Eπειδη θα κανεις πολλα km, δεν θα σε συμβουλευα να πας alfa romeo.
Ειναι τα πιο ζημιαρικα! Ειδικα ο συνδυασμος turbo k ιταλων με τρομαζει!
Bravo k Mito το μονο που ξερω ειναι οτι δεν κυκλοφορουν πολλα...
Το Mito δεν ξερω αν παει καλα στον ανοιχτο δρομο, εχει στενη γεωμετρια.
Θα σου ελεγα TOYOTA, να ξενοιασεις, αλλα πεφτεις στο τελειως απροσωπο μετα.
Checkare το νεο SEAT IBIZA FR!
1.400, turbo 150 αλογα κ ημιαυτοματο κιβωτιο 7 σχεσεων. Απο 17.300€.
Aλλα μαλλον θα σου φανει ασχημομουρικο, αφου γουσταρεις ΜΙΤΟ.
Περι turbo τωρα. ΠΡΩΤΑ ΑΠ'ΟΛΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΠΛΑΚΑ!!! ΕΙΝΑΙ ΜΑΓΕΙΑ!!!
Μετα δεν 3αναγυρνας στα ατμοσφαιρικα!
Αμα εχεις... βαρυ ποδι θα κανεις καταναλωσεις, αλλιως ειναι οικονομικα γιατι δινουν πολλη ροπη απο χαμηλες στροφες κ δεν ειναι αναγκη να φτανεις ψηλες στροφες για να εχει δυναμη ο κινητηρας, ουτε να φτανεις το πενταλ του γκαζιου στο πατωμα.
Αν ειναι να κινηθεις σε δρομο με πολλες λωριδες ανα κατευθυνση, τοτε τι turbo, τι ατμοσφαιρικο δεν εχει σημασια. Πιανεις τη λωριδιτσα σου κ πας!
ΑΛΛΑ, αν ειναι να κινεισαι σε εθνικες με 2 λωριδες ολες κ ολες, τοτε στην πρωτη νταλικα που βρεις μπροστα σου κ θα σε πηγαινει καροτσα θα καταλαβεις γιατι χρειαζεται το turbo!!!
ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ, ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΠΙΟ ΠΟΛΥ!
(Υπαρχει κ σχετικο ανεκδοτο)