-
mkiii ....... άσε το αυτοκινητάκι στην ησυχία του , αμαρτία είναι
-
Ο χρήστης mkiii έγραψε:
Πολο 1.4. 75ps 17800χλμ.
Επειδη διανυω μια περιοδο ελαφρας τρελλας και καθοτι ειμαι ακομα στην εγγυηση, αποφασισα, ή να σπασω το μοτερ και να το αλλαξω με μια επιπλεον επιβαρυνση με αυτο των 100 αλογων, ή (που ειναι και το πλεον πιθανοτερο) να το πουλησω πολυ συντομα.
Για αυτο αρχισα να πηγαινω με τον κοφτη.Αν σπάσεις το 75άρι και πας σε εξουσιοδοτημένο για αλλαγή κινητήρα, ΠΑΛΙ 75άρι θα σου βάλουν. Εκτός εγγύησης μπορούν απλά να σου αλλάξουν κινητήρα. Αν θες σου εξηγώ και τους λόγους.
Καλύτερα πιο ήρεμα για να μην μείνεις ΠΑΛΙ με τα 75 άλογα.
Αν έσπαγαν πάντως τόσο εύκολα όσο περιγράφεται και σε άλλα posts θα χα πάρει στο χέρι καμιά 20αριά κινητήρες
-
ΤΡΕΛΑ... Δώσε το μοτεράκι και πάρε αυτό που θες ή κάποιο μεγαλύτερο....
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Aν με ταχυτητα απο 4η ή 5η κατεβασεις σε 2α?
Δεν λειτουργεί. Συνήθως απλά πατινάρει πολύ ο συμπλέκτης και καίγεται, και το πολύ πολύ να διαλυθεί το κιβώτιο ταχυτήτων, αλλά το μοτέρ δύσκολα θα καταστραφεί. Θα φτάσει πέρα απο τον κόφτη σίγουρα, αλλά αυτό δεν αρκεί για να σπάσει.
Η δική μου εμπειρία στο θέμα έχει ως εξής: απο 4η κόφτη αντί για 5η έβαλα 3η. Το κατάλαβα σχεδόν αμέσως και πάτησα πάλι συμπλέκτη. Όταν έριξα μια ματιά στο στροφόμετρο αυτό ήταν στις 8000+ και επέστρεφε ταχύτητα. Ούτε θέλω να ξέρω που είχε φτάσει . Ε, το μοτέρ δεν έπαθε το παραμικρό! Επίσης πάρα πολλές φορές τό έχω κρατήσει στον κόφτη (εντάξει, όχι και για λεπτά) και δεν έχει διαμαρτυρηθεί ποτέ.Έχει και 50Κ χλμ τώρα!
Θα συμφωνήσω με τον Φώσκολο (chrmes ) : δοκίμασε με τα λάδια να κάνεις κάτι. Με τους κόφτες δε βλέπω προκοπή!
Α, σου έχω και μια άλλη λύση για να βγάλεις απωθημένα: πάρε το Colin Mcrae 4, οδήγησε το VAG που έχει (νομίζω golf ή polo είναι) και ΚΑΨ'ΤΟ! Λιώστου λάστιχα, σπάσε ζάντες, ανέβασε θερμοκρασία, κάψε τη μηχανη! Εμένα μου παίρνει κανα τεταρτάκι να το κάνω αυτό. Όταν φτάνω στον τερματισμό έχει μείνει μόνο το σασί και κανα δυο ζάντες!
-
Ο χρήστης xtkz έγραψε:
Aν με ταχυτητα απο 4η ή 5η κατεβασεις σε 2α?Την έπαθα εγώ έτσι με το Υ10. Ήθελα να κατεβάσω (με 120+ στο κοντέρ) από 5η σε 4η και έβαλα 2α. Παρά την τρομάρα που πήρα, το μοτέρ δεν έπαθε τίποτα.
Τα ίδια ακριβώς και στο Clio.
-
Mε κόφτη σε κρύα μηχανή μπορεί το μόνο που θα καταφέρεις να χαλάσεις να είναι το ψυγείο
Το να χαλάσεις μοτέρ ειναι πολύ δύσκολη υπόθεση,δοκιμασε να το τουρμπίσεις -
Απο προσωπικη εμπειρια:
Οσο και να προσπαθεισεις δεν θα σπασει! Το ιδιο μοτερ εχω στο σεατ...Σου δινει δισκο-πλατο για αρχη και μετα το κιβωτιο στο χερι...Αλλα μοτερ βραχος...Απο 5η 160χλμ 2η ! 150.000 rpm δισκος πλατο off, μοτερ στην κοσμαρα του...σαν να μην εγινε τιποτα... Αλλωστε θα εχεις παρατηρισει οτι ο κοφτης ειναι λιγο περιεργος και σου κραταει χαμηλοτερες στροφες απο το οριο του (40 με 80) οταν το εχεις μονιμα κοφτιασμενο.
Το μονο που μπορεις να κανεις ειναι να βαλεις 4-5 ναυθαλινες σε μισο ρεζερβουαρ. Θα σπασει σιγουρα! Και για λιγο θα βγαζει ΠΟΛΛΑ αλογα ...μετα ΜΠΑΜ!!!!!!!!!!!!! -
Πραγματικα με λυπει το γεγονος οτι υπαρχει τετοιο τοπικ και οτι υπαρχουν και αρκετα ατομα που συμμετεχουν,ακομη και για αστειο...
Ωραιοι λατρεις της αυτοκινησης ειμαστε...
-
πλακα κανουμε νομιζω οι περισσοτεροι... παντως αυτο που εχω να πω, ειναι οτι πελον ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να αγορασω ποτε αμαξι απο αλλο μελλος του φορουμ!
-
Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
πλακα κανουμε νομιζω οι περισσοτεροι... παντως αυτο που εχω να πω, ειναι οτι πελον ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να αγορασω ποτε αμαξι απο αλλο μελλος του φορουμ! -
mkiii, δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά, τουλάχιστον για να τα λες δημόσια.
-
Αφου γουσταρει να το σπασει τι να κανουμε?
Παντος ολοι ξερουμε πως σπαει για αυτο προσεχουμε για να εχουμε! -
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Αδειασε τα λαδια και φυλα τα, βαλε μισο κιλο μονο παλι απ' τα παλια βγες στο δρομο σιγουρα θα αναψει λαμπακι και φωναξε την οδικη. Θα το πανε στην αντιπροσωπεια θα σου συμπληρωσουν λαδια και υα σου πουν να το παρακολουθησεις, οποτε την επομενη μερα θα παθουν τα ιδια θα τους τρελλανεις γιατι δεν θα μπορουν να βρουν πως τα καιει θα φανε κολλημα σου λεω και αν στο ξαναδωσουν παλι τα βγαζεις ολα και το ξεκινας μεχρι να κολλησει και τους το πας εκει τσαντισμενος(τι λεω ο ανθρωπος εχω ξεφυγει) στελνεις και ενα χεστηριο e-mail στην Γερμανια και εγινε η δουλεια σουπω πω καταστροφικο μυαλο!
βαζω ενα ρισκο: ειπα οτι κυριως θελω να το πουλησωΟσο για το παλικαρι που μιλησε για Ελληναρες, ο καθενας παιρνει το ρισκο του. Επεβαλα εγω να παρει μεταχειρισμενο?
Μεταχειρισμενο σημαινει μεταχειρισμενο.Εξαλλου εχει εγγυηση πανω απο χρονο ακομαΤι χαρα , σημερα πρωι που ηταν αδεια η συγγρου καταφερα να ειμαι αρκετη ωρα και με την 4η στον κοφτη...
Και υστερα σου λεει κανουν long term test τα περιοδικα.... -
ελπιζω να το πουλησω συντομα και εγω το λυπαμαι, αν και ξερω οτι κατα βαθος δεν παθαινει απολυτως τιποτα.
Αυτο με τα 100 αλογα στροφαρει πιο ψηλα απο το δικο μου.
Και η διαφορα τους ειναι μονο στους εκκεντροφορους απο οσο ξερω...και μια που ειπατε για κατεβασματα, το γκολφ μου εχει φαει πολλα καταβασματα με το στροφομετρο στις 7000σαλ και δεν εχει καταλαβει τιποτα τοσα χρονια
-
Ο χρήστης mkiii έγραψε:
ελπιζω να το πουλησω συντομα και εγω το λυπαμαι, αν και ξερω οτι κατα βαθος δεν παθαινει απολυτως τιποτα.
Αυτο με τα 100 αλογα στροφαρει πιο ψηλα απο το δικο μου.
Και η διαφορα τους ειναι μονο στους εκκεντροφορους απο οσο ξερω...και μια που ειπατε για κατεβασματα, το γκολφ μου εχει φαει πολλα καταβασματα με το στροφομετρο στις 7000σαλ και δεν εχει καταλαβει τιποτα τοσα χρονια
Μαύρη πέτρα έριξες ρε Αντρέα!!
Πάντως αμαρτία να το 'σκίσεις' και μετά να το δώσεις σε κάποιον που δεν θα ξέρει τι σκίσιμο έφαγε το αμαξάκι!!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
ελπιζω να το πουλησω συντομα και εγω το λυπαμαι, αν και ξερω οτι κατα βαθος δεν παθαινει απολυτως τιποτα.
Αυτο με τα 100 αλογα στροφαρει πιο ψηλα απο το δικο μου.
Και η διαφορα τους ειναι μονο στους εκκεντροφορους απο οσο ξερω...και μια που ειπατε για κατεβασματα, το γκολφ μου εχει φαει πολλα καταβασματα με το στροφομετρο στις 7000σαλ και δεν εχει καταλαβει τιποτα τοσα χρονια
Μαύρη πέτρα έριξες ρε Αντρέα!!
Πάντως αμαρτία να το 'σκίσεις' και μετά να το δώσεις σε κάποιον που δεν θα ξέρει τι σκίσιμο έφαγε το αμαξάκι!!
Ακριβώς έτσι είναι...
Τελικά βλέπω να βγάζει καμιά 10αριά ζημιές αλλά το μοτέρ να παραμένει οκ!!
-
Εγώ πάντως και να με πληρώνανε δε θα τα έκανα αυτά σε αυτοκίνητο μου.
Νοιώθω οτι έχει ψυχή....
Ακόμη και να το πούλαγα και να έβλεπα τον νέο ιδιοκτήτη να το λιώνει θα σπάραζε η κραδιά μου. -
'A car is not only a sum of all it's parts.It owns a spirit, and it's design is the result of the era in which it was made.'
Andre Citroen, 1927.
-
Ο χρήστης PG220 έγραψε:
Εγώ πάντως και να με πληρώνανε δε θα τα έκανα αυτά σε αυτοκίνητο μου.
Νοιώθω οτι έχει ψυχή....
Ακόμη και να το πούλαγα και να έβλεπα τον νέο ιδιοκτήτη να το λιώνει θα σπάραζε η κραδιά μου.και εγω επειδη πιστευω οτι εχει ψυχη το περναω εκπαιδευση: τοση ωρα στον κοφτη ισως καταλαβει οτι θελω πιο πολλα αλογα και να βελτιωθει...
Τουλαχιστο δε μπουκωνει....
μετα πατας γκαζι και τιναζεται -
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Πάντως αμαρτία να το 'σκίσεις' και μετά να το δώσεις σε κάποιον που δεν θα ξέρει τι σκίσιμο έφαγε το αμαξάκι!!εχεις δικιο Νικο αν και πρεπει να το δω πολυ αλτρουϊστικα το θεμα!
ΟΚ κατα βαση δε νομιζω οτι θα εχει προβλημα
Το εχω στρωσει ευλαβικα, αλλαζω λαδια καθε 7500χλμ με φουλ συνθετικα και δεν το σκιζω πριν ζεσταθει....
απλα μου αρεσει να μενω στον κοφτη
ειναι ησυχο ουτε που το καταλαβαινεις....σαν μιξερ που δουλευει στη γρηγορη ταχυτητα....
Χρονος παραμονης στον κοφτη