-
ρε παιδια για να ακουσω και τις δικες σας αποψεις.......
καταρχην ψαχνω αυτοκινητο με 18-20 χιλ ευρω. κατι στα 1600 κ κυριως αξιοπιστο-οικονομικο (και λιγο νεανικο) γιατι κανω θα πολλα χιλιομετρα(Καβαλα-Θεσ/κη 2-3 φορες την εβδομαδα για τα επομενα 2 χρονια).
σκεφτομαι κατι και σε diesel (κυριως για την οικονομια τους)Ψηνομαι για το Βravo m-jet(πετραιλεο) στα 1600 με 120hp αλλα φομαβαι πολυ την φημη της FIAT(δεν λεω οτι την ενστερνιζομαι αλλα....).τα παιδια στο τοπικ του bravo προσπαθουν να με πεισουν οτι ειναι απλα ενας μυθος η αναξιοπιστια της FIAT.
Για πειτε μου και οι υπολοιποι τι λετε?Υ.Γ 1)παιδια και υποχρεωσεις δεν υπαρχουν!!!!
2) Το αυτοκινητο θα μεινει σε εμενα τολαχιστον για 7-10 χρονια(υπαρχει λογος) -
ρε παιδια για να ακουσω και τις δικες σας αποψεις.......
καταρχην ψαχνω αυτοκινητο με 18-20 χιλ ευρω. κατι στα 1600 κ κυριως αξιοπιστο-οικονομικο (και λιγο νεανικο) γιατι κανω θα πολλα χιλιομετρα(Καβαλα-Θεσ/κη 2-3 φορες την εβδομαδα για τα επομενα 2 χρονια).
σκεφτομαι κατι και σε diesel (κυριως για την οικονομια τους)Ψηνομαι για το Βravo m-jet(πετραιλεο) στα 1600 με 120hp αλλα φομαβαι πολυ την φημη της FIAT(δεν λεω οτι την ενστερνιζομαι αλλα....).τα παιδια στο τοπικ του bravo προσπαθουν να με πεισουν οτι ειναι απλα ενας μυθος η αναξιοπιστια της FIAT.
Για πειτε μου και οι υπολοιποι τι λετε?Υ.Γ 1)παιδια και υποχρεωσεις δεν υπαρχουν!!!!
2) Το αυτοκινητο θα μεινει σε εμενα τολαχιστον για 7-10 χρονια(υπαρχει λογος) -
ρε παιδια για να ακουσω και τις δικες σας αποψεις.......
καταρχην ψαχνω αυτοκινητο με 18-20 χιλ ευρω. κατι στα 1600 κ κυριως αξιοπιστο-οικονομικο (και λιγο νεανικο) γιατι κανω θα πολλα χιλιομετρα(Καβαλα-Θεσ/κη 2-3 φορες την εβδομαδα για τα επομενα 2 χρονια).
σκεφτομαι κατι και σε diesel (κυριως για την οικονομια τους)Ψηνομαι για το Βravo m-jet(πετραιλεο) στα 1600 με 120hp αλλα φομαβαι πολυ την φημη της FIAT(δεν λεω οτι την ενστερνιζομαι αλλα....).τα παιδια στο τοπικ του bravo προσπαθουν να με πεισουν οτι ειναι απλα ενας μυθος η αναξιοπιστια της FIAT.
Για πειτε μου και οι υπολοιποι τι λετε?Υ.Γ 1)παιδια και υποχρεωσεις δεν υπαρχουν!!!!
2) Το αυτοκινητο θα μεινει σε εμενα τολαχιστον για 7-10 χρονια(υπαρχει λογος) -
νομιζω ότι πρέπει να πας για diesel (αλλά επιτρέπεται στην Θεσσαλονίκη?)
Το Bravo είναι καλή επιλογή αλλά δεν γνωρίζω καλά την υπόλοιπη αγορά των diesel..
-
η αναξιοπιστία είναι μύθος +1
η fiat μάλλον εχει μαζι με τους γαλλους τους καλύτερους diesel, οπότε πηγαινε τσιμπα το
-
2, 3 φορές την εβδομάδα Καβάλα Θεσ/νίκη για 2 χρόνια και κατοχή αυτοκινήτου για 7, 10 χρόνια σημαίνει φόρτωμα πολλών χιλιομέτρων στο αυτοκίνητο. ... ίσως πάρα πολλά!
Φαντάζομαι diesel είναι το ιδανικότερο (και οι ιταλοί και γαλλοι θεωρώ πως είναι πολύ καλοί σ'αυτούς τους κινητήρες) αλλά δεν γνωρίζω συγκεκριμένα να προτείνω.
Απο βενζίνη πάντως θα πρότεινα ίσως τα 1600άρια κορεάτικα που έχουν και αξιοπιστία και επιδόσεις και φτηνό aftersales ή και το Auris λόγω μακροχρόνιας εγγύησης.
(Δεν ξέρω αν έχουν όμως περιορισμό στα χιλιόμετρα).
Ενα 3θυρο Ceed 1600άρι έχω στο νου μου.Πάντως καλό θα ήταν να δώσεις ένα στίγμα με κάποιες επιλογές, γούστα και ανάγκες σου γιατί με 20.000€ παίρνεις απο Corsa OPC και 207 GT (150HP) έως 3008 1,6 και Qashqai 1,6.
-
ford focus 1.6 diesel
-
Δεν θα σου προτείνω αυτοκίνητο, αλλά μιας και θα κάνεις πολλά χλμ. σε εθνική θα σου συνιστούσα να είναι manual μιας και η πόλη δεν είναι προτεραιότητα και θα ανέβει το κοστολόγιο για auto, και να έχει cruise control για ξεκούραση και οικονομία.
Επίσης καλό είναι να στενέψεις τα περιθώρια της επιλογής, γιατί υπάρχουν πολλά μοντέλα και θα χαθείς. -
2,5 φορες την εβδομαδα, δηλ. 300x2.5=750 την εβδομαδα, δηλ. 3000 το μηνα, δηλ. 36.000 το χρονο, βαλε και τα υπολοιπα, 40 με 50Κ το χρονο. Σε 7-10 χρονια το αυτοκινητο θα ειναι
Δεν μενεις 2 χρονια καβαλα να ησυχασεις;
-
-Fiat Bravo είτε στα 1.4 turbo είτε πετρέλαιο. Δεν νομίζω ότι τίθεται θέμα αξιοπιστίας για οποιονδήποτε από αυτούς τους κινητήρες της Fiat.
-Renault Megane 1.4 TCE 130 η αφού αναφέρεις τα diesel γιατί όχι το 1.5 dci - Η Renault φημίζεται για τα diesel της στην υπόλοιπη Ευρώπη
-Seat Leon 1.4 TSi 125
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
... diesel γιατί όχι το 1.5 dci - Η Renault φημίζεται για τα diesel της στην υπόλοιπη ΕυρώπηΑΝ είναι ο ίδιος με το Qasqhai 1,5 diesel, θα συμφωνήσω. Το οδήγησα φέτος για λίγο και τον βρήκα καλό και οικονομικό ενώ και στο συγκεκριμένο μοντέλο και αθόρυβος.
-
παιδια με ενδιαφερει καταρχην η οικονομια και η αξιοπιστια.
οικονομια: λογο των πολλων χιλιομετρων που θα κανει το αυτοκ/το
αξιοπιστια :λογο των πολλων χιλ/των αλλα και του οτι θα 'πρεπει' να το εχω για 7-10 χρονια στην κατοχη μου.Για τους diesel της Fiat εχω ακουσει τα καλητερα αλλα ενα αυτοκινητο δεν ειναι μονο ο κηνητηρας(λεω εγω...)
τα OPC kai 207 GT(και τετοιο στυλ) δεν με ενδιαφερουν.
ΔΕΝ εχω 20 χιλιαρικα για το αυτοκινητο αλλα επειδη θα το παρουμε με μειωμενο τελος λογο αναπηριας της Μανας μου σας εδωσα τιμη 18 με 20 χιλιαδες. δηλαδη υπολογηστε μειον 2000 € σε ενα 1600κ.στην 'κατοχη' μου υπαρχουν γυρω στα 17.000 €. (+ 2000 το οφελος απο το μειωμενο τελος)
μενω Καβαλα και θα πηγαινω για μεταπτυχιακο στη Θεσ/κη. Αρα καλοκαιρια και γιορτες δεν θα κανω την διαδρομη
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
... diesel γιατί όχι το 1.5 dci - Η Renault φημίζεται για τα diesel της στην υπόλοιπη Ευρώπη
ΑΝ είναι ο ίδιος με το Qasqhai 1,5 diesel, θα συμφωνήσω. Το οδήγησα φέτος για λίγο και τον βρήκα καλό και οικονομικό ενώ και στο συγκεκριμένο μοντέλο και αθόρυβος.
Για τον ίδιο κινητήρα πρόκειται!
Τεχνικά χαρακτηριστικά για τον 1.5 dci στο παρακάτω Link:
http://www.renault.com.gr/default.asp?pid=364
Οικονομικότατος νομίζω!Edit:Απλώς έχει ο πίνακας λάθος στην ιπποδύναμη: είναι 105 αντί 110 που αναφέρει!
-
είσαι σαφής σε αυτό που ζητάς και η ερώτηση σου δεν προδιαθέτει τον άλλον να αρχίσει το δούλεμα(όπως κάτι άλλες με αγορά των 50000)
πετρελαιοκίνηση το βλέπω μονόδρομο λόγω χιλιόμετρων που αναφέρεις, αλλά να ξέρεις ότι αν στην κάνει ο βενζίνας με νοθευμένο πετρέλαιο αναστέναξες.
μην ακούς μ@λ@κιες για τα FIAT αν σου αρέσει παρτο.
αν και η δική μου πρόταση λόγο προσωπικού γούστου είναι CITROEN C4 TURBO.
και να θυμάσαι. εσύ πληρώνεις εσύ διαλέγεις. -
Είδα στο δρόμο το Megane Coupe αλλά και το Hatchback ...
Πανέμορφα και τα δύο και ιδιαίτερα νεανικά και σπορ αυτοκίνητα ...
Ψηφίζω Renault Megane ... δαγκωτό ... και μάλλον θα είναι το επόμενό μου αυτοκίνητο ... εφόσον διατηρηθεί σε αυτή τη μορφή τα επόμενα 3-4 χρόνια!...! -
Απο εμενα το focus 1,6 diesel 110 αλογα πιστευω πως ειναι πολυ καλο!Τιμη δε ξερω αλλα πιστευω θα ειναι εκει μεσα.Αυτο απο εμενα.
-
οσον αφορα το megane το εσωτερικο του ειναι απογοητευτικο!!!!σχεδον φθηνο θα ελεγα. ηεκδοση οπου βγαινει σε diesel κανει 19100 € αλλα χωρις ζαντες ,δερματινο τιμονι, χωρις esp και πολλες αλλες ελειψεις. εχει ιδιαιτερα ενα χερουλι στις πορτες απο ¨καθαρο πλαστικο' αισχος.
το ford focus ειναι στα 21000 € με πολυ καλητερο εσωτερικο αλλα και αυτο χωρις ζαντες και esp και καποιες αλλες μικροελειψεις.
αυτα απο την απογευματινη μου βολτα!!!
αυριο παω για το golf αλλα το ατιμο παει στα 23000 με την ικανοποιητικη εκδοση αλλιως 21000 με την φτωχη.
Σιγουρα το bravo απο αποψη εξοπλισμου ειναι το πιο συμφερον!!!! -
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
-Fiat Bravo είτε στα 1.4 turbo είτε πετρέλαιο.
-Renault Megane 1.4 TCE 130 η αφού αναφέρεις τα diesel γιατί όχι το 1.5 dci
Συμφωνώ και στα 4.
Το μόνο που πρέπει να επιβεβαιώσεις είναι το κόστος service για το Renault+1 και στο Focus ( το οποίο έχει χαμηλό κόστος χρήσης ) Αλλά μόλις βγεί ο 1,6Τ θα απαξιωθεί πολύ ευκολα όπως έγινε και στο Golf.
Αλλά απο οικονομικής Αποψης το Bravo δεν έχει ανταγωνισμό. Ειναι όμορφο έχει χώρους , καλή ποιότητα και καλό εξοπλισμό.
Οσο αφορά το ερώτημα αξιοπιστίας απλά δεν υπάρχει θέμα .
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
-Fiat Bravo είτε στα 1.4 turbo είτε πετρέλαιο. Δεν νομίζω ότι τίθεται θέμα αξιοπιστίας για οποιονδήποτε από αυτούς τους κινητήρες της Fiat.-Renault Megane 1.4 TCE 130 η αφού αναφέρεις τα diesel γιατί όχι το 1.5 dci - Η Renault φημίζεται για τα diesel της στην υπόλοιπη Ευρώπη
-Seat Leon 1.4 TSi 125
οι κινητηρες diesel της fiat ειναι απο τους κορυφαιους σαν συνολα
-
Ο χρήστης noe έγραψε:
οσον αφορα το megane το εσωτερικο του ειναι απογοητευτικο!!!!σχεδον φθηνο θα ελεγα. ηεκδοση οπου βγαινει σε diesel κανει 19100 € αλλα χωρις ζαντες ,δερματινο τιμονι, χωρις esp και πολλες αλλες ελειψεις. εχει ιδιαιτερα ενα χερουλι στις πορτες απο ¨καθαρο πλαστικο' αισχος.Εμένα πάλι μ'άρεσε το εσωτερικό του Megane, και σκέφτομαι κι εγώ (υπό προϋποθέσεις) ένα 1.4TCe
(Εντάξει, σε ελάχιστα αυτοκίνητα είπα 'δεν μ'αρέσει', μήπως είμαι λίγο αναίσθητος; )
ΠΟΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΤΑ 18000-20000 €?