάμε ακόμη πιο γρήγορα, μπορούμε πάλι να το κάνουμε στη δεξιά όταν είναι ελεύθερη, ή πάλι να προσπερνάμε και μετά ξανά στη δεξιά. Αν θέλουμε να πάμε ακόμη πιο γρήγορα(θα έλεγα 160+), οριακά μόνο τότε θα μπορούσαμε να πάμε στην αριστερή.
Επίσης: δεν πειράζει αν μας προσπεράσει κάποιος. Δεν είναι προσβολή.
Δεν πειράζει αν κάποιος θέλει να παρανομήσει. Δικό του πρόβλημα. Από τη στιγμή που δεν προκαλεί ατύχημα δεν βλάπτει κανέναν.ΥΓ: Προσωπικά θεωρώ ότι στους αυτοκινητοδρόμους πρέπει να υπάρχουν ΜΟΝΟ ελάχιστα όρια ταχύτητας ανά λωρίδα και όχι μέγιστα, αλλά αυτό είναι συζήτηση άλλου thread
+1
Έχεις απόλυτο δίκιο σε οσα έγραψες πλην όμως ξέχασες την αθάνατη ποιότητα των ελληνικών δρόμων..
Που σημαίνει οτι οι δρόμοι κατασκευαστικά είναι μαύρα χάλια ακόμα και πριν κυκλοφορήσει το πρώτο αυτοκίνητο πάνω τους.Δηλαδή η δεξιά λωρίδα αν οχι αμέσως,στους πρώτους μήνες όμως (όταν περάσουν τα πρώτα φορτηγά),θα είναι σε άσχημο χάλι,οπότε οι απανταχού αγοραστές της μεσαίας αλλά και αριστερής κυρίως θα έχουν την καραμέλα τους -
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Έξω πάντως δεν έχω δει ποτέ σε ΕΟ 'κίνηση σε παράλληλους στοίχους με διαφορετικές ταχύτητες' και αυτές οι διαφορετικές ταχύτητες να μεταφράζονται σε υψηλότερες ταχύτητες από αυτούς που κινούνται δεξιά. Αν είσαι δεξιά απλά δεν προσπερνάς (ακόμα κι αν η προσπέραση αυτή λέγεται 'κίνηση σε παράλληλους στοίχους, ακόμα κι αν οι υπόλοιπες λωρίδες στα αριστερά σου είναι κατειλημμένες από αργοκίνητα ζα). Γι αυτό αναρωτιέμαι αν το να κινείσαι στη δεξιά πιο γρήγορα από αυτούς που κινούνται στην αριστερή (εντός των εκάστοτε ορίων ταχύτητας) είναι νόμιμο μόνο στην Ελλάδα.Μία βόλτα ακόμα και αυτή τη στιγμή στην Αθηνών - Λαμίας μέχρι την έξοδο Μεταμόρφωσης θα αποδείξει το αντίθετο. Η δεξιά λωρίδα, κινείται πάντα γρηγορότερα και έχουμε και κίνηση σε στίχους.
Επίσης, ημέρες εξόδου (Χριστούγεννα, Πάσχα, 15/8) παρατηρείται το ίδιο φαινόμενο σε όλο το οδικό δίκτυο, κυρίως εκεί που οι λωρίδες είναι τρεις (3).
Θυμάμαι πριν 2-3 χρόνια στην Αθηνών - Κορίνθου, να βρίσκομαι στη δεξιά λωρίδα και να κινούμαι με 90-110 και ΟΛΟΙ οι υπόλοιποι στις δύο αριστερότερες και να πηγαίνουν με 0 - 60. Φυσικά, έφτασα άνετα στην Κόρινθο, με ελάχιστη κατανάλωση καυσίμου, μπήκα στην παλιά Ε.Ο. και απέφυγα το μποτιλιάρισμα στα διόδια Ζευγολατιού και την κίνηση της Κορίνθου - Πατρών.
Ευχαριστώ.
-
Και φυσικά αν ξανατύχει κάτι ανάλογο σε οποιαδήποτε ε.ο. αυτό θα ξανακάνεις έτσι???
Μήπως να το έπαιρνες αλλιώς και να ξαναδιάβαζες κάποια προηγούμενα ποστς που αναφέρουν κάποιους κανόνες,που αν δεν τους ακολουθούμε θα γίνουμε ζούγκλα??? -
Μα δεν έκανε τίποτα κακό αν εκινείτο σταθερά στη δεξιά λωρίδα. Το ότι τυχαίνει να κινείσαι πιο γρήγορα από τους αριστότερους δεν είναι κακό...
-
Ο χρήστης ArrowsFA1 έγραψε:
Μα δεν έκανε τίποτα κακό αν εκινείτο σταθερά στη δεξιά λωρίδα. Το ότι τυχαίνει να κινείσαι πιο γρήγορα από τους αριστότερους δεν είναι κακό...Το οτι κινείται στη δεξιά γρηγορότερα απο τους αριστερούς όμως,σημαίνει οτι προσπερνάει απο δεξιά...
-
Άντε πάλι...
Λοιπόν
Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας
Άρθρο 17 παράγραφος 8 στοιχείο α'
Σε μoνόδρoμoυς και oδoύς διπλής κατεύθυνσης, πoυ υπάρχoυν δύo τoυλάχιστoν λωρίδες κυκλoφoρίας, κατά κατεύθυνση, μέσα σε κατoικημένες περιoχές και τρεις εκτός αυτών, διαχωριζόμενες με κατά μήκoς διαγραμμίσεις, επιτρέπεται η κυκλoφoρία σε παράλληλες σειρές (στoίχoυς).Άρθρο 17 παράγραφος 8 στοιχείο γ'
Στην περίπτωση που προβλέπεται στο εδάφιο α΄ της παρούσας παραγράφου, ο προβλεπόμενος τρόπος οδήγησης δε θεωρείται ότι αποτελεί προσπέρασμα κατά την έννοια του παρόντος άρθρου. Η διάταξη της περίπτωσης στ΄ της παραγράφου 3 του άρθρου αυτού παραμένει εφαρμόσιμη.**Η διάταξη της περίπτωσης στ' της παραγράφου 3 του άρθρου αυτού είναι η εξής και δεν μας αφορά για το θέμα αυτό:
3. To πρoσπέρασμα απαγoρεύεται γενικά στις εξής περιπτώσεις:
στ) Aμέσως πρo ή σε διάβαση πεζών, η oπoία έχει σημανθεί ως διάβαση πεζών στo oδόστρωμα ή με πινακίδα σήμανσης.Συνεπώς όταν υπάρχει ομαλή κυκλοφορία σε στοίχους, αν τύχει σε οποιαδήποτε λωρίδα και να είσαι, να πηγαίνεις πιο γρήγορα από τον διπλανό σου, αυτό δεν σημαίνει ότι τον προσπερνάς.
Αυτό που δεν μπορείς να κάνεις είναι, να κινείσαι στη μεσαία, να πετύχεις κάποιον μπροστά σου, να θέλεις να τον προσπεράσεις και αντί να βγεις από την αριστερή πλευρά, να του βγεις δεξιά.
I rest my case.
.-
-
Ο χρήστης aris07 έγραψε:
Μα δεν έκανε τίποτα κακό αν εκινείτο σταθερά στη δεξιά λωρίδα. Το ότι τυχαίνει να κινείσαι πιο γρήγορα από τους αριστότερους δεν είναι κακό...
Το οτι κινείται στη δεξιά γρηγορότερα απο τους αριστερούς όμως,σημαίνει οτι προσπερνάει απο δεξιά...
Είμαι περίεργος πώς ορίζεις την κίνηση σε στοίχους όταν - για εσένα - η κίνηση με μεγαλύτερη σταθερή ταχύτητα στη δεξιά λωρίδα ενώ σε όλες υπάρχει πυκνή κυκλοφορία λέγεται προσπέραση
-
Ο χρήστης aris07 έγραψε:
Μα δεν έκανε τίποτα κακό αν εκινείτο σταθερά στη δεξιά λωρίδα. Το ότι τυχαίνει να κινείσαι πιο γρήγορα από τους αριστότερους δεν είναι κακό...
Το οτι κινείται στη δεξιά γρηγορότερα απο τους αριστερούς όμως,σημαίνει οτι προσπερνάει απο δεξιά...
Δηλαδή τι θα έπρεπε να κάνει κατ΄ εσέ μία δεξιά λωρίδα που για κάποιο λόγο κινείται ταχύτερα από τη μεσαία ? Δεν απαγορεύεται πουθενά αυτό και ας πούμε για να μην το κάνουμε δύσκολο πως όλες οι λωρίδες πάνε με το αντίστοιχο όριό τους (πχ. με 60 η μεσαία γιατί ένας παπάρας πάει με 60 και τους καθυστερεί όλους και με 80 η δεξιά). Να βγαίνει ένας-ένας στην αριστερή, να προσπερνάει όλους της μεσαίας, όταν βρει κενό να επιστρέφει στη δεξιά και μετά πάλι από την αρχή ? Είναι προφανές πως αυτό που θέλει να πει ο ΚΟΚ είναι αυτό που σου εξηγούν, πως όταν για κάποιο λόγο ένας στοίχος πάει ταχύτερα από τον αριστερό του, δεν θεωρείται προσπέρασμα από τα δεξιά.
Το ερώτημα που έχει συζητηθεί πολλάκις στο Forum είναι όχι το προφανές, δηλ. τι γίνεται αν έχουν σχηματιστεί στοίχοι και πάει η κάθε λωρίδα με την ταχύτητά της, αλλά αν η κυκλοφορία δεν είναι τόσο πυκνή ώστε να έχουν σχηματιστεί στοίχοι, οπότε είσαι 'μόνος σου' στη δεξιά, πας με το όριο αλλά ταχύτερα από κάποιον στη μεσαία, αν δηλ. συνεχίζεις κανονικά ή πρέπει να πας στην αριστερή, να προσπεράσεις και μετά πάλι στη δεξιά.
Η προφανής - λογική απάντηση είναι 'συνεχίζεις κανονικά' αλλά εδώ μάλλον δε μας τα λέει καλά ο ΚΟΚ διότι για να ισχύει το άρθρο 17.8(γ) πρέπει να υπάρχουν παράλληλες σειρές (στοίχοι) του 17.8(β), που αν είσαι μόνος σου στη δεξιά και ένας άλλος μόνος του στη μεσαία προφανώς δεν ισχύει... Δηλ. σύμφωνα με τον ΚΟΚ πρέπει να κάνεις ακριβώς αυτό, να πας αριστερά και μετά πάλι δεξιά
Φυσικά στην περίπτωση αυτή το λάθος είναι του μεσαίου που, εφ΄όσον κινείται αργότερα από τον δεξιά, έπρεπε εκείνος να είναι στη δεξιά και ο δεξιά στη μεσαία.
Οδηγώ στην μεσαία λωρίδα και δεν ενοχλώ κανέναν!