-
Ο χρήστης xristaras έγραψε:
το Μ αλλαζει μονο με Μ....ΤΕΛΟΣ....δεν το συζηταμε...μην κοιταμε μονο τ αλογα και τα χρονομετρα στις ευθειες...υπαρχουν και οι στροφες και εκει μετραει ενα αυτοκινητο ποσο καλα στημενο ειναι και ποσο σπορ...ολα τα αλλα για 0-100 ειναι μ$%#@@$...παντως πολυ δυστροπο το ζ4Μ...καμια σχεση με τα αλλα Μ της εταιριας...
δεν ειμαι σιγουρος για το αν ειναι και πιο γρηγορο.
εχω την εντυπωση οτι σε απολυτες μετρησεις το μοτερ των Μ ειναι πιο δυνατο απο το διπλοτουρμπινο για θεμα γοητρου, με εξαιρεση καποιες ρεπριζ λογω τουρμπο..
βαλε μετα και στην εξισωση οτι η νεα Ζ4 εχει βαρος αρματαγωγου και εχεις ξεκαθαρη απαντηση (υποθεση) ως προς την ταχυτητα.
να επισημανθει επισης οτι θα ανταλλαξεις ενα μπλοκε Μ με ενα ψευτομπλοκε με φρενα..
αν βαρεθηκε τις χαρντκοριες ναι, διαφορετικα δε νομιζω οτι αξιζει να μπει στη διαδικασια (εχουν παρει και τη κατω βολτα τα μεταχειρισμενα...)
-
Ο χρήστης tibet έγραψε:
έκλεισα test drive μετά από πολύ γκρίνια,
θα σας πω τι και πως το Σάββατο.
πάντως εμένα μου αρέσει, απλά δεν ξέρω ακόμα αν λέει να διώξουμε το Ζ4Μ για το Ζ4 3,5
/gτι εννοείς φιλε tibet μετά από πολύ γκρίνια??
-
Ο χρήστης nikos_ έγραψε:
έκλεισα test drive μετά από πολύ γκρίνια,
θα σας πω τι και πως το Σάββατο.
πάντως εμένα μου αρέσει, απλά δεν ξέρω ακόμα αν λέει να διώξουμε το Ζ4Μ για το Ζ4 3,5
/gτι εννοείς φιλε tibet μετά από πολύ γκρίνια??
από την γυναίκα μου, να αλλάξει αυτοκίνητο ( το Ζ4Μ coupe που έχει τώρα με το Ζ4 35 το καινούργιο)
/g
-
Ο χρήστης tibet έγραψε:
έκλεισα test drive μετά από πολύ γκρίνια,
θα σας πω τι και πως το Σάββατο.
πάντως εμένα μου αρέσει, απλά δεν ξέρω ακόμα αν λέει να διώξουμε το Ζ4Μ για το Ζ4 3,5
/gτι εννοείς φιλε tibet μετά από πολύ γκρίνια??
από την γυναίκα μου, να αλλάξει αυτοκίνητο ( το Ζ4Μ coupe που έχει τώρα με το Ζ4 35 το καινούργιο)
/g
το Σάββατο είχα την ευκαιρία να οδηγήσω και εγώ και η γυναίκα μου το καινούργιο Ζ4 για περίπου δύο ώρες, συνολικά σε μια μεγάλη διαδρομή.
Μπορώ να πω ότι μου άρεσε, ωραίος κινητήρας ( δεν τρελάθηκα όμως), απίστευτο εσωτερικό, καλά φρένα αλλά φαίνεται το βάρος και συμπεριφορά που οκ, για μένα είναι εντάξει για την Εύα μια χαρά.Δεν το συζητώ ότι μου αρέσει σαν σχέδιο ( στην γυναίκα μου ακόμα περισσότερο, εξ' ου και το ενδιαφέρον) και συν το καλό αυτόματο κιβώτιο του πρόσθεσαν πολύ αλλά στο διαταύτα αλλαγή δεν πρόκειτα να γίνει όσο και έχω τρελή πίεση από ενδοοικογενειακούς παράγοντες, γιατί δεν είμαι διατεθιμένος να σκοτώσω το Ζ4Μ το δικό μας ( ξεφτίλα τιμή μας δώσανε), κ ούτε να ξοδέψουμε για κάτι που στην τελική δεν είναι πάνω από 20% καλύτερο από ότι έχουμε. Α, και μου φάνηκε λίγο ακριβό....
τώρα μόνο την γκρίνια έχουμε να αντιμετωπίσουμε με ένα λονδίνο για shopping και όλα υπό έλεγχο
/g -
Ο χρήστης tibet έγραψε:
έκλεισα test drive μετά από πολύ γκρίνια,
θα σας πω τι και πως το Σάββατο.
πάντως εμένα μου αρέσει, απλά δεν ξέρω ακόμα αν λέει να διώξουμε το Ζ4Μ για το Ζ4 3,5
/gτι εννοείς φιλε tibet μετά από πολύ γκρίνια??
από την γυναίκα μου, να αλλάξει αυτοκίνητο ( το Ζ4Μ coupe που έχει τώρα με το Ζ4 35 το καινούργιο)
/g
a ok γιατί άλλο κατάλαβα
πάντως το αυτοκίνητο φαίνεται super, το έχω ερωτευτεί
-
Ο χρήστης tibet έγραψε:
έκλεισα test drive μετά από πολύ γκρίνια,
θα σας πω τι και πως το Σάββατο.
πάντως εμένα μου αρέσει, απλά δεν ξέρω ακόμα αν λέει να διώξουμε το Ζ4Μ για το Ζ4 3,5
/gτι εννοείς φιλε tibet μετά από πολύ γκρίνια??
από την γυναίκα μου, να αλλάξει αυτοκίνητο ( το Ζ4Μ coupe που έχει τώρα με το Ζ4 35 το καινούργιο)
/g
το Σάββατο είχα την ευκαιρία να οδηγήσω και εγώ και η γυναίκα μου το καινούργιο Ζ4 για περίπου δύο ώρες, συνολικά σε μια μεγάλη διαδρομή.
Μπορώ να πω ότι μου άρεσε, ωραίος κινητήρας ( δεν τρελάθηκα όμως), απίστευτο εσωτερικό, καλά φρένα αλλά φαίνεται το βάρος και συμπεριφορά που οκ, για μένα είναι εντάξει για την Εύα μια χαρά.Δεν το συζητώ ότι μου αρέσει σαν σχέδιο ( στην γυναίκα μου ακόμα περισσότερο, εξ' ου και το ενδιαφέρον) και συν το καλό αυτόματο κιβώτιο του πρόσθεσαν πολύ αλλά στο διαταύτα αλλαγή δεν πρόκειτα να γίνει όσο και έχω τρελή πίεση από ενδοοικογενειακούς παράγοντες, γιατί δεν είμαι διατεθιμένος να σκοτώσω το Ζ4Μ το δικό μας ( ξεφτίλα τιμή μας δώσανε), κ ούτε να ξοδέψουμε για κάτι που στην τελική δεν είναι πάνω από 20% καλύτερο από ότι έχουμε. Α, και μου φάνηκε λίγο ακριβό....
τώρα μόνο την γκρίνια έχουμε να αντιμετωπίσουμε με ένα λονδίνο για shopping και όλα υπό έλεγχο
/gωραία λογική...
-
Εγώ ένα έχω να πω. Είδα σήμερα εν κινήσει μια (23 νομίζω) στο δρόμο σε μαύρο. Όσο έφευγε το αμάξι από το οπτικό μου πεδίο μου έβγαινε εντελώς αφθόρμητα ένα παρατεταμένο 'ΠΩ ΠΩ ΠΩ ΠΩ ΠΩ' α λα Αυλωνίτης.
Καμμία μα καμμία σχέση με την προηγούμενη Ζ4 (αμερικανιά ως σκεπτικό αλλά size matters) ενώ είναι μακράν το αμάξι talk of the town. Αν δεν μπει τελικά μικρότερη έκδοση με κανά δίλιτρο μοτέρ τότε θα έχει και την εξωτικότητα που της αρμόζει. Και άσε τους βλάκες στην Audi να νομίζουν ότι θα βρεθεί κάποιος που θα προτιμήσει το ΤΤRS από μια 35... -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
έκλεισα test drive μετά από πολύ γκρίνια,
θα σας πω τι και πως το Σάββατο.
πάντως εμένα μου αρέσει, απλά δεν ξέρω ακόμα αν λέει να διώξουμε το Ζ4Μ για το Ζ4 3,5
/gτι εννοείς φιλε tibet μετά από πολύ γκρίνια??
από την γυναίκα μου, να αλλάξει αυτοκίνητο ( το Ζ4Μ coupe που έχει τώρα με το Ζ4 35 το καινούργιο)
/g
το Σάββατο είχα την ευκαιρία να οδηγήσω και εγώ και η γυναίκα μου το καινούργιο Ζ4 για περίπου δύο ώρες, συνολικά σε μια μεγάλη διαδρομή.
Μπορώ να πω ότι μου άρεσε, ωραίος κινητήρας ( δεν τρελάθηκα όμως), απίστευτο εσωτερικό, καλά φρένα αλλά φαίνεται το βάρος και συμπεριφορά που οκ, για μένα είναι εντάξει για την Εύα μια χαρά.Δεν το συζητώ ότι μου αρέσει σαν σχέδιο ( στην γυναίκα μου ακόμα περισσότερο, εξ' ου και το ενδιαφέρον) και συν το καλό αυτόματο κιβώτιο του πρόσθεσαν πολύ αλλά στο διαταύτα αλλαγή δεν πρόκειτα να γίνει όσο και έχω τρελή πίεση από ενδοοικογενειακούς παράγοντες, γιατί δεν είμαι διατεθιμένος να σκοτώσω το Ζ4Μ το δικό μας ( ξεφτίλα τιμή μας δώσανε), κ ούτε να ξοδέψουμε για κάτι που στην τελική δεν είναι πάνω από 20% καλύτερο από ότι έχουμε. Α, και μου φάνηκε λίγο ακριβό....
τώρα μόνο την γκρίνια έχουμε να αντιμετωπίσουμε με ένα λονδίνο για shopping και όλα υπό έλεγχο
/gωραία λογική...
νταξ ποζεριες
-
Περιμένω να με πάρουν για test drive του μικρού αλλά τα βάζω κάτω και ένα φουλ εξτρα μικρό πλησιάζει πολύ ένα λιτά εξοπλισμένο 3λιτρο... χμμμ. Πάντως το αμάξι είναι πανέμορφο. Έψαχνα να το δω σε μαύρο αλλά τελικά το χρώμα αυτό αδικεί τις καμπύλες του. Το είδα στο havanna και έπαθα σοκ αλλά ίσως παραείναι πολλά χρήματα για ένα ωραίο χρώμα. Και το ανθρακί με ένα κοκκινο δερματάκι κάτι μου κάνει...
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Και άσε τους βλάκες στην Audi να νομίζουν ότι θα βρεθεί κάποιος που θα προτιμήσει το ΤΤRS από μια 35...Το TT κάνει 15 χιλιάρικα παραπάνω, δεν νομίζω ότι είναι συγκρίσιμα.. Το ΤΤ παίζει με Cayman (και παίρνει μπάλες ).
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Η όποια -σχετική- αλητεία πέθανε μαζί με την προηγούμενη ζ4 (ειδικά την κουπέ )Έτσι.
Ποιά καινούργια; Η παλιά λέμε -
Ο χρήστης syele έγραψε:
Η όποια -σχετική- αλητεία πέθανε μαζί με την προηγούμενη ζ4 (ειδικά την κουπέ )
Έτσι.
Ποιά καινούργια; Η παλιά λέμεEδώ λέμε κάνει και τα φαντάσματα να γράφουν στο φόρουμ!
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
Η όποια -σχετική- αλητεία πέθανε μαζί με την προηγούμενη ζ4 (ειδικά την κουπέ )
Έτσι.
Ποιά καινούργια; Η παλιά λέμεΠοσο σου καιει το κουπε αν επιτρεπεται???
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Και άσε τους βλάκες στην Audi να νομίζουν ότι θα βρεθεί κάποιος που θα προτιμήσει το ΤΤRS από μια 35...
Το TT κάνει 15 χιλιάρικα παραπάνω, δεν νομίζω ότι είναι συγκρίσιμα.. Το ΤΤ παίζει με Cayman (και παίρνει μπάλες ).
Ακόμα χειρότερα για το ΤΤRS. Η σύγκριση ΤΤ-Cayman μόνο στις απώτερες φαντασιώσεις των πιο πορωμένων Αουντάκηδων. Νομίζω το ξεχείλωσε πολύ προς τα πάνω η Audi το ΤΤ και κάπου θα κουτουλήσει στο ταβάνι. Μα ποιός θα έδινε 70-80 χήνες για ένα ΤΤ...;
Έχει κανείς μετρήσεις της μικρής Ζ4 από περιοδικό; Το 7,3 που ανακοινώνει η BMW για 0-100 απέχει πολύ από την πραγματικότητα; -
ειδα σημερα την καινουρια σε λευκο....απο μακρια νομιζα οτι ηταν καμια 3 αρα απο κοντα πολυ ομορφη αλλα κυριλε...SLK φαση...οπως και να χει ομως ειναι πολυ ομορφη...αλλα φανταζομαι μονο κοιλαραδες 50αρηδες και μοντελες να τις οδηγουν...δεν μου κανει για αμαξι ψαγμενου ατομου στο ματι...πιο πολυ την αφηνω εξω απ το μαγαζι να κανω κομματι μου και να παω χαλαρη βολτουλα παρα την παιρνω και την σκιζω...δεν μου το βγαζει αυτο σε αντιθεση με την προηγουμενη...ειδικα την κουπε....
-
Ο χρήστης roulis21 έγραψε:
Η όποια -σχετική- αλητεία πέθανε μαζί με την προηγούμενη ζ4 (ειδικά την κουπέ )
Έτσι.
Ποιά καινούργια; Η παλιά λέμεΠοσο σου καιει το κουπε αν επιτρεπεται???
Ανάλογα με το πόδι...
Έχω δει από 6,9 (με 6η και 100χλμ) μέχρι ψηλά.
Μικτή οδήγηση είναι από 10 έως 10,8 lt/100 -
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Η όποια -σχετική- αλητεία πέθανε μαζί με την προηγούμενη ζ4 (ειδικά την κουπέ )
Έτσι.
Ποιά καινούργια; Η παλιά λέμεEδώ λέμε κάνει και τα φαντάσματα να γράφουν στο φόρουμ!
Τα φαντάσματα ψάχνουν μπλοκέ
-
http://www.youtube.com/watch?v=JV_df0qA ... re=channel
Για να δούμε τι λέει και το γνωστό πρεζάκι...
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
Η όποια -σχετική- αλητεία πέθανε μαζί με την προηγούμενη ζ4 (ειδικά την κουπέ )
Έτσι.
Ποιά καινούργια; Η παλιά λέμεEδώ λέμε κάνει και τα φαντάσματα να γράφουν στο φόρουμ!
Τα φαντάσματα ψάχνουν μπλοκέ
Ψάξιμο τέλος!!
http://www.birdsauto.com/quaife/parts.a ... 20(E85/E86)&mi=Z4%203.0si
καλοφόρετο, και μου χρωστάς βόλτα!
-
Ο χρήστης xristaras έγραψε:
ειδα σημερα την καινουρια σε λευκο....απο μακρια νομιζα οτι ηταν καμια 3 αρα απο κοντα πολυ ομορφη αλλα κυριλε...SLK φαση...οπως και να χει ομως ειναι πολυ ομορφη...αλλα φανταζομαι μονο κοιλαραδες 50αρηδες και μοντελες να τις οδηγουν...δεν μου κανει για αμαξι ψαγμενου ατομου στο ματι...πιο πολυ την αφηνω εξω απ το μαγαζι να κανω κομματι μου και να παω χαλαρη βολτουλα παρα την παιρνω και την σκιζω...δεν μου το βγαζει αυτο σε αντιθεση με την προηγουμενη...ειδικα την κουπε....Eμενα πάλι μου αρέσει γιατί έχει πολλά πρόσωπα σαν αυτοκίνητο.
Και την βόλτα σου θα κανεις και τσαγάκι θα ρiξεις και με τις πάντες θα μπεις και θα την παρκάρεις φάτσα κάρτα στο island άμα λάχει
Νεα BMW Ζ4