-
Και φαντάσου να.. καληνυχτίζουν και την παρέα μετά
-
Ο χρήστης dimik έγραψε:
Φιλε εδωσες 50 ευρω σε αυτους αλλα ο μπαρμπα μητσος σου αλλαξε τα λαδια. Ο αρχιμηχανικος, ποσο 'αρχι' ειναι δεν το καταλαβαινεις τωρα. Τετοιες περιπτωσεις με ολοκαινουριο αμαξι ειναι για αυτους οτι πρεπει να προβαλουν καλη θεληση και χαμογελα,βιτρινα δηλαδη. Στα δυσκολα τα θελω αυτα εγω. Ασε και τους εχω μαθει χρονια τωρα.
Καλα κανεις και μας λες τις καλες σου εντυπωσεις αλλα οχι και να λες 'και λιγα πηραν' για μια αλλαγη λαδιων! Ναι ναι ξερω σφιξαν και τις βιδες απο κατω εργοστασιακα με ροποκλειδα...Δεν διαφωνώ στα περι μπαρμπα Μήτσου κλπ αλλά όταν εγώ παίρνω 60-80 € ανα ώρα εργασίας στην δουλειά μου (τεχνικός Η/Υ) βάση τιμολογιακής πολιτικής της εταιρείας μου, δεν μπορώ να πω ότι 30€ χρέωση εργασίας για αλλαγή λαδιών είναι ακριβά.
Στην Ελλάδα βλέπεις συνηθίζεται να πουλάμε αέρα κοπανιστό.... φυσιολογική τιμή θα ήταν τα 10-15 €.
βασικα δε καταλαβαινω γιατι ο κοσμος δε φτιαχνει μονος του τα pc του και καλα οι πιο μεγαλοι, βλεπω νεα παιδια να μην καταλαβαινουν το χριστο τους και να γινονται φορτωμα σε μας που ξερουμε 2-3 πραγματα (τεχνικο φυσικα για κανενα λογο) επειδη το ψαξαμε λιγο το θεμα...
εχω βαρεθει να περναω windows
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Σα να λέμε 30e για να σου αλλάξει ο ηλεκτρολόγος μια λάμπα στο σπίτι σου.Γιατί, πιστεύεις ότι θα σου ζητήσει λιγότερα;
Η παροχή υπηρεσίας χρεώνεται πάντα πολύ γιατί η δικιά σου εργατοώρα καλύπτει και το 'κόστος' του υπαλλήλου όταν δεν έχει με ποιο αμάξι, Η/Υ, κτλ να ασχοληθεί αλλά παρόλα αυτά θα πληρωθεί από την εταιρία του. Φυσικά υπάρχουν και υπερβολές...
-
Και καλά, ο ηλεκτρολόγος θα έχει τα έξοδα μετακίνησης προς το σπίτι σου. Εδώ είναι σα να του πηγαίνεις το φωτιστικό στο εργαστήριο του και να στην αλλάζει εκεί.
-
ξέρετε πόσο μπορεί να στοιχήσει το 2ο σέρβις του Qashqai;
σας ευχαριστώ...
-
Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
Και φαντάσου να.. καληνυχτίζουν και την παρέα μετάΓιαυτό καλύτερα να πάς σε ταβέρνα. Μπορεί να μή γαμήσεις αλλά τουλάχιστον θα είσαι με γεμάτο το στομάχι. Και έρχεται και πιό οικονομικά.
-
μολις πηρα το passat 1.4t απο σερβις .
26777 τα χιλιομετρα.
σερβις στην τριπολη στη αντιπροσωπια.περιεχει το σερβις:
καθαριστικο φρενων.
μια λαμπα πορειας μπροστα αριστερα,ειχε καει.
λαδι κινητηρα 4 lit 15w-40 ( εδω το συζηταμε για το ποιο λαδι ειναι καταληλο για τον κινητηρα αυτο)
φιλτρο καμπινας
φιλτρο λαδιουεβγαλα καρτα καυσαεριων (10 ευρω)
και πληρωσα τελικα για λαδια αφου στην ουσια αυτο εκανε 145,19 ευρω.
χρεωση εργασιας 57,50 με βαση την αποδειξη του.ελεος!!
δηλαδη ενα σερβις ιμαντες κλπ κλπ ποσο στο καλο θα το φτασει?
υπομονη κανα 8αρι μηνες ακομα και μετα μην τον ειδατε. -
Ο χρήστης chrisstyle έγραψε:
μολις πηρα το passat 1.4t απο σερβις .
26777 τα χιλιομετρα.
σερβις στην τριπολη στη αντιπροσωπια.περιεχει το σερβις:
καθαριστικο φρενων.
μια λαμπα πορειας μπροστα αριστερα,ειχε καει.
λαδι κινητηρα 4 lit 15w-40 ( εδω το συζηταμε για το ποιο λαδι ειναι καταληλο για τον κινητηρα αυτο)
φιλτρο καμπινας
φιλτρο λαδιουεβγαλα καρτα καυσαεριων (10 ευρω)
και πληρωσα τελικα για λαδια αφου στην ουσια αυτο εκανε 145,19 ευρω.
χρεωση εργασιας 57,50 με βαση την αποδειξη του.ελεος!!
δηλαδη ενα σερβις ιμαντες κλπ κλπ ποσο στο καλο θα το φτασει?
υπομονη κανα 8αρι μηνες ακομα και μετα μην τον ειδατε.παλι καλα να λες
στη θεσσαλονικη μονο για λαδια,φιλτρο,οπτικους ελεγχους χρεωνουν 150 Εεσυ αλλαξες και ενα φιλτρο καμπινας,εβγαλες και μια καρτα καυσαεριων
βεβαια στο κορσα που εχω,οι ιδιες εργασιες θα κστιζαν 70 Ε,αλλα ειπαμε VAG roules
-
γιατι δε σου εβαλαν 5 w 30?
στα 30.000 παντως αν δε κανω λαθος πρεπει να σου αλλαξουν και φιλτρο βενζινης
αθηνα παντως οπως εγραψα και πιο πισω αλλαγη λαδιου και φιλτρου 58 ευρω και τα λαδια δικα μου ( 5λιτρα χ 13.5 μιας και ειμαι 2λιτρος) τελικη τιμη 125
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
γιατι δε σου εβαλαν 5 w 30?στα 30.000 παντως αν δε κανω λαθος πρεπει να σου αλλαξουν και φιλτρο βενζινης
+1000
5w-30 είναι τα σωστά.
Είχαν περίσευμα φαίνεται...
-
Ο χρήστης doom1983 έγραψε:
μολις πηρα το passat 1.4t απο σερβις .
26777 τα χιλιομετρα.
σερβις στην τριπολη στη αντιπροσωπια.λαδι κινητηρα 4 lit 15w-40 ( εδω το συζηταμε για το ποιο λαδι ειναι καταληλο για τον κινητηρα αυτο)
το λάδι που σου έβαλαν τηρεί την προδιαγραφή 504.00 ??? Από όσο ξέρω για αυτά τα μοτέρ μπαίνει μόνο 5W30 & 5W40.
-
Eκανα το σερβις των 180.000 χιλιομετρων σημερα( οχι σε αντιπροσωπεια βεβαια )
Εχουμε και λεμε απο οσα θυμαμαιΙμαντας,ολα τα φιλτρα,λαδια και φιλτρο λαδιου,μπουζι,λαδια του haldex,καθαρισμα πεταλουδας,τρομπα νερου μεταλικη,χμμμ αυτα θυμαμαι
Στα επιπλεον τωρα
Ακρομπαρα καινουργια,σινεμπλοκ ψαλιδιων και ενα εξαρτημα που ειχε σπασει(η θηκη δεν ξερω πως να το πω ,στην οποια μπαινει το ματσουκι που μετραει τη σταθμη λαδιου)Επισης μου καθαρισε την μηχανη η οποια γυαλιζει τωρα
Συνολο 750 ευρω εκ των οποιον 600 τα ανταλακτικα και 200 η εργασια
Αντιστοιχα στην αντιπροσωπεια μου ζητησαν 800 ευρω χωρις να υπολογισουν τα εξτρα(ακρομπαρα,σινεμπλοκ και τρομπα νερου.) αρα θα φταναμε 1000
-
τι αυτοκινητο? σου εβγαλε τοσα χλμ το turbo και μαλιστα vag (υποπτευομαι) χωρις να σκασει?
τωρα μπορουμε να ειμαστε σιγουροι για την αξιοπιστια των turbo ή να περιμενουμε αλλη μια 10ετια?
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
τι αυτοκινητο? σου εβγαλε τοσα χλμ το turbo και μαλιστα vag (υποπτευομαι) χωρις να σκασει?
Ναι το 4Χ4 TURBO ABT ειναιτωρα μπορουμε να ειμαστε σιγουροι για την αξιοπιστια των turbo ή να περιμενουμε αλλη μια 10ετια?
Αμ το αλλο? 180.000 χιλ και δεν εχω αλαξει σκαστρα (εκεινη την χαρτινη μαμα της πλακας εχει ακομα )
-
η τουρμπινα ποσο σου κρατησε? μη μου πεις οτι εχεις ακομα την ιδια!!
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
η τουρμπινα ποσο σου κρατησε? μη μου πεις οτι εχεις ακομα την ιδια!!Δεν νομιζω να χαλανε τοσο γρηγορα οι τουρμπινες.Με σωστους ρυθμους κινησης κραταει οσο και η μηχανη του αυτοκινητου.Αντε να κανεις καμια επισκευη το πολυ πολυ καπου ανα 200.000χλμ. Αυτα απο εμπειριες γνωστων μου αλλα και πολυετη χρηση δικη μου σε τουρμπο ντηζελ.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
η τουρμπινα ποσο σου κρατησε? μη μου πεις οτι εχεις ακομα την ιδια!!
Δεν νομιζω να χαλανε τοσο γρηγορα οι τουρμπινες.Με σωστους ρυθμους κινησης κραταει οσο και η μηχανη του αυτοκινητου.Αντε να κανεις καμια επισκευη το πολυ πολυ καπου ανα 200.000χλμ. Αυτα απο εμπειριες γνωστων μου αλλα και πολυετη χρηση δικη μου σε τουρμπο ντηζελ.
αυτο αν εχεις κανα passat με 150 αλογα ή γενικα τουρμπο που δουλευει χαλαρα..
ρωτησα τον συγκεκριμενο γιατι εχει προγραμμα (αν καταλαβα καλα απο το ABT)οταν η τουρμπινα δουλευει μεγαλες πιεσεις και το αυτοκινητο πιεζεται πιο συχνα τα παιζει και πιο γρηγορα λογικο δεν ειναι?
φιλος μου με παλιο s3 στα 130.000 χλμ ειχε θεμα ενω σε passat 150αρι στα 200.000 + η τουρμπινα του παραμενει μια χαρα (την ανοιξαν και την ειδαν για αυτο λεω, επειδη θελησαν να την αλλαξουν με μεγαλυτερη)τα ντιζελ ειναι ο παραδεισος της μακροζωιας
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
η τουρμπινα ποσο σου κρατησε? μη μου πεις οτι εχεις ακομα την ιδια!!
Δεν νομιζω να χαλανε τοσο γρηγορα οι τουρμπινες.Με σωστους ρυθμους κινησης κραταει οσο και η μηχανη του αυτοκινητου.Αντε να κανεις καμια επισκευη το πολυ πολυ καπου ανα 200.000χλμ. Αυτα απο εμπειριες γνωστων μου αλλα και πολυετη χρηση δικη μου σε τουρμπο ντηζελ.
αυτο αν εχεις κανα passat με 150 αλογα ή γενικα τουρμπο που δουλευει χαλαρα..
ρωτησα τον συγκεκριμενο γιατι εχει προγραμμα (αν καταλαβα καλα απο το ABT)οταν η τουρμπινα δουλευει μεγαλες πιεσεις και το αυτοκινητο πιεζεται πιο συχνα τα παιζει και πιο γρηγορα λογικο δεν ειναι?
φιλος μου με παλιο s3 στα 130.000 χλμ ειχε θεμα ενω σε passat 150αρι στα 200.000 + η τουρμπινα του παραμενει μια χαρα (την ανοιξαν και την ειδαν για αυτο λεω, επειδη θελησαν να την αλλαξουν με μεγαλυτερη)Μια χαρα ειναι η τουρμπινα φιλε μου.Και να σκεφτεις οτι το δικο μου ΑΒΤ πολυ περιεργως(σε συνομιλιες με παιδια που ειχαν και αυτα ΑΒΤ) δουλευει με 1,4 over και 1.1 σταθερη
Και γενικα δεν του φερομαι και με τον καλυτερο τροπο(πχ οταν φτανω καπου ζητημα να περιμενω 15 δευτερολεπτα για να σβησω την μηχανη )
Επειδη παντως το αμαξι μου αρεσει πολυ+ την γενικη αφραγκια που εχω ,σκοπευω να το κρατησω εωςοτου κανει καμια 300αρια χιλιαδες χιλιομετρα -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
γιατι δε σου εβαλαν 5 w 30?στα 30.000 παντως αν δε κανω λαθος πρεπει να σου αλλαξουν και φιλτρο βενζινης
αθηνα παντως οπως εγραψα και πιο πισω αλλαγη λαδιου και φιλτρου 58 ευρω και τα λαδια δικα μου ( 5λιτρα χ 13.5 μιας και ειμαι 2λιτρος) τελικη τιμη 125
Πήγες δικά σου λάδια και πλήρωσες όσα πληρώνω εγώ χωρίς να τους πάω δικά μου λάδια; Τότε τι κέρδισες;
Σύνολο είχα πληρώσει 126 €
Η χρέωση ήταν 22,38 € για εργασία (με φπα) και άλλα 104 € για λάδια (τα καλά Castrol) και φίλτρο. Επίσης μου καθάρισαν τη μηχανή (χωρίς να το ζητήσω) και έλεγξαν και μου έσφιξαν όλες τις βίδες και τους συνδέσμους από κάτω.
-
ωραια πες μου το συνεργειο σου τοτε!
εγω εμπλεξε με karentaδες και οσο ειμαι στη εγγυηση θα τους τρωω στη μαπα, μετα εχω αλλες εναλλακτικες..
Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?