-
αλλά ΠΟΣΟ ψηλά θα έπρεπε να τα φτάσουν τα τέλη για να πούμε 'δεν πάει άλλο η κοροϊδία'?...
Έχει ακόμη περιθώριο...
Ο λαός έχει παθητικοποιηθεί σε τέτοιο βαθμό που βλέπει μόνο το καρότο της επιδότησης για αγορά καινούργιου ΙΧ.
Ταυτόχρονα χάφτει αμάσητο και το παραμύθι της προστασίας του περιβάλλοντος, ενώ έπρεπε να διερωτάται γιατί το περιβάλλον κατάντησε σε αυτά τα χάλια και τι άλλο μπορούσε να γίνει νωρίτερα, προτού δηλαδή εφαρμοστούν τα όποια μέτρα.
Και φυσικά δεν μπορεί να δει τον μεγαλύτερο ωφελημένο των νέων μέτρων που εξαγγέλθηκαν, τα λίγα μέλη του ΣΕΑΑ δηλαδή που με αυτό τον τρόπο, και λίγο νωρίτερα την ολιγόμηνη μείωση του ΕΤΤ κατά 50%, εξασφάλισαν για τα επόμενα 3,5 χρόνια τις πωλήσεις και την υψηλή κερδοφορία τους.
Το κράτος στην υπηρεσία του μεγαλοεπιχειρηματία δηλαδή, δια της μαγικής μεθόδου της επιδότησης. Και όλα αυτά με τις ευλογίες της ΕΕ. Καλό ? -
Τι στο διαολο??
Στην Ελλαδα δε φωναζαμε (και ευχομαστε) να γινει μια αποσυρση ωστε να γλυτωσουμε απο τα ερειπια??
Στην Ελλαδα δε φωναζαμε να μειωθουν οι φοροι στις τιμες αγορας καινουριου αυτοκινητου ωστε 'να γινουμε επιτελους Ευρωπη'??Η μηπως εγω ζω σε αλλη χωρα, διαβαζω αλλο φορουμ και περιοδικα??
Τωρα και επειδη σαν λαος δεν εχουμε μετρο και τρεξαμε και αγορασαμε εμεις οι αθωοι, αγνοι και απονηρευτοι suvαρες με 2,5 χιλιαδες κ.εκ. επειδη μονο και μονο ειχαν μεγαλυτερη μειωση ΕΤΤ, τωρα που εξαγγελθηκε η αποσυσρση και τα αντικινητρα για τα παλια ΙΧ, ξαφνικα ανακαλυψαμε οτι δεν αντεχουμε τα κοστη χρησης των μεγαλων αυτοκινητων, ανακαλυψαμε τα δολια συμφεροντα του ΣΕΑΑ ενω πριν λιγες βδομαδαες κλαιγαμε τους καημενους 150.000 εργαζομενους στο χωρο του αυτοκινητου, ανακαλυψαμε τους πτωχους πλην τιμιους βιοπαλαιστας, τους συγχρονους Καϊλες και Ξανθοπουλους με τα παλια ΙΧ αυτους που μεχρι χτες χαρακτηριζαμε χαρους που ξερνανε καρκινο απο την παμπαλαια εξατμιση τους...
Και για ααααααλλη μια φορα μας φταινε οι κακοι πολιτικοι που μαλλον ψηφισαν οι Τουρκοι, η ατιμη κενωνια, το κακο κρατος λες και εμεις ζουμε σε αλλη χωρα και ειμαστε απλοι επισκεπτες εδω, οι κακοι εμποροι με Oβρεϊκη νοοτροπια...
Παρανοια, αμετροεπεια, ελλειψη κοινης λογικης απο τους (και καλα) απογονους αυτων που 'ανακαλυψαν' το 'παν μετρον αριστον'...
-
Ένα ενδιαφέρον άρθρο από εδώ http://www.capital.gr/Articles.asp?id=785419
*«Μετά τη μείωση για περιορισμένο χρονικό διάστημα των τελών ταξινόμησης των ΕΙΧ, η οποία ωφέλησε εν μέρει την αγορά, η κυβέρνηση προχώρησε στο μέτρο της απόσυρσης παρά τις πιέσεις και τις κραυγές των εμπόρων για μονιμοποίηση του μέτρου. Ο κύριος Σουφλιάς αιφνιδίασε και πάγωσε το πανελλήνιο μιλώντας για απόσυρση, για πράσινους και κόκκινους δακτυλίους στο κέντρο της Αθήνας. Γενικά παρουσίασε μία σειρά μέτρων η οποία έχει εισπρακτικό χαρακτήρα και ωφελεί συγκεκριμένη μικρή ομάδα επιχειρήσεων.
Για να το δούμε πιο αναλυτικά όμως και ιδιαίτερα το μέτρο της απόσυρσης.
Απόσυρση: ακούγοντας τη λέξη οι πιο παλιοί έμποροι θα έτριβαν τα χέρια τους. Είναι έτσι όμως; Αποσύροντας λοιπόν το παλαιό αυτοκίνητο (προ του 1996) κάποιος παίρνει bonus από το κράτος από 500 έως και 2.200 ευρώ ανάλογα με τον κυβισμό του αυτοκινήτου που αποσύρει. Μέχρι εδώ όλα καλά. Με βάση καθαρά περιβαλλοντικά κριτήρια η κυβέρνηση επιδοτεί επιπλέον με 1.000 ευρώ την αγορά ενός ΕΙΧ με προδιαγραφές EURO4 & EURO5. Ο μόνος περιορισμός είναι ότι το αυτοκίνητο που θα επιδοτηθεί θα πρέπει να είναι καινούργιο. Εδώ εστιάζεται και το μεγάλο πρόβλημα. Η Ελλάδα ως γνωστό επιβάλει μεγάλους φόρους στα αυτοκίνητα κατά την εισαγωγή τους στη χώρα. Είτε καινούργια είτε μεταχειρισμένα. Μέρος αυτών των φόρων θα επιστρέψει στον καταναλωτή που θα αγοράσει καινούργιο αυτοκίνητο EURO4 ή EURO5. Όμως EURO4 & EURO5 μπορεί να είναι και ένα ελαφρώς μεταχειρισμένο (1, 2 , 3 ετών) που θα εισάγει κάποιος από μία χώρα της Ε.Ε. και θα πληρώσει αντίστοιχους φόρους & ΦΠΑ με ένα καινούργιο. Σε πολλές περιπτώσεις μάλιστα ένα μεταχειρισμένο 7 μηνών πληρώνει μεγαλύτερους φόρους από ένα καινούργιο. Με κριτήρια αποκλειστικά περιβαλλοντικά η κυβέρνηση βάζει ποσοτικούς περιορισμούς σε ομοειδή προϊόντα. Δηλαδή δύο αυτοκίνητα τα οποία έχουν ΙΔΙΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ καυσαερίων, το ένα καινούργιο και το άλλο μεταχειρισμένο ίσως ελάχιστων μηνών, κατηγοριοποιούνται ώστε να επιδοτηθεί το καινούργιο σε βάρος του μεταχειρισμένου χωρίς να λαμβάνεται υπόψη ότι και τα δύο ανήκουν από περιβαλλοντική άποψη στην ίδια κατηγορία και το γεγονός ότι και τα δύο πληρώνουν φόρους κατά την εισαγωγή τους στην Ελλάδα. Έτσι δημιουργείται ΑΘΕΜΙΤΟ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ μεταξύ ενός καινούργιου και ενός μεταχειρισμένου ίδιων προδιαγραφών σε βάρος του μεταχειρισμένου.
Ποιόν ωφελεί αυτό; Ως γνωστό η αυτοκίνηση στην Ελλάδα είναι στα χέρια λίγων. Οι εισαγωγικές εταιρείες ανήκουν στα χέρια μιας μειοψηφίας λίγων οικογενειών και ελάχιστων πολυεθνικών οι οποίες κρατούν το μεγαλύτερο κέρδος για τον εαυτό τους, δίνοντας στους επίσημους εμπόρους του δικτύου τους ελάχιστα. Δηλαδή, ένας εθνικός εισαγωγέας κερδίζει από 30 έως και 60% και δίνει προμήθεια στον επίσημο έμπορο 5-6% της αξίας του αυτοκινήτου προ φόρων. Ποιος είναι λοιπόν ο μοναδικός κερδισμένος στην υπόθεση; Μα, είναι ολοφάνερο! Οι εθνικοί εισαγωγείς και μόνο. Γιατί με τον εθνικό τελωνειακό κώδικα και τα τερτίπια των τελωνείων αποκλείονται κατά 99% οι ελεύθεροι εισαγωγείς να φέρουν και αυτοί καινούργια αυτοκίνητα καθώς το όποιο κέρδος θα βγάλουν θα τους το αφαιρέσει η μεγαλύτερη φορολογία που θα υποστούν σε σχέση με τον εθνικό εισαγωγέα για το ίδιο αυτοκίνητο. Οπότε η μοναδική διέξοδος που είχαν οι έμποροι, δηλαδή τα ελαφρώς μεταχειρισμένα αυτοκίνητα EURO4 & EURO5 αποκλείονται με τον παράνομο διαχωρισμό τους από τα αντίστοιχα καινούργια.
Δείχνει καλοστημένο σχέδιο; Ίσως. Αφέλεια πάντως δεν είναι. Για ποιο λόγο η κυβέρνηση η οποία μόνη της θέτει αυστηρώς και μόνο περιβαλλοντικά κριτήρια αποκλείει από την αγορά τα ελαφρώς μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που έστω, θα μπορούσε να θέσει ένα περιορισμό χρονολογίας; Πιστεύετε δε θα μπορούσε να πει η κυβέρνηση και μεταχειρισμένα εισαγωγής η και εγχώρια 2 ή 3 ετών;
Και βέβαια θα μπορούσε αφού θα μας συνέφερε από πολλές απόψεις.
-
Τα ελαφρώς μεταχειρισμένα είναι φθηνότερα οπότε θα υπήρχε λιγότερο έλλειμμα εμπορικών συναλλαγών καθώς δεν παράγουμε αυτοκίνητα.
-
Βάζοντας στο νόμο και τα εγχώρια μεταχειρισμένα θα μείωνε ακόμα περισσότερο το έλλειμμα συναλλαγών.
-
Κάποιοι που θα αποσύρουν ένα παλιό και δεν έχουν να πάρουν ένα καινούργιο θα μπορούσαν να αγόραζαν πιο εύκολα αυτοκίνητο μειώνοντας και το δανεισμό τους.
-
Και το πιο σημαντικό, θα απέφευγε η κυβέρνηση το κλείσιμο χιλιάδων επιχειρήσεων που ασχολούνται με μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και δίνουν δουλειά σε τόσο κόσμο.
Όμως το λόμπυ των εθνικών εισαγωγέων είναι ισχυρό. Πολύ ισχυρό. Και πιστέψτε με το μόνο που δεν τους νοιάζει είναι αν θα κλείσουν οι έμποροι ή οι αντιπρόσωποί τους στην Ελλάδα. Σε μια συζήτηση μια φορά μου ειπώθηκε 'τι να κάνουμε, αφού υπάρχουν πάντα κάποιοι που θέλουν να γίνουν επίσημοι έμποροι'.
Και για να καταλάβει κάποιος το σκεπτικό θα σας παραθέσω το εξής παράδειγμα: Στην ιστοσελίδα των εθνικών εισαγωγέων υπάρχει κάθε μήνα ανάλυση της αγοράς. Όταν φτάνει η ανάλυση στην αγορά των βαρέων φορτηγών άνω των 3,5 τόνων γράφεται το εξής σχόλιο.
'Σχόλιο: Σύμφωνα με τα παραπάνω αποτελέσματα, προκύπτει ότι ένα αρκετά σημαντικό ποσοστό της συνολικής αγοράς των βαρέων φορτηγών καλύφθηκε από εισαγόμενα μεταχειρισμένα, ενώ τα καινούργια κάλυψαν μόνο ένα μικρό ποσοστό του συνόλου.
Τα αίτια της μοναδικής αυτής για τις χώρες της Ε.Ε. κατάστασης της αγοράς των βαρέων φορτηγών -η πλειοψηφία της αγοράς να είναι εισαγόμενα μεταχειρισμένα- θα πρέπει να εντοπιστούν άμεσα, προκειμένου να πραγματοποιηθούν οι αναγκαίες διορθωτικές κινήσεις.'
Ποια νομίζετε ότι ήταν η διορθωτική κίνηση; Μα η επιδότηση καινούργιων βαρέων φορτηγών με 4.000 ευρώ επιπλέον της απόσυρσης αφήνοντας πάλι εκτός τα βαρέα φορτηγά προδιαγραφών EURO4.
Μην εκπλαγείτε λοιπόν αν στο τέλος της απόσυρσης ακόμα και η αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου επέλθει στα χέρια των εθνικών εισαγωγέων καθώς ο ανταγωνισμός θα έχει σβήσει και εκείνοι θα έχουν δυναμώσει περισσότερο μέσω των αυξημένων πωλήσεων που θα κάνουν. Γιατί σήμερα που μιλάμε ακόμα και οι επίσημοι έμποροι ζουν από τα μεταχειρισμένα. Όταν κλείσεις τις πόρτες όλες και αφήσεις τους επίσημους εμπόρους μόνο με καινούργια αυτοκίνητα τότε πολλοί θα κλείσουν.
Αναμένουμε λοιπόν εξελίξεις καθώς οι έμποροι, εφόσον η κυβέρνηση δε συμπεριλάβει και τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα προδιαγραφών EURO4 & EURO5 στην επιδότηση, πιθανώς να καταφύγουν στο Συμβούλιο της Επικρατείας ή στα Ευρωπαϊκά δικαστήρια». *
-
-
οι εμποροι μεταχειρισμενων μπορει να διαμαρτυρονται αλλα πρεπει να καταλαβουν κιαυτοι οτι εχουν γινει παρα πολλοι και μαλλον ειναι κορεσμενοι.
πριν κατι μερες πηρα το περιοδικο για μεταχειρισμενα και σχεδον σε ολες τις σελιδες πουλαγαν μερσεντες ,μπε εμ βε ,πορσε ,φεραρι ,λαμποργκινι δλδ μιλαμε για πολυ χρημα ,καποιες φορες γινεται και ξεπλυμα χρηματος,ε λοιπον εγω αυτους δεν μπορω να τους λυπηθω . -
μέχρι του 95 δηλαδή θα μπαίνουν για απόσυρση?
τώρα όλα αυτά περί ολιγοπωλίου κλπ τα ξέρουμε τα ζούμε τα λέμε, η απόσυρση είναι πταίσμα μπροστά στα εγκλήματα του ΕΤΤ, των τελωνειακών με τους κρυφούς πίνακες και τα αίσχη τους.
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Ένα ενδιαφέρον άρθρο από εδώ http://www.capital.gr/Articles.asp?id=785419
...
...
...
...
Αναμένουμε λοιπόν εξελίξεις καθώς οι έμποροι, εφόσον η κυβέρνηση δε συμπεριλάβει και τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα προδιαγραφών EURO4 & EURO5 στην επιδότηση, πιθανώς να καταφύγουν στο Συμβούλιο της Επικρατείας ή στα Ευρωπαϊκά δικαστήρια». [/i]Ξεχασε ομως ο συντακτης υπερασπιστης των αδυναμων , πτωχων πλην τιμιων( ) εμπορων μεταχειρισμενων να μας αναφερει σε ποια χωρα (αυτοκινητοπαραγωγο ή μη) επιδοτηθηκε η αγορα μεταχειρισμενων οχηματων.
-
Εχω ενα αυτοκινητο 1400 cc του 94 αλλα η αδεια λεει 2008 τι τελη θα πληρωνει αυτο?
-
Τι σε ενδιαφερει ρε Βαγγελη αφου το πουλας!
-
Ο χρήστης zx lover έγραψε:
Τι σε ενδιαφερει ρε Βαγγελη αφου το πουλας!Οχι δεν ειναι το zx αυτο ενα c15 ειναι...
-
Ξέρουμε κάτι νεότερο για παράταση των μειωμένων τελών μετά τις 7/8?
-
γιατί να επιδοτήσω την αγορά ενός μεταχειρισμένου Γερμανικού με 50k και πιθανά κατεστραμμένο καταλύτη. Για να γίνει πιο πλούσιος ο Α ή Β έμπορος.
Το μέτρο είναι σωστό. Αν είχαν βέβαια λίγο τσαγανό θα έλεγαν ότι η επιδότηση για οχήματα με CO2 ως 120 θα ήταν 1,500 ευρώ ως 160 CO2 1000 ευρώ και ως 200 CO2 θα ήταν 500 ευρώ.
-
Ο χρήστης 888888 έγραψε:
:hmmm:Τι στο διαολο??
Στην Ελλαδα δε φωναζαμε (και ευχομαστε) να γινει μια αποσυρση ωστε να γλυτωσουμε απο τα ερειπια??
Στην Ελλαδα δε φωναζαμε να μειωθουν οι φοροι στις τιμες αγορας καινουριου αυτοκινητου ωστε 'να γινουμε επιτελους Ευρωπη'??Η μηπως εγω ζω σε αλλη χωρα, διαβαζω αλλο φορουμ και περιοδικα??
Τωρα και επειδη σαν λαος δεν εχουμε μετρο και τρεξαμε και αγορασαμε εμεις οι αθωοι, αγνοι και απονηρευτοι suvαρες με 2,5 χιλιαδες κ.εκ. επειδη μονο και μονο ειχαν μεγαλυτερη μειωση ΕΤΤ, τωρα που εξαγγελθηκε η αποσυσρση και τα αντικινητρα για τα παλια ΙΧ, ξαφνικα ανακαλυψαμε οτι δεν αντεχουμε τα κοστη χρησης των μεγαλων αυτοκινητων, ανακαλυψαμε τα δολια συμφεροντα του ΣΕΑΑ ενω πριν λιγες βδομαδαες κλαιγαμε τους καημενους 150.000 εργαζομενους στο χωρο του αυτοκινητου, ανακαλυψαμε τους πτωχους πλην τιμιους βιοπαλαιστας, τους συγχρονους Καϊλες και Ξανθοπουλους με τα παλια ΙΧ αυτους που μεχρι χτες χαρακτηριζαμε χαρους που ξερνανε καρκινο απο την παμπαλαια εξατμιση τους...
Και για ααααααλλη μια φορα μας φταινε οι κακοι πολιτικοι που μαλλον ψηφισαν οι Τουρκοι, η ατιμη κενωνια, το κακο κρατος λες και εμεις ζουμε σε αλλη χωρα και ειμαστε απλοι επισκεπτες εδω, οι κακοι εμποροι με Oβρεϊκη νοοτροπια...
Παρανοια, αμετροεπεια, ελλειψη κοινης λογικης απο τους (και καλα) απογονους αυτων που 'ανακαλυψαν' το 'παν μετρον αριστον'...
Το μέτρο είναι στη σωστή κατεύθυνση (σε αντίθεση με την μείωση του ΕΤΤ, που περισσότερο προβλήματα δημιούργησε, αλλά βοήθησε να σωθούν κάποιοι Λαϊνόπουλοι κλπ... ). Και το λέω αυτό ως ...παθών, αφού μάλλον είμαι από τους αδικημένους, +100€ ήτοι 112+100=212 € σχεδόν διπλή τιμή.
Δεν το βρίσκω και πολύ δίκαιο πάντως όλοι, ανεξαρτήτως κυβισμού να πληρώνουν το ίδιο χαράτσι. Αν όντως είναι περιβαλλοντικοί οι λόγοι, τότε το 1000άρι με το 2λιτρο, θα έπρεπε να έχουν διαφορά.
Το σίγουρο είναι πως ΞΕΡΟΥΝ ό,τι εν μέσω κρίσης ελάχιστοι θα πάνε να αποσύρουν τώρα τα αυτοκίνητά τους, απλώς θ' αναγκαστούν να πληρώσουν τα αυξημένα τέλη. Αυτό πάνω απ' όλα σημαίνει έσοδα και μάλιστα ΠΟΛΛΑ. Δεν θα μου φαινόταν καθόλου παράξενο η μέση αύξηση να είναι 50% ή ακόμη και 70%.
Πάντως συμβαίνουν και διάφορα αστεία με τους διαχωρισμούς τους: το Niva με την...καταπληκτική του αντιρυπαντική τεχνολογία, αγοράστηκε καινούριο το 2005. Άρα θα έχει μείωση. Η Xsara που είναι τρελό χρέπι κατά το υπουργείο, αγοράστηκε το 2003 και θα φάει μίνι χαράτσωμα 50€!Δεν νομίζω να πρέπει να είναι κάποιος ειδικός για να καταλάβει το παράλογο ε;
Ήθελα να ήξερα, αν είχαν πάρει τέτοια μέτρα τα ΠΑΣΟΚια, τι θα έλεγες πάντως...
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
γιατί να επιδοτήσω την αγορά ενός μεταχειρισμένου Γερμανικού με 50k και πιθανά κατεστραμμένο καταλύτη.Είναι πιο πιθανό ότι το γερμανικό με 50Κ να είναι σε καλύτερη κατάσταση όσον αφορά τους ρύπους* από το ελληνικό των 250Κ. Απλώς σκέψου τι τεχνικό έλεγχο έχουμε εδώ και τι εκεί...
Αλλά αν θέλεις να το σιγουρέψουμε, πες ότι πρέπει δεσμευτικά να εκδοθεί ΚΕΚ πριν από τη ταξινόμηση όταν εισαχθεί στη χώρα το μεταχειρισμένο.*από την άλλη, τα αμαξώματα καλοπερνάνε στην Ελλάδα καθώς δεν τρώνε το συνεχές αλάτι κάθε χειμώνα που 'σαπίζει' τα οχήματα στη βόρεια Ευρώπη.
Αν είχαν βέβαια λίγο τσαγανό θα έλεγαν ότι η επιδότηση για οχήματα με CO2 ως 120 θα ήταν 1,500 ευρώ ως 160 CO2 1000 ευρώ και ως 200 CO2 θα ήταν 500 ευρώ.
Συμφωνώ!
Ήθελα να ήξερα, αν είχαν πάρει τέτοια μέτρα τα ΠΑΣΟΚια, τι θα έλεγες πάντως...
Το ΠΑΣΟΚ είναι εξ'ορισμού πράσινο κόμμα, δες και το logo του.
-
Ακομα περιμενω απο τους υπερμαχους της επιδοησης των μεταχειρισμενων να πουν σε ποια χωρα αυτοκινητοπαραγωγο ή οχι επιδοτειται η αγορα μεταχειρισμενου αυτοκινητου
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
γιατί να επιδοτήσω την αγορά ενός μεταχειρισμένου Γερμανικού με 50k και πιθανά κατεστραμμένο καταλύτη.
Είναι πιο πιθανό ότι το γερμανικό με 50Κ να είναι σε καλύτερη κατάσταση όσον αφορά τους ρύπους* από το ελληνικό των 250Κ. Απλώς σκέψου τι τεχνικό έλεγχο έχουμε εδώ και τι εκεί...
Αλλά αν θέλεις να το σιγουρέψουμε, πες ότι πρέπει δεσμευτικά να εκδοθεί ΚΕΚ πριν από τη ταξινόμηση όταν εισαχθεί στη χώρα το μεταχειρισμένο.Το εισαγωμενο μεταχειρισμενο δεν πρεπει να περασει κτεο πριν βγαλει αδεια κυκλοφοριας;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Το εισαγωμενο μεταχειρισμενο δεν πρεπει να περασει κτεο πριν βγαλει αδεια κυκλοφοριας;
Το αλλο με το Τοτο το ξερεις??
Πιο πιθανο ειναι να 'παει' το ΚΤΕΟ στη μαντρα του πτωχου και δοκιμαζομενου εμπορου μεταχειρισμενων (και οχι μονο σε πολλες περιπτωσεις) αυτοκινητων...
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
γιατί να επιδοτήσω την αγορά ενός μεταχειρισμένου Γερμανικού με 50k και πιθανά κατεστραμμένο καταλύτη.
Είναι πιο πιθανό ότι το γερμανικό με 50Κ να είναι σε καλύτερη κατάσταση όσον αφορά τους ρύπους* από το ελληνικό των 250Κ. Απλώς σκέψου τι τεχνικό έλεγχο έχουμε εδώ και τι εκεί...
Αλλά αν θέλεις να το σιγουρέψουμε, πες ότι πρέπει δεσμευτικά να εκδοθεί ΚΕΚ πριν από τη ταξινόμηση όταν εισαχθεί στη χώρα το μεταχειρισμένο.*από την άλλη, τα αμαξώματα καλοπερνάνε στην Ελλάδα καθώς δεν τρώνε το συνεχές αλάτι κάθε χειμώνα που 'σαπίζει' τα οχήματα στη βόρεια Ευρώπη.
Αν είχαν βέβαια λίγο τσαγανό θα έλεγαν ότι η επιδότηση για οχήματα με CO2 ως 120 θα ήταν 1,500 ευρώ ως 160 CO2 1000 ευρώ και ως 200 CO2 θα ήταν 500 ευρώ.
Συμφωνώ!
Το νέο όχημα είναι εξ ορισμού ok. Δεν χρειάζονται έλεγχοι από κανένα ΚΤΕΟ (Δημόσιο και Ιδιωτικό). Κακά τα ψέματα αν περιμένουμε από το ΚΤΕΟ καληνύχτα. Η γειτόνισσα μου ήρθε με το GOLF της που μόλις είχε περάσει ΚΤΕΟ αλλά δεν κατάφερνε να κρατήσει ρελαντί. Απλά το συνεργείο της είχε φροντίσει να περάσει ΚΤΕΟ και όλοι γνωρίζουμε τη σαπίλα του συστήματος εκεί.
Κακά τα ψέματα το θέμα των ρύπων είναι προσωπικό του καθενός. Στο service ήμουν από πάνω στο συνεργείο για να σιγουρευτώ ότι η ΚΕΚ θα είναι από την δικιά μου εξάτμιση και όχι από την εξάτμιση ενός καινούργιο υβριδικού (συμβαίνει συχνά).
Για το 2ο σκέψου τι θα γινόταν. Όλοι θα μίλαγαν για σχέσεις του Υπουργού με συγκεκριμένες εταιρείες (ανάλογα των ορίων) που του τα έχωσαν κάτω από τραπέζι κ.λπ.
-
Γερμανικά δεν ξέρω, αλλά, αν κατάλαβα καλά, ΑΥΤΑ είναι τα τέλη κυκλοφορίας, που πληρώνει κάποιος στην 'ακριβή' Γερμανία (από την 01/07) ;;
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Γερμανικά δεν ξέρω, αλλά, αν κατάλαβα καλά, ΑΥΤΑ είναι τα τέλη κυκλοφορίας, που πληρώνει κάποιος στην 'ακριβή' Γερμανία (από την 01/07) ;;Ναι αλλα θα πρέπει να λάβεις υπ'οψιν σου και το υψηλότερο βιοτικό επίπεδο και τα υψηλότερα εισοδήματα στην Ελλάδα. Αφού στην Ελλάδα είμαστε πλούσιοι γιατί να μην πληρώνουμε και παραπάνω για μπορεί το κράτος να συνεχίσει να μας παρέχει τις πολύ υψηλόυ επιπέδου υπηρεσίες του ?
Τα ίδια ειναι η Ελλάδα με τις φαβέλες της Γερμανίας ?
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Το σίγουρο είναι πως ΞΕΡΟΥΝ ό,τι εν μέσω κρίσης ελάχιστοι θα πάνε να αποσύρουν τώρα τα αυτοκίνητά τους, απλώς θ' αναγκαστούν να πληρώσουν τα αυξημένα τέλη. Αυτό πάνω απ' όλα σημαίνει έσοδα και μάλιστα ΠΟΛΛΑ. Δεν θα μου φαινόταν καθόλου παράξενο η μέση αύξηση να είναι 50% ή ακόμη και 70%.
τα τέλη κυκλοφορίας δεν πάνε στους δήμους;
Τέλη κυκλοφορίας