-
Να ρωτησω κατι παιδια?Το χει κανενας το αμαξι με 160 και 18αρες?Και αν ναι πως παει παει καλα η κοβει η 18αρα?
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Συμπερασματα, ακομα και ΑΛΛΩΝ αλλα επαγγελματιων και στην πλειοψηφια εγκριτων δοκιμαστων δεν ειναι VIRTUAL, ειναι πραγματικα, οσο και να κουραζει, οσο και να ποναει, οσο και αν ενοχλει, για οποιοδηποτε λογο και αιτια.Αναφαιρεσαι στους εγκριτους δοκιμαστες (Ελληνες κυριως αλλα και ξενους) οι οποιοι κατα την παρουσιαση ενως αρεστου ($$) αυτοκινητου το εκθειαζουν, και θυμουντε τα ελατωματα του στην παρουσιαση του επομενου μοντελου, οπου και αναφερουν οτι πλεον ολα αυτα λυθηκαν???
-
Ο χρήστης 147_gtm έγραψε:
Να ρωτησω κατι παιδια?Το χει κανενας το αμαξι με 160 και 18αρες?Και αν ναι πως παει παει καλα η κοβει η 18αρα?To εχει ο jntaras, τωρα πρεπει να ειναι σε διακοπες, αλλα με ειχε παει βολτα απο το ΣΕΦ μεχρι τρυπες Καραμανλη και πισω, και μου φανηκε μια χαρα, δεν κουραζε, ουτε χτυπαγε η αναρτηση. Τωρα σε μερη που εχει λακουβες σιγουρα θα θελει μεγαλυτερη προσοχη λογω
μικροτερου προφιλ σε σε σχεση με το στανταρ (40 αντι 45) εκτος και απο την μεγαλυτερη κατα μια ιντσα ζαντα.
Προσωπικα εχω οδηγησει 160αρι με 17αρες donington (σπορ πακετο με 235/45/17) αντι των στανταρ 225/45/17, και μου φανηκε ιδανικο για ολες τις χρησεις και συνθηκες.
Οσον αφορα το βημα, επειδη το ειχα ψαξει με μετρητη διαστασεων τροχων, αυτο δεν αλλαζει, αρα δεν κοβει κιολας, κατι που αισθανθηκα τουλαχιστον και στην βολτα
με τον jntaras.
Για ακομα περισσοτερες και σαφεστερες εντυπωσεις παντως, ας ρωτησεις και τον ιδιο... -
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Συμπερασματα, ακομα και ΑΛΛΩΝ αλλα επαγγελματιων και στην πλειοψηφια εγκριτων δοκιμαστων δεν ειναι VIRTUAL, ειναι πραγματικα, οσο και να κουραζει, οσο και να ποναει, οσο και αν ενοχλει, για οποιοδηποτε λογο και αιτια.
Αναφαιρεσαι στους εγκριτους δοκιμαστες (Ελληνες κυριως αλλα και ξενους) οι οποιοι κατα την παρουσιαση ενως αρεστου ($$) αυτοκινητου το εκθειαζουν, και θυμουντε τα ελατωματα του στην παρουσιαση του επομενου μοντελου, οπου και αναφερουν οτι πλεον ολα αυτα λυθηκαν???
Aναφερομαι και σε Ελληνες και σε ξενους. Αν θες δωσε ενα παραδειγμα γιατι δεν καταλαβαινω ακριβως την ερωτηση σου.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Να ρωτησω κατι παιδια?Το χει κανενας το αμαξι με 160 και 18αρες?Και αν ναι πως παει παει καλα η κοβει η 18αρα?
To εχει ο jntaras, τωρα πρεπει να ειναι σε διακοπες, αλλα με ειχε παει βολτα απο το ΣΕΦ μεχρι τρυπες Καραμανλη και πισω, και μου φανηκε μια χαρα, δεν κουραζε, ουτε χτυπαγε η αναρτηση. Τωρα σε μερη που εχει λακουβες σιγουρα θα θελει μεγαλυτερη προσοχη λογω
μικροτερου προφιλ σε σε σχεση με το στανταρ (40 αντι 45) εκτος και απο την μεγαλυτερη κατα μια ιντσα ζαντα.
Προσωπικα εχω οδηγησει 160αρι με 17αρες donington (σπορ πακετο με 235/45/17) αντι των στανταρ 225/45/17, και μου φανηκε ιδανικο για ολες τις χρησεις και συνθηκες.
Οσον αφορα το βημα, επειδη το ειχα ψαξει με μετρητη διαστασεων τροχων, αυτο δεν αλλαζει, αρα δεν κοβει κιολας, κατι που αισθανθηκα τουλαχιστον και στην βολτα
με τον jntaras.
Για ακομα περισσοτερες και σαφεστερες εντυπωσεις παντως, ας ρωτησεις και τον ιδιο...Βασικα αλλαζει διοτι το 18αρι ειναι κατα 1 ποντο ψηλοτερο απλα εμενα για το θεμα ανεσης δεν εχω προβλημα απλα στο μπαμ η και στην επιταχυνση.
-
Ο χρήστης 147_gtm έγραψε:
Να ρωτησω κατι παιδια?Το χει κανενας το αμαξι με 160 και 18αρες?Και αν ναι πως παει παει καλα η κοβει η 18αρα?
To εχει ο jntaras, τωρα πρεπει να ειναι σε διακοπες, αλλα με ειχε παει βολτα απο το ΣΕΦ μεχρι τρυπες Καραμανλη και πισω, και μου φανηκε μια χαρα, δεν κουραζε, ουτε χτυπαγε η αναρτηση. Τωρα σε μερη που εχει λακουβες σιγουρα θα θελει μεγαλυτερη προσοχη λογω
μικροτερου προφιλ σε σε σχεση με το στανταρ (40 αντι 45) εκτος και απο την μεγαλυτερη κατα μια ιντσα ζαντα.
Προσωπικα εχω οδηγησει 160αρι με 17αρες donington (σπορ πακετο με 235/45/17) αντι των στανταρ 225/45/17, και μου φανηκε ιδανικο για ολες τις χρησεις και συνθηκες.
Οσον αφορα το βημα, επειδη το ειχα ψαξει με μετρητη διαστασεων τροχων, αυτο δεν αλλαζει, αρα δεν κοβει κιολας, κατι που αισθανθηκα τουλαχιστον και στην βολτα
με τον jntaras.
Για ακομα περισσοτερες και σαφεστερες εντυπωσεις παντως, ας ρωτησεις και τον ιδιο...Βασικα αλλαζει διοτι **το 18αρι ειναι κατα 1 ποντο ψηλοτερο **απλα εμενα για το θεμα ανεσης δεν εχω προβλημα απλα στο μπαμ η και στην επιταχυνση.
Πως αλλαζει? Το 18αρι ειναι ΜΙΑ ΙΝΤΣΑ μεγαλυτερο, αλλα με πελμα 5χιλιοστα μικροτερο.
Σε αυτον τον μετρητη που εχω αν βαλεις τις τιμες (235/45/17 vs 235/40/18) στο δευτερο υπολογιστη, το tyre size calculator θα βρεις διαφορα της ταξης του 0.3% , δηλαδη 5.97mm περισσοτερα, τα οποια δινουν 0.21mp/h παραπανω για τις 18αρες στα 70mp/h, κατι που δεν προκειται σε καμμια περιπτωση να καταλαβεις ποτε.
Για να πει κανεις οτι αλλαζει ουσιαστικα το βημα και να γινει αντιληπτη η οποια διαφορα,
πρεπει να ειναι τουλαχιστον της ταξης του 3-5%. Εδω ειναι μολις 0.3% -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Συμπερασματα, ακομα και ΑΛΛΩΝ αλλα επαγγελματιων και στην πλειοψηφια εγκριτων δοκιμαστων δεν ειναι VIRTUAL, ειναι πραγματικα, οσο και να κουραζει, οσο και να ποναει, οσο και αν ενοχλει, για οποιοδηποτε λογο και αιτια.
Αναφαιρεσαι στους εγκριτους δοκιμαστες (Ελληνες κυριως αλλα και ξενους) οι οποιοι κατα την παρουσιαση ενως αρεστου ($$) αυτοκινητου το εκθειαζουν, και θυμουντε τα ελατωματα του στην παρουσιαση του επομενου μοντελου, οπου και αναφερουν οτι πλεον ολα αυτα λυθηκαν???
Aναφερομαι και σε Ελληνες και σε ξενους. Αν θες δωσε ενα παραδειγμα γιατι δεν καταλαβαινω ακριβως την ερωτηση σου.
Στην προηγουμενη σειρα 3 πχ εκθειαζαν την τελεια ισοροπια μεταξυ ανεσης και σπορ οδικης συμπεριφορας....Οταν παρουσιαστηκε το νεο μοντελο θυμιθηκαν οτι η προηγουμενη ηταν αρκετα κουραστικη λογω των run flat επειδη δεν ειχε σχεδιαστει εξαρχης για να φοραει τετοια ελαστικα ενω η νεα ειχε...
Οι δοκιμαστες στην πλειονοτητα τους ειναι οδηγοι σαν εσενα και εμενα εκτος απο μερικους που εχουν, εστω και ελαχιστο, αγωνιστικο παρελθον (δεν ξερω για σενα, αλλα την δικη μου επαφη με αγωνιστικα αυτοκινητα σε διαφορες πιστες για διασκεδαση δεν την λεω αγωνιστικη ). Ετσι εχουν τις προσωπικες τους προτιμησεις σε μαρκες/σχολες και τις δικες τους συνηθειες και απαιτησεις....οπως εσυ κι εγω....Εχουν ομως και σπονσορες, που δεν εχεις ουτε εσυ ουτε εγω!
ΥΓ: Δεν υπερασπιζομαι την ΜιΤο...πιθανον τα πραγματα να ειναι ετσι οπως τα λες, αλλα αφου δεν την εχω οδηγησει δεν μπορω να παρω θεση, ποσο μαλλον να ειμαι κατηγορηματικος στα συμπερασματα μου!
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Να ρωτησω κατι παιδια?Το χει κανενας το αμαξι με 160 και 18αρες?Και αν ναι πως παει παει καλα η κοβει η 18αρα?
To εχει ο jntaras, τωρα πρεπει να ειναι σε διακοπες, αλλα με ειχε παει βολτα απο το ΣΕΦ μεχρι τρυπες Καραμανλη και πισω, και μου φανηκε μια χαρα, δεν κουραζε, ουτε χτυπαγε η αναρτηση. Τωρα σε μερη που εχει λακουβες σιγουρα θα θελει μεγαλυτερη προσοχη λογω
μικροτερου προφιλ σε σε σχεση με το στανταρ (40 αντι 45) εκτος και απο την μεγαλυτερη κατα μια ιντσα ζαντα.
Προσωπικα εχω οδηγησει 160αρι με 17αρες donington (σπορ πακετο με 235/45/17) αντι των στανταρ 225/45/17, και μου φανηκε ιδανικο για ολες τις χρησεις και συνθηκες.
Οσον αφορα το βημα, επειδη το ειχα ψαξει με μετρητη διαστασεων τροχων, αυτο δεν αλλαζει, αρα δεν κοβει κιολας, κατι που αισθανθηκα τουλαχιστον και στην βολτα
με τον jntaras.
Για ακομα περισσοτερες και σαφεστερες εντυπωσεις παντως, ας ρωτησεις και τον ιδιο...Βασικα αλλαζει διοτι **το 18αρι ειναι κατα 1 ποντο ψηλοτερο **απλα εμενα για το θεμα ανεσης δεν εχω προβλημα απλα στο μπαμ η και στην επιταχυνση.
Πως αλλαζει? Το 18αρι ειναι ΜΙΑ ΙΝΤΣΑ μεγαλυτερο, αλλα με πελμα 5χιλιοστα μικροτερο.
Σε αυτον τον μετρητη που εχω αν βαλεις τις τιμες (235/45/17 vs 235/40/18) στο δευτερο υπολογιστη, το tyre size calculator θα βρεις διαφορα της ταξης του 0.3% , δηλαδη 5.97mm περισσοτερα, τα οποια δινουν 0.21mp/h παραπανω για τις 18αρες στα 70mp/h, κατι που δεν προκειται σε καμμια περιπτωση να καταλαβεις ποτε.
Για να πει κανεις οτι αλλαζει ουσιαστικα το βημα και να γινει αντιληπτη η οποια διαφορα,
πρεπει να ειναι τουλαχιστον της ταξης του 3-5%. Εδω ειναι μολις 0.3%Η συγκριση που εκανες δεν ειναι σωστη.Οταν θελεις να συγκρινεις το βημα ενος ελαστικου τοτε πρεπει να γνωριζεις την ομολογκαρισμενη διασταση για το οχημα.....που στην προκειμενη περιπτωση δεν ειναι το 235/45/17 αλλα το 225/45/17 οποτε το 235/45/17 και το 235/40/18 ειναι ψηλοτερα 1 ποντο....αυτο ειχα εγω στο μυαλο μου παραπανω και σου ειπα οτι ειναι 1 ποντο ψηλοτερο.
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Συμπερασματα, ακομα και ΑΛΛΩΝ αλλα επαγγελματιων και στην πλειοψηφια εγκριτων δοκιμαστων δεν ειναι VIRTUAL, ειναι πραγματικα, οσο και να κουραζει, οσο και να ποναει, οσο και αν ενοχλει, για οποιοδηποτε λογο και αιτια.
Αναφαιρεσαι στους εγκριτους δοκιμαστες (Ελληνες κυριως αλλα και ξενους) οι οποιοι κατα την παρουσιαση ενως αρεστου ($$) αυτοκινητου το εκθειαζουν, και θυμουντε τα ελατωματα του στην παρουσιαση του επομενου μοντελου, οπου και αναφερουν οτι πλεον ολα αυτα λυθηκαν???
Aναφερομαι και σε Ελληνες και σε ξενους. Αν θες δωσε ενα παραδειγμα γιατι δεν καταλαβαινω ακριβως την ερωτηση σου.
Στην προηγουμενη σειρα 3 πχ εκθειαζαν την τελεια ισοροπια μεταξυ ανεσης και σπορ οδικης συμπεριφορας....Οταν παρουσιαστηκε το νεο μοντελο θυμιθηκαν οτι η προηγουμενη ηταν αρκετα κουραστικη λογω των run flat επειδη δεν ειχε σχεδιαστει εξαρχης για να φοραει τετοια ελαστικα ενω η νεα ειχε...
Οι δοκιμαστες στην πλειονοτητα τους ειναι οδηγοι σαν εσενα και εμενα εκτος απο μερικους που εχουν, εστω και ελαχιστο, αγωνιστικο παρελθον (δεν ξερω για σενα, αλλα την δικη μου επαφη με αγωνιστικα αυτοκινητα σε διαφορες πιστες για διασκεδαση δεν την λεω αγωνιστικη ). Ετσι εχουν τις προσωπικες τους προτιμησεις σε μαρκες/σχολες και τις δικες τους συνηθειες και απαιτησεις....οπως εσυ κι εγω....Εχουν ομως και σπονσορες, που δεν εχεις ουτε εσυ ουτε εγω!
ΥΓ: Δεν υπερασπιζομαι την ΜιΤο...πιθανον τα πραγματα να ειναι ετσι οπως τα λες, αλλα αφου δεν την εχω οδηγησει δεν μπορω να παρω θεση, ποσο μαλλον να ειμαι κατηγορηματικος στα συμπερασματα μου!
Στο παραδειγμα που λες με τη 3αρα, χωρις να εχω διαβαζει και να εχω κατατοπιστει ακριβως μεσω ολοκληρου του αρθρου για το εαν και κατα ποσο εχει 'δρομολογηθει'
καποιο συμπερασμα, πιθανολογω οτι μπορει καλλιστα ο δοκιμαστης αφου μετα απο ενα ευλογο χρονικο διαστημα δοκιμασε την ανανεωση (αν καταλαβα καλα), να αντιληφθηκε
περισσοτερο -περαν της βελτιωσης λογω νεου μοντελου- καποια απο τα χαρακτηριστικα του προηγουμενου μοντελου, τα οποια ενδεχομενως να μην ηταν τοσο εμφανη ή ευλογα απο τον ιδιο, διοτι, ειτε μπορει να μην ειχε ακολουθησει δοκιμη καποιας εκδοσης διαφοροποιημενης με κανονικα πχ ελαστικα αντι των στανταρ τοτε(?) runflat που φορουσε, ειτε επειδη με την δοκιμη του νεου καταλαβε εκ των υστερων ποσο καλυτερα θα ηταν αν το προηγουμενο μοντελο φορουσε απλα και οχι runflat ελαστικα. Απο αυτη τουλαχιστον την οπτικη γωνια
δεν μπορω να δω καποια σκοπιμοτητα...
Οι περισσοτερες περιπτωσεις δοκιμαστων των οποιων αν θες σεβομαι περισσοτερο και υπερασπιζομαι με ευκολια ως προς τις αποψεις και αποτελεσματα δοκιμων τους, ειναι ανθρωπων συγκεκριμενων (αν θελεις μπορω να στους αναφερω και ονομαστικα), που αγαπουν πραγματικα και σεβονται το χωρο του αυτοκινητου, εχουν πιστοποιημενες μηχανολογικες γνωσεις, ανεπτυγμενες οδηγικες ικανοτητες, πολυαριθμες γνωριμιες και δοκιμες πολλων γρηγορων αλλα και σπανιων αυτοκινητων σε μια διαρκεια τουλαχιστον 7-10 ετων, με γραπτο λογο που απεχει πολυ απο το να χαρακτηριστει 'υποπτος', με σπονσορες και χορηγους στο πλευρο τους.
Παντα υπηρξε και θα υπαρχει, οπως σε καθε τομεα αλλωστε κατηγορια ανθρωπων που
'αλλοιωνει' συνειδητα ή οχι καταστασεις, γεγονοτα, αποτελεσματα κλπ.
Απο την αλλη ομως εστω και σε πολυ μικροτερο βαθμο υπαρχουν και πραγματικοι επαγγελματιες και εστω λιγοι επιστημονες στο χωρο που προσπαθουν παντα για το καλυτερο δυνατο αποτελεσμα, και με τον ακεραιο χαρακτηρα τους εχουν (απο)δειξει οτι
τα καταφερνουν σε πεισμα της ευκολη προβολης, πωλησης και διακινησης των οποιων συμφεροντων.
Και οταν καποιος παρακολουθει στενα και συνεχομενα σχεδον 2 δεκαετιες
το χωρο στην πλειονοτητα της αγορας εντυπου και μη μεσου που εχει δημιουργηθει, ακομα και αν δεν εμπλεκεται επαγγελματικα, πλεον μπορει να καταλαβει και να ξεχωρισει σχετικα ευκολα ποια δημοσιευματα 'δειχνουν' υποπτα, προχειρα, μη αξιοπιστα και τηλεκατευθυνομενα, και ποια οχι... -
Ο χρήστης 147_gtm έγραψε:
Να ρωτησω κατι παιδια?Το χει κανενας το αμαξι με 160 και 18αρες?Και αν ναι πως παει παει καλα η κοβει η 18αρα?
To εχει ο jntaras, τωρα πρεπει να ειναι σε διακοπες, αλλα με ειχε παει βολτα απο το ΣΕΦ μεχρι τρυπες Καραμανλη και πισω, και μου φανηκε μια χαρα, δεν κουραζε, ουτε χτυπαγε η αναρτηση. Τωρα σε μερη που εχει λακουβες σιγουρα θα θελει μεγαλυτερη προσοχη λογω
μικροτερου προφιλ σε σε σχεση με το στανταρ (40 αντι 45) εκτος και απο την μεγαλυτερη κατα μια ιντσα ζαντα.
Προσωπικα εχω οδηγησει 160αρι με 17αρες donington (σπορ πακετο με 235/45/17) αντι των στανταρ 225/45/17, και μου φανηκε ιδανικο για ολες τις χρησεις και συνθηκες.
Οσον αφορα το βημα, επειδη το ειχα ψαξει με μετρητη διαστασεων τροχων, αυτο δεν αλλαζει, αρα δεν κοβει κιολας, κατι που αισθανθηκα τουλαχιστον και στην βολτα
με τον jntaras.
Για ακομα περισσοτερες και σαφεστερες εντυπωσεις παντως, ας ρωτησεις και τον ιδιο...Βασικα αλλαζει διοτι **το 18αρι ειναι κατα 1 ποντο ψηλοτερο **απλα εμενα για το θεμα ανεσης δεν εχω προβλημα απλα στο μπαμ η και στην επιταχυνση.
Πως αλλαζει? Το 18αρι ειναι ΜΙΑ ΙΝΤΣΑ μεγαλυτερο, αλλα με πελμα 5χιλιοστα μικροτερο.
Σε αυτον τον μετρητη που εχω αν βαλεις τις τιμες (235/45/17 vs 235/40/18) στο δευτερο υπολογιστη, το tyre size calculator θα βρεις διαφορα της ταξης του 0.3% , δηλαδη 5.97mm περισσοτερα, τα οποια δινουν 0.21mp/h παραπανω για τις 18αρες στα 70mp/h, κατι που δεν προκειται σε καμμια περιπτωση να καταλαβεις ποτε.
Για να πει κανεις οτι αλλαζει ουσιαστικα το βημα και να γινει αντιληπτη η οποια διαφορα,
πρεπει να ειναι τουλαχιστον της ταξης του 3-5%. Εδω ειναι μολις 0.3%Η συγκριση που εκανες δεν ειναι σωστη.Οταν θελεις να συγκρινεις το βημα ενος ελαστικου τοτε πρεπει να γνωριζεις την ομολογκαρισμενη διασταση για το οχημα.....που στην προκειμενη περιπτωση δεν ειναι το 235/45/17 αλλα το 225/45/17 οποτε το 235/45/17 και το 235/40/18 ειναι ψηλοτερα 1 ποντο....αυτο ειχα εγω στο μυαλο μου παραπανω και σου ειπα οτι ειναι 1 ποντο ψηλοτερο.
Δεν ηξερα οτι ενδιαφεροσουν για την βασικη εκδοση διαστασεων, θυμομουν αυτη του sport πακετου του 160 και αυτη εβαλα.
Ακομα και ετσι, αν βαλεις τα νουμερα ειναι 1.72% διαφορα, δηλαδη στα 70mp/h κερδιζεις
1.2mp/h με τις 18αρες, (στα 116km/h δηλαδη κερδιζεις σχεδον 2km/h).
Δοκιμασε το η ρωτησε αν θες επαγγελματια που γνωριζει το αντικειμενο
και εμπορευεται ζαντες και ελαστικα, να σου πει αν θα καταλαβεις καποια διαφορα ή οχι...
Eγω παντως θεωρω οτι δεν προκειται να καταλαβεις κατι. -
Παλι δεν καταλαβες δεν ενδιαφερομουνα για την βασικη εκδοση απλα η διασταση της βασικης ειναι η ομολογκαρισμενη και με αυτη συγκρινεις.Γνωριζω το αντικειμενο αφου εχω δουλεψει σε λαστιχαδικο απλα το θεμα ειναι το ποσο κοβει στο καθε αμαξι σε ρεπριζ μιλαω παντα και επιταχυνση.Στην δκια μου 147 πχ απο 15αρα σε 17αρα ειχε κοψει λιγο.Ηθελα απλα την γνωμη καποιου που εχει 18αρες σε 160αρι σιροκο να μου πει εντυπωσεις.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Προσωπικα οποιοδηποτε απο τα δυο να ειχα, Mito 155 ή GPA δεν θα θεωρουσα οτι
εκανα κακη ή αποτυχημενη αγορα. Απλα 'φωτογραφησα' την ελαφρια αλλα υπαρκτη υπεροχη του GPA στην οδικη συμπεριφορα.Δεν υπάρχει κάποια υπεροχή. Νομίζεις πως είναι ανόητοι στην Alfa Romeo και δεν βάζουν πχ την ανάρτηση του GPA; Απλώς ήθελαν να πετύχουν διαφορετικά πράγματα με την MiTo! Πχ να δώσουν πιο φιλική συμπεριφορά, πιο άνετη πιο συμβατή με το χαρακτήρα GT...
Υποθέσεις κάνω, απλώς υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι που αυτό που οι υπόλοιποι θεωρούν υπεροχή, αυτοί το θεωρούν μπούρδα , κυρίως γιατί ...καταλήγει στην μέση τους!
Θέλω να πω, μια πιο άνετη ανάρτηση, για κάποιους είναι το ζητούμενο και δεν είναι καθόλου τυχαίες οι επιλογές στα αυτοκίνητα, αφού γίνονται μετά από μελέτες του αγοραστικού κοινού... Όσο κι αν έχουν κοντινές προδιαγραφές αυτά τα αυτοκίνητα, εν τούτοις δεν μοιράζονται συχνά το ίδιο κοινό. Πιο πιθανό είναι ο αγοραστής της MiTO να καταλήξει στο 500 Abarth , παρά στο GPA.Δεν πιστευω σε καμμια περιπτωση ομως οτι ειναι λαθος να ειναι καποιος περισσοτερο απολυτος οταν εχει αποδεδειγμενα και μετρησιμα στοιχεια -ακομα και αν αυτα προερχονται απο αλλους-, σε σχεση με καποιον που υπεραμυνεται (και καλα κανει) τις αποψεις του, μονο και μονο επειδη ειναι κατοχος των συγκεκριμενων αυτοκινητων.
Δεν έχεις αποδεδειγμένα και μετρήσιμα στοιχεία.
Ούτε πιθανώς και οι...άλλοι (οι δημοσιογράφοι) έχουν, κυρίως γιατί το παιχνίδι συχνά είναι στημένο, αλλά και κυρίως γιατί οι δημοσιογράφοι, στις λίγες στιγμές που θα περάσουν με το αυτοκίνητο, δεν μπορούν να κρίνουν αυτά που θα κρίνουν οι ιδιοκτήτες. Αν κάποιος θέλει να βγάλει άποψη για ένα αυτοκίνητο, το πιο λογικό είναι να το δοκιμάσει ο ίδιος. Το αμέσως λογικότερο, είναι να διαβάσει εμπειρίες αυτών που το οδήγησαν (κατόχων και υποψήφιων κατόχων-test drive δηλαδή...). Το ελάχιστα λογικό, είναι να διαβάσει περιοδικά. Καλώς ή κακώς.Γενικά επίσης, απόλυτος ΔΕΝ είναι καλό να είσαι. Κι εσύ ΕΙΣΑΙ, άνευ λόγου και αιτίας. Ειλικρινά.
Σίγουρα επίσης, η κατοχή και μελέτη περιοδικών, ΔΕΝ σε κάνει σοφότερο ή ικανότερο να κρίνεις, από τον οποιονδήποτε κάτοχο. Όσο υποκειμενικός κι αν είναι ο τελευταίος, εσύ παραμένεις απλώς άσχετος, αφού απλώς ΜΕΤΑΦΕΡΕΙΣ απόψεις άλλων.Οταν προκειται για οδηγικη ευχαριστηση, και σε ενα μοντελο (Mito) ακριβως για τους λογους που λες -και συμφωνω με αυτο-, η γενικοτερη ρυθμιση ειναι
πιο φιλικη και με χαρακτηρα προσανατολισμενο περισσοτερο σε GT, σε συνδυασμο ομως με ηλεκτρονικες παρεμβασεις που υπερπροστατευουν (vdc) σε ενοχλητικο βαθμο τις σπορτιφ αναζητησεις, μαζι με την επιλογη νεων και εξεζητημενων λυσεων στην αναρτηση (coilover), οι οποιες ομως αφαιρουν αντι να προσθετουν στην οδηγικη συμπεριφορα που οφειλει να εχει
μια AR, δεν μπορεις να λες οτι δεν υπαρχει καποια υπεροχη σε σχεση με το GP, οταν
το τελευταιο εχει αμεσοτερες αντιδρασεις λογω πιο σφιχτης αλλα οχι κουραστικης αναρτησης, και απουσια VDC που αποτρεπει ενδεχομενο σπιναρισματος ακομα και σε εκκινηση.
Δεν ειναι δυνατον ενα συγχρονο Ιταλικο αυτοκινητο 155ιππων να γερνει σε στροφες σαν ενα τυπικο Ιαπωνικο ή κορεατικο οικογενειακο. Ειναι απαραδεκτο, και δεν ειναι αναγκαιο
να εισαι απαραιτητα πισω απο το τιμονι για να το καταλαβεις.Συνεχίζεις να μιλάς για αυτοκίνητα που δεν έχεις οδηγήσει σαν να τα έχεις.από τα άρθρα των περιοδικών κατάλαβες οτι έχει υπερπροστατευτικά ηλεκτρονικά??και μάλιστα σε ενοχλητικό βαθμό...??
γέρνει η μίτο σαν τυπικό κορεάτικο , θα μας τρελάνεις??
ασε το διαβασμα και οδηγησε την , αλλιώς μην λες αυθαιρεσίες...
δεν έχεις δικιά σου άποψη-προσωπικότητα , ότι πούν οι άλλοι??
το οτι γέρνει από που το κατάλαβες ?? από τις φωτογραφίες ή από την συνοδήγηση ?? -
δεν εγερνε ρε παιδια τοσο.... αλλα δεν ηταν και mini ...αλλα απο ηλεκτρονικα...σ αφηνει να γλιστρησεις ελαφρυα.... καλυτερο απο το esp της alfa gt ειναι ...τωωρα απο τιμονι αλλο.... αλλα ενταξει ...ειν αι μικρο σπορ... οντως...οχι το καλυτερο....αλλα ειναι .
-
παιδια και η ντελτονα εγερνε και μαλιστα πολυ στις στροφες αλλα μαμουσε ολα τα αυτοκινητα μεχρι και την πορσε στις στροφες.
και επισης να ξερετε οτι τα αμαξια στριβουν με το πλαισιο και οχι με τις σκληρες αναρτησεις
που προφανως τοποθετουν οι γερμανοι μπας και τα κανουν να στριψουν λιγο γιατι το πλαισιο τους δεν ειναι για πολλα πολλα.επισης και τα γαλλικα στριβουν πολυ καλα και μαλιστα με πολυ μαλακες αναρτησεις σχετικα παντα.
-
Ο χρήστης 147_gtm έγραψε:
Παλι δεν καταλαβες δεν ενδιαφερομουνα για την βασικη εκδοση απλα η διασταση της βασικης ειναι η ομολογκαρισμενη και με αυτη συγκρινεις.Γνωριζω το αντικειμενο αφου εχω δουλεψει σε λαστιχαδικο απλα το θεμα ειναι το ποσο κοβει στο καθε αμαξι σε ρεπριζ μιλαω παντα και επιταχυνση.Στην δκια μου 147 πχ απο 15αρα σε 17αρα ειχε κοψει λιγο.Ηθελα απλα την γνωμη καποιου που εχει 18αρες σε 160αρι σιροκο να μου πει εντυπωσεις.Συγκρινεις αυτη που εχεις ή θα παρεις, με αυτην που θες να βαλεις...Αμα αυτη που εχεις ειναι η βασικη με την οποια διατιθεται το αυτοκινητο εχει καλως. Αν δεν ειναι, δεν την συγκρινεις με την βασικη αλλα με αυτην που εχεις. Αφου το γνωριζεις το
αντικειμενο, βλεπεις οτι η συνολικη διαμετρος αλλαζει λιγοτερο απο 2% σε σχεση με την 17αρα τι περιμενεις να δεις? -
στα γαλλικα συμφωνω...το 307 σαν βαρκα ειναι οι αναρτησεις του ..αμερικανια κανονικη...και το γ@@@ο παει αερα στις στροφες.....μαζι με πολυ ακριβες γερμανικες προτασες,γεγονος που σε ανθουσιαζει.λιγο σηκωνεις το γκαζακι οταν σπας την προσφυση και μαζευει τιποτα παραπανω..και γεεεεεεεεεεεεεεεερνει....αλλα ειναι τοσο αδυναμο που χανει απο τις εξοδος των στροφων...λογω δυναμης και οχι λογο πλαισιου.
ε ρε κολλημα με τα peugeot θα παω σ ψυχολογο ...δεν λεει -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
>>>Προσωπικα οποιοδηποτε απο τα δυο να ειχα, Mito 155 ή GPA δεν θα θεωρουσα οτι
εκανα κακη ή αποτυχημενη αγορα. Απλα 'φωτογραφησα' την ελαφρια αλλα υπαρκτη υπεροχη του GPA στην οδικη συμπεριφορα.Δεν υπάρχει κάποια υπεροχή. Νομίζεις πως είναι ανόητοι στην Alfa Romeo και δεν βάζουν πχ την ανάρτηση του GPA; Απλώς ήθελαν να πετύχουν διαφορετικά πράγματα με την MiTo! Πχ να δώσουν πιο φιλική συμπεριφορά, πιο άνετη πιο συμβατή με το χαρακτήρα GT...
Υποθέσεις κάνω, απλώς υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι που αυτό που οι υπόλοιποι θεωρούν υπεροχή, αυτοί το θεωρούν μπούρδα , κυρίως γιατί ...καταλήγει στην μέση τους!
Θέλω να πω, μια πιο άνετη ανάρτηση, για κάποιους είναι το ζητούμενο και δεν είναι καθόλου τυχαίες οι επιλογές στα αυτοκίνητα, αφού γίνονται μετά από μελέτες του αγοραστικού κοινού... Όσο κι αν έχουν κοντινές προδιαγραφές αυτά τα αυτοκίνητα, εν τούτοις δεν μοιράζονται συχνά το ίδιο κοινό. Πιο πιθανό είναι ο αγοραστής της MiTO να καταλήξει στο 500 Abarth , παρά στο GPA.Δεν πιστευω σε καμμια περιπτωση ομως οτι ειναι λαθος να ειναι καποιος περισσοτερο απολυτος οταν εχει αποδεδειγμενα και μετρησιμα στοιχεια -ακομα και αν αυτα προερχονται απο αλλους-, σε σχεση με καποιον που υπεραμυνεται (και καλα κανει) τις αποψεις του, μονο και μονο επειδη ειναι κατοχος των συγκεκριμενων αυτοκινητων.
Δεν έχεις αποδεδειγμένα και μετρήσιμα στοιχεία.
Ούτε πιθανώς και οι...άλλοι (οι δημοσιογράφοι) έχουν, κυρίως γιατί το παιχνίδι συχνά είναι στημένο, αλλά και κυρίως γιατί οι δημοσιογράφοι, στις λίγες στιγμές που θα περάσουν με το αυτοκίνητο, δεν μπορούν να κρίνουν αυτά που θα κρίνουν οι ιδιοκτήτες. Αν κάποιος θέλει να βγάλει άποψη για ένα αυτοκίνητο, το πιο λογικό είναι να το δοκιμάσει ο ίδιος. Το αμέσως λογικότερο, είναι να διαβάσει εμπειρίες αυτών που το οδήγησαν (κατόχων και υποψήφιων κατόχων-test drive δηλαδή...). Το ελάχιστα λογικό, είναι να διαβάσει περιοδικά. Καλώς ή κακώς.Γενικά επίσης, απόλυτος ΔΕΝ είναι καλό να είσαι. Κι εσύ ΕΙΣΑΙ, άνευ λόγου και αιτίας. Ειλικρινά.
Σίγουρα επίσης, η κατοχή και μελέτη περιοδικών, ΔΕΝ σε κάνει σοφότερο ή ικανότερο να κρίνεις, από τον οποιονδήποτε κάτοχο. Όσο υποκειμενικός κι αν είναι ο τελευταίος, εσύ παραμένεις απλώς άσχετος, αφού απλώς ΜΕΤΑΦΕΡΕΙΣ απόψεις άλλων.Οταν προκειται για οδηγικη ευχαριστηση, και σε ενα μοντελο (Mito) ακριβως για τους λογους που λες -και συμφωνω με αυτο-, η γενικοτερη ρυθμιση ειναι
πιο φιλικη και με χαρακτηρα προσανατολισμενο περισσοτερο σε GT, σε συνδυασμο ομως με ηλεκτρονικες παρεμβασεις που υπερπροστατευουν (vdc) σε ενοχλητικο βαθμο τις σπορτιφ αναζητησεις, μαζι με την επιλογη νεων και εξεζητημενων λυσεων στην αναρτηση (coilover), οι οποιες ομως αφαιρουν αντι να προσθετουν στην οδηγικη συμπεριφορα που οφειλει να εχει
μια AR, δεν μπορεις να λες οτι δεν υπαρχει καποια υπεροχη σε σχεση με το GP, οταν
το τελευταιο εχει αμεσοτερες αντιδρασεις λογω πιο σφιχτης αλλα οχι κουραστικης αναρτησης, και απουσια VDC που αποτρεπει ενδεχομενο σπιναρισματος ακομα και σε εκκινηση.
Δεν ειναι δυνατον ενα συγχρονο Ιταλικο αυτοκινητο 155ιππων να γερνει σε στροφες σαν ενα τυπικο Ιαπωνικο ή κορεατικο οικογενειακο. Ειναι απαραδεκτο, και δεν ειναι αναγκαιο
να εισαι απαραιτητα πισω απο το τιμονι για να το καταλαβεις.Συνεχίζεις να μιλάς για αυτοκίνητα που δεν έχεις οδηγήσει σαν να τα έχεις.από τα άρθρα των περιοδικών κατάλαβες οτι έχει υπερπροστατευτικά ηλεκτρονικά??και μάλιστα σε ενοχλητικό βαθμό...??
γέρνει η μίτο σαν τυπικό κορεάτικο , θα μας τρελάνεις??
ασε το διαβασμα και οδηγησε την , αλλιώς μην λες αυθαιρεσίες...
δεν έχεις δικιά σου άποψη-προσωπικότητα , ότι πούν οι άλλοι??
το οτι γέρνει από που το κατάλαβες ?? από τις φωτογραφίες ή από την συνοδήγηση ??Δεν καταλαβαινω την 'ενοχληση' και την επικριτικοτητα που αισθανεσαι επειδη 'συνεχιζω'
να μιλαω για αυτοκινητα που δεν εχω οδηγησει...
Εχω μπει στην Mito 155 και εγερνε αισθητα. Θα συνεχιζω να το λεω και ειναι γεγονος!
Και το προβλημα δεν ειναι αποκλειστικα το οτι εγερνε, αλλα οτι ειχε αργες αντιδρασεις
στο rebound της αναρτησης της κατι που δυσκολευει στην γρηγορη οδηγηση!
Αυτη η αντιληψη, 'δεν εχεις οδηγησει, αρα μην μιλας' δειχνει ξεκαθαρα την νοοτροπια καποιων που φοβουνται ή αρνουνται να αποδεχτουν κατι που ισχυει...
ΟΧΙ δεν την εχω οδηγησει, εχω μπει μεσα, με πηγαν βολτα και ΕΓΕΡΝΕ ΠΟΛΥ για 155ιππων
αυτοκινητο, πως αλλιως να το πω?
Δεν την οδηγησα εγω, και τι εγινε δηλαδη, αυτοματως δεν εχω το δικαιωμα να υποστηριξω
αυτο που ειδα απο ΜΕΣΑ και να συμφωνησω με τους περισσοτερους ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ δοκιμαστες που εφτασαν στα ιδια συμπερασματα?
Ποιος θα τρελανει ποιον? Ποιος λεει αυθαιρεσιες?
Αυτος που υποστηριζει κατι προβαλλοντας γεγονοτα και διαφορετικες πηγες παρομοιων
αποψεων, ή αυτος που επιμενει επειδη ειναι κατοχος?
Μαλλον καποιοι θα πρεπει να αφησουν τα αυτοκινητα που εχουν στην κατοχη τους, και θα πρεπει να μπουν να δουν και λιγο τον ανταγωνισμο, για να καταλαβουν που βρισκονται,
εκτος βεβαια αν η οδηγικη τους εμπειρια ειναι κατω του μετριου... -
Πάντως Γρηγόρη εγώ πλέον σε συμπαθώ να ξέρεις
Όπως και πολλοί συμφορουμίτες.
Το πρόβλημα έχει να κάνει περισσότερο όχι με την προσωπικότητα σου, αλλά με το ότι πολλές φορές ενστερνίζεσαι απόψεις άλλων, και δει του Τύπου....
Θα ήταν πολύ καλύτερο να δεις μόνος σου και να έχεις άποψη, να έχεις δική σου γνώμη.
Αν πεις ρε αδερφέ εμένα αυτή είναι η ΔΙΚΗ ΜΟΥ άποψη, κανείς δεν πρόκειται να σε κατηγορήσει...
Είναι δική σου και είναι δικαίωμα σου να την έχεις....Από την άλλη μια ξένη άποψη ακόμη και ειδικού έχει σημασία αλλά όχι τόση όση της δίνεις εσύ...
Εγώ βγάζω γούστα αλλιώς εσύ αλλιώς ο άλλος επίσης αλλιώς...Έτσι και ο ειδικός την βρίσκει αλλιώς...
Πολύ θα ήθελα να έχεις για ένα ΣΚ μια Mito 155 και να κάνεις μαζί της 500-1000χλμ και την Δευτέρα να μας πεις ΕΣΥ Ο ΙΔΙΟΣ τι έζησες μαζί της....θα σεβαστώ περισσότερο την άποψη σου ΤΟΤΕ γιατί θα ξέρω ότι είναι δική σου....
Φιλικά από μένα, γιατί ενώ στην αρχή είχαμε λογομαχήσει έντονα έκρινα πως είναι λάθος, καθότι περισσότερο εποικοδομητικό είναι να τα βρουν 2 άνθρωποι που ξέρουν 2-3 πράγματα....
Τι λες? -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
παιδια και η ντελτονα εγερνε και μαλιστα πολυ στις στροφες αλλα μαμουσε ολα τα αυτοκινητα μεχρι και την πορσε στις στροφες.και επισης να ξερετε οτι τα αμαξια στριβουν με το πλαισιο και οχι με τις σκληρες αναρτησεις
που προφανως τοποθετουν οι γερμανοι μπας και τα κανουν να στριψουν λιγο γιατι το πλαισιο τους δεν ειναι για πολλα πολλα.επισης και τα γαλλικα στριβουν πολυ καλα και μαλιστα με πολυ μαλακες αναρτησεις σχετικα παντα.
Συγκρινεις αδικα, αλλες εποχες, με αλλη τεχνολογια, και αλλα αυτοκινητα.
Η Deltona και οι προηγουμενες HF 4wd, Integrale 8v, 16v εγερναν σε μια εποχη που εγερναν
ολα σχεδον τα αυτοκινητα, η διαφορα ομως ηταν στην -ακομα και εκεινη την περιοδο που δεν ειχαν εξελιχθει οι αναρτησεις οσο σημερα- καλη αποσβεση αλλα κυριως στο μεγαλυτερο
μεταξονιο και βεβαιως την πρωτοποριακη για τοτε 4κινηση.
Τα αυτοκινητα δεν στριβουν μονο με το πλαισιο. Στριβουν και με την αναρτηση, ιδιαιτερως
με τις σωστες ή οχι ρυθμισεις τους που εχουν να κανουν αμεσα με την κατανομη βαρους του αυτοκινητου, με το ποσοστο της μη αναρτωμενης μαζας, και βεβαιως με τα ελαστικα και τις σωστες ή οχι πιεσεις που εχουν αυτα.
Αν εστριβαν οπως το λες τα πραγματα θα ηταν απλουστατα για ολες τις αυτοκινητοβιομηχανιες, και τα αυτοκινητα πανομοιοτυπα σε οδικη συμπεριφορα.
Το σχολιο βεβαια για τα Γερμανικα πλαισια που γραφεις ισως αφορα καποιες περιπτωσεις του παρελθοντος με την αποκομμενη αισθηση που ειχαν καποια μοντελα, γιατι και αυτο πλεον αποτελει αναμνηση...
Οσον αφορα τα Γαλλικα, ειναι εδω και χρονια -στην πλειοψηφια τους- σε δικη τους κατηγορια. Ειναι μαλακα οσο πρεπει, αλλα στριβουν σχεδον με απολυτο τροπο, ασφαλεστατα.
Ακομα και αν σε καποιες περιπτωσεις γερνουν (στο παρελθον συνεβαινε κατα κορων)
ειναι τετοιες οι ρυθμισεις και οι επιλογες των τεχνολογικων λυσεων, που τα καθιστουν
πρωτοπορους σε αυτο τον τομεα. -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
>>>
Προσωπικα οποιοδηποτε απο τα δυο να ειχα, Mito 155 ή GPA δεν θα θεωρουσα οτι
εκανα κακη ή αποτυχημενη αγορα. Απλα 'φωτογραφησα' την ελαφρια αλλα υπαρκτη υπεροχη του GPA στην οδικη συμπεριφορα.Δεν υπάρχει κάποια υπεροχή. Νομίζεις πως είναι ανόητοι στην Alfa Romeo και δεν βάζουν πχ την ανάρτηση του GPA; Απλώς ήθελαν να πετύχουν διαφορετικά πράγματα με την MiTo! Πχ να δώσουν πιο φιλική συμπεριφορά, πιο άνετη πιο συμβατή με το χαρακτήρα GT...
Υποθέσεις κάνω, απλώς υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι που αυτό που οι υπόλοιποι θεωρούν υπεροχή, αυτοί το θεωρούν μπούρδα , κυρίως γιατί ...καταλήγει στην μέση τους!
Θέλω να πω, μια πιο άνετη ανάρτηση, για κάποιους είναι το ζητούμενο και δεν είναι καθόλου τυχαίες οι επιλογές στα αυτοκίνητα, αφού γίνονται μετά από μελέτες του αγοραστικού κοινού... Όσο κι αν έχουν κοντινές προδιαγραφές αυτά τα αυτοκίνητα, εν τούτοις δεν μοιράζονται συχνά το ίδιο κοινό. Πιο πιθανό είναι ο αγοραστής της MiTO να καταλήξει στο 500 Abarth , παρά στο GPA.Δεν πιστευω σε καμμια περιπτωση ομως οτι ειναι λαθος να ειναι καποιος περισσοτερο απολυτος οταν εχει αποδεδειγμενα και μετρησιμα στοιχεια -ακομα και αν αυτα προερχονται απο αλλους-, σε σχεση με καποιον που υπεραμυνεται (και καλα κανει) τις αποψεις του, μονο και μονο επειδη ειναι κατοχος των συγκεκριμενων αυτοκινητων.
Δεν έχεις αποδεδειγμένα και μετρήσιμα στοιχεία.
Ούτε πιθανώς και οι...άλλοι (οι δημοσιογράφοι) έχουν, κυρίως γιατί το παιχνίδι συχνά είναι στημένο, αλλά και κυρίως γιατί οι δημοσιογράφοι, στις λίγες στιγμές που θα περάσουν με το αυτοκίνητο, δεν μπορούν να κρίνουν αυτά που θα κρίνουν οι ιδιοκτήτες. Αν κάποιος θέλει να βγάλει άποψη για ένα αυτοκίνητο, το πιο λογικό είναι να το δοκιμάσει ο ίδιος. Το αμέσως λογικότερο, είναι να διαβάσει εμπειρίες αυτών που το οδήγησαν (κατόχων και υποψήφιων κατόχων-test drive δηλαδή...). Το ελάχιστα λογικό, είναι να διαβάσει περιοδικά. Καλώς ή κακώς.Γενικά επίσης, απόλυτος ΔΕΝ είναι καλό να είσαι. Κι εσύ ΕΙΣΑΙ, άνευ λόγου και αιτίας. Ειλικρινά.
Σίγουρα επίσης, η κατοχή και μελέτη περιοδικών, ΔΕΝ σε κάνει σοφότερο ή ικανότερο να κρίνεις, από τον οποιονδήποτε κάτοχο. Όσο υποκειμενικός κι αν είναι ο τελευταίος, εσύ παραμένεις απλώς άσχετος, αφού απλώς ΜΕΤΑΦΕΡΕΙΣ απόψεις άλλων.Οταν προκειται για οδηγικη ευχαριστηση, και σε ενα μοντελο (Mito) ακριβως για τους λογους που λες -και συμφωνω με αυτο-, η γενικοτερη ρυθμιση ειναι
πιο φιλικη και με χαρακτηρα προσανατολισμενο περισσοτερο σε GT, σε συνδυασμο ομως με ηλεκτρονικες παρεμβασεις που υπερπροστατευουν (vdc) σε ενοχλητικο βαθμο τις σπορτιφ αναζητησεις, μαζι με την επιλογη νεων και εξεζητημενων λυσεων στην αναρτηση (coilover), οι οποιες ομως αφαιρουν αντι να προσθετουν στην οδηγικη συμπεριφορα που οφειλει να εχει
μια AR, δεν μπορεις να λες οτι δεν υπαρχει καποια υπεροχη σε σχεση με το GP, οταν
το τελευταιο εχει αμεσοτερες αντιδρασεις λογω πιο σφιχτης αλλα οχι κουραστικης αναρτησης, και απουσια VDC που αποτρεπει ενδεχομενο σπιναρισματος ακομα και σε εκκινηση.
Δεν ειναι δυνατον ενα συγχρονο Ιταλικο αυτοκινητο 155ιππων να γερνει σε στροφες σαν ενα τυπικο Ιαπωνικο ή κορεατικο οικογενειακο. Ειναι απαραδεκτο, και δεν ειναι αναγκαιο
να εισαι απαραιτητα πισω απο το τιμονι για να το καταλαβεις.Συνεχίζεις να μιλάς για αυτοκίνητα που δεν έχεις οδηγήσει σαν να τα έχεις.από τα άρθρα των περιοδικών κατάλαβες οτι έχει υπερπροστατευτικά ηλεκτρονικά??και μάλιστα σε ενοχλητικό βαθμό...??
γέρνει η μίτο σαν τυπικό κορεάτικο , θα μας τρελάνεις??
ασε το διαβασμα και οδηγησε την , αλλιώς μην λες αυθαιρεσίες...
δεν έχεις δικιά σου άποψη-προσωπικότητα , ότι πούν οι άλλοι??
το οτι γέρνει από που το κατάλαβες ?? από τις φωτογραφίες ή από την συνοδήγηση ??Δεν καταλαβαινω την 'ενοχληση' και την επικριτικοτητα που αισθανεσαι επειδη 'συνεχιζω'
να μιλαω για αυτοκινητα που δεν εχω οδηγησει...
Εχω μπει στην Mito 155 και εγερνε αισθητα. Θα συνεχιζω να το λεω και ειναι γεγονος!
Και το προβλημα δεν ειναι αποκλειστικα το οτι εγερνε, αλλα οτι ειχε αργες αντιδρασεις
στο rebound της αναρτησης της κατι που δυσκολευει στην γρηγορη οδηγηση!
Αυτη η αντιληψη, 'δεν εχεις οδηγησει, αρα μην μιλας' δειχνει ξεκαθαρα την νοοτροπια καποιων που φοβουνται ή αρνουνται να αποδεχτουν κατι που ισχυει...
ΟΧΙ δεν την εχω οδηγησει, εχω μπει μεσα, με πηγαν βολτα και ΕΓΕΡΝΕ ΠΟΛΥ για 155ιππων
αυτοκινητο, πως αλλιως να το πω?
Δεν την οδηγησα εγω, και τι εγινε δηλαδη, αυτοματως δεν εχω το δικαιωμα να υποστηριξω
αυτο που ειδα απο ΜΕΣΑ και να συμφωνησω με τους περισσοτερους ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ δοκιμαστες που εφτασαν στα ιδια συμπερασματα?
Ποιος θα τρελανει ποιον? Ποιος λεει αυθαιρεσιες?
Αυτος που υποστηριζει κατι προβαλλοντας γεγονοτα και διαφορετικες πηγες παρομοιων
αποψεων, ή αυτος που επιμενει επειδη ειναι κατοχος?
Μαλλον καποιοι θα πρεπει να αφησουν τα αυτοκινητα που εχουν στην κατοχη τους, και θα πρεπει να μπουν να δουν και λιγο τον ανταγωνισμο, για να καταλαβουν που βρισκονται,
εκτος βεβαια αν η οδηγικη τους εμπειρια ειναι κατω του μετριου...Με δεδομένο οτι υπάρχουν εκατοντάδες διαφορετικά αυτοκίνητα και δεν έχω οδηγήσει ούτε τα μισά , τολμώ να πω οτι η οδηγική μου εμπειρία είναι κάτω του μετρίου...
Αλλά , εκφέρω γνώμη μόνο για όσα έχω οδηγήσει για ένα ικανοποιηικό αριθμο χιλ και μπορώ να διαμορφώσω σαφή άποψη.
Εδώ όμως διαμορφώνεις άποψη από τα λόγια 3των και από συνόδήγηση, αυτά είναι κατά τη γνώμη σου τα γεγονότα? έχω διαβάσει ένα σκασμό άρθρα που λένε οτι μπαίνει τρένο , στρίβει σαν διάολος κλπ κλπ κλπ.
Το επίπεδο του ειδικού τύπου είναι χαμηλά και οι γνωσεις τους μηδαμινές, ο καλύτερος κριτής είναι ο ευατός μας.,
Ποιος είναι επαγγελματίας δοκιμαστής στην ελλάδα?? Η πλειοψηφία τους είναι χαμηλής μόρφωσης κολλημένοι αυτοκινητάκιδες
VW Scirocco