-
Καλησπερα σας. Μεχρι το Σεπτεμβριο ελπιζω να εχω μαζεψει καποιο ποσο για την αγορα του πρωτου μου αυτοκινητου. Να σημειωσω οτι ειμαι φοιτητης, ζω στην επαρχια και δεν εργαζομαι. Προσανατολιζομαι κυριως σε supermini ηλικιας 7-8 χρονων στα 1400κε, θα προτιμουσα γερμανικα (fiesta, corsa, τα polo δυστυχως ειναι ακριβοτερα) ή... γερμανοτραφη (ibiza, fabia), λογω και της πιο 'σοβαρης' σχεδιασης. Αλλη εναλλακτικη ειναι καποια ακομα παλαιοτερα μικρομεσαια (astra, focus, golf iv) οπου ισως ανεβουμε και στα 1600κε λογω πιο αδυναμων 1400ρηδων και βαρους. Δεν σκοπευω να οδηγω πολυ εντος πολης (δεν θα τρωμε και ολο το χαρτζιλικι μας στις βενζινες), στη σχολη 3 με 4 φορες την εβδομαδα και βραδυνες εξοδους 2 με 3. Θελω να μπορω να κανω ταξιδακια με λογικο κοστος το οποιο φυσικα και θα μοιραζομαι με τυχον συνταξιδιωτες... Ελκυστικοτερη επιλογη μου φαινονται τα fabia 101 ιππων, χαμηλων τονων, σβελτο (σε σχεση με τα υπολοιπα παντα) και οσα βλεπω στις αγγελιες φαινονται σε καλη κατασταση. Αγαπω τα αυτοκινητα ομως ξερω οτι με την τρεχουσα οικονομικη μου κατασταση δεν προκειται να ζησω στιγμες οδηγικης... νιρβανας οποτε θα ηθελα τα σχολια και οι προτασεις σας να αφορουν περισσοτερο το κοστος χρησης και την αξιοπιστια των παραπανω μοντελων, σκοπευω να το κρατησω για 3-4 χρονια.
Συγγνωμη αν σας κουρασα -
Καλησπερα σας. Μεχρι το Σεπτεμβριο ελπιζω να εχω μαζεψει καποιο ποσο για την αγορα του πρωτου μου αυτοκινητου. Να σημειωσω οτι ειμαι φοιτητης, ζω στην επαρχια και δεν εργαζομαι. Προσανατολιζομαι κυριως σε supermini ηλικιας 7-8 χρονων στα 1400κε, θα προτιμουσα γερμανικα (fiesta, corsa, τα polo δυστυχως ειναι ακριβοτερα) ή... γερμανοτραφη (ibiza, fabia), λογω και της πιο 'σοβαρης' σχεδιασης. Αλλη εναλλακτικη ειναι καποια ακομα παλαιοτερα μικρομεσαια (astra, focus, golf iv) οπου ισως ανεβουμε και στα 1600κε λογω πιο αδυναμων 1400ρηδων και βαρους. Δεν σκοπευω να οδηγω πολυ εντος πολης (δεν θα τρωμε και ολο το χαρτζιλικι μας στις βενζινες), στη σχολη 3 με 4 φορες την εβδομαδα και βραδυνες εξοδους 2 με 3. Θελω να μπορω να κανω ταξιδακια με λογικο κοστος το οποιο φυσικα και θα μοιραζομαι με τυχον συνταξιδιωτες... Ελκυστικοτερη επιλογη μου φαινονται τα fabia 101 ιππων, χαμηλων τονων, σβελτο (σε σχεση με τα υπολοιπα παντα) και οσα βλεπω στις αγγελιες φαινονται σε καλη κατασταση. Αγαπω τα αυτοκινητα ομως ξερω οτι με την τρεχουσα οικονομικη μου κατασταση δεν προκειται να ζησω στιγμες οδηγικης... νιρβανας οποτε θα ηθελα τα σχολια και οι προτασεις σας να αφορουν περισσοτερο το κοστος χρησης και την αξιοπιστια των παραπανω μοντελων, σκοπευω να το κρατησω για 3-4 χρονια.
Συγγνωμη αν σας κουρασα -
Τα ιταλικά γυναικεία;;; Ακους SV2??? Πούλα την αμέσως την Ferrari! Είναι γυναικεία!
-
Ε ρε και ο Raikkonen γυναικείο μονοθέσιο έχει δηλαδή... καλά λένε ότι είναι αδερφές αυτοί οι βόρειοι...
-
Απλά είπες τα ιταλικά είναι γυναικεία και ξεσηκώθηκε το σύμπαν... τα πιο αντρικά αυτοκίνητα είναι Ιταλιάνικα!
Πάντως το Panda το παιρνουν άντρες κυρίως... είναι άσχημο για τις γκόμενες... αυτές θέλουν 500αράκι. Για τα άλλα συμφωνώ.
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
καταρχην δεν γινεται να σου αρεσει το 206,υστερα τα πεζο ρε φιλε κια γενικα τα γαλλικα ειναι ζημιαρικα, ειναι βαρκες τα περισσοτερα και μην κοιταζεις τα ραλλυ γιατι αυτα ειναι εξαιρεση,
ασε που το 206 το οδηγουν συνηθως γυναικες δλδ θες να παρεις τετοιο αμαξιΚατσε βρε φιλε!Γουστα ειναι αυτα και του φιλου του αρεσει,εσενα τι σε πειραζει;Εσυ θα το πληρωσεις ή θα το συντηρεις;Ειδικα το επιχείρημα το 'οδηγουν γυναικες' ειναι :
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Κοιτα αυτα που ειπα για ζαντες,χταποδια κλπ ειναι απλα σκεψεις,οχι οτι θα τα βαλω,αλλα μια καλη ζαντα θα την ηθελα. Απο εκει κ περα δεν ξερω ποια ειναι αξιοπιστα,το πουντο δεν το θελω με χαλαει,οχι γιατι ειναι πουντο αλλα ειναι κ γουστα αυτα,με ενα πεζο γιατι θα καω,ειναι προβληματικα,καινε πολυ,σε τι ακριβως θα υπαρχει προβλημα.Δεν βιαζομαι καθολου,θα ψαξω.
Ασε τις βελτιωσεις, ζαντες, ραδιοcd, χρωματα και λοιπα εξτρα
Προτεραιοτητα στη αγορα μεταχειρισμενου εχουν συγκεκριμενα πραματα:
- Επισημο και ενημερωμενο βιβλιο σερβις
- Μηχανικη κατασταση
- Εξωτερικη/εσωτερικη κατασταση
- Διανυθεντα χλμ
- Χρονολογια
Βρες το καλυτερο δυνατο συμφωνα με το μπατζετ που διαθετεις, πηγαινε σε ενα σοβαρο επαγγελματια μηχανικο για ενδελεχη ελεγχο και αν το υποψηφιο αμαξι αποδειχτει 'αστερι', αγορασε το ακομα και αν δεν σου αρεσει τοσο...
Δικαιο εχεις,σαφως και εχει προτεραιοτητα σε ενα μεταχειρησμενο ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ να ειναι καλοσυντηρημενο,να μην εχει μηχανικα προβληματα η στον κινητηρα,να μην ειναι πολλα τα χιλιομετρα και ειναι ξεσκισμενο απο τον προκατοχο του,να ειναι εξωτερικα/εσωτερικα οπως πρεπει,χωρις χτυπηματα,βιβλιο σερβις και κατα τη γνωμη μου να μην ειναι αμαξι που κλεινει δεκαετια.κτλπ.
Αλλα απο την αλλη δεν θελω να το παρω και τελειως γυμνο,γιατι στην πορεια θα χρειαστει να προσθεσω πραγματα που θελω,παραδειγμα θελω μια καλη ζαντα για να δειχνει το αμαξι,με τασια και ταμπουρια δεν λεει,κανενα xenon φωτακι κλπ,αυτα η μπορει να τα βρεις σε μια καλη προταση η λες παιρνω ενα αμαξι ετσι οπως ειναι και στη συνεχεια ριχνω και λιγα φραγκα οταν μπορεσω για να το ομορφυνω.
Αλλα συμφωνω οτι αυτα περνανε σε δευτερη μοιρα,και αυτο που ειπες θα το παθαινε ενα φιλαρακι οπου πηγε να αγορασει το πεζο 206 cc,ενω το αμαξι ηταν πολυ ωραιο εξωτερικα και εσωτερικα,δλδ με ζαντες oz 16αρες,μαυρο ολο ,με μεταλικη οροφη,δερματινο ολο μεσα σε συνδυασμο κοκκινο/μαυρο,το αρνητικο που φαινοταν εξαρχης ηταν τα πολλα χιλιομετρα(γυρω στα 160.000),και παλι καλα που ειχε γνωστο μεσα στην πεζο και το πηγε για ελεγχο γιατι αλλιως θα την πατουσε ασχημα. Καπου στα 8.000 ευρω,αντε με λιγο παζαρι κατεβηκε στα 7.000.
Το βαζει που λες στην πεζο μεσα ο γνωστος του και το ελεγχουν 3 μηχανικοι,τι βρηκαν? Εκαιγε λαδια,τα πιστονια ηταν σε χαλια κατασταση,η μεταλικη οροφη ετριζε,τα πισω λαστιχα ηταν φθαρμενα που με την αγορα θα ηθελαν αμεσως αντικατασταση και του ειπαν οτι δεν αξιζει με τπτ,θα σου βγαλει ζημια στο σασμαν 1.500 χιλιαρικο μεσα σε 2-3 μηνες του ειπαν.
Αυτο γιατι υπαρχουν πολλες παγιδες ετσι,και τελικα πηρε ενα ασημι με 90.000 χιλιομετρα,με τις απλες μανισιες ζαντες και γενικα πιο απλο σαν εμφανιση,ομως στον ελεγχο που εγινε το αμαξι αποδειχθηκε απροβληματιστο.
Peugeot 206 1,6.
Να ενα:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/294500/Επισης:
Punto: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/223875/
Punto: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/262270/
Ford Ka: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/224368/
Alfa 147: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/250041/
Clio: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/212159/
Clio: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/267969/
Micra: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/285331/
Megane: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/227655/Οπως βλεπεις υπαρχουν αρκετες επιλογες, συνεπως οι πιθανοτητες να βρεις ενα καλομεταχειριμενο αμαξι ειναι μεγαλες.
Πραγματικα μεχρι τωρα με λιγο ψαξιμο διαπιστωσα το αντιθετο,για τα γουστα μου βεβαια,οτι δεν υπαρχουν πολλες επιλογες σε αυτο που ψαχνω.Οσο για τα γυναικεια αυτοκινητα,ενα τετοιο θεωρω το yaris,παρολο που το εχουν και φιλοι μου.
Δλδ clio,punto,micra δεν μου κανουν το κλικ,απο την αλλη 147,megane ξεφευγουν.
Ελεγα να κοιταξω και κατι σε πολο με τα 101 αλογα αλλα ειναι ακριβα και φοβαμαι την αξιοπιστια,μην τρεχω στα συνεργεια.
-
Μπορεις να δεις στα 5000 και καποιο golf
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/296087/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/187931/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/286113/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/301383/
Focus
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/307288/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/273268/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/279830/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/233735/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/217284/ -
Στα χρηματα αυτα Focus 1.6 οπως το τελευταιο απο Link που παρεθεσε πιο πανω ο Γιωργος ειναι οτι πιο αξιοπιστο, με ευχαριστη οδικη συμπεριφορα και ανεση σε ταξιδι
που μπορεις να βρεις. Ακομα και στα 120κ χιλιομετρα να βρεις, αν εχει κανει
ολα τα προβλεπομενα στα σερβις, δεν προκειται να σου βγαλει τιποτα για αλλα τοσα... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Στα χρηματα αυτα Focus 1.6 οπως το τελευταιο απο Link που παρεθεσε πιο πανω ο Γιωργος ειναι οτι πιο αξιοπιστο, με ευχαριστη οδικη συμπεριφορα και ανεση σε ταξιδι
που μπορεις να βρεις. Ακομα και στα 120κ χιλιομετρα να βρεις, αν εχει κανει
ολα τα προβλεπομενα στα σερβις, δεν προκειται να σου βγαλει τιποτα για αλλα τοσα...Δυστυχώς δεν είναι έτσι Γρηγόρη... Μετά τα 120 χιλιάδες βγάζουνε πολλά τα Ford... Συμπλέκτης, πολλαπλασιαστές και αντλίες είναι τα πρώτα που θα σε αφήσουν γύρω στα 100-120 χιλιάδες. Για να μην μιλήσουμε για τα αναλώσιμα... Στα 120 χιλιάδες να υπολογίζεις δισκόπλακες και ήδη τα αμορτισέρ είναι στα τελευταία τους. Το δικό μου κάνει επίσης ένα κουλό τώρα τελευταία αλλά θα πρέπει να το διερευνήσω (δεν παιρνει με τίποτα, παρά μόνο σκαστό ενώ η μίζα γυρνάει κανονικά, ρεύμα πηγαίνει στα μπουζί και η αντλία καυσίμου τροφοδοτεί - το έχει κάνει 2-3 φορές ήδη... ).
-
Με 100.000-150.000χλμ. μόνον καλομεταχειρισμένα γιαπωνέζικα με προσεκτικούς προηγουμενους ιδιοκτήτες δίνουν τα εχέγγυα να συνεχίσουν με μικρά κόστη. Όχι ότι δεν θα χρειαστούν το κάτι τις τους δηλ. καμμία συντήρηση AC, κανένα συμπλέκτη/αμορτισέρ, τιποτε φρένα. Λογικά πράγματα δηλαδή.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Στα χρηματα αυτα Focus 1.6 οπως το τελευταιο απο Link που παρεθεσε πιο πανω ο Γιωργος ειναι οτι πιο αξιοπιστο, με ευχαριστη οδικη συμπεριφορα και ανεση σε ταξιδι
που μπορεις να βρεις. Ακομα και στα 120κ χιλιομετρα να βρεις, αν εχει κανει
ολα τα προβλεπομενα στα σερβις, δεν προκειται να σου βγαλει τιποτα για αλλα τοσα...Δυστυχώς δεν είναι έτσι Γρηγόρη... Μετά τα 120 χιλιάδες βγάζουνε πολλά τα Ford... Συμπλέκτης, πολλαπλασιαστές και αντλίες είναι τα πρώτα που θα σε αφήσουν γύρω στα 100-120 χιλιάδες. Για να μην μιλήσουμε για τα αναλώσιμα... Στα 120 χιλιάδες να υπολογίζεις δισκόπλακες και ήδη τα αμορτισέρ είναι στα τελευταία τους. Το δικό μου κάνει επίσης ένα κουλό τώρα τελευταία αλλά θα πρέπει να το διερευνήσω (δεν παιρνει με τίποτα, παρά μόνο σκαστό ενώ η μίζα γυρνάει κανονικά, ρεύμα πηγαίνει στα μπουζί και η αντλία καυσίμου τροφοδοτεί - το έχει κάνει 2-3 φορές ήδη... ).
Εκτος απο την αναρτηση ολα τα υπολοιπα εχουν αλλαχτει.Μεχρι τα 120.000χλμ εχει αλλαχτει ο ιμαντας ο δισκους δισκοπλακες.Τωρα για τον πολλαπλασιαστη και για την αντλια οντως σε καποια εχουνε βγει προβληματικα.Στο δικο μου ας πουμε τωρα με 63.000χλμ τα περισσοτερα σε πολη πεντε χρονια τωρα δεν εχει βγαλει απολυτος τιποτα.Η αντλια κανει εναν θορυβο και πιστευω πως θα αλλαχτει στο επομενο σερβις.Ο πολλαπλασιαστης δεν εχει αλλαχτει και πιστευω πως αν ηταν να τον ειχε βγαλει θα τον ειχε βγαλει εκτος και αν τον βγαλει αργοτερα.Οι παιδικες αρρωστιες πιστευω φαινονται οταν το αμαξι εχει κανει 90.000χλμ και εχει 7 χρονια στη πλατη του.Αν δεν τα βγαλει τοτε ειναι δυσικη φθορα.
-
Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
Στα χρηματα αυτα Focus 1.6 οπως το τελευταιο απο Link που παρεθεσε πιο πανω ο Γιωργος ειναι οτι πιο αξιοπιστο, με ευχαριστη οδικη συμπεριφορα και ανεση σε ταξιδι
που μπορεις να βρεις. Ακομα και στα 120κ χιλιομετρα να βρεις, αν εχει κανει
ολα τα προβλεπομενα στα σερβις, δεν προκειται να σου βγαλει τιποτα για αλλα τοσα...Δυστυχώς δεν είναι έτσι Γρηγόρη... Μετά τα 120 χιλιάδες βγάζουνε πολλά τα Ford... Συμπλέκτης, πολλαπλασιαστές και αντλίες είναι τα πρώτα που θα σε αφήσουν γύρω στα 100-120 χιλιάδες. Για να μην μιλήσουμε για τα αναλώσιμα... Στα 120 χιλιάδες να υπολογίζεις δισκόπλακες και ήδη τα αμορτισέρ είναι στα τελευταία τους. Το δικό μου κάνει επίσης ένα κουλό τώρα τελευταία αλλά θα πρέπει να το διερευνήσω (δεν παιρνει με τίποτα, παρά μόνο σκαστό ενώ η μίζα γυρνάει κανονικά, ρεύμα πηγαίνει στα μπουζί και η αντλία καυσίμου τροφοδοτεί - το έχει κάνει 2-3 φορές ήδη... ).
Εκτος απο την αναρτηση ολα τα υπολοιπα εχουν αλλαχτει.Μεχρι τα 120.000χλμ εχει αλλαχτει ο ιμαντας ο δισκους δισκοπλακες.Τωρα για τον πολλαπλασιαστη και για την αντλια οντως σε καποια εχουνε βγει προβληματικα.Στο δικο μου ας πουμε τωρα με 63.000χλμ τα περισσοτερα σε πολη πεντε χρονια τωρα δεν εχει βγαλει απολυτος τιποτα.Η αντλια κανει εναν θορυβο και πιστευω πως θα αλλαχτει στο επομενο σερβις.Ο πολλαπλασιαστης δεν εχει αλλαχτει και πιστευω πως αν ηταν να τον ειχε βγαλει θα τον ειχε βγαλει εκτος και αν τον βγαλει αργοτερα.Οι παιδικες αρρωστιες πιστευω φαινονται οταν το αμαξι εχει κανει 90.000χλμ και εχει 7 χρονια στη πλατη του.Αν δεν τα βγαλει τοτε ειναι δυσικη φθορα.
Το δικό μου Focus 1600 2003 με 127,000 χιλιόμετρα έχει αλλάξει όλα αυτά εκτός από αντλία και αμορτισέρ. Πολλαπλασιαστές άλλαξα στα 75 χιλιάδες... οπότε μάλλον έρχεται και η σειρά σας...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Στα χρηματα αυτα Focus 1.6 οπως το τελευταιο απο Link που παρεθεσε πιο πανω ο Γιωργος ειναι οτι πιο αξιοπιστο, με ευχαριστη οδικη συμπεριφορα και ανεση σε ταξιδι
που μπορεις να βρεις. Ακομα και στα 120κ χιλιομετρα να βρεις, αν εχει κανει
ολα τα προβλεπομενα στα σερβις, δεν προκειται να σου βγαλει τιποτα για αλλα τοσα...Δυστυχώς δεν είναι έτσι Γρηγόρη... Μετά τα 120 χιλιάδες βγάζουνε πολλά τα Ford... Συμπλέκτης, πολλαπλασιαστές και αντλίες είναι τα πρώτα που θα σε αφήσουν γύρω στα 100-120 χιλιάδες. Για να μην μιλήσουμε για τα αναλώσιμα... Στα 120 χιλιάδες να υπολογίζεις δισκόπλακες και ήδη τα αμορτισέρ είναι στα τελευταία τους. Το δικό μου κάνει επίσης ένα κουλό τώρα τελευταία αλλά θα πρέπει να το διερευνήσω (δεν παιρνει με τίποτα, παρά μόνο σκαστό ενώ η μίζα γυρνάει κανονικά, ρεύμα πηγαίνει στα μπουζί και η αντλία καυσίμου τροφοδοτεί - το έχει κάνει 2-3 φορές ήδη... ).
Εκτος απο την αναρτηση ολα τα υπολοιπα εχουν αλλαχτει.Μεχρι τα 120.000χλμ εχει αλλαχτει ο ιμαντας ο δισκους δισκοπλακες.Τωρα για τον πολλαπλασιαστη και για την αντλια οντως σε καποια εχουνε βγει προβληματικα.Στο δικο μου ας πουμε τωρα με 63.000χλμ τα περισσοτερα σε πολη πεντε χρονια τωρα δεν εχει βγαλει απολυτος τιποτα.Η αντλια κανει εναν θορυβο και πιστευω πως θα αλλαχτει στο επομενο σερβις.Ο πολλαπλασιαστης δεν εχει αλλαχτει και πιστευω πως αν ηταν να τον ειχε βγαλει θα τον ειχε βγαλει εκτος και αν τον βγαλει αργοτερα.Οι παιδικες αρρωστιες πιστευω φαινονται οταν το αμαξι εχει κανει 90.000χλμ και εχει 7 χρονια στη πλατη του.Αν δεν τα βγαλει τοτε ειναι δυσικη φθορα.
Το δικό μου Focus 1600 2003 με 127,000 χιλιόμετρα έχει αλλάξει όλα αυτά εκτός από αντλία και αμορτισέρ. Πολλαπλασιαστές άλλαξα στα 75 χιλιάδες... οπότε μάλλον έρχεται και η σειρά σας...
Ουουουουουουουου 666!!!!Μακρια απο εμας αυτα!!!!!!
-
vw corrado g60 modern classic
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
vw corrado g60 modern classicΕ αντε ποτε θα αναβιωσουν το corrado?
-
Μακάρι φίλε ken11 αλλά δεν νομίζω λόγο του scirroco να υπάρξει και άλλο κουπέ απ τη vw αλλά ποτέ δεν ξέρεις
-
toyota corolla 1997
-
toyota corolla 1997
-
Ο χρήστης Άγης έγραψε:
toyota corolla 1997Ε ειπαμε μην ειναι και για αποσυρση..
Ψαχνομαι για του χρονου,δλδ αρχες 2010 για μεταχειρησμενο σαν νεος οδηγος,
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/221128/ VW Polo 9N 16V 101HP '05
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/286612/ Παλι polohttp://www.car.gr/classifieds/cars/view/332742/ Peugeot 206 '06 90 bhp ,πεφτουμε σε ιππους εδω
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/313191/ Ford Fiesta S '05Δλδ μεχρι 7 αντε βαρια βαρια 7,5 χιλιαρικα που θα διαθεσω περιπου δεν βλεπω να υπαρχουν και αρκετες επιλογες.
Bεβαια τα 2 πολο πανε απο 8 χιλιαρικα και κατι,αλλα λεμε τωρα.
-
Noμίζω ότι οι τιμές γενικά των μτχ. είναι ακόμη τρελαμένες και δεν έχουν 'προσγειωθεί' στα ευρωπαϊκά επίπεδα δηλ. στο 50% για αυτοκίνητα 3ετίας/4ετίας. Για Yaris πενταετίας ζητουν 8.000-9.000 και παραπάνω έναντι 14.000 του καινούργιου, για Skoda Octavia 5 1600cc FSI τριετίας 12.000 όταν 17.500 παίρνεις το Tsi Turbo με συμπεριφορά 2λιτρου.
Νομίζω ότι μετά την λήξη της μείωσης του τέλους ταξινόμηησης, πολλοί νόμισαν ότι οι τιμές εκτοξεύτηκαν. Ουδέν αναληθέστερον, διότι η με'ίωση του τέλους σε αυτοκίνητα 1.300 cc ήταν κάτω από 1000 ευρώ και σε 1600cc κυμάνθηκε στα 1500ευρώ. Μάλιστα αν βάλουμε στο παιγνίδι τις προσφορές, τα στοκ με τα εκτελωνισμένα με μειωμένο Τέλος Ταξινόμησης κλπ. τότε οι τιμές είναι όντως χαμηλότερες από το 2008.
Οπότε, αν οι φίλοι πωλητές μτχ. συνεχίζουν να νομίζουν ότι διαθέτοντας στην αγορά το αμάξι 4ετίας και 6ετίας έχουν πιάσει τον ταύρο από τα ...δια, τα πάρουν κάτι ανάλογο. Ισως ένα μικρότερο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ συμφέρει καλύτερα.
Μικρή αγανάκτηση μπορεί να αισθάνεται κανείς για την τρέλλα της ελληνικής αγοράς αλλά τί να κάνουμε;; Αυτοί είμαστε...
Προτασεις για μεταχειρισμενο μεχρι 5000 ευρω