-
Σκέψεις για targa και ακόμη πιο δυνατή έκδοση για να κοντράρει τα premium. Έλα peugeot, τόλμα το s'il vous plait!!!
http://www.worldcarfans.com/10909042149 ... en-quicker
-
Καλά θα ήταν αλλά δεν διαθέτουν κινητήρες - εκτός και αν ξεζουμίσουν και άλλο τον 1,6Τ, αλλά πόσο να πάει ο έρμος;
-
Μπορει να μην υπαρχει νεος σχετικος κινητηρας ετοιμος για την πρωτη φουρνια,αλλα μεχρι τα μεσα της γενιας?
Ε δεν μπορει,κατι θα εξελισσουν κι αυτοι
-
Στα works αυτος ο κινητηρας βγαζει 230 αλογα , δεν ειναι αρκετα ( αρκει να μεινει
-
Peugeot announces prices for RCZ launched in the UK in Spring 2010.
'The entry-level RCZ with the 156HP 1.6-liter turbocharged petrol and a manual gearbox starts start at an on-the-road price of £19,900 or **£240 more than the VW Scirocco 160HP 1.4 TSI **(£19,660).
The range-topping RCZ with the 200HP version of the 1.6L turbo is priced at £24,500 which is £980 less than the Audi TT Coupe 200HP 2.0 TSI. There's also a 2.0-liter HDi diesel with 163 horsepower that starts from £21,700'.http://carscoop.blogspot.com/2009/09/peugeot-announces-uk-prices-for-rcz.html
-
το dual clutch αν βάζανε θα ήταν πολύ καλύτερα
-
H διαφορά τιμής από το ΤΤ δεν είναι ακριβώς χαοτική - εκτός και αν το βασικό 'γρήγορο' μοντέλο έχει τον άπειρο εξοπλισμό ως standard δεν τους βλέπω πολύ καλά
-
πόσο έχει, στην Ελλάδα, Scirocco και ΤΤ?
-
φανταζομαι ακριβοτερο απο το α-dgs-ωτο Scirocco
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
πόσο έχει, στην Ελλάδα, Scirocco και ΤΤ?Audi TT Coupe 2.0 TSI 200HP
42.900€VW Scirocco 1.4 TSI 160HP
23.770€ -
-
-
Σε κάποιες φωτο δείχνει υπέροχο, σε κάποιες άλλες θυμίζει πολύ... τα υπόλοιπα peugeot (ένα παρατραβηγμένο 308). Να το δουμε από κοντά και στην τελική του μορφή..
-
πωπω ελεος αυτη η peugeot μετα την προσπαθεια αντιγραφης των εσωτερικων των audi τωρα βγαζουν και αντιγραφη του ΤΤ...
(για να θυμηθουμε το 3008 )

-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
πωπω ελεος αυτη η peugeot μετα την προσπαθεια αντιγραφης των εσωτερικων των audi τωρα βγαζουν και αντιγραφη του ΤΤ...
(για να θυμηθουμε το 3008Σόρυ QsisVTS, αλλά ακόμα και μεις οι 'Αουντάκηδες' πρέπει να ομολογήσουμε ότι είναι ΠΙΟ όμορφο το ταμπλό του από το συντηρητικό της Audi...
ΑΝ τώρα βέβαια θα έχει και την ποιότητα της Audi, αυτό θα πρέπει να το δούμε... -
σε κανα 2-3 χρονια που θα εμφανιστει και το 208 θα αλλαξετε πολλοι εδω μεσα γνωμη για το τι ειναι η peugeot
( δηλ ξενερωτα γερμανικα αυτοκινητα) -
Ο χρήστης webfox έγραψε:
πωπω ελεος αυτη η peugeot μετα την προσπαθεια αντιγραφης των εσωτερικων των audi τωρα βγαζουν και αντιγραφη του ΤΤ...
(για να θυμηθουμε το 3008Σόρυ QsisVTS, αλλά ακόμα και μεις οι 'Αουντάκηδες' πρέπει να ομολογήσουμε ότι είναι ΠΙΟ όμορφο το ταμπλό του από το συντηρητικό της Audi...
ΑΝ τώρα βέβαια θα έχει και την ποιότητα της Audi, αυτό θα πρέπει να το δούμε...δε διαφωνω καθολου οτι ειναι ομορφο , απλα βλεπω μια σχεδιαστικη στροφη της συγκεκριμενης εταιρειας στα γερμανικα προτυπα
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
δε διαφωνω καθολου οτι ειναι ομορφο , απλα βλεπω μια σχεδιαστικη στροφη της συγκεκριμενης εταιρειας στα γερμανικα προτυπαΓια το εσωτερικό σε παραπέμπω στα αντίστοιχα των 405 και 306.
Εξωτερικά σίγουρα θυμίζει ΤΤ αλλά δεν μπορεί κανείς να αρνηθεί ότι έχει δικό του χαρακτήρα. ΤΤ θύμιζε και το 350Ζ σε πολύ κόσμο όταν παρουσιάστηκε.
Όσο για τα σχεδιαστικά πρότυπα, οι Γάλλοι συνήθως ήταν πιο κοντά στους Γερμανούς απ' ότι στους Ιταλούς στα mainstream μοντέλα τους. Αλλά και αυτό σχετικό είναι. Όταν ακούμε 'Γερμανικό αυτοκίνητο' μας έρχεται στο μυαλό το πρώτο Golf? Πόσο πιο Γερμανικό ήταν εκείνο το σχέδιο του Giugiaro από το μεταγενέστερο της Delta; Τα Audi της δεκαετίας 80-αρχές 90 που επίσης είναι επηρεασμένα από τον Giugiaro; Μια 5άρα; Πόσο διαφέρει μια 5άρα δεκαετίας 70 κ 80 που σχεδίασε ο Gandini από μια αντίστοιχης κατηγορίας Lancia? Πόσο Γιαλλικό είναι το σχέδιο του 605 σε σχέση με την Alfa 165 (Pininfarina και τα δύο).
Οπότε τι ψάχνουμε; Τα χρόνια που προηγήθηκαν της τελευταίας δεκαετίας (που όλοι προσπαθούν να βρουν νέες σχεδιαστικές ταυτότητας) οι μισές και παραπάνω αυτοκινητοβιομηχανίες βάσιζαν την εταιρική τους εικόνα σε μοντέλα παραγωγής ή πρωτότυπα που έφεραν την υπογραφή 2-3 συγκεκριμένων οίκων. Μόνο τη Mercedes και τις Βρετανικές θα εξαιρούσα. Ομοιότητες πάντα υπήρχαν και μάλιστα πολύ κραχτές και πάντα θα υπάρχουν και όλοι αυτοί οι διαχωρισμοί των 'σχολών' μάλλον αφορούν εξαιρέσεις μοντέλων που όντως ξεχώρισαν στυλιστικά καταφέρνοντας παράλληλα να εκφράζουν καλύτερα και τις διαφορές φιλοσοφίας των βιομηχανιών σε τεχνικό επίπεδο.
-
γενικα λες πολυ σωστα πραγματα, ομως θα κανω μονο 2 παρατηρησεις.
το ΤΤ βγηκε το 1998 και 350Ζ το 2003 και αν εννοεις το νεο ΤΤ ειναι μια φυσικη εξελιξη του παλιου.. αρα ειναι πολυ σχετικο το ποιος αντιγραφει ποιον
και δευτερον μπορει ο καθες σχεδιαστης να εχει τη προσωπικοτητα και το στυλ του, ομως η καθε εταιρεια σιγουρα τον περιοριζει.. (δε θα εβγαζε πχ κανεις στην audi 'χαμογελαστα' αυτοκινητα)
οι γαλλοι για μενα τα προηγουμενα χρονια δεν ειχαν σχεδιαστικη ταυτοτητα και εβγαλαν πολλα αποτυχημενα μοντελα στη προσπαθεια τους να πειραματιστουν με τρελα σχεδια τα οποια δε μπορουσε να χωνεψει με τιποτα ο πολυς ο κοσμος.
τον τελευταιο καιρο , δεν ξερω αν φταιει και η κριση και δε μπορουν να συνεχισουν να παιζουν, εγιναν πιο σοβαροι και πιο συντηρητικοι γιατι πειραματα οπως το megane 2 μπορει να τους καθονται , ομως μην ξεχναμε και τα διαφορα 1007
δε σου λεω.. ολοι λιγο πολυ αντιγραφουν ολους , αλλα μικρομεσαιο κουπε φουσκα κανει μπαμ οτι επηρεαστηκε απο ΤΤ
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
οι γαλλοι για μενα τα προηγουμενα χρονια δεν ειχαν σχεδιαστικη ταυτοτητα και εβγαλαν πολλα αποτυχημενα μοντελα στη προσπαθεια τους να πειραματιστουν με τρελα σχεδια τα οποια δε μπορουσε να χωνεψει με τιποτα ο πολυς ο κοσμος.
Σε ποια χρόνια αναφερεσαι ;
Peugeot RCZ