-
Το αυτοκίνητο είναι Escort 1.4L, μοντέλο του '98.
Το τριήμερο Παρασκευή - Σαβ/κο είχα πάρει τα βουνά και κάποια στιγμή πατώντας φρένο, το οποίο γίνεται συχνά στις κατηφόρες διαρκείας, ακούστηκε μπροστά ένας θόρυβος. Όχι σφύριγμα, ένα κρακ-κρακ συνεχόμενο το οποίο διαρκούσε όσο κρατούσα το φρένο. Σταμάτησα να ρίξω μαι ματιά και μόλις ξεκίνησα ξανά ο θόρυβος σταμάτησε. Ξανάρχισε αργότερα και συνεχίστηκε και το Σάββατο και την Κυριακή στο ταξίδι της επιστροφής σε τυχαίες χρονικές στιγμές.
Ο θόρυβος έρχεται και χάνεται όποτε να 'ναι. Και συμβαίνει σε όλες τις ταχύτητες. Π.χ. μέσα στα σοκάκια χωριών που δε ξεπερνούσα τα 30 χλμ. ακουγόταν αρκετά έντονος ενώ μετά σε μεγάλες ευθείες που άνοιγα 120 km/h και έπεφτα στα φρένα ζόρικα δεν ακουγόταν τίποτα. Ή όταν το δοκίμασε γνωστός και το έσκισε στα φρεναρίσματα πάλι δεν ακουγόταν τίποτα. Το δοκίμασε κι εγώ (με άλλο γνωστό στη θέση του συνοδηγού αυτή τη φορά) και παρ' όλο που φρέναρα με όλη μου τη δύναμη δεν ακουγόταν ο παραμικρός ήχος. Χθες παρατήρησα ότι ακούγεται από μπροστά αριστερά θόρυβος όταν το αυτοκίνητο χτυπάει σε σαμαράκια ή πέφτει σε λακκούβες, ο οποίος όμως είναι πολύ μικρός. Όταν όμως ο θόρυβος γινόταν κατά το φρενάρισμα ακόμη κι αν το αυτοκίνητο κινούνταν με ελάχιστα χιλιόμετρα ο θόρυβος ήταν πολύ δυνατός. Αρκετά δυνατός για να νομίσει κανείς ότι κάποιο εξάρτημα πνέει τα λοίσθια.
Αλλαγή στη συμπεριφορά του πεντάλ ή στην απόδοση των φρένων δεν υπήρξε ούτε όταν ακουγόταν ο θόρυβος, ούτε όταν το φρενάρισμα ήταν αθόρυβο. Δεδομένου του τελευταίου γεγονότος υπάρχει περίπτωση να προέρχεται από κάποιο μέρος του συστήματος διεύθυνσης; Ή τέλος πάντων τι μπορεί να είναι;
-
Το αυτοκίνητο είναι Escort 1.4L, μοντέλο του '98.
Το τριήμερο Παρασκευή - Σαβ/κο είχα πάρει τα βουνά και κάποια στιγμή πατώντας φρένο, το οποίο γίνεται συχνά στις κατηφόρες διαρκείας, ακούστηκε μπροστά ένας θόρυβος. Όχι σφύριγμα, ένα κρακ-κρακ συνεχόμενο το οποίο διαρκούσε όσο κρατούσα το φρένο. Σταμάτησα να ρίξω μαι ματιά και μόλις ξεκίνησα ξανά ο θόρυβος σταμάτησε. Ξανάρχισε αργότερα και συνεχίστηκε και το Σάββατο και την Κυριακή στο ταξίδι της επιστροφής σε τυχαίες χρονικές στιγμές.
Ο θόρυβος έρχεται και χάνεται όποτε να 'ναι. Και συμβαίνει σε όλες τις ταχύτητες. Π.χ. μέσα στα σοκάκια χωριών που δε ξεπερνούσα τα 30 χλμ. ακουγόταν αρκετά έντονος ενώ μετά σε μεγάλες ευθείες που άνοιγα 120 km/h και έπεφτα στα φρένα ζόρικα δεν ακουγόταν τίποτα. Ή όταν το δοκίμασε γνωστός και το έσκισε στα φρεναρίσματα πάλι δεν ακουγόταν τίποτα. Το δοκίμασε κι εγώ (με άλλο γνωστό στη θέση του συνοδηγού αυτή τη φορά) και παρ' όλο που φρέναρα με όλη μου τη δύναμη δεν ακουγόταν ο παραμικρός ήχος. Χθες παρατήρησα ότι ακούγεται από μπροστά αριστερά θόρυβος όταν το αυτοκίνητο χτυπάει σε σαμαράκια ή πέφτει σε λακκούβες, ο οποίος όμως είναι πολύ μικρός. Όταν όμως ο θόρυβος γινόταν κατά το φρενάρισμα ακόμη κι αν το αυτοκίνητο κινούνταν με ελάχιστα χιλιόμετρα ο θόρυβος ήταν πολύ δυνατός. Αρκετά δυνατός για να νομίσει κανείς ότι κάποιο εξάρτημα πνέει τα λοίσθια.
Αλλαγή στη συμπεριφορά του πεντάλ ή στην απόδοση των φρένων δεν υπήρξε ούτε όταν ακουγόταν ο θόρυβος, ούτε όταν το φρενάρισμα ήταν αθόρυβο. Δεδομένου του τελευταίου γεγονότος υπάρχει περίπτωση να προέρχεται από κάποιο μέρος του συστήματος διεύθυνσης; Ή τέλος πάντων τι μπορεί να είναι;
-
Το αυτοκίνητο είναι Escort 1.4L, μοντέλο του '98.
Το τριήμερο Παρασκευή - Σαβ/κο είχα πάρει τα βουνά και κάποια στιγμή πατώντας φρένο, το οποίο γίνεται συχνά στις κατηφόρες διαρκείας, ακούστηκε μπροστά ένας θόρυβος. Όχι σφύριγμα, ένα κρακ-κρακ συνεχόμενο το οποίο διαρκούσε όσο κρατούσα το φρένο. Σταμάτησα να ρίξω μαι ματιά και μόλις ξεκίνησα ξανά ο θόρυβος σταμάτησε. Ξανάρχισε αργότερα και συνεχίστηκε και το Σάββατο και την Κυριακή στο ταξίδι της επιστροφής σε τυχαίες χρονικές στιγμές.
Ο θόρυβος έρχεται και χάνεται όποτε να 'ναι. Και συμβαίνει σε όλες τις ταχύτητες. Π.χ. μέσα στα σοκάκια χωριών που δε ξεπερνούσα τα 30 χλμ. ακουγόταν αρκετά έντονος ενώ μετά σε μεγάλες ευθείες που άνοιγα 120 km/h και έπεφτα στα φρένα ζόρικα δεν ακουγόταν τίποτα. Ή όταν το δοκίμασε γνωστός και το έσκισε στα φρεναρίσματα πάλι δεν ακουγόταν τίποτα. Το δοκίμασε κι εγώ (με άλλο γνωστό στη θέση του συνοδηγού αυτή τη φορά) και παρ' όλο που φρέναρα με όλη μου τη δύναμη δεν ακουγόταν ο παραμικρός ήχος. Χθες παρατήρησα ότι ακούγεται από μπροστά αριστερά θόρυβος όταν το αυτοκίνητο χτυπάει σε σαμαράκια ή πέφτει σε λακκούβες, ο οποίος όμως είναι πολύ μικρός. Όταν όμως ο θόρυβος γινόταν κατά το φρενάρισμα ακόμη κι αν το αυτοκίνητο κινούνταν με ελάχιστα χιλιόμετρα ο θόρυβος ήταν πολύ δυνατός. Αρκετά δυνατός για να νομίσει κανείς ότι κάποιο εξάρτημα πνέει τα λοίσθια.
Αλλαγή στη συμπεριφορά του πεντάλ ή στην απόδοση των φρένων δεν υπήρξε ούτε όταν ακουγόταν ο θόρυβος, ούτε όταν το φρενάρισμα ήταν αθόρυβο. Δεδομένου του τελευταίου γεγονότος υπάρχει περίπτωση να προέρχεται από κάποιο μέρος του συστήματος διεύθυνσης; Ή τέλος πάντων τι μπορεί να είναι;
-
Μπιλιοφόρος;
(Είναι κατι σαν ρουλεμάν και καταλήγει το ημιαξόνιο πάνω του, στην πλύμνη του τροχού... ) -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Μπιλιοφόρος;
(Είναι κατι σαν ρουλεμάν και καταλήγει το ημιαξόνιο πάνω του, στην πλύμνη του τροχού... )Φίλε μου αυτό είχα στο μυαλό μου από 'χθες! Δεν το ανέφερα για να μην προϊδεάσω κανένα και να ακούσω τη γνώμη σας. Ο μπιλιοφόρος αριστερά είχε αλλαχθεί πριν κάμποσα χρόνια. Κανά 4 χρόνια, 50.000 χλμ. περίπου πριν!
Ο θόρυβος όντως μοιάζει πολύ με εκείνον που θυμάμαι από τότε, με τη διαφορά ότι τότε συνέβαινε κατά το στρίψιμο! Είναι δυνατόν να τρίζει ο μπιλιοφόρος κατά το φρενάρισμα αλλά όχι στις στροφές; Γιατί στις στροφές τώρα δεν ακούγεται το παραμικρό. Αντίθετα στο φρενάρισμα όταν το πιάνει γίνεται πανικός!!!
Πάντως η φούσκα του αριστερού μπιλιοφόρου είναι νοτισμένη κάτι που ενισχύει τη θεωρία περί προβλήματος στο μπιλιοφόρο.
-
Παιδιά πρόβλημα για δυνατούς λύτες!
Πήγα το αυτοκίνητο στο συνεργείο και αφού το πήρε ο μάστορας και του 'κανε ένα γύρο κάμποσα λεπτά δεν ακούστηκε τίποτα. Μου 'πε φερ' το αν το ξανακάνει... Του έκανα και εγώ ένα γύρο στον οποίο δεν ακούστηκε πάλι το παραμικρό και επέστρεψα στο συνεργείο να τον ρωτήσω κάτι. Προσφέρθηκε να το πάει άλλη μία βόλτα μήπως βρούμε άκρη και αυτή τη φορά ακούστηκε ο θόρυβος αλλά δυστυχώς όχι και τόσο έντονα γιατί τη στιγμή που συνέβη πήγαινε πολύ σιγά για να σταματήσει. Το πήγε και σε τζογόμετρο αλλά όλα έδειξαν ΟΚ! Και τα σινεμπλόκ μια χαρά...
Σκέφτηκε και την περίπτωση του σαζμάν. Στο συνεργείο το ανέβασε και άλλαξε όλες τις ταχύτητες + όπισθεν αλλά δεν ακούστηκε κάτι.
Πρώτ' απ' όλα υπάρχει περίπτωση να είναι σαζμάν; Δε θα έκανε θόρυβο χωρίς να πατιέται φρένο; Και δε θα το έκανε κάποια συγκεκριμένη σχέση; Εδώ να προσθέσω ότι ο ήχος ακούγεται καμιά φορά και όταν το αυτοκίνητο κινείται όπισθεν χωρίς το πάτημα φρένου. Και με όλες τις άλλες σχέσεις όταν πατιέται φρένο. Η ένταση του μεγαλώνει όσο πιο βαθιά πατιέται το πεντάλ και όσο η ταχύτητα μικραίνει η χρονική απόσταση μεταξύ δύο 'κρακ' αυξάνεται, δηλαδή η συχνότητα τους μειώνεται!
Όποιος μπορεί να βγάλει άκρη απ' όλ' αυτά ας δώσει ένα χεράκι. Ευχαριστώ πολύ προκαταβολικά!
-
δεν ξερω αλλα θα πω κατι που ισως να μην ειναι, αλλα λεω μηπως εχει κοπει το ραμφος
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
δεν ξερω αλλα θα πω κατι που ισως να μην ειναι, αλλα λεω μηπως εχει κοπει το ραμφοςFord είπε ότι έχει,όχι fiat 128
-
διαβασμενο σε βλεπω
-
11880
-
η άμεση διαφήμιση δεν απαγορεύετε.
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
δεν ξερω αλλα θα πω κατι που ισως να μην ειναι, αλλα λεω μηπως εχει κοπει το ραμφος
Ford είπε ότι έχει,όχι fiat 128
Επειδή είχα...ξαδελφάκι του 128, τι είναι το ράμφος;
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
δεν ξερω αλλα θα πω κατι που ισως να μην ειναι, αλλα λεω μηπως εχει κοπει το ραμφος
Ford είπε ότι έχει,όχι fiat 128
Επειδή είχα...ξαδελφάκι του 128, τι είναι το ράμφος;
-
Eπειδή έχω και εγώ την απορία, τί είναι το ράμφος?
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Eπειδή έχω και εγώ την απορία, τί είναι το ράμφος?Ειπαμε http://travel.mongabay.com/belize/600/belize_7272.JPG
-
-
Το υποκοριστικόν της λέξεως 'Ράμφος', ήτοι το 'Ραμφάκι', χρησιμοποιείται συχνάκις εις περιπτώσεις κατά τας οποίας υφίσταται ανάγκη όπως περιγραφεί φάπα μικράς εκτάσεως (βλ.σχετ. [Φάπα] ), ήτις εδημιούργησε μεγάλας ζημίας εις την μετώπην (ήτις αντικατεστάθη), πλήν όμως μικράς (ζημίας) επί του ράμφους όπισθεν αυτής.
-
Το Athens Car Blog χαίρεται ιδιαιτέρως που συμβάλλει εις την βελτίωσιν της λεξικογραφικής παιδείας!!
Επί του θέματος, θα μπορούσε να είναι μπιλιοφόρος...
Αλλά νομίζω δεν διευκρινίζεται αν με το κρακακρούκα υπάρχει και κραδασμός μαζί. Από τον κραδασμό και από πού είναι καταλαβαίνεις, από τον θόρυβο μόνο δύσκολα... -
Λοιπόν χθες το πήγα σε άλλο συνεργείο. Και έκανε το αυτονόητο που δεν έκανε ο πρώτος... Κατέβασε τους τροχούς να δει τα φρένα!
Στον αριστερό τροχό έλειπε ο πίρος που συγκρατεί τα τακάκια!!! Τώρα πως έφυγε είναι ένα θέμα... Πάντως το αυτοκίνητο έχει κάνει πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα με αυτά τα τακάκια και ο θόρυβος ξεκίνησε την Παρασκευή, άρα δε φαντάζομαι να υπάρχει περίπτωση να έλειπε από όταν έγινε αλλαγή τακακιών...
-
Καιρος ειναι να εξφεδονιζονται και τακακια απο τους μπροστα μας...
Προσοχη στους μαστορους σας! -
Ο χρήστης cson έγραψε:
Καιρος ειναι να εξφεδονιζονται και τακακια απο τους μπροστα μας...
Προσοχη στους μαστορους σας!Δε ξέρω πώς έφυγε ο πίρος. Έχει κάνει χιλιάδες χιλιόμετρα με αυτά τα τακάκια το αυτοκίνητο και ο θόρυβος ακούστηκε μόλις την προηγούμενη Παρασκευή. Υποθέτω πως αρχικά είχε τοποθετηθεί δηλαδή.
Όσο για τον πρώτο μάστορα σίγουρα δεν τα πήρε με τη σειρά. ο θόρυβος ακουγόταν κυρίως κατά το φρενάρισμα σε όλες τις ταχύτητες και λίγο και σπανιότερα στην όπισθεν. Μάλλον από το τελευταίο του 'ρθε το κιβώτιο στο μυαλό. Αλλά αφού το σήκωσε και άλλαξε όλες τις ταχύτητες και δεν ακούστηκε τίποτα από το κιβώτιο είπε φέρ' το όταν επιδεινωθεί... Το πρώτο που έπρεπε να κάνει είναι να κατεβάσει τους τροχούς!!! Μεγάλο φάουλ που δεν το έκανε.
Θόρυβος κατά το φρενάρισμα