-
Ο χρήστης limited_one έγραψε:
Απο που να προκληθηκε αραγε ολος αυτος ο ντορος για τα καθισματα?Απο τους ιδιοκτητες μηπως? Η απο καποιους που οδηγουν ψευτοGTI's που πρεπει να πουν κατι κακο για την Δ?
μια χαρα ειναι τα καθισματα, μια χαρα ειναι η οδηγικη της συμπεριφορα, μια χαρα ειναι η ποιοτητα κατασκευης.
ειναι ενα value for money ειδικα απεναντι στα premium της κατηγοριας.το gti ειναι γερμανικο ευρημα
-
Ποιός μίλησε για μπαν; Σαν drdino μιλάω, όχι σαν mod.
Κουραστικό γιατί; Σε γενικό φόρουμ βρίσκεστε, όχι στο lanciaclub.gr. Θα υπάρχουν 535 σελίδες για την λατρεία του μοντέλου, θα υπάρχουν και μερικές με αρνητικά.
-
αρχισα να λεω και εγω τα δικα μου,αφου ολοι ετσι κανουν...
-
Ο χρήστης mapsixo έγραψε:
Τέλη κυκλοφορίας 194 Ευρώ.
Σίγουρο αυτό? Γιατί στο http://www.enet.gr/?i=portofoli.el.home&id=66114 βγάζει 184 ευρώ για 1368 cc.
Αν υπολογίσεις και την εξαγγελία της κυβέρνησης ότι πάνω από τα 140 γρ. ρύπων θα πληρώνεις 2-3 ευρώ το γραμμάριο, με τα μεικτού κύκλου 156 γρ. της D βγαίνει τουλάχιστον 216 ευρώ.Παίδες, εχω να εξομολογηθώ κάτι. Το έχω καψουρευτεί. Τόσο, ώστε έκατσα και διάβασα όλες τις 176 σελίδες εδώ και τις 253 στο alfisti,** γι'αυτό please περιορίστε λίγο το άσχετο ποστάρισμα**. Σόρρυ αλλά και θενξ για τις άπειρες πληροφορίες που αποκόμμισα διαβάζοντας σας, που πρέπει να πω δεν βρήκα άλλο τέτοιο γκρουπ ανθρώπων με όρεξη να δώσουν πληροφορίες για το κάρο που θα γράψω τώρα.
Λοιπόν, είμαι ανάμεσα στην Delta 1.4 ORO 120hp και στο Audio A3 Sportback 1.4 AMBIENTE 125hp 6-ταχ.
Πήγα στις μάγισσες και χαρτορίχτες(πωλητές αυτοκινήτων) και μου δίνουν:
για την D με extra διχρωμία, μέχρι τέλος αυγούστου -1900ε έκπτωση, δώρο xenon, parking sensors και συναγερμο, σύνολο 20.800ε.
για το Α3 λευκό με extra διζωνικό κλιμα και mp3, δώρο parking sensors και συναγερμό, σύνολο 28.000ε.Τα μετράω, τα υπολογίζω και βλέπω ότι οικονομικά τουλάχιστον, ακόμα και με την μειωμένη κατανάλωση και τέλη του A3, πάλι μου βγαίνει ακριβότερο το A3 κατά 3.000-4.000ε σε βάθος χρόνου 10 ετών, χωρίς να υπολογίσω σέρβις και συντήρηση που τα φαντάζομαι και για τα δύο τσιμπημέννα.
Το μόνο που με κρατάει για να μην πάρω την D είναι ο ογκος της και ο μελλοντικός δακτύλιος-free του Α3 με τα 137 γρ. ρύπων που έχει και είναι σημαντικό για μένα που δουλεύω κέντρο.
Αν εξαιρέσουμε τον δακτύλιο, ο όγκος της D είναι απαγορευτικός για πάρκινγκ στην Αθήνα? Εδώ πρέπει να πω ότι είμαι συνηθισμένος σε αμαξι όγκου ισοδύναμου του Α3, 4.3μ * 1,7μ.
ααα, μπήκα στο εκθεσιακό Delta και κόντεψα να πάθω κλειστοφοβία. Μου φάνηκε πολυ στενόχωρο για τον οδηγό και το τιμόνι πολύ ψηλά(είμαι 1.85μ). Δεν ξέρω, μπορεί πριν 16 χρόνια τα αμάξια να τα έφτιαχναν για γίγαντες, αλλά τα καινούρια μου φαίνονται μικρά. Το κάθισμα μου φάνηκε καλό, αντίθετα με του Α3 που με πίεζε στα καπούλια.
οι τοσες ασχετες σελιδες βοηθουν ανθρωπους που απλα θελουν να μαθουν κατι για το θεμα?
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
θα υπάρχουν και μερικές με αρνητικά.δεν ειναι τα αρνητικα που μπορει να αναφερει ο καθενας (και καλα θα κανει, ιδιοκτητης ή μη) το προβλημα, το προβλημα (που εμφανιζεται κατα βαση στα ιταλικα threads, giati na to kripsomen aloste ) ειναι το ατελειωτο τρολλαρισμα και off topic, σε σημειο να ειναι κυριως τρολλαρισμα και off topic τα θεματα...
λιγο trolling δε βλαπτει ΙΜΟ, αλλα οταν ξεπερναει τις 4-5 σελιδες ανα δυο σελιδες υπαρχει προβλημα -
Ο χρήστης limited_one έγραψε:
...Παίδες, εχω να εξομολογηθώ κάτι. Το έχω καψουρευτεί. Τόσο, ώστε έκατσα και διάβασα όλες τις 176 σελίδες εδώ και τις 253 στο alfisti,** γι'αυτό please περιορίστε λίγο το άσχετο ποστάρισμα**. Σόρρυ αλλά και θενξ για τις άπειρες πληροφορίες που αποκόμμισα διαβάζοντας σας, που πρέπει να πω δεν βρήκα άλλο τέτοιο γκρουπ ανθρώπων με όρεξη να δώσουν πληροφορίες για το κάρο που θα γράψω τώρα....
οι τοσες ασχετες σελιδες βοηθουν ανθρωπους που απλα θελουν να μαθουν κατι για το θεμα?
Δεν είμαι σίγουρος τι εννοείς...
Αυτό που έγραψα εγώ ήταν ότι από τα δύο, σχετικά με την Delta 2008, threads εδώ και στο alfisti, έμαθα πολλά που δεν τα λένε στα επίσημα reviews και στις αντιπροσωπίες.
Το κακό είναι ότι όπως σε όλα τα φόρουμ, κάποιες στιγμές η κουβέντα ξεφεύγει αλλού και κάποιος που ενδιαφέται πραγματικά να διαβάσει για την Delta 2008 βρίσκεται ξαφνικά αναγκασμένος να διαβάζει για τη παλιά Δέλτα και τα σιτροέν, μέχρι να ξαναβρεί ποστ για την νέα D.- Όπως αυτό το άσχετο μετ ην Δ ποστ που έγραψα τώρα και αν θέλουν οι mods, μπορούν να το σβήσουν χωρίς αντίρρηση από εμένα.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ποιός μίλησε για μπαν; Σαν drdino μιλάω, όχι σαν mod.Κουραστικό γιατί; Σε γενικό φόρουμ βρίσκεστε, όχι στο lanciaclub.gr. Θα υπάρχουν 535 σελίδες για την λατρεία του μοντέλου, θα υπάρχουν και μερικές με αρνητικά.
σωστο ,αλλα να υπαρχουν ευστοχα αρνητικα σχολια και οχι για τα καθισματα.
η μερσεντες αληθεια εχει μπακετ καθισματα;
μιλαω για τις απλες εκδοσεις βεβαια,μαλλον οχι.
γιατι πρεπει να εχει η δελτα; -
Ποιός είσαι εσύ που θα κρίνεις αν η μη ύπαρξη πλευρικής στήριξης είναι εύστοχο αρνητικό σχόλιο ή όχι;
Η merc έχει καθίσματα συνολικά καλύτερα ΙΜΗΟ. Σαφώς και όχι τόσο άνετα όσο της Delta (είπαμε, είναι πολυθρόνες) αλλά το trade-off για την σωστότερη στήριξη δεν αφαιρεί τόση άνεση από αυτά.
-
ενας κατοχος μιας δελτα με μπακετ καθισματα.
αληθεια εχετε σκεφτει ποτε οτι σε καποιους ισως να μην αρεσουν καθολου τα μπακετ αλλα οι πολυθρονες;
-
edit-mod drdino
-
edit-mod drdino
-
edit-mod drdino
-
Η πλάκα είναι ότι σβήνετε τα off topic εδώ και κάποιοι μπαίνουν στο θέμα με τις ferrari, lampo κτλ και κάνουν παράπονα γιατί ψηφίστηκε η Delta ως ομορφότερο μικρομεσαίο
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=15&t=37373&start=105Στα δικά μας τώρα, είχα παρατηρήσει μια πτώση στην απόδοση των ελαστικών, κυρίως πιο συχνή εμπλοκή του ABS (βέβαια και σε συνδυασμό με τις αυξημένες εξωτερικές θερμοκρασίες, άρα και της ασφάλτου).
Όχι κάτι ιδιαίτερο, αλλά αισθητό.
Στο manual αναφέρει αλλαγή των ελαστικών μπρος - πίσω μεταξύ 10Κ και 15Κ χλμ.
Στα 13,5Κ χλμ έκανα την αλλαγή (με σύγχρονη ζυγοστάθμιση) και νοιώθω ότι έβαλα καινούρια ελαστικά, τέτοια διαφορά.
Όσοι πλησιάζετε αυτά τα χλμ μην το αμελήσετε. -
2 ερωτήσεις για τους πιο ειδικούς:
-
Υπάρχει καμμια περίπτωση να φιλοτημηθεί η FIAT να βάλει Ελληνικά στο σύστημα πλοήγησης; Δεν υπάρχει περίπτωση ο πατέρας μου να κάτσει να ακούει 'turn left', 'turn right', κλπ. Αμαρτία, γιατί η οθόνη είναι πολύ ωραία και 'προσθέτει' αρκετά στο αυτοκίνητο.
-
H RSS ανάρτηση έχει επιλογές Comfort, SPort? Αξίζει τα λεφτά της;
-
-
Για τα ελληνικά: Ζητάς από της μυλωνούς τον απαυτό καλλιγραφία τώρα... Και κάτι ακόμα: αν το αυτοκίνητο κινείται στην Κρήτη, ξεχάστε την πλοήγηση. Η έκδοση 2008-2009 των χαρτών νοτιοανατολικής Ευρώπης της ΝAVTEQ δεν έχει καμία απολύτως κάλυψη για την Κρήτη και σε επαφές μου με τη NAVTEQ ΕΛ-λαδιστάν, με τα κεντρικά της NAVTEQ και με την ίδια την αντιπροσωπεία του ομίλου Fiat η κατάσταση θύμιζε τις πασούλες που παίζαμε μικροί: η NAVTEQ ΕΛ-λαδιστάν (και Σειρίου και Ανδρομέδας) με παρέπεμψε στα κεντρικά της, η 'μαμά' NAVTEQ λέει 'εμείς παράγουμε ό,τι παραγγέλνει ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου', η δε FGAH λέει περίπου 'εγώ είμαι από χωριό: ήρθα, ψήφισα και φεύγω'.
Σε ό,τι αφορά την RSS, εγώ έχω την απλή ανάρτηση, αλλά ένας που πήρε τη 1800άρα με RSS λέει ότι στη ρύθμιση Sport σκληραίνει αισθητά το αυτοκίνητο, αλλά το κάνει ακόμα πιο στριφτερό και μάλιστα τη συνέκρινε ευμενέστατα σε συμπεριφορά με το προηγούμενο Civic Type-R. Εγώ δεν έχω οδηγήσει αυτήν την έκδοση, γι'αυτό και δεν εκφέρω γνώμη.
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
2 ερωτήσεις για τους πιο ειδικούς:- Υπάρχει καμμια περίπτωση να φιλοτημηθεί η FIAT να βάλει Ελληνικά στο σύστημα πλοήγησης; Δεν υπάρχει περίπτωση ο πατέρας μου να κάτσει να ακούει 'turn left', 'turn right', κλπ. Αμαρτία, γιατί η οθόνη είναι πολύ ωραία και 'προσθέτει' αρκετά στο αυτοκίνητο.
Δυστυχώς μόνο ομορφιά είναι γι' αυτό και ΔΕΝ την επιλεξαμε. 1000 ευρώ για να παίξει τι; ούτε καν touch δεν είναι, ούτε καν δεν παίζει dvd (ας μη πω για tv tuner ). Αλλά ακόκα και γι αυτό που υποτίθεται ότι κάνει, κι αυτό είναι μισές δουλειές. Αποψή μου μην παιδεύεσαι.
Υπομονή να βγει καμιά οθόνη third party που να ταιριάζει στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο, και να περιλαμβάνει ΤΑ ΠΑΝΤΑ.
Μέχρι τότε πάρε κανά GPS εξωτερικό που βρωμάει η αγορά ξένη και ντόπια (χτύπησα μια κινεζιά ένα 5' από ebay 75 ευρώ με μεταφορικά ) που είναι και ξεκλείδωτα και του φορτώνεις όλα τα προγράμματα GPS που υπάρχουν για να παίζεις κιόλας -
Μερικά videos ενωμένα από το πως πάει η delta μου...
Ολα με 4 άτομα και αποσκευές τίγκα...Ο κλιματισμός πάντα on!
Φυσικά, όποιος γνωρίζει την Πατρών-Κορίνθου σε ανηφόρες, όπως Αίγιο, Ακράτα κτλ...
...δείτε στροφές κινητήρα / χιλιόμετρα
http://www.youtube.com/watch?v=sEQQV_A8lYc
Υ.Γ.
A, μην ξεχάσω...
Ψηλά πάνω στο κοντέρ είναι τα 170 και τα 100 είναι γραμμούλα, έχει ένδειξη στα 90 και μετά στα 110! -
Ο χρήστης gatoz έγραψε:
Μερικά videos ενωμένα από το πως πάει η delta μου...
Ολα με 4 άτομα και αποσκευές τίγκα...Ο κλιματισμός πάντα on!
Φυσικά, όποιος γνωρίζει την Πατρών-Κορίνθου σε ανηφόρες, όπως Αίγιο, Ακράτα κτλ...
...δείτε στροφές κινητήρα / χιλιόμετρα
http://www.youtube.com/watch?v=sEQQV_A8lYc
Υ.Γ.
A, μην ξεχάσω...
Ψηλά πάνω στο κοντέρ είναι τα 170 και τα 100 είναι γραμμούλα, έχει ένδειξη στα 90 και μετά στα 110!Αστερακι η Delta... καλα ρε θηριο... την 1.8 ε? Ζηλευω!
Και στο τελος ενα ξεμπαζωματακι στην ασφαλτο το ριξαμε παντωςbtw...
Πολυ μαλακας ο τυπος στο 3.19 που σε εριξε στα φρενα
Επρεπε να βαλεις και πλανο που δειχνει την μουτζα να φευγει... -
το 'μαλακα' το λεει με το σωστο υφος παντως
-
Πως ανεβάζει έτσι στα 200 ...
Lancia Delta 2008