-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Πολύ γουστάρω που νομίζετε ότι θα δείτε τόσο τρανταχτές διαφορές στα αμάξια με τόσο διαφορετικούς οδηγούς.ποπολαρε ετοιμασου για χεσιμο ολκής
οοουυυ στανταρ
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Το καλό με την mazda είναι πως δεν χρειάζεσαι πολλά άλογα για να απολαύσεις την οδική συμπεριφορά τους.
μονο καλη μπορει να ειναι η συμπεριφορα τους τοσο αργα που πανε...
πανε πιαστο εσυ σε κλειστο φλατ/κατηφορικο στροφιλικη με το κωλομπραβο/το κωλο 308 / την κωλο λαντσια....
αν τα καταφερεις να με χεσεις
μια διαρροια στα μουτρα... ολη δικη σου θα ναι...
-
Έλα τώρα και πες μου ότι θα δεις και διαφορές +30 χλμ/ώρα όπως είδαμε με μονο διαφορετικο τα m-pack ελατήρια.
Ξεκολλάτε με αυτήν την καραμέλα, τα διαβάζουν και οι άσχετοι και νομίζουν ότι επειδή πήραν το leon στρίβουν αεροπορία σε σχέση με τα astra. Η κολώνα μετά έχει άλλη άποψη βέβαια. -
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Το καλό με την mazda είναι πως δεν χρειάζεσαι πολλά άλογα για να απολαύσεις την οδική συμπεριφορά τους.
μονο καλη μπορει να ειναι η συμπεριφορα τους τοσο αργα που πανε...
πανε πιαστο εσυ σε κλειστο φλατ/κατηφορικο στροφιλικη με το κωλομπραβο/το κωλο 308 / την κωλο λαντσια....
αν τα καταφερεις να με χεσεις
μια διαρροια στα μουτρα... ολη δικη σου θα ναι...
πιες κοκα κολα και φαε ρυζι
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Έλα τώρα και πες μου ότι θα δεις και διαφορές +30 χλμ/ώρα όπως είδαμε με μονο διαφορετικο τα m-pack ελατήρια.
Ξεκολλάτε με αυτήν την καραμέλα, τα διαβάζουν και οι άσχετοι και νομίζουν ότι επειδή πήραν το leon στρίβουν αεροπορία σε σχέση με τα astra. Η κολώνα μετά έχει άλλη άποψη βέβαια.Βασικα αυτο με τα m-pack ελατηρια αν μπορεις εξηγησε το(ειδες τοση διαφορα?).Παντως αν ειναι ολα τα ιδια τοτε τι νοημα εχει να μιλαμε για ανεξαρτητες αναρτησεις,σκληροτερα ελατηρια,μπλοκε διαφορικα,ακαμψια πλαισιου,χαμηλο κεντρο βαρους ,μελετημενο setup κτλ?
-
Δεν το είπα εγώ, κάποιος άλλος το είπε κάπου στο φόρουμ.
Μιλάμε για μικρομεσαία οικογενειακά. Αυτό που λέω είναι ότι οι διαφορές σε απόλυτα νούμερα δεν είναι τόσο τραγικά μεγάλες. Περισσότερο τον περιορισμό τον βάζει ο οδηγός και το πόσο τρελαμένος είναι ώστε να αγνοήσει κλίσεις ή ασάφειες και να πάει αεροπορία. Διαφωνώ στις συγκρίσεις πάω εγώ μπροστά με το 3 την αμαξάρα και εσύ με το μπράβο την μπουρούχα και αν με φτάσεις χέσε με.
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Το καλό με την mazda είναι πως δεν χρειάζεσαι πολλά άλογα για να απολαύσεις την οδική συμπεριφορά τους.
μονο καλη μπορει να ειναι η συμπεριφορα τους τοσο αργα που πανε...
πανε πιαστο εσυ σε κλειστο φλατ/κατηφορικο στροφιλικη με το κωλομπραβο/το κωλο 308 / την κωλο λαντσια....
αν τα καταφερεις να με χεσεις
μια διαρροια στα μουτρα... ολη δικη σου θα ναι...
πιες κοκα κολα και φαε ρυζι
πολυ χεσιμο σε αυτο το τοπικο!
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Το Mazda 3 διαθέσιμο Ελλάδα! Ακολουθούν οι τιμές:5θυρο:
1.6 Touring 17.390
1.6 Exclusive 19.590
2.0 Exclusive 25.490
2.0 Sport 27.990
2.3 MPS 33.890Sedan:
1.6 Touring 17.890
1.6 Touring Clima 18.990
1.6 Exclusive 19.990
2.0 Exclusive 25.990
2.0 Sport 28.490Υ.γ: κάποιος καλός mod ας κάνει κ τη μετακίνηση του θέματος.
Με αυτές τις τιμές θα πάει άπατο. Με 20Κ αγοράζεις υπερτροφοδοτούμενο leon και θα ασχοληθείς με το mazda3?
Ναι, το προηγούμενο τουλάχιστον είχε εξαιρετικό τιμόνι και την καλύτερη σπορ οδική συμπεριφορά της κατηγορίας. Δεν αρκούν όμως αυτά για να σώσουν την παρτίδα. -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Με αυτές τις τιμές θα πάει άπατο. Με 20Κ αγοράζεις υπερτροφοδοτούμενο leon και θα ασχοληθείς με το mazda3?
Ναι, το προηγούμενο τουλάχιστον είχε εξαιρετικό τιμόνι και την καλύτερη σπορ οδική συμπεριφορά της κατηγορίας. Δεν αρκούν όμως αυτά για να σώσουν την παρτίδα.+1000.
Καλα σοβαρολογουμε?
Οταν το συνολο σχεδον των μικρομεσαιων (πλην ιαπωνων/κορεατων) εχει περασει σε υπερτροφοδοτουμενους κινητηρες που νομιζουν οτι θα πουλησουν με αυτες τις τιμες?
Και μαλιστα με 1600αρι στα 105 αλογα?
Ακλαφτο θα παει
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Και μαλιστα με 1600αρι στα 105 αλογα?
ναι ρε φιλε, αλλα αμα πιασεις ομως την κατηφορα... δεν σε πιανει κανεις λεμε
-
Αν όμως είναι ισοβαρές ή κι ελαφρύτερο του απελθέντος μοντέλου, δε βλέπω το λόγο να μην κινείται αξιοπρεπώς στο δρόμο.Αυτοκίνητο δεν είναι μόνο ο κινητήρας του.
Οι τιμές πάντως, απαράδεκτα υψηλές.
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
Αυτοκίνητο δεν είναι μόνο ο κινητήρας του.Αυτοκινητο δεν ειναι μονο η αναρτηση του επισης Και επειδη ολα τα αυτοκινητα λιγο πολυ εχουν αναρτησεις.... ειναι καλες, κανουν την δουλεια τους μια χαρα... το επομενο πεδιο στο οποιο υπαρχει η συγκριση ειναι ο κινητηρας... και εκει ακριβως δεν υπαρχει τιποτα στο 3. Κατα συνεπεια, η θα βρεις να κινεισαι μονιμα σε μια κατηφορα... η αλλιως απλα δεν εχει κανενα απολυτως νοημα η οποια στριφτεραδα, οταν δεν μπορεις καν να το φερεις σε δυσκολη θεση χαρις στην ανυπαρξια ισχυος.
-
Με εξαιρεση ορισμενα προπελοφορα που μπορεις να ευχαριστηθεις υπο προυποθεσεις ακομα και στα 1600,ο κινητηρας μεταμορφωνει το αυτοκινητο και αναδεικνυει τα δυναμικα χαρ/κα του πλαισιου/αναρτησης.
Θυμαμαι οταν δοκιμαζαμε το Golf,οδηγησα και το μικρο με τα 80 αλογα(μιλαμε, τραυματικη εμπειρια-δεν ετρωγα για καμμια βδομαδα,μετα- και το κανα απλα 2 περαδωθες σε μια αλανα,δεν τολμησα καν να το βγαλω στο δρομο)
Βεβαια τα 100 αλογα και η ροπη του 3 ειναι οριακα επαρκης για την κατηγορια βαρους,οσον αφορα στην ασφαλεια,αλλα για οδηγικη ευχαριστηση?Δεν μπορω να πω
-
Το θεμα ειναι τι εστι οδηγικη ευχαριστηση...
Γιατι μπορει για σενα να ειναι μια χαρα τα 100 αλογα του 3 αλλα για εναν αλλο να ειναι αυτοκτονια
Οποτε νομιζω πως δεν εχει νοημα να διαφωνειται για κατι τοσο υποκειμενικο
-
Καπου ειχα διαβασει ότι κάποιος υπεύθυνος της Μαζντα είπε οτι σε συντομο χρονικο διάστημα μετά την παρουσιαση του 3 αναμένονται καινούργιοι επαναστατικοί κινητηρες. Το αν εννοουν τουρμπο ή υβριδικο (βλ. τογιοτα, χοντα, νισσαν) δεν το ξέρω. Δεδομένου ότι η φορντ παρουσιάζει λιαν συντομως τους δικους της τουρμπο, μαλλον το πιο πιθανο είναι να τους δωσει και στο 3...
-
Λογικα η Mazda θα ειναι η πρωτη Ιαπωνικη Εταιρεια που θα υποκυψει στα Turbo...(στους βενζινοκινητηρες)
Για να δουμε... -
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Λογικα η Mazda θα ειναι η πρωτη Ιαπωνικη Εταιρεια που θα υποκυψει στα Turbo...(στους βενζινοκινητηρες)
Για να δουμε...βασικα ειπαν κατηγορηματικα οχι στην υπερτροφοδοτηση.... και σε αυτο το σημειο τους ευχομαστε καλη τυχη... θα την χρειαστουνε ολη
-
Ο χρήστης Dark_Side έγραψε:
Η αλήθεια είναι τα μοντέλα με τους γρήγορους κινητήρες της mazda είναι λιγότερο 'ψαγμένα' από αντίστοιχα άλλων εταιρειών όπως seat leon, ας πούμε.Δε νομίζω. Αν κρίνουμε από το προηγούμενο, το 3 έχει πολύ πιο σπορ συμπεριφορά, περισσότερη δύναμη και μπλοκαδούρα! Ήταν το πιο σκληροπυρηνικό GTi.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Δε νομίζω. Αν κρίνουμε από το προηγούμενο, το 3 έχει πολύ πιο σπορ συμπεριφορά, περισσότερη δύναμη και μπλοκαδούρα! Ήταν το πιο σκληροπυρηνικό GTi.Αυτό από πού προέκυπτε?
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Δε νομίζω. Αν κρίνουμε από το προηγούμενο, το 3 έχει πολύ πιο σπορ συμπεριφορά, περισσότερη δύναμη και μπλοκαδούρα! Ήταν το πιο σκληροπυρηνικό GTi.
Αυτό από πού προέκυπτε?
Χρόνοι πίστας. συγκριτικές δοκιμές, προσωπικές οδηγικές εμπειρίες...
Νέο Mazda 3