-
την πεμπτη ειδα ενα rs σε bp ultimate green στον κηφισο.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
καλα εδω εχει βγει και βιντεακι με το φοκους rs που ακολουθει ford gtΤο Focus RS II ,ισχυρίζεται η Ford,ότι έχει κάνει ταχύτερο χρόνο στη πίστα της στο Lommel και απο
το Ford GT.Το Top Gear είχε κάνει μια ενδεικτική δοκιμή κ απ'ότι φαίνεται σε στενό στροφιλίκι,ένα μεγάλο αμάξι όπως το GT,ίσως να έχει θέμα.
-
Ο χρήστης screwdriver έγραψε:
την πεμπτη ειδα ενα rs σε bp ultimate green στον κηφισο.και εγω στο τουμπικο...το χει λιωσει να γυρναει τετραγωνα μαλλον για παρκινγκ ψαχνει
-
Είδα κι εγώ ένα ολοκαίνουριο πράσινο RS (με χάρτινες πινακίδες ήταν να φανταστείτε) πριν μια βδομάδα παρκαρισμένο στην Πολίχνη Θεσσαλονικης. Εντυπωσιακότατο...
-
Για ριχτε μια ματια εδώ
http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/performance_car_2009/
Κατά τη γνώμη μου, μία από τις πλέον αξιόλογες παρουσιάσεις (τα αυτοκίνητα κρίνονται από τη συνολική τους αίσθηση - απόλαυση που προσφέρουν στον οδηγό και όχι μόνο από το χρόνο στην πίστα)
Προσέξτε τη θέση του clio ανάμεσα στα θηρία καθώς και τη θέση του ford και διαβάστε προσεκτικά τα αντίστοιχα σχόλια
Τωρα, όσον αφορά την άποψή μου για το ford...... μην τα ξαναγράφω πάλι...
-
Πολυ ενδιαφερον...
Οχι οτι στην συγκεκριμενη περιπτωση, θα λειτουργησει υπερ του Focus RS αυτο που θα πω,
αλλα συνηθως μεταβαλλονται σε ενα βαθμο οι αποψεις, οταν πραγματοποιουνται
δοκιμες σε μετρια εως απαραδεκτη ασφαλτο, σε σχεση με τις ποικιλες πιστες και
πολυ καλους περιφερειακους δρομους που εχουν κοντα σε μεγαλες πολεις τις Αγγλιας...
Επισης το γεγονος οτι ενας απο τους παραγοντες οπως λενε της συνολικης βαθμολογιας, αποτελει τον βαθμο που το καθε ενα απο αυτα ειναι ποθητο, ισως αλλοιωνει λιγο το ουσιαστικο αποτελεσμα, δηλαδη το ποσο ικανο ειναι το καθενα σε δρομο και πιστα.
Τελος, το να βγαινει το 2λιτρο MX5 καλυτερο απο την Vantage v12, και το ibiza Cupra καλυτερο απο το 370Z ,ειναι λιγο 'χτυπητο' κατα την γνωμη μου... -
Μετά και από το τελευταίο τεύχος του Drive, και σε ότι αφορά την αντιπαράθεση focus rs - mitsu evo (και γενικότερα Fwd-4wd με μεγάλη ιπποδύναμη), μπορώ με πλεον σιγουριά να πω ότι το ford είναι μακράν πιο αργό στην πίστα των μεγαρων (1 13 90 vs 1 12 70, ϊδια μέρα με τον ίδιο οδηγό) και σαφώς χειρότερο σε αίσθηση - απόλαυση σε οδήγηση σε δρόμο (όπως διευκριν'ιζεται από τον δοκιμαστή).
Στις πρωτες παρουσιάσεις, ο ειδικός τύπος μάσαγε λίγο τα λόγια του, τώρα όμως τα πράγματα ξεκαθαρίζουν
Υ.Γ. Το ford αντιμετώπισε προβλήματα υπερθέρμανσης όπως ακριβώς και ο πρόγονός του.
-
Θα ήθελα να δω τί θα κάνει στις Σέρρες όμως, τα Μέγαρα είναι πολύ κλειστά και αργά και ευνοούν τα τετρακίνητα.
-
παλι υπερθερμανσεις?
-
Ο χρήστης steering έγραψε:
Μετά και από το τελευταίο τεύχος του Drive, και σε ότι αφορά την αντιπαράθεση focus rs - mitsu evo (και γενικότερα Fwd-4wd με μεγάλη ιπποδύναμη), μπορώ με πλεον σιγουριά να πω ότι το ford είναι μακράν πιο αργό στην πίστα των μεγαρων (1 13 90 vs 1 12 70, ϊδια μέρα με τον ίδιο οδηγό) και σαφώς χειρότερο σε αίσθηση - απόλαυση σε οδήγηση σε δρόμο (όπως διευκριν'ιζεται από τον δοκιμαστή).Στις πρωτες παρουσιάσεις, ο ειδικός τύπος μάσαγε λίγο τα λόγια του, τώρα όμως τα πράγματα ξεκαθαρίζουν
Υ.Γ. Το ford αντιμετώπισε προβλήματα υπερθέρμανσης όπως ακριβώς και ο πρόγονός του.
Ενδιαφέρον (και αυτό για την υπερθέρμανση). Αν και κατά την ταπεινή μου άποψη το 'με τον ίδιο οδηγό' δεν εγγυάται ότι και τα δύο αυτοκίνητα οδηγήθηκαν στα όριά τους [λόγω πιθανών προτιμήσεων σε στήσιμο, εμπειρίας, κλπ].
Το προηγούμενο Focus RS αν δεν απατώμαι έκανε χαμηλά 12ρια στα Μέγαρα...
-
Και το EP3 TypeR έκανε 1:13.95 οπότε οι συγκρίσεις μάλλον δεν είναι και τόσο δόκιμες (πχ. γιατί έχει χαλάσει η άσφαλτος)
-
Έτσι πιστεύω κι εγώ.
'[οφ-τοπικ]
Για το τελευταίας γενιάς TypeR ο ταχύτερος χρόνος που θαμάμαι (από 4Τ) είναι 1:15.1' - έχει κάνει και ταχύτερο?
[/οφ-τοπικ] -
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
παλι υπερθερμανσεις?και με άλλο μοτέρ .....
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
παλι υπερθερμανσεις?
και με άλλο μοτέρ .....
Με το ίδιο σύστημα ψύξης (?) !
-
Ο χρήστης steering έγραψε:
(τα αυτοκίνητα κρίνονται από τη συνολική τους αίσθηση - απόλαυση που προσφέρουν στον οδηγό και όχι μόνο από το χρόνο στην πίστα)Σωστά γιατι είναι πιο καλό ένα υποκειμενικό κριτήριο παρά ένα αντικειμενικό.
Στην αίσθηση βάζεις ότι θέλεις και το γράφεις όπως θέλεις ή όπως σου ζητήσουν.
Ενώ στο χρόνο αμα γράψεις @@ριές μπαίνει και γράφει με άλλο οδηγό και σε κάνει ρεζίλι.
π.χ. GTR -
Ο χρήστης steering έγραψε:
Για ριχτε μια ματια εδώhttp://www.autoexpress.co.uk/carreviews/performance_car_2009/
Κατά τη γνώμη μου, μία από τις πλέον αξιόλογες παρουσιάσεις (τα αυτοκίνητα κρίνονται από τη συνολική τους αίσθηση - απόλαυση που προσφέρουν στον οδηγό και όχι μόνο από το χρόνο στην πίστα)
Προσέξτε τη θέση του clio ανάμεσα στα θηρία καθώς και τη θέση του ford και διαβάστε προσεκτικά τα αντίστοιχα σχόλια
Τωρα, όσον αφορά την άποψή μου για το ford...... μην τα ξαναγράφω πάλι...
ποια ειναι δηλαδη η θεση του clio αναμεσα στα θηρια??ουτε το gti δεν τρωει..εκτος αν θεωρεις το mito θηριο
-
Ο χρήστης sofoklis_A3TFSI έγραψε:
Για ριχτε μια ματια εδώ
http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/performance_car_2009/
Κατά τη γνώμη μου, μία από τις πλέον αξιόλογες παρουσιάσεις (τα αυτοκίνητα κρίνονται από τη συνολική τους αίσθηση - απόλαυση που προσφέρουν στον οδηγό και όχι μόνο από το χρόνο στην πίστα)
Προσέξτε τη θέση του clio ανάμεσα στα θηρία καθώς και τη θέση του ford και διαβάστε προσεκτικά τα αντίστοιχα σχόλια
Τωρα, όσον αφορά την άποψή μου για το ford...... μην τα ξαναγράφω πάλι...
ποια ειναι δηλαδη η θεση του clio αναμεσα στα θηρια??ουτε το gti δεν τρωει..εκτος αν θεωρεις το mito θηριο
ενταξει δεν ειναι μονο τα αλογα και οι επιδοσεις που κανουν ενα ζμπορ αυτοκινητο, αλλιως στη λιστα θα επρεπε να υπαρχουν μονο γερμανικα και ιταλικα ζουπερκαρς αντε και κανα βρετανικο για ξεκαρφωμα
οι γαλλοι και οι ιταλοι (δε μιλω για ferrari) δεν ξεπερνουν τα 250 αλογα
-
Ο χρήστης sofoklis_A3TFSI έγραψε:
Για ριχτε μια ματια εδώ
http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/performance_car_2009/
Κατά τη γνώμη μου, μία από τις πλέον αξιόλογες παρουσιάσεις (τα αυτοκίνητα κρίνονται από τη συνολική τους αίσθηση - απόλαυση που προσφέρουν στον οδηγό και όχι μόνο από το χρόνο στην πίστα)
Προσέξτε τη θέση του clio ανάμεσα στα θηρία καθώς και τη θέση του ford και διαβάστε προσεκτικά τα αντίστοιχα σχόλια
Τωρα, όσον αφορά την άποψή μου για το ford...... μην τα ξαναγράφω πάλι...
ποια ειναι δηλαδη η θεση του clio αναμεσα στα θηρια??ουτε το gti δεν τρωει..εκτος αν θεωρεις το mito θηριο
Μάλλον αναφέρεσαι μόνο στους χρόνους...
-
΄Ακουσα οτι λόγω του περιορισμένου αριθμού αυτοκινήτων δεν πωλούνται σε συγκεκριμένη τιμή , αλλα βγαίνουν σε δημοπρασία, αληθεύει κατι τέτοιο?
-
ε οχι και να μπεις σε δημοπρασια για να παρεις ενα focus
Ford Focus II RS