-
Ο χρήστης MindFresh KilBreeze έγραψε:
Αν υπηρχε παντως,θα ειχε ερθει μεσω erasmusEίχες γνωρίσει ερασμίτες??
Μόνο για μάθηση δεν έρχονταν στην Ελλάδαεδώ έρχονται για τα ντρόγκια σε μας* για SSS
*ελλάδα
-
Εχω γνωρισει δυο-τρες, και τις πρωτες μερες ηταν περιπου οπως η περιπτωση που περιεγραφε ο tasodev:Γραφονταν σε course προετοιμασιας για τη γλωσσα,εκλειναν ραντεβου γι'ακροαση με τους καθηγητες,to know us better,γραφονταν στη βιβλιοθηκη του πανεπιστημιου αλλα και στην δημοτικη(που εμεις ουτε απ'εξω...)ρωτουσαν για λεσχες σκακιου για extracurricular activities,ωσπου τους λεγαμε 'εισαι για κανα Battlefield ρε nooba?' και ξεκινουσε το downward spiral
-
(τα υπολοιπα νομιζω απαντηθηκαν)
Η γλωσσομαθεια αν και στην ουσια ειναι εκμαθηση κωδικα,παιζει και να ναι διαφορετικη περιπτωση,καθως υποστηριζεται πως ειναι ικανοτητα εγγεγραμμενη σο συλλογικο μας ασυνειδητο.
Ασχετο..
Δε μιλαμε για.. γλωσσομαθεια, μιλαμε για ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ γλωσσολογικη προσεγγιση προφανως. Το αν ειναι ικανοτητα που προϋπαρχει μεσα μας (που οντως οι επιστημονες ετσι πιστευουν) δεν εχει ΚΑΜΙΑ σχεση, γιατι ειτε ειναι μια ικανοτητα που υπαρχει στον ανθρωπο απο τη φυση του ειτε οχι, ο ανθρωπος εχει απο τη φυση του το Διεθνες Φωνητικο Αλφαβητο οσο εχει και τη C++.Ή εχεις μελετησει και ξερεις το ΔΦΑ και το καταλαβαινεις, ή οχι.
Αν ξερεις το ΔΦΑ θα μπορεις να ξερεις τα φωνηεντα που υπαρχουν στα αλβανικα, τα κινεζικα, τα σουαχιλι κοκ (οταν τα δεις γραμμενα σε ΔΦΑ). Αν ξερεις απλως τα Ολλανδικα φωνηεντα θα πρεπει να μυρισεις τα νυχια σου για να μαντεψεις τα αλβανικα, τα κινεζικα και τα σουαχιλι. Η φυσικη ικανοτητα/προδιαθεση της γλωσσας και της ομιλιας δε σημαινει ικανοτητα να κατανοεις ή να περιγραφεις επιστημονικα καθε γλωσσα, οπως η ικανοτητα του να περπατας δε σημαινει ικανοτητα να εξηγησεις τις φυσικες δυναμεις που ασκουνται στο περπατημα.Αυτο περισσοτερο εξαρει τις ικανοτητες της αδερφης σου.Η σχολη μου π.χ εχει 4ετη κυκλο σπουδων αλλα στατιστικα τα τελευταια χρονια εχει μεσο χρονο περατωσης τα 5,5 χρονια.Ενας συμφοιτητητς μου που την τελειωσε σε 4.Τι σημαινει αυτο?Δεν ειναι η ιδια σχολη για ολους
καμια σχεση. απλως η αδερφη μου ειχε μπει στο νοημα κ δεν της ηταν κατι το ιδιαιτερο να μαθει μια αγνωστη γλωσσα προγραμματισμου που χρησιμοποιει φορμες που της ηταν γνωριμες. κοινως οταν αρχισε να διαβαζει για τη java ειχε ηδη καταλαβει 'τι συμβαινει'
-
Πάντως, όσο περισσότερο βλέπω το τι γίνεται έξω στην κοινωνία και το πώς πάει ο διάλογος, πιστεύω ότι στο όλο θέμα η μόνη λύση είναι η αλλαγή νοοτροπίας των ανθρώπων.
Δεν γίνεται να είναι όλοι σπουδαγμένοι, όλοι επιστήμονες, κ.λπ.
Υπάρχουν και άλλα επαγγέλματα, τα οποία είναι και αυτά επικερδή και δεν είναι ντροπή...
Χίλιες φορές υδραυλικός, παρά δικηγοράκος της φάπας και της πείνας.....
-
Ο χρήστης skous έγραψε:
Δεν γίνεται να είναι όλοι σπουδαγμένοι, όλοι επιστήμονες, κ.λπ.
Υπάρχουν και άλλα επαγγέλματα, τα οποία είναι και αυτά επικερδή και δεν είναι ντροπή...
Χίλιες φορές υδραυλικός, παρά δικηγοράκος της φάπας και της πείνας.....
oλοι αυτο λενε. για τους αλλους ομως. οχι για τους ιδιους ή για τα παιδια τους. δεν ειναι περιεργο;
εγω παντως δηλωνω ευθαρσως οτι θα προτιμουσα να ειμαι δικηγορακος της φαπας κ της πεινας απο υδραυλικος χωρις φαπα κ πεινα. ειναι τετοιο το κερδος της ακαδημαϊκης εμπειριας (για μενα) που δεν το αλλαζω με τιποτα. γι'αυτο αλλωστε θα πεθανω κ θα ειμαι ακομα φοιτητης, με τον ενα ή τον αλλο τροπο
-
Ο χρήστης skous έγραψε:
Πάντως, όσο περισσότερο βλέπω το τι γίνεται έξω στην κοινωνία και το πώς πάει ο διάλογος, πιστεύω ότι στο όλο θέμα η μόνη λύση είναι η αλλαγή νοοτροπίας των ανθρώπων.Δεν γίνεται να είναι όλοι σπουδαγμένοι, όλοι επιστήμονες, κ.λπ.
Υπάρχουν και άλλα επαγγέλματα, τα οποία είναι και αυτά επικερδή και δεν είναι ντροπή...
Χίλιες φορές υδραυλικός, παρά δικηγοράκος της φάπας και της πείνας.....
Υπάρχει άπειρος κόσμος που δεν έχει την φαγούρα του τέλειου φοιτητή που περιέγραψα, αλλα την φαγούρα να κονομήσει εύκολα και γρήγορα. Αυτοί μπορούν να γίνουν υδραυλικοί η ότι άλλο γουστάρουν. Μόλις θα ξεπεραστεί το απύθμενο κόμπλεξ του Ελληνα που λέγεται 'το παιδί μου θα γίνει Επιστήμονας' πιστεύω θα κατευθυνθούν σε τέτοιεε λύσεις Τα πράγματα αλλάζουν απο εποχή σε εποχή.
-
Την ξαναβαρύνατε πολύ την συζήτηση . Ευτυχώς που είπατε γιά τον τέλειο υποψήφιο φοιτητή και πεθάναμε στα γέλια . Βλέπεις η ηλικία μου έχει παιδιά στη φάση αυτή +/- και μόνο έτσι δεν είναι . Τα πιό πολλά γιά να μην πώ όλα δεν ξέρουνε τι τους αρέσει . Ευτυχώς το σύστημα των εξετάσεων τώρα τους βοηθάει μιά και πρώτα γράφουν και παίρνουν βαθμούς και μετά δηλώνουν , ενω εμείς πρώτα δηλώναμε και μετά γράφαμε και την πατάγαμε .
Ο χρήστης skye έγραψε:
εγω παντως δηλωνω ευθαρσως οτι θα προτιμουσα να ειμαι δικηγορακος της φαπας κ της πεινας απο υδραυλικος χωρις φαπα κ πεινα. ειναι τετοιο το κερδος της ακαδημαϊκης εμπειριας (για μενα) που δεν το αλλαζω με τιποτα. γι'αυτο αλλωστε θα πεθανω κ θα ειμαι ακομα φοιτητης, με τον ενα ή τον αλλο τροποΕγώ πάντως δηλώνω ότι θα ήθελα να ξαναήμουν φοιτητής με την τότε ηλικία γιατί ήταν τα καλύτερα μου χρόνια Δυστυχώς επρεπε να προχωρήσω , βλέπεις τότε δεν σε έπειρνε να ζείς μέχρι τα 30 χαλαρός και όσοι το κάνανε τους έκραζε ο κόσμος .
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
Δεν γίνεται να είναι όλοι σπουδαγμένοι, όλοι επιστήμονες, κ.λπ.
Υπάρχουν και άλλα επαγγέλματα, τα οποία είναι και αυτά επικερδή και δεν είναι ντροπή...
Χίλιες φορές υδραυλικός, παρά δικηγοράκος της φάπας και της πείνας.....
Εγώ αμα δεν έμπαινα στην σχολή που ήθελα, θα πήγαινα να αναζητησω κάπου εκεί πάντως την τύχη μου....
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
(τα υπολοιπα νομιζω απαντηθηκαν)Ασχετο..
Δε μιλαμε για.. γλωσσομαθεια, μιλαμε για ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ γλωσσολογικη προσεγγιση προφανως. Το αν ειναι ικανοτητα που προϋπαρχει μεσα μας (που οντως οι επιστημονες ετσι πιστευουν) δεν εχει ΚΑΜΙΑ σχεση, γιατι ειτε ειναι μια ικανοτητα που υπαρχει στον ανθρωπο απο τη φυση του ειτε οχι, ο ανθρωπος εχει απο τη φυση του το Διεθνες Φωνητικο Αλφαβητο οσο εχει και τη C++.Ή εχεις μελετησει και ξερεις το ΔΦΑ και το καταλαβαινεις, ή οχι.
Αν ξερεις το ΔΦΑ θα μπορεις να ξερεις τα φωνηεντα που υπαρχουν στα αλβανικα, τα κινεζικα, τα σουαχιλι κοκ (οταν τα δεις γραμμενα σε ΔΦΑ). Αν ξερεις απλως τα Ολλανδικα φωνηεντα θα πρεπει να μυρισεις τα νυχια σου για να μαντεψεις τα αλβανικα, τα κινεζικα και τα σουαχιλι. Η φυσικη ικανοτητα/προδιαθεση της γλωσσας και της ομιλιας δε σημαινει ικανοτητα να κατανοεις ή να περιγραφεις επιστημονικα καθε γλωσσα, οπως η ικανοτητα του να περπατας δε σημαινει ικανοτητα να εξηγησεις τις φυσικες δυναμεις που ασκουνται στο περπατημα.Καλα δε ζητησα και απαντηση σε ολα ουτε και υπαρχει τετοια αναγκη νομιζω.Φιλικα μιλαμε.
Ειδικα για τη γλωσσα παντως δεν θα μου γυρισεις ευκολα το κεφαλι,καθως η συγχρονη ψυχολογια υποστηριζει πως η ανθρωποτητα εχει εμφυτες τις εννοιες του υποκειμενου,ρηματος,αντικειμενου κτλ.Τωρα αν εχει και τις int και return δεν γνωριζω.Ακομη οι ανθρωποι μαθαιναν ανοικιες σ'αυτους γλωσες αιωνες πριν το ΔΦΑ ή το Στρατηγακη.Και υσικα κι εγω αναφερομαι στη απλη εκμαθηση και μηχανικη χρηση της γλωσσας και οχι στην εις βαθος μελετη της που αποτελει εργο του γλωσσολογου και εχει εντελως διαφορετικο αντικειμενο.
καμια σχεση. απλως η αδερφη μου ειχε μπει στο νοημα κ δεν της ηταν κατι το ιδιαιτερο να μαθει μια αγνωστη γλωσσα προγραμματισμου που χρησιμοποιει φορμες που της ηταν γνωριμες. κοινως οταν αρχισε να διαβαζει για τη java ειχε ηδη καταλαβει 'τι συμβαινει'
Αγνωστη?Μα και η Java αντικειμενοστρεφης δεν ειναι?Μεγαλυτερη αξια γενικευσης θα ειχε ενα παραδειγμα οπoυ η αδερφη σου θα μαθαινε εξισου ευκολα μια γλωσσα που θα ειχε διαφορετικα χαρ/κα,αξιοποιωντας απλα τις βασικες αρχες του προγραμματισμου που κατειχε.Και παλι να τονισω πως δεν διαφωνουμε περα απο το χρονολογικο πλαισιο.Ο αγγειοπλαστικος π.χ δεν μπορει σε 3 μερες να χειρουργει καταγματα.(παλι ασχετο? )
-
Επειδή αναφέρθηκαν παραπάνω τα 'ερασμάκια'. Αντίθετα με το αναμενόμενο, έχουμε μερικά στο Τμήμα )και μάλιστα ο τελευταίος που ήρθε (εξ Ισπανίας) κάθε άλλο παρά για sss πήγαινε). Μέσα από τα παιδιά αυτά -όπως και με αυτούς που ακολουθούν την αντίστροφη πορεία- 'μάθαμε' αρκετά πράγματα. Για παράδειγμα, (αναφέρομαι στο δικό μου αντικείμενο) είδαμε την υπεροχή των 'δικών' μας σε θεωρητικό υπόβαθρο, αλλά την ολοφάνερη υστέρησή τους στο 'πρακτικό' κομμάτι. Παράλληλα, καταλάβαμε καλύτερα (αν και αυτό δε χρειαζόνταν εράσμους για να το αντιληφθείς) το τί σημαίνει ο φοιτητής να ακολουθεί ένα ορθολογικό, σωστά δομημένο, στοχοθετημένο πρόγραμμα σπουδών. (Εδώ απλά να αναφέρω ότι στα πλαίσια του προηγούμενου ΕΠΕΑΕΚ, κάποια Τμήματα ή Σχολές αποφάσισαν την αναμόρφωση του προγράμματος σπουδών τους: σε πολλές περιπτώσεις, όπως δυστυχώς σε αυτή του δικού μου Τμήματος, το νέο πρόγραμμα που προέκυψε ήταν από αλλοπρόσαλλο έως ανεφάρμοστο, με ό,τι συνεπάγεται αυτό στην ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης.)
Α, θα μας ορίσει κάποιος τελικά την έννοια του Επιστήμονα?
-
Επιστήμονας είναι αυτός που θεραπεύει την επιστήμη . Ως θεραπεία ορίζεται και η εφαρμογή της και η προαγωγή της , γιατί και γιά τα δύο χρειάζεται επιστημονικό υπόβαθρο . Η προαγωγή της μπορεί να γίνει ερευνητικά μέσω εξειδικευμένων σπουδών , αλλά και παραγωγικά με βάσει την εμπειρία και την παρατήρηση .
-
μια πολύ ενδιαφέρουσα έρευνα του ΙΟΥ για τα κολέγια
http://www.iospress.gr/ios2009/ios20090913.htm
σταχυολογώ το κάτωθι, το οποίο το είχα επισημάνει κάπου νωρίτερα
Ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Κολεγίων είχε αναφέρει στη Βουλή: 'εκτός από ένα 'αμερικάνικο κολέγιο', που εμείς, που είμαστε στην αγορά, γνωρίζουμε ότι, αν εφαρμοστεί αυτός ο νόμος, δεν θα λειτουργεί την επόμενη μέρα, δεν υπάρχει κανένα κολέγιο στην Ελλάδα, το οποίο να δίνει σπουδές μηχανικών... Επομένως δεν υπάρχουν μηχανικοί στα κολέγια'. Τίποτα δεν έχει αλλάξει, δεδομένου ότι κανένα κολέγιο δεν έχει πάρει άδεια λειτουργίας.
αν διαβάζει ο koutsan ίσως θα μπορούσε να μας πεί περι IdEF?
Ανάλογα, ένα άλλο 'Κολέγιο', το 'γαλλικό' IdEF, πλασάρει τις 'Πρώτες αναγνωρισμένες ευρωπαϊκές νομικές σπουδές στην Ελλάδα με άμεση εγγραφή στο ΔΣΑ'
-
Και το αποχαιρετιστήριο της ΝΔ στην παιδεία, δια χειρός άρη
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=244
να δούμε, θα έχουν τα κότσια να τα ακυρώσουν, ή θα υποκύψουν κι αυτοί στις πιέσεις...
-
Μ'αρεσει που δεν εισαι σιγουρος τι θα γινει
-
Δε νομίζω να γουστάρει να έχει με το καλημέρα καταλήψεις
εν τω μεταξύ αρκετοί που κόπτονταν για άδειες (φυτιλάς κλπ) ήταν κυρίως με τους υμέτερους, οπότε το έργο του ίσως να είναι ευκολότερο(θα το πλασάρει και ως κίνηση καλής θέλησης, τελικά μπορεί να μην θέλει και τόσο κότσια για να το κάνει )
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Δε νομίζω να γουστάρει να έχει με το καλημέρα καταλήψεις
εν τω μεταξύ αρκετοί που κόπτονταν για άδειες (φυτιλάς κλπ) ήταν κυρίως με τους υμέτερους, οπότε το έργο του ίσως να είναι ευκολότερο(θα το πλασάρει και ως κίνηση καλής θέλησης, τελικά μπορεί να μην θέλει και τόσο κότσια για να το κάνει )
Καταληψεις εεε? Βουτυρο στο ψωμι των Αγγλων, Γαλλων, Πορτογάλλων και των παραρτηματων τους! Ας τις κάνουν... οι ιδιοι οι φοιτητες καταστρέφουν την παιδεία τους... οι ιδιοι εξωθουν σε απαξιωση των κρατικων ιδρυματων με την συμπεριφορα τους! Στο κατω κατω... αν δουλευαν σωστα τα κρατικα ιδρυματα, δεν θα υπηρχε ουσιαστικα χωρος για newcomers.
Και φυσικά το κράτος να μην αποσύρει καμία απόφαση. Και η ιδιωτική εκπαίδευση ειναι δικαίωμα του καθένα και δεν μπορεί το κράτος να το στερήσει απο κανένα. Το κράτος μπορεί ομως να θέσει τους όρους λειτουργίας και τους ελεγκτικούς μηχανισμούς... κοινους για κρατικά και ιδιωτικα ιδρύματα.
-
Διαβασα πριν αρκετες σελιδες οτι 'το θεμα ειναι να υπαρχουν οι σωστοι ελεγκτικοι μηχανισμοι για να ελεγχουν τον τροπο λειτουργιας κ το επιπεδο παρεχομενων σπουδων απο τα ιδιωτικα ιδρυματα', το οποιο ειναι σωστο.
Επειδη δεν διαβασα ολες τις υπολοιπες σελιδες, ρωτησε κανεις ποιοι ελεγκτικοι μηχανισμοι υπαρχουν αντιστοιχα για τα δημοσια ιδρυματα? Ή θεωρειτε οτι αυτα δεν χρειαζεται να ελεγχονται ως προς τα παραπανω? Κ αν ναι, γιατι? Επειδη ειναι δεδομενο οτι ό΄τι ειναι δημοσιο ειναι υψηλης ποιοτητας?
ΥΓ Αλλα τι ρωταω, εδω εχουμε ασυλο, ελεγχο στις σπουδες θα κανουν? ...
-
Ευτυχώς το καθηγητικό κατεστημένο πνέει τα λοίσθια . Ο ντόρος είναι να μην χαθούν τα λεφτά των μελετών της ΕΕ , των συμβουλών και γενικά τα οφέλη που υπάρχουν περί τον τίτλο του καθηγητή . Ασε που θα σπάσει και το κομματικό κύκλωμα που τους διορίζει .
-
Καλά, είναι προφανές ότι έχετε μεσάνυχτα για τα κολέγια στην ελλάδα, μπείτε στον κόπο και διαβάστε λιγάκι και μετά αν έχετε να πείτε κάτι το συζητάμε
Τα απαραίτητα μπορείτε να τα βρείτε λίγες σελίδες νωρίτερα
-
Μα τα κολλέγια θα ξεκινήσουν μπουρδέλλα , αλλά λόγω του ανταγωνισμού μπορούν να φτιαχτούν γιατί οι πελάτες θα φύγουν . Τα δημόσια είναι μπουρδέλλα και όσο υπάρχει το πολιτικό , κομματικό και οικονομικό κατεστημένο θα παραμείνουν . Με την ύπαρξη των κολλεγίων αρχικά θα πάψουν να έχουν φοιτητές τα επαρχιακά πανεπιστήμια , αργότερα και τα κεντρικά . Αλλωστε επειδή ο έλληνας είνα διατεθειμένος να πληρώσει πολλά γιά μούρη , είναι οικονομικά βιώσιμο ένα επώνυμο πανεπιστήμιο του εξωτερικού να ιδρύσει ένα κολλέγιο εδώ και άσε μετά τους κομματικούς χαβαλέδες που παριστάνουν τους ταγούς των πανεπιστημιών να ψάχνουν την μπάλλα .
Περί Σπουδών