Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορά καινούριου μικρού εώς 10.000
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αγορά καινούριου μικρού εώς 10.000
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 3 / 5
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    34
    99
    290
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus last edited by

      [quote='G60']Από Ευρωπαικά
      μόνο ο Γάλλος ξέρει να φτιάχνει μικρά και μεσαία αμάξια.
      Απλά η διαφορά με τους Ιάπωνες είναι ότι η ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ(ειδικά της Renault) και η ΑΙΣΘΗΣΗ στο δρόμο είναι απλά εμφανής ως διαφορά.
      Αυτό που θα δεις ως αξιοπιστία ένα κλικ κάτω θα το εισπράξεις επί συνόλου ως αμάξι στα μέγιστα σε όλα τα υπόλοιπα.
      Τα Γερμανικά μικρά είναι σαν κουτιά με ρόδες ,τα Ιταλικά εκπληκτικά αλλά μην μπλέξεις,μιας χρήσης αμάξια,οι Ιταλοί μυαλό δε βάζουν....αυτοκίνητα για πέταμα.[quote]

      Μάλιστα, το ακούσαμε κι αυτό... οι ειδήμονες στα μικρά αυτοκίνητα Ιταλοί, δεν ξέρουν να φτιάχνουν μικρά τελικά... Και είναι και μιας χρήσης... το ότι υπάρχουν χιλιάδες Punto όλων των γενεών με πολύ πάνω από 100,000 χιλιόμετρα χωρίς κανένα πρόβλημα μάλλον δεν συγκινεί κανέναν. Ε ρε αυτά τα κολλήματα του παρελθόντος...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        g60 last edited by

        Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

        Από Ευρωπαικά
        μόνο ο Γάλλος ξέρει να φτιάχνει μικρά και μεσαία αμάξια.
        Απλά η διαφορά με τους Ιάπωνες είναι ότι η ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ(ειδικά της Renault) και η ΑΙΣΘΗΣΗ στο δρόμο είναι απλά εμφανής ως διαφορά.
        Αυτό που θα δεις ως αξιοπιστία ένα κλικ κάτω θα το εισπράξεις επί συνόλου ως αμάξι στα μέγιστα σε όλα τα υπόλοιπα.
        Τα Γερμανικά μικρά είναι σαν κουτιά με ρόδες ,τα Ιταλικά εκπληκτικά αλλά μην μπλέξεις,μιας χρήσης αμάξια,οι Ιταλοί μυαλό δε βάζουν....αυτοκίνητα για πέταμα.

        Μάλιστα, το ακούσαμε κι αυτό...οι ειδήμονες στα μικρά αυτοκίνητα Ιταλοί, δεν ξέρουν να φτιάχνουν μικρά τελικά... Και είναι και μιας χρήσης... το ότι υπάρχουν χιλιάδες Punto όλων των γενεών με πολύ πάνω από 100,000 χιλιόμετρα χωρίς κανένα πρόβλημα μάλλον δεν συγκινεί κανέναν. Ε ρε αυτά τα κολλήματα του παρελθόντος...

        Ξαναδιάβασε τι έγραψα κι έλα πάλι με τον κηδεμόνα σου......

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          g60 last edited by

          Ο χρήστης Nozomi έγραψε:
          Παρότι τα ευρά δεν είναι στραγάλια, θα σου πρότεινα να ανέβεις στα 14 χιλιάρικα και να πας στο Kia Ceed.
          Θα έχεις το κεφάλι σου ήσυχο (7 χρόνια εγγύηση), οικονομικό, ατμοσφαιρικός κινητήρας (=απροβλημάτιστη χρήση), 'ευρωπαϊκή' ποιότητα και δέσιμο αυτοκινήτου.

          Απέφυγε οπωσδήποτα τα γαλλικά, αν δεν θέλεις πάρε-δώσε με συνεργεία...

          Δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα αλλά αν κάποιος θέλει την απ´ολυτη αξιοπιστία σίγουρα η Hyundai είναι μια αξιοπρεπής λύση.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • G
            g60 last edited by

            Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:

            και πανω απο ολα το panda ειναι πιο αξιοπρεπες σε πατημα απο οτι το cuore που σου αρεσε....

            Σε ΠΑΤΗΜΑ όντως ΕΙΝΑΙ.
            Σε ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΕΙΝΑΙ?
            Οταν εκφράζεται μια άποψη να τη λέτε ολοκληρωμένη,όλοι οι χρήστες δεν έχουν τα ίδια βίτσια και τα ίδια κολήματα,ο καθένας βλέπει το αυτοκίνητο ως διαφορετικό μέσο ανάγκης και εξυπηρέτησης.

            Έχεις διαβάσει πουθενά παράπονα για την αξιοπιστία του Panda;

            Το είδα σε όνειρο....τι είχες Γιάννη' μ,τι είχα πάντα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • realzeus
              realzeus last edited by

              Ο χρήστης G60 έγραψε:

              Από Ευρωπαικά
              μόνο ο Γάλλος ξέρει να φτιάχνει μικρά και μεσαία αμάξια.
              Απλά η διαφορά με τους Ιάπωνες είναι ότι η ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ(ειδικά της Renault) και η ΑΙΣΘΗΣΗ στο δρόμο είναι απλά εμφανής ως διαφορά.
              Αυτό που θα δεις ως αξιοπιστία ένα κλικ κάτω θα το εισπράξεις επί συνόλου ως αμάξι στα μέγιστα σε όλα τα υπόλοιπα.
              Τα Γερμανικά μικρά είναι σαν κουτιά με ρόδες ,τα Ιταλικά εκπληκτικά αλλά μην μπλέξεις,μιας χρήσης αμάξια,οι Ιταλοί μυαλό δε βάζουν....αυτοκίνητα για πέταμα.

              Μάλιστα, το ακούσαμε κι αυτό...οι ειδήμονες στα μικρά αυτοκίνητα Ιταλοί, δεν ξέρουν να φτιάχνουν μικρά τελικά... Και είναι και μιας χρήσης... το ότι υπάρχουν χιλιάδες Punto όλων των γενεών με πολύ πάνω από 100,000 χιλιόμετρα χωρίς κανένα πρόβλημα μάλλον δεν συγκινεί κανέναν. Ε ρε αυτά τα κολλήματα του παρελθόντος...

              Ξαναδιάβασε τι έγραψα κι έλα πάλι με τον κηδεμόνα σου......

              Διάβασα πολύ καλά τι έγραψες. Εσύ διάβασες την συνέχεια για τα 100k+ χιλιόμετρα; Και στην 4η δεκαετία της ζωής μου, ο νόμος δεν μου επιτρέπει να έχω άλλον για κηδεμόνα πλέον... μήπως χρειάζεσαι εσύ όμως;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                g60 last edited by

                Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                Από Ευρωπαικά
                μόνο ο Γάλλος ξέρει να φτιάχνει μικρά και μεσαία αμάξια.
                Απλά η διαφορά με τους Ιάπωνες είναι ότι η ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ(ειδικά της Renault) και η ΑΙΣΘΗΣΗ στο δρόμο είναι απλά εμφανής ως διαφορά.
                Αυτό που θα δεις ως αξιοπιστία ένα κλικ κάτω θα το εισπράξεις επί συνόλου ως αμάξι στα μέγιστα σε όλα τα υπόλοιπα.
                Τα Γερμανικά μικρά είναι σαν κουτιά με ρόδες ,τα Ιταλικά εκπληκτικά αλλά μην μπλέξεις,μιας χρήσης αμάξια,οι Ιταλοί μυαλό δε βάζουν....αυτοκίνητα για πέταμα.

                Μάλιστα, το ακούσαμε κι αυτό...οι ειδήμονες στα μικρά αυτοκίνητα Ιταλοί, δεν ξέρουν να φτιάχνουν μικρά τελικά... Και είναι και μιας χρήσης... το ότι υπάρχουν χιλιάδες Punto όλων των γενεών με πολύ πάνω από 100,000 χιλιόμετρα χωρίς κανένα πρόβλημα μάλλον δεν συγκινεί κανέναν. Ε ρε αυτά τα κολλήματα του παρελθόντος...

                Ξαναδιάβασε τι έγραψα κι έλα πάλι με τον κηδεμόνα σου......

                Διάβασα πολύ καλά τι έγραψες. Εσύ διάβασες την συνέχεια για τα 100k+ χιλιόμετρα; Και στην 4η δεκαετία της ζωής μου, ο νόμος δεν μου επιτρέπει να έχω άλλον για κηδεμόνα πλέον... μήπως χρειάζεσαι εσύ όμως;

                Τα 100 000km από έναν μέσο οδηγό γίνονται περίπου σε 5 χρόνια.
                Αν αυτό το όριο είναι ενδεικτικό της αξιοπιστίας ενός αυτοκινήτου τότε καταλαβαίνω απόλυτα γιατί η 7ετία τείνει να θεωρείτε πλέον το max της ζωής ενός αυτοκινήτου σήμερα.
                Το αν βγάζουν προβλήματα ή όχι άσε να έχω τη δική μου άποψη επί του θέματος ως....άσχετος.
                Πάντως όποιος γνωστός είχε punto δεν ξαναπήρε ποτέ πια fiat.
                Εχεις ακούσει ποτέ για αυτοκίνητα που έχουν βγάλει 500 και 1 μύριο km?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  1 μύριο; Μόνο κάτι παλιά ντίζελ Mercedes Taxi και μερικά Ιαπωνικά (Mazda 323, Toyota Corolla). Σοβαρά τώρα, ποιός θέλει να κρατήσει τόσο ένα αυτοκίνητο; Τα 100 χιλιάδες θεωρούνται καλός μέσος όρος πλέον. Ο περισσότερος κόσμος αλλάζει το αυτοκίνητο πριν τα 150 χιλιάδες και πολύ καλα κάνει καθώς παίρνει κάτι νεότερο και καλύτερο. Όσο καλό και αν ήταν ένα αυτοκίνητο καινούριο, μετά απο 200 χιλιάδες χιλιόμετρα είναι αναπόφευκτα γερασμένο. Η ακαμψία του πλαισίου έχει μειωθεί, η απόδοση του μοτέρ έχει πέσει, οι αναρτήσεις, τα φρένα, ο συμπλέκτης κλπ θέλουν αλλαγή προ πολλού. Να μιλάμε για 1 εκατομμύριο χιλιόμετρα έχει νόημα μόνο για επαγγελματικά οχήματα.

                  Α, και προσωπικά ξέρω αρκετούς ιδιοκτήτες Fiat που πήραν ξανά Fiat ή άλλο Ιταλικό.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    g60 last edited by

                    Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                    1 μύριο; Μόνο κάτι παλιά ντίζελ Mercedes Taxi και μερικά Ιαπωνικά (Mazda 323, Toyota Corolla).

                    και κάτι peugeot 404/304/104 kαι κάτι mitsubishi colt,και κάτι audi 80 αρκετά VW βενζίνης και diesel,και κάτι κάτι κάτι αρκετάαααααα ακόμα αμάξια.

                    Σοβαρά τώρα, ποιός θέλει να κρατήσει τόσο ένα αυτοκίνητο; Τα 100 χιλιάδες θεωρούνται καλός μέσος όρος πλέον. Ο περισσότερος κόσμος αλλάζει το αυτοκίνητο πριν τα 150 χιλιάδες και πολύ καλα κάνει καθώς παίρνει κάτι νεότερο και καλύτερο.

                    Αυτό είναι δικό ας πρόβλημα.
                    Ηθελα να πέσω Γιάννη'μ καλά που μ' έριξες=θέλω κι εγώ να γίνω ευρωπαίος να αλλάζω αμάξι κάθε πενταετία αλλά πρέπει να έχω κι έναν λόγο να το κάνω

                    Όσο καλό και αν ήταν ένα αυτοκίνητο καινούριο, μετά απο 200 χιλιάδες χιλιόμετρα είναι αναπόφευκτα γερασμένο. Η ακαμψία του πλαισίου έχει μειωθεί, η απόδοση του μοτέρ έχει πέσει, οι αναρτήσεις, τα φρένα, ο συμπλέκτης κλπ θέλουν αλλαγή προ πολλού. Να μιλάμε για 1 εκατομμύριο χιλιόμετρα έχει νόημα μόνο για επαγγελματικά οχήματα.

                    Ετσι σας έπεισε το μάρκετινγκ της αυτοκινητοβιομηχανίας ότι είναι κι έτσι νομίζετε ότι είναι.
                    Γι αυτό και σας πουλάνε αμάξια Τούρκικα,γι αυτό και έχουν ρίξει την ποιότητα=κόστος των ανταλλακτικών σε σημείο που πολλές φορές να λειτουργούν οριακά.

                    Εξάλλου ο συμπλέκτης,τα φρένα και οι αναρτήσεις εντάσονται στα αναλώσιμα μέρη ενός αυτοκινήτου και ποτέ δεν αλλάζονται ΟΛΑ ΜΑΖΙ.
                    Μπορείτε να βρείτε άλλες δικαιολογίες αν θέλετε να αλλάζετε τα αμάξια κάθε 5 χρόνια (δικαίωμά σας).
                    Οταν όμως ο ανταγωνισμός ακόμα (ευτυχώς) προσφέρει αξιόπιστα αυτοκίνητα να έχετε το θάρρος να τα βλέπετε κατάματα ανεξάρτητα από προσωπικές εκτιμήσεις.
                    Ολοι οι καταναλωτές δε θέτουν τα ίδια κριτήρια επιλογής αυτ/του,καταλάβετέ το επιτέλους.
                    Καλά κάνετε και αγοράζετε Ιταλικό ειδικά αν είστε διατεθιμεοι να το αλλάζετε κάθε 5ετία αλλά όταν κάποιος ζητάει αυτοκίνητο με κύριο στόχο την αξιοπιστία μην προσπαθείτε να τον πείσετε για πράγματα που δεν ισχύουν προκειμένου να στηρίξτε την εταιρία που λατρεύετε έστω και ιδεολογικά.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mad_max_geo last edited by

                      Ο χρήστης G60 έγραψε:

                      1 μύριο; Μόνο κάτι παλιά ντίζελ Mercedes Taxi και μερικά Ιαπωνικά (Mazda 323, Toyota Corolla).

                      και κάτι peugeot 404/304/104 kαι κάτι mitsubishi colt,και κάτι audi 80 αρκετά VW βενζίνης και diesel,και κάτι κάτι κάτι αρκετάαααααα ακόμα αμάξια.

                      Αμ δε και κατι Οpel taxi κατι mondeo taxi κρατανε καλα!!!Επισης felicia escort mk3!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        g60 last edited by

                        Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                        Α, και προσωπικά ξέρω αρκετούς ιδιοκτήτες Fiat που πήραν ξανά Fiat ή άλλο Ιταλικό.

                        Ναι,συμβαίνει και αυτό και δεν είναι καθόλου παράδοξο.
                        Ο alfisti πχ γνωρίζει ότι το αμάξι του θα βγάλει κάποια προβλήματα,μπροστά όμως στην αίσθηση που του δίνει το αμάξι επί συνόλου είναι διατεθιμένος να πληρώσει (και να πληρώνει) για όποιες ζημιές.
                        Αυτός είναι συγκροτημένος καταναλωτής και ξέρει τι θέλει.

                        Οταν ένας δάσκαλος όμως πχ που είναι χαμηλών τόνων και θέλει ένα αξιόπιστο μεταφορικό μέσο χωρίς να αντιλαμβάνετε τις όποιες διαφορές μεταξύ μιας alfa κι ενός corrola δεν μπορείς να τον πείσεις να πάρει Ιταλικό κι αν τον πείσεις σε πολύ λίγο καιρό θα σου την πει επειδή σε άκουσε κλπ.

                        Μην προσπαθείτε να μεταφερετε τη δική σας νοοτροπία σε όλους τους καταναλωτές οι οποίοι επιλέγουν με διαφορετικά κριτήρια κι ανάγκες ένα αμάξι.

                        Πχ όταν ένας αγρότης θα σου ζητήσει την άποψή σου για την αγορά αγροτικού προφανώς θα του συστήσεις fiat αντί για το hilux.
                        Το τι θα γίνει στην πορεία είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο,αυτό είναι το πρόβλημα με σας.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Ο χρήστης G60 έγραψε:

                          1 μύριο; Μόνο κάτι παλιά ντίζελ Mercedes Taxi και μερικά Ιαπωνικά (Mazda 323, Toyota Corolla).

                          και κάτι peugeot 404/304/104 kαι κάτι mitsubishi colt,και κάτι audi 80 αρκετά VW βενζίνης και diesel,και κάτι κάτι κάτι αρκετάαααααα ακόμα αμάξια.

                          Σοβαρά τώρα, ποιός θέλει να κρατήσει τόσο ένα αυτοκίνητο; Τα 100 χιλιάδες θεωρούνται καλός μέσος όρος πλέον. Ο περισσότερος κόσμος αλλάζει το αυτοκίνητο πριν τα 150 χιλιάδες και πολύ καλα κάνει καθώς παίρνει κάτι νεότερο και καλύτερο.

                          Αυτό είναι δικό ας πρόβλημα.
                          Ηθελα να πέσω Γιάννη'μ καλά που μ' έριξες=θέλω κι εγώ να γίνω ευρωπαίος να αλλάζω αμάξι κάθε πενταετία αλλά πρέπει να έχω κι έναν λόγο να το κάνω

                          Όσο καλό και αν ήταν ένα αυτοκίνητο καινούριο, μετά απο 200 χιλιάδες χιλιόμετρα είναι αναπόφευκτα γερασμένο. Η ακαμψία του πλαισίου έχει μειωθεί, η απόδοση του μοτέρ έχει πέσει, οι αναρτήσεις, τα φρένα, ο συμπλέκτης κλπ θέλουν αλλαγή προ πολλού. Να μιλάμε για 1 εκατομμύριο χιλιόμετρα έχει νόημα μόνο για επαγγελματικά οχήματα.

                          Ετσι σας έπεισε το μάρκετινγκ της αυτοκινητοβιομηχανίας ότι είναι κι έτσι νομίζετε ότι είναι.
                          Γι αυτό και σας πουλάνε αμάξια Τούρκικα,γι αυτό και έχουν ρίξει την ποιότητα=κόστος των ανταλλακτικών σε σημείο που πολλές φορές να λειτουργούν οριακά.

                          Εξάλλου ο συμπλέκτης,τα φρένα και οι αναρτήσεις εντάσονται στα αναλώσιμα μέρη ενός αυτοκινήτου και ποτέ δεν αλλάζονται ΟΛΑ ΜΑΖΙ.
                          Μπορείτε να βρείτε άλλες δικαιολογίες αν θέλετε να αλλάζετε τα αμάξια κάθε 5 χρόνια (δικαίωμά σας).
                          Οταν όμως ο ανταγωνισμός ακόμα (ευτυχώς) προσφέρει αξιόπιστα αυτοκίνητα να έχετε το θάρρος να τα βλέπετε κατάματα ανεξάρτητα από προσωπικές εκτιμήσεις.
                          Ολοι οι καταναλωτές δε θέτουν τα ίδια κριτήρια επιλογής αυτ/του,καταλάβετέ το επιτέλους.
                          Καλά κάνετε και αγοράζετε Ιταλικό ειδικά αν είστε διατεθιμεοι να το αλλάζετε κάθε 5ετία αλλά όταν κάποιος ζητάει αυτοκίνητο με κύριο στόχο την αξιοπιστία μην προσπαθείτε να τον πείσετε για πράγματα που δεν ισχύουν προκειμένου να στηρίξτε την εταιρία που λατρεύετε έστω και ιδεολογικά.

                          Αν εσύ θέλεις να κρατήσεις ένα αυτοκίνητο για 500 χιλιάδες χιλιόμετρα και να κυκλοφορείς με τεχνολογία και επιδόσεις 30ετίας είναι δικό σου θέμα. Άσε εμάς να θέλουμε να γίνουμε ευρωπαίοι και να κυκλοφορούμε με νεότερα και καλύτερα αυτοκίνητα.

                          Το Marketing προσωπικά δεν με έχει πεισει για τίποτα, ειδικά από την στιγμή που το έχω σπουδάσει και έχω εργαστεί σε αυτό. Είναι γεγονός αδιαμφισβήτητο όμως (τουλάχιστον σε όποιον έτυχε να οδηγήσει ένα αυτοκίνητο καινούριο και το ίδιο αυτοκίνητο μετά απο 200 χιλιάδες χιλιόμετρα) ότι υπάρχει γήρανση. Το πλάισιο δεν είναι το ίδιο δεμένο, ο κινητήρας είναι πιο θορυβώδης και αδύναμος (λόγω και τον επικαθήσεων από τις χιλιάδες ώρες λειτουργίας) κλπ κλπ. Και δεν μιλάω για ιταλικά που δεν συμπαθείς αλλά για σκυλιά αξιοπιστίας εκ Ιαπωνίας. 'Οπως και να το κάνεις, μετά απο 15+ χρόνια δεν είναι σε καμία περίπτωση όπως ήταν καινούριο!

                          Τα αναλώσιμα που λες αν τα αθροίσεις όλα μαζί παίρνεις μισό καινούριο αυτοκίνητο; Γιατί να ασχολείσαι με το παλιο, να ρίχνεις λεφτά και στην ουσία να έχει ένα ξεπερασμένο όχημα πάλι; Δεν αναφέρομαι σε καταστάσεις πολυ καλών και ακριβών αυτοκινήτων όπου δεν σου πάει η καρδιά να τα δώσεις αλλά για πιο καθημερινά οχήματα που χρησιμεύουν ως workhorses. Όσοι έχουν Maserati 20ετίας καλά κάνουν και ας τις κρατήσουν για τις κυριακάτικες βόλτες τους, για κάθε μέρα όμως δεν κάνουν, τσάμπα ταλαιπωρείται το κόσμημα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • realzeus
                            realzeus last edited by

                            Ο χρήστης G60 έγραψε:

                            Α, και προσωπικά ξέρω αρκετούς ιδιοκτήτες Fiat που πήραν ξανά Fiat ή άλλο Ιταλικό.

                            Ναι,συμβαίνει και αυτό και δεν είναι καθόλου παράδοξο.
                            Ο alfisti πχ γνωρίζει ότι το αμάξι του θα βγάλει κάποια προβλήματα,μπροστά όμως στην αίσθηση που του δίνει το αμάξι επί συνόλου είναι διατεθιμένος να πληρώσει (και να πληρώνει) για όποιες ζημιές.
                            Αυτός είναι συγκροτημένος καταναλωτής και ξέρει τι θέλει.

                            Οταν ένας δάσκαλος όμως πχ που είναι χαμηλών τόνων και θέλει ένα αξιόπιστο μεταφορικό μέσο χωρίς να αντιλαμβάνετε τις όποιες διαφορές μεταξύ μιας alfa κι ενός corrola δεν μπορείς να τον πείσεις να πάρει Ιταλικό κι αν τον πείσεις σε πολύ λίγο καιρό θα σου την πει επειδή σε άκουσε κλπ.

                            Μην προσπαθείτε να μεταφερετε τη δική σας νοοτροπία σε όλους τους καταναλωτές οι οποίοι επιλέγουν με διαφορετικά κριτήρια κι ανάγκες ένα αμάξι.

                            Πχ όταν ένας αγρότης θα σου ζητήσει την άποψή σου για την αγορά αγροτικού προφανώς θα του συστήσεις fiat αντί για το hilux.
                            Το τι θα γίνει στην πορεία είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο,αυτό είναι το πρόβλημα με σας.

                            Ποιός σου είπε ότι είμαι πορωμένος; Το προσωπικό μου αυτοκίνητο τυγχάνει να είναι γερμανικό και στον αγρότη θα πρότεινα είτε το Hilux είτε το Mazda BT50. Κάθε αυτοκίνητο έχει το κοινό του, το να λέμε όμως ότι τα ιταλικά είναι εγγενώς αναξιόπιστα είναι υπεραπλούστευση που στηρίζετε σε προκαταλήψεις περασμένων δεκαετιών.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              carfanatic last edited by

                              Ο χρήστης G60 έγραψε:

                              και πανω απο ολα το panda ειναι πιο αξιοπρεπες σε πατημα απο οτι το cuore που σου αρεσε....

                              Σε ΠΑΤΗΜΑ όντως ΕΙΝΑΙ.
                              Σε ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΕΙΝΑΙ?
                              Οταν εκφράζεται μια άποψη να τη λέτε ολοκληρωμένη,όλοι οι χρήστες δεν έχουν τα ίδια βίτσια και τα ίδια κολήματα,ο καθένας βλέπει το αυτοκίνητο ως διαφορετικό μέσο ανάγκης και εξυπηρέτησης.

                              Ειναι 'κολλημα ενος χρηστη' να λεει ενα γεγονος σε σχεση με το πατημα ενος αυτοκινητου??

                              Για το PANDA το μονο προβλημα αξιοπιστιας ειναι καμοια μικροπροβληματα με τα ηλεκτρονικα...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kostis20 last edited by

                                Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
                                Στο ίδιο θέμα με κάπως μικρότερο μπάτζετ (για την κοπέλα μου που ψάχνει) σκέφτηκα το Yaris. Είναι όντως σκυλί ανεξαρτήτως χιλιομέτρων ή έχει θεματάκια;
                                Για το αυτόματο Yaris ξέρει κανείς τίποτις;

                                Το σκεφτομουν για την αδερφη μου αλλα το απορριψαμε γιατι :
                                -Ηταν αρκετα ακριβο,εβγαινε μονο σε αρκετα πλουσια εκδοση
                                -Διαβασα και ακουσα τα χειροτερα για το κιβωτιο.Το εχεο γνωστος και το εχει μετανιωσει.Οι αλλαγες δεν ειναι καθολου ομαλες και το χειροτερο ειναι οτι κανει κατι περιεργα οταν κινεισαι με παρα πολυ μικρη ταχυτητα και δεν επιλεγει τη σωστη σχεση με αποελεσμα να μενεις ξεκρεμαστος.
                                Η επιλογη μας ηταν το micra 1,4 auto accenta και ειμαστε πολυ ευχαριστημενοι.Θα γραψω αναλυτικα στο αντιστοιχο θεμα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  leonp last edited by

                                  Τα αμάξια στην Ελλάδα που δεν σκουριάζουν αντέχουν άνετα 15 χρόνια. Αν κάποιος επιλέξει αξιόπιστο μοντέλο και το κρατήσει πολλά χρόνια (με σωστή συντήρηση) γλυτώνει πολλά λεφτά από την αγορά καινούριου.

                                  Ένα αμάξι δεκαετίας έχει μικρότερα έξοδα συντήρησης από ένα καινούριο - σύγκρινε τιμολόγια αντιπροσωπείας και τιμολόγιο εξιδικευμένου συνεργείου. Ακόμα και με περιστασιακές βλάβες πάλι λιγότερα λεφτά δίνεις. Μερικά αμάξια βγάζουν πολλές βλάβες - ατυχία, κακή επιλογή μοντέλου - το ξεφορτώνεσαι.

                                  Το μόνο μειονέκτημα σε ένα αμάξι 10ετίας-20ετίας είναι οι αερόσακοι και η αυξημένη παθητική ασφάλεια των καινούριων. Από κατανάλωση-λειτουργία είναι παρόμοια (μπορεί το παλιό να καίει λιγότερο) αλλά το καινούριο είναι λίγο πιο καθαρό.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • I
                                    italakias last edited by

                                    Ο χρήστης G60 έγραψε:

                                    Τα Γερμανικά μικρά είναι σαν κουτιά με ρόδες ,τα Ιταλικά εκπληκτικά αλλά μην μπλέξεις,μιας χρήσης αμάξια,οι Ιταλοί μυαλό δε βάζουν....αυτοκίνητα για πέταμα.

                                    Η απόφαση δική σου.

                                    μην γραφεις οτι να ναι,τουλαχιστον στα μικρα αμαξια οι ιταλοι εναι κορυφη.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • realzeus
                                      realzeus last edited by

                                      Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                      Τα αμάξια στην Ελλάδα που δεν σκουριάζουν αντέχουν άνετα 15 χρόνια. Αν κάποιος επιλέξει αξιόπιστο μοντέλο και το κρατήσει πολλά χρόνια (με σωστή συντήρηση) γλυτώνει πολλά λεφτά από την αγορά καινούριου.

                                      Ένα αμάξι δεκαετίας έχει μικρότερα έξοδα συντήρησης από ένα καινούριο - σύγκρινε τιμολόγια αντιπροσωπείας και τιμολόγιο εξιδικευμένου συνεργείου. Ακόμα και με περιστασιακές βλάβες πάλι λιγότερα λεφτά δίνεις. Μερικά αμάξια βγάζουν πολλές βλάβες - ατυχία, κακή επιλογή μοντέλου - το ξεφορτώνεσαι.

                                      Το μόνο μειονέκτημα σε ένα αμάξι 10ετίας-20ετίας είναι οι αερόσακοι και η αυξημένη παθητική ασφάλεια των καινούριων. Από κατανάλωση-λειτουργία είναι παρόμοια (μπορεί το παλιό να καίει λιγότερο) αλλά το καινούριο είναι λίγο πιο καθαρό.

                                      Συμφωνώ εν μέρει. Θα παραθέσω δύο παραδείγματα από αυτοκίνητα της οικογενείας που στηρίζουν ως ένα σημείο την άποψή σου.

                                      Παράδειγμα πρώτο: Mazda Xedos 6 1.6 αγορασμένο καινούριο το 1993, με 205.000 χιλιόμετρα τώρα. Βλάβες ακινητοποίησης: Καμία. Ζημίες: Αλλαγή ακραξόνιων στις 80.000 χιλιόμετρα. Το αυτοκίνητο είναι αθάνατο, κλασικό δείγμα γραφής της ιαπωνικής σχολής. Όμως δυστυχώς το μοτέρ δεν έχει την δύναμη που είχε (έδειχνε 215 κοντερ άνετα... τώρα με το ζόρι 200αρίζει) και το σασί γενικά έχει 'χαλαρώσει' - βοήθησε και μια γερή στούκα σε αυτό βέβαια. Δεν υπάρχει ιδιαίτερος λόγος να αλλαχθει περαν του ότι χρειάζεται πολλά χρήματα για σουλούπωμα (είναι ακόμα με τον αρχικό συμπλέκτη και αμορτισέρ!!!) και το γεγονός ότι τα ανταλλακτικά του είναι σε τιμές Mercedes.

                                      Παράδειγμα δεύτερο: Land Rover Discovery 2.0 MPi αγορασμένο καινούριο το 1995, με 135.000 χιλιόμετρα τώρα. Βλάβες ακινητοποίησης: ΠΟΛΛΕΣ! (ενδεικτικα αναφέρω... στους 4 μήνες και 3000 χιλιόμετρα έμεινε απο βαλβίδες, αλλάχθηκαν και οι 16 εντός εγγύησης, από τότε έμεινε πολλές φορές - πιο πρόσφατα πριν απο 15 μέρες όπου έκαψε φλάντζα κεφαλής). Ζημείες: Αμέτρητες... κάθε 2 μήνες ζητάει 500+ Ευρώ. Τριμπούρδελο του κερατα! Ευτυχώς έρχεται η απόσυρση!!!

                                      Ένα πολύ καλό και αξιόπιστο αυτοκίνητο σαν το Xedos το κρατάς για 15 χρόνια άνετα... είναι όμως Made in Japan και κόστιζε 1 εκατομμύριο Δραχμές πάνω από την ανταγωνιστική του BMW 316 τότε. Αυτά εξαργυρώνεις τώρα. Ένα πιο 'ταπεινό' αυτοκίνητο όμως δεν αντέχει τόσο. Το Ford Focus 1.6 Mk1 που έχω πχ άρχισε να μου κάνει νούμερα στα 120.000 χιλιόμετρα. Θα το κρατήσω κι άλλο γιατί δεν διευκολύνομαι να αλλάξω τώρα αυτοκίνητο, ξέρω όμως ότι θα αρχίζει να ζητάει - ήδη άρχισε ζητώνοντας καινούριο συμπλέκτη πριν μερικούς μήνες ενώ καμιά φορά δεν παίρνει παρά μόνο 'σκαστό' (και όχι... δεν είναι θέμα μπαταρίας...).

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nozomi last edited by

                                        delete

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • realzeus
                                          realzeus last edited by

                                          Ο χρήστης Nozomi έγραψε:

                                          και κάτι peugeot 404/304/104 kαι κάτι mitsubishi colt,και κάτι audi 80 αρκετά VW βενζίνης και diesel,και κάτι κάτι κάτι αρκετάαααααα ακόμα αμάξια.

                                          Το 80άρι, ήταν σκυλί και αυτό είναι επιβεβαιωμένο ΑΠ' ΟΛΕΣ τις μπάντες.
                                          Η VW έβγαζε και αυτή ΑΘΑΝΑΤΑ αυτοκίνητα, ΚΑΠΟΤΕ. Τα Golf ΙΙΙ ακόμα κυκλοφορούν, χωρίς προβλήματα τα περισσότερα. Να οφείλεται στο γεγονός ότι είχαν ασθενικό(=μη πιεσμένο κινητήρα) ?
                                          Απ' τα υπόλοιπα που ακούστηκαν ΜΑΚΡΙΑ από Focus, είναι πολύ ζημιάρικα.

                                          REALZEUS, αν και συμπαθώ αρκετά το ποστάρισμά σου (ίσως γιατί και εγώ είμαι ιδεολόγος ), έχει δίκιο ο G60. Όταν μας ζητάει την γνώμη μας κάποιος, ΔΕΝ του προτείνουμε αυτό που γουστάρουμε εμείς, αλλά ΜΠΑΙΝΟΥΜΕ (κατά το δυνατόν) στη δική του θέση και κρίνουμε ανάλογα με τα ΔΙΚΑ του κριτήρια.
                                          Τα ιταλικά μικρά, όπως και να το δεις, δεν έχουν την αξιοπιστία Ιάπωνα-Κορεάτη.
                                          Όποιος δεν μπορεί να το κάνει και άγεται απ΄τις ιδεολογικές εμμονές του στην αυτοκίνηση, καλύτερα ας μην προτείνει ή ας αναφέρει εξ' αρχής ότι η άποψή του βασίζεται στο τι θα αγόραζε ο ίδιος...

                                          Καλησπέρα φίλτατε. Μα εγώ δεν πρότεινα καν αυτοκίνητο!!! Το μόνο που έκανα ήταν να εκφράσω την αντίθεση μου στην μηδενιστική άποψη ότι τα ιταλικά είναι φύση και θέση ζημιάρικα. Είναι σαν να λέω ότι τα γερμανικά αυτοκίνητα είναι αργά... ήταν κάποτε, όχι πια! Δεν υπάρχουν στοιχεία που να δείχνουν ότι ένα Panda δεν είναι σκυλί, το αντίθετο μάλιστα καθώς δεν έχουν αναφερθεί ιδιαίτερα προβληματα. Κι εγώ πιστέυω ότι ενα Hyundai i10 είναι ίσως πιο αξιόπιστο αλλά υπάρχουν και άλλα κριτήρια που πρέπει να συνυπολογιστούν πριν την αγορά ενός αυτοκινήτου.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nozomi last edited by

                                            delete

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 3 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr