Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Golf VI TSi 122ps VS Golf VI TSi 160ps
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Golf VI TSi 122ps VS Golf VI TSi 160ps
    • 1
    • 2
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 22
    • 17 / 22
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    63
    428
    2513
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      neos last edited by

      Ο χρήστης Alex7 έγραψε:
      Σορρυ για τους λατινικούς χαρακτήρες...!ναι ρε παιδιά αλλα εγώ δν αναφερομαι σε χρηση εντος πολης(αποκλειστικα)....!εγω θα παρακαλουσα να διαβαζετε αν ειναι ευκολο πιο προσεκτικα για να μν λεμε οτι να ναι!εγω που δν μενω Αθήνα κ δν εχω προβλημα με κατανάλωση για ποιο λόγω να επιλέξω τα 122ps?δλδ με τα 160ps επειδι εχει αεροψηκτο intercooler τι σιμαινει οτι αν το παρω κ ειμαι σε κινηση στην πολη θα αντιμετωπισω καποιο προβλημα?εχει καποιο πλεονεκτιμα ο 122αρις απο τον 160αρι αν εξαιρεσουμε το θέμα της κατανάλωσης???

      Εκτός πόλης, πέραν του ότι ο 160άρης είναι σαφώς πιο γρήγορος, σε πορεία με 6η καίνε τα ίδια (άντε να έχουν 0.2λτ διαφορά) οπότε δεν υπάρχει ούτε το πλεονέκτημα της κατανάλωσης για τον 122.
      Σε κίνηση σε πόλη όχι δε θα έχεις κάποιο πρόβλημα ούτε με τον 160 προφανώς, απλά πως να σου το πω ο 122 'κουράζεται' λιγότερο σε συνθήκες κίνησης.
      Προφανώς για επαρχία ειδικά το 160 είναι καλύτερο με τη χρηματική διαφορά που έχουν.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kikizas-grigoris last edited by

        Ο χρήστης Alex7 έγραψε:
        Σορρυ για τους λατινικούς χαρακτήρες...!ναι ρε παιδιά αλλα εγώ δν αναφερομαι σε χρηση εντος πολης(αποκλειστικα)....!εγω θα παρακαλουσα να διαβαζετε αν ειναι ευκολο πιο προσεκτικα για να μν λεμε οτι να ναι!εγω που δν μενω Αθήνα κ δν εχω προβλημα με κατανάλωση για ποιο λόγω να επιλέξω τα 122ps?δλδ με τα 160ps επειδι εχει αεροψηκτο intercooler τι σιμαινει οτι αν το παρω κ ειμαι σε κινηση στην πολη θα αντιμετωπισω καποιο προβλημα?εχει καποιο πλεονεκτιμα ο 122αρις απο τον 160αρι αν εξαιρεσουμε το θέμα της κατανάλωσης???

        Ενταξει φιλε μου, αλλα το post το ανοξε καποιος που ενδιαφερεται πρωτιστως, για κινηση
        στην πολη, και ως εκ τουτου απανταμε και σε αυτον, και επιπλεον, ηδη με τα αρκετα κατατοπιστικα posts που εχουν γραφει απο τους περισσοτερους, θα επρεπε να ειχες καταλαβει απο τα συμφραζομενα τι παιζει με τους δυο κινητηρες, και τι σου ταιριαζει καλυτερα εσενα προσωπικα.
        Ολοι εδω προσπαθουν να ενημερωσουν, και να λυσουν αποριες, μην μας την λες και απο πανω...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          c-l-a-b last edited by

          +1 .κικιζας

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            alex7 last edited by

            δλδ οταν εγώ κανω μια ερωτηση που αφορα εμένα εσυ θα πρεπει να θεωρείς οτι πρεπει να απαντησεις σε αυτον που εκανε το ποστ και οχι σε μένα....????αλλωστε η ουσιά των φορουμ ειναι να ενημερωνεσαι γενικοτερα....κ μην μου πεις πως στο συγκεκριμενο ποστ μιλατε μονο για την επιλογη 122 ι 160....!πολλες σελίδες απασχολουν αλλα θεματα...!το τι θα επρεπε να καταλαβω απο τα συμφραζομενα ειναι αλλο θεμα...δν θελουμε να αγορασουμε παγωτο...αυτοκινιτο θελουμε...συνεπως το τι θα καταλαβω εγω με το τι συμβαινει στην πραγματικοτητα εχει μεγάλη διαφορα..!εμενα μου ταιριαζει ο 160 ομως οταν ακουω να λενε οτι προτιμουν τον 122 γιατι ειναι πιο ποιοτικος κλπ κλπ προφανως πρεπει να ρωτησω....!διαφωνεις?το ξερω οτι το φορουμ υπαρχει για να ενημερωθω εγω και ολοι οσοι σκεφτονται μια αγορα...αλλα δν νομιζω να με ενημερωσες εσυ προσωπικα για κατι....!να λυσουν αποριες....γιατι δν μου την ελυσες την απορια τοτε?και πιστεψε με δν εχω καμια διαθεση να 'την πω' σε κανεναν!στο ποστ μπηκα για να ενημερωθω για κατι που με ενδιαφέρει!δν νομίζω να προσπάθησα να την πω ή να θίξω καποιον...!φιλικα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kavoyras last edited by

              Ο χρήστης Alex7 έγραψε:
              δλδ οταν εγώ κανω μια ερωτηση που αφορα εμένα εσυ θα πρεπει να θεωρείς οτι πρεπει να απαντησεις σε αυτον που εκανε το ποστ και οχι σε μένα....????αλλωστε η ουσιά των φορουμ ειναι να ενημερωνεσαι γενικοτερα....κ μην μου πεις πως στο συγκεκριμενο ποστ μιλατε μονο για την επιλογη 122 ι 160....!πολλες σελίδες απασχολουν αλλα θεματα...!το τι θα επρεπε να καταλαβω απο τα συμφραζομενα ειναι αλλο θεμα...δν θελουμε να αγορασουμε παγωτο...αυτοκινιτο θελουμε...συνεπως το τι θα καταλαβω εγω με το τι συμβαινει στην πραγματικοτητα εχει μεγάλη διαφορα..!εμενα μου ταιριαζει ο 160 ομως οταν ακουω να λενε οτι προτιμουν τον 122 γιατι ειναι πιο ποιοτικος κλπ κλπ προφανως πρεπει να ρωτησω....!διαφωνεις?το ξερω οτι το φορουμ υπαρχει για να ενημερωθω εγω και ολοι οσοι σκεφτονται μια αγορα...αλλα δν νομιζω να με ενημερωσες εσυ προσωπικα για κατι....!να λυσουν αποριες....γιατι δν μου την ελυσες την απορια τοτε?και πιστεψε με δν εχω καμια διαθεση να 'την πω' σε κανεναν!στο ποστ μπηκα για να ενημερωθω για κατι που με ενδιαφέρει!δν νομίζω να προσπάθησα να την πω ή να θίξω καποιον...!φιλικα...

              Alex καταρχήν χαλάρωσε...είσαι νέος στο forum (ακόμα) και ίσως δεν έχεις ακόμα πιάσει την περιρρέουσα ατμόσφαιρα των παιδιών εδώ που γενικότερα υπάρχει η καλή διάθεση για να ανταλλάξουμε απόψεις και εμπειρίες.
              Ο Γρηγόρης (κικίτζας) είναι πολύ εντάξει άτομο
              Απλά 1ον...και σε μένα το ύφος σου μου φάνηκε επιθετικό (χωρίς λόγο μάλιστα και γι'αυτό ίσως αν απευθυνόσουν σε μένα, να σου απαντούσα ακόμα πιο επιθετικά).
              2ον πάντα γίνονται παρεξηγήσεις του ύφους του γραπτού λόγου.Δεν μπορείς να το αποφύγεις αυτό στο 100%, αλλά μπορείς να το μετριάσεις με τα emoticons και με το να γράφεις κάπως πιο ευγενικά από ό,τι όταν μιλάς προφορικά, όπου μπορείς να βάλεις χρώμα στη φωνή σου για να σε καταλάβει ο άλλος και να μην σε παρεξηγήσει.
              3ον.Ο.Κ. έκανες μία ερώτηση αλλά ξέχασες ότι γράφεις σε τοπικ ατόμου που ρωτάει ποιό από τα 2 να διαλέξει, έχοντας θέσει κάποια Χ κριτήρια (χαμηλή κατανάλωση, 90% χρήση πολής κτλ), οπότε λογικό είναι να του πούμε 'πάρε το 122άρι' και μετά να σου φανεί εσένα περίεργο που του λέμε πάρε το πιο 'Αδύναμο' (που στην τελική δεν κοιτάμε όλοι ανάλογα με το πόσα € διαθέτουμε, πόσα άλογα μπορούμε να αγοράσουμε - αυτοσκοπός δηλαδή το να πάρεις τα περισσότερα δυνατά άλογα)

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mivec_power last edited by

                δοκιμάστε και τα δύο και αποφασίζετε... πάντως γνώμη μου ότι είναι αμαρτία να φορτώσεις με έξτρα το 122άρι και να μην επιλέξεις ένα simpler 160άρι... από ψηλομεσαία και πάνω δεν υπάρχει επαφή...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  alex7 last edited by

                  Καταρχάς....επειδή κ εγώ θεωρω τον εαυτο μου πολύ ενταξει θα ηθελα να ζητήσω συγνωμη σε περιπτωση που θεωρησατε κατι λαθος στον τροπο μου!δν νομίζω να μιλησα επιθετικα ουτε να εθιξα ατομα ειτε γνώμες..!κ θα σας παρακαλούσα να επισημανετε την φραση οπου μίλησα επιθετικα...!οσο για το τοπικ που λες......μίλησα για κατι διαφορετικο????κ εγω αναμεσα σ αυτα τα 2 ειμαι...απλα δν εχω παραγοντες οπως ειναι η κατανάλωση...!κ θα σας παρακαλουσα επισης να ριξετε ακομι μια ματια σε ολες τις σελιδες του ποστ για να δειτε οτι δν μιλανε ολοι για το σιγκεκριμενο τοπικ...!οπως και να εχει.....κ εκτος τοπικ να ιμουν το να παρω καποιες απαντισεις απο ατομα που γνωριζουν(για οσους εχουν την καλη διαθεση να απαντησουν...κ τους ευχαριστω) δν νομίζω να ηταν προβλημα..!κ επειδη ειμαι καινουριος οπωσ ειπες κ εσυ δν εχω κανενα σκοπο ουτε να την πω σε καποιον ουτε να αμφισβητισω οτιδιποτε...ισα ισα που θα με βοηθησετε σε μια σημαντικη μου αγορα...!και παλι συγνωμη αν και νομιζω πως παρεκσηγησατε τον τροπο κ την διαθεση μου.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kavoyras last edited by

                    σιγά μη χάλασες το topic επειδή αναφέρθηκες κι εσύ στα 2 αυτά αμάξια και επειδή είσαι κι εσύ ανάμεσα σε αυτές τις 2 επιλογές.
                    Απλά δεν το έκανες τόσο σαφές...τέλοσπάντων.Καλύτερα να τραβήξουμε μία λευκή γραμμή (εκκίνησης ) και να τα ξαναπούμε από την αρχή.

                    Το 122άρι έχει μικρότερη τουρμπίνα από το 160ρι (που έχει με κομπρέσσορα για τα 'χαμηλά' και turbo για τα 'ψηλά').
                    Το 122άρι επειδή ακριβώς έχει μικρή τουρμπίνα, είναι πιο ομοιογενές από το 160άρι στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, τραβάει πιο θελκτικά από χαμηλά κτλ, ενώ λόγω και της μικρότερης υποδύναμης, δεν καίει τόσο πολύ καύσιμο όσο το 160άρι (που όπως και να το κάνεις, τις στιγμές που θα πατήσεις το γκάζι βαθιά στο πάτωμα, θα χρησιμοποιήσεις πάνω από 122 άλογα, οπότε λογικό να κάψει περισσότερο).

                    Κατά τα άλλα, νομίζω ότι γενικά ψειρίζουμε τη μύγα...Αν θες τα παραπάνω άλογα, παίρνεις το 160άρι και τέλος.
                    εγώ απλά θα σου έλεγα ότι και το 122άρι είναι πολύ καλό και στην εθνική, απλώς δεν έχει τη δύναμη που έχει το 160άρι ψηλά (σε λιώσιμο δηλαδή τέρμα γκάζια επιτάχυνση).
                    Εντάξει...πάντα όσο περισσότερα τόσο καλύτερα, αλλά κάποια στιγμή πρέπει να βάλεις κάτω και τις πραγματικές σου ανάγκες.
                    ΑΝ χρειάζεσαι τα παραπάνω άλογα, δεν καταλαβάινω γιατί σκέφτεσαι ΚΑΝ τα 122 PS ή αν έχεις την εντύπωση ότι θα σε καλύψουν τα 122 ή έστω οριακά, ΠΡΕΠΕΙ να κάνεις test drive και θα αποκτήσεις προσωπική εμπειρία από το αμάξι, που εδώ 100 σελίδες να γράφαμε και δε θα μπορούσαμε να σου μεταφέρουμε και πάλι 100% τις ίδιες γνώσεις και εμπειρίες.

                    Σε επιδόσεις καθαρά στεγνά (πάω φλατ τέρμα γκάζια κτλ) το 160άρι είναι θεαματικά μπροστά.Από κει και πέρα σε καθημερινές ρεπρίζ (όπου δεν το λιώνεις για να πας από τα 50 στα 80km/h) το 122 και το 160 είναι πολύ κοντά σε επιδόσεις και ίσως (λόγω ελαφρώς καλύτερης απόκρισης) λίγο πιο μπροστά το 122.Αλλά και πάλι ξαναλέω...ψειρίζουμε τη μύγα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      neos last edited by

                      Να ξεκαθαρίσουμε κάτι.
                      Το 160 έχει τη δύναμη να πάει πιο γρήγορα από το 122 σε οποιοδήποτε σημείο του φάσματος στροφών. Δεν υπάρχει κανένα σημείο του στροφόμετρου που το 122 να έχει μεγαλύτερη ροπή από το twincharger. Αυτό σημαίνει ότι σε τέρμα πατημένο γκάζι το διπλοσυμπιεστήρι είναι γρηγορότερο παντού.
                      Όμως, στα πάτα-άσε του γκαζιού της πόλης, λόγω του ότι σχεδόν κάθε φορά απεμπλέκει τον κομπρέσσορα όταν αφήνεις το γκάζι, το 160άρι μπορεί να λαγκάρει κάποιες στιγμές. Τυχαίνει -σε ακραίες περιπτώσεις- να αφήσεις γκάζι για 2 δευτερόλεπτα, να απεμπλακεί ο κομπρέσσορας και όταν το ξαναπατήσεις για άμεση επιτάχυνση να ανεβάσει για μια στιγμή (1 sec ή λιγότερο) πολύ αργά σαν ατμοσφαιρικό και μετά να εμπλέξει καρφί τον κομπρέσσορα και να ακούσεις το ζβιιιιιν της περιστροφής του ενώ τρως κλωτσιά επιτάχυνσης.
                      Το 122 δεν θα το κάνει αυτό και θα έχει πιο ομαλή απόκριση στο γκάζι σε συνθήκες ΚΙΝΗΣΗΣ όπου και εκνευρισμός του οδηγού υπάρχει κάποια στιγμή και θα πατήσεις άτσαλα το γκάζι κλπ. Λόγω μικρής τουρμπίνας έχει μικρότερο lag οπότε στα πάτα-άσε αποκρίνεται συνήθως πιο άμεσα, αν και σε απόλυτα νούμερα με τέρμα γκάζι είναι πάντα πιο αργό.

                      Αυτό ελπίζω να αποσαφηνίζει γιατί λέω '122 για μέσα σε πόλη, 160 για ταξίδι'

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kikizas-grigoris last edited by

                        Ο χρήστης Alex7 έγραψε:
                        Καταρχάς....επειδή κ εγώ θεωρω τον εαυτο μου πολύ ενταξει θα ηθελα να ζητήσω συγνωμη σε περιπτωση που θεωρησατε κατι λαθος στον τροπο μου!δν νομίζω να μιλησα επιθετικα ουτε να εθιξα ατομα ειτε γνώμες..!κ θα σας παρακαλούσα να επισημανετε την φραση οπου μίλησα επιθετικα...!οσο για το τοπικ που λες......μίλησα για κατι διαφορετικο????κ εγω αναμεσα σ αυτα τα 2 ειμαι...απλα δν εχω παραγοντες οπως ειναι η κατανάλωση...!κ θα σας παρακαλουσα επισης να ριξετε ακομι μια ματια σε ολες τις σελιδες του ποστ για να δειτε οτι δν μιλανε ολοι για το σιγκεκριμενο τοπικ...!οπως και να εχει.....κ εκτος τοπικ να ιμουν το να παρω καποιες απαντισεις απο ατομα που γνωριζουν(για οσους εχουν την καλη διαθεση να απαντησουν...κ τους ευχαριστω) δν νομίζω να ηταν προβλημα..!κ επειδη ειμαι καινουριος οπωσ ειπες κ εσυ δν εχω κανενα σκοπο ουτε να την πω σε καποιον ουτε να αμφισβητισω οτιδιποτε...ισα ισα που θα με βοηθησετε σε μια σημαντικη μου αγορα...!και παλι συγνωμη αν και νομιζω πως παρεκσηγησατε τον τροπο κ την διαθεση μου.

                        Δεν υπαρχει κανενα προβλημα, απλα ειναι καλο και προσφερει πιο πολυ ουσια, οταν συνηθως εχουμε παρακολουθησει ενα post απο την αρχη (εφοσον δεν ειναι και 100+ σελιδες οπως καποια αλλα) ή τουλαχιστον μερικες σελιδες πισω, ωστε να θεσουμε πιο στοχευμενα καποιο ερωτημα, απορια, διευκρινιση, για να μην κουραζουμε τους υπολοιπους χρηστες, με τυχον επαναληψεις, αλλα και να λαμβανουμε πιο αμεσα και εμπεριστατωμενα, τις απαντησεις στα ζητηματα που πραγματικα μας ενδιαφερουν.
                        Ο καβουρας με εχει καλυψει στα τεχνικα των δυο εκδοσεων μπαινοντας στον κοπο να κανει και ενα συμπυκνωμενο summary των οσων ειπωθηκαν πιο πισω...
                        Δοκιμασε και τις δυο εκδοσεις (σε οσο το δυνατον πιο κοντινο χρονικο διαστημα γινεται μεταξυ τους για να εχεις καλυτερο συμπερασμα)
                        Ψαξε ποιοι αντ/σωποι και που εχουν διαθεσιμες εκδοσεις,και κλεισε ραντεβου.
                        Οδηγησε αν ειναι εφικτο σε γνωριμες για εσενα περιοχες-διαδρομες, και τα δυο ωστε να γινουν ακομα πιο ξεκαθαρες, οποιες διαφορες αντιληφθεις...
                        Οτι και απο τα δυο να διαλεξεις παντως, χαμενος δεν θα βγεις...Απλα ειναι καλυτερα να
                        παρεις αυτο που ταιριαζει ιδανικα στις αναγκες-προτιμησεις σου.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          alex7 last edited by

                          Η υπαρξη του compressor δν ειναι απο τισ 1500 μεχρι 3500 στροφες?κ απο εκει δν μπαινει το τουρμπο μεχρι 5500 αν θυμάμαι καλα..!πως γίνετε να εχει καλυτερη ομοιογένεια κ λιγο καλιτερο τραβιγμα ο 122 ενω ο 160 καλυπτει ουσιαστικα ολο το φασμα των στροφων?οδηγησα το 122....μου φανηκε αρκετα γρηγορο για 122ps...ομως θα ήθελα κατι παραπάνω(αρκετα αν ειναι δυνατον....χιχιχι)!το 160 δν το ειχε διαθεσιμο.εχει καλητερη αισθηση και αποκριση το γκαζι?αξιζει σαν επιλογη ή να κοιταξω και αλλες επιλογες..??μοντελα δν θα πω...και για να μην βγω εκτος τοπικ και μηπως εχουμε κανεναν που μισει την ιταλια...χαχχχχαχχα!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            alex7 last edited by

                            Ο χρήστης Neos έγραψε:
                            Να ξεκαθαρίσουμε κάτι.
                            Το 160 έχει τη δύναμη να πάει πιο γρήγορα από το 122 σε οποιοδήποτε σημείο του φάσματος στροφών. Δεν υπάρχει κανένα σημείο του στροφόμετρου που το 122 να έχει μεγαλύτερη ροπή από το twincharger. Αυτό σημαίνει ότι σε τέρμα πατημένο γκάζι το διπλοσυμπιεστήρι είναι γρηγορότερο παντού.
                            Όμως, στα πάτα-άσε του γκαζιού της πόλης, λόγω του ότι σχεδόν κάθε φορά απεμπλέκει τον κομπρέσσορα όταν αφήνεις το γκάζι, το 160άρι μπορεί να λαγκάρει κάποιες στιγμές. Τυχαίνει -σε ακραίες περιπτώσεις- να αφήσεις γκάζι για 2 δευτερόλεπτα, να απεμπλακεί ο κομπρέσσορας και όταν το ξαναπατήσεις για άμεση επιτάχυνση να ανεβάσει για μια στιγμή (1 sec ή λιγότερο) πολύ αργά σαν ατμοσφαιρικό και μετά να εμπλέξει καρφί τον κομπρέσσορα και να ακούσεις το ζβιιιιιν της περιστροφής του ενώ τρως κλωτσιά επιτάχυνσης.
                            Το 122 δεν θα το κάνει αυτό και θα έχει πιο ομαλή απόκριση στο γκάζι σε συνθήκες ΚΙΝΗΣΗΣ όπου και εκνευρισμός του οδηγού υπάρχει κάποια στιγμή και θα πατήσεις άτσαλα το γκάζι κλπ. Λόγω μικρής τουρμπίνας έχει μικρότερο lag οπότε στα πάτα-άσε αποκρίνεται συνήθως πιο άμεσα, αν και σε απόλυτα νούμερα με τέρμα γκάζι είναι πάντα πιο αργό.

                            Αυτό ελπίζω να αποσαφηνίζει γιατί λέω '122 για μέσα σε πόλη, 160 για ταξίδι'

                            αυτο που αναφέρεις για το lag του compressor υπαρχει και στην περιπτωση επιλογης DSG?και γενικοτερα αξιζει σε σχεση με το χειροκινητο?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              neos last edited by

                              Ο χρήστης Alex7 έγραψε:

                              αυτο που αναφέρεις για το lag του compressor υπαρχει και στην περιπτωση επιλογης DSG?και γενικοτερα αξιζει σε σχεση με το χειροκινητο?

                              To lag του compressor υπάρχει όταν έχεις άφημα του γκαζιού με λίγες στροφές και ο εγκέφαλος 'διαβάζει' ότι επιβραδύνεις και απεμπλέκει τον υπερσυμπιεστή για οικονομία, οπότε φαντάζομαι και με το DSG θα εμφανίζεται, ίσως σε μικρότερη έκταση γιατί το DSG μπορεί να σου κατεβάσει και ταχύτητα όταν πατήσεις απότομα γκάζι. Τις περισσότερες φορές φυσικά δεν καταλαβαίνεις τίποτα και αυτή η απότομη σύμπλεξη εμφανίζεται μόνο σε ακραίες καταστάσεις που στην ουσία προκαλεί ο οδηγός με απότομα πατήματα του γκαζιού ενώ μέχρι εκείνη τη στιγμή πατούσε πούπουλο το γκάζι.
                              Το DSG κατά τη γνώμη μου αξίζει κάθε ευρώ που δίνεις για αυτό.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • realzeus
                                realzeus last edited by

                                Ο χρήστης Alex7 έγραψε:
                                Η υπαρξη του compressor δν ειναι απο τισ 1500 μεχρι 3500 στροφες?κ απο εκει δν μπαινει το τουρμπο μεχρι 5500 αν θυμάμαι καλα..!πως γίνετε να εχει καλυτερη ομοιογένεια κ λιγο καλιτερο τραβιγμα ο 122 ενω ο 160 καλυπτει ουσιαστικα ολο το φασμα των στροφων?οδηγησα το 122....μου φανηκε αρκετα γρηγορο για 122ps...ομως θα ήθελα κατι παραπάνω(αρκετα αν ειναι δυνατον....χιχιχι)!το 160 δν το ειχε διαθεσιμο.εχει καλητερη αισθηση και αποκριση το γκαζι?αξιζει σαν επιλογη ή να κοιταξω και αλλες επιλογες..??μοντελα δν θα πω...και για να μην βγω εκτος τοπικ και μηπως εχουμε κανεναν που μισει την ιταλια...χαχχχχαχχα!

                                Ο μηχανικός υπερσυμπιεστής δουλεύει από το ρελάντί καθώς παίρνει κίνηση από τον στροφαλοφόρο άξονα. Απεμπλέκεται μέσω συμπλέκτη στις 3500 όπως σωστά αναφέρεις. Καλό θα είναι να κοιτάξεις όλες τις διαθέσιμες επιλογές χωρίς ρατσιστική προδιάθεση εναντίων Ιταλών, Γερμανών και λοιπών Ευρωπαίων και μή.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  avpap75 last edited by

                                  Ο χρήστης Neos έγραψε:

                                  αυτο που αναφέρεις για το lag του compressor υπαρχει και στην περιπτωση επιλογης DSG?και γενικοτερα αξιζει σε σχεση με το χειροκινητο?

                                  To lag του compressor υπάρχει όταν έχεις άφημα του γκαζιού με λίγες στροφές και ο εγκέφαλος 'διαβάζει' ότι επιβραδύνεις και απεμπλέκει τον υπερσυμπιεστή για οικονομία, οπότε φαντάζομαι και με το DSG θα εμφανίζεται, ίσως σε μικρότερη έκταση γιατί το DSG μπορεί να σου κατεβάσει και ταχύτητα όταν πατήσεις απότομα γκάζι. Τις περισσότερες φορές φυσικά δεν καταλαβαίνεις τίποτα και αυτή η απότομη σύμπλεξη εμφανίζεται μόνο σε ακραίες καταστάσεις που στην ουσία προκαλεί ο οδηγός με απότομα πατήματα του γκαζιού ενώ μέχρι εκείνη τη στιγμή πατούσε πούπουλο το γκάζι.
                                  Το DSG κατά τη γνώμη μου αξίζει κάθε ευρώ που δίνεις για αυτό.

                                  +1.
                                  Σωστές διατυπώσεις και εγώ παρόμοια εντύπωση είχα σε Test Drive με τα 160 PS. Πάντως εγώ προτίμησα το με τα 122 PS Golf αλλά με DSG (εκπληκτικό) ηλιοροφή, αναβάθμιση CD Player και ένα πακετάκι με τα συστήματα φώτων, καθρέπτες αναδιπλούμενοι και περιβάλλον φωτισμό.

                                  Υ.Γ.: Ανάλογα τις ανάγκες μας επιλέγουμε τα αυτοκίνητα και όχι με τα νούμερα της ιπποδύναμης. Και πάνω απ΄όλα ΑΣΦΑΛΕΙΑ, Παθητική - Ενεργητική. (Το λέω ως παθών επειδή έχασα δύο φίλους χθες το βράδυ σε αυτοκινητιστικό).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    d1ff last edited by

                                    Θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες για την απροθυμία του διπλοτούρμπινου στο φάσμα 1.000-1.700 , αν οι μετακινήσεις είναι εντός πόλεως είναι λίγο πρόβλημα και πιστεύω ότι ο 122 θα είναι πιο καλός στο συγκεκριμένο φάσμα στροφών!

                                    Βέβαια στο επαρχιακό οδικό δίκτυο , ο 160 είναι σκέτο κανόνι στο φάσμα 3.000-4.500 είναι απλά κορυφή
                                    Όσον αφορά την κατανάλωση είμαι στο 9.3 με μετακινήσεις κυρίως εντός πόλης , επαρχιακό έχω δει μέχρι και 5.7 αλλά το μέσο είναι γύρω στο 7άρι τέλος εθνική με 180-200 σταθερά και A/C ανοιχτό έχω γύρω στα 8.8-9.3 μέση

                                    Το δικό μου έχει 5.300 χλμ (Σιρόκο 160) και θέλω να δω κατά πόσο θα μπορέσει να 'ανοίξει' το μοτέρ στο χαμηλό φάσμα! Σημ : Βάζω πάντα 100άρα και από τσεκαρισμένο πρατήριο , έκανα στρώσιμο μέχρι τα 2.000 χλμ και πάντα ζέσταμα - κρύωμα !

                                    Α.... δεν έχει κάψει σταγόνα , στα 7.500 θα τα αλλάξω καλού κακού τα πρώτα λαδάκια!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      d1ff last edited by

                                      ΕDIT :

                                      Ο χρήστης avpap75 έγραψε:

                                      αυτο που αναφέρεις για το lag του compressor υπαρχει και στην περιπτωση επιλογης DSG?και γενικοτερα αξιζει σε σχεση με το χειροκινητο?

                                      To lag του compressor υπάρχει όταν έχεις άφημα του γκαζιού με λίγες στροφές και ο εγκέφαλος 'διαβάζει' ότι επιβραδύνεις και απεμπλέκει τον υπερσυμπιεστή για οικονομία, οπότε φαντάζομαι και με το DSG θα εμφανίζεται, ίσως σε μικρότερη έκταση γιατί το DSG μπορεί να σου κατεβάσει και ταχύτητα όταν πατήσεις απότομα γκάζι. Τις περισσότερες φορές φυσικά δεν καταλαβαίνεις τίποτα και αυτή η απότομη σύμπλεξη εμφανίζεται μόνο σε ακραίες καταστάσεις που στην ουσία προκαλεί ο οδηγός με απότομα πατήματα του γκαζιού ενώ μέχρι εκείνη τη στιγμή πατούσε πούπουλο το γκάζι.
                                      Το DSG κατά τη γνώμη μου αξίζει κάθε ευρώ που δίνεις για αυτό.

                                      +1.
                                      Σωστές διατυπώσεις και εγώ παρόμοια εντύπωση είχα σε Test Drive με τα 160 PS. Πάντως εγώ προτίμησα το με τα 122 PS Golf αλλά με DSG (εκπληκτικό) ηλιοροφή, αναβάθμιση CD Player και ένα πακετάκι με τα συστήματα φώτων, καθρέπτες αναδιπλούμενοι και περιβάλλον φωτισμό.

                                      Υ.Γ.: Ανάλογα τις ανάγκες μας επιλέγουμε τα αυτοκίνητα και όχι με τα νούμερα της ιπποδύναμης. Και πάνω απ΄όλα ΑΣΦΑΛΕΙΑ, Παθητική - Ενεργητική. (Το λέω ως παθών επειδή έχασα δύο φίλους χθες το βράδυ σε αυτοκινητιστικό).

                                      +1 Να σας πω ότι με την χρήση που έχω κάνει έως τώρα στο Scirocco (πόλη δλδ) θα προτιμούσα το 122 και τα 1.750 της διαφοράς σε DSG ! Βέβαια στην Εθνική και σε κάτι δύσκολες προσπεράσεις (όχι αυτοκτονικές μην παρεξηγηθούμε) σε επαρχιακό δρόμο δεν μπορώ να πω ότι το μετάνιωσα!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mark last edited by

                                        Πάντως το λογικό είναι χαμηλά να μην τραβάει κανένα ζόρι το 140/160 ακριβώς λόγω του κομπρέσσορα. Πριν πάρω το δικό μου 160, η μόνη εμπειρία που είχα ήταν όταν οδήγησα ένα από τα πρώτα 140άρια ενός φίλου. Δε λέω πάρα πολύ καλό, αλλά γενικά μια μικρή λεπτομέρεια με χάλασε. Σαν να γινόταν αντιληπτό το πότε απεμπλέκεται ο κομπρέσσορας, μαζί με κάτι ήχους στις χαμηλές στροφές. Βέβαια ίσως και να συνηθίζεται αυτό και να μην ενοχλεί καθόλου, απλά ήταν η πρώτη μου φορά που το οδηγούσα. Μετά όταν πήραμε το δικό μου το Golf και το οδήγησα δεν είδα κάτι τέτοιο. Δεν ξέρω αν οφείλεται στο DSG, αλλά σου δίνει την εντύπωση ότι η παροχή ισχύος είναι εξαιρετικά ομοιογενής, σαν να έχεις έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα πολύ μεγαλύτερου κυβισμού. Από εκεί και πέρα, στο αν τραβάει χαμηλά και πιο από τα 2 το κάνει καλύτερα, μην κοιτάτε μόνο το ξεκίνημα. Εκεί που δίνει ρέστα είναι στο πως επιταχύνει με μεγάλη σχέση (4η -5η) και 1500 στροφές το μεγάλο. Αν και δεν έχω οδηγήσει το 122άρι, δεν πιστεύω πως μπορεί να το κάνει αντίστοιχα αυτό. Τώρα θα φέρω σαν παράδειγμα το άλλο μου αμάξι, το κλιό 1.2Τ, που κατ'αναλογία είναι παρόμοιο με το 122(μικρό μοτέρ, με μικρή τουρμπίνα). Σε νορμάλ καταστάσεις από τις 1500 και έπειτα τραβάει πολύ καλά, αλλά αν το φορτώσεις με επιβάτες, έχεις και ανοιχτό a/c, και ο δρόμος είναι ψιλοανηφορικός, σε χαμηλή ταχύτητα θα εμφανισει έντονο lag μέχρι τις 2000σαλ! Δεν κάνω πλάκα, μιλάμε να πατάς τέρμα γκάζι και να πηγαίνει ΠΑΡΑ πολύ αργά, μέχρι να φτάσει το όριο αυτό. Από τις 2000 και έπειτα όμως δεν καταλαβαίνει τίποτα. Σε κάποια τέτοια περίπτωση πιστεύω πως ο κομπρέσσορας που δίνει από χαμηλά θα 'βγάλει τα κάστανα από τη φωτιά'.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          avpap75 last edited by

                                          Εξαιρετική η συζήτηση παιδιά, πραγματικά βοηθάει όλους του μη έχοντες. Έχω πάντως την αίσθηση πως τα TSI 122 PS αλλά και το 1,8 160 PS είναι τα πιο ολοκληρωμένα μοτέρ της μαμάς VW αυτή την στιγμή.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kikizas-grigoris last edited by

                                            Ο χρήστης Mark έγραψε:
                                            Πάντως το λογικό είναι χαμηλά να μην τραβάει κανένα ζόρι το 140/160 ακριβώς λόγω του κομπρέσσορα. Πριν πάρω το δικό μου 160, η μόνη εμπειρία που είχα ήταν όταν οδήγησα ένα από τα πρώτα 140άρια ενός φίλου. Δε λέω πάρα πολύ καλό, αλλά γενικά μια μικρή λεπτομέρεια με χάλασε. Σαν να γινόταν αντιληπτό το πότε απεμπλέκεται ο κομπρέσσορας, μαζί με κάτι ήχους στις χαμηλές στροφές. Βέβαια ίσως και να συνηθίζεται αυτό και να μην ενοχλεί καθόλου, απλά ήταν η πρώτη μου φορά που το οδηγούσα. Μετά όταν πήραμε το δικό μου το Golf και το οδήγησα δεν είδα κάτι τέτοιο. Δεν ξέρω αν οφείλεται στο DSG, αλλά σου δίνει την εντύπωση ότι η παροχή ισχύος είναι εξαιρετικά ομοιογενής, σαν να έχεις έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα πολύ μεγαλύτερου κυβισμού. Από εκεί και πέρα, στο αν τραβάει χαμηλά και πιο από τα 2 το κάνει καλύτερα, μην κοιτάτε μόνο το ξεκίνημα. Εκεί που δίνει ρέστα είναι στο πως επιταχύνει με μεγάλη σχέση (4η -5η) και 1500 στροφές το μεγάλο. Αν και δεν έχω οδηγήσει το 122άρι, δεν πιστεύω πως μπορεί να το κάνει αντίστοιχα αυτό. Τώρα θα φέρω σαν παράδειγμα το άλλο μου αμάξι, το κλιό 1.2Τ, που κατ'αναλογία είναι παρόμοιο με το 122(μικρό μοτέρ, με μικρή τουρμπίνα). Σε νορμάλ καταστάσεις από τις 1500 και έπειτα τραβάει πολύ καλά, αλλά αν το φορτώσεις με επιβάτες, έχεις και ανοιχτό a/c, και ο δρόμος είναι ψιλοανηφορικός, σε χαμηλή ταχύτητα θα εμφανισει έντονο lag μέχρι τις 2000σαλ! Δεν κάνω πλάκα, μιλάμε να πατάς τέρμα γκάζι και να πηγαίνει ΠΑΡΑ πολύ αργά, μέχρι να φτάσει το όριο αυτό. Από τις 2000 και έπειτα όμως δεν καταλαβαίνει τίποτα. Σε κάποια τέτοια περίπτωση πιστεύω πως ο κομπρέσσορας που δίνει από χαμηλά θα 'βγάλει τα κάστανα από τη φωτιά'.

                                            Αυτο σε μεγαλο βαθμο εχει λυθει με την επαναρυθμιση του ηλεκτρονικου γκαζιου, και την ελαφρια μειωση της αποδοσης του κομπρεσσορα (κατι που εγινε με επαναπρογραμματισμο της ηλεκτρονικης διαχειρισης μετα απο ανακληση και στα Golf GT 170, αλλα γνωστοποιειιται και απο την μικροτερη ιπποδυναμη πλεον του Twincharger-160 ιπποι)και για λογους μεγαλυτερης αντοχης στο περασμα του χρονου.
                                            Κερδιζεις ετσι σε ομοιογενεια-φιλικοτητα στην αισθηση του πενταλ του γκαζιου, και ουσιαστικα δεν καταλαβαινεις την εναλλαγη κομπρεσσορα-Turbo, αλλα χανεις λιγο σε αμεσοτητα αποκρισης, στις χαμηλομεσαιες στροφες, μεχρι να απεμπλακει ο κομπρεσσορας.
                                            Το DSG βεβαια διευκολυνει εδω την κατασταση μιας και περα απο την πυκνοτερη διαταξη
                                            που προσφερουν οι 7 αντι 6σχεσεις του manual, επιπλεον οι τρεις πρωτες του DSG ειναι
                                            λιγο πιο κοντες, οποτε, βοηθαει και τον κινητηρα απο τα χαμηλα να ανεβασει πιο ευκολα
                                            στροφες...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 17 / 22
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr