Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ZR1
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ZR1
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 6 / 7
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    28
    136
    696
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nick-k last edited by

      ZR1 Laps Laguna Seca!

      Youtube Video

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mikegr last edited by

        Ο χρήστης Nick-K έγραψε:
        ZR1 Laps Laguna Seca!

        Youtube Video

        Η motortrend ανηκει στην GM οποτε τα βιντεακια της ειναι λιγο προπαγανδιστικα.
        παντως ειναι κουκλα, στριγγλα και τα κανει ολα...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nick-k last edited by

          Κι εμένα μου αρέσει πολύ η συγκεκριμένη!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            spyridon-stathakis last edited by

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Z
              zx-lover last edited by

              Ο χρήστης mikegr έγραψε:

              ZR1 Laps Laguna Seca!

              Youtube Video

              Η motortrend ανηκει στην GM οποτε τα βιντεακια της ειναι λιγο προπαγανδιστικα.
              παντως ειναι κουκλα, στριγγλα και τα κανει ολα...

              Συμφωνω απολυτα αλλα ο οδηγος μετα δεν ειπε και τα καλυτερα οσον αφορα την συμπεριφορα της...Απο αποψη πληροφορησης πασχει ειπε ειδικα συγκρινομενο με το Αudi R8...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                spyridon-stathakis last edited by

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Έχει και 220 άλογα παραπάνω... στην ευθεία μόνο καλύπτει ΠΟΛΥ χρόνο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mikegr last edited by

                    εχει τεραστια ροπη βασικα που τη βοηθαει να γραφει καλους χρονουσ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Βρε μανία με την ροπή... τα εξηγήσαμε πιο πριν... ΔΕΝ λέει τίποτα αυτό το μέγεθος από μόνο του... είναι θέμα καμπύλης ισχύους όλα!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mikegr last edited by

                        μπορεις να το εξηγησεις λιγο αυτο?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Για να εξηγηθεί θέλει ολόκληρη τεχνική ανάλυση και δεν είμαι ο καταλληλότερος να την κάνει. Περιπληπτικά θα σου πω ότι η ισχύς είναι ροπή επί στροφές και είναι το πιο ενδεικτικό μέγεθος (δεν είναι τυχαίο ότι στα φορτηγά η κατηγοριοποίηση γίνεται βάση ισχύος ενώ βασίζουν την ελκτική τους ικανότητα στην ροπή). Η ροπή είναι ένα τεχνικό μέγεθος το οποίο εκφράζει την δύναμη στρέψης του μοτέρ αλλά δεν έχει πρακτική σημασία γιατί φτάνει πολλαπλασιασμένο μέσω του κιβωτίου στους τροχούς. Έτσι χρειαζεται να γνωρίζουμε τις σχέσεις του κιβωτίου και να κάνουμε πολύπλοκες μαθηματικές πράξεις για να δούμε πόση ροπή καταλήγει μέσω των τροχών στον δρόμο. Με το διάγραμμα ισχύος αυτό είναι περιττό καθώς βλέποντας τις στροφές του κινητήρα αφαιρείς τις απώλειες και ξέρεις τι δύναμη περνάει στον δρόμο. Ακόμα πιο πρακτικά, ένα μοτέρ με 20 κιλά ροπής και θεόκοντο σασμάν μπορεί να περνάει περισσότερη ροπή στον δρόμο από ένα άλλο με 30 κιλά και μακριές σχέσεις. Σε αυτή την περίπτωση το κοντό σασμάν το μόνο που χρειάζεται είναι περισσότερες σχέσεις για να επιτευχθεί καλή τελική ταχύτητα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            asteris last edited by

                            Για την ακρίβεια, τα καλά δυναμόμετρα (BHP) μετράνε κατευθείαν ροπή στον τροχό και μετά πολλαπλασιάζοντας με τις στροφές μας δίνουν την ισχύ. Οι απώλειες βγαίνουν εκ των υστέρων, με εκτίμηση του λογισμικού. Απώλειες + ισχύς στον τροχό μας δίνουν την εκτιμώμενη ισχύ μηχανής. Αν το λογισμικό ή ο χειριστής είναι γιούχου, βγαίνουν αποτελέσματα ότι νάναι...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mikegr last edited by

                              δηλ απο δυναμομετρο σε δυναμομετρο υπαρχουν μεγαλες αποκλισεις?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                drdino last edited by

                                Kαι στο ίδιο δυναμόμετρο μπορείς να βγάλεις κάτι αποκλίσεις μούρλια.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mikegr last edited by

                                  παντως το 7.26.4 που χτυπαει στο 'Ρινγκ ειναι φανταστικος χρονος και δειχνει οτι δεν ειναι μονο για ευθειες

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mikegr last edited by

                                    Ο χρήστης mikegr έγραψε:
                                    παντως το 7.26.4 που χτυπαει στο 'Ρινγκ ειναι φανταστικος χρονος και δειχνει οτι δεν ειναι μονο για ευθειες

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      chevroletcorvette last edited by

                                      Ο χρήστης mikegr έγραψε:
                                      παντως το 7.26.4 που χτυπαει στο 'Ρινγκ ειναι φανταστικος χρονος και δειχνει οτι δεν ειναι μονο για ευθειες

                                      Συμφωνώ απόλυτα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dstou last edited by

                                        Όσοι φοράνε παρωπίδες, θεωρούν ότι το Corvette καθότι αμερικάνικο και με πίσω ανάρτηση από φύλλα σούστας , είναι για ευθείες.
                                        Συνήθως δεν δίνουν σημασία στους χρόνους που επιτυγχάνει στο ρινγκ και αλλού, στο πόσα και ποιά αυτοκίνητα υποσκελίζει και πόσο κοστίζει σε σχέση με αυτά.
                                        Όμως στο περυσινό συγκριτικό του car and driver που (ξανα)παραθέτω, έριξε σε πλευρική επιτάχυνση (και σε άλλους τομείς) σε μερικά υπεραυτοκίνητα όπως τα Murcielago LP640, SL65 AMG Black Series και Viper, ορισμένα εκ των οποίων κοστίζουν 4 φορές παραπάνω από αυτό σε κάποιες αγορές.
                                        'Second only to a top Ferrari' είναι επίσης ο χαρακτηρισμός του περιοδικού σε άλλο τεύχος.

                                        Αν ο κατασκευαστής του αποφάσιζε να αναβαθμίσει ποιοτικά και το εσωτερικό του, νομίζω ότι το όχημα θα κέρδιζε πολλούς πόντους, άσχετα αν και πάλι δεν θα πούλαγε στην ευρώπη.

                                        http://www.caranddriver.com/reviews/comparisons/09q1/corvette_zr1_vs._sl65_amg_black_series_murcielago_lp640_viper_srt10-comparison_tests

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          gansan last edited by

                                          Καλά μη λέμε κι ότι θέλουμε όμως. Προ Ζ06 και ZR1 όλες οι Corvette για τον υπόλοιπο κόσμο πλην Αμερικής ήταν ψιλοαπαράδεκτες σε σχέση με ότι βγάζαν Ευρώπη και Ιαπωνία και ναι μόνο για ευθείες ήταν. Πέρα από το πολλά άλογα σε χαμηλή τιμή δε νομίζω να προσέφεραν κάτι άλλο. Με την Ζ06 άρχισαν να ανοίγουν λίγο τα μάτια τους εκεί στο Αμέρικα και τη ZR1 κατάφεραν να την κάνουν ένα εξαιρετικό για τα λεφτά του αυτοκίνητο. Πάντως παρά τη βελτίωση στον τελευταίο τομέα και σε ταχύτητα γενικότερα πιστεύω βρίσκονται ακόμα πάρα πολλά χρόνια πίσω σε σχέση με την Ευρωπαϊκή και Ιαπωνική σπορ αυτοκινητοβιομηχανία αμελώντας πολλούς παράπλευρους συντελεστές που είναι πολύ σημαντικοί για ένα σπορ αυτοκίνητο πόσο μάλλον αυτών των επιδόσεων

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nass last edited by

                                            Καλή η ZR1 και άδικη η κριτική για 'αμερικανιά' κτλ. αλλά... ας μη τη συγκρίνουμε με Ferrari, όμως αν στα ίδια λεφτά αγοράζεις GT-R νομίζω είναι σαφές ότι πρόκειται για πολύ 'ειδικών γούστων' αυτοκίνητο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 6 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr