Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?
    • 1
    • 2
    • 102
    • 103
    • 104
    • 105
    • 106
    • 368
    • 369
    • 104 / 369
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    82
    7362
    195745
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • bassstarlet
      bassstarlet last edited by

      Και φαντάσου να.. καληνυχτίζουν και την παρέα μετά

      «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Q
        qsisvts last edited by

        Ο χρήστης dimik έγραψε:

        Φιλε εδωσες 50 ευρω σε αυτους αλλα ο μπαρμπα μητσος σου αλλαξε τα λαδια. Ο αρχιμηχανικος, ποσο 'αρχι' ειναι δεν το καταλαβαινεις τωρα. Τετοιες περιπτωσεις με ολοκαινουριο αμαξι ειναι για αυτους οτι πρεπει να προβαλουν καλη θεληση και χαμογελα,βιτρινα δηλαδη. Στα δυσκολα τα θελω αυτα εγω. Ασε και τους εχω μαθει χρονια τωρα.
        Καλα κανεις και μας λες τις καλες σου εντυπωσεις αλλα οχι και να λες 'και λιγα πηραν' για μια αλλαγη λαδιων! Ναι ναι ξερω σφιξαν και τις βιδες απο κατω εργοστασιακα με ροποκλειδα...

        Δεν διαφωνώ στα περι μπαρμπα Μήτσου κλπ αλλά όταν εγώ παίρνω 60-80 € ανα ώρα εργασίας στην δουλειά μου (τεχνικός Η/Υ) βάση τιμολογιακής πολιτικής της εταιρείας μου, δεν μπορώ να πω ότι 30€ χρέωση εργασίας για αλλαγή λαδιών είναι ακριβά.

        Στην Ελλάδα βλέπεις συνηθίζεται να πουλάμε αέρα κοπανιστό.... φυσιολογική τιμή θα ήταν τα 10-15 €.

        βασικα δε καταλαβαινω γιατι ο κοσμος δε φτιαχνει μονος του τα pc του και καλα οι πιο μεγαλοι, βλεπω νεα παιδια να μην καταλαβαινουν το χριστο τους και να γινονται φορτωμα σε μας που ξερουμε 2-3 πραγματα (τεχνικο φυσικα για κανενα λογο) επειδη το ψαξαμε λιγο το θεμα...

        εχω βαρεθει να περναω windows

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          aserf last edited by

          Ο χρήστης mousatos έγραψε:
          Σα να λέμε 30e για να σου αλλάξει ο ηλεκτρολόγος μια λάμπα στο σπίτι σου.

          Γιατί, πιστεύεις ότι θα σου ζητήσει λιγότερα;

          Η παροχή υπηρεσίας χρεώνεται πάντα πολύ γιατί η δικιά σου εργατοώρα καλύπτει και το 'κόστος' του υπαλλήλου όταν δεν έχει με ποιο αμάξι, Η/Υ, κτλ να ασχοληθεί αλλά παρόλα αυτά θα πληρωθεί από την εταιρία του. Φυσικά υπάρχουν και υπερβολές...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • xenos
            xenos last edited by

            Και καλά, ο ηλεκτρολόγος θα έχει τα έξοδα μετακίνησης προς το σπίτι σου. Εδώ είναι σα να του πηγαίνεις το φωτιστικό στο εργαστήριο του και να στην αλλάζει εκεί.

            Φληναφήματα και πομφόλυγες...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • E
              enwtikos13 last edited by

              ξέρετε πόσο μπορεί να στοιχήσει το 2ο σέρβις του Qashqai;

              σας ευχαριστώ...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dog80 last edited by

                Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
                Και φαντάσου να.. καληνυχτίζουν και την παρέα μετά

                Γιαυτό καλύτερα να πάς σε ταβέρνα. Μπορεί να μή γαμήσεις αλλά τουλάχιστον θα είσαι με γεμάτο το στομάχι. Και έρχεται και πιό οικονομικά.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  chrisstyle last edited by

                  μολις πηρα το passat 1.4t απο σερβις .
                  26777 τα χιλιομετρα.
                  σερβις στην τριπολη στη αντιπροσωπια.

                  περιεχει το σερβις:
                  καθαριστικο φρενων.
                  μια λαμπα πορειας μπροστα αριστερα,ειχε καει.
                  λαδι κινητηρα 4 lit 15w-40 ( εδω το συζηταμε για το ποιο λαδι ειναι καταληλο για τον κινητηρα αυτο)
                  φιλτρο καμπινας
                  φιλτρο λαδιου

                  εβγαλα καρτα καυσαεριων (10 ευρω)

                  και πληρωσα τελικα για λαδια αφου στην ουσια αυτο εκανε 145,19 ευρω.
                  χρεωση εργασιας 57,50 με βαση την αποδειξη του.

                  ελεος!!
                  δηλαδη ενα σερβις ιμαντες κλπ κλπ ποσο στο καλο θα το φτασει?
                  υπομονη κανα 8αρι μηνες ακομα και μετα μην τον ειδατε.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    doom1983 last edited by

                    Ο χρήστης chrisstyle έγραψε:
                    μολις πηρα το passat 1.4t απο σερβις .
                    26777 τα χιλιομετρα.
                    σερβις στην τριπολη στη αντιπροσωπια.

                    περιεχει το σερβις:
                    καθαριστικο φρενων.
                    μια λαμπα πορειας μπροστα αριστερα,ειχε καει.
                    λαδι κινητηρα 4 lit 15w-40 ( εδω το συζηταμε για το ποιο λαδι ειναι καταληλο για τον κινητηρα αυτο)
                    φιλτρο καμπινας
                    φιλτρο λαδιου

                    εβγαλα καρτα καυσαεριων (10 ευρω)

                    και πληρωσα τελικα για λαδια αφου στην ουσια αυτο εκανε 145,19 ευρω.
                    χρεωση εργασιας 57,50 με βαση την αποδειξη του.

                    ελεος!!
                    δηλαδη ενα σερβις ιμαντες κλπ κλπ ποσο στο καλο θα το φτασει?
                    υπομονη κανα 8αρι μηνες ακομα και μετα μην τον ειδατε.

                    παλι καλα να λες
                    στη θεσσαλονικη μονο για λαδια,φιλτρο,οπτικους ελεγχους χρεωνουν 150 Ε

                    εσυ αλλαξες και ενα φιλτρο καμπινας,εβγαλες και μια καρτα καυσαεριων

                    βεβαια στο κορσα που εχω,οι ιδιες εργασιες θα κστιζαν 70 Ε,αλλα ειπαμε VAG roules

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Q
                      qsisvts last edited by

                      γιατι δε σου εβαλαν 5 w 30?

                      στα 30.000 παντως αν δε κανω λαθος πρεπει να σου αλλαξουν και φιλτρο βενζινης

                      αθηνα παντως οπως εγραψα και πιο πισω αλλαγη λαδιου και φιλτρου 58 ευρω και τα λαδια δικα μου ( 5λιτρα χ 13.5 μιας και ειμαι 2λιτρος) τελικη τιμη 125

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dimik last edited by

                        Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                        γιατι δε σου εβαλαν 5 w 30?

                        στα 30.000 παντως αν δε κανω λαθος πρεπει να σου αλλαξουν και φιλτρο βενζινης

                        +1000

                        5w-30 είναι τα σωστά.

                        Είχαν περίσευμα φαίνεται...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • elteo
                          elteo last edited by

                          Ο χρήστης doom1983 έγραψε:

                          μολις πηρα το passat 1.4t απο σερβις .
                          26777 τα χιλιομετρα.
                          σερβις στην τριπολη στη αντιπροσωπια.

                          λαδι κινητηρα 4 lit 15w-40 ( εδω το συζηταμε για το ποιο λαδι ειναι καταληλο για τον κινητηρα αυτο)

                          το λάδι που σου έβαλαν τηρεί την προδιαγραφή 504.00 ??? Από όσο ξέρω για αυτά τα μοτέρ μπαίνει μόνο 5W30 & 5W40.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • B
                            bujinkan last edited by

                            Eκανα το σερβις των 180.000 χιλιομετρων σημερα( οχι σε αντιπροσωπεια βεβαια )
                            Εχουμε και λεμε απο οσα θυμαμαι

                            Ιμαντας,ολα τα φιλτρα,λαδια και φιλτρο λαδιου,μπουζι,λαδια του haldex,καθαρισμα πεταλουδας,τρομπα νερου μεταλικη,χμμμ αυτα θυμαμαι
                            Στα επιπλεον τωρα
                            Ακρομπαρα καινουργια,σινεμπλοκ ψαλιδιων και ενα εξαρτημα που ειχε σπασει(η θηκη δεν ξερω πως να το πω ,στην οποια μπαινει το ματσουκι που μετραει τη σταθμη λαδιου)

                            Επισης μου καθαρισε την μηχανη η οποια γυαλιζει τωρα

                            Συνολο 750 ευρω εκ των οποιον 600 τα ανταλακτικα και 200 η εργασια

                            Αντιστοιχα στην αντιπροσωπεια μου ζητησαν 800 ευρω χωρις να υπολογισουν τα εξτρα(ακρομπαρα,σινεμπλοκ και τρομπα νερου.) αρα θα φταναμε 1000

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • Q
                              qsisvts last edited by

                              τι αυτοκινητο? σου εβγαλε τοσα χλμ το turbo και μαλιστα vag (υποπτευομαι) χωρις να σκασει?

                              τωρα μπορουμε να ειμαστε σιγουροι για την αξιοπιστια των turbo ή να περιμενουμε αλλη μια 10ετια?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • B
                                bujinkan last edited by

                                Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                                τι αυτοκινητο? σου εβγαλε τοσα χλμ το turbo και μαλιστα vag (υποπτευομαι) χωρις να σκασει?
                                Ναι το 4Χ4 TURBO ABT ειναι

                                τωρα μπορουμε να ειμαστε σιγουροι για την αξιοπιστια των turbo ή να περιμενουμε αλλη μια 10ετια?

                                Αμ το αλλο? 180.000 χιλ και δεν εχω αλαξει σκαστρα (εκεινη την χαρτινη μαμα της πλακας εχει ακομα )

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Q
                                  qsisvts last edited by

                                  η τουρμπινα ποσο σου κρατησε? μη μου πεις οτι εχεις ακομα την ιδια!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    cson last edited by

                                    Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                                    η τουρμπινα ποσο σου κρατησε? μη μου πεις οτι εχεις ακομα την ιδια!!

                                    Δεν νομιζω να χαλανε τοσο γρηγορα οι τουρμπινες.Με σωστους ρυθμους κινησης κραταει οσο και η μηχανη του αυτοκινητου.Αντε να κανεις καμια επισκευη το πολυ πολυ καπου ανα 200.000χλμ. Αυτα απο εμπειριες γνωστων μου αλλα και πολυετη χρηση δικη μου σε τουρμπο ντηζελ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • Q
                                      qsisvts last edited by

                                      Ο χρήστης cson έγραψε:

                                      η τουρμπινα ποσο σου κρατησε? μη μου πεις οτι εχεις ακομα την ιδια!!

                                      Δεν νομιζω να χαλανε τοσο γρηγορα οι τουρμπινες.Με σωστους ρυθμους κινησης κραταει οσο και η μηχανη του αυτοκινητου.Αντε να κανεις καμια επισκευη το πολυ πολυ καπου ανα 200.000χλμ. Αυτα απο εμπειριες γνωστων μου αλλα και πολυετη χρηση δικη μου σε τουρμπο ντηζελ.

                                      αυτο αν εχεις κανα passat με 150 αλογα ή γενικα τουρμπο που δουλευει χαλαρα..
                                      ρωτησα τον συγκεκριμενο γιατι εχει προγραμμα (αν καταλαβα καλα απο το ABT)

                                      οταν η τουρμπινα δουλευει μεγαλες πιεσεις και το αυτοκινητο πιεζεται πιο συχνα τα παιζει και πιο γρηγορα λογικο δεν ειναι?
                                      φιλος μου με παλιο s3 στα 130.000 χλμ ειχε θεμα ενω σε passat 150αρι στα 200.000 + η τουρμπινα του παραμενει μια χαρα (την ανοιξαν και την ειδαν για αυτο λεω, επειδη θελησαν να την αλλαξουν με μεγαλυτερη)

                                      τα ντιζελ ειναι ο παραδεισος της μακροζωιας

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • B
                                        bujinkan last edited by

                                        Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                                        η τουρμπινα ποσο σου κρατησε? μη μου πεις οτι εχεις ακομα την ιδια!!

                                        Δεν νομιζω να χαλανε τοσο γρηγορα οι τουρμπινες.Με σωστους ρυθμους κινησης κραταει οσο και η μηχανη του αυτοκινητου.Αντε να κανεις καμια επισκευη το πολυ πολυ καπου ανα 200.000χλμ. Αυτα απο εμπειριες γνωστων μου αλλα και πολυετη χρηση δικη μου σε τουρμπο ντηζελ.

                                        αυτο αν εχεις κανα passat με 150 αλογα ή γενικα τουρμπο που δουλευει χαλαρα..
                                        ρωτησα τον συγκεκριμενο γιατι εχει προγραμμα (αν καταλαβα καλα απο το ABT)

                                        οταν η τουρμπινα δουλευει μεγαλες πιεσεις και το αυτοκινητο πιεζεται πιο συχνα τα παιζει και πιο γρηγορα λογικο δεν ειναι?
                                        φιλος μου με παλιο s3 στα 130.000 χλμ ειχε θεμα ενω σε passat 150αρι στα 200.000 + η τουρμπινα του παραμενει μια χαρα (την ανοιξαν και την ειδαν για αυτο λεω, επειδη θελησαν να την αλλαξουν με μεγαλυτερη)

                                        Μια χαρα ειναι η τουρμπινα φιλε μου.Και να σκεφτεις οτι το δικο μου ΑΒΤ πολυ περιεργως(σε συνομιλιες με παιδια που ειχαν και αυτα ΑΒΤ) δουλευει με 1,4 over και 1.1 σταθερη
                                        Και γενικα δεν του φερομαι και με τον καλυτερο τροπο(πχ οταν φτανω καπου ζητημα να περιμενω 15 δευτερολεπτα για να σβησω την μηχανη )
                                        Επειδη παντως το αμαξι μου αρεσει πολυ+ την γενικη αφραγκια που εχω ,σκοπευω να το κρατησω εωςοτου κανει καμια 300αρια χιλιαδες χιλιομετρα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • V
                                          vasgti last edited by

                                          Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                                          γιατι δε σου εβαλαν 5 w 30?

                                          στα 30.000 παντως αν δε κανω λαθος πρεπει να σου αλλαξουν και φιλτρο βενζινης

                                          αθηνα παντως οπως εγραψα και πιο πισω αλλαγη λαδιου και φιλτρου 58 ευρω και τα λαδια δικα μου ( 5λιτρα χ 13.5 μιας και ειμαι 2λιτρος) τελικη τιμη 125

                                          Πήγες δικά σου λάδια και πλήρωσες όσα πληρώνω εγώ χωρίς να τους πάω δικά μου λάδια; Τότε τι κέρδισες;

                                          Σύνολο είχα πληρώσει 126 €

                                          Η χρέωση ήταν 22,38 € για εργασία (με φπα) και άλλα 104 € για λάδια (τα καλά Castrol) και φίλτρο. Επίσης μου καθάρισαν τη μηχανή (χωρίς να το ζητήσω) και έλεγξαν και μου έσφιξαν όλες τις βίδες και τους συνδέσμους από κάτω.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • Q
                                            qsisvts last edited by

                                            ωραια πες μου το συνεργειο σου τοτε!

                                            εγω εμπλεξε με karentaδες και οσο ειμαι στη εγγυηση θα τους τρωω στη μαπα, μετα εχω αλλες εναλλακτικες..

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 102
                                            • 103
                                            • 104
                                            • 105
                                            • 106
                                            • 368
                                            • 369
                                            • 104 / 369
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr