-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
στην φερραρι δεν πας να δεις... απλα πας και υπογραφεις
Και που πας για να δείς λοιπόν;Στην Ιταλία πρέπει να πας;Γιατι δεν νομίζω ότι θα πάει κάποιος απλως να κλείσει το αυτοκίνητο βλέπωντας το αυτοκίνητο στο youtube
ferrari αγοραζεις οχι γκολφ...
Και τι διαφορά έχουν εκτός από 1 μηδενικό στο τέλος ρε Γιάννη?
Δεν είναι και καμιά Reventon..Ευτυχώς ΔΕΝ είναι Reventon... η Reventon είναι κακάσχημη!!!
Κάποιο σχόλιο επί της ουσίας?
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Τα άλλα κριτήρια υπάρχουν στο μυαλό των Ελλήνων και μόνο όπως λέει και ο 007 από πάνωΟ Έλληνας έχει γίνει πολύ large...
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
στην φερραρι δεν πας να δεις... απλα πας και υπογραφεις
Και που πας για να δείς λοιπόν;Στην Ιταλία πρέπει να πας;Γιατι δεν νομίζω ότι θα πάει κάποιος απλως να κλείσει το αυτοκίνητο βλέπωντας το αυτοκίνητο στο youtube
ferrari αγοραζεις οχι γκολφ...
Και τι διαφορά έχουν εκτός από 1 μηδενικό στο τέλος ρε Γιάννη?
Δεν είναι και καμιά Reventon..Ευτυχώς ΔΕΝ είναι Reventon... η Reventon είναι κακάσχημη!!!
Κάποιο σχόλιο επί της ουσίας?
Επί της ουσίας είναι. Ό,τι κάτι είναι σπάνιο δεν σημαίνει ότι είναι επιθυμητό. Εξάλλου μπορούσες να χρησιμοποιήσεις πολύ σπάνιο παράδειγμά από την εταιρεία στην οποία αναφέρεται το topic (FXX).
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
στην φερραρι δεν πας να δεις... απλα πας και υπογραφεις
Και που πας για να δείς λοιπόν;Στην Ιταλία πρέπει να πας;Γιατι δεν νομίζω ότι θα πάει κάποιος απλως να κλείσει το αυτοκίνητο βλέπωντας το αυτοκίνητο στο youtube
ferrari αγοραζεις οχι γκολφ...
Και τι διαφορά έχουν εκτός από 1 μηδενικό στο τέλος ρε Γιάννη?
Δεν είναι και καμιά Reventon..Ευτυχώς ΔΕΝ είναι Reventon... η Reventon είναι κακάσχημη!!!
Κάποιο σχόλιο επί της ουσίας?
Επί της ουσίας είναι. Ό,τι κάτι είναι σπάνιο δεν σημαίνει ότι είναι επιθυμητό. Εξάλλου μπορούσες να χρησιμοποιήσεις πολύ σπάνιο παράδειγμά από την εταιρεία στην οποία αναφέρεται το topic (FXX).
Σωστά, 20 κομμάτια και δεν είναι επιθυμητή. Γι αυτό έμειναν οι 19 απούλητες.
Επίσης, η FXX που λες δεν είναι αυτή που κρατάει η Ferrari και απλά στην μεταφέρει για trackdays? Οπότε τι σχέση έχει με την Reventon και με την αντιπροσωπεία? Καμία.Η ουσία είναι ότι αυτά τα 'τους πήρα τηλέφωνο και μου δώσανε αριθμό λογαριασμού' είναι ηλίθια αντιμετώπιση της αντιπροσωπείας.-
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Η ουσία είναι ότι αυτά τα 'τους πήρα τηλέφωνο και μου δώσανε αριθμό λογαριασμού' είναι ηλίθια αντιμετώπιση της αντιπροσωπείας.-μα αυτό το ζήτησε ο πελάτης (συγκεκριμένα ο sv2) για δική του διευκόλυνση για να μην 'τρέχει' ως την Αθήνα (μιας και μένει Θεσσαλονίκη).
Εντάξει...κι εμένα μου ακούστηκε κάπως αυτή η αντιμετώπιση/αίτημα του πελάτη (που δε θέλει καν να δει από κοντά το αμάξι που αγοράζει), αλλά από την άλλη αν το σκεφτούμε ψύχραιμα, δεν είναι ότι σίγουρα θα υπάρχει στην έκθεση το αμάξι που θέλει να πάρει (πχ F430, italia κτλ) ώστε να μπορεί έστω να δει από κοντά τι αγοράζει, οπότε η κίνησή του (σκεπτόμενος πιο χαλαρά) δεν είναι κακή.
Σίγουρα μία απλή κατάθεση σε μία τράπεζα δε λέει τίποτα αν δεν υπάρχουν και υπογεγραμμένα χαρτιά παραγγελίας κτλ-κτλ, αλλά από την άλλη, όταν μπορείς να διαθέσεις τόσα λεφτά για αμάξι, ΣΙΓΟΥΡΑ δεν έχεις την πολυτέλεια του χρόνου να το ... ψειρίσεις το θέμα.Τέλος...
Όταν τα αμάξια που είναι στην έκθεση είναι πουλημένα, καλώς είναι κλειδωμένα.ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ θα έλεγα... -
Οταν η ''Γενεσις'' ηταν στην Εθνικη στο υψος της κηφισιας(δεκαετια 90'),ειχα μπει σε μια 355.Τοτε βεβαια τα πραγματα ηταν πιο χαλαρα γενικα...κανονικα δεν επιτρεποταν αλλα ο πωλητης,ο οποιος ειχε συζητηση με καποιον,εκανε τα στραβα ματια και ειχαμε μπει χαλαρα και ανετα σα να βλεπαμε ενα peugeot 207...Eπισης θυμαμαι οτι πολυ παλια,γυρω στο '95',επαιζε μια κοκκινη F40 στην αντιπροσωπεια.
Εκει να τα χρονια ομως ειχε αλλη αξια να βλεπεις( ποσο μαλλον να εχεις) μια Ferrari...γιατι το θεαμα ηταν ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ σπανιο.Σημερα δε μου κανει πια ιδιαιτερη εντυπωση,αφου καθημερινα βλεπω αρκετες στο δρομο και εχω απομυθοποιησει τη συγκεκριμενη εταιρια...
Η Lamborghini παραμενει μυθος...αφου για διαστηματα δε βλεπεις ουτε στην αντιπροσωπεια καποιο αυτοκινητο
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Τι κάθεστε και ψάχνετε τώρα.Υπάρχουν παραγγελίες για την αντικαταστάτρια της 430 (δηλαδή γαι την 458) εδώ και δύο και πλέον χρόνια χωρίς να έχει δει κανείς το αυτοκίνητο.....είναι τρελοί αυτοί οι ιταλοί και κυρίως οι πελάτες τους.
-
Κατι παραπανω θα ξερουν (και οι δυο)..
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Η Lamborghini παραμενει μυθος...αφου για διαστηματα δε βλεπεις ουτε στην αντιπροσωπεια καποιο αυτοκινητο
Δεν είναι και τόσο μύθος αφού και με πολύ μικρότερη παραγωγή πάντα βρίσκεις ετοιμοπαράδοτη ή σχεδόν.
δηλαδη ενα αυτοκινητο για σενα ειναι μυθος η οχι αναλογα με το αν ειναι ετοιμοπαραδοτο;
-
Ο χρήστης pik. έγραψε:
Η Lamborghini παραμενει μυθος...αφου για διαστηματα δε βλεπεις ουτε στην αντιπροσωπεια καποιο αυτοκινητο
Δεν είναι και τόσο μύθος αφού και με πολύ μικρότερη παραγωγή πάντα βρίσκεις ετοιμοπαράδοτη ή σχεδόν.
δηλαδη ενα αυτοκινητο για σενα ειναι μυθος η οχι αναλογα με το αν ειναι ετοιμοπαραδοτο;
Για μένα κρίνεται από την ιστορία και τις δυνατότητές του. Και σε αυτά τίποτα δεν πλησιάζει μια Ferrari.
-
Μάλλον εγω τα έχω απομυθοποιήσει όλα με αυτή την λογίκή
Αν η Genesis έχει μόνο αυτοκίνητα πελατών στην βιτρίνα καλώς κάνει και τα έχει κλειδωμένα, αν και μια ποταπή (και μη σπάνια) 430 θα έπρεπε να υπήρχε έστω και σαν εκθεσιακή, ε και μετά ας την δίνανε σε κανάν noob πελάτη εξ Αμερικής για μεταχειρισμένη. -
Φίλτατε Mirage η Ferrari έχει παραγωγή 6000 τεμάχια τον χρόνο και ΟΛΑ πωλούνται (προ κρίσης τουλάχιστον). Δεν είναι δυνατόν να έχει εκθεσειακά εδώ κι εκεί ενώ πελάτες περιμένουν να παραλάβουν! Είναι χειροποίητα αυτοκίνητα εξαιρετικά περιορισμένς παραγωγής. Πόσο ποταπή και μη σπάνια είναι μια 430 που βγαίνει σε 3000 τεμάχια το χρόνο για΄όλη την υφήλιο όλο κι όλο το αφείνω στην κρίση του φόρουμ.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Φίλτατε Mirage η Ferrari έχει παραγωγή 6000 τεμάχια τον χρόνο και ΟΛΑ πωλούνται (προ κρίσης τουλάχιστον). Δεν είναι δυνατόν να έχει εκθεσειακά εδώ κι εκεί ενώ πελάτες περιμένουν να παραλάβουν! Είναι χειροποίητα αυτοκίνητα εξαιρετικά περιορισμένς παραγωγής. Πόσο ποταπή και μη σπάνια είναι μια 430 που βγαίνει σε 3000 τεμάχια το χρόνο για΄όλη την υφήλιο όλο κι όλο το αφείνω στην κρίση του φόρουμ.Γουστάρω πολύ το
Το περιεργο είναι οτι καταφέρνει να δίνει εκθεσιακά, δημοσιογραφικά κτλ σε πολλές Ευρωπαϊκές χώρες αλλά όχι στην Ελλάδα...
Τεσπά δεν νομίζω οτι έχει νόημα αυτή η κουβέντα -
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Γνωστός έδωσε την 360 και έψαχνε 430 καινούργια για άμεση αγορά.Δεν έβρισκε όμως και ''αναγκάστηκε'' να πάρει ετοιμοπαράδοτη LP640.
Καλή είναι μου είπε αλλά σαν την Ferrari δεν έχει .
Και ας είναι και μιά κατηγορία επάνω.ο καθενας τα χρηματα του τα διαθετει οπως θελει.
τωρα την πουλαει την Λαμπο; -
Ο χρήστης JN21 έγραψε:
Οταν η ''Γενεσις'' ηταν στην Εθνικη στο υψος της κηφισιας(δεκαετια 90'),ειχα μπει σε μια 355.Τοτε βεβαια τα πραγματα ηταν πιο χαλαρα γενικα...κανονικα δεν επιτρεποταν αλλα ο πωλητης,ο οποιος ειχε συζητηση με καποιον,εκανε τα στραβα ματια και ειχαμε μπει χαλαρα και ανετα σα να βλεπαμε ενα peugeot 207...Eπισης θυμαμαι οτι πολυ παλια,γυρω στο '95',επαιζε μια κοκκινη F40 στην αντιπροσωπεια.Εκει να τα χρονια ομως ειχε αλλη αξια να βλεπεις( ποσο μαλλον να εχεις) μια Ferrari...γιατι το θεαμα ηταν ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ σπανιο.Σημερα δε μου κανει πια ιδιαιτερη εντυπωση,αφου καθημερινα βλεπω αρκετες στο δρομο και εχω απομυθοποιησει τη συγκεκριμενη εταιρια...
Η Lamborghini παραμενει μυθος...αφου για διαστηματα δε βλεπεις ουτε στην αντιπροσωπεια καποιο αυτοκινητο
Ανατρίχιασα
Αφήστε τους αλλόθρησκους να ψάχνουν ταύρους και καλές αντιπροσωπείες ! Πήγαινε και πες στη Lamborghini οτι θα φτάσει τις πωλήσεις της Ferrari θα γελάνε και οι πέτρες! -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
........ αλλά από την άλλη, όταν μπορείς να διαθέσεις τόσα λεφτά για αμάξι, ΣΙΓΟΥΡΑ δεν έχεις την πολυτέλεια του χρόνου να το ... ψειρίσεις το θέμα.Εδώ κάνεις λάθος... οι περισσότεροι έχουν πάρα μα πάρα πολύ χρόνο......
Επίσης θεωρώ μλκ να μην υπάρχουν εκθεσιακά!
Εάν π.χ. θέλω να πάρω ένα Ferrari ή ένα Lambo και οι φίλοι μου δεν έχουν αντίστοιχα για να οδηγήσω κ.λπ., πώς θα καταλάβω εάν θέλω 430 ή 599? Gallardo ή Murcielago???
-
... Κι εγώ φανταζόμουν λίγο πιο 'ρομαντική' την διαδικασία παραγγελίας μιας Ferrari .... ξέρετε με κέρασμα εσπρέσο όσο επιλέγεις τα δέρματα και τα σχετικά αλλά πιστέψετε με δεν με χαλάει καθόλου!
Αν είχα βέβαια το '¨χαρτί' δεν θα το σκεφτόμουν καν για ταύρο ... κατευθείαν φοράδα θα πήγαιναΑυτή η 550 Maranello μου έχει στοιχώσει τα όνειρα από το λύκειο
-
Οι Ferrari είναι αυτοκίνητα που τα θέλεις.....γιατί έτσι ! Δε σε νοιαζουν εργονομίες στατικά και άστατα test drivε πας σπρώχνεις το χαρτί και τέλος !
-
μπορει να κανω και λαθος αλλα ενδεχεται να σε εχω πετυχει Κερκυρα...
πριν χρονια με μια Μοντενα καμπριο κοκκινη...
sv2 για τι χρωμα το σκεφτεσαι;
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
... Κι εγώ φανταζόμουν λίγο πιο 'ρομαντική' την διαδικασία παραγγελίας μιας Ferrari .... ξέρετε με κέρασμα εσπρέσο όσο επιλέγεις τα δέρματα και τα σχετικά αλλά πιστέψετε με δεν με χαλάει καθόλου!
Η διαδικασία αυτή είναι ιδιαίτερα ρομαντική ,μπορεί να κρατήσει ώρες αλλά μπορεί να γίνει και αρκετούς μήνες μετά την παραγγελία.
Ωραία ίσως από τα καλύτερα της διαδικασίας της παραγγελίας φαντάζομαι !
Ακαδημαϊκά : Ποιος ο χρόνος αναμονής για την 458 ? Η California είναι νομίζω στα δυο χρόνια!
Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)