-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Τωρα ειδα οτι στο Ζ4 η επιλογη ειναι μεταξυ BMW Business kai BMW Professional. Μηπως ξερει καποιος πιο ειναι καλυτερο; Η διαφορα ειναι γυρω στα 500ε.Oντως η διαφορα σε επιδοσεις ειναι μεγαλη αλλα υπαρχει και σημαντικη διαφορα στιν τιμη (γυρω στα 5000). Φανταζομαι οτι μακροπροθεσμα θα υπαρχει και διαφορα στο κοστος συντηρησης.
To BMW Professional έχει διπλή γραμμή εμπρός, παίζει ΜΡ3 (νομίζω ότι πλέον όμως παίζει και το Business) και έχει ψηφιακό δέκτη.
Βασικές και τρανταχτές διαφορές δεν έχουν, απλά το Prof είναι πιο ωραίο και γεμίζει καλύτερα τη κονσόλα.
Πάντως αν θα αγόραζα ΤΩΡΑ αυτοκίνητο, μάλλον θα πήγαινα για diesel και στα @@ μου το κράτος
-
Για Ζ4 λένε...
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Τωρα ειδα οτι στο Ζ4 η επιλογη ειναι μεταξυ BMW Business kai BMW Professional. Μηπως ξερει καποιος πιο ειναι καλυτερο; Η διαφορα ειναι γυρω στα 500ε.
Oντως η διαφορα σε επιδοσεις ειναι μεγαλη αλλα υπαρχει και σημαντικη διαφορα στιν τιμη (γυρω στα 5000). Φανταζομαι οτι μακροπροθεσμα θα υπαρχει και διαφορα στο κοστος συντηρησης.
To BMW Professional έχει διπλή γραμμή εμπρός, παίζει ΜΡ3 (νομίζω ότι πλέον όμως παίζει και το Business) και έχει ψηφιακό δέκτη.
Βασικές και τρανταχτές διαφορές δεν έχουν, απλά το Prof είναι πιο ωραίο και γεμίζει καλύτερα τη κονσόλα.
Πάντως αν θα αγόραζα ΤΩΡΑ αυτοκίνητο, μάλλον θα πήγαινα για diesel και στα @@ μου το κράτος
Στο Ζ4 το Professional ειναι standard αλλα εχεις δυο επιλογες στα ηχεια/ενισχυτες το Loudspeaker Business kai to Loudspeaker Professional. Μαλλον θα βαλω το δευτερο καθως εχει 675 βατ σε σχεση με 250 του πρωτου.
Boxster ηθελα να παρω, ειναι πολυ καλυτερο σπορ αυτοκινητο κατα την γνωμη μου αλλα ειναι αρκετα ακριβο και επισης με κερδισε η σκληρη οροφη του Ζ4. Για οικονομκους λογους πρεπει να βαλω ενα οριο στο ποσο μπορω να ξοδεψω. Αλλιως καλυτερα να παρω ενα 911 GT3 και να τελειωσει εκει (γυρω στα διπλα χρηματα απο ενα 35ι). Οποτε παω για 3.0 με ρυθμιζομενη αναρτηση, 17αρες (δεν φαινοντε ωραια αλλα ειναι πιο πρακτικη επιλογη), σπορ καθισματα, ηχοσυστημα που αναφερω και κρουζ κοντρολ. Εξαλλου το 3.0 ειναι 100 κιλα ελαφρυτερο απο το 35.
Κανενα αλλο εξτρα που ξεχασα; To lumbar support χρειαζεται αν εχεις σπορ καθισματα;
-
Aγαπητοί συνάδελφοι ΒΜWδακηδες, πριν 5 μέρες αντικατέστησα τα run-flat λάστιχα που είχα εδώ και τρια χρόνια (Brizestone Potenza 225/45/17) με συμβατικά Michelin Exalto PE2.
Η ποιότητα κύλισης του αυτοκινήτου βελτιώθηκε κατά πολύ και πραγματικά μετανιώνω που δεν εκανα νωρίτερα την αλλαγή.
Ερώτηση: έχει κανείς από εσάς αγοράσει το mobility kit της BMW? Και πόσο? -
Μην νομίζεις ότι τα 250w είναι λίγα πάντως...Σε εμένα (z4 s23i) είναι αρκούντως απολαυστικά. Και κάτι ακόμα, τα 100kg ελαφρύτερο μπορεί να ακυρωθούν αν βάλεις πολλά αξεσουάρ. Πάντως ότι και να κάνεις, καλύτερα πάρτην με το αυτόματο . Αν καταλήξεις στην 35 ακόμα καλύτερα, με το αυτόματο διπλού συμπλέκτη...
EDIT @ flyingdoctor ποια BMW έχεις? φαντάζομαι με συμβατικά χτυπάει λιγότερο, σωστά?
-
Ο χρήστης djalma έγραψε:
Μην νομίζεις ότι τα 250w είναι λίγα πάντως...Σε εμένα (z4 s23i) είναι αρκούντως απολαυστικά. Και κάτι ακόμα, τα 100kg ελαφρύτερο μπορεί να ακυρωθούν αν βάλεις πολλά αξεσουάρ. Πάντως ότι και να κάνεις, καλύτερα πάρτην με το αυτόματο . Αν καταλήξεις στην 35 ακόμα καλύτερα, με το αυτόματο διπλού συμπλέκτη...To ξερω γιαυτο βαζω μονο τα απαραιτητα (εξω οι ηλεκτρ αναδιπλουμενοι καθρεφτες, αισθητηρες παρκαρισματος κλπ) και μενω στις 17αρες με μικτα λαστιχα. Το αυτοματο ειναι μεγαλο οχι λογω κοστους, βαρους και απωλειων.
-
Ε90 320i. Τ'αμάξι χτυπάει πάρα πολύ λιγοτερο και μου δίνει την εντύπωση οτι είναι και ελαφρα ταχύτερο
-
Εξαρτάται βέβαια και τι προτιμάς σε ένα αυτοκίνητο πάντα. Έγώ πχ, χωρίς αισθητήρες παρκαρίσματος δεν θα την έπαιρνα την z4, δεν μπορώ να δω που τελειώνει η μούρη και δεν θα διακινδύνευα να την χτυπήσω πουθενά (αν και το παρκάρισμα το κατέχω, το E34 μεγάλη σχολή )...
Είμαι σε δίλημμα.. Ή να βάλω συματικά ελαστικά στο 1.16 ή να αφήσω τα runflat, γι'αυτό ρώτησα. Αν και τελικά θα αφήσω τα runflat γιατί είναι πολύ ασφαλέστερα (μια φορά που έπαθα λάστιχο, ευτυχώς που φορούσα runflat.. )..
-
@wantone: lumbar support οπωσδήποτε, αν κάνεις μακρινά ταξίδια, και κυρίως αν είσαι άνθρωπος της πόλης (καθιστική ζωή) και άνω των 30...
Αν είσαι 18χρονος ξυλοκόπος ή αγρότης/σπορέας, με το ανάλογο μυικό σύστημα γύρω απ' τη μέση σου, και θες τη Ζ4 μόνο για σπίτι-καφενείο, τότε αλλάζειΡυθμιζόμενη ανάρτηση: Δεν είμαι βέβαιος. Πρόσφατη συζήτησή μου με άνθρωπο πολύ 'ψείρα', τεράστιας πρακτικής αγωνιστικής πείρας (ως μηχανικός) ΚΑΙ πανεπιστημιακής (μηχανολογικής) κατάρτισης, μου κατέδειξε ότι πάντα τα μαμά αμορτισέρ, ακόμη και τα ηλεκτρονικώς ρυθμιζόμενα, είναι 'ψεύτικα' σε σχέση με κάτι σοβαρό του χώρου αυτού...
Και οι Βαυαροί (και οι Έλληνες συνεργάτες τους ) θα σου ζητήσουν πολλούς παράδες για να αντικαταστήσεις τα ψεύτικα, όταν έρθει το πλήρωμα του χρόνου (δηλαδή σύντομα, στα ελληνικά οδοστρώματα). Είσαι σίγουρος ότι χρειάζεσαι τις 'ρυθμίσεις'; Δεν βάζεις καλύτερα κάτι κορυφαίο (και μη αναλώσιμο) άφτερμάρκετ εξ αρχής; Ή κράτα ούτως ή άλλως τα νορμάλ για οικονομία. Εννοείται οτι το πρώτο που θα κάνεις για το στήσιμο του αυτοκινήτου είναι να ταχυδρομήσεις τα runflat στο Μόναχο, για ανακύκλωση.Μπλοκέ: η μεγάλη παράλειψη-γυφτιά του εργοστασίου. Απαραίτητο, αν παίρνεις αυτό το αμάξι για τους σωστούς λόγους (οδήγηση). Quaife (τύπου Τόρσεν) ή Drexler (δισκάτο). Τα πρώτα ισχυρίζονται ότι δεν χρειάζονται συντήρηση, επενεργούν μόνον στο 'πάτα' και όχι στο 'άσε', δεν λειτουργούν αν ο ένας τροχός δεν έχει καθόλου πρόσφυση. Τα δεύτερα θεωρούνται τα ποιοτικότερα, στη Γερμανία - η φίρμα είναι βαθιά εμπλεκόμενη και στους αγώνες.
Κινητήρας: ο τρίλιτρος ατμοσφαιρικός είναι μηχανολογικό διαμάντι, είναι ποίημα, το κύκνειο άσμα της Μπεμβέ, αλλά είναι φτιαγμένος για να κινεί οχήματα με βάρος πάλαι ποτέ επιβατικού, και όχι βάρος φορτηγού, όπως η νυν Ζ4. Αν είσαι μαθημένος σε γρήγορα αυτοκίνητα, κόψε από αλλού και παρε τον διπλοτούρμπινο - αλλιώς θα ξενερώσεις. 32 κιλά ροπής δεν λένε τίποτα σε αυτά τα κιλά. Θα χρειασθείς (δυστυχώς), 40.
Ηχοσύστημα: θεωρώ κάθε έξτρα Ευρουδάκι πεταμένο. Το αυτοκίνητο, και δη το ανοιχτό, είναι ο ακαταλληλότερος τόπος του κόσμου για high end ακρόαση. Αλλά πάλι, that's just me. Είμαι και του Πυροβολικού (κουφός).
-
Lumbar support θα το βαλω αν και θα ξαναρχισω γυμναστηριο συντομα. Φυσικα υπαρχουν καλυτερα συστηματα αναρτησης αλλα οχι με 1000 ε. Παντως θα το ξανασκευτω. Εχει EDL, ξερετε αν συνεργαζεται με μηχανικο διαφορικο περ. ολισθησης;
Το αμαξι ειναι βαρυ αλλα ο λογος που το σκεφτομαι ειναι το κοστος αλλιως θα επερνα ενα Καυμαν με LSD αν ειχα απεριοριστο budget. Παντως η 330 ειναι βαρυτερη οποτε δεν θα πρεπει να ειναι και τοσο τραγικα τα πραγματα.
Σχετικα με το ηχοσυστημα θα διαφωνησω, τα στανταρ μολις τα δυναμωσεις δεν μπορεις να καταλαβεις τιποτα απο την παραμορφωση. Αυτο διορθωνεις με τα εξτρα ηχοσυστηματα.
-
Αν τελικά πάρεις την 35 τότε θα σου είναι αχρείαστο το ηχοσύστημα .. Ιδίως αν έχεις κάτω την οροφή. Εδώ εγώ με το 23 και δεν ανοίγω το στερεοφωνικό..! Και όσο για δύναμη, μια χαρά πάει και με τα 204 σας πληροφορώ (και με αυτόματο...).
-
Το τιμονι ειναι καλο σε αισθηση; Πιστευω δεν θα μου αρεσει που ειναι ηλεκτρικο...
-
Τώρα τι οδηγάς? Αν έχεις κάποια BMW τότε θα πεις ότι είναι απ'τα καλύτερα... Το τιμόνι είναι απλά απίστευτο. Είναι καλύτερο από της 1.16 και καλύτερο από το 5.30xi m pack...
-
Ο χρήστης flyingdoctor έγραψε:
Ερώτηση: έχει κανείς από εσάς αγοράσει το mobility kit της BMW? Και πόσο?Την καλύτερη δουλειά έκανες...!!! Δεν έχω πάρει της BMW (έχει γύρω στα €100), αλλά πήρα της Continental το Conti Comfort Kit, πάλι στα €100.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
...Πάντως αν θα αγόραζα ΤΩΡΑ αυτοκίνητο, μάλλον θα πήγαινα για diesel και στα @@ μου το κράτος@ wantone
Να βάλεις οπωσδήποτε τα:Lumbar Support
PDC (εμπρός - πίσω)
Licht Packet
Ρυθμιζόμενη Ανάρτηση = Όχι για Ελλάδα, περιττό...
Ηχοσύστημα = Γούστα είναι αυτά.....@ Fanis75 & flyingdoctor
Εγώ πήρα αυτό με 50 ευρώ....
-
Ο χρήστης flyingdoctor έγραψε:
Aγαπητοί συνάδελφοι ΒΜWδακηδες, πριν 5 μέρες αντικατέστησα τα run-flat λάστιχα που είχα εδώ και τρια χρόνια (Brizestone Potenza 225/45/17) με συμβατικά Michelin Exalto PE2.
Η ποιότητα κύλισης του αυτοκινήτου βελτιώθηκε κατά πολύ και πραγματικά μετανιώνω που δεν εκανα νωρίτερα την αλλαγή.
Ερώτηση: έχει κανείς από εσάς αγοράσει το mobility kit της BMW? Και πόσο?Ελα το άκοσα και σε άλλο φορουμ αυτό
Για να δουμε... Θα το σκεφτώ κι εγω στο μέλλον. Τι είναι αυτό το κιτ που λες... Με αφρό?
-
με κατι σαν αφρο και ενα κομπρεσσορακι...
της BMW εχει και γαντακια μεσα...(sic) για να μην λερωνεις τα δερματα...
το πηρα εδω και 2 χρονια που πεταξα τα Ραν...
καπου καπου βλεπω πως λειτουργει μηπως και χρειαστει...και διαβαζω τις οδηγιες...
το πηρα 100Ε.τωρα δεν ξερω ποσο κανει ομως...ο πατερας μου πηρε ενα τετειο και για το δικο του...
αν αλλαξεις coyote ελαστικα τοτε παρε το.
εγω το βαζω στο πορτ μπαγκαζ αριστερα που εχει μια θηκη γιατι δεξια πανω απο το φαρμακειο και το βιβλιο του αμαξιου δεν το βαζωεντιτ.
ειναι ακριβως αυτο που εχεις στο λινκακι.
τωρα το ειδα! -
από περιέργεια... μετά θέλεις αλλαγη ελαστικού ή επισκευάζεται? Εννοώ αν βάλεις αφρο στο κανονικό ελαστικό
-
πειράζει που μου αρέσει παρα πολυ;
το βάζω εδώ μόνο κ μόνο λόγω κινητήρα
http://www.worldcarfans.com/10909152178 ... 5-revealed
/g
-
at last ....
a wise man,.,,
BMW FORUM