-
Η αλήθεια είναι ότι μόλις πέρασα τα λαστιχάκια των υαλοκαθαριστήρων λίγο βρεγμένο χαρτί κουζίνας βγάλνε πολύ μαύρο.Θα το ξανακάνω σήμερα αλλά περισσότερο μπας κ καθαρίσουν.Το τζάμι θα το κάνω με azax. Τι να μην βάλω στους υαλοκαθαριστήρες που μπορεί να χαλάσει το λάστιχό τους και να χρειαστεί να πάρω καινούργιους;;(όχι τίποτα άλλο πέρυσι τους πήρα με 50 € γιατί είναι μεγάλο μέγεθος )
-
Εγώ τους καθάρισα με καθαρό οινόπνευμα πάντως και δεν πάθαν τίποτα. Μια φορά βέβαια, όχι κάθε μέρα...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Εγώ τους καθάρισα με καθαρό οινόπνευμα πάντως και δεν πάθαν τίποτα. Μια φορά βέβαια, όχι κάθε μέρα...Με καθαρό οινόπνευμα είχα καθαρίσει τους προγούμενους που είχε πάνω..Μετα παρατήρησα ότι ήταν χαλασμένοι...Αναρωτιέμαι άμα χάλασαν πριν ή μετά το οινόπνευμα
-
το τζάμι σου είναι λείο?? (δηλ. δεν έχει χαρακιές)
-
η μεθανόλη δεν διαβρώνει τα πλαστικά. αλλά είναι δύσκολο να βρεις...
-
Μην καθαρίζετε τους υαλοκαθαριστήρες, είναι λάθος. Αυτή η βρώμα που λέτε, είναι μέρος της λειτουργίας τους. Μετά το 'καθάρισμα' θα παρατηρήσετε θόρυβο και χειρότερο αποτέλεσμα. Την έχω κάνει κι εγώ την πατάτα γι' αυτό το λέω.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Μην καθαρίζετε τους υαλοκαθαριστήρες, είναι λάθος. Αυτή η βρώμα που λέτε, είναι μέρος της λειτουργίας τους. Μετά το 'καθάρισμα' θα παρατηρήσετε θόρυβο και χειρότερο αποτέλεσμα.Αλήθεια λες?
Εγώ όσες φορές το έχω κάνει αυτό, παρατηρώ ότι σκουπίζουν καλύτερα ενώ ποτέ δεν παρατήρησα (είτε όταν ήταν καινούριοι είτε όταν τους καθάρισα είτε όταν ήταν μέσα στη μπίχλα) θόρυβο...Να στο θέσω αλλιώς:
Αν ήταν φυσιολογικό να έχουν αυτή τη μάκα ( ) μπίχλας πάνω τους, τότε γιατί όταν τους αγοράζεις δεν την έχουν?
και δεύτερον...κάθε φορά που σκουπίζουν οι υαλοκαθαριστήρες το παρμπίζ σου μαζί με το νερό σπρώχνουν στο πλάι και ό,τι βρωμιά υπάρχει πάνω (μυγάκια λιωμένα, λάσπη, ειδικό απορριπαντικό για τα τζάμια που έχει μέσα το παγούρι κτλ).
Άρα λογικό είναι όλο αυτό το 'πράμα' να μην φεύγει όλο με το νερό που 'σπρώχνεται' έξω από το παρμπρίζ αλλά να κάθεται ΚΑΙ στους υαλοκαθαριστήρες.
Με τον καιρό μαζεύεται όλο αυτό και κάποια στιγμή δεν μπορεί το λάστιχο του υαλοκαθαριστήρα να συγκρατήσει άλλο και αρχίζει αυτό το 'πράμα' (που δεν μπορεί να μείνει πάνω στον υαλοκαθαριστήρα) να φεύγει και να κάθεται όπου του βρει (παρμπίζ ή να φεύγει μέρος αυτού με το νερό). -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Μην καθαρίζετε τους υαλοκαθαριστήρες, είναι λάθος. Αυτή η βρώμα που λέτε, είναι μέρος της λειτουργίας τους. Μετά το 'καθάρισμα' θα παρατηρήσετε θόρυβο και χειρότερο αποτέλεσμα.
Αλήθεια λες?
Εγώ όσες φορές το έχω κάνει αυτό, παρατηρώ ότι σκουπίζουν καλύτερα ενώ ποτέ δεν παρατήρησα (είτε όταν ήταν καινούριοι είτε όταν τους καθάρισα είτε όταν ήταν μέσα στη μπίχλα) θόρυβο...Να στο θέσω αλλιώς:
Αν ήταν φυσιολογικό να έχουν αυτή τη μάκα ( ) μπίχλας πάνω τους, τότε γιατί όταν τους αγοράζεις δεν την έχουν?Μαααα....την έχουν!
Απλώς δεν έχεις δοκιμάσει να τους σκουπίσεις ενώ είναι καινούριοι!και δεύτερον...κάθε φορά που σκουπίζουν οι υαλοκαθαριστήρες το παρμπίζ σου μαζί με το νερό σπρώχνουν στο πλάι και ό,τι βρωμιά υπάρχει πάνω (μυγάκια λιωμένα, λάσπη, ειδικό απορριπαντικό για τα τζάμια που έχει μέσα το παγούρι κτλ).
Άρα λογικό είναι όλο αυτό το 'πράμα' να μην φεύγει όλο με το νερό που 'σπρώχνεται' έξω από το παρμπρίζ αλλά να κάθεται ΚΑΙ στους υαλοκαθαριστήρες.
Με τον καιρό μαζεύεται όλο αυτό και κάποια στιγμή δεν μπορεί το λάστιχο του υαλοκαθαριστήρα να συγκρατήσει άλλο και αρχίζει αυτό το 'πράμα' (που δεν μπορεί να μείνει πάνω στον υαλοκαθαριστήρα) να φεύγει και να κάθεται όπου του βρει (παρμπίζ ή να φεύγει μέρος αυτού με το νερό).Σωστό αυτό, οπότε πιθανόν κάποια στιγμή , αν η διαφορετικού τύπου βρώμα έχει γίνει...πολλή και ανυπόφορη ( ), τους σκουπίσεις πιθανόν να δεις καλύτερα αποτελέσματα. Εγώ πάντως δεν τους σκουπίζω πλέον, το έκανα παλιά και....δεν έμεινα ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα!
-
Ο χρήστης stefanostam έγραψε:
Χθές που ξεκίνησε να βρέχει βγήκα το βραδάκι μια βόλτα έξω και παρατήρησα το εξής φαινόμενο όταν καθάριζα τα μπροστινά τζάμια.Μόλις περνούσαν οι υαλοκαθαριστήρες πανω απο τα νερά ναι μεν τα έδιωχναν όλα αλλά έμενε ένα λεπτό φίλμ σαν θαμπάδα κάπως το οποίο έφευγε μετά απο 1-2 δευτερόλεπτα.Οι υαλοκαθαριστήρες είναι καινούργιοι οπότε δεν παίζει θέμα το να έχουν χαλάσει αλλά όπως είπα και νωρίτερα διώχνουν όλο το νερό αλλά μένει αυτό το περιέργο 'φιλμ' πάνω στο παρμρίζ...Αυτό το πρόβλημα που λές το είχα με το C4 όταν ήταν καινούριο. Λογικά είχε κάποιο κερί απο το εργοστάσιο και τα νερά μένανε πάνω στο τζάμι. Τι με azax το είχα καθαρίσει, τί με πιεστικό με ζεστο νερό, τίποτα. Τελικά σιγά-σιγά έφυγε απο μόνο του.
Μην καθαρίζετε τους υαλοκαθαριστήρες, είναι λάθος. Αυτή η βρώμα που λέτε, είναι μέρος της λειτουργίας τους. Μετά το 'καθάρισμα' θα παρατηρήσετε θόρυβο και χειρότερο αποτέλεσμα.
Αλήθεια λες?
Εγώ όσες φορές το έχω κάνει αυτό, παρατηρώ ότι σκουπίζουν καλύτερα ενώ ποτέ δεν παρατήρησα (είτε όταν ήταν καινούριοι είτε όταν τους καθάρισα είτε όταν ήταν μέσα στη μπίχλα) θόρυβο...Και γώ αυτό έχω παρατηρήσει, όποτε αρχίζουν να αφήνουν γραμμές συνήθως είναι επειδή έχουν κολήσει βρωμιές πάνω στα λαστιχάκια. Παίρνω ένα κομάτι βρεγμένο χαρτί κουζίνας και τα περνάω πάνω κάτω 2-3 φορές και μετά είναι σαν καινούρια.
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
το τζάμι σου είναι λείο?? (δηλ. δεν έχει χαρακιές)Είναι λείο το τζάμι ναι δεν έχει το παραμικρό χτυπηματάκι..
Τώρα κερί δεν έχω περάσει ποτέ το αυτοκίνητο οπότε δεν πρέπει να είναι απο αυτό.Κ πιο παλιά δεν το είχα παρατηρήσει οπότε ίσως να είναι η μπίχλα
Τώρα καθάρισα το παρμπρίζ με azax και έβγαλε μαύρο πάνω στο πανί..Καθάρισα τους υαλοκαθαριστήρες λίγο με οινόπνευμα και βλέπουμε στην επόμενη βροχή...
-
Έχετε ποτέ παρατηρήσει τα παρμπρίζ των σταθμευμένων αυτοκινήτων μετά από βροχή ή αφού τους ρίξετε νερό με το λάστιχο ή ένα μπουκάλι; Θα δείτε ότι το νερό κυλάει αλλά στο τέλος μένει ένα 'αποτύπωμα', από νερό, στα όρια της τροχιάς των υαλοκαθαριστήρων [ψηλά δηλαδή, εκεί που φτάνουν οι άκρες των υαλοκαθαριστήρων (στο εξής υ/κ γιατί βαριέμαι)].
Τούτο δεν συμβαίνει στα ολοκαίνουρια αυτοκίνητα. Εκεί ρίχνεις νερό και κυλάει όλο, ίσα κάτω...πιθανολογώ λοιπόν ότι ίσως με τον καιρό το τζάμι, στην περιοχή που καλύπτουν οι υ/κ, φθείρεται. Και πλέον οι υ/κ σκουπίζουν λεπτότερο, ανομοίομορφο ίσως στρώμα τζαμιού. Και ίσως γι' αυτό μένει αυτή η θαμπάδα, την οποία παρατήρησα και εγώ στο δικό μου αμάξι.
Βέβαια, ενδέχεται το παραπάνω να είναι μια βλακεία και μισή, και αντ' αυτού να ευθύνονται:
1 - Διάφορες γρατσουνιές στο παρμπρίζ μου (από γάτες και 1-2 από τους υαλοκαθαριστήρες, προφανώς κάτι είχε κολλήσει στο μάκτρο ή στο παρμπριζ, αν και πάντα προσέχω)
2 - Μια κρέμα που είχα κάποτε βάλει στο παρμπρίζ για υποτιθέμενη αύξηση της απόδοσης των υ/κ
3 - Φθορά στους ίδιους υ/κ...όταν τους άλλαξα πέρυσι είδα βελτίωση, αλλά όχι τίποτα τρομερό όσον αφορά σε αυτή τη στιγμιαία υγρασία.
4 - Τέλος ενδέχεται οι Bosch aerotwin να μην είναι καλοί υ/κ, αν και αυτό είναι μάλλον απίθανο. -
Ο χρήστης ArrowsFA1 έγραψε:
πιθανολογώ λοιπόν ότι ίσως με τον καιρό το τζάμι, στην περιοχή που καλύπτουν οι υ/κ, φθείρεται. Και πλέον οι υ/κ σκουπίζουν λεπτότερο, ανομοιόμορφο ίσως στρώμα τζαμιού. Και ίσως γι' αυτό μένει αυτή η θαμπάδα, την οποία παρατήρησα και εγώ στο δικό μου αμάξι.Σωστά το έχεις παρατηρήσει.Βασικά με το τρίψιμο (περάσματα των υαλοκαθαριστήρων) το γυαλί λειαίνεται ακόμα περισσότερο σε σχέση με το υπόλοιπο κομμάτι (που δεν περνάνε οι υαλοκαθαριστήρες) και γι' αυτό σου φαίνεται.
Επιπλέον οι υαλοκαθαριστήρες έχουν ελατήρια στις αρθρώσεις τους (και στο λάστιχο κοντά και στον βραχίονα) ώστε να πιέζουν προς το παρμπρίζ.
Τέλος...ίσα-ίσα που αν προσέξεις, στα σημεία εκείνα (λόγω της λείανσης που λέγαμε), 'στέκεται' λιγότερο νερό από ό,τι στο υπόλοιπο 'άγριο'(? - πες το όπως θες) παρμπρίζ.4 - Τέλος ενδέχεται οι Bosch aerotwin να μην είναι καλοί υ/κ, αν και αυτό είναι μάλλον απίθανο.
σημείωσε καλύτερα την τελευταία λέξη (απίθανο).
Είναι ίσως από τους καλύτερους υαλοκαθαριστήρες (aftermarket) που κυκλοφορούν, αλλά είναι και ίσως οι ακριβότεροι (~50€ το ζευγάρι )
Προσωπικά από τότε που τους επέλεξα, δεν ξαναέβαλα άλλους... -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
4 - Τέλος ενδέχεται οι Bosch aerotwin να μην είναι καλοί υ/κ, αν και αυτό είναι μάλλον απίθανο.
σημείωσε καλύτερα την τελευταία λέξη (απίθανο).
Είναι ίσως από τους καλύτερους υαλοκαθαριστήρες (aftermarket) που κυκλοφορούν, αλλά είναι και ίσως οι ακριβότεροι (~50€ το ζευγάρι )
Προσωπικά από τότε που τους επέλεξα, δεν ξαναέβαλα άλλους...Συμφωνώ σ' αυτό....είναι πάρα πολύ καλοί - στην Ελλάδα πανάκριβοι, αλλά τους παίρνω σχετικά φτηνά (25-30 €) από το ebay.
Και πράγματι, έχεις δίκιο, το νερό φεύγει πολύ πιο γρήγορα από την περιοχή που έχει λειανθεί από τους υ/κ, ενώ 'στέκεται' ψηλά.
-
Η περιοχή που δεν καλύπτεται από τους υ/κ είναι πιο βρώμικη. Αν την καθαρίσεις καλά δεν πρέπει να έχει διαφορά από την καθαρή...
Μετά από βροχή μου αρέσει που οι υ/κ καθαρίζουν πολύ καλύτερα, υποθέτω ότι με τη βροχή φεύγει η πολλή μπίχλα (μηχανική έκπλυση) και διευκολύνονται οι υ/κ. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Η περιοχή που δεν καλύπτεται από τους υ/κ είναι πιο βρώμικη. Αν την καθαρίσεις καλά δεν πρέπει να έχει διαφορά από την καθαρή...Δε λέμε αυτό...
Δες ένα αμάξι που είναι 4-5 ετών και ένα που είναι καινούριο.
Καθάρισέ τα καλά και τα 2 και μετά ρίξε νερό στο παρμπρίζ με μπουκάλι/λάστιχο για λίγο.
στο ένα στο παρμπρίζ θα υπάρχει η 'στάμπα' από που περνάνε οι υαλοκαθαριστήρες.Αυτό το πράμα το παρατήρησα και στο δικό μου καινούριο αμάξι.Ενώ αρχικά δεν υπήρχε αυτή η σταμπα (η οποία δείχνει μάλιστα και με ποιά φορά περνάνε οι υαλοκαθαριστήρες), τώρα έχει αρχίσει σιγά-σιγά να εμφανίζεται.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Επίσης...όταν οδηγάμε σε βροχή και υπάρχει έντονο σπρέι από τους μπροστά μας, καλό είναι αραιά και που να ρίχνουμε λίγο νερό (που έχει και σαπουνάκι ) με τα πιτσιλιστήρια για να φεύγει η λάσπη και από το παρμπρίζ αλλά κυρίως από τους υαλοκαθαριστήρες.
Tι βάζεις στο νερο?
Έχω ακούσει για άζαξ αλλά μου φαίνεται λίγο άτοπο. -
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Επίσης...όταν οδηγάμε σε βροχή και υπάρχει έντονο σπρέι από τους μπροστά μας, καλό είναι αραιά και που να ρίχνουμε λίγο νερό (που έχει και σαπουνάκι ) με τα πιτσιλιστήρια για να φεύγει η λάσπη και από το παρμπρίζ αλλά κυρίως από τους υαλοκαθαριστήρες.
Tι βάζεις στο νερο?
Έχω ακούσει για άζαξ αλλά μου φαίνεται λίγο άτοπο.Μη βαλεις αζαξ!!!Θα παθεις ζημια!Φιλος με focus ειχε βαλει και εκανε αφρο και μετα αντε να αδειασει!!!Παρε εκεινο το ετοιμο το υγρο που πουλανε στα βενζιναδικα!
-
εγω βαζω υγρο απο το praktiker με 1.5 ευρω και εχω τους υαλοκαθαριστηρες μου 2 χρονια χωρις προβλημα
στο citroen καθε 7-8 μηνες θελουν αλλαγμα και ο βλακας παω και αγοραζω τους αυθεντικους που ειναι και πανακριβοι
-
Στο s3??Ακομα τους μαμα εχεις??
-
Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
Στο s3??Ακομα τους μαμα εχεις??ναι ειναι μια χαρα και μου κανει εντυπωση
τις μεγαλες φθορες τις παθαινουν αμα κολλησουν απο τη βρωμα (που δεν γινεται να το παθω γιατι συχνα πυκνα το αυτοκινητο τους κουναει ελαχιστα μονο του) , απο μυγοζωακια/ρετσινια στο παρπριζ τα οποια δεν αφηνω και απο τον ηλιο ομως καθε καλοκαιρι καθε μερα οταν το εχω στο γκαραζ του βαζω κουκουλα
αρα τους προσεχω κιολας
Περι Υαλοκαθαριστηρων