Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Romeo Mi.Τo 2008
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa Romeo Mi.Τo 2008
    • 1
    • 2
    • 255
    • 256
    • 257
    • 258
    • 259
    • 463
    • 464
    • 257 / 464
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    10
    9261
    16362
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      drdino last edited by

      Ισχύει όπως δεν ίσχυαν οι ισχυρισμοί του γαλλικού περιοδικού για τις αλλαγές στην γραμμή παραγωγής σε διάφορες λεπτομέρειες της μιτο; Ή μήπως είναι το ότι πετάχτηκαν απειλές για μηνύσεις για αυτό το γεγονός;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • giuseppe-busso
        giuseppe-busso last edited by

        Ο χρήστης drdino έγραψε:
        Ισχύει όπως δεν ίσχυαν οι ισχυρισμοί του γαλλικού περιοδικού για τις αλλαγές στην γραμμή παραγωγής σε διάφορες λεπτομέρειες της μιτο; Ή μήπως είναι το ότι πετάχτηκαν απειλές για μηνύσεις για αυτό το γεγονός;

        test drive it please....
        μόνο με όσους δοκιμάζουν θα μιλάω πια

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          drdino last edited by

          Την έχω οδηγήσει πολλές φορές. Και δεν εννοώ (ευτυχώς δλδ) test-drive αντιπροσωπείας.
          Δεν λες πάλι καλά που με άκουσε και την πήρε με τις 17αρες του βασικού εξοπλισμού.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dromeas last edited by

            Ο χρήστης drdino έγραψε:
            Μάλλον σου άρεσε πάρα πολύ.

            Το μάλλον τι το θες;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mindfresh-kilbreeze last edited by

              Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

              test drive it please....
              μόνο με όσους δοκιμάζουν θα μιλάω πια

              δλδ το test drive ειναι κατι σαν το απολυτο και αλαθητο εργαλειο αξιολογησης που σχιζει σαν ξυραφι τα συννεφα της παραπληροφορησης και λουζει με το φως της αληθειας τους απιστους κι εγκαθετους ε?Οποτε αν καποιος εκφραστει αρνητικα κομα και μετα το test drive,τον πεταμε στον Καιαδα ε?

              (αυτα γενικως τα γραφω κι οχι μονο για τη Mito)

              Δεν λες πάλι καλά που με άκουσε και την πήρε με τις 17αρες του βασικού εξοπλισμού.

              E οχι και 18ρες...Εδω στο NFSU που παιζαμε πιτσιρικια ,οταν καποιoς πηγαινε να βαλει 18ρες στο Skyline(που δεν του κοστιζε και τπτ) τον κοβαμε:'Ε φτανει!...δε λεει...καγουρια...'

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • J
                j-marr last edited by

                το χρώμα στη QV είναι Α-Π-Ι-Σ-Τ-Ε-Υ-Τ-Ο

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dromeas last edited by

                  Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

                  1. Αυτό το επισημαίνω γιατί ο Κίκιζας έχει αναφερθεί πολύ στο αντισπίν και δεν καταλαβαίνω που τον ενοχλεί.

                  2)Ομολογώ ότι πριν την οδηγήσω ήταν απαξιωμένη στην συνείδησή μου...τώρα περιμένω την QV με ανυπομονησία

                  3Ερώτηση: το πορτοκαλί λαμπάκι αναβοσβήνει κάθε φορά που μπαίνει το e-q2 σε λειτουργία ή μόνο όταν ενεργοποιείται το ESP;

                  Είδες που στα έλεγα? welcome to the club
                  αναγκαζόμαστε κάποιοι από εδώ να γινόμαστε γραφικοί, για να γίνει αντιληπτό κάτι το οποίο εν τέλει ισχύει...

                  1. ο Γρηγόρης είναι ένας άνθρωπος ώριμος που όμως έχει για Ευαγγέλιο τον Τύπο....κακώς όπως μόλις κατάλαβες και εσύ....

                  2. σου εξήγησα πιο πάνω

                  3. αν εννοείς το λαμπάκι που έχει έναν τροχό που πετάει κάτι σαν χαλικάκι είναι το Antispin Regulation(ASR)...

                  Μέχρι στιγμής είχα κάποια εμπιστοσύνη στον τύπο γιατί διαπίστωνα να ισχύουν ως ένα βαθμό αυτά που γράφανε με την δική μου αντίληψη.

                  Με τη mito όμως είναι η μέρα με τη νύχτα. Εντάξει γράφουν ότι είναι σπορ ότι στρίβει καλά άλλα η εντύπωση που σου αφήνουν στο τέλος είναι ότι πρόκειται για κάτι παρόμοιο με saxo vts, rallye κτλ. που εντάξει καλά είναι για κάποιο ειδικό κοινό αλλά κάνεις και πολλούς συμβιβασμούς όταν τα επιλέγεις.
                  Στην πραγματικότητα όμως η mito πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο μικρό (από άποψη μεγέθους μόνο) σπορ αυτοκίνητο που δεν απαιτεί κανένα συμβιβασμό.
                  Επιπλέον η δυναμική της συμπεριφορά και αίσθηση απέχει έτη φωτός από τα παραπάνω. Δεν είναι μόνο ότι στρίβει καλά είναι και ο τρόπος που το κάνει...τέλος πάντων μην τα ξαναλέω η mito είναι κάτι το ιδιαίτερο και μια κατηγορία μόνη της τελεία και παύλα!

                  Δεν ξέρω εγώ θα συμφωνήσω απόλυτα με τους Ιταλούς που ισχυρίζονται ότι δημιούργησαν το πιο σπορ μικρό.

                  Το λαμπάκι μάλλον αυτό θα ήταν, ο δρόμος ήταν σαπούνι και το γκάζωνα επίτηδες απότομα σε κάθε ευκαιρία ειδικά μέσα σε στροφή. Το e-q2 κατάλαβα, από τον τρόπο που στρίβει ότι λειτουργεί συνέχεια οπότε δεν παίζει να χει κάποιο λαμπάκι που να σου δείχνει ότι ενεργοποιείται, αφού είναι βασικό στοιχείο του στησίματος της και όχι κάτι που ενεργοποιείται σε περίπτωση ανάγκης.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kid last edited by

                    Δουλευόμαστε ρε παιδιά που είναι άνετη η MiTo και δεν κοπανάει?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Q
                      qsisvts last edited by

                      Ο χρήστης Kid έγραψε:
                      Δουλευόμαστε ρε παιδιά που είναι άνετη η MiTo και δεν κοπανάει?

                      ναι αυτο κανουμε και το οτι εχουμε μπει μεσα και εχουμε διανυσει καποια μπολικα χλμ εστω και σαν επιβατες δεν ειναι αρκετο για να δεχτουν καποιοι το αυτονοητο..
                      (για την οδικη συμπεριφορα δεχομαι οτι ειμαι καθυστερημενος και οταν ο αλλος οδηγει διπλα μου δε μπορω να βγαλω συμπερασματα γιατι δεν εχω ξαναδει αυτοκινητο , κατεβηκα απο το βουνο )

                      εδω και το 1200αρι 500 στις ανωμαλιες εχει κακη αντιδραση που δεν εχει και καποιο ιδιαιτερο στησιμο

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dromeas last edited by

                        Ο χρήστης Kid έγραψε:
                        Δουλευόμαστε ρε παιδιά που είναι άνετη η MiTo και δεν κοπανάει?

                        Έβαζα σημάδι όλες τις λακούβες και πέρασα πάνω από όλες τις ανωμαλίες πουθενά δεν κατάλαβα να κοπανάει πλην ενός κρατήρα όμοιο με αυτόν που αφήνει βολή από όλμο, αλλά εκεί πέρα θα κοπάναγε και merc.
                        Διαβάζει το οδόστρωμα- όπως πρέπει άλλωστε αφού πρόκειται για σπορ αμάξι και πρέπει να μεταφέρει πληροφορίες στον οδηγό- αλλά αυτό το κάνει με ένα βελούδινο τρόπο που δεν κουράζει και όχι με ξερό και θορυβώδη τρόπο που να θεωρηθεί κοπάνημα για παράδειγμα όπως ένα vts ή ένα rallye.
                        Φυσικά δεν είναι μαγικό χαλί και καλά κάνει και δεν είναι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • Q
                          qsisvts last edited by

                          Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:

                          Δουλευόμαστε ρε παιδιά που είναι άνετη η MiTo και δεν κοπανάει?

                          Έβαζα σημάδι όλες τις λακούβες και πέρασα πάνω από όλες τις ανωμαλίες πουθενά δεν κατάλαβα να κοπανάει πλην ενός κρατήρα όμοιο με αυτόν που αφήνει βολή από όλμο, αλλά εκεί πέρα θα κοπάναγε και merc.
                          Διαβάζει το οδόστρωμα- όπως πρέπει άλλωστε αφού πρόκειται για σπορ αμάξι και πρέπει να μεταφέρει πληροφορίες στον οδηγό- αλλά αυτό το κάνει με ένα βελούδινο τρόπο που δεν κουράζει και όχι με ξερό και θορυβώδη τρόπο που να θεωρηθεί κοπάνημα για παράδειγμα όπως ένα vts ή ένα rallye.
                          Φυσικά δεν είναι μαγικό χαλί και καλά κάνει και δεν είναι.

                          ειναι μαλλον με τι εχει συνηθισει ο καθενας..ναι σε σχεση με ενα vts ειναι πολυ πιο μαλακο , αλλα γενικα δε μπορεις να πεις οτι ειναι μαλακο αυτοκινητο

                          εγω παντως ξαναλεω οτι δε με πειραζει τοσο οτι εχει σφιχτη αναρτηση, αλλα το οτι οταν συναντα την ανωμαλια κανει λες και γινεται καποιος χαμος..βρονταει πολυ εντονα και πολυ ατσαλα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kid last edited by

                            Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:

                            Δουλευόμαστε ρε παιδιά που είναι άνετη η MiTo και δεν κοπανάει?

                            Έβαζα σημάδι όλες τις λακούβες και πέρασα πάνω από όλες τις ανωμαλίες πουθενά δεν κατάλαβα να κοπανάει πλην ενός κρατήρα όμοιο με αυτόν που αφήνει βολή από όλμο, αλλά εκεί πέρα θα κοπάναγε και merc.
                            Διαβάζει το οδόστρωμα- όπως πρέπει άλλωστε αφού πρόκειται για σπορ αμάξι και πρέπει να μεταφέρει πληροφορίες στον οδηγό- αλλά αυτό το κάνει με ένα βελούδινο τρόπο που δεν κουράζει και όχι με ξερό και θορυβώδη τρόπο που να θεωρηθεί κοπάνημα για παράδειγμα όπως ένα vts ή ένα rallye.
                            Φυσικά δεν είναι μαγικό χαλί και καλά κάνει και δεν είναι.

                            Παραδέξου το, το καθημερινό σου αμάξι είναι μια Elise με aftermarket σκληρότερη ανάρτηση. Επειδή αν δεν κατάλαβες κοπάνημα, μόνο έτσι εξηγείται.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              ratanplan last edited by

                              Ειδα σημερα μαυρη μιτο wrc edition (αληθεια υπαρχει τετοια εκδοση?) με κομενο μαυρο γαντακι

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kikizas-grigoris last edited by

                                @Δρομεας
                                Αυτο που (με) ενοχλει με το ASR ειναι που δεν αφηνει να κανεις εκκινηση οπως θελεις ΕΣΥ...
                                Για τους περισσοτερους ισως και να ειναι αναξιο λογου, υπαρχουν και καποιοι αλλοι ομως
                                οι οποιοι θελουν να κανουν μια γρηγορη εκκινηση ειτε για προσωπικη ευχαριστηση, ειτε
                                για να αισθανθουν καλυτερα τις δυνατοτητες του αυτοκινητου τους σε εκκινησεις απο σταση,
                                γνωριζοντας ή προσπαθοντας να βρουν την ιδανικη ισορροπια στο ποσοστο εκεινο του σπιναρισματος το οποιο θα δωσει την καλυτερη δυνατη εκκινηση...
                                Κατι τετοιο δυστυχως η MIto στις μεχρι τωρα εκδοσεις της δεν το προσφερει,
                                και ειναι παραδοξο για ενα ονομα που κουβαλαει αν μη τι αλλο μια μεγαλη ιστορια
                                σε αγωνες και σπορ αυτοκινητα γενικοτερα. Ελπιζω πραγματικα η QV και η GTA οταν προκυψει, να παρεχουν αυτη την δυνατοτητα...
                                Κατα τα αλλα για την συγκεκριμενη εκδοση (155), ειχα μια πολυ ενδιαφερουσα κουβεντα με
                                τον κατοχο μιας Mito 155, red_monster με τον οποιο ειχα απο την αρχη εντελως διαφορετικη αποψη για τις αντιδρασεις και το στησιμο γενικοτερα του αυτοκινητου.
                                Δεχτηκα σε ενα βαθμο, λογω και των πειστικων γεγονοτων (οδηγηση σε επιλεγμενες
                                και ευχαριστες διαδρομες εκτος Αθηνων) οτι η Mito στριβει πολυ καλυτερα απ' οσο
                                αφηναν να εννοηθει στα περισσοτερα τεστ συντακτων με μια παρατηρηση ομως:
                                H Μito στην οποια εγω πηγα βολτα ηταν μοντελο 08 με 17αρες, ενω του red_monster
                                ηταν μοντελο 09 με 18αρες και κατοπιν με 17αρες.
                                Εχοντας παραλληλα διαβασει για καποιες μικροαλλαγες στις ρυθμισεις τιμονιου
                                και setup μπροστινης αναρτησης για τα μοντελα 09, πλεον πιστευω οτι δικαιολογειται σε ενα μεγαλο βαθμο κατα την αποψη μου αυτη η ΕΝΤΕΛΩΣ αντιθετη αντιληψη που ειχε ο καθενας απο μας για την εν γενη συμπεριφορα της Mito.

                                http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarr ... _mito.html

                                @GB
                                Αν ηξερες τι και ποσα διαφορετικα αυτοκινητα εχουν πεσει στα χερια μου, και τι χρηση( ) εχουν υποστει, δεν θα ελεγες ολα αυτα περι...Ευαγγελιου.
                                Περιμενω, και ευχομαι παραλληλα η QV να με διαψευσει για τις μεχρι τωρα ενστασεις μου
                                στα της Mito 155 (MY2008)...
                                Αλλιως η αυστηρη κριτικη θα συνεχισει με ακαθεκτους ρυθμους.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kikizas-grigoris last edited by

                                  Ο χρήστης Kid έγραψε:

                                  Δουλευόμαστε ρε παιδιά που είναι άνετη η MiTo και δεν κοπανάει?

                                  Έβαζα σημάδι όλες τις λακούβες και πέρασα πάνω από όλες τις ανωμαλίες πουθενά δεν κατάλαβα να κοπανάει πλην ενός κρατήρα όμοιο με αυτόν που αφήνει βολή από όλμο, αλλά εκεί πέρα θα κοπάναγε και merc.
                                  Διαβάζει το οδόστρωμα- όπως πρέπει άλλωστε αφού πρόκειται για σπορ αμάξι και πρέπει να μεταφέρει πληροφορίες στον οδηγό- αλλά αυτό το κάνει με ένα βελούδινο τρόπο που δεν κουράζει και όχι με ξερό και θορυβώδη τρόπο που να θεωρηθεί κοπάνημα για παράδειγμα όπως ένα vts ή ένα rallye.
                                  Φυσικά δεν είναι μαγικό χαλί και καλά κάνει και δεν είναι.

                                  Παραδέξου το, το καθημερινό σου αμάξι είναι μια Elise με aftermarket σκληρότερη ανάρτηση. Επειδή αν δεν κατάλαβες κοπάνημα, μόνο έτσι εξηγείται.

                                  Σε ενα βαθμο, οι αποψεις περι αναρτησης μπορει να οφειλονται και σε αυτο.
                                  Ομως, επισης οπως εξηγησα και παραπανω, εχει αρκετη σημασια και μπορει να διαφοροποιηθει μια αποψη, αν το μοντελο ειναι του 2008 ή του 2009...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kikizas-grigoris last edited by

                                    Μερικες ακομα φωτο της QV απο Φρανκφουρτη.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      c-l-a-b last edited by

                                      το τιμονι της μιτο εν συγκρισει με το τιμονι μιας 147,πως σας φαινεται?εμενα μου φαινεται αστεια μεγαλο..κ ειδικα η στεφανη που ηταν χοντρη κ γενικοτερα το τιμονι δηλωνε σπορτιφ καταβολες,τωρα μου φερνει λιγο σε vw-σεατ-σκοντα..

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        red_monster last edited by

                                        Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:
                                        Σήμερα οδήγησα την mito με τα 155...ήμουν μαζί της για 50 λεπτά και το σημαντικότερο άνευ πωλητή!
                                        Η διαδρομή ήταν από τον παζαρό στην Κηφισίας βγήκα Αμαρουσίου-Χαλανδρίου έπειτα μέσα απ'τα στενά λεωφόρο δημοκρατίας στα Μελίσσια και μετά κατευθύνθηκα προς Νέα Πεντέλη όπου έφτασα μέχρι το τέρμα της ανηφορικής διαδρομής, για όποιον ξέρει, και μετά επέστρεψα πίσω από Κηφισίας.

                                        Αν και αρχικά ήμουν προκατειλημμένος με το αμάξι θα πω το εξής, η όποια αμφιβολία που είχα πήγε περίπατο και θα την χαρακτηρίσω μόνο με μια λέξη, εξαιρετική!

                                        Μετά τη δοκιμή έχω αρχίσει και ζηλεύω όποιον την έχει.

                                        Θα αναλύσω μερικά επιμέρους σημεία που για εμένα είναι σημαντικά.
                                        Κατ' αρχάς τι [b]βλακείες[b] είναι αυτές που γράφουν οι και καλά δημοσιογράφοι του ειδικού τύπου! Όλες οι κριτικές σε ελληνικά περιοδικά και στο internet γραφανε ότι είχε πολύ σκληρές αναρτήσεις και πως δεινοπαθούσες όταν πέρναγες πάνω από ανωμαλίες. Ε λοιπόν καμία απολύτως σχέση! Είναι ένα αρκετά άνετο αμάξι απλά όι αναρτήσεις της είναι τέτοιες που σου επιτρέπουν να αισθάνεσαι τον δρόμο- όπως ακριβώς αρμόζει σε ένα σπορ αμάξι- χωρίς καθόλου να κουράζουν τον οποιοδήποτε ακόμα και αν αυτός είναι 80 χρονών γέρος με αθροιτικά. Δίνω άριστα λοιπόν στις αναρτήσεις και στην αίσθηση που σου μεταφέρουν...όσο για τους δημοσιογράφους να πάνε να οδηγήσουν κάνα opel astra για να καταλάβουν τι σημαίνει κουραστική ανάρτηση...στις κριτικές πάντως για το astra απ΄ότι θυμάμαι το μόνο που γράφανε είναι ότι ο ημιάκαμπτος αντιδράει ξερά στις αναρτήσεις
                                        Έπειτα είχα διαβάσει κάποια δυσμενή σχόλια για το κιβώτιο...τρίχες...το κιβώτιο είναι κορυφαίο με βελούδινη μηχανική αίσθηση και σίγουρο κούμπωμα. Και είμαι καλομαθημένος μιας και έχω το swift που έχει επίσης κορυφαίο σε αίσθηση κιβώτιο.
                                        Αλλάζεις εύκολα και με σιγουριά γρήγορα ταχύτητες και είναι ένας αξιόπιστος σύμμαχος στην γρήγορη οδήγηση.

                                        Η οδηγική συμπεριφορά είναι υπεράνω κριτικής, η μούρη παραμένει ακλόνητη και ακολουθεί ακριβώς την κατεύθυνση που έχεις επιλέξει με το ακριβέστατο τιμόνι. Μάλιστα σε μια περίπτωση σε κατηφορική δεξιά στροφή με κακό οδόστρωμα επιδίωξα την υποστροφή αλλά αυτή φαίνεται δεν έρχεται με τίποτα. Η μούρη δεν άνοιξε ούτε κατά ένα χιλιοστό την τροχιά της και αυτό που έγινε ήταν να ανοίξει ο κώλος την τροχιά του με απόλυτα προοδευτικό και ήρεμο τρόπο χωρίς να τρομάζει καθόλου και το αμάξι τοποθετήθηκε στη στροφή τόσο τέλεια λες και το καθοδήγησε κάποιο μαγικό χέρι...απίστευτη αίσθηση. Το e-q2 κάνει τρομερή δουλειά και είναι η ψυχή του αυτοκινήτου. Αυτό το καταλαβαίνεις και από τον τρόπο που αισθάνεσαι το τιμόνι, δεν νιώθεις κανένα κλώτσημα ακόμα και όταν επιταγχύνεις απότομα σε κλειστή στροφή.

                                        Τα ηλεκτρονικά στη θέση D είναι πραγματικά μαγικά! Αρκετές φορές είδα το πορτοκαλί λαμπάκι να αναβοσβήνει (το επεδίωκα με μανία βέβαια) αλλά σε καμία περίπτωση δεν ένιωσα να με κόβουν ούτε ποτέ με ξενέρωσαν...αντιθέτως αν δεν υπήρχε το λαμπάκι ούτε που θα το καταλάβαινα ότι ενεργοποιούνται.
                                        Στο golf και στο passat για παράδειγμα όταν λειτουργεί το αντισπίν γίνεται αμέσως αντιληπτό από τον απότομο τρόπο που κόβει το αμάξι κάτι που σε εκνευρίζει. Στη mito το αντισπίν ούτε που το καταλαβαίνεις, ίσα-ίσα που σε βοηθάει να ξεκινήσεις γρήγορα χωρίς να το καταλάβεις και χωρίς να χάσεις χρόνο σε εκνευριστικό σπινάρισμα. Αυτό το επισημαίνω γιατί ο Κίκιζας έχει αναφερθεί πολύ στο αντισπίν και δεν καταλαβαίνω που τον ενοχλεί.

                                        Θα μπορούσα να συνεχίσω να γράφω αλλά τα πιο σημαντικά πιστεύω τα έχω αναφέρει.
                                        Εν κατακλείδι η mito είναι ένα παιχνίδι που είναι σε θέση να προσφέρει ατελείωτη οδηγική ευχαρίστηση στον κάτοχό της με απόλυτη ασφάλεια χωρίς να αποστειρώνει την οδηγική αίσθηση ούτε κατά ένα χιλιοστό. Συνάμα είναι και ένα άνετο, εύχρηστο και πρακτικό καθημερινό αμάξι που ξεχειλίζει από στυλ που μόνο οι Ιταλοί μπορούν να προσφέρουν.
                                        Ομολογώ ότι πριν την οδηγήσω ήταν απαξιωμένη στην συνείδησή μου...τώρα περιμένω την QV με ανυπομονησία
                                        Αυτά

                                        Ερώτηση: το πορτοκαλί λαμπάκι αναβοσβήνει κάθε φορά που μπαίνει το e-q2 σε λειτουργία ή μόνο όταν ενεργοποιείται το ESP;

                                        2 ενστάσεις...

                                        Το αυτοκίνητο δεν γέρνει και δεν κοπανάει χωρίς λόγο , διαβάζει όπως λες τον δρόμο , αλλά άνετο δεν το λες σε καμία περίπτωση...
                                        Επειδή έχει τεράστειους θόλους για το μέγεθος του οι 17 φαίνονται οριακές στο μάτι , παρόλα αυτά θα ήθελα να το οδηγήσω και με 16αρες να δώ διαφορές.
                                        Με τις 18αρες δείχνει απίστευτα όμορφο αλλά , αφενός στοιχίζει η κάθε αλλαγή ελαστικών 200+ αφετέρου, αν δεν είσαι πάρα πολύ προσεκτικός 'τρώς' τις ζάντες στα πλαινά.

                                        Ο λεβιές θα μπουρούσε να έχει λίγο μικρότερες διαδρομές ...(σαν τον λεβιέ του mx5 ΤΙΠΟΤΑ...) αλλά κατά τα άλλα είναι καλός

                                        Στα άλλα συμφωνό , το αυτοκίνητο είναι φτιαγμένο για να στρίβει γρήγορα και ασφαλές και το q2 λειτουργεί θαυμάσια.

                                        Είναι και κούκλα η ρουφιάνα...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          c-l-a-b last edited by

                                          το σ2000 εχει καλυτερο ''κιβωτιο''-''λεβιε'' απο το μχ5.το μινι ειναι στα ιδια επιπεδα με το μχ5..δεν γνωριζω κ για το σιβικ-τυπε ρ τι μπορει να εχει.προσωπικες,κ οχι μονο,αποψεις..
                                          τελος του απο μενα!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            new-mito last edited by

                                            καλησπερα παιδια εγω στην μιτο μου (156hp) εχω βαλει 16αρες διοτι δεν εχω ολο το σπορτ πακετο που εδινε 17αρες και τελικα πολυ καλυτερα γιατι οπωσ παρατηρω ολοι οι κατοχοι τησ παραποννιουνται οτι κοπαναει εγω καταλαβαινω απλα οτι μου δινει πληροφοριεσ για το οδοστρομα..................

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 255
                                            • 256
                                            • 257
                                            • 258
                                            • 259
                                            • 463
                                            • 464
                                            • 257 / 464
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr