-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Καλα βεβαια, ειδικα με τα λεφτα που ζητανε στην Audi ... χτυπας μια Delta με τον 200αρι και το αυτοματο... και εισαι
+1.000.000
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Πως τα λες έτσι αβίαστα αυτά τα πράγματα βρε παιδάκι μου?? Για το Sportback δεν μιλάμε?? Απλά γελάω με το αμάξι ειδικά σε κατάσταση S3...Ενώ το Α3 το 3d είναι μια χαρά (έξω τουλάχιστον) το άλλο είναι σαν μελιτζάνα με ρόδες!
ετσι ειναι τα κανονικα audi, νεκροφορες
Απο εκει και περα ο 120αρις tjet ειναι ποιο ψυχωμενος απο τον αντιστοιχο του VAG, αλλα εχει να αντιμετωπισει μεγαλυτερο βαρος! Οι tjet και τα λοιπα μηχανικα μερη της Delta ως τωρα εχουν αποδειχθει αξιοπιστα... αλλωστε μην ξεχναμε πως τα ιδια φορανε σε ολο το Gruppo οποτε εχουμε μια καλη εικονα του τι γινεται.
Σχετικα με την θεση οδηγου... ειμαστε στο ιδιο υψος σχεδον... χμμμ... δεν παρατηρησα κανενα στριμωγμα, και το υψος του τιμονιου ρυθμιζεται πληρως... το βρισκω δυσκολο ειδικα να το βρηκες να καθεται πολυ ψηλα! Ρυθμισες καθολου το τιμονι και το καθισμα στα μετρα σου?
εισαι σιγουρος οτι ειναι πιο ψυχωμενος? γιατι σε σχεση με τον 155αρη δεν ειναι και τοσο πιο ψυχωμενος οσο θα περιμενε κανεις
το Α3 παντως ειναι κλειστοφοβικο
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ποια 7Κ??? 3-4 ειπε το παιδι...20800 delta-28000A3
και ειπε: Τα μετράω, τα υπολογίζω και βλέπω ότι οικονομικά τουλάχιστον, ακόμα και με την μειωμένη κατανάλωση και τέλη του A3, πάλι μου βγαίνει ακριβότερο το A3 κατά 3.000-4.000ε σε βάθος χρόνου 10 ετών, χωρίς να υπολογίσω σέρβις και συντήρηση που τα φαντάζομαι και για τα δύο τσιμπημέννα. -
Ο χρήστης limited_one έγραψε:
ποια 7Κ??? 3-4 ειπε το παιδι...
20800 delta-28000A3
και ειπε: Τα μετράω, τα υπολογίζω και βλέπω ότι οικονομικά τουλάχιστον, ακόμα και με την μειωμένη κατανάλωση και τέλη του A3, πάλι μου βγαίνει ακριβότερο το A3 κατά 3.000-4.000ε σε βάθος χρόνου 10 ετών, χωρίς να υπολογίσω σέρβις και συντήρηση που τα φαντάζομαι και για τα δύο τσιμπημέννα.πιο τσιμπιμένα στο Audi... σε βάθος χρόνου η διαφορά θα είναι μεγαλύτερη από τα 7Κ.....
εαν ειδικά βάλεις και την χαμηλότερη μεταπωλητική αξία του Audi αφού ειναι απερχόμενο μοντέλο...
-
Ο χρήστης limited_one έγραψε:
ποια 7Κ??? 3-4 ειπε το παιδι...
20800 delta-28000A3
και ειπε: Τα μετράω, τα υπολογίζω και βλέπω ότι οικονομικά τουλάχιστον, ακόμα και με την μειωμένη κατανάλωση και τέλη του A3, πάλι μου βγαίνει ακριβότερο το A3 κατά 3.000-4.000ε σε βάθος χρόνου 10 ετών, χωρίς να υπολογίσω σέρβις και συντήρηση που τα φαντάζομαι και για τα δύο τσιμπημέννα.η συντηρηση ειπαμε ειναι οσο ενος polo
πλακα πλακα δεν εχω δωσει και τοσα πολλα λεφτα στην αντιπροσωπεια, το μεγαλυτερο ποσο που εχω πληρωσει εδω και 40.000 χλμ (2 χρονια) ειναι η επεκταση εγγυησης 450 ευρω , ακολουθουν 260+ 67(λαδια) ευρω το service των 30Κ , αλλαγες λαδιων 130 ευρω η καθεμια , ενα σπασμενο κρυσταλλο καθρεπτη 40 ευρω και 10,50 ευρω ενα stick για να βαψω κατι σημαδακια
τα υπολοιπα τα εχω αλλαξει εξω , 3 λαμπες απο 2 ευρω η μια, λαστιχα 800 , τακακια μπρος πισω 160 αν θυμαμαι καλα και τα υπολοιπα σηματα και ασφαλειες
νιωθω ομως οτι στα 60Κ χλμ θα με σφαξουν γιατι εκει εχω πολυ πραμα
αλλα και παλι μια χαρα σε σχεση με το τι περιμενα. ενα 122αρι εχει λιγοτερα και φθηνοτερα πραγματα -
Ξερουμε ποτε αναμενεται η τοποθετηση των multiair στην Delta?
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Ξερουμε ποτε αναμενεται η τοποθετηση των multiair στην Delta?2010 και σταδιακά.
-
η διαφορα της ταξης των 7.200ευρω,χωρις να υπολογισουμε και την διαφορα σε τοκους, μονο αμελητεα δεν ειναι.ο καθενας αποφασιζει με τα δικα του κριτηρια.
-
Ο χρήστης limited_one έγραψε:
η διαφορα της ταξης των 7.200ευρω,χωρις να υπολογισουμε και την διαφορα σε τοκους, μονο αμελητεα δεν ειναι.ο καθενας αποφασιζει με τα δικα του κριτηρια.ναι οκ απλα τα 7000 διαφορα μου φανηκαν καπως πολλα
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Ξερουμε ποτε αναμενεται η τοποθετηση των multiair στην Delta?
2010 και σταδιακά.
Ευχαριστώ.
Αυτοι θα αντικαταστησουν τους υπαρχοντες T-jet φανταζομαι?
Τα steps ιπποδυναμης θα ειναι τα ιδια με της Mito? -
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Ξερουμε ποτε αναμενεται η τοποθετηση των multiair στην Delta?
2010 και σταδιακά.
Ευχαριστώ.
Αυτοι θα αντικαταστησουν τους υπαρχοντες T-jet φανταζομαι?
Τα steps ιπποδυναμης θα ειναι τα ιδια με της Mito?Ναι θα τους αντικαταστήσουν.
Θα υπάρχουν μόνο οι εκδόσεις 135 και 165 ίππων. -
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
ποια 7Κ??? 3-4 ειπε το παιδι...
20800 delta-28000A3
και ειπε: Τα μετράω, τα υπολογίζω και βλέπω ότι οικονομικά τουλάχιστον, ακόμα και με την μειωμένη κατανάλωση και τέλη του A3, πάλι μου βγαίνει ακριβότερο το A3 κατά 3.000-4.000ε σε βάθος χρόνου 10 ετών, χωρίς να υπολογίσω σέρβις και συντήρηση που τα φαντάζομαι και για τα δύο τσιμπημέννα.πιο τσιμπιμένα στο Audi... σε βάθος χρόνου η διαφορά θα είναι μεγαλύτερη από τα 7Κ.....
εαν ειδικά βάλεις και την χαμηλότερη μεταπωλητική αξία του Audi αφού ειναι απερχόμενο μοντέλο...
Καλά μην γράφεις τέτοια γιατί εκτίθεσαι.
Συγκρίνεις το A3 με αποδεδειγμένη μεταπωλητική αξία και μεγάλη ζήτηση ως μτχ, με ένα αυτοκίνητο με άγνωστη (για να μην πω μηδαμινή) ζήτηση ως μεταχειρισμένο.
Δες και σαν καινούριο τα νούμερα που κάνει κάθε μήνα το Α3 και τα (συνήθως) διψήφια νούμερα που κάνει η Delta.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
ποια 7Κ??? 3-4 ειπε το παιδι...
20800 delta-28000A3
και ειπε: Τα μετράω, τα υπολογίζω και βλέπω ότι οικονομικά τουλάχιστον, ακόμα και με την μειωμένη κατανάλωση και τέλη του A3, πάλι μου βγαίνει ακριβότερο το A3 κατά 3.000-4.000ε σε βάθος χρόνου 10 ετών, χωρίς να υπολογίσω σέρβις και συντήρηση που τα φαντάζομαι και για τα δύο τσιμπημέννα.πιο τσιμπιμένα στο Audi... σε βάθος χρόνου η διαφορά θα είναι μεγαλύτερη από τα 7Κ.....
εαν ειδικά βάλεις και την χαμηλότερη μεταπωλητική αξία του Audi αφού ειναι απερχόμενο μοντέλο...
Καλά μην γράφεις τέτοια γιατί εκτίθεσαι.
Συγκρίνεις το A3 με αποδεδειγμένη μεταπωλητική αξία και μεγάλη ζήτηση ως μτχ, με ένα αυτοκίνητο με άγνωστη (για να μην πω μηδαμινή) ζήτηση ως μεταχειρισμένο.
Δες και σαν καινούριο τα νούμερα που κάνει κάθε μήνα το Α3 και τα (συνήθως) διψήφια νούμερα που κάνει η Delta.
Το Audi είναι παλιό μοντέλο και σε λίγους μήνες θα βγεί του καινούργιο.
Αναποφευκτά η αξία του θα πέσε κατακόρυφα όταν βγεί το καινουργιο.Αντίθετα η Delta είναι νέο μοντέλο και με τους πιο αργούς ρυθμούς ανανέωσης
θα εναι για πολλά χρόνια ακόμα το τρέχον μοντέλο. -
Μάλλον δεν έχεις ιδέα από αγορά μεταχειρισμένου. Δεν παίζει ρόλο μόνο το αν θα βγει καινούριο μοντέλο ή όχι. Ο σημαντικότερος παράγοντας είναι η ΖΗΤΗΣΗ που υπάρχει για κάθε μοντέλο την εκάστοτε χρονική περίοδο. Και φυσικά δεν είναι η ίδια για όλα τα μοντέλα και όλες τις μάρκες.
-
Θα δώσει κάποιος 7 χιλιάρικα παραπάνω σήμερα, για να πάρει 3 χιλιάρικα παραπάνω σε 4-5 χρόνια και αυτόν τον λέμε και κερδισμένο.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Μάλλον δεν έχεις ιδέα από αγορά μεταχειρισμένου. Δεν παίζει ρόλο μόνο το αν θα βγει καινούριο μοντέλο ή όχι. Ο σημαντικότερος παράγοντας είναι η ΖΗΤΗΣΗ που υπάρχει για κάθε μοντέλο την εκάστοτε χρονική περίοδο. Και φυσικά δεν είναι η ίδια για όλα τα μοντέλα και όλες τις μάρκες.Και επειδή οι μαντράδες φέρνουν καράβια όλοκληρα από την Γερμανία εαν πάς να πουλήσεις το δικό σου θα στο πάρουν για τίποτα...
-
Ο χρήστης Panos272 έγραψε:
Θα δώσει κάποιος 7 χιλιάρικα παραπάνω σήμερα, για να πάρει 3 χιλιάρικα παραπάνω σε 4-5 χρόνια και αυτόν τον λέμε και κερδισμένο.Απλά μαθηματικά είναι ... αλλα μερικοί δεν φαίνεται να τα καταλαβαίνουν
-
Vasgti καλα εσυ πρεπει να καταλαβεις οτι τα αυτοκινητα σημερα εχουν ξεφτυλιστει οποτε το θεμα της μεταπωλησης δεν εχει καμια αξια σημερα.
μπορει βεβαια να πιανουν μεγαλυτερες τιμες μεταπωλησης αλλα στοιχιζουν και πιο ακριβα σαν αγορα.
το οτι παιρνω εγω π.χ ενα αμαξι σημερα 15.000 και το πουλαω σε 5 χρονια 8000
και εσυ παιρνεις ενα με 20000 και το πουλας με 13000 δεν σημαινει οτι εχει καλυτερη μεταπωληση.
την ιδια χασουρα εχουμε και οι δυο.
γιανα μην σου πω οτι εχεις μεγαλυτερη λογο περισσοτερων τοκων απο την αρχικη αγορα.
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Μάλλον δεν έχεις ιδέα από αγορά μεταχειρισμένου. Δεν παίζει ρόλο μόνο το αν θα βγει καινούριο μοντέλο ή όχι. Ο σημαντικότερος παράγοντας είναι η ΖΗΤΗΣΗ που υπάρχει για κάθε μοντέλο την εκάστοτε χρονική περίοδο. Και φυσικά δεν είναι η ίδια για όλα τα μοντέλα και όλες τις μάρκες.
Και επειδή οι μαντράδες φέρνουν καράβια όλοκληρα από την Γερμανία εαν πάς να πουλήσεις το δικό σου θα στο πάρουν για τίποτα...
Δε πα να πουλήσεις κανα FSI σήμερα και με τίποτα τάσια, να δεις γλέντια .
-
Δεν έχετε κατανοήσει κάτι βασικό. Η απαξίωση είναι σίγουρα πολύ μεγάλη πλέον σε όλα τα μοντέλα ανεξαρτήτου μάρκας, ειδικά με τις τελευταίες μειώσεις στις τιμές των καινούριων.
Όμως, υπάρχει και κάτι ακόμα. Το κοινό που υπάρχει για κάθε μοντέλο που καθορίζει τη ζήτησή του είτε ως καινούριο είτε ως μεταχειρισμένο. Εσείς θέλετε να πείτε δηλαδή πως αν βάλουμε δίπλα δίπλα 1 Α3 και 1 Delta και τα δύο σε άριστη κατάσταση με ίδια χιλιόμετρα και παραπλήσια (αναλογικά) τιμή, θα έχουν την ίδια ζήτηση; Προσωπικά στοιχηματίζω πως το Α3 θα έχει μεγαλύτερη ζήτηση, ενώ θα πουληθεί και πιο εύκολα και πιο σύντομα. Κάτι που αποδεικνύεται και στην πράξη.
Κάτι αντίστοιχο ισχύει και για το Fiat 500. Το αυτοκίνητο είτε ως καινούριο είτε ως μεταχειρισμένο έχει πολύ μεγάλη ζήτηση, γι' αυτό και όσα προκύπτουν ως μεταχειρισμένα πωλούνται σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Επίσης, σημαντικός παράγοντας για όσους πουλάνε μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, είναι και ο χρόνος στον οποίο ένα μεταχειρισμένο θα πουληθεί. Οι μέρες που το αυτοκίνητο κάθεται στη μάντρα και πιάνει μια θέση, συνεπάγεται ένα χρηματοοικονομικό κόστος. Άρα λοιπόν, είναι προτιμότερα τα μοντέλα που έχουν αποδεδειγμένα στην αγορά τη μεγαλύτερη ζήτηση και πωλούνται πιο εύκολα και σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Lancia Delta 2008