-
delete
-
Στο συγκεκριμενο παραδειγμα που αναφερεις, οντως ειναι λιγο ακραια η συμπεριφορα καποιων αγοραστων Bmw, οτι πχ τα Opel ειναι 'εθνικα οχηματα των Αλβανων',
αλλα στην ουσια, αν και οδηγος Οpel (αλλα Ελληνας ), καταλαβαινω το σκεπτικο μερικων.
Οντως στα 30κ υπαρχουν σαφως πολλες προτασεις οι οποιες σιγουρα θα υπερεχουν σε ενα
ή επιμερους τομεις, οπως επιδοσεις, χωροι, πλουσιοτερος στανταρ εξοπλισμος, κλπ.
Αυτο ομως το ισορροπημενο πακετο ποιοτητας-αξιοπιστιας-οδηγικης αισθησης και συμπεριφορας, προσωπικα δεν μπορω μεχρι στιγμης να το βρω καπου αλλου εκτος μονο ισως απο το νεο A4, το οποιο αν δεν κανω λαθως κινειται στα ιδια, ισως και λιγο
ανεβασμενα επιπεδα κοστους...
Το Insignia συγκεκριμενα επειδη το ειδα λεπτομερως σε εκθεση και εκανα αμεση συγκριση, οπτικα τουλαχιστον, σε σχεση με αυτο που οδηγω τωρα (vectra sport μοντ. 2000), δεν μπορω να πω οτι μου εκανε καποια θετικη εντυπωση τουλαχιστον σε επιπεδο χωρων, (σε σχεση με τον εξωτερικο ογκο) και ποιοτητας, περα απο τις καλες επιδοσεις που ειναι γνωστο οτι εχει (1.6Τ) αλλα παραλληλα και την σχετικα αδιαφορη οδηγικη αισθηση που γενικοτερα υιοθετειται απο την Γερμανικη εταιρια.
Εκτος απο το νεο Α4, Μονο το Passat/CC ισως μπορει να σταθει σε ενα βαθμο σε επιπεδο οδηγικης αισθησης και η 159 Tbi, αμφοτερα ομως σιγουρα ενα κλικ κατω σε ποιοτητα
συναρμογης (οχι απτης ποιοτητας). -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Στο συγκεκριμενο παραδειγμα που αναφερεις, οντως ειναι λιγο ακραια η συμπεριφορα καποιων αγοραστων Bmw, οτι πχ τα Opel ειναι 'εθνικα οχηματα των Αλβανων',
αλλα στην ουσια, αν και οδηγος Οpel (αλλα Ελληνας ), καταλαβαινω το σκεπτικο μερικων.
Οντως στα 30κ υπαρχουν σαφως πολλες προτασεις οι οποιες σιγουρα θα υπερεχουν σε ενα
ή επιμερους τομεις, οπως επιδοσεις, χωροι, πλουσιοτερος στανταρ εξοπλισμος, κλπ.
Αυτο ομως το ισορροπημενο πακετο ποιοτητας-αξιοπιστιας-οδηγικης αισθησης και συμπεριφορας, προσωπικα δεν μπορω μεχρι στιγμης να το βρω καπου αλλου εκτος μονο ισως απο το νεο A4, το οποιο αν δεν κανω λαθως κινειται στα ιδια, ισως και λιγο
ανεβασμενα επιπεδα κοστους...
Το Insignia συγκεκριμενα επειδη το ειδα λεπτομερως σε εκθεση και εκανα αμεση συγκριση, οπτικα τουλαχιστον, σε σχεση με αυτο που οδηγω τωρα (vectra sport μοντ. 2000), δεν μπορω να πω οτι μου εκανε καποια θετικη εντυπωση τουλαχιστον σε επιπεδο χωρων, (σε σχεση με τον εξωτερικο ογκο) και ποιοτητας, περα απο τις καλες επιδοσεις που ειναι γνωστο οτι εχει (1.6Τ) αλλα παραλληλα και την σχετικα αδιαφορη οδηγικη αισθηση που γενικοτερα υιοθετειται απο την Γερμανικη εταιρια.
Εκτος απο το νεο Α4, Μονο το Passat/CC ισως μπορει να σταθει σε ενα βαθμο σε επιπεδο οδηγικης αισθησης και η 159 Tbi, αμφοτερα ομως σιγουρα ενα κλικ κατω σε ποιοτητα
συναρμογης (οχι απτης ποιοτητας).Καλά υπάρχουν ΑΠΕΙΡΕΣ επιλογές στη τιμή της 316i.
Μη ξεχνάτε πάντως ότι αρκετές από τις 316i είναι εταιρικές, άρα μη τους βρίζετε τους ανθρώπους χωρίς λόγο ...αυτό είχε το κατάστημα
-
Στην ιδια κατηγορια ογκου? Ποιες? Για πες μερικες εξισου αξιολογες ομως, εκτος
απο αυτα που ειπα πριν... -
delete
-
Ο χρήστης Nozomi έγραψε:
Οντως στα 30κ υπαρχουν σαφως πολλες προτασεις οι οποιες σιγουρα θα υπερεχουν σε ενα
ή επιμερους τομεις, οπως επιδοσεις, χωροι, πλουσιοτερος στανταρ εξοπλισμος, κλπ.
Αυτο ομως το ισορροπημενο πακετο ποιοτητας-αξιοπιστιας-οδηγικης αισθησης και συμπεριφορας, προσωπικα δεν μπορω μεχρι στιγμης να το βρω καπου αλλου εκτος μονο ισως απο το νεο A4, το οποιο αν δεν κανω λαθως κινειται στα ιδια, ισως και λιγο
ανεβασμενα επιπεδα κοστους...Γιατί να μην πάρει κάποιος ένα Mazda 6 ?
Θα έχει τα ίδια άλογα/επιδόσεις και θα του μείνουν και 8 χιλιάρικα (που δεν είναι ακριβώς και στραγάλια στις μέρες μας)...
Η τιμή μεταπώλησης ? Ε, σόρυ, αλλά δεν αγοράζουμε διαμέρισμα για να το βλέπουμε σαν 'επένδυση' ! Αυτοκίνητο αγοράζουμε, το οποίο με το που θα φύγει απ' την έκθεση θα έχει χάσει μέρος της αξίας του.
Αισθητικά ? Για μένα ένα 6άρι με καλές επιλογές ζαντών-χρωμάτων είναι ομορφότερο.
Το θέμα της αντιπροσωπείας ? Εκεί χωλαίνει το Mazda.Αλλού είναι το 'πρόβλημα'.
Αυτοί οι τύποι θέλουν κύρος και τα σχετικά (και η αλήθεια ειναι ότι οποιαδήποτε BMW κάνει εντύπωση στους άσχετους).
Άλλωστε έχω δει ακόμα και ιδιοκτήτες 316 να κυκλοφορούν με το μπρελοκάκι της BMW ανά χείρας... Που πας ρε Καραμήτρο ?Γιατι αυτος που θα δωσει 22κ θα παρει τελικα το passat 1.4 ΤSI και θα εχει ενα πιο ολοκληρωμενο -και Ευρωπαικο- πακετο, που 'παλιωνει' και αισθητικα πιο αργα,
ασχετως αν θα φαει 'μαδημα' στα service... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Στην ιδια κατηγορια ογκου? Ποιες? Για πες μερικες εξισου αξιολογες ομως, εκτος
απο αυτα που ειπα πριν...Τα κάλυψες όλα. Η κάθε εταιρία εκεί στη συγκεκριμένη κατηγορία έχει επιλογές. Από τη SKODA μέχρι την Audi.
Το θέμα είναι τι θέλεις από το αυτοκίνητο, κυριολεκτικά.
Έχουμε στην Ελλάδα και το ΗΛΙΘΙΟ σύστημα φορολόγησης, απαγορεύονται και τα diesel (σούπερ θα ήταν η 316d ή η 318d)...και ορίστε.
Αφενός λοιπόν έχεις τον Ελληνάρα που...γουστάρει τη BMW και τη Μερκέντα του (για να μπει και στο μάτι του γείτονα ), από την άλλη όμως θέλει και ένα ασφαλές αυτοκίνητο...και αφετέρου είναι και ακριβά προφανώς για τη τσέπη του τα 2λτ και πάνω.
Πάντως μη τους βάζουμε όλους σε ένα καζάνι παιδιά.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Πάντως μη τους βάζουμε όλους σε ένα καζάνι παιδιά.
σωστός 100%.
Γνωστός πήρε 316 την exclusive έκδοση με xenon και navi (~37000€ έφτασε με το κλειδί στο χέρι)...όταν το έμαθα τον έβριζα (πίσω από την πλάτη του ) μέχρι που έμαθα ότι είναι εταιρικό, οπότε =>
Για 'τσάμπα'-αμάξι τα 'σπάει'!!!
(και το αμάξι δεν το καταλαβαίνεις ότι είναι εταιρικό )Βέβαια υπάρχουν και αρκετοί κολλημένοι.Δεν θα ξεχάσω τότε που βγήκε 316coupe η E46 και κυκλοφορούσαν όλα τα 'αλάνια' με δαύτες και είχαν και υφάκι 'εγώ ο λεφτάς ο μαμάω' όταν με τα ίδια λεφτά αγόρασε (σχεδόν) πχ passat 1.8Τ. και που προσπαθούσαν (μάλλον ακόμα προσπαθούν ) απεγνωσμένα στις πλατείες να την κάνουν την 3άρα να πετάξει κώλο!
-
Χαιρετώ, επειδή έχω μήνες να ψαχτώ, βάλτε ένα χεράκι. Κοιτάζω για το νέο Ζ4 2.3 και θέλω να ξέρω αν ακούγεται κάτι για νέους κινητήρες του χρόνου. Θα δούμε 2λιτρο τούρμπο? 2λιτρο σκέτο? 2.5 updated? Για κάποιο λόγο έχουνε φιμώσει το 2.5 μοτέρ στα 204 άλογα από τα 218 που ήταν στη σειρά 3 και με ξενερώνει αρκετά.
-
Ο χρήστης gmak έγραψε:
Για κάποιο λόγο έχουνε φιμώσει το 2.5 μοτέρ στα 204 άλογα από τα 218 που ήταν στη σειρά 3 και με ξενερώνει αρκετά.ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΕΝΟ EURO5!!Αυτό φταίει για όλα
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Εστω ρε φιλε κ κομπρεσορατο... Οπως λες κ παλι η κοντρα ειναι αδικη... Δεν λεμε κατι διαφορετικο... κ η διαφορα στα αλογα μανι-μανι κανει μεγαλη διαφορα... Αλλο 272 ατμο κ αλλο 300 κομπρ. Να μην μιλησουμε για ροπες... Οσον αφορα αυτο που λες (το 3λιτρο θα πρεπε να συγκριθει με 2λιτρο τουρμπο) κ παλι αδικια θα ηταν προς την πλευρα του διλιτρου... Eκτος κ αν μιλαμε για τον κινητηρα του s3 οποτε τα πραγματα θα ηταν ισα... Αλλα απ οτι ξερω δεν τον βαζετε σε αλλα μοντελα εκτος του ΤΤs κ του S3...
δεν ειναι απλα στα ισια αλλα τελοσπαντων...
δυστυχως (για μενα ) σε λιγο καιρο θα δεις αυτο το μοτερ σε golf , leon , sirocco
με λιγα λογια φθηνο και πολυ γκαζι στο λαοαμα το βαλουν και στα πορσικα , καλυτερα να καθομαι σπιτι μου
Στα ισια ειναι... Αν σκεφτεις οτι το A6 ζυγιζει καμια 200αρια κιλα παραπανω...
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Για κάποιο λόγο έχουνε φιμώσει το 2.5 μοτέρ στα 204 άλογα από τα 218 που ήταν στη σειρά 3 και με ξενερώνει αρκετά.
ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΕΝΟ EURO5!!Αυτό φταίει για όλα
+1
-
Αυτοί οι τύποι θέλουν κύρος και τα σχετικά (και η αλήθεια ειναι ότι οποιαδήποτε BMW κάνει εντύπωση στους άσχετους)... Άλλωστε έχω δει ακόμα και ιδιοκτήτες 316 να κυκλοφορούν με το μπρελοκάκι της BMW ανά χείρας... Που πας ρε Καραμήτρο ?
Ο ρόλος ενός μπρελόκ (τι λέξη αλήθεια...) είναι να έχεις πολλά κλειδιά μαζί. Παλιά είχες το κλειδί του αυτοκινήτου και το τηλεχειριστήριο του συναγερμού αλλά πλέον είναι όλα σε ένα. Σε τί χρησιμεύει το μπρελόκ σε ένα (ΕΝΑ) κλειδί αυτοκινήτου;; Έτσι κι αλλιώς το κλειδί έχει και κάποια ένδειξη της μάρκας.... εντάξει το μπρελόκ κάνει τη μάρκα πιο εμφανή.
Εγώ πάντως μόνο μειονεκτήματα βλέπω:- δεν χωράει στην τσέπη σου χωρίς να στην τσιτώσει ή πιάνει περισσότερο χώρο όπου το βάλεις
- μπορεί να κάνει θόρυβο (τσίκι τσίκι)
- μπορεί να βρίσκει στο γόνατό σου (αν είναι βαρύ μεταλλικό πονάει)
- ασκεί ζόρι στην κλειδαριά = μακροπρόθεσμη φθορά
Άντε και ένα πλεονέκτημα, μπορείς να το παίζεις σαν κομπολόι!!
-
να φορέσεις μπλουζάκι BMW... με μικρό σηματάκι στο μανίκι
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Eχει ακουσει κανεις, τιποτα νεοτερο για τους νεους υπερτροφοδοτουμενους που θα μπουν
στην νεα 3αρα και 1, εκτος απο τον 2λιτρο, αν πχ θα ειναι 3κυλινδροι 1.5 ή
αυτοι απο την συνεργασια της με την PSA?Λοιπόν...έχω περισσότερα νέα σχετικά με αυτό.
Τα 3κυλ turbo μοτέρ θα αντικαταστήσουν ουσιαστικά τα 16i, 18i.
Τα 4κυλ TURBO μοτέρ θα αντικαταστήσουν τα 20i, 23i, 25i.
Τα 6κυλ TURBO μοτέρ θα αντικαταστήσουν τα 30i, 35i, 40i.
Τα 3κυλ μοτέρ θα 'δένονται' με ηλεκτροκινητήρες σε low-hybrid μοντέλα, ή αλλιώς 'Project i'.
Περιμένω και κάποιες διευκρινήσεις και θα σας πω.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Αυτοί οι τύποι θέλουν κύρος και τα σχετικά (και η αλήθεια ειναι ότι οποιαδήποτε BMW κάνει εντύπωση στους άσχετους)... Άλλωστε έχω δει ακόμα και ιδιοκτήτες 316 να κυκλοφορούν με το μπρελοκάκι της BMW ανά χείρας... Που πας ρε Καραμήτρο ?
Ο ρόλος ενός μπρελόκ (τι λέξη αλήθεια...) είναι να έχεις πολλά κλειδιά μαζί. Παλιά είχες το κλειδί του αυτοκινήτου και το τηλεχειριστήριο του συναγερμού αλλά πλέον είναι όλα σε ένα. Σε τί χρησιμεύει το μπρελόκ σε ένα (ΕΝΑ) κλειδί αυτοκινήτου;; Έτσι κι αλλιώς το κλειδί έχει και κάποια ένδειξη της μάρκας.... εντάξει το μπρελόκ κάνει τη μάρκα πιο εμφανή.
Εγώ πάντως μόνο μειονεκτήματα βλέπω:- δεν χωράει στην τσέπη σου χωρίς να στην τσιτώσει ή πιάνει περισσότερο χώρο όπου το βάλεις
- μπορεί να κάνει θόρυβο (τσίκι τσίκι)
- μπορεί να βρίσκει στο γόνατό σου (αν είναι βαρύ μεταλλικό πονάει)
- ασκεί ζόρι στην κλειδαριά = μακροπρόθεσμη φθορά
Άντε και ένα πλεονέκτημα, μπορείς να το παίζεις σαν κομπολόι!!
ο πατερας μου βαζει μπρελοκ σε οποιοδηποτε κλειδι (οχι μονο αυτοκινητου) γιατι πιστευει οτι θα τον βοηθησει να μην το χασει
εχω εχω μπρελοκ γενικα στη ζωη μου δεν ειχα, ειδικα στο αυτοκινητο μου που ολα γινονται με το κλειδι (και συναγερμος)
εχω ομως μπρελοκ αρκουδακι στα κλειδια του σπιτιου, το οποιο μου εκανε δωρο η κοπελα μου και αν δε το χρησιμοποιουσα θα μου κρεμαγε μουτρα
-
Eισαι σημαδεμένος και συ, είναι χειρότερο από βέρα.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Eχει ακουσει κανεις, τιποτα νεοτερο για τους νεους υπερτροφοδοτουμενους που θα μπουν
στην νεα 3αρα και 1, εκτος απο τον 2λιτρο, αν πχ θα ειναι 3κυλινδροι 1.5 ή
αυτοι απο την συνεργασια της με την PSA?Λοιπόν...έχω περισσότερα νέα σχετικά με αυτό.
Τα 3κυλ turbo μοτέρ θα αντικαταστήσουν ουσιαστικά τα 16i, 18i.
Τα 4κυλ TURBO μοτέρ θα αντικαταστήσουν τα 20i, 23i, 25i.
Τα 6κυλ TURBO μοτέρ θα αντικαταστήσουν τα 30i, 35i, 40i.
Τα 3κυλ μοτέρ θα 'δένονται' με ηλεκτροκινητήρες σε low-hybrid μοντέλα, ή αλλιώς 'Project i'.
Περιμένω και κάποιες διευκρινήσεις και θα σας πω.
γιατι οχι το διλιτρο να μη φτανει την ιπποδυναμη του 30i ?
στο τελος θα αναγκαστεις να παρεις s3
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
εχω ομως μπρελοκ αρκουδακι στα κλειδια του σπιτιου
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Eισαι σημαδεμένος και συ, είναι χειρότερο από βέρα.τωρα ειναι αρκουδακι , παλια ηταν βατραχακι το οποιο μολις μου χαλασε και λεω 'ευτυχως! ' αμεσως αντικατασταθηκε
να δεις τι γινεται με τις πιπιλιες, 25 χρονων ανθρωπος...
edit το παρατηρησα καλυτερα δεν ειναι αρκουδακι , ειναι ιπποποταμος !!!
BMW FORUM