-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Σας ενοχλει που τα μπροστα φωτα ειναι απο την audi?
Όχι δεν μας ενοχλεί καθόλου γιατί δεν είναι από την Audi
http://www.magnetimarelli.com/english/automotive_home.php
http://www.al-lighting.com/χθες το λεγαμε οτι η ΑL ειναι θυγατρικη της magneti marelli (ιταλικη) για αυτο τα φωτα των audi μ@λακιζονται
το οτι η εταιρεια ειναι ιταλικη , δε σημαινει οτι δεν εβαλε πρωτη η audi led και οτι δεν εχουν μεινει στη συνειδηση του κοσμου σαν 'φωτα audi' , βλεπε 'φωτα λεξους'
καλα καταλαβα ποσο καλα και αξιπιστα φωτα θα εχει η 458
-
Στους δικούς μας ανθρώπους δίνουμε τα καλά Κιούση. Στους αλλόθρησκους τα σκάρτα.
-
Οπτικά,δεν μου αρέσει καθόλου.
Αλλά μηχανολογικά,βάσει και του σχετικού video,παίζει να είναι απ'τις
καλύτερες Ferrari όλων των εποχών.Well done.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Στους δικούς μας ανθρώπους δίνουμε τα καλά Κιούση. Στους αλλόθρησκους τα σκάρτα.+1
Δωσαμε την beta εκδοση στους Φτανει με αυτο το χαρακτηρισμο[mod] να δουμε αν δουλευουν ολα ρολοι και μετα να τα βαλουμε στα δικα μας. ... γερμανοι..πειραματοζωα..
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Σας ενοχλει που τα μπροστα φωτα ειναι απο την audi?
Όχι δεν μας ενοχλεί καθόλου γιατί δεν είναι από την Audi
http://www.magnetimarelli.com/english/automotive_home.php
http://www.al-lighting.com/χθες το λεγαμε οτι η ΑL ειναι θυγατρικη της magneti marelli (ιταλικη) για αυτο τα φωτα των audi μ@λακιζονται
το οτι η εταιρεια ειναι ιταλικη , δε σημαινει οτι δεν εβαλε πρωτη η audi led και οτι δεν εχουν μεινει στη συνειδηση του κοσμου σαν 'φωτα audi' , βλεπε 'φωτα λεξους'
καλα καταλαβα ποσο καλα και αξιπιστα φωτα θα εχει η 458
Ακόμα και κει έχετε κατά το ήμισυ την πρωτιά! LEDs είχαν πίσω και η Maserati 3200GT και η 166. Τώρα για τα μπροστά όντως μάλλον η Audi τα εφήρμοσε αλλά και πάλι δεν ήταν καμιά original ιδέα! Απλά πάτησαν πάνω στον Ευρωπαϊκό νόμο για τα φώτα ημέρας!
ΥΓ: Παλιοgay Ισπανοί θα έρθει το πλήρωμα του χρόνου και θα την φάτε την...του τσολιά! Κλαψιάρηδες που σας @$@#% ο Gasol όλους μαζί στα αποδυτήρια και γιαυτό παίζετε μετά έτσι!
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
το οτι η εταιρεια ειναι ιταλικη , δε σημαινει οτι δεν εβαλε πρωτη η audi led και οτι δεν εχουν μεινει στη συνειδηση του κοσμου σαν 'φωτα audi'Kάνεις λάθος γιατί η Automotive Lighting είναι η μόνη εταιρία που προμηθεύει τους κατασκευαστές με φώτα με Led εμπρός ή πίσω και επίσης είχε παρουσιάσει τη λύση των εμπρός φώτων με Led χρόνια πριν φτάσουν στην αγορά. Tώρα η χρήση τους η μη έχει σχέση και με το σχεδιασμό που επιλέγεται, π.χ. στα εμπρός φώτα της 159/Brera θα ήταν αδύνατη η χρήση led λόγω του σχεδιασμού της, ενώ στη delta τη 458 Italia τη California ή τη Milano είναι δυνατή.
Πλήρη εμπρός φώτα από led(κάτι που δεν έχει ουσιαστηκά φτάσει ακόμα στην αγορά) π.χ. είχε για παράδειγμα το Concept Sportiva Latina του κέντρου ερευνών της Fiat
http://www.italiaspeed.com/2005/motor_show/barcelona/crf_sportiva_latina/1705.htm
Ενώ εμπρός φώτα ημέρας από led είχε ήδη το 2003 το concept GranTurismo Stilnovo της Lancia, στο οποίο και βασίζεται εν μέρει σχεδιαστικά η σημερινή Lancia Delta.Eπίσης τα πίσω φωτιστικά της 166 έκαναν χρήση αλλά όχι ολική led από το 1998. Βασικά η πρώτη παρουσία led σε πίσω φώτα ήταν το 1996 στο πρωτότυπο Alfa Romeo Nuvola και ύστερα η πρώτη χρήση σε φώτα ήταν ολική στα πίσω της Maserati 3200 GT και μερική χρήση led στα πίσω φώτα της μαζικής παραγωγής Alfa 166 το 1998. Όταν ακόμα κανένα Audi δεν χρησιμοποιούσε led, επίσης όλα τα φώτα με led οποιουδήποτε κατασκευαστή είναι της Automotive Lighting θυγατρικής της Magneti Marelli και άρα του ομίλου Fiat.
Η χρήση ή μη, των led εμπρός ή πίσω είναι και θέμα design. Υπάρχουν τυπολογίες εμπρός φώτων για τις οποίες είναι δύσκολη ή αδύνατη η χρήση led DRL πόσο μάλλον full-Led. Η τεχνολογία full-Led έχει ακόμα χαμηλότερη απόδοση και υψηλό κόστος σε σχέση με τα Bi-Xenon για αυτό και δεν έχει χρησιμοποιηθεί ακόμα σε αυτοκίνητα παραγωγής. Η Audi το χρησιμοποίησε ως προαιρετική λύση στο περιορισμένης παραγωγής R8 μόνο για λόγους εντυπωσιασμού, αλλά η καινοτομία ανήκει στο CRF το Centro Ricerche Fiat που εξέλιξε αυτή τη τεχνολογία και στο roadmap της εξέλιξης της τα επόμενα χρόνια θα φτάσει να έχει απόδοση αντίστοιχη των Bi-Xenon.
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
2'.02'.45 ο χρόνος της 458 στο Mugello,με PZero Corsa και προφανώς επαγγελματία στο πηδάλιο.Εξωπραγματικός χρόνος .....τη στιγμή που η Gt2 με ανάρτηση ρυθμισμένη για πίστα,PZero Corsa και επαγγελματία οδηγό,δεν κατεβαίνει κάτω από το 2'.05'.Δεδομένης αυτής της επίδοσης στο Mugello,το 1'.25' στο Fiorano είναι υπερβολικά μεγάλος χρόνος....και βάζει σε σκέψεις για τα ελαστικά που χρησιμοποιήθηκαν εκεί.
Όσο και αν η 458 είναι ένα αυτοκίνητο stradale,μοιάζει περιέργη η επιλογή τόσων πολλών προμηθευτών ελαστικών πρώτης τοποθέτησης....ιδιαίτερα αν σκεφθεί κανείς ότι εξακολουθεί να προσφέρεται tο Bridgestone RE050A,το οποίο υστερεί σημαντικά σε σχέση με τα άλλα δύο ελαστικά πρώτης τοποθέτησης(PZero Nero και Michelin Pilot sport).Όλα αυτά βέβαια μικρή σημασία έχουν για τον υποψήφιο αγοραστή,ο οποίος αν έχει ανησυχίες,αγοράζει μια τετράδα P0 corsa,αναθέτει και σε κάποιον που γνωρίζει,να του ρυθμίσει τις γωνίες....και δοκιμάζει την τύχη του σε πίστα.
Tι εννοεις??
-
Πολύ άσχημη και ανεμπνευστη μεσα εξω (κατα την γνωμη μου).
Απο μπροστα μου θυμιζει κορεατικο πρωτοτυπο με το κατω μερω μερος σαν νεο γκολφ, και απο πισω ειναι αντιγραφη της προηγουμενης 458 αλλα αλλα με τα φωτα πεταμενα προς τα εξω για ευκολη λυση διαφοροποιησης... Και μεσα ομορφη αλλα ελαχιστα φερραρι, αεραγωγοι και περιφεριακοι διακοπτες μου θυμιζουν χοντα σιβικ η εστω s2000.
Μεγαλη απογοητευση στο σχεδιο που για μενα ειναι η μιση ουσια σε μια φερραρι!
Γι ατην άλλη μιση βεβαια τι να πω, ονειρο εστω μια φορα να την οδηγουσα! -
Από κοντά είναι τελικά εξαιρετική. Ακόμα και το αμφιλεγόμενο εμπρός μέρος από κοντά τα σπάει
Το προφίλ της δε είναι απίστευτα δουλεμένο -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Η Audi το χρησιμοποίησε ως προαιρετική λύση στο περιορισμένης παραγωγής R8 μόνο για λόγους εντυπωσιασμού, αλλά η καινοτομία ανήκει στο CRF το Centro Ricerche Fiat που εξέλιξε αυτή τη τεχνολογία και στο roadmap της εξέλιξης της τα επόμενα χρόνια θα φτάσει να έχει απόδοση αντίστοιχη των Bi-Xenon.λενε βεβαια οτι το full led δεν ειναι και τοσο καλο
επισης δεν καταλαβαινω γιατι λες περιορισμενης παραγωγης? δεν εχει σχεση με 8c οποιος θελει παει και παραγγελνει απλά θα περιμενει τουλαχιστον χρονο..
δεν τα βγαζουν βεβαια και με το κιλο ομως δεν εχουν πει θα βγαλουμε τοσα και τελος..
αρα κανονικο αυτοκινητο παραγωγης ειναι με υψηλη ζητηση και μικρη παραγωγη. -
Nαι οκ
-
Πληροφορίες από Ιταλία αναφέρουν για έκδοση Scuderia το 1ο τρίμηνο το 2011. χ10
-
Λένε τίποτα επιπλέον οι πληροφορίες σου σχετικά με την επικείμενη έκδοση, όπως κι αν την πουν αυτή τη φορά (Stradale, Scuderia, κλπ) ; ; ;
-
Από ότι μου είπε αξιόπιστο άτομο με διασυνδέσεις στο Maranello το όνομα ακόμα δεν έχει αποφασιστεί. Όμως θα έχει πολύ ανθρακόνημα και διάφορα περίεργα κράματα, αρκετά χαμηλότερο βάρος από την 458 και φυσικά διαστημικές επιδόσεις. Τίποτα δηλαδή από αυτά δεν είναι είδηση πλην του του 2011.
-
Λες να την βγάλουν F458 Stalla;
-
To stalla όπως και το scatola και το broma μαλλον αποκλείονται.
-
http://www.youtube.com/watch?v=3lO4KQ74 ... ature=fvwp
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Youtube VideoΠως θα αντεξεις τοσο καιρο μου λες??
-
Έχω την εντύπωση, χωρίς να είμαι ειδικός βέβαια (απλή σκέψη και εντύπωση διατυπώνω) πως η 458 ανοίγει νέα σχεδιαστική εποχή στη ferrari... η οποία κινείται στο φουτουριστικό δρόμο που άνοιξε η Lamborghini.
-
Ο χρήστης istorikos6 έγραψε:
Youtube Videoτο βίντεο μοιάζει να έχει γίνει με 3d rendering και να μην είναι αληθινό
σαν να βλέπεις γραφικά απο playstation είναι
Ferrari F458 Italia