-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ακόμα να γίνει η βόλτα.Δεν βάζω κανέναν σας ρε μέσα. Μόλις πάτησε ο θανίξ το πόδι του, σταμάτησαν να λειτουργούν cdplayer - πορτμπαγκαζ - υαλοκαθαριστήρες.
Ουστ άπιστοι αντιιταλάκηδες -
Φταίει που είναι γερμανόφιλος. Εγώ ως φρανσουά μυτεγάν δεν έχω τέτοια θέματα. Φαντάσου ότι έχω καταφέρει στο 307 να πατάω κόρνα και να δουλεύει αυτή και όχι το καζανάκι.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Έβαλα το BMW Performance Pack βασικά και άλλαξα και ζάντες, έβαλα τις 18άρες του M-Pack.
εσωτερικά έχει καμία διαφορά?Δεν πρόσεξα κάτι (αν και οι φωτογραφίες σου είναι βραδυνές και δε φαίνεται τίποτα τρομερό εκτός από το απίστευτο ( ) εσωτερικό της BMW (το οποίο πολύ μου αρέσει γιατί είναι λιτό αλλά έχει ό,τι χρειάζεσαι χωρίς συμβιβασμούς ).
Βάλε 2-3 ακόμα φωτογραφίες (να το χαζέψουμε κιόλας )...Τι μας βάζεις και σε ρωτάμε?
ΥΓ:με χαλάει λίγο που σου κατήργησε τους προβολείς ομίχλης...(έχω ένα άγχος με την ομίχλη)Αν εξαιρέσεις αυτό, εξωτερικά το αμάξι είναι απίστευτο
Πάντως ποτέ δε μου χρησίμευσαν τα ομίχλης με τα xenon. Άσε που φαίνονται και χάλια απέξω αναμμένα και τα δύο.
Μέσα δεν άλλαξα κάτι. Το αφήνω με το φανταστικό (και πραγματικό) αλουμίνιο που έχει, μαζί με το φοβερό και χοντρό τιμόνι. Σκεφτόμουν να βάλω το τιμόνι με τα λαμπάκια του Performance pack αλλά είναι κάπως καγκούρικο. ...όπως επίσης δε μου αρέσουν τα carbon inserts του Performance.
Άρα το αφήνω ως έχει.
Έχει πραγματικά ο,τι χρειάζεσαι στο εσωτερικό. Το μοναδικό που του λείπει είναι ο δείκτης θερμοκρασίας μοτέρ. Τέλος, αυτό που θέλω να βάλω είναι το Professional Radio CD που το βρήκα στο ebay 100 ευρώ, αλλά έχασα το auction γιατί...είχαν χαλάσει τα air condition
Πάμε στις φώτο που ζήτησες: ( )
Ποιός είπε ότι δεν έχει πίσω χώρους? εγώ κάθομαι πίσω από τη θέση μου (είμαι 1.85)
Πάντως και το εσωτερικό της 147...είναι ...και μετά από 7 χρόνια!
-
χωρας πισω γιατι το καθισμα το εχεις τερμα μπροστα ...εγω ειμαι 1.93 και οταν δοκιμασα την 120 πριν παρω το α3 εκανα το καθισμα τερμα πισω γιατι αλλιως δεν με επαιρνε...
-
Ο χρήστης billlllll έγραψε:
2 foto απο τις διακοπες.
Το αυτοκινητο ηταν απιστευτα φορτωμενο με 5 ατομα, τα ρουχα παιχνιδια 3 παιδιων, φουσκωτο 3,5 μετρα με τα παρελκομενα και τη μηχανη του...μπαγαζιερα τερας (επιλογη της γυναικας φυσικα ) 500l
Σύβοτα ε;
Το Outback Diesel εχεις?
ναι και στους 2!
Ο billll απαντησε σε πιο δυσκολη ερωτηση γιατι η φωτο δεν ηταν καλη
-
Ο χρήστης kovathe έγραψε:
Kαλοριζικο!Να το χαιρεσαι φιλε!Πολυ ωραιο!
Να είσαι καλά.
Ευχαριστώ πολυ
Eλα ρε φίλε, εσύ δεν είχες ένα ραλάκι?
Με γεια το GTI, αλλά πως σου φαίνεται η μετάβαση? Δε σου φαίνεται λίγο βαρκα?
Αν και για την κατηγορία του το θεωρώ πολύ μαζεμένο και ευκολοδήγητο.και rallaki ειχα και mr2
αν σου πω οτι απο στησιμο το περιμενα χειρότερο και ειναι τέλειο
ενω απο ποιότητα το περιμενα καλυτερο και ειναι χειρότερο θα με πιστέψεις?οδηγικά το αμάξι μου αρεσει πάρα πολύ
αν το esp έβγαινε θα το θεωρούσα μακράν την καλύτερη επιλογήτο αμάξι ειναι σκληρό και καθόλου βάρκα
να φανταστείς οτι σε ράμπες σηκώνει την πισω ρόδα στον αέρα όπως έκανε και το rallye
ξεκολάει πάρα πολύ εύκολα και αργά (δεν τρομάζει), αλλά ταν πας να κάνεις ανάποδο σε προλαβαίνει το esp
πραγματικά έπαθα πλάκα με το πόσο εύκολα γυρνάει (οχι απο μόνο του, με τοποθέτηση-μικρή τιμονιά)γενικά είμαι απολυτα ευχαριστημένος από το στήσιμο του
-
Ο χρήστης sofoklis_A3TFSI έγραψε:
χωρας πισω γιατι το καθισμα το εχεις τερμα μπροστα ...εγω ειμαι 1.93 και οταν δοκιμασα την 120 πριν παρω το α3 εκανα το καθισμα τερμα πισω γιατι αλλιως δεν με επαιρνε...Τι εννοείς? Όπως καθόμουν εμπρός, με την ίδια ρύθμιση έκατσα πίσω.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Πάντως ποτέ δε μου χρησίμευσαν τα ομίχλης με τα xenon. Άσε που φαίνονται και χάλια απέξω αναμμένα και τα δύο.
Μου έτυχε σε ομίχλη με έντονη χιονόπτωση που με τα xenon αναμμένα δεν έβλεπα κυριολεκτικά ούτε στο μισό μέτρο.Μάλλον έφταιγε ότι τα xenon είναι ολόλευκα και με πολύ δυνατό φωτισμό πράγμα που λειτουργεί αρνητικά και στην ομίχλη και στην χιονόπτωση ΚΑΙ λόγω χρωματικής απόχρωσης (λευκό φωτίζει το λευκό) ΚΑΙ λόγω έντασης (όσο πιο δυνατά φώτα στην ομίχλη τόσο χειρότερα, ενώ ταυτόχρονα φωτίζονταν όλοι οι κόκκοι χιονιού κάνοντας τα πράγματα ακόμα χειρότερα )
Με το που τα έσβησα και άναψα μόνο τα προβολάκια ομίχλης, έβλεπα αισθητά καλύτερα (15m ) και μπόρεσα να γυρίσω σπίτι.
Με αυτό το σκηνικό στο μυαλό μου, τρομάζω (εντάξει...υπερβάλω λίγο) στη σκέψη ότι το αμάξι μου δεν έχει φώτα ομίχλης.Μέσα δεν άλλαξα κάτι. (...)
Την καλύτερη δουλειά έκανες!
Έχει πραγματικά ο,τι χρειάζεσαι στο εσωτερικό. Το μοναδικό που του λείπει είναι ο δείκτης θερμοκρασίας μοτέρ.
Μήπως υπάρχει η ένδειξη μέσα στο μενού του board computer?
Γιατί πχ και στο mercedes του πατέρα μου δεν υπάρχει ξεχωριστό όργανο για θερμοκρασία νερού μηχανής.Μέσα στο BC όμως υπάρχει μετρητής που δείχνει τη θερμοκρασία (νερού μηχανής πάντα).Μήπως παίζει τίποτα τέτοιο και σε σένα?Τέλος, αυτό που θέλω να βάλω είναι το Professional Radio CD που το βρήκα στο ebay 100 ευρώ, αλλά έχασα το auction γιατί...είχαν χαλάσει τα air condition.
Τι είναι αυτό??
(Φαινεται και φτηνό)Πάμε στις φώτο που ζήτησες (...)
'You ask it, you have it'
ΤΕΛΕΙΟ!!!Το αμάξι σου είναι ίσως από τα ελάχιστα αυτοκίνητα που χαζεύω, ζηλεύω τον ιδιοκτήτη τους και πραγματικά με βάζουν σε πειρασμό να ξανασκεφτώ την επιλογή που έκανα.
Αν έβγαινε 1.800cc με άλογα γύρω στα 150 θα ήταν σίγουρα η επιλογή μου.ήταν άλλωστε και στο 1ο αμάξι που πήγε το μυαλό μου όταν μου 'ανακοινώθηκε' επίσημα η αγορά αυτοκινήτου δίνοντας κάποια Χ ευρώπουλα.
Απορρίφθηκε λόγο 2.0lt. (κοιτούσα από ~150ps και ~20gkm και πάνω )Πάντως...κι εμένα μια χαρά μου φάνηκαν οι πίσω χώροι της σειράς 1.Δεν ξέρω τι παίζει στην 3θ έκδοση (υποθέτω οι ίδιοι χώροι με το 5θ ή έστω πολύ παραπλήσιοι), αλλά στην 5θ ρύθμισα το κάθισμα του οδηγού σα να οδηγούσα, έβαλα και του συνοδηγού στο ίδιο 'ύψος' και έκατσα πίσω και καθόμουν πραγματικά άνετα (εντάξει...δεν είναι και Ε-class).Και δεν είμαι ούτε κοντός (1,80) ούτε λεπτός (90 κιλά).
ΥΓ:Sorry για το σεντόνι αλλά δεν άντεξα να μη σχολιάσω αναλυτικά
-
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Έχει πραγματικά ο,τι χρειάζεσαι στο εσωτερικό. Το μοναδικό που του λείπει είναι ο δείκτης θερμοκρασίας μοτέρ.
Μήπως υπάρχει η ένδειξη μέσα στο μενού του board computer?
Έχει κάποιο κρυφό μενού για να το βλέπεις. Βλέπεις μέχρι και τα βολτ της μπαταρίας, τις στροφές του μοτέρ κ.α.
Τέλος, αυτό που θέλω να βάλω είναι το Professional Radio CD που το βρήκα στο ebay 100 ευρώ, αλλά έχασα το auction γιατί...είχαν χαλάσει τα air condition.
Τι είναι αυτό??
(Φαινεται και φτηνό)Πάμε στις φώτο που ζήτησες (...)
Έχει απλά μεγαλύτερη οθόνη. Μεταχειρισμένο είναι φθηνό, καινούριο στην Ελλάδα κάνει 800 ευρώ
Το αμάξι σου είναι ίσως από τα ελάχιστα αυτοκίνητα που χαζεύω, ζηλεύω τον ιδιοκτήτη τους και πραγματικά με βάζουν σε πειρασμό να ξανασκεφτώ την επιλογή που έκανα.
Αν έβγαινε 1.800cc με άλογα γύρω στα 150 θα ήταν σίγουρα η επιλογή μου.ήταν άλλωστε και στο 1ο αμάξι που πήγε το μυαλό μου όταν μου 'ανακοινώθηκε' επίσημα η αγορά αυτοκινήτου δίνοντας κάποια Χ ευρώπουλα.
Απορρίφθηκε λόγο 2.0lt. (κοιτούσα από ~150ps και ~20gkm και πάνω )Πάντως...κι εμένα μια χαρά μου φάνηκαν οι πίσω χώροι της σειράς 1.Δεν ξέρω τι παίζει στην 3θ έκδοση (υποθέτω οι ίδιοι χώροι με το 5θ ή έστω πολύ παραπλήσιοι), αλλά στην 5θ ρύθμισα το κάθισμα του οδηγού σα να οδηγούσα, έβαλα και του συνοδηγού στο ίδιο 'ύψος' και έκατσα πίσω και καθόμουν πραγματικά άνετα (εντάξει...δεν είναι και Ε-class).Και δεν είμαι ούτε κοντός (1,80) ούτε λεπτός (90 κιλά).
ΥΓ:Sorry για το σεντόνι αλλά δεν άντεξα να μη σχολιάσω αναλυτικά
Ευχαριστώωωω. ...το νέο 2λτ μοτέρ έχει λίγα παραπάνω άλογα από το προηγούμενο. 20 to be exact.
Ε εντάξει όμως...και το δικό σου δε πάει πίσω
-
-
Ωραίος
-
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Δεν το πήρες quattro ή δεν το ανακοινώνεις?
Φίλε μου δυστυχώς η έκδοση quattro έβγαινε 'πακέτο' με τον πιο δυνατό κινητήρα (211ps).
Tουτέστιν 5000ευρώ επιπλέον για τη δυνατή έκδοση + 5000ευρώ για quattro=10000 ευρώ επιπλέον33kg ροπή είναι αρκετά για τον μπροστά άξονα αλλά με 10000 λιγότερο μια χαρά μου φαίνεται
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Κουμπωτό είναι, δεν ξέρω γιατί ξεκουμπώνει ρε γμτ. Ανεύθυνοι.κανά tire up?
-
-
Ο χρήστης ddl449 έγραψε:
Καλοτάξιδο, να το χαίρεσαι
Ασυνήθιστη ζάντα για Α5, δεν έχω ξαναδεί άλλο με τέτοια. Βάλε και καμία από το εσωτερικόΝα σαι καλά
Η ζάντα είναι ίδια διάσταση με τη μαμίσια αλλά έβαλα αυτήν γιατί η άλλη μου θυμίζει
αμερικάνικο περιπολικό
Προσεχώς και το εσωτερικό -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
**Το αμάξι σου είναι ίσως από τα ελάχιστα αυτοκίνητα που χαζεύω, ζηλεύω τον ιδιοκτήτη τους **και πραγματικά με βάζουν σε πειρασμό να ξανασκεφτώ την επιλογή που έκανα.
-
Ο χρήστης Nicholas Van Orton έγραψε:
**Το αμάξι σου είναι ίσως από τα ελάχιστα αυτοκίνητα που χαζεύω, ζηλεύω τον ιδιοκτήτη τους **και πραγματικά με βάζουν σε πειρασμό να ξανασκεφτώ την επιλογή που έκανα.
Διορθώνω το quote (φαίνεται λες και το έγραψε ο Νίκος , ενώ το έγραψα εγώ ) και απαντώ:
Ε...αφού είναι όμορφο αγόρι...
Και μέσα στο premium bmw, θα ομορφαίνει ακόμα περισσότεροΠέραν της πλάκας, πώς να μην τον ζηλεύω, αφού έχει ένα πολύ όμορφο (πισωκίνητο ) αμάξι
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
**Το αμάξι σου είναι ίσως από τα ελάχιστα αυτοκίνητα που χαζεύω, ζηλεύω τον ιδιοκτήτη τους **και πραγματικά με βάζουν σε πειρασμό να ξανασκεφτώ την επιλογή που έκανα.
Διορθώνω το quote (φαίνεται λες και το έγραψε ο Νίκος , ενώ το έγραψα εγώ ) και απαντώ:
Ε...αφού είναι όμορφο αγόρι...
Και μέσα στο premium bmw, θα ομορφαίνει ακόμα περισσότεροΠέραν της πλάκας, πώς να μην τον ζηλεύω, αφού έχει ένα πολύ όμορφο (πισωκίνητο ) αμάξι
Ειδικά το πισωκίνητο είναι ΟΛΑ τα λεφτά...πλέον δε νομίζω να αγοράσω κάτι διαφορετικό στο μέλλον.
Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!