Λοιπόοοον... Έχουμε και λέμε :
Για την πόλη δανείζομαι το πατρικό Suzuki Alto (SS40) 550cc '81... Είναι απίστευτα αξιόπιστο και δεν καίει τίποτε αλλά είναι επικίνδυνα αργό (κυριολεκτικά κινητό εμπόδιο). Το κράτημά του είναι αξιοπρεπέστατο (παρότι η ανάρτηση είναι υπό διάλυση) και τα φρένα πανίσχυρα αλλά μπλοκάρουν πανεύκολα (ταμπούρα παντού).
Προσωπικό μου αυτοκίνητο είναι ένα Peugeot 106 Rallye 16v '00. Καλό αλλά επικίνδυνο. Θέλει πολύ σεβασμό για να μάθεις να το οδηγείς γρήγορα, αλλιώς θα καταλήξεις στο χαντάκι (...σας μιλάω εκ πείρας...). Κατά τα άλλα είναι γενικά αξιόπιστο, οικονομικό στην κατανάλωση (για τη δύναμή του), εντελώς άβολο στην πόλη (κοπανάει διαρκώς στις λακκούβες), και με ενοχλεί ανείπωτα η υποστροφή που εμφανίζει σε κλειστές στροφές...
Στο πρόσφατο παρελθόν κατείχα και μια τετράπορτη Alfetta, την οποία κατέστρεψα σε ένα ρεσιτάλ ατυχίας... Όποιος τη θέλει για ανταλλακτικά, ας με ενημερώσει... Το αυτοκίνητο με είχε εντυπωσιάσει με τις προδιαγραφές του (1600cc με 110HP, δισκόφρενα παντού, κατανομή βάρους 50-50, εξαιρετικό κράτημα) που εν έτει 1976 ήταν διαστημικές !!! Δυστυχώς η ανεπαρκής αξιοπιστία του (κυρίως ηλεκτρικά και κιβώτιο) το κάνει δύσκολο στη συμβίωση...
Αλλά, ώς γνήσιος αρχαιοκάπηλος, δεν μπορούσα να μείνω χωρίς πισωκίνητο της δεκαετίας του '70... Συνεπώς φρόντισα να αποκτήσω καινούριο χρέπι, για να εξασκήσω ξανά την τέχνη της πλαγιολίσθησης. Το νέο μου θύμα είναι ένα Ford Escort Mk.II με αυθεντικό πλαίσιο RS2000 και ετερόκλητα μηχανικά μέρη... Προσεχώς θα το δείτε στο πρωτάθλημα αναβάσεων με τον γράφοντα και στο πρωτάθλημα ταχύτητας με τον φίλτατο Johanndelta στο αριστερό κάθισμα...