-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
H Ποιότητα κατασκευής θα είναι για πάντα μαζί σου κάθε μέρα..Η υποτιθέμενη καλύτερη αξιοπιστία μπορεί να μην την δείς και ποτέ...
Επειδή κάποτε αγοράσαμε ένα Golf IV επειδή είχε καλά πλαστικά και μετά από 2 χρόνια το αυτοκίνητο είχε επισκεφτεί καμμιά 30αριά φορές το συνεργείο και είχαν αλλαχτεί άγνωστο πόσοι διακόπτες, γρύλλοι παραθύρων, επενδύσεις κτλ + το ότι τα πλαστικά πολύ γρήγορα έμοιαζαν σαν ανακυκλωμένη κλανιά, προσωπικά δεν κοιτάω την εικόνα των πλαστικών για να αποφασίσω... Να μην αρχίσω για την εμπειρία από την αντιπροσωπεία...
Όσο για το πρόβλημα του φίλου, προφανώς μιλάμε για το καινούριο Polo. Νομίζω πως το Yaris είναι σαφώς καλύτερο. Προσωπικά θα κοιτούσα σοβαρά και το ΜΜΤ (αυτόματο).
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
fiesta,clio,mazda 2,207 απορρίφθηκαν όλα...????εμένα έχουν βολευτεί δυο φίλοι όταν πήραν στις δικές τους Honda Jazz ! θα ήτω και δική μου προτίμηση/ πρόταση...
τα άλλα δύο μου ακούγονται
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
H Ποιότητα κατασκευής θα είναι για πάντα μαζί σου κάθε μέρα..Η υποτιθέμενη καλύτερη αξιοπιστία μπορεί να μην την δείς και ποτέ...
Μπορεί να την πάρεις μαζί σου και στην αιωνιότητα αν σβήσει αναίτια το αυτοκίνητό σου όταν παίρνεις μια στροφή με 100+...και υπάρχουν ουκ ολίγες τέτοιες περιπτώσεις
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
H Ποιότητα κατασκευής θα είναι για πάντα μαζί σου κάθε μέρα..
Η υποτιθέμενη καλύτερη αξιοπιστία μπορεί να μην την δείς και ποτέ...
Επειδή κάποτε αγοράσαμε ένα Golf IV επειδή είχε καλά πλαστικά και μετά από 2 χρόνια το αυτοκίνητο είχε επισκεφτεί καμμιά 30αριά φορές το συνεργείο και είχαν αλλαχτεί άγνωστο πόσοι διακόπτες, γρύλλοι παραθύρων, επενδύσεις κτλ + το ότι τα πλαστικά πολύ γρήγορα έμοιαζαν σαν ανακυκλωμένη κλανιά, προσωπικά δεν κοιτάω την εικόνα των πλαστικών για να αποφασίσω... Να μην αρχίσω για την εμπειρία από την αντιπροσωπεία...
Όσο για το πρόβλημα του φίλου, προφανώς μιλάμε για το καινούριο Polo. Νομίζω πως το Yaris είναι σαφώς καλύτερο.
Ε ενταξει εσυ το πας μακρια,δεν ειπαμε να παει και να παρει ενα αυτοκινητο μονο κ μονο εχοντας ως κριτηριο τα...πλαστικα στο εσωτερικο. Απο εκει και περα απο τη στιγμη που θα αργησει να ερθει ο 1.2 TSI για το πολο, απορριπτεται εξαρχης.
Για τα παραθυρα οντως εχουν προβλημα,ολο τους πεφτουν.Εγω οσες φορες μπηκα σε yaris η ποιοτητα του εσωτερικου φαινοταν ψευτικη και μετρια πραγμα που με ξενισε. Βεβαια δεν ειναι αναγκη να ανοιχτει νεα κοντρα παλι για αξιοπιστιες,ποιοτητα κοκ,ας αφησουμε τον φιλο να μας πει πρωτα τι θελει και αν εχει καταληξει καπου.
-
αφου ξερεις από 1,2 tce θα ελεγα clio, τωρα που ειναι ανανεωμενο και ετσι θα εχει το νεότερο μοντέλο και δε θα υπάρχουν προστριβές με την κουνιάδα???
-
Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:
H Ποιότητα κατασκευής θα είναι για πάντα μαζί σου κάθε μέρα..
Η υποτιθέμενη καλύτερη αξιοπιστία μπορεί να μην την δείς και ποτέ...
Μπορεί να την πάρεις μαζί σου και στην αιωνιότητα αν σβήσει αναίτια το αυτοκίνητό σου όταν παίρνεις μια στροφή με 100+...και υπάρχουν ουκ ολίγες τέτοιες περιπτώσεις
Ενώ προφανώς σε Yaris κλπ τέτοια πράγματα αποκλείεται να συμβούν ε;
Μόνο στα τριμπούρδελα τα ευρωπαϊκά... -
Έχω παράδειγμα γνωστού που με yaris έφαγε το κλασσικό κοκάλωμα (νέκρα ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ) και ψώνισε χωραφάκι... Και η υπερ-αντιπροσωπεία (και εγώ την αναγνωρίζω ως πιθανή κορυφαία εν ελλάδι) έκανε την αγριόπαπια...
ΠΑΝΕ οι παλιές καλές εποχές...
'Παλιά στο τέξας' οι διαχωρισμοί βάσει προέλευσης...
Τα ίδια σκ@τ@ είναι όλα σήμερα, με ψιλοδιακυμάνσεις στις πιθανότητες για επι μέρους βλάβες.
Πάρτε το χαμπάρι να πάμε παρακάτω. -
Ο χρήστης (Α)θανάσης έγραψε:
Έχω παράδειγμα γνωστού που με yaris έφαγε το κλασσικό κοκάλωμα (νέκρα ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ) και ψώνισε χωραφάκι... Και η υπερ-αντιπροσωπεία (και εγώ την αναγνωρίζω ως πιθανή κορυφαία εν ελλάδι) έκανε την αγριόπαπια...ΠΑΝΕ οι παλιές καλές εποχές...
'Παλιά στο τέξας' οι διαχωρισμοί βάσει προέλευσης...
Τα ίδια σκ@τ@ είναι όλα σήμερα, με ψιλοδιακυμάνσεις στις πιθανότητες για επι μέρους βλάβες.
Πάρτε το χαμπάρι να πάμε παρακάτω.Όχι αγαπητέ, δεν είναι όλα τα ίδια όσον αφορά την αξιοπιστία.Και δεν υπάρχουν καθόλου ψιλοδιακυμάνσεις.Το αντίθετο θα έλεγα.
-
Ο χρήστης BEAMS έγραψε:
Έχω παράδειγμα γνωστού που με yaris έφαγε το κλασσικό κοκάλωμα (νέκρα ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ) και ψώνισε χωραφάκι... Και η υπερ-αντιπροσωπεία (και εγώ την αναγνωρίζω ως πιθανή κορυφαία εν ελλάδι) έκανε την αγριόπαπια...
ΠΑΝΕ οι παλιές καλές εποχές...
'Παλιά στο τέξας' οι διαχωρισμοί βάσει προέλευσης...
Τα ίδια σκ@τ@ είναι όλα σήμερα, με ψιλοδιακυμάνσεις στις πιθανότητες για επι μέρους βλάβες.
Πάρτε το χαμπάρι να πάμε παρακάτω.Όχι αγαπητέ, δεν είναι όλα τα ίδια όσον αφορά την αξιοπιστία.Και δεν υπάρχουν καθόλου ψιλοδιακυμάνσεις.Το αντίθετο θα έλεγα.
Έχει ανοίξει η ψαλίδα δηλαδή ε;
Να ετοιμαζόμαστε στα νέα μοντέλα για μαζικά προβλήματα;
Λογικά, οι οδικές θα θησαυρίσουν, αλλά δεν ξέρω αν θα προλαβαίνουν! Η λαίλαπα είναι ήδη εδώ! Μετανοείτε! -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Έχω παράδειγμα γνωστού που με yaris έφαγε το κλασσικό κοκάλωμα (νέκρα ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ) και ψώνισε χωραφάκι... Και η υπερ-αντιπροσωπεία (και εγώ την αναγνωρίζω ως πιθανή κορυφαία εν ελλάδι) έκανε την αγριόπαπια...
ΠΑΝΕ οι παλιές καλές εποχές...
'Παλιά στο τέξας' οι διαχωρισμοί βάσει προέλευσης...
Τα ίδια σκ@τ@ είναι όλα σήμερα, με ψιλοδιακυμάνσεις στις πιθανότητες για επι μέρους βλάβες.
Πάρτε το χαμπάρι να πάμε παρακάτω.Όχι αγαπητέ, δεν είναι όλα τα ίδια όσον αφορά την αξιοπιστία.Και δεν υπάρχουν καθόλου ψιλοδιακυμάνσεις.Το αντίθετο θα έλεγα.
Έχει ανοίξει η ψαλίδα δηλαδή ε;
Να ετοιμαζόμαστε στα νέα μοντέλα για μαζικά προβλήματα;
Λογικά, οι οδικές θα θησαυρίσουν, αλλά δεν ξέρω αν θα προλαβαίνουν! Η λαίλαπα είναι ήδη εδώ! Μετανοείτε!Αγαπητέ,τα αστειάκια και η ειρωνία είναι εύκολη λύση αλλά δεν οδηγεί πουθενά.Αν έχεις κάποια στοιχεία που συνηγορούν στα λεγόμενά σου, παράθεσέ τα να τα συζητήσουμε.Αλλιώς δεν κάνεις τίποτα άλλο από το να κενολογείς ειρωνευόμενος.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Έχω παράδειγμα γνωστού που με yaris έφαγε το κλασσικό κοκάλωμα (νέκρα ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ) και ψώνισε χωραφάκι... Και η υπερ-αντιπροσωπεία (και εγώ την αναγνωρίζω ως πιθανή κορυφαία εν ελλάδι) έκανε την αγριόπαπια...
ΠΑΝΕ οι παλιές καλές εποχές...
'Παλιά στο τέξας' οι διαχωρισμοί βάσει προέλευσης...
Τα ίδια σκ@τ@ είναι όλα σήμερα, με ψιλοδιακυμάνσεις στις πιθανότητες για επι μέρους βλάβες.
Πάρτε το χαμπάρι να πάμε παρακάτω.Όχι αγαπητέ, δεν είναι όλα τα ίδια όσον αφορά την αξιοπιστία.Και δεν υπάρχουν καθόλου ψιλοδιακυμάνσεις.Το αντίθετο θα έλεγα.
Έχει ανοίξει η ψαλίδα δηλαδή ε;
Να ετοιμαζόμαστε στα νέα μοντέλα για μαζικά προβλήματα;
Λογικά, οι οδικές θα θησαυρίσουν, αλλά δεν ξέρω αν θα προλαβαίνουν! Η λαίλαπα είναι ήδη εδώ! Μετανοείτε!Δεν νομίζω οτι είπε κάτι άξιον ειρωνείας ο BEAMS.
Είπε οτι δεν υπάρχουν ψιλοδιακυμάνσεις άρα εννούσε απτές/ορατές/εύκολα διαπιστώσιμες διαφορές στα της αξιοπιστίας.Έχει δίκιο.Είτε το πάρουμε απο τα γνωστός φίλος φίλου κλπα είτε απο έρευνες αξιοπιστίας.
Μην τα 'τσουβαλιάζουμε' όλα.edit : με πρόλαβε ο ίδιος
-
-
Φίλε BEAMS,
Ποτέ δεν είπα ότι έχουν όλα την ίδια αξιοπιστία.
(Θα δεις ότι η έκφραση που χρησιμοποίησα δίνει μια σημαντική εννοιολογική διαφορά...)Δυστυχώς, (για υμάς τους ακαραία γιαπωνεζόφιλους, γιατί γιαπωνεζόφιλος είμαι κι εγώ), όλα τα ωραία παραδείγματα για αθάνατα ιαπωνικά τέρατα αξιοπιστίας, πρόκειται περί αρχαιολογιών και επί εποχής που τα Nissan λεγόντουσαν Datsun... Σε δέκα χρόνια από τώρα, που η Ιστορία και η Στατιστική θα με δικαιώσουν και θα παραγγείλω το άγαλμα του στεφανώματός μου από τις δύο σε Τήνιο γλύπτη, ραντεβού εδώ, σ'αυτό το 'νήμα' για να σου έχω τα στοιχεία να τα δούμε μαζί...
Χωρίς κακίες, ε? -
Ο χρήστης (Α)θανάσης έγραψε:
Φίλε BEAMS,
Ποτέ δεν είπα ότι έχουν όλα την ίδια αξιοπιστία.
(Θα δεις ότι η έκφραση που χρησιμοποίησα δίνει μια σημαντική εννοιολογική διαφορά...)Δυστυχώς, (για υμάς τους ακαραία γιαπωνεζόφιλους, γιατί γιαπωνεζόφιλος είμαι κι εγώ), όλα τα ωραία παραδείγματα για αθάνατα ιαπωνικά τέρατα αξιοπιστίας, πρόκειται περί αρχαιολογιών και επί εποχής που τα Nissan λεγόντουσαν Datsun... Σε δέκα χρόνια από τώρα, που η Ιστορία και η Στατιστική θα με δικαιώσουν και θα παραγγείλω το άγαλμα του στεφανώματός μου από τις δύο σε Τήνιο γλύπτη, ραντεβού εδώ, σ'αυτό το 'νήμα' για να σου έχω τα στοιχεία να τα δούμε μαζί...
Χωρίς κακίες, ε?Φίλε Αθανάση.Καμία κακία.Είμαι διατεθειμένος να συζητήσω το οτιδήποτε, αρκεί να είναι διατυπωμένο χωρίς ύβρεις, ειρωνίες και φανατισμούς.Ο πρώτος που θα κατηγορούσε την Toyota, (γι αυτήν ξέρω, γι'αυτήν μιλώ) θα ήμουν εγώ και μάλιστα το έχω ήδη κάνει αρμοδίως για κάποια σοβαρά ζητήματα, αν καταλαβαίνεις τι θέλω να πω. Για Nissan, Mitsubishi και σια όσο και αν είναι ιαπωνικής προέλευσης δεν θα πω τίποτα.Αφήνω κατόχους και άλλους να πουν ότι έχουν και απλώς παρακολουθώ.Μαζί σου σε ότι αφορά τα made in japan προερχόμενα Toyota, σε σύγκριση με τα ευρωπαικά αδέλφια τους.Αρκεί να κοιτάξει κανείς, την 9 σερί overall πρωτιά της Lexus στην έρευνα της JD Power, τις θέσεις των ακόμα και σήμερα κατασκευαζόμενων στην Ιαπωνία μοντέλων της Toyota στην ίδια έρευνα και θα καταλάβει πολλά.Αλλά σε καμία περίπτωση δεν έχουν αναφερθεί ιστορίες που έχουν αναφερθεί σε άλλες εταιρείες.Όχι τουλάχιστον στον ίδιο βαθμό είτε εδώ είτε στο εξωτερικό.
-
Ο χρήστης (Α)θανάσης έγραψε:
Φίλε BEAMS,
Ποτέ δεν είπα ότι έχουν όλα την ίδια αξιοπιστία.
(Θα δεις ότι η έκφραση που χρησιμοποίησα δίνει μια σημαντική εννοιολογική διαφορά...)Δυστυχώς, (για υμάς τους ακαραία γιαπωνεζόφιλους, γιατί γιαπωνεζόφιλος είμαι κι εγώ), όλα τα ωραία παραδείγματα για αθάνατα ιαπωνικά τέρατα αξιοπιστίας, πρόκειται περί αρχαιολογιών και επί εποχής που τα Nissan λεγόντουσαν Datsun... Σε δέκα χρόνια από τώρα, που η Ιστορία και η Στατιστική θα με δικαιώσουν και θα παραγγείλω το άγαλμα του στεφανώματός μου από τις δύο σε Τήνιο γλύπτη, ραντεβού εδώ, σ'αυτό το 'νήμα' για να σου έχω τα στοιχεία να τα δούμε μαζί...
Χωρίς κακίες, ε?Σε πρόσφατη έρευνα αξιοπιστίας μεγάλης Βρετανικής ασφαλιστικής εταιρίας (της Warranty Direct αν θυμάμαι καλά αλλά θα το ψάξω) για αυτοκίνητα 3-6 ετών (σχετικά καινούρια δηλαδή) οι 6 πρώτες αυτοκινητοβιομηχανίες με το χαμηλότερο ποσοστό βλαβών ήταν Ιαπωνικές! Ευτυχώς μερικές κλασικές αξίες παραμένουν άθικτες ακόμα και σήμερα!
-
Ο χρήστης BEAMS έγραψε:
...την 9 σερί overall πρωτιά της Lexus στην έρευνα της JD Power, τσυνιστώ εσείς οι γιαπονεζόφιλοι να διαβάζετε ολόκληρη την επισημη ετήσια ανακοίνωση αποτελεσμάτων της JD Power, ή οποία μάλιστα έχει πολλά ευρωπαικά γνωστά βαριά ονόματα μεταξύ άλλων ιαπωνικών και τα τελευταία χρόνια μάλιστα η τουότα έχει χάσει και θέσεις στο συνολικό της rank order λόγο δυο μοντέλων της, ενα εκ των οποίων είναι το υβριδικό της (Prius)...
κάπιοι δημοσιογραφικοί εγχώριοι παράγοντες φροντίζουν να προβάλουν μέρη της αυτής ανακοίνωσης εκθιάζοντας έτσι τα των φίλων αντιπροσώπων τους και να κρατούν καλές σχέσεις με την ελληνική αγορά.
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
...την 9 σερί overall πρωτιά της Lexus στην έρευνα της JD Power, τ
συνιστώ εσείς οι γιαπονεζόφιλοι να διαβάζετε ολόκληρη την επισημη ετήσια ανακοίνωση αποτελεσμάτων της JD Power, ή οποία μάλιστα έχει πολλά ευρωπαικά γνωστά βαριά ονόματα μεταξύ άλλων ιαπωνικών και τα τελευταία χρόνια μάλιστα η τουότα έχει χάσει και θέσεις στο συνολικό της rank order λόγο δυο μοντέλων της, ενα εκ των οποίων είναι το υβριδικό της (Prius)...
κάπιοι δημοσιογραφικοί εγχώριοι παράγοντες φροντίζουν να προβάλουν μέρη της αυτής ανακοίνωσης εκθιάζοντας έτσι τα των φίλων αντιπροσώπων τους και να κρατούν καλές σχέσεις με την ελληνική αγορά.
Eγώ τουλάχιστον, την διάβασα την ανακοίνωση και γι'αυτό μίλησα για Lexus και made in Japan.Eκπρόσωπος της JD Power ήταν αυτός που είπε πως,' το να κερδίζεις ως εταιρεία την πρώτη θέση σε μια κατηγορία είναι πολύ σημαντικό.Το να κερδίζεις 9 φορές σερί την γενική βαθμολογία, είναι κάτι σχεδόν ακατόρθωτο'.Επίσης εγώ, ούτε εδώ, ούτε στο φόρουμ γενικότερα, δεν έθαψα συλλήβδην τα ευρωπαικά αυτοκίνητα.Παρακάτω όμως λες, πως έχει χάσει θέσεις η Τοyota λόγω και του Prius.Πως γίνεται αυτό όταν στην περυσινή αντίστοιχη έρευνα, το εν λόγω αυτοκίνητο πέτυχε την υψηλότερη βαθμολογία στα χρονικά του θεσμού;Τέλος λες, πως κάποιοι εγχώριοι δημοσιογράφοι τα γράφουν μισά, για να εκθειάσουν τα αυτοκίνητα που πουλάνε οι φίλοι τους αντιπρόσωποι.Ονόματα, διευθύνσεις, στοιχεία από δημοσιευμένα ρεπορτάζ των εν λόγω κυρίων, για να τους κράξουμε μαζί.Αλλιώς, φαντάζομαι πως καταλαβαίνεις με τι φλερτάρει το συγκεκριμένο κομμάτι της δημοσίευσής σου.
-
Ο χρήστης BEAMS έγραψε:
H Ποιότητα κατασκευής θα είναι για πάντα μαζί σου κάθε μέρα..
Η υποτιθέμενη καλύτερη αξιοπιστία μπορεί να μην την δείς και ποτέ...
Γι' αυτό και σε ερήμους, στέπες, τούνδρες, ζούγκλες και δεν συμμαζεύεται, κάνουν θράυση τα ευρωπαικά premium SUV. Για τον ίδιο λόγο που και οι σχολές οδηγών στην Ελλάδα, μόνο ευρωπαικά ψωνίζουν.
Στις ερήμους και στις στέπες βλέπεις πιο πολλά Land Rover Defender.
Η Σχολη οδηγών στην γειτωνιά μου έχει Mercedes A-Class και FIAT Grande Punto (πετρέλαιο μάλιστα)Δεν καταλαβαίνω το σκεπτικό σου ?
-
Εγώ επειδή καταλαβαίνω το φίλο να φοβάται την κρεβατομουρμούρα και το κοκό που δεν θα έρχεται...
500αράκι γιατί το Γιάρις καλό χρυσό, αλλά...δεν θα μπει στο μάτι της κουνιάδας όσο με το 500. Το δε Polo αν δεν συνοδεύεται από 1.2Τ και DSG, ποιο λόγο ύπαρξης έχει;
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
H Ποιότητα κατασκευής θα είναι για πάντα μαζί σου κάθε μέρα..
Η υποτιθέμενη καλύτερη αξιοπιστία μπορεί να μην την δείς και ποτέ...
Γι' αυτό και σε ερήμους, στέπες, τούνδρες, ζούγκλες και δεν συμμαζεύεται, κάνουν θράυση τα ευρωπαικά premium SUV. Για τον ίδιο λόγο που και οι σχολές οδηγών στην Ελλάδα, μόνο ευρωπαικά ψωνίζουν.
Στις ερήμους και στις στέπες βλέπεις πιο πολλά Land Rover Defender.
Η Σχολη οδηγών στην γειτωνιά μου έχει Mercedes A-Class και FIAT Grande Punto (πετρέλαιο μάλιστα)Δεν καταλαβαίνω το σκεπτικό σου ?
Να στο εξηγήσω.Τελευταία φορά που βρέθηκα σε βορειοαφρικανικό έδαφος, ήταν πριν 5 χρόνια.Μόνο Land Cruiser, Patrol και Pajero είδα.Τελευταία φορά που βρέθηκα σε σαουδαραβικό έδαφος, ήταν πριν επτά χρόνια και είδα ελάχιστα Land Rover ενώ από τα άλλα είδα αγέλες.Άλλαξε τίποτα από τότε;Αν ναι, παρακαλώ ας με διορθώσει κάποιος.Πάμε σε αυτά που βλέπουν όλοι.Στα ντοκυμαντέρ του BBC, υπερτερούν τα Defender.Στα ντοκυμαντέρ όλων των άλλων φορέων, υπερτερούν τα Land Cruiser και τα Patrol.Σε όποια είδηση βλέπω στην τηλεόραση, τα τελευταία είκοσι χρόνια και αφορά κάτι περίεργα αυτονομιστικά κινήματα,(από ζούγκλα έως έρημο) βλέπω τους ακόλουθους των τοπικών φυλάρχων, πάνω σε κάτι αρχαία Hilux και 60άρια και 70άρια Land Cruiser, με τα Καλάσνικοφ ανά χείρας.Περίεργο δε είναι, ότι πολλά από αυτά τα αυτονομιστικά κινήματα, δραστηριοποιούνται σε τέως αγγλικές αποικίες.Επίσης, κάπου τελευταία πήρε το μάτι μου για μια γιγαντιαία παραγγελία του ΟΗΕ στην Toyota για ειδικά διαμορφωμένα Land Cruiser.Συνέχεια, άλλων παλαιότερων παραγγελιών στο ίδιο μοντέλο όπως και στο Patrol της Nissan. Πάμε μια βόλτα μέχρι ορεινή Φωκίδα, εκεί που η άσφαλτος έφτασε πριν λίγα χρόνια και συγκεκριμένα στο χωριό καταγωγής μου, να δούμε στην είσοδο του παρατημένο Defender 15ετίας, με τρία σπασμένα διαφορικά, 2 καμμένες μηχανές και αμέτρητες άλλες μικροβλάβες.Όταν όμως δούλευε, πραγματικά πήγαινε σχεδόν παντού.Στο ίδιο μέρος θα δούμε Hilux και Datsun και Mitsubishi 20 και 25 ετών αντάμα με τα καινούρια.Θα δούμε και Land Cruiser 90άρια.Θα ρωτήσουμε τους κατόχους αν τα αλλάζουν με κάτι άλλο.Aν θέλεις, επαναλαμβάνουμε την ίδια έρευνα με τις ίδιες ερωτήσεις σε οποιοδήποτε μέρος της ηπειρωτικής ή νησιωτικής Ελλάδας.Τις απαντήσεις που θα πάρουμε νομίζω τις ξέρεις.Τέλος, θα επικαλεστώ αν το ζητήσεις, την γνώμη των μελών του φόρουμ σχετικά με τις μάρκες των αυτοκινήτων, πάνω στα οποία έκαναν μαθήματα στις κατά τόπους σχολές οδηγών.Κλείνοντας, να επαναλάβω πως δεν είναι σωστό να ισοπεδώνουμε πράγματα και καταστάσεις, είτε δια της μεθόδου της πλήρους απαξίωσης μιας μάρκας ρίχνοντας στον Καιάδα όλα τα μοντέλα της, είτε δια της μεθόδου του κάνω το άσπρο μαύρο.Ή την νύχτα μέρα αν προτιμάς.Στον τομέα της αξιοπιστίας δε -γιατί από εκεί ξεκίνησε όλη αυτή η off topic συζήτηση σ'αυτό το θέμα- υπάρχουν ισχυρότατα ερείσματα όπως καταλαβαίνεις υπέρ της Toyota.Για ζουληχτά ταμπλώ και ξύλα και δέρματα, ας αποφασίσει η κυρία του κυρίου, που ανάρτησε το θέμα.Εκεί,όντως άλλοι έχουν το προβάδισμα.
νέο polo 1.2 5θ ή νέο yaris 1.3 5Θ?