-
Ο χρήστης piii έγραψε:
Service για τα 90.000 σήμερα στην octavia μου.
Εχουμε και λέμε.
Λάδια 4l valvoline 5W30 απο trade wind: 44 ευρώ.
Επειδή τα ανταλλακτικά τα πήρα πριν κανα μήνα σχεδόν έχω πετάξει την απόδειξη
και δεν μπορώ να παραθέσω ξεχωριστά ένα ένα την αξία των ανταλλακτικών.
Αλλά μιλάμε για σύνολο αντα/κων 120 ευρώ τα οποία περιλαμβάνουν,Φίλτρο αέρος, φίλτρο Α/C, μπουζί, φίλτρο καυσίμου, φίλτρο λαδιού, ιμάντας δυναμό.
Εργατικά 50 ευρώ.Τελικό σύνολο 214.
Καλά νομίζω είναι.ποιο οκταβια εχεις?
-
Ο χρήστης bujinkan έγραψε:
Service για τα 90.000 σήμερα στην octavia μου.
Εχουμε και λέμε.
Λάδια 4l valvoline 5W30 απο trade wind: 44 ευρώ.
Επειδή τα ανταλλακτικά τα πήρα πριν κανα μήνα σχεδόν έχω πετάξει την απόδειξη
και δεν μπορώ να παραθέσω ξεχωριστά ένα ένα την αξία των ανταλλακτικών.
Αλλά μιλάμε για σύνολο αντα/κων 120 ευρώ τα οποία περιλαμβάνουν,Φίλτρο αέρος, φίλτρο Α/C, μπουζί, φίλτρο καυσίμου, φίλτρο λαδιού, ιμάντας δυναμό.
Εργατικά 50 ευρώ.Τελικό σύνολο 214.
Καλά νομίζω είναι.ποιο οκταβια εχεις?
5αρι 1.6 FSI
-
Αν καθαρίζεις έτσι πεταλούδες, πολύ χαίρομαι που την καθαρίζω μόνος μου. Φυσικά δεν έχω την απαίτηση να τη βγάζει ο μηχανικός μου κάθε φορά που αλλάζω λάδια, αλλά κάθε 30k που γίνεται το σέρβις (φιλτρα, μπουζι κλπ).
Αν οι πελάτες σου έρχονται για σέρβις κάθε 5.000 χιλιόμετρα και κάθε φορά ρίχνεις καθαριστικό δεκτό, αλλιώς δεν μπορώ να σκεφτώ ΠΩΣ θα φύγει η μπίχλα που δυσκολεύομαι να βγάλω έχοντας την πεταλούδα στα χέρια μου και αναγκάζομαι να χρησιμοποιήσω πανί και οδοντόβουρτσα.
Η συγκεκριμένη πεταλούδα ήταν έτσι μετά από 15-20k χλμ περίπου.
Αυτή η μαυρίλα δεν έφευγε με το σπρέυ σκέτο και ριπές διαρκείας, ήθελε να της μπει χέρι.
Χρόνος καθαρισμού λιγότερο από 15 λεπτά εφόσον ξέρεις τι κάνεις.
-
Συμφωνώ με τον Αντώνη, ο καθαρισμός της πεταλούδας είναι απλά σε δουλειά να βρισκόμαστε.
Drdino, αντίστοιχη βρωμιά έχει μέσα το φιλτροκούτι, το κολάρο που πάει απο το φιλτροκούτι στην πεταλούδα και οι αυλοί της πολλαπλής εισαγωγής. Γιατί λοιπόν να κάθεσαι να λύνεις την πεταλούδα, να αποσυνδέεις τυχόν αισθητήρες με κίνδυνο να πάθουν ζημιά, να θέλεις καινούριες φλάτζες κτλ όταν στην τελική θα παραμείνει η βρωμιά σε όλο το υπόλοιπο σύστημα?
-
-
Το φιλτροκούτι είναι καθαρό, λερωμένα θα είναι από το σημείο που ενώνονται οι αναθυμιάσεις του κινητήρα στην εισαγωγή του αέρα.
Η λερωμένη εισαγωγή αέρα δεν πειράζει αλλά η λερωμένη πεταλούδα δημιουργεί πρόβλημα στο (κακό) ρελαντί.
-
Ο δικος μου κινητηρας δε χρειαζεται να εχει βρομικη πεταλουδα για να εχει 'κακο' ρελαντι. Ακομα και η ιδια η audi θεωρει αποδεκτες τις διακυμανσεις 50- 100 σαλ ... Οποις βρηκε τροπο για ρελαντι καρφι σε audi a4-a3 με 1.6 adp ας δωσει τα φωτα του. ΜΑF ,καθαρισμος πεταλουδας, μπουζοκαλωδια κλπ δεν βελτιωνουν την κατασταση!
-
Αν νομίζεις ότι την καθαρίζω μια φορά τον χρόνο, γελιέσαι.
Άλλο τι πρέπει να γίνεται, άλλο τι κάνουν οι μαστοράντζες για να κερδίσουν χρόνο εισπράττοντας το πλήρες ποσό. Αλλιώς αδυνατώ να καταλάβω γιατί να μην γίνει σωστά η δουλειά (επιπλέον δλδ ένα μισάωρο αν είναι σουπερ περιπλοκη η εισαγωγη) και ας την πληρώσει ο πελάτης.
Έχει πολύ πλάκα πάντως, από την μία λες πως δεν κάνεις πράγματα που είναι απάτη αλλά από την άλλη έχεις κάποιον να ψεκάζει στην εισαγωγή και άλλον να πατάει το γκάζι στο αμάξι μέσα (εκτός αν έχει ντίζα, οκ εδώ) και μετά από λίγο να βγάλεις φιλτροκούτια, πνίχτες κτλ κτλ για να σκουπίσεις με ενα πανι την πεταλούδα. Γιατί μου φαίνεται αυτό εντελώς μπακάλικο από το να βγάλεις τους σωλήνες (που έτσι και αλλιώς όπως λες τους βγάζεις) και την πεταλούδα και να την καθαρίσεις ήρεμα και ωραία;
-
Κωνσταντίνε εγώ δεν ανοίγω τίποτα γιατί μετά θέλουν αλλαγή όλες οι λαστιχένιες φλάντζες - μόνο λίγο σπρέι. Η πεταλούδα είναι συνήθως βρώμικη αλλά δεν δημιουργεί πρόβλημα, η βαλβίδα PCV όμως κολλάει ανοιχτή από βρωμιές (2 φορές).
-
Η πεταλούδα πρέπει να βγει έξω για καθάρισμα
-
95% των αυτοκινήτων δεν έχουν ηλεκτρόγκαζο; Οκ.
Δηλαδή μου λες ότι σε χρόνο είναι τραγικά λιγότερο να φτάσεις εδώ:
από ότι να έχεις την πεταλούδα στο χέρι;
Τι να σου πω, για μένα τα δύο στάδια απέχουν λιγότερο από ένα λεπτό μεταξύ τους. Η φλάτζα είναι μια και κοστίζει ελάχιστα. Εγώ βρίσκω μπακάλικο να κάνω όλα αυτά φτάνοντας στο σώμα της πεταλούδας και να μην αφιερώσω άλλο 1 λεπτό για να την βγάλω και να την καθαρίσω ενδελεχώς, δεν χαρακτήρισα εσένα.
Αν εσύ θεωρείς ότι αυτό το 1 λεπτό κάνει τόση διαφορά στο ποσό που θα σου πληρώσει ο πελάτης, τι να πω.
Η μπίχλα πάντως από την μέσα μεριά δεν βγαίνει εύκολα αν δεν έχεις πρόσβαση στην αντίστοιχη μεριά, εκτός αν έχεις διάμετρο πεταλούδας ενός μέτρου.
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Η πεταλούδα πρέπει να βγει έξω για καθάρισμα
Φίλε G60 από το Λιτόχωρο που αγαπώ.
Τεκμηρίωσε τον λόγο που πρέπει να βγει.
Antonis-team.1.Ολο το σπρέι που βαζεις για καθαρισμό της πεταλούδας επί τόπου το πίνει ο καταλύτης αμάσητο.
2.Η εσωτερική πλευρά της πεταλούδας και ειδικά εκεί που εφαρμόζει η πεταλούδα στη θεση ρελαντί δεν καθαρίζει με κανέναν χριστό επι τόπου.
Εδώ την έχεις στο χέρι και την πολεμάς μια ωρα με το σπρει και δεν καθαρίζει και σε μερικές περιπτώσεις χρειάζεται και δεύτερο και καθαρίσει επάνω?Κάνε το εξής.
Καθάρισε μια πεταλούδα επί του αυτοκινητου και βγάλτην μετά έξω και σύγκρινέ την με μια που καθαρίστηκε έξω. -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Το φιλτροκούτι είναι καθαρό, λερωμένα θα είναι από το σημείο που ενώνονται οι αναθυμιάσεις του κινητήρα στην εισαγωγή του αέρα.Η λερωμένη εισαγωγή αέρα δεν πειράζει αλλά η λερωμένη πεταλούδα δημιουργεί πρόβλημα στο (κακό) ρελαντί.
το εχω παθει στο citroen αυτο και νομιζα οτι χαλασε παλι
το audi που εχει φτασει τα 40 χιλιαρικα αρχιζει και παρουσιαζει και αυτο αντιστοιχα αλλα πολυ πιο ηπια συμπτωματα, αρα μαλλον και και πρεπει να γινει κατι
να μου την εχουν καθαρισει μονοι τους στο συνεργειο μου φαινεται επιστημονικη φαντασια
-
Αυτο το 'οι περισσοτερες χωανες ειναι καθετες' ειναι σαν το 'το 95% των αυτοκινητων εχουν ντιζα';
Δεν ξέρω αν είναι περισσότερα ή λιγότερα, πάντως παααααρα πολλά αμάξια έχουν οριζόντιο ή σχεδόν οριζόντιο το σώμα της πεταλούδας.
Με το μπουρδέλο που επικρατεί στο μηχανοστάσιο πολλών αυτοκινήτων, ειναι παλούκι λουκ με το ενα χερι να κρατας ανοιχτη την πεταλουδα (αν δε ειναι ηλεκτρονικη, ειναι απιστευτα σκληρος ο μηχανισμος) και με το αλλο να προσπαθεις να μανουβραρεις την 'μπατονετα' η το κατσαβιδι με ενα πανι στην ακρη του.
Και ολα αυτά για να μην ξοδέψει ο μάστορας μερικά λεπτά παραπάνω. Οκ, να δεχτώ ότι έτσι το κάνετε εσείς γιατί σας βολεύει ή σας αρέσει να παιδεύεστε, αλλά ακόμα μου φαίνεται ότι είναι πολυ πιο απλό και ολοκληρωμένο να βγει.
-
Σκέψου στην περίπτωση, που ο προηγούμενος συνάδελφος, στο προηγούμενο service ενός μετέπειτα πελάτη μου, είχε βγάλει την χοάνη, από αυτοκίνητο με πλαστική εισαγωγή, και κατά την επανατοποθετήσει και επειδή δεν άλλαξε φλάντζα, είχε σφίξει της βίδες περισσότερο από ότι έπρεπε, με αποτέλεσμα να της ‘κλοτσήσει’.
Μάστορα μου αν ο συνάδελφός σου ήταν βουσμάνος και έκανε μονόζυγο επάνω σε βίδες Μ6 δε φταίει γι αυτό η πλαστική εισαγωγή, ούτε η εξαγωγή της πεταλούδας.
Γνωρίζεις καλά ότι οι επιστροφές στην εισαγωγή από τα έμβολα φέρνουν λάδια πίσω και λερώνουν ότι μικρή τρύπα υπάρχει στην πεταλούδα για τη διόρθωση του αέρα για την καλή λειτουργία του ρελαντί, τα καμμένα λάδια λάδια από το θάλαμο καύσης και τα κεραμικά κατάλοιπα από την εξάτμηση της βενζίνης, ειδικά αν το αμάξι δεν κινείται συνέχεια, ή κάνει μικρές διαδρομές στην πόλη δημιουργούν βουλώματα, και επίσης στρώμα μάκας επάνω στους MAP ή MAF ( ανάλογα τι έχει το κάθε αμάξι ) και δεν διαβάζουν σωστά.
Όλα αυτά δεν μπορεί να τα καθαρίσει το σπρέϋ όσα μπουκάλια και να ρίξεις, εκτός λοιπόν από τη μείωση της ζωής του καταλύτη δεν λύνεις και το πρόβλημα οριστικά.
Η πεταλούδα θέλει βγάλσιμο και είναι στο χέρι του επισκευαστή να κάνει σωστά και χωρίς ζημιά αυτή τη δουλειά, αλλάζοντας τη φλάτζα ή τα O Ring ανάλογα με το αυτοκίνητο.
-
δεκτόν να θέλει η πεταλούδα βγάλσιμο, όμως αν ο μηχανικός είναι ανίδεος, τί θα συμβεί μετά? μήπως είναι καλύτερο να μην τα πειράζουμε τόσο όταν πάρχει αυτός ο φόβος?
-
Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
δεκτόν να θέλει η πεταλούδα βγάλσιμο, όμως αν ο μηχανικός είναι ανίδεος, τί θα συμβεί μετά? μήπως είναι καλύτερο να μην τα πειράζουμε τόσο όταν πάρχει αυτός ο φόβος?Eάν αγαπητέ PeterPan ο μηχανικός είναι τόσο ανίδεος, ώστε δεν μπορεί να λύσει 3-4-5 βίδες και να καθαρίσει μια η περισσότερες πεταλούδες σωστά και χωρις ζημιά, τότε δεν είναι μηχανικός.Είναι σουβλατζής, οπωροπώλης, πατσαβουροκυνηγός, δεν ξέρω...μηχανικός πάντως με τίποτα.Και καλό είναι να μην περνάς ούτε πεζός έξω από το μαγαζί του.
-
επαγκελματικο ford courier 18 turbo disel 2001 mod.
Σε συνεργειο αλλαγη λαδιων και φιλτρων 120 ευρω καλα ειναι;;;5 μονολιτρα λαδι texako 5-40 =50 ευρω
φιλτρο πετρελεου =12 ευρω
φιλτρο αερος =7,50 ευρω
φιλτρο λαδιου = 10,50 ευρωσυνολο =80 ευρω + 40 ευρω εργασεια +120 ευρω!!
καλα ειναι ή πολλα;;;
ευχαριστω εκ των προτερων!!!
-
Μια χαρά είναι,πόσο ήθελες να πληρώσεις 20 ευρώ?
-
Σε Xsara Vts 1600 αλλαγη λαδιων (4 lt Total 10-40) ,φιλτρου λαδιου και ροδελα, φιλτρο αερος,βενζινης,ΑC, 4 μπουζι, αντιψυκτικο κι ενα αμορτισερακι για την στηριξη του καπο συνολο 120€...
Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?