Ο χρήστης j.marr έγραψε:
καμία σχέση το ενα με το άλλο
Δεν θα μπορούσαν να έχουν μεγαλύτερη σχέση
Θα ήταν καθαρή αντιγραφή (μη με ρωτάς ποιος από ποιον...)
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
καμία σχέση το ενα με το άλλο
Δεν θα μπορούσαν να έχουν μεγαλύτερη σχέση
Θα ήταν καθαρή αντιγραφή (μη με ρωτάς ποιος από ποιον...)
Ο χρήστης provocatoras έγραψε:
Μια και δεν είχα καν τον πρώτο λόγο, επί προσωπικού δικαιωματικά θα πρέπει να έχω έστω τον τελευταίο.
Μου θυμίζεις πολλές ενδιαφέρουσες περίπτωσεις ανθρώπων που έχω συναντήσει.
Και μετά από αυτό που είπα... let the flame begin.
Δεν θα συμμετάσχω άλλο...
Ο χρήστης provocatoras έγραψε:
Παρόλο που το θέμα με τον ημιάκαμπτο από ότι έχω δει έχει συζητηθεί πάρα πολύ, δεν αντέχω στον πειρασμό να πω την άποψη μου. Και όχι παρόλο που έχω λίγες δημοσιεύσεις ο λογαριασμός μου δεν είναι εικονικός, χωρίς να ξέρω φυσικά και για τους υπόλοιπους που έχουν λίγες δημοσιεύσεις.
Λοιπόν αυτή η ιστορία με τον ημιάκαμπτο είναι τουλάχιστον αστεία. ...Μην ανησυχείς φίλε μου για μένα, είναι αρκετοί εδώ μέσα που έχουν και πολλούς λογαριασμούς, και τον κάθε τους λογαριασμό τον έχουν φορτώσει με πολλές δημοσιεύσεις! Έχουμε γνώση και ξέρουμε ότι το να έχει κανείς πολλές δημοσιεύσεις δε λέει τίποτε από μόνο του!
Τους βλέπω κάτι εικονικούς λογαριασμούς μερικών άλλων όμως που έχουν και λιγότερες δημοσιεύσεις, δεν αισθάνομαι πάντως την ανάγκη να πω κάτι...Αλλά αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί ο καθένας που νιώθει να θίγεται το αυτοκίνητο στο οποίο είναι προσκολλημένος, αντί να δεχτεί τα όποια λέγονται και έχουν βάση, αντί να βρει να απαντήσει κάτι αν έχει να πει κάτι, νιώθει την ανάγκη να χρεώσει τον άλλο σε κάποιο στρατόπεδο, να του ρίξει μια ρετσινιά μήπως και του κολλήσει, πετάει τη μπάλα στην εξέδρα και ρίχνει μια συκοφαντία!
Ρε ορισμένοι είστε τόσο πολύ δούλοι ενός προϊόντος; Παίξτε μπάλα μέσα στο γήπεδο και σχολιάστε επί της ουσίας, όχι να διαβάλλετε όσους δε σας αρέσουν αυτά που λένε, χρησιμοποιώντας και διπλότριπλους λογαριασμούς!
Αυτά που λες είναι τελείως άκυρα και δεν τα σχολιάζω καν. Ας έχεις εσύ τον τελευταίο λόγο.
Όσο για τα υπόλοιπα, καταρχάς έχει σημασία για ποιας χρονολογίας ημιάκαμπτο και ανεξάρτητη ανάρτηση μιλάμε. Κατά δεύτερον δεν είπα ποτέ ότι ο ημιάκαμπτος είναι ισάξιος με την ανεξάρτητη ανάρτηση. Παρόλαυτά επιμένω ότι ακόμα και σε περιβάλλον πόλης αφού το θες, οι διαφορές είναι πολύ δύσκολο να γίνουν αντιληπτές. Αν θες να περνάς με 60 χλμ την ώρα πάνω από σαμαράκια μόνο και μόνο για να κοπανήσει ο ημιάκαμπτος γούστο σου και καπέλο σου.
Επίσης υπάρχει και το θέμα που λέγεται placebo ( οχι το συγκρότημα... ) και ισχύει παντού... από το παράδειγμα με το hi-fi μεχρι και στο 'εμπλουτισμένο' μεταλλικο νερό
Αυτά...
Ο χρήστης provocatoras έγραψε:
Ε, κι η Opel είπε να κάνει τη δική της κινεζιά με τον ημιάκαμπτο! Ό,τι και να γίνει, όσο και να θέλει να το υποστηρίξει κανείς, ο ημιάκαμπτος έχει ελαττώματα που δεν κρύβονται με κανένα λεκτικό τρικ και τα οποία δεν έχει η ανεξάρτητη ανάρτηση. Τα υπόλοιπα περί ορέξεως... αν θέλουμε να λέμε τα πράγματα όπως έχουν!
Παρόλο που το θέμα με τον ημιάκαμπτο από ότι έχω δει έχει συζητηθεί πάρα πολύ, δεν αντέχω στον πειρασμό να πω την άποψη μου. Και όχι παρόλο που έχω λίγες δημοσιεύσεις ο λογαριασμός μου δεν είναι εικονικός, χωρίς να ξέρω φυσικά και για τους υπόλοιπους που έχουν λίγες δημοσιεύσεις.
Λοιπόν αυτή η ιστορία με τον ημιάκαμπτο είναι τουλάχιστον αστεία. Σε φυσιολογικές συνθήκες αν γίνει ένα blind test μεταξύ αυτοκινήτων με ημιάκαμπτο και με ανεξάρτητη ανάρτηση θα πέσει πολύ γέλιο γιατί πολύ απλά δεν μπορεί σχεδόν κανείς να καταλάβει διαφορά. Τώρα αν κάποιος γουστάρει να οδηγεί στο όριο και να κάνει διάφορα ωραία πράγματα να την έχει να τη χαίρεται την ανεξάρτητη. Για ποιο ποσοστό αγοραστών μιλάμε όμως?
Γενικά η ιστορία με τον ημιάκαμπτο βρίσκει πολλές εφαρμογές και σε άλλους χώρους. Κλασσικό παράδειγμα του κολλημένου hi-fidelity τύπου ο οποίος πληρώνει 200 ευρώ σε καλώδια διασύνδεσης του συστήματος του όταν δεν πρόκειται να ακούσει διαφορά. Ή όταν αγοράζει ένα cd player 3000 ευρώ αντί για 500 (...) επειδή έχει τα ακριβότερα dac της burr-brown (οχι τωρα δεν κανω φιγούρα ) παρόλο που στο σύστημα που έχει δεν πρόκειται να ακούσει ποτέ τη διαφορά. (Οι τιμές που αναφέρω πιο πάνω είναι απόλυτα πραγματικές).
Για να επανέλθω, ναι ο ημιάκαμπτος είναι πιο φθηνός (όχι φθηνιάρικος), και είναι χειρότερος σε κάποιες συνθήκες, αλλά νομίζω ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό ανθρώπων ξέρει πλέον ότι είναι πολύ δύσκολο να καταλάβει διαφορά σε σχέση με την ανεξάρτητη ανάρτηση στις περισσότερες περιπτώσεις. Όλοι ψάχνουν τρόπους να εξοικονομήσουν χρήματα, και στο vag... Τελευταίο παράδειγμα το golf 5 και κάτι που μετονομάστηκε σε 6
(δεν είμαι ούτε vag, ούτε opel, ούτε κλπ...)
Όσο για το τρέχον θέμα, η γνώμη μου για το opel astra είναι ότι θα συνεχίσει να είναι ένα αρκετά καλό mainstream μοντέλο που θα πουλήσει αρκετά. Προσωπικά δεν με ενθουσιάζει.
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Αυτά να τα βλέπουν οι wannabe Vatanen που γκρινιάζουν για τα μη απενεργοποιούμενα ESP !
Τι σε κάνει να νομίζεις ότι το ESP (αν θεωρήσουμε ότι δεν είχε το συγκεκριμένο αμάξι) θα απέτρεπε το συγκεκριμένο ατύχημα;
Μονο αν εχει δει καποιος το ατυχημα μπορει να βγαλει καποιου ειδους συμπερασματα (και αυτο οχι σιγουρα), αλλα με δεδομενο οτι ηταν βρεγμενος δρομος και μπηκε στο αντιθετο ρευμα, κατα πασα πιθανοτητα ηταν υδρολισθηση (ή υποστροφή ή συνδυασμός τεσπα) και το εσπ εννοειται οτι βοηθαει σε αυτες τις καταστασεις. Το αν θα το απετρεπε δεν μπορεις να το πεις με σιγουρια.
Πάντως είναι στατιστικά αποδεδειγμένο (σύμφωνα με το ΓιουροΝΚΑΠ) οτι το ΕΣΠ μειώνει τις πιθανότητες ατυχήματος.
Όσο για το μη απενεργοποιούμενο εσπ, έχω να πω ότι ακόμη και το πιο συντηρητικά ρυθμισμένο (πχ σε ένα τογιοτα γιάρις) το οποίο έχω οδηγήσει σε πίστα, σου αφήνει πολλά περιθώρια πρόσφυσης. Μπορείς να πας τόσο γρήγορα στις στροφές που αν το κάνεις σε δημόσιο δρόμο είσαι σίγουρα επικίνδυνος. Οπότε δεν καταλαβαίνω γιατί κανείς να θέλει να έχει απενεργοποιούμενο εσπ. Σε μια πισωκίνητη BMW της οποίας ο κατοχος πηγαίνει συχνά σε πίστα να το καταλάβω, όπως και σε σκληροπυρηνικά σπορ μοντέλα για τους ίδιους λόγους. Αλλά κατά τα άλλα δεν υπάρχει λόγος απενεργοποίησης του εσπ, γιατί για να ενεργοποιηθεί θα πρέπει να κάνεις κάτι εξωφρενικό που σε δημόσιο δρόμο είναι πολύ πιθανό να προκαλέσει ατύχημα. Για να μην αναφέρω τους ανθρώπους που το παίζουν βαλεντίνο ρόσι, αλλά αν τους βάλεις σε χρονομετρημενο γύρο σε πίστα (ακομη και με καρτ) θα τα κάνουν ... θάλασσα
update
Σημερα μου ξαναανεβασε θερμοκρασια. Πηγε παλι πανω απο τη μεση. Αυτη τη φορά ήμουνα μεσα στην κίνηση στην πολη για κανα δύωρο, οταν το ειδα να ξαναανεβαινει. Εκεινη τη στιγμη νομιζω τα βεντιλατερ δεν δουλευαν... Ανοιξα το a/c που τα εξαναγκαζει να δουλεψουν, και η θερμοκρασια κατεβηκε. Το θεμα ειναι γιατι το εκανε μετα απο τοσες μερες, και μετα απο τοσες ωρες οδηγησης? Απο την προηγουμενη φορα που ειχε ανεβάσει θερμοκρασία, είχα ξαναοδηγησει μεσα σε πολη χωρις να ανεβάσει θερμοκρασία και δεν είχα ανοιξει καν το καπο της μηχανης για να 'πειραξω' κατι στη μηχανη.
Οποιαδήποτε βοήθεια θα είναι ευπροσδεκτη, για να έχω μία ιδεα πριν το πάω στο συνεργείο...
Ενδειξη check engine δεν αναψε, γιατι κανει μπαμ και θα το ειχα δει. Για αναιμικο κινητηρα δεν ξερω γιατι ημουν μεσα στην πολη. Παντως, όταν το πηγα στο συνεργειο δεν ειδα να συνδεει κανενα καλωδιο στο φυς, απλως το εβαλε στη θεση του. (από οσο είδα)
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Όχι.Ο θερμοστάτης είναι, άργησε να ανοίξει και μετά άνοιξε απότομα.
Ναι αλλα γιατι εγινε αυτο ετσι στο ξεκαρφωτο αν οντως εγινε?
Εγω πιο πολυ πιστευα οτι κατι πεχτηκε με τον αισθητηρα και δεν ειχε ανεβασει στην πραγματικοτητα θερμοκρασια. Απλως ειναι τελειως παραλογο αυτο που συνεβει (ή μπορει και οχι γιατι δεν εχω και παρα πολλες γνωσεις μηχανολογιας), και οχι τιποτε αλλο, αλλα αυτος στο συνεργειο μπορει να πιστευε οτι του λεω μουφες.
Καπου ειχα διαβασει ότι κάποιος υπεύθυνος της Μαζντα είπε οτι σε συντομο χρονικο διάστημα μετά την παρουσιαση του 3 αναμένονται καινούργιοι επαναστατικοί κινητηρες. Το αν εννοουν τουρμπο ή υβριδικο (βλ. τογιοτα, χοντα, νισσαν) δεν το ξέρω. Δεδομένου ότι η φορντ παρουσιάζει λιαν συντομως τους δικους της τουρμπο, μαλλον το πιο πιθανο είναι να τους δωσει και στο 3...
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Περίεργα πράγματα, στη φωτό φαίνεται ένας κινητήρας που έχει να τον ακουμπήσει χέρι από την εποχή που ο Μαϊκλ Τζάκσον ήταν μαύρος, και όμως η φλάτζα του ψευτοκάπακου ξεχειλίζει από άσπρη σιλικόνη, πως γίνεται αυτό ?
Με την καθαριότητα του κινητήρα δεν ασχολούμε και πολύ (ίσως θα πρεπε), και η μαυρίλα προέρχεται απο χυμένα λάδια και δεν φεύγει (σχεδόν) με τίποτα. Όσο για την άσπρη σιλικόνη (δεν ειναι πολυ καινούργια ~2,5 ετών) ευθύνονται τα περίφημα καπάκια της nissan των αρχών της δεκαετίας του '90. Τον είχα πιέσει βέβαια λίγο τον κινητήρα αλλά.. τεσπά.
Το κολάρο μάλλον θα το αλλάξω (αν και δεν είναι τρυπυμένο και είναι γαϊδουρινά σφιγμένο). Για την θερμοκρασία καμμία ιδέα?