Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Lancia Delta 2008
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Lancia Delta 2008
    • 1
    • 2
    • 106
    • 107
    • 108
    • 109
    • 110
    • 133
    • 134
    • 108 / 134
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    9
    2671
    42043
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      italakias last edited by

      μα εχεις απαντησε απο μονος σου ρεεεεε.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mad_max_geo last edited by

        Ο χρήστης italakias έγραψε:
        μα εχεις απαντησε απο μονος σου ρεεεεε.

        ναι αλλα με μπερδεψανε!!!Ωραια got it.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alba-parietti last edited by

          Ο χρήστης italakias έγραψε:
          HighFidelity

          αυτα τα λενε οσοι εχουν intagrale επειδη δεν τους αρεσουν γενικα τα λαντσια αλλα μονο τα δικα τους μοντελα ,και προσπαθουν με καποιο τροπο να κρατησουν την αξια του ψηλα.
          ειναι λιγο κομπλεξικοι αν και η πικρη αληθεια ειναι οτι οταν τις οδηγουν καθονται απονω σε ενα φιατ 128 και ας μην το παραδεχονται.

          Η αλήθεια είναι ότι το πάτωμα των integrali είχε αναθεωρηθεί και εξελιχθεί σε μεγάλο βαθμό από την Abarth, σε σχέση με αυτό των υπόλοιπων delta.Και μάλιστα οι ενισχύσεις τόσο σε πάτωμα όσο και σε πλαίσιο ήταν παρούσες και στα αυτοκίνητα παραγωγής (8 και 16v)ώστε να περάσουν κατόπιν στα αγωνιστικά του gruppo A.Μην ξεχνάς ότι η integrale ήταν ένα αυτοκίνητο που γεννήθηκε αμέσως μετά την κατάργηση του gruppo B...και γι' αυτό έπρεπε να πληροί ορισμένες αυστηρές προδιαγραφές.

          Διαφορετική ήταν επίσης η integrale και σε ζητήματα αντισκωριακής προστασίας.Χαρακτηριστικό όλων αυτών είναι ότι delta hf turbo και delta 4WD turbo έχουν κοινούς κωδικούς πλαισίου...που δεν έχουν καμία σχέση με αυτούς των integrali.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • I
            italakias last edited by

            παντως οταν πηρα την δελτα χαρηκα γιατι στην ουσια αντικατεστησα το παλιο φιατ 128 του πατερα μου με ενα πιο καλο φιατ 128 παλι.

            να ηταν και τριθυρη ακομα καλυτερα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mad_max_geo last edited by

              Ο χρήστης italakias έγραψε:
              παντως οταν πηρα την δελτα χαρηκα γιατι στην ουσια αντικατεστησα το παλιο φιατ 128 του πατερα μου με ενα πιο καλο φιατ 128 παλι.

              να ηταν και τριθυρη ακομα καλυτερα.

              Nα εκλεινες τις 2 πορτες πισω!!!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                italakias last edited by

                Alba Pariett

                επομενο ηταν αφου το αμαξι εξελισοταν συνεχεια λογω αγωνων και αυξησης ισχυος να εχει και διαφορες αλλα αυτο δεν θα με κανει να αλλαξω την αποψη μου οτι ηταν ενα φιατ στην ουσια.

                ακομα κιαυτος ο LJK Setright που εγραφε στους 4τροχους αυτο ελεγε.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  skullone last edited by

                  Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

                  Τι άλλαξαν παρακαλώ; Τα μοτέρ της Delta του '79 ήταν αυτά του Ritmo. Το πάτωμα ήταν, όπως σωστά είπε η Alba, αυτό του Ritmo. Μόνον τις πίσω αναρτήσεις άλλαξαν και βάλανε McPherson αντί για τα ψαλίδια με το εγκάρσιο σουστόφυλλο (που προέρχονταν από τα Autobianchi Primula και Fiat 128). Κι επίσης, η Beta δεν είχε καμία απολύτως σχέση με τη Montecarlo. Η Montecarlo προερχόταν από το πρωτότυπο Fiat X1/20.

                  Μην λέμε ό,τι θελουμε...
                  Πάρε την μπροστινή ανάρτηση του Ritmo. Μπορείς να την βάλεις πάνω σε μια Integralle;

                  Εγώ σου μιλώ για τις εκδόσεις που αγοράζανε οι πατεράδες μας, όχι για τα homologation specials που δεν είχαν καμία απολύτως σχέση με τα κανονικά μοντέλα παραγωγής. Οι μπροστινές αναρτήσεις του Ritmo έρχονταν κουτί στις 1300άρες, 1500άρες, 1600άρες, αλλά και - βεβαίως - τις 'ειδικές για την τριτοδρομική ΕΛ-λάδα του Μωρού της Ρόζμαρυ' 1100άρες Delta. Και καλύτερα να μη μιλάμε για Integrale by Mastro-Mitsos...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    highfidelity last edited by

                    Ο χρήστης skullone έγραψε:

                    Τι άλλαξαν παρακαλώ; Τα μοτέρ της Delta του '79 ήταν αυτά του Ritmo. Το πάτωμα ήταν, όπως σωστά είπε η Alba, αυτό του Ritmo. Μόνον τις πίσω αναρτήσεις άλλαξαν και βάλανε McPherson αντί για τα ψαλίδια με το εγκάρσιο σουστόφυλλο (που προέρχονταν από τα Autobianchi Primula και Fiat 128). Κι επίσης, η Beta δεν είχε καμία απολύτως σχέση με τη Montecarlo. Η Montecarlo προερχόταν από το πρωτότυπο Fiat X1/20.

                    Μην λέμε ό,τι θελουμε...
                    Πάρε την μπροστινή ανάρτηση του Ritmo. Μπορείς να την βάλεις πάνω σε μια Integralle;

                    Εγώ σου μιλώ για τις εκδόσεις που αγοράζανε οι πατεράδες μας, όχι για τα homologation specials που δεν είχαν καμία απολύτως σχέση με τα κανονικά μοντέλα παραγωγής. Οι μπροστινές αναρτήσεις του Ritmo έρχονταν κουτί στις 1300άρες, 1500άρες, 1600άρες, αλλά και - βεβαίως - τις 'ειδικές για την τριτοδρομική ΕΛ-λάδα του Μωρού της Ρόζμαρυ' 1100άρες Delta.

                    Μα λέγαμε για την Integralle, πού να καταλάβω πως λες για τις απλές;
                    Στις απλές, ναι αυτό γινόταν και δεν το βρίσκω και κακό κιόλας... Το πάτωμα του Ritmo ήταν καθ' όλα αξιόλογο (ως μια βελτίωση των αρχών του 128 με τις περισσότερες αλλαγές στην μπροστινή ανάρτηση...), οπότε σωστά και το χρησιμοποίηση η Fiat και στην Delta.

                    Κουτί δεν έρχονταν μόνον οι αναρτήσεις, αλλά και τα μοτέρ. Και το δικό μου το Ζάσταβα, σαν σωστός κλώνος του 128, δέχτηκε κάποια στιγμή ένα μοτέρ / σασμάν από Ritmo...

                    Κούμπωνε στις ίδιες βάσεις κατευθείαν.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      vasgti last edited by

                      Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

                      Τι άλλαξαν παρακαλώ; Τα μοτέρ της Delta του '79 ήταν αυτά του Ritmo. Το πάτωμα ήταν, όπως σωστά είπε η Alba, αυτό του Ritmo. Μόνον τις πίσω αναρτήσεις άλλαξαν και βάλανε McPherson αντί για τα ψαλίδια με το εγκάρσιο σουστόφυλλο (που προέρχονταν από τα Autobianchi Primula και Fiat 128). Κι επίσης, η Beta δεν είχε καμία απολύτως σχέση με τη Montecarlo. Η Montecarlo προερχόταν από το πρωτότυπο Fiat X1/20.

                      Μην λέμε ό,τι θελουμε...
                      Πάρε την μπροστινή ανάρτηση του Ritmo. Μπορείς να την βάλεις πάνω σε μια Integralle;

                      Εγώ σου μιλώ για τις εκδόσεις που αγοράζανε οι πατεράδες μας, όχι για τα homologation specials που δεν είχαν καμία απολύτως σχέση με τα κανονικά μοντέλα παραγωγής. Οι μπροστινές αναρτήσεις του Ritmo έρχονταν κουτί στις 1300άρες, 1500άρες, 1600άρες, αλλά και - βεβαίως - τις 'ειδικές για την τριτοδρομική ΕΛ-λάδα του Μωρού της Ρόζμαρυ' 1100άρες Delta.

                      Μα λέγαμε για την Integralle, πού να καταλάβω πως λες για τις απλές;
                      Στις απλές, ναι αυτό γινόταν και δεν το βρίσκω και κακό κιόλας... Το πάτωμα του Ritmo ήταν καθ' όλα αξιόλογο (ως μια βελτίωση των αρχών του 128 με τις περισσότερες αλλαγές στην μπροστινή ανάρτηση...), οπότε σωστά και το χρησιμοποίηση η Fiat και στην Delta.

                      Κουτί δεν έρχονταν μόνον οι αναρτήσεις, αλλά και τα μοτέρ. Και το δικό μου το Ζάσταβα, σαν σωστός κλώνος του 128, δέχτηκε κάποια στιγμή ένα μοτέρ / σασμάν από Ritmo...

                      Κούμπωνε στις ίδιες βάσεις κατευθείαν.

                      Εκείνα τα χρόνια κουτί ερχόντουσαν................

                      και τα καπούλια στο κάθισμα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        skullone last edited by

                        Edit - Ήρεμα.....[cmarin]

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          skullone last edited by

                          Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

                          Μα λέγαμε για την Integralle, πού να καταλάβω πως λες για τις απλές;
                          Στις απλές, ναι αυτό γινόταν και δεν το βρίσκω και κακό κιόλας... Το πάτωμα του Ritmo ήταν καθ' όλα αξιόλογο (ως μια βελτίωση των αρχών του 128 με τις περισσότερες αλλαγές στην μπροστινή ανάρτηση...), οπότε σωστά και το χρησιμοποίηση η Fiat και στην Delta.

                          Κουτί δεν έρχονταν μόνον οι αναρτήσεις, αλλά και τα μοτέρ. Και το δικό μου το Ζάσταβα, σαν σωστός κλώνος του 128, δέχτηκε κάποια στιγμή ένα μοτέρ / σασμάν από Ritmo...

                          Κούμπωνε στις ίδιες βάσεις κατευθείαν.

                          Εγώ μια φορά πάντως για Delta έλεγα - και όταν μιλάω για ένα συγκεκριμένο μοντέλο, σαφώς δεν εννοώ τις αγωνιστικές εκδόσεις...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • V
                            vasgti last edited by

                            Βάσει των

                            Ο χρήστης skullone έγραψε:
                            Μάλλον έχω άλλο σωματότυπο που μου επιτρέπει να βάζω τα καπούλια μου ΜΕΣΑ στο κάθισμα κι όχι ΕΠΑΝΩ σ'αυτό.

                            Θα σου πω μόνον ότι έχω σωματικό λίπος 12%.

                            Αλήθεια γιατί δεν προτείνεις νέο τεστ στα περιοδικά;

                            Ή να εισηγηθείς οι υποψήφιοι αγοραστές της Delta να περνάνε από το τεστ των καπουλιών και του σωματικού λίπους.

                            Aκόμα να πάρεις χαμπάρι πως έχεις γίνει ο περίγελος του forum?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • gatoz
                              gatoz last edited by

                              Κορυφαίο review του skullone..
                              http://www.alfisti.gr/forum/showthread. ... ost1076650
                              ...και τα γνωστά μέτρια δικά μου...
                              Part 1/n
                              http://www.civinfo.com/forum/greece/196 ... post471952
                              Part 2/n
                              http://www.civinfo.com/forum/greece/196 ... post472392

                              #milf-a-man

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • I
                                italakias last edited by

                                αυτα πες τα στον Vasgti

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  skullone last edited by

                                  edit mod mirage

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • I
                                    italakias last edited by

                                    ισως εχει φαει το παραμυθι περι μετριας αξιοπιστιας των ιταλικων και προφανως διαβαζει πολυ οτο τεταρτη

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • V
                                      vasilis1 last edited by

                                      Αν και δεν μπόρεσε κανενας να μου απαντήσει πριν κάποια ποστ για το αν τελικά υπάρχει χρέωση για τα μεταφορικά με την Lancia (ειχε προφανώς μεγαλύτερη ουσία η κουβέντα περι καπουλίων),αναφέρω ότι ΕΔΩ ΚΑΙ 2 ΩΡΕΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΔΕΛΤΑ 1,9MJT PLATINO ΚΑΙ ΕΧΩ ΧΑΖΕΨΕΙ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        skullone last edited by

                                        Καλορίζικη και καλοτάξιδη!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • H
                                          highfidelity last edited by

                                          Ο χρήστης gatoz έγραψε:
                                          Κορυφαίο review του skullone..
                                          http://www.alfisti.gr/forum/showthread. ... ost1076650
                                          ...και τα γνωστά μέτρια δικά μου...
                                          Part 1/n
                                          http://www.civinfo.com/forum/greece/196 ... post471952
                                          Part 2/n
                                          http://www.civinfo.com/forum/greece/196 ... post472392

                                          gatoz...παλαβιάρη, άστα αυτά! Σε βλέπω σύντομα με το...fan club που έχεις αποκτήσει από τα καταπληκτικά σου review, να το κάνεις επάγγελμα! Εδώ υπάρχει φαντάζομαι κόσμος που εύχεται να σου αλλάζουν στην εταιρεία το αυτοκίνητο συχνότερα για να ...ξεκαρδιζόμαστε περισσότερο!

                                          Περιμένω πως και πως την συνέχεια!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            panos272 last edited by

                                            Ο χρήστης Βασίλης1 έγραψε:
                                            βλέποντας και την περιοχή σου (ΧΑΝΙΑ) εκει ημουν μέχρι προχθες το βραδυ διακοπές ,με την μηχανή, και εκει με ενημερωσαν ότι το αμάξι ηρθε (εναμιση μηνα νωριτερα και πρόλαβα και την μειωση του τέλους).
                                            ευχαριστω για τις ευχές

                                            Καλοτάξιδη Βασίλη!
                                            Twin Turbo και Diesel έτσι?
                                            Τρελές ροπές λέμε

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 106
                                            • 107
                                            • 108
                                            • 109
                                            • 110
                                            • 133
                                            • 134
                                            • 108 / 134
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr