-
απλα εχω αναφερει οτι αυτη τη στιγμη το αμαξι εχει μαμα ζαντες σιδερενιες και εχουν βγει τα bucket απο μεσα το μονο μη εργοστασιακο π εχει ειναι τιμονι και λεβιεδακια και τ αλλαγμενο μοτερ αντι για 4κ εχει 5κ!βασικα δεν ξερω αν υπαρχουν αγωνιστικα τε71 εποχης '80 ηδη μεχρι τωρα ξερω οτι υπαρχουν 5-6 αυτοκινητα σε ολη την ελλαδα,δεν ξερω αν ποτε ηταν αγωνιστικα εδω το μονο π ξερω ειναι οτι ειχαν βγει αυτα τ μοντελα για αυστραλια και καναδα!απλα ειναι σπανιο μοντελο για ελλαδα και οταν ειχα ρωτησει εναν τυπο που χει celica st coupe πως εβγαλε τις πινακιδες εοοε μου πε επιδη ειναι σπανιο αμαξι!οσο για την ειρωνια αναφερθηκα στ βιντεακι!απλα ρε φιλε εχω δει driftαμαξο starlet kp61 με roll-bar μηχανια ae86 μεχρι κ πισω αξονα bucket sparco timoni sparco kai ζαντες konig rewind η minilight με πινακιδες εοοε και πιστευα οτι μπορω και εγω τωρα αν τις εχει παρει με κονε αυτο δεν τ ξερω!
-
-
Αυτο που θελουν να πουν ολοι οι 'παλιοι'συμφορουμιστες πολυ απλα ειναι οτι αν παρετε ολοι εσεις πινακιδες ΙΟ ΦΙΛΠΑ ΚΤΛ και αρχισετε να τα κυκλοφορηται κανονικα -που θα το κανετε και το ξερετε-τοτε η χ κυβερνηση θα βγαλει εναν καινουργιο νομο που θα λεει πχ οτι θα πληρωνουν τελη 300 ευρω τα ιστορικα γιατι για να εχεις ιστορικο αυτοκινητο εχεις και λεφτα οποτε ολοι εδω μεσα θα αρχισετε να μας λετε οτι εδωσα 200 ευρω πηρα πινακιδες ιο και με βαζουν να πληρωσω και χ επιπλεον λεφτα και....και...και.......και θα την εχουμε πατησει και εμεις μαζι σας.......
Ειμαι κατοχος ενος bmw ε28 και ξερω οτι θα αναγκαστω να πληρωσω τελη καμια 350 ευρω
μπορω ομως και να το δωσω για αποσυρση και να παρω γυρω στα 2500 ευρω μπορω και να καταθεσω πινακιδες στην εφορια και να περιμενω να ερθει η ωρα του για ιστορικο (το 2018!!!!!! )
Οι αγορα του μεταχειρισμενου αυτοκινητου θα αλαξει παρα πολυ πιστευω με το μετρο της αποσυρσης απλα περιμενετε να δειτε!!!!!!!!!!!! -
Ο χρήστης moutraklas έγραψε:
- Το αυτοκίνητο που έχει ο καθένας και θέλει να διαφυλάξει, είναι απόλυτο δικαίωμά του να το θεωρεί όσο ιστορικό θέλει!! Απ΄τη στιγμή που αντικειμενικά κριτήρια δεν υπάρχουν πέραν της ηλικίας, κανείς δεν μπορεί να πει σε κανέναν ότι το αυτοκίνητό του δεν είναι ιστορικό - κανείς δεν μπορεί να αυτοχριστεί κριτής των άλλων!
Συμφωνώ απόλυτα.
- Αυτοκίνητο 20ετίας σε αξιοπρεπέστατη κατάσταση (τουλάχιστον!) που κινείται 1 φορά το μήνα και 1-2 παραπάνω τους καλοκαιρινούς μήνες τα ΣΚ, μολύνει περισσότερο από ένα καινούργιο που κινείται καθημερινά κάνοντας κάπου 20-25.000 χλμ το χρόνο? Γιατί να μην έχει τη δυνατότητα και την ευκαιρία να εξακολουθήσει να υφίσταται με αυτή τη χρήση και να αντιμετωπίζεται - από το κράτος - ανάλογα? Αν φοβούνται κάποιοι ότι θα 'μιαστεί' ο χώρος, ας υπάρξει τελικά και μια άλλη κατηγορία 'λιγότερο ιστορικών'... Το κόμπλεξ της ταμπέλας (ή της πινακίδας - 'Ι.Ο.' ή άλλης - για την περίπτωση) εγώ προσωπικά καθόλου δεν το έχω... ΄
Εγώ σου λέω, και μπορώ να σου το αποδείξω, ότι και 50ετίας να είναι το εν λόγω αυτοκίνητο, πάλι λιγότερο θα ρυπαίνει. Για να αντιμετωπιστεί ανάλογα απο το 'κράτος' θα πρέπει να αποδεικνύεται αυτή η περιστασιακή χρήση του. Στην Ελλάδα αυτό είναι απλά ανέφικτο. Επίσης, το θεωρείς λογικό κάθε αυτοκίνητο 15ετίας και πάνω να χρίζεται 'περιορισμένης κυκλοφορίας και υψηλής συναισθηματικής αξίας'?
Φίλε Moutrakla, σε πάρα πολύ κόσμο, και μάλλον και σε εσένα, έχει δημιουργηθεί η λανθασμένη εντύπωση ότι οι 'ιστορικές' πινακίδες είναι για 'παλιά' (αυτό πολύ σχετικό...) αυτοκίνητα που χρησιμοποιούνται περιστασιακά, με απώτερο σκοπό να αποφεύγονται τα τέλη, το τεκμήριο, τα ασφάλιστρα και το ΚΤΕΟ. Αυτό που πέρασε σε κάποιους σας σαν ειρωνεία μου, και με συγχωρείτε αν δεν έγινα αντιληπτός, αφορά ακριβώς σε αυτή την παρανόηση. -
Ο χρήστης ritmo130tc έγραψε:
Αυτο που θελουν να πουν ολοι οι 'παλιοι'συμφορουμιστες πολυ απλα ειναι οτι αν παρετε ολοι εσεις πινακιδες ΙΟ ΦΙΛΠΑ ΚΤΛ και αρχισετε να τα κυκλοφορηται κανονικα -που θα το κανετε και το ξερετε-τοτε η χ κυβερνηση θα βγαλει εναν καινουργιο νομο που θα λεει πχ οτι θα πληρωνουν τελη 300 ευρω τα ιστορικα γιατι για να εχεις ιστορικο αυτοκινητο εχεις και λεφτα οποτε ολοι εδω μεσα θα αρχισετε να μας λετε οτι εδωσα 200 ευρω πηρα πινακιδες ιο και με βαζουν να πληρωσω και χ επιπλεον λεφτα και....και...και.......και θα την εχουμε πατησει και εμεις μαζι σας.......Ειμαι κατοχος ενος bmw ε28 και ξερω οτι θα αναγκαστω να πληρωσω τελη καμια 350 ευρω
μπορω ομως και να το δωσω για αποσυρση και να παρω γυρω στα 2500 ευρω μπορω και να καταθεσω πινακιδες στην εφορια και να περιμενω να ερθει η ωρα του για ιστορικο (το 2018!!!!!! )
Οι αγορα του μεταχειρισμενου αυτοκινητου θα αλαξει παρα πολυ πιστευω με το μετρο της αποσυρσης απλα περιμενετε να δειτε!!!!!!!!!!!!Δεν ξερω για τους αλλους αλλα εγω θελω ν αβγαλω πινακιδες επειδη δεν θα τ κυκλοφορω αλλα μια στ τοσο γιατι αν τ κυκλοφορω καθημερινα δεν θα αντεξω αν τ ξαναδω ετσι
γιατι δεν υπαρχει τιποτα απο ανταλλακτικο στην ελλαδα και σχεδον πουθενα σε ολο τον κοσμο(μονο φιλιπινες και τα μεταφορικα θα ναι απειρα).κατι αλλο ποσα κυβικα ειναι τ ε28 και θα παρεις απο την αποσυρση 2.500?γιατι εχω και γω ε28 518 και μ παν 1000ευρω! -
με την καλημερα μου σε ολους τους φιλους. το θεμα αντικα αυτοκινητο εχει να κανει με την τεχνολογια κατασκευης του. και οχι με την ηλικια του.εαν ειχαμε ολοι ακομα ford Τ δεν θα μιλουσαμε για αντικες αυτοκινητα αλλα για παλια αυτοκινητα.ενα αμαξι λοιπον 15 ετων χωρις ABS , αεροσακκους ,antispeen ,και αλλα καλουδια δεν ειναι αντικα? ακροπολη ειναι κατα την γνωμη μου.εδω η ιδια η πολιτεια τα 10ετιας αυτοκινητα τα θεωρει σαραβαλα και οι λεσχες δεν τα θεωρουν αντικες? αυτο ηταν που ειπα για ελαστικοποιηση των ορων πινακιδες ιστορικου, ωστε αυτα τα οχηματα αντι να καταληξουν στην πρεσσα να μεινουν στις οικογενειες που τα εχουν σαν ιστορικα, αφου δεν θα μπορουν ουτε να κυκλοφορησουν στο κεντρο.
-
Μετά από πολύ σκέψη, κατέληξα στο συμπέρασμα:
Για να μην πεθάνουν στην πρέσσα κάποια αξιόλογα ή και ιστορικά αυτοκίνητα πρέπει να αλλάξει εντελώς το σύστημα και το καθεστός χορήγησης Ιστορικών Πινακίδων. Κατ' εμέ πρέπει να χωριστούν τα ιστορικού ενδιαφέροντος οχήματα στις παρακάτω κατηγορίες, με τα αντίστοιχα προνόμια και υποχρεώσεις.
-
Ιστορικά Οχήματα : Εδώ τα οχήματα θα πρέπει να είναι εντελώς αυθεντικά και σε άριστη κατάσταση. Να αγγίζουν τα εργοστασιακά. Πινακίδες θα φέρουν της εκάστοτε λέσχης. Η κυκλοφορία τους θα γίνεται μόνο στα πλαίσια εκδηλωσεων (όπως υποτίθεται ότι πρέπει να γίνεται για κάθε ιστορικό όχημα με τον υσχήοντα νόμο). Τέλη κυκλοφορίας μηδέν. Μόνο συνδρομή και ασφάλεια από τη λέσχη. Ηλικία οχήματος άνω των 30 ετών.
-
Αξιόλογα παλαιά οχήματα : Εντάσσω αυτοκίνητα που είναι κοντά στην εργοστασιακή τους μορφή. Δηλαδή χωρίς 19άρες ζάντες, μαρσπιέδες και προφιλακτήρες. Πάλι η κατάστασή τους θα πρέπει να είναι άριστη και η εμφάνιση στο κλίμα της εποχής. Πινακίδες λέσχης, ίσως διαφορετικού χρώματος για να ξεχωρίζουν. Κυκλοφορία αυστηρά και μόνον Σάββατο, Κυριακή, επίσημες αργίες και στα πλαίσια εκδηλώσεων. Συμβολικά τέλη κυκλοφορίας ίσα με το 15% του αντιστοίχου οχήματος με πινακίδες υπουργείου. Ασφάλεια από τη λέσχη. Ηλικία οχήματος άνω των 25 ετών.
-
Οχήματα με ενδιαφέρον : Οχήματα που έχουν ή ενδεχομένως να αποκτήσουν στο μέλλον ιστόρικό ή συλλεκτικό ενδιαφέρον. Υποχρεωτικά σε άριστη κατάσταση, με σεβασμό στην εργοστασιακή μορφή. Πινακίδες υπουργείου. Ελεύθερη κυκλοφορία, με τις όποιες απαγορεύσεις εισόδου στον δακτύλιο κλπ. Υποχρεωτικά ασφάλεια κανονική και τέλη κυκλοφορίας με έκπτωση 33%. Ηλικία οχήματος άνω των 15 ετών.
Όλα αυτα τα πιστοποιητικά - πινακίδες θα δίδονται μετά από σοβαρό έλεγχο από τις λέσχες. Φυσικά και θα υπάρχει αστυνόμευση των παραπάνω κατηγοριών με μεγάλα πρόστιμα για τους παραβάτες. Τα οχήματα θα υπόκεινται σε επανέλεγχο από τις λέσχες κάθε 2 έτη.
Μακάρι κάποιος να το διαβάσει και να το περάσει σαν νόμο. Πιστεύω ότι είναι η ιδανική λύση για όλους εμάς που αγαπάμε το ιστορικό - κλασικό - παλαιό αυτοκίνητο. Πρέπει να παλέψουμε για κάποια σχετική νομοθετική ρύθμιση.
-
-
Ο χρήστης ritmo130tc έγραψε:
Αυτο που θελουν να πουν ολοι οι 'παλιοι'συμφορουμιστες πολυ απλα ειναι οτι αν παρετε **ολοι εσεις πινακιδες ΙΟ ΦΙΛΠΑ ΚΤΛ και αρχισετε να τα κυκλοφορηται κανονικα -που θα το κανετε και το ξερετε- ** τοτε η χ κυβερνηση θα βγαλει εναν καινουργιο νομο που θα λεει πχ οτι θα πληρωνουν τελη 300 ευρω τα ιστορικα γιατι για να εχεις ιστορικο αυτοκινητο εχεις και λεφτα οποτε ολοι εδω μεσα θα αρχισετε να μας λετε οτι εδωσα 200 ευρω πηρα πινακιδες ιο και με βαζουν να πληρωσω και χ επιπλεον λεφτα και....και...και.......και θα την εχουμε πατησει και εμεις μαζι σας.......Ειμαι κατοχος ενος bmw ε28 και ξερω οτι θα αναγκαστω να πληρωσω τελη καμια 350 ευρω
μπορω ομως και να το δωσω για αποσυρση και να παρω γυρω στα 2500 ευρω μπορω και να καταθεσω πινακιδες στην εφορια και να περιμενω να ερθει η ωρα του για ιστορικο (το 2018!!!!!! )
Οι αγορα του μεταχειρισμενου αυτοκινητου θα αλαξει παρα πολυ πιστευω με το μετρο της αποσυρσης απλα περιμενετε να δειτε!!!!!!!!!!!!Φίλε μου...
Εξηγησέ μου καταρχήν το εξής...
- Ποιοι είμαστε εμείς???? Όλοι εμείς???? Και ποιοι είστε όλοι εσείς δλδ???? Τι πράγμα εννοείς ακριβώς??? Γιατί θα μουρλαθούμε εδώ πέρα....Υπάρχετε εσείς και υπάρχουμε και εμείς???? Τι να αρχίσω να σκέφτομαι εγώ δλδ τώρα??? Να μιλήσω για σνομπισμό το λιγότερο??? Οι εκλεκτοί από το θεό είστε εσείς(ποιοι???) ? Και όλοι εμείς (ποιοι δλδ????) οι μ@μ@κες???? Μπορώ να πω πολλά αλλά... ούτε θέλω μαζί με τα ξερά να κάψω και τα χλωρά... παιδιά ενννοώ που δεν σκέφτονται όπως εσύ...
Επίσης,
2. Όλοι εμείς που θα αρχίσουμε να τα κυκλοφορούμε κανονικά και το ξέρουμε (κιόλας!!) ???? ΜΑΣ ξέρεις???? (όλους εμάς πάλι.... τους 'κακούς' και 'επικίνδυνους' για εσάς!- ποιούς??) Ή καλύτερα... ΜΕ ξέρεις???? Που ξέρεις εσύ δλδ τι θέλω εγώ? Για τι αμάξι μιλάω και πόσο το χρησιμοποιώ? Και πόσο θέλω να το χρησιμοποιώ??? Και πως??? Τι γενικότητες είναι αυτές???? Τι αφορισμοί??? Τι χαρακτηρισμοί???? Πως δηλώνεις αντί εμού - και με τέτοια βεβαιότητα - τη δική μου θέληση??? Και τη δική μου σκέψη??? Και πως με τοποθετείς σε μια ομάδα ανθρώπων με συγκεκριμένα χαρακτηστικά και επιδιώξεις που έφτιαξες στο μυαλό σου???????
Τι να σου πω φίλε μου.... Απίστευτα πράγματα αυτά που γράφεις... Γίνεσαι αγενής και προσβλητικός....- Αυτοκίνητο 20ετίας σε αξιοπρεπέστατη κατάσταση (τουλάχιστον!) που κινείται 1 φορά το μήνα και 1-2 παραπάνω τους καλοκαιρινούς μήνες τα ΣΚ, μολύνει περισσότερο από ένα καινούργιο που κινείται καθημερινά κάνοντας κάπου 20-25.000 χλμ το χρόνο? Γιατί να μην έχει τη δυνατότητα και την ευκαιρία να εξακολουθήσει να υφίσταται με αυτή τη χρήση και να αντιμετωπίζεται - από το κράτος - ανάλογα? Αν φοβούνται κάποιοι ότι θα 'μιαστεί' ο χώρος, ας υπάρξει τελικά και μια άλλη κατηγορία 'λιγότερο ιστορικών'... Το κόμπλεξ της ταμπέλας (ή της πινακίδας - 'Ι.Ο.' ή άλλης - για την περίπτωση) εγώ προσωπικά καθόλου δεν το έχω... ΄
Εγώ σου λέω, και μπορώ να σου το αποδείξω, ότι και 50ετίας να είναι το εν λόγω αυτοκίνητο, πάλι λιγότερο θα ρυπαίνει. Για να αντιμετωπιστεί ανάλογα απο το 'κράτος' θα πρέπει να αποδεικνύεται αυτή η περιστασιακή χρήση του. Στην Ελλάδα αυτό είναι απλά ανέφικτο. Επίσης, το θεωρείς λογικό κάθε αυτοκίνητο 15ετίας και πάνω να χρίζεται 'περιορισμένης κυκλοφορίας και υψηλής συναισθηματικής αξίας'?
Φίλε Moutrakla, σε πάρα πολύ κόσμο, και μάλλον και σε εσένα, έχει δημιουργηθεί η λανθασμένη εντύπωση ότι οι 'ιστορικές' πινακίδες είναι για 'παλιά' (αυτό πολύ σχετικό...) αυτοκίνητα που χρησιμοποιούνται περιστασιακά, με απώτερο σκοπό να αποφεύγονται τα τέλη, το τεκμήριο, τα ασφάλιστρα και το ΚΤΕΟ. Αυτό που πέρασε σε κάποιους σας σαν ειρωνεία μου, και με συγχωρείτε αν δεν έγινα αντιληπτός, αφορά ακριβώς σε αυτή την παρανόηση.Πιθανές ειδικές πινακίδες που να δηλώνουν αυτήν ακριβώς την περιορισμένη χρήση δεν μπορούν να κάνουν αυτή τη δουλειά?... Απλό δεν είναι? Κάτι σαν το δακτύλιο... Αν εννοείς το πως θα τηρείται αυτό, τότε πάμε σε άλλη μεγάλη κουβέντα για την γενικότερη ισχύ των νόμων σε τούτη τη χώρα... Αλλά και για τις υφιστάμενες Ι.Ο. το ίδιο δεν μπορεί να ισχύει?
Τελικά τι σημαίνουν κατ' εσέ οι ιστορικές πινακίδες? Ή τι σημαίνουν γενικά! οι ιστορικές πινακίδες?
Όπως είπα, το μόνο αντικειμενικό κριτήριο για την έκδοσή τους αποτελεί η ηλικία... (απ' όσο ξέρω, αλλά γι αυτό μπήκα εδώ να μάθω περισσότερα - άλλο το τι συνάντησα τελικά). Επομένως οι πινακίδες αυτές αφορούν αυτοκίνητα που πληρούν αυτά τα κριτήρια. Το αν κάποιος αντιλαμβάνεται το δικό του ως περισσότερο 'ιστορικό' τι σημασία μπορεί να έχει? Και ο απώτερος σκοπός (όπως τον λες) επίσης μπορεί να διαφέρει πολύ ή λίγο ανά ιδιοκτήτη αλλά όποιος και να είναι, άπαξ και το αυτοκίνητο πληροί τα κριτήρια, τι ενδιαφέρον έχει αυτό για τους υπόλοιπους?? Πως σε επηρεάζει εσένα τελικά στο να χαίρεσαι τ αμάξι σου?? Πως σε κάνει αυτό να νοιώθεις ότι απειλείσαι??
Δεν μπορώ να το καταλάβω...Φίλε, Alexkid, η σκέψη σου είναι πολύ λογική.
-
Ο χρήστης Alexkid έγραψε:
Μετά από πολύ σκέψη, κατέληξα στο συμπέρασμα:Για να μην πεθάνουν στην πρέσσα κάποια αξιόλογα ή και ιστορικά αυτοκίνητα πρέπει να αλλάξει εντελώς το σύστημα και το καθεστός χορήγησης Ιστορικών Πινακίδων. Κατ' εμέ πρέπει να χωριστούν τα ιστορικού ενδιαφέροντος οχήματα στις παρακάτω κατηγορίες, με τα αντίστοιχα προνόμια και υποχρεώσεις.
-
Ιστορικά Οχήματα : Εδώ τα οχήματα θα πρέπει να είναι εντελώς αυθεντικά και σε άριστη κατάσταση. Να αγγίζουν τα εργοστασιακά. Πινακίδες θα φέρουν της εκάστοτε λέσχης. Η κυκλοφορία τους θα γίνεται μόνο στα πλαίσια εκδηλωσεων (όπως υποτίθεται ότι πρέπει να γίνεται για κάθε ιστορικό όχημα με τον υσχήοντα νόμο). Τέλη κυκλοφορίας μηδέν. Μόνο συνδρομή και ασφάλεια από τη λέσχη. Ηλικία οχήματος άνω των 30 ετών.
-
Αξιόλογα παλαιά οχήματα : Εντάσσω αυτοκίνητα που είναι κοντά στην εργοστασιακή τους μορφή. Δηλαδή χωρίς 19άρες ζάντες, μαρσπιέδες και προφιλακτήρες. Πάλι η κατάστασή τους θα πρέπει να είναι άριστη και η εμφάνιση στο κλίμα της εποχής. Πινακίδες λέσχης, ίσως διαφορετικού χρώματος για να ξεχωρίζουν. Κυκλοφορία αυστηρά και μόνον Σάββατο, Κυριακή, επίσημες αργίες και στα πλαίσια εκδηλώσεων. Συμβολικά τέλη κυκλοφορίας ίσα με το 15% του αντιστοίχου οχήματος με πινακίδες υπουργείου. Ασφάλεια από τη λέσχη. Ηλικία οχήματος άνω των 25 ετών.
-
Οχήματα με ενδιαφέρον : Οχήματα που έχουν ή ενδεχομένως να αποκτήσουν στο μέλλον ιστόρικό ή συλλεκτικό ενδιαφέρον. Υποχρεωτικά σε άριστη κατάσταση, με σεβασμό στην εργοστασιακή μορφή. Πινακίδες υπουργείου. Ελεύθερη κυκλοφορία, με τις όποιες απαγορεύσεις εισόδου στον δακτύλιο κλπ. Υποχρεωτικά ασφάλεια κανονική και τέλη κυκλοφορίας με έκπτωση 33%. Ηλικία οχήματος άνω των 15 ετών.
Όλα αυτα τα πιστοποιητικά - πινακίδες θα δίδονται μετά από σοβαρό έλεγχο από τις λέσχες. Φυσικά και θα υπάρχει αστυνόμευση των παραπάνω κατηγοριών με μεγάλα πρόστιμα για τους παραβάτες. Τα οχήματα θα υπόκεινται σε επανέλεγχο από τις λέσχες κάθε 2 έτη.
Μακάρι κάποιος να το διαβάσει και να το περάσει σαν νόμο. Πιστεύω ότι είναι η ιδανική λύση για όλους εμάς που αγαπάμε το ιστορικό - κλασικό - παλαιό αυτοκίνητο. Πρέπει να παλέψουμε για κάποια σχετική νομοθετική ρύθμιση.
Καπως ετσι τα σκεφτομαι κι εγω..με τα νεα μετρα ουσιαστικα δε θα μεινουν ουτε καν future classics οποτε μια τετοια ή παρομοια λυση φανταζει ικανοποιητικη..Δε θα μεινει τιποτα με την αποσυρση και τα νεα μετρα περι ρυπων και χρονολογιας..Ολοι θα ωθηθουν στο να τα πεταξουν..Φανταστειται τι θα πρεπει να πληρωνει ενας με m3 e30, integralle κτλ..
-
-
Ο χρήστης andreas_te71 έγραψε:
βασικα δεν ξερω αν υπαρχουν αγωνιστικα τε71 εποχης '80 ηδη μεχρι τωρα ξερω οτι υπαρχουν 5-6 αυτοκινητα σε ολη την ελλαδα,δεν ξερω αν ποτε ηταν αγωνιστικα εδω το μονο π ξερω ειναι οτι ειχαν βγει αυτα τ μοντελα για αυστραλια και καναδα!Είδες τελικά που 'έρχεσαι'στα λόγια μου.Δεν γνωρίζεις τι ιστορική αξία έχει,αν έχει,το αυτοκίνητό σου.Αφιέρωσε χρόνο να μάθεις για αυτό,έτσι όταν έρθει η ώρα να το ελέγξει κάποιος, να μπορείς να τον 'κατευθύνεις'.Στην Ελλάδα ζούμε και από τη στιγμή που δεν υπάρχουν ξεχωριστά register για κάθε μάρκα,λογικό είναι να κάνει ο ιδιοκτήτης τη 'βρώμικη'δουλειά.
-
Ο χρήστης kouasimodos έγραψε:
Υπάρχει ένα παλιό αυτοκίνητο (του '67). Το αμάξι κινείται 2-3 (μεγιστο) φορές την εβδομάδα (σε κοντινές αποστάσεις) και άντε σε κανένα ταξίδι για την τιμή των όπλων. Εκτός από την ΦΙΛΠΑ, που πρέπει να καταθέσεις πινακίδες, υπάρχει άλλος τρόπος ώστε να μην πληρώνονται τα αυξημένα λόγω κυβισμού τέλη κυκλοφορίας;αυτή είναι η πρώτη δημοσίευση του topic,πως να μη πληρώνει τέλη κυκλοφορίας,
η ιστορία επαναλαμβάνετε πάλι με τα νέα μέτρα, για αυτοκίνητα που καμία σχέση δεν έχουν με την έννοια ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
το μόνο ζητούμενο είναι πως να μην πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας.
συμπαθατεμε αν κατάλαβα λάθος. -
Για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους... Δεν υπάρχουν λόγοι για να τοποθετήσεις Ιστορικές Πινακίδες σε ένα αυτοκίνητο, εκτός από το να μην πληρώνεις τέλη κυκλοφορίας, να μην περνάς ΚΤΕΟ, να μην λογίζεται ως τεκμήριο εισοδήματος κλπ. ΠΡΟΣΟΧΗ : Μιλάω μόνο για τις πινακίδες, όχι για την συμμετοχή σε λέσχες, εκδηλώσεις, αγώνες και όλα τα παρελκόμενα της ενεργούς ενασχόλησης με το Ιστορικό αυτοκίνητο. Το σύστημα στη χώρα μας νοσεί, κανείς νομοθέτης δεν γνωρίζει το χώρο πραγματικά. Πρέπει να απαιτήσουμε επανεξέταση του θέματος, τώρα που έρχονται και εκλογές.
-
Πολύ 'φωσκολιά' (copyright: APR) έπεσε ξαφνικά...
Ο χρήστης Α 110 ΑLPINE έγραψε:
αυτή είναι η πρώτη δημοσίευση του topic,πως να μη πληρώνει τέλη κυκλοφορίας,
η ιστορία επαναλαμβάνετε πάλι με τα νέα μέτρα, για αυτοκίνητα που καμία σχέση δεν έχουν με την έννοια ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
το μόνο ζητούμενο είναι πως να μην πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας.
συμπαθατεμε αν κατάλαβα λάθος.ΓΕΙΑ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ! Καταλάβετε πρώτα τί σημαίνει ιστορικό αυτοκίνητο και μετά τα παράπονα για το 'εσείς' και 'εμείς' που ανέφερε ο φίλος ritmo.
SV2, για πες μας λεπτομέρειες για το τρίτο που είδες, μέχρι στιγμής ξέραμε για 2 'ροζρόη'
-
Ο χρήστης andreas_te71 έγραψε:
Αυτο που θελουν να πουν ολοι οι 'παλιοι'συμφορουμιστες πολυ απλα ειναι οτι αν παρετε ολοι εσεις πινακιδες ΙΟ ΦΙΛΠΑ ΚΤΛ και αρχισετε να τα κυκλοφορηται κανονικα -που θα το κανετε και το ξερετε-τοτε η χ κυβερνηση θα βγαλει εναν καινουργιο νομο που θα λεει πχ οτι θα πληρωνουν τελη 300 ευρω τα ιστορικα γιατι για να εχεις ιστορικο αυτοκινητο εχεις και λεφτα οποτε ολοι εδω μεσα θα αρχισετε να μας λετε οτι εδωσα 200 ευρω πηρα πινακιδες ιο και με βαζουν να πληρωσω και χ επιπλεον λεφτα και....και...και.......και θα την εχουμε πατησει και εμεις μαζι σας.......
Ειμαι κατοχος ενος bmw ε28 και ξερω οτι θα αναγκαστω να πληρωσω τελη καμια 350 ευρω
μπορω ομως και να το δωσω για αποσυρση και να παρω γυρω στα 2500 ευρω μπορω και να καταθεσω πινακιδες στην εφορια και να περιμενω να ερθει η ωρα του για ιστορικο (το 2018!!!!!! )
Οι αγορα του μεταχειρισμενου αυτοκινητου θα αλαξει παρα πολυ πιστευω με το μετρο της αποσυρσης απλα περιμενετε να δειτε!!!!!!!!!!!!Δεν ξερω για τους αλλους αλλα εγω θελω ν αβγαλω πινακιδες επειδη δεν θα τ κυκλοφορω αλλα μια στ τοσο γιατι αν τ κυκλοφορω καθημερινα δεν θα αντεξω αν τ ξαναδω ετσι
γιατι δεν υπαρχει τιποτα απο ανταλλακτικο στην ελλαδα και σχεδον πουθενα σε ολο τον κοσμο(μονο φιλιπινες και τα μεταφορικα θα ναι απειρα).κατι αλλο ποσα κυβικα ειναι τ ε28 και θα παρεις απο την αποσυρση 2.500?γιατι εχω και γω ε28 518 και μ παν 1000ευρω!παλιό είναι,ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΟΧΙ και δεν βλέπω τον λόγο να είναι ιστορικό.
θέλεις να βγάλεις πινακίδες ΙΟ για να μην το ξανατρακαρεις
φίλε θα μας τρελάνεις -
EDIT..................εχω ενα corolla,σπανιο+ωραιο,οσο το κυκλοφορω καθε μερα λογικο ειναι να προκαλω την τυχη του γιαυτο και αν τ φτιαξω θα τ βγαζω μια στ τοσο γιαυτο και εχω δευτερο αυτοκινητο και θελω πινακιδες για το κορολα για να μην πληρωνω κερατιατικα για ενα αμαξι που θα τ βγαζω 1-2 φορες τ βδομαδα!τωρα αν εσυ καταλαβες οτι με τις πινακιδες δεν θα τρακαρω τι να πω.... παλιο ειναι τ ξερω ιστορικο πως τ κρινεις αν ειναι???και ο φιλος τελικα με το 'εμεις' και τ 'εσεις' που εκραξε καλα εκανε!!!!πες μου τι ιστορια πρεπει να χει ενα αυτοκινητο και πες μου αν ολοι 'εσεις' εχετε αυτοκινητα με ιστορια
Λιγο πιο ηρεμα σε παρακαλω.Χρησιμοποιεις εκφρασεις που προσβαλουν τους συνομιλητες σου.
Mod Bill33 -
Ο χρήστης scuderia monofaro έγραψε:
βασικα δεν ξερω αν υπαρχουν αγωνιστικα τε71 εποχης '80 ηδη μεχρι τωρα ξερω οτι υπαρχουν 5-6 αυτοκινητα σε ολη την ελλαδα,δεν ξερω αν ποτε ηταν αγωνιστικα εδω το μονο π ξερω ειναι οτι ειχαν βγει αυτα τ μοντελα για αυστραλια και καναδα!
Είδες τελικά που 'έρχεσαι'στα λόγια μου.Δεν γνωρίζεις τι ιστορική αξία έχει,αν έχει,το αυτοκίνητό σου.Αφιέρωσε χρόνο να μάθεις για αυτό,έτσι όταν έρθει η ώρα να το ελέγξει κάποιος, να μπορείς να τον 'κατευθύνεις'.Στην Ελλάδα ζούμε και από τη στιγμή που δεν υπάρχουν ξεχωριστά register για κάθε μάρκα,λογικό είναι να κάνει ο ιδιοκτήτης τη 'βρώμικη'δουλειά.
για το liftback δεν ξερω ξερω για τ ιδιο μοντελο αλλα τ coupe!!σκεψου οτι η toyota βγαζει ανταλλακτικα για τ coupe και τ sedan αλλα οχι για τ liftback και στην ελλαδα δεν υπηρχαν και πολλα!αυτη τη στιγμη ξερω οτι κυκλοφορουν πανω κατω 10κομματια!
-
ειδα και προσφατα μια μερκ με τετοιες πινακιδες και ψαχνομουν καλα καλα...απιστευτος ο ελληνας και ευρηματικοτητα του..!!
τωρα για τα υπολοιπα τα ιδια λεμε και και ξανα λεμε....
εχουμε πει οτι υπαρχουν κουκουρουκου αυτοκινητα με ιστορικες πινακιδες επειδη εχουν γνωριμιες και απλα εβγαλαν απο την πισω πορτα πινακιδες ..!!και κατι αλλο...ασ περιμενουμε να ψηφιστει το μετρο..και μετα συνεχιζετε την συζητηση...
-
Γιάννη πιστεύεις ότι δε θα ψηφιστεί?
Καλά θα τανε, αλλά χλωμό το βλέπω!
Και να φανταστείς ήθελα να έχω πινακίδες υπουργείου στη celica για να την κυκλοφορώ κανονικά... -
σε απάντηση του ΠΜ που πήρα
- δεν εχω ιστορικό η κλασικό (όχι παλιό) αυτοκίνητο.
- όπως το έγραψες ότι φοβάσαι μη το ξαναδείς έτσι και θέλω πινακίδες ΙΟ για να το κυκλοφορώ 1-2 φορές την εβδομάδα,αυτό αφήνεις να καταλάβω.
- αν διαβάσεις από την αρχή το τοπικ θα δεις ότι πολλοί έψαχναν τρόπους να μην πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας(όπως εσείς)και όταν κατάλαβαν ότι αυτό δεν γίνετε την έκαναν από το forum.
δικαίωμά σου είναι να κρατήσεις το τογιοτα σου,αλλά μην ψάχνεις μέσα από το τοπικ να βρεις εσύ και οι άλλοι τρόπο να μην πληρώνετε τέλη κυκλοφορίας.
-
Ο χρήστης pro_crossaro έγραψε:
Γιάννη πιστεύεις ότι δε θα ψηφιστεί?
Καλά θα τανε, αλλά χλωμό το βλέπω!
Και να φανταστείς ήθελα να έχω πινακίδες υπουργείου στη celica για να την κυκλοφορώ κανονικά...Εγω προσωπικα πιστευω οτι εξαγγειλαν ενα μετρο με 5 χ πραγματα οταν θα ερθει η ωρα να ψηφιστει θα γινει μονο το ενα απο τα πεντε
επισης επειδη τυχαινει να πουλαω αυτοκινητα τα τελευταια 10 χρονια εχουν εξαγγειλει 10 φορες αποσυρση γ@μ@νε την αγορα δεν κινειτε τιποτα και μετα το παιρνουν πισω....
με τι λεφτα θα κανουν αποσυρση..??
ακουσατε τι ειπαν οι συγκοινωνιολογοι...οτι αν αφησουν τα αυτοκινητα μετα το 2005 ελευθερα σε 2-3 χρονια το κεντρο της Αθηνας δεν θα τσουλαει...καν..θα ειναι ακινητο..
οποτε τι να λεμε το μετρο ειναι ελειπη ....κατσε να το ψηφισουνε και βλεπουμε...
ΦΙΛΠΑ, πινακίδες, τέλη κυκλοφορίας κλπ για αντίκες