-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Το διαχωρισμός εκτός-εντός γιατί τον κάνεις; Το κόστος δεν έχει σχέση με το πόσα αυτοκίνητα διέρχονται: πχ το κόστος λειτουργίας της Δυτικής Εγνατίας είναι ...συγκλονιστικά μεγαλύτερο από εκείνο της Ανατολικής. Τόσο σε κατασκευή, όσο κατά συνέπεια και σε χρήσηΌταν αναφερόμαστε στο κόστος **συντήρησης **ενός δρόμου δεν ξέρω αν θα έπρεπε να βάζουμε μέσα και την **απόσβεση **του κόστους κατασκευής του [όσο αυτή διαρκεί].....
Το διαχωρισμό τον έκανα διότι υποτίθεται ότι τα διόδια υπάρχουν για να συντηρούν τους δρόμους αυτοί που τους χρησιμοποιούν, ενώ για τους δρόμους μέσα στην πόλη ισχύει διαφορετικό μοντέλο 'δικαιοσύνης'.
Όσον αφορά την Εγνατία - πόσο διαφορετικό είναι το καθαρό κόστος συντήρησης [ανά χλμ] της Δ από την Α? Έχουμε στοιχεία πρόχειρα?
-
Το κόστος συντήρησης και λειτουργίας της Δυτικής Εγνατίας δεν έχει καμία σχέση με την Ανατολική. Γέφυρες, σήραγγες, αντιολισθηρό οδόστρωμα (σε ένα σημείο που παρουσιάζει και τις μεγαλύτερες βροχοπτώσεις στη χώρα αλλά και χιονοπτώσεις που προκαλούν στα αντι-ολισθηρά οδοστρώματα (απορρέοντα) πολύ μεγαλύτερη φθορά) εκτοξεύουν το κόστος στα ύψη. Επιπλέον με το πλήθος των σηράγγων απαιτούνται μία σειρά από έργα υποδομής (κάμερες, συνεργεία που θα πρέπει να είναι διαθέσιμα άμεσα αν συμβεί κάτι, έξοδοι διαφυγής, δρόμοι διαφυγής κ.α.).
Η Ανατολική Εγνατία είναι πρακτικά ένα flat κομμάτι χωρίς κάποιο δύσκολο τεχνικό έργο. Ναι έχει χιονοπτώσεις αλλά δεν έχει όλα τα υπόλοιπα.
-
Μα μονο τον φωτισμο των συραγγων και διασταυρωσεων να βαλει καποιος..... και το προσωπικο επι 24/7 για την παρακολουθηση ...... και την ενδεχομενη αναγκη επεμβασης καπου πανω στον δρομο γρηγορα!! οχηματων βοηθειας και γερανων για απεγκλωβισμο.... μαζευει ενα σεβαστο ποσο..... χωρις την συντηρηση ρουτινας.... στο πλαι του δρομου τα πρανη απο τα ξεροχορτα.... οριζοντιας και καθετης σημανσης... ελεγχο των γεφυρων.... και των υποστυλοματων τους μεσα και εξω!!!! ειδικα μετα απο καποιο σεισμο.... ελεγχο της περιφραξης.....και αποκατασταση των μπαριερων..... Δυσκολο κομματι ανατολικα ειναι η Καβαλα με τις 6 γεφυρες (συνολο 1 χλμ) και τα 3 τουννελ (συνολο 1 χλμ). ομως ειναι τα πρωτα που θα θελουν συντηρηση ταπητα γιατι δουλευουν απο το 1999.....
-
Δοκίμασα εχθές την παράκαμψη διοδίων Πυργετού που αναφέρθηκε παραπάνω από τον djalma, στην κάθοδο προς Αθήνα.
Έχει μήκος περίπου 7,5 χλμ.και είναι ανοιχτή διαδρομή, γενικώς κινείσαι γρήγορα και έχεις πρόβλημα μόνο αν συναντήσεις συνδυασμό νταλίκας-τρακτέρ. Επί της ουσίας, βγαίνεις στην έξοδο για Παραλία Αιγάνης και από εκεί ακολουθείς ταμπέλες για Λάρισα σε 2-3 διασταυρώσεις.
Βγάζει στην Ε.Ο. αμέσως μετά τα διόδια.
Μένει να τη δοκιμάσουμε και στην επιστροφή..
-
Πιό κατάλληλο τοπικ δε μπόρεσα να βρώ για να ρωτήσω το παρακάτω.
Όπως πααααρα πολύ κόσμος πηγαίνει στη Ραφήνα με το Αυτοκίνητό του για να πάρει το πλοίο της ελπίδας για προσκύνημα στη Μύκονο-Τήνο κλπ...
Έτσι κι εγώ αναγκάστηκα να ταξιδέψω για μία και μόνο ημέρα (Σάββατο και επιστροφή Κυριακή πρωί).
Θέση κοντά στο λιμάνι δεν υπήρχε ούτε κατα διάνοια...
Έτσι λοιπόν το άφησα σε ένα στενό κανα χιλιόμετρο πιό μακρυά. Και φυσικά όταν επέστρεψα την επομένη το πρωί, βρήκα το χαρτάκι του Δήμου να με πληροφορεί πως τους οφείλω 20. Πράγματι στο στενό υπήρχε ταμπέλα που έλεγε πως θέλω κάρτα την οποία όμως δε πήρα ποτέ ΕΚΤΟΣ εαν ήμουν μόνιμος κάτοικος.
Δε το καταλαβαίνω πάντως αυτό. Βρήκε τρόπο ο δήμος να βγάζει χρήμα απο τους δημόσιους δρόμους? Και πού ξέρουν πως ταξίδεψα ή δεν επισκεύθηκα ένα φίλο και διανυκτέρευσα εκεί? Η εαν είμαι μόνιμος κάτοικος αλλα χρησιμοποιώ δανεικό ή ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο? Για ποιό λόγο να μπώ στη συγκεκριμένη ταλαιπωρία να δίνω λογαριασμό? και στο κάτω κάτω με ποιό δικαίωμα μου ζητούν λογαριασμό για το τί και πώς?...
Πάντως και τσάμπα να ήταν πάλι ο ίδιος χαμός θα γινόταν! ΄Και συν τοις άλλοις τώρα, προκειμένου να μη πληρώσουν, τα αφήνουν και όπου να ναι...
Με άλλα λόγια, πλερώνω?? Έχει κανείς παρόμοια εμπειρία.? -
Στην Ραφηνα υπαρχει ενα μεγαλο παρκινγκ ακριβως διπλα στο λιμανι (μπροστα απο το Λιντλ) που μπορεις να παρκαρεις. Δεν ειμαι σιγουρος για το κοστος. Φυσικα θα πρεπει να ειναι ελεγχομενη η σταθμευση στους γυρους δρομους γιατι καπως πρεπει να πληρωθουν οι υπηρεσιες που προσφερει ο δημος και οι δρομοι που χρησιμοποιησες. Οποοτε καλως θα πληρωσεις τα 20ε.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Στην Ραφηνα υπαρχει ενα μεγαλο παρκινγκ ακριβως διπλα στο λιμανι (μπροστα απο το Λιντλ) που μπορεις να παρκαρεις. Δεν ειμαι σιγουρος για το κοστος. Φυσικα θα πρεπει να ειναι ελεγχομενη η σταθμευση στους γυρους δρομους γιατι καπως πρεπει να πληρωθουν οι υπηρεσιες που προσφερει ο δημος και οι δρομοι που χρησιμοποιησες. Οποοτε καλως θα πληρωσεις τα 20ε.όχι δεν κατάλαβες...του βάλανε πρόστιμο γιατί πάρκαρε κάπου που ήταν μόνο για τους κατοίκους.
Επίσης...τι υπηρεσίες του πρόσφερε ο δήμος πέρα από το να του παρέχει δρόμο (γιατί αν δεν παρκάρεις και απλώς περάσεις από εκει, δεν υπάρχει πρόστιμο αλλά φθορά στο δρόμο υπάρχει)??Μην τρελαθούμε κιόλας...Εγώ στη θέση του δε θα πλήρωνα μία και να πήγαιναν να μ@μηθούν όλα.Αν είναι να βάλουν θέσεις στάθμευσης μόνο για κατοίκους και στον Πειραιά και στην Καλλιθέα και στη Ν.Σμύρνη και στο Χαλάνδρι και γενικότερα σε όλες τις περιοχές γιατί και σε μας έρχονται κάτοικοι άλλων πόλεων-περιοχών και παρκάρουν στις περιοχές 'μας'.Πόσο μάλλον στον Πειραιά που είναι και το κεντρικότερο λιμάνι της Ελλάδας.
Στη θέση του ανθρώπου ούτε ένα ευρώπουλο δε θα βλέπανε.-
ΑΝ...περάσει στην εφορία, θα το πλήρωνα αλλά μέχρι τότε...μέχρι να με βρουν και να με ειδοποιήσουν, εγώ δε βρήκα τίποτα πάνω στο αμάξι μου από χαρτάκι κλήσης (το πήρε πχ κάποιος άλλος ή δεν το στερέωσαν καλά και έφυγε με τον αέρα).
Στο κάτω-κάτω μέχρι το 2ο ειδοποιητήριο δεν πληρώνεις πρόστιμο. (το 1ο είναι το χαρτάκι της κλήσης).Απλά (αν είναι πχ τροχαίας) χάνεις την 'έκπτωση' (μέχρι και το κράτος μας κάνει σκόντο πια ) -
Με το θέμα της στάθμευσης. Εδώ και χρόνια το ίδιο πρόβλημα έχουμε όσοι δεν έχουν την ευτυχία να είναι κάτοικοι Κολωνακίου. Το κύριο πρόβλημα είναι ότι με το τρόπο που λειτουργούν οι ΟΤΑ στην Ελλάδα σε λίγο θα γίνει απαγορευτικό να κινείται κανείς σε άλλες περιοχές πέραν της δική του.
Φυσικά φθάνει να τους μαυρίσουμε τους κύριους κύριους Δημάρχους.... αλλά καμία ελπίδα δεν θρέφω για το τελευταίο.
-
Και στο Κολωνάκι υπάρχουν τέτοιοι δρόμοι με αποκλειστικές θέσεις 'κατοίκων περιοχής'. Είχα παρκάρει κάποτε σε μια τέτοια θέση για 2 ώρες και όταν πήγα να πάρω το αμάξι μου την είχε στημένη ένας τσαντίλας για να με κράξει που έβαλα το αυτοκίνητό μου εκεί και αυτός δεν έβρισκε να παρκάρει. Και ότι έχει καλέσει δημοτική αστυνομία να με γράψει και τους περιμένει να έρθουν. Φυσικά τον έγραψα εκεί που αρμόζει και έφυγα.
Πραγματικά δεν καταλαβαίνω τη λογική για κάτι τέτοιο. Τι είναι ο δημόσιος δρόμος ρε φίλε και τον κατοχυρώνεις εσύ 'νόμιμα' με ταμπέλα επειδή μένεις εκεί; Μυρίζομαι να τα έχουν 'βρει' με το δήμο//με πρόλαβε ο christos.dimou
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Πραγματικά δεν καταλαβαίνω τη λογική για κάτι τέτοιο. Τι είναι ο δημόσιος δρόμος ρε φίλε και τον κατοχυρώνεις εσύ 'νόμιμα' με ταμπέλα επειδή μένεις εκεί; Μυρίζομαι να τα έχουν 'βρει' με το δήμο
//με πρόλαβε ο christos.dimou
αν το κάνανε σε όλους τους δήμους (για να μην ψάχνω κι εγώ να παρκάρω κάτω στο σπίτι μου ), ας βάζανε ό,τι θέλανε.Από τη στιγμή που υπάρχει όμως μόνο σε 1-2-5 δήμους...ας μην χαρακτηρίσω καλύτερα τι είναι.
Και αν γκρινιάζουν οι κάτοικοι κολωνακίου-κέντρου, τι να πουν οι περιοχές που πραγματικά έχουν πήξει από τα αμάξια (καλλιθέα πχ) και γυρίζεις σα το μ@λ@κ@ πάνω από μισή ώρα για να παρκάρεις (τις περισσότερες φορές) και στο τέλος παρκάρεις τουλάχιστον 5-6 στενάκια μακρυά?Που τρέμεις αν πάρεις αμάξι βράδυ, που θα βρεις να το αφήσεις όταν επιστρέψεις?Αυτοί τι να πουν?Ή δε μένουν σε premium περιοχή αυτοί οπότε δεν παίζει κάρτα μόνιμων κατοίκων? -
Απλά αυτό είναι μια ακόμα απόδειξη ότι στη χώρα αυτή υπάρχουν πολίτες Α και... Β κατηγορίας
-
Η έννοια της υποστήριξης των θέσεων των κατοίκων αφορά σε περιοχές που δέχονται πολύ κόσμο επισκέπτη. Σε μέρη που είναι ήδη πηγμένα λόγω πυκνοκατοίκησης δεν έχει και τόσο νόημα αφού τα αυτοκίνητα των κατοίκων υπερκαλύπτουν τις θέσεις....
Στην Αγγλία το μέτρο ισχύει αυστηρά στα περισσότερα κεντρικά μέρη. Βέβαια εκεί είναι και άλλη η νοοτροπία, δεν συνηθίζονται οι επισκέψεις και ο κόσμος χρησιμοποιεί περισσότερο τα ΜΜΜ αλλά αν το έκαναν κι εδώ με τον ίδιο αυστηρό τρόπο κι εμείς με ΜΜΜ θα πηγαίναμε... -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Η έννοια της υποστήριξης των θέσεων των κατοίκων αφορά σε περιοχές που δέχονται πολύ κόσμο επισκέπτη.και στην Καλλιθέα όταν είναι όλα κλειστά (καφετέριες-εστιατόρια και μαγαζιά φυσικά) είναι πιο εύκολο να βρεις να παρκάρεις...δεν είδα να βάζουν και εκεί θέσεις μόνιμων κατοίκων στα στενά πχ κοντά στα πολλά μαγαζιά που εκεί ΣΙΓΟΥΡΑ ο κόσμος δυνοπαθεί...
και όχι...το κολονάκι δεν μπορώ να δεχτώ ότι το επισκέπτεται περισσότερος κόσμος από ό,τι στην καλλιθέα πχ που με το που ανοίγουν τα μαγαζιά ούτε να τριπλοπαρκάρεις δεν μπορείς.
συνεχίζει να μου φαίνεται αντισυνταγματικό το μέτρο πάντως...
Είμαστε όλοι ίσοι?Άρα ή σε όλους τους δήμους για τους κατοίκους του κάθε δήμου ή σε κανέναν.Για να νιώσουν και οι Κολωνακιώτες τη γλύκα και θα σου πω για πότε θα καταργηθεί το μέτρο.
-
Στην Καλλιθέα το τεράστιο πρόβλημα το έχουν περιοχές αμιγώς κατοικίας. Προς την πλατεία Κύπρου πχ είναι καλύτερα τα πράγματα. Κοντά στην Συγγρού είναι πολύ δύσκολα το πρωί, αλλά πολύ εύκολα το απόγευμα και μετά.
Γενικά το πρόβλημα το έχουν περιοχές που δέχονται επισκέπτες σε όλη την διάρκεια της ημέρας. Τέτοια είναι και το Μοναστηράκι, και το Θησείο και το Κολωνάκι.Το ότι κάποιοι βέβαια πίεσαν λίγο παραπάνω για περισσότερες θέσεις κατοίκων, αντί επισκεπτών στο τελευταίο, ας το θεωρήσουμε δεδομένο...
-
Να επισημάνω επίσης πως η ελεγχόμενη στάθμευση, σύμφωνα με τις ταμπέλες πάντα, ισχύει απο 1/8 μέχρι 1/9!
Παρεμπιπτόντως το πάρκινγκ που ανέφερε ο φίλος προηγουμένως, ήταν ΤΙΓΚΑ όπως και όοοολοι οι δρόμοι σε ακτίνα 1χλμ από το λιμάνι.
Σε γενικές γραμμές οι δρόμοι είναι δημόσιοι, και είναι για να εξυπηρετούνται όλοι!
Πάει και τέρμα. -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Πραγματικά δεν καταλαβαίνω τη λογική για κάτι τέτοιο. Τι είναι ο δημόσιος δρόμος ρε φίλε και τον κατοχυρώνεις εσύ 'νόμιμα' με ταμπέλα επειδή μένεις εκεί; Μυρίζομαι να τα έχουν 'βρει' με το δήμο
//με πρόλαβε ο christos.dimou
αν το κάνανε σε όλους τους δήμους (για να μην ψάχνω κι εγώ να παρκάρω κάτω στο σπίτι μου ), ας βάζανε ό,τι θέλανε.Από τη στιγμή που υπάρχει όμως μόνο σε 1-2-5 δήμους...ας μην χαρακτηρίσω καλύτερα τι είναι.
Και αν γκρινιάζουν οι κάτοικοι κολωνακίου-κέντρου, τι να πουν οι περιοχές που πραγματικά έχουν πήξει από τα αμάξια (καλλιθέα πχ) και γυρίζεις σα το μ@λ@κ@ πάνω από μισή ώρα για να παρκάρεις (τις περισσότερες φορές) και στο τέλος παρκάρεις τουλάχιστον 5-6 στενάκια μακρυά?Που τρέμεις αν πάρεις αμάξι βράδυ, που θα βρεις να το αφήσεις όταν επιστρέψεις?Αυτοί τι να πουν?Ή δε μένουν σε premium περιοχή αυτοί οπότε δεν παίζει κάρτα μόνιμων κατοίκων?Το καλοκαίρι έγινα μπίλιες με τα Δημοτικά Λαμόγια. Το θέμα στο Κολωνάκι είναι άλλο. Στο Δήμο Αθηναίων ελεγχόμενη στάθμευση υπάρχει για την ώρα μόνον σε ορισμένα σημεία του 1ου Διαμερίσματος. Φυσικά και αυτή η λογική έχει δημιουργήσει ακόμα μία πηγή παράνομων εσόδων για τα όργανα της Δημοτικής τάξης. Η φύλαξη μίας θέσης εμπρός από το κατάστημα σου πχ. (ή η φύλαξη θέσεων αν έχεις εστιατόριο) κυμαίνεται από ένα μηνιαίο μπαχτσίσι από 60 ως 200 ευρώ.
Φυσικά αντί αυτή η @@@στάρα που έχουμε για Δήμαρχο να καθίσει και να καθαρίσει τον κόπρο που αυτή δημιούργησε αποφάσισε εντός του καλοκαιριού σε δρόμους που θυμίζουν κωλύματα του στρατού από τις συνεχείς εκσκαφές και επιχώσεις στο σπίτι να χαράξει θέσεις στάθμευσης για τους μόνιμους κατοίκους. Μαύρο λοιπόν στις επόμενες Δημοτικές όπως έκαναν και οι Λονδρέζοι για τον Κόκκινο Κεν για να βάλουν μυαλό.
Έλα όμως που η συλλογιστική του είμαι πολίτης σταματά στο 'αν με βολεύει να πάνε να γαμη@@@@ όλοι'. Στο Κέντρο του Κολωνακίου μετά τη απίστευτη πολεοδομική παράβαση (το να αφαιρείς μία λωρίδα κυκλοφορίας και να μετατρέπεις δρόμο όπου έχεις τη διέλευση 3 Λεωφορειακών γραμμών σε καλδερίμι) υπέρ του γνωστού εραστή της ως άνω @@@στάρας το θέμα ξεχάστηκε απλά όταν η συγκεκριμένη παράβαση επεκτάθηκε στο σύνολο σχεδόν των δρόμων του στενού Κολωνακίου και ευνόησε και τους άλλους Καταστηματάρχες της περιοχής.
Και στη συνέχεια μιλάμε για Δάση και μα@@κίες. Αν αύριο ο Καραμαν ή ο Παπανδρε μύριζαν τα καμένα στους εκεί κατοίκους και τους έδιναν τη δυνατότητα να χτίσουν ότι θέλουν όπου θέλουν όσους φόρους και να τους πρόσθεταν θα έμεναν στην εξουσία ως τα βαθιά γεράματα καθώς 'θα μας είχαν κάνει νοικοκύρηδες'.
-
Νέο σύστημα διοδίων στο τμήμα Αθήνα – Λαμία του ΠΑΘΕ
-
τουλαχιστον θα πληρωνουμε λιγοτερα για μικρες διαδρομες βεβαια για μεγαλυτερες αποστασεις θα μας πιανουν τον κ@λο.. ξερει κανεις ποτε θα επιβληθουν διοδια στον κλαδο σχηματαρι-χαλκιδα και στον αγ.στεφανο/βαρυμπομπη??
ας ελπισουμε να λειτουργησουν σε συντομο χρονικο διαστημα το νεο ηλεκτρονικο συστημα μπας και δουμε καμια εκπτωση.. -
12,κάτι Αθήνα - Λαμία και πίσω
Και πριν 10 μέρες παραλίγο να αφήσω όλο το μπροστινό μου σύστημα σε ανωμαλία... -
Το συνολικό κόστος βγαίνει 5.35 ευρώ με τη τιμή αυτή. Για να δούμε πόσο θα είναι το overhead.
Επιπλέον σε αυτούς που διαμαρτύρονται. Στο εξωτερικό πληρώνετε λιγότερα?? ή μήπως πριν που δίνατε 4 ευρώ ήταν καλύτερος ο δρόμος??
Αυξηση διοδίων (ξανά!)