-
Ο χρήστης dirtoulios έγραψε:
Είναι εμφανές ότι τ όσα γίνονται στον ΟΣΕ με τον Στυλιανίδη, μάλλον οδηγούν στο συμπέρασμα ότι πάνε προς πλήρη απαξίωση του σιδηροδρόμμου στην Ελλάδα. Ήδη στα δρομολόγια γίνεται πετσώκομα και αφετέρου οι τιμές ανεβαίνοντας στο 80% των τιμών του ΚΤΕΛ.
Ψιλο Ο.Τ., αλλά δεν κρατιέμαι. Μήπως ο συγκεκριμένος είναι άτομο 'ειδικών αποστολών'? Μετά το πέρασμά του από το ΥΠΕΠΘ, βγαίνουν στη φόρα σιγά-σιγά διάφορες κινήσεις του, που σκοπό -φαινεται ότι- είχαν το τάισμα διαφόρων επιχειρηματιών της 'παιδείας'. Μήπως, λέω τωρα, γίνεται πλέον κάτι ανάλογο και στο ΥΜΕΤ? Χωρίς να έχω στοιχεία, ή να γνωρίζω την κατάσταση, δε μπορώ παρά να προβληματιστώ...
Το ότι συμφέρον απο την ισοπέδωση του σιδηρόδρομμου στην Ελλάδα έχουν έχουν διάφορες ομάδες άμεσα ή έμμεσσα όπως ΚΤΕΛ, Φορτηγατζήδες, κλπ είναι γνωστό.
Απλά επειδή νομίζω ότι ο ΠΑΘΕ με 3,5 ώρες το Αθήνα-Θεσ/κη, και 2 ώρες το Αθήνα-Πατρα έχει πολύ ψωμί, έχω την εντύπωση ότι κάποιοι περιμένουν να τελειώσει η ιστορία ΟΣΕ και ύστερα να πάμε σε καταστάσεις ΟΑ, κοινώς ιδιωτικοποίησης. Ίσως τότε μόνο δούμε ανάπτυξη του τραίνου στην Ελλάδα, απλά χωρίς το κεφάλαιο ΟΣΕ'.
Μέχρι τότε μάλλον ανάμεσα σε έναν διαλύμενο οργανισμό και στους παραπάνω, στην λογική των ψήφων, η ζυγαριά δεν πάει προ στο θέμα του ΟΣΕ.
Απλά αυτή την στιγμή ο Ευρυπίδης κάνει το άχαρο έργο.
Πάντως ιστορικά ο συγκεκριμένος πολιτικός χώρος ήταν εναντίον του σιδηρόδρομμου στην Ελλάδα, και έδινε έμφαση στις οδικές μεταφορές. Διόλου τυχαίο ότι απο το συγκεκριμένο κόμμα δεν έχει γινει παραγγελία τροχαίου υλικού εδώ και πολλά χρόνια, και γενικά μια απόφαση υπέρ των μέσων σταθερής τροχιάς με εξαίρεση το Μετρό.
-
Το μετρό που παραδόξως ανήκει στο ΥΠΕΧΩΔΕ ενώ τα υπόλοιπα μέσα σταθερής τροχιάς ανήκουν στο ΥΜΕ...
Να μη θυμηθούμε ποια παράταξη διέλυσε τις 24 γραμμές τραμ είχε η Αθήνα και ο Πειραιάς...
-
Ο χρήστης downhill έγραψε:
Το μετρό που παραδόξως ανήκει στο ΥΠΕΧΩΔΕ ενώ τα υπόλοιπα μέσα σταθερής τροχιάς ανήκουν στο ΥΜΕ...Να μη θυμηθούμε ποια παράταξη διέλυσε τις 24 γραμμές τραμ είχε η Αθήνα και ο Πειραιάς...
ΕΡΕ!
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Το μετρό που παραδόξως ανήκει στο ΥΠΕΧΩΔΕ ενώ τα υπόλοιπα μέσα σταθερής τροχιάς ανήκουν στο ΥΜΕ...
Να μη θυμηθούμε ποια παράταξη διέλυσε τις 24 γραμμές τραμ είχε η Αθήνα και ο Πειραιάς...
ΕΡΕ!
Μπορούμε να πάμε και στους διάδοχους του Τρικούπη...
Αλλά αυτά τα περι 'παρατάξεων' αστα καλύτερα... Ποια κυβέρνηση, ολόκληρο τον 20ο αιώνα έδωσε σημασία στο τρένο? -
Βρε δεν πα να φαγώνεστε, εγώ πάντως με τον πατρινό από το 2012 θα κινούμαστε με κοσμοσφαίρες
Θα κάνουμε και μία δώρο στον Πάσχο να λύσει τα προβλήματά του -
delete
-
Nozomi μιας και το κυνηγάς, το Αθήνα Χαλκίδα πότε θα παίξει?
είχε βγει ανακοίνωση για έναρξη δοκιμαστικών μέσα στον Ιούλιο στο site του ΟΣΕ αλλά δεν είδα κάτι ή δεν έτυχε. -
Παιδιά καλά τα λέτε γιά τους πολιτικούς , αλλά μην ξεχνάτε , ότι ο Ελλήνας δεν αγαπάει το τρένο . Απλά επειδή ήταν πολύ φτηνότερο του ΚΤΕΛ , το χρησιμοποιούσε , αλλά ο ΟΣΕ δεν μπορεί να ζήσει με τους φαντάρους μόνο . Πρέπει να αναβαθμιστεί και γιά μένα τα IC πρέπει να είναι ακριβότερα των ΚΤΕΛ , αφού η ποιότητα μετακίνησης είναι πολύ καλύτερη υπέρ του τρένου . Τώρα γιά τους λαικισμούς του Εθνους , φαίνεται ότι ακτωρ , ο ελλακτωρ και οι λοιπές εταιρείες του πρώην εθνικού εργολάβου , ψάχνουν κάποια έργα και γι' αυτό κράζουν τον Στυλιανίδη . Μην τσιμπάτε λοιπόν , είμαστε μικρός τόπος και όλοι γνωριζόμαστε μεταξύ μας .
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
Nozomi μιας και το κυνηγάς, το Αθήνα Χαλκίδα πότε θα παίξει?
είχε βγει ανακοίνωση για έναρξη δοκιμαστικών μέσα στον Ιούλιο στο site του ΟΣΕ αλλά δεν είδα κάτι ή δεν έτυχε.Το Οινόη-Χαλκίδα εννοείς,διότι μέχρι την Οινόη δεν υπάρχει πρόβλημα.Λέγεται ότι η γραμμή θα ανοίξει μέχρι την Οκτώβριο.Το θέμα είναι ότι δε θα είναι η παλιά γραμμή.Δε θα έχει όσες στάσεις είχε η παλιά,και στη Χαλκίδα το τέρμα δε θα είναι ο παλιός σταθμός αλλά πιο πριν.
criuser αν πας το πρωί στον Σ.Σ Αθηνών,κι επιχειρήσεις να βρεις τελευταία στιγμή εισιτήριο για να πας στη Θεσσαλονίκη,με την αμ/χια 500 το πιο πιθανό να δεις το τραίνο να φεύγει χωρίς εσένα αφού εισιτήριο δεν υπάρχει για δείγμα.Και συμβαίνει κάθε ημέρα!Το ίδιο και για την 502 και για την 604 τη νυχτερινή.Εγώ ανεβαίνω στη Θεσσαλονίκη με την 604 διότι κερδίζω μια ημέρα.Βγαίνω στη Θεσσαλονίκη στις 07:00 το πρωί,αφήνω τα πράγματά μου στα ντουλάπια που έχει ο σταθμός,και παίρνω τραίνο για να δω μια κοντινή πόλη.Φέτος θα πάω να δω τη Φλώρινα!Μια τέλεια ημερήσια εκδρομή.Το βράδυ μένω σε ένα ξενοδοχείο στην Θεσσαλονίκη,και παίρνω την επόμενη ημέρα την 503 για Αθήνα.Σε πληροφορώ ότι η 503 έχει 150% πληρότητα.Δηλαδή και όρθιους.Ακόμα και στην Α'θέση δε βρίσκεις τελευταία στιγμή εισιτήριο.Ο κόσμος το αγαπάει το τραίνο διότι τον εξυπηρετεί.Αν του κόβεις δρομολόγια,του βάζεις μικρά και παλιά τραίνα,τον εξωθείς σε άλλες λύσεις.Παράδειγμα ο προαστιακός της Αθήνας.Οι άσχετοι έδιωξαν τα Desiro DMU διότι τα είχαν ενοικιάσει αντί να τα αγοράσουν,και για να καλύψουν τα δρομολόγια μέχρι Κιάτο,βάζουν ΜΑΝ 2000 που δεν είναι προαστιακά τραίνα,έχουν σκαλοπάτια,και εκτός αυτών,δρομολογούν μονά ή σπάνια διπλά τραίνα,και γίνεται χαμός από το στριμοξίδι.Παρολαυτά είναι γεμάτα...
-
Ο χρήστης downhill έγραψε:
Nozomi μιας και το κυνηγάς, το Αθήνα Χαλκίδα πότε θα παίξει?
είχε βγει ανακοίνωση για έναρξη δοκιμαστικών μέσα στον Ιούλιο στο site του ΟΣΕ αλλά δεν είδα κάτι ή δεν έτυχε.Το Οινόη-Χαλκίδα εννοείς,διότι μέχρι την Οινόη δεν υπάρχει πρόβλημα.Λέγεται ότι η γραμμή θα ανοίξει μέχρι την Οκτώβριο.Το θέμα είναι ότι δε θα είναι η παλιά γραμμή.Δε θα έχει όσες στάσεις είχε η παλιά,και στη Χαλκίδα το τέρμα δε θα είναι ο παλιός σταθμός αλλά πιο πριν.
ναι το Οινόη - Χαλκίδα εννοώ, άλλωστε το Αθήνα-Οινόη το κάνουν και ένα σωρό άλλοι προορισμοί.
είδα οτι οι ράγες δεν φτάνουν μέχρι το παλιό σταθμό αλλά νόμιζα οτι έκαναν ακόμα έργα.
εξαιρετικό κομμάτι προς εκμετάλλευση το συγκεκριμένο.(μπαράκια και έτσι)η ανακοίνωση που έλεγα
http://www.ose.gr/ose/content/Document.aspx?d=-1&rd=0&f=1796&rf=119865205&m=5956&rm=18121195&l=2Αθήνα 05-06-2009
Ολοκληρώθηκε το έργο αναβάθμισης της σιδηροδρομικής γραμμής από την Οινόη έως την Χαλκίδα και ξεκινούν, πιθανότατα σήμερα, τα δοκιμαστικά δρομολόγια του Προαστιακού Σιδηροδρόμου.
Σε λίγες ημέρες, μετά την ολοκλήρωση των δοκιμαστικών δρομολογίων, η γραμμή θα είναι διαθέσιμη για εμπορική χρήση τις ώρες αιχμής, δηλαδή από τις 5 έως τις 10 το πρωί και από τις 6 έως το 12 το βράδυ. Τις υπόλοιπες ώρες θα εκτελούνται και οι τελευταίες εργασίες εγκατάστασης της ηλεκτροκίνησης. Εκτιμάται ότι οι εργασίες αυτές θα έχουν ολοκληρωθεί περί τα μέσα Ιουλίου οπότε η γραμμή θα είναι διαθέσιμη για κανονικά δρομολόγια όλο το 24ωρο.
Με την ολοκλήρωση της εγκατάστασης της ηλεκτροκίνησης το ταξίδι από την Αθήνα έως την Χαλκίδα θα διαρκεί 48 λεπτά.
Τα τρένα θα διανύουν μία απόσταση 22 χιλιομέτρων από την Οινόη έως την Χαλκίδα με ενδιάμεσους σταθμούς , το Παντείχι, και την Αυλίδα, ενώ σύντομα θα δοθούν στην κυκλοφορία και τρεις ακόμη σταθμοί στο Καλοχώρι, τον Αη-Γιώργη και το Στενό.
Εκτιμάται ότι η λειτουργία του Προαστιακού θα εξυπηρετεί χιλιάδες κατοίκους της Βορειοανατολικής Αττικής, της Βοιωτίας και της Εύβοιας.
Πρόκειται για την τρίτη γραμμή του Προαστιακού μετά το Αεροδρόμιο και το Κιάτο ο οποίος συνολικά διακινεί ετησίως περισσότερους από 7 εκατομμύρια επιβάτες. Η επόμενη επέκταση του προαστιακού θα είναι η Θήβα -
delete
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
Nozomi μιας και το κυνηγάς, το Αθήνα Χαλκίδα πότε θα παίξει?
είχε βγει ανακοίνωση για έναρξη δοκιμαστικών μέσα στον Ιούλιο στο site του ΟΣΕ αλλά δεν είδα κάτι ή δεν έτυχε.Το Οινόη-Χαλκίδα εννοείς,διότι μέχρι την Οινόη δεν υπάρχει πρόβλημα.Λέγεται ότι η γραμμή θα ανοίξει μέχρι την Οκτώβριο.Το θέμα είναι ότι δε θα είναι η παλιά γραμμή.Δε θα έχει όσες στάσεις είχε η παλιά,και στη Χαλκίδα το τέρμα δε θα είναι ο παλιός σταθμός αλλά πιο πριν.
ναι το Οινόη - Χαλκίδα εννοώ, άλλωστε το Αθήνα-Οινόη το κάνουν και ένα σωρό άλλοι προορισμοί.
είδα οτι οι ράγες δεν φτάνουν μέχρι το παλιό σταθμό αλλά νόμιζα οτι έκαναν ακόμα έργα.
εξαιρετικό κομμάτι προς εκμετάλλευση το συγκεκριμένο.(μπαράκια και έτσι)η ανακοίνωση που έλεγα
http://www.ose.gr/ose/content/Document.aspx?d=-1&rd=0&f=1796&rf=119865205&m=5956&rm=18121195&l=2Αθήνα 05-06-2009
Ολοκληρώθηκε το έργο αναβάθμισης της σιδηροδρομικής γραμμής από την Οινόη έως την Χαλκίδα και ξεκινούν, πιθανότατα σήμερα, τα δοκιμαστικά δρομολόγια του Προαστιακού Σιδηροδρόμου.
Σε λίγες ημέρες, μετά την ολοκλήρωση των δοκιμαστικών δρομολογίων, η γραμμή θα είναι διαθέσιμη για εμπορική χρήση τις ώρες αιχμής, δηλαδή από τις 5 έως τις 10 το πρωί και από τις 6 έως το 12 το βράδυ. Τις υπόλοιπες ώρες θα εκτελούνται και οι τελευταίες εργασίες εγκατάστασης της ηλεκτροκίνησης. Εκτιμάται ότι οι εργασίες αυτές θα έχουν ολοκληρωθεί περί τα μέσα Ιουλίου οπότε η γραμμή θα είναι διαθέσιμη για κανονικά δρομολόγια όλο το 24ωρο.
Με την ολοκλήρωση της εγκατάστασης της ηλεκτροκίνησης το ταξίδι από την Αθήνα έως την Χαλκίδα θα διαρκεί 48 λεπτά.
Τα τρένα θα διανύουν μία απόσταση 22 χιλιομέτρων από την Οινόη έως την Χαλκίδα με ενδιάμεσους σταθμούς , το Παντείχι, και την Αυλίδα, ενώ σύντομα θα δοθούν στην κυκλοφορία και τρεις ακόμη σταθμοί στο Καλοχώρι, τον Αη-Γιώργη και το Στενό.
Εκτιμάται ότι η λειτουργία του Προαστιακού θα εξυπηρετεί χιλιάδες κατοίκους της Βορειοανατολικής Αττικής, της Βοιωτίας και της Εύβοιας.
Πρόκειται για την τρίτη γραμμή του Προαστιακού μετά το Αεροδρόμιο και το Κιάτο ο οποίος συνολικά διακινεί ετησίως περισσότερους από 7 εκατομμύρια επιβάτες. Η επόμενη επέκταση του προαστιακού θα είναι η ΘήβαΑποκλείεται να γίνεται η διαδρομή μόνο σε 48 λεπτά. Η γραμμή Αθηνα-Οινόη είναι για 100-120χλμ/ώρα το πολύ και να λιγοστεύει ο χρόνος είναι αδύνατον. Επίσης τα Ντεζίρο δεν νομίζω να τα προορίζουν για Χαλκίδα εκτός και αν μιλάμε για κάτι προσωρινό.
-
delete
-
Ο χρήστης Nozomi έγραψε:
Επίσης τα Ντεζίρο δεν νομίζω να τα προορίζουν για Χαλκίδα εκτός και αν μιλάμε για κάτι προσωρινό.
Για που τα προορίζουν τα Ντεζίρο ?
Πάντως σίγουρα όχι για τον Προαστιακό Θεσσαλονίκης που τα έχουν τώρα ...
Ο αρχικός σχεδιασμός έλεγε ότι τα EMU Desiro προορίζονται για τον Προαστιακό της Αθήνας, οπότε και Χαλκίδες θα κάνουν. Τώρα αν άλλαξε κάτι, προσωπικά το αγνοώ.Πάντως κάποιες ώρες της ημέρας θα είναι σπατάλη το 5δυμο Desiro, αλλά δυστυχώς δεν έχουμε 3δυμα ...
Όσον αφορά το Αθήνα-Χαλκίδα, ίσως υπάρξει μια οριακή χρονική βελτίωση λόγω των καλύτερων ελκτικών χαρακτηριστικών των Ντεζίρο, αλλά αυτή θα εξανεμιστεί απ' την προσθήκη κάποιων επιπλέον στάσεων.
Ίσως η υιοθέτηση κάποιων εξπρές δρομολογίων με 2-3 σταθμεύσεις να βοηθούσε, παλαιότερα υπήρξε εξπρές δρομολόγιο με RB...Νομίζω ότι ο αρχικός σχεδιασμός για Αθηνα-Χαλκίδα μιλούσε για Pull Push με δύπατα βσγόνια και όχι για τα Ντεζίρο. Βέβαια δεν ξέρω τι συμβαίνει εδώ και καιρό απο τότε που η παραγγελία που ήθελε ο ΟΣΕ - 30 βοηθητικές μηχανές, 30 Ντηζελάμαξες, 10 Ντηζελάμαξες μετρικού, 30 αυτοκινητάμαξες DMU, 10 συρμοί Pull Push κλπ- δεν προχώρησε.
-
delete
-
Ο χρήστης Nozomi έγραψε:
Νομίζω ότι ο αρχικός σχεδιασμός για Αθηνα-Χαλκίδα μιλούσε για Pull Push με δύπατα βσγόνια και όχι για τα Ντεζίρο. Βέβαια δεν ξέρω τι συμβαίνει εδώ και καιρό απο τότε που η παραγγελία που ήθελε ο ΟΣΕ - 30 βοηθητικές μηχανές, 30 Ντηζελάμαξες, 10 Ντηζελάμαξες μετρικού, 30 αυτοκινητάμαξες DMU, 10 συρμοί Pull Push κλπ- δεν προχώρησε.
Ο αρχικός σχεδιασμός για τον Προαστιακό της Αθήνας προέβλεπε πεντάδυμα ηλεκτρικά Desiro.
Όλα αυτά που αναφέρεις (δίπατα της Bombardier κτλ.) ήταν σκέψεις-προτάσεις που δεν καρποφόρησαν.Τελικώς όντως από αύριο θα κυκλοφορήσει (επιτέλους) τραίνο στην ανακαινισμένη γραμμή της Τριπόλεως.
Το 'κουφό' ήταν ότι χρειάστηκαν 5,5 χρόνια για να ανακαινίσουν 80 χλμ. γραμμής.Τα δρομολόγια θα είναι:
-Από Τρίπολη προς Κόρινθο τις ώρες 05:30, 07:24, 11:11 και 15:11
-Από Κόρινθο προς Τρίπολη τις ώρες 10:23, 14:23, 18:23 και 22:23
Αναμένω να ανακατασκευαστούν και κάποια ΜΑΝ4 ώστε να λειτουργήσει σοβαρά η υπηρεσία IC (τα RB δεν έχουν τουαλέτα).Τσάμπα κόπος. ζΌποιος δεί τους χρόνους ταξιδιού θα πάθει σόκ. Η τσάμπα πήγαν τα κονδύλια της Ε.Ε ή κάτι άλλο υπάρχει και το οποίο είναι... 'βάζουμε τέτοιους χρόνους ώστε ο κόσμος να αποθαρυνθεί να πάρει το τραίνο και μετά απο κάποιο χρονικό διάστημα, την κρίνουμε ως οικονομικά ασύμφορη και την κλείνουμε'. Για μένα αυτό είναι μάλλον κίνηση αντιπερισπασμού στα όσα κάνει η κυβέρνηση για την ισοπέδωση του σιδηρόδρομμου στην Ελλάδα.
Ακόμα και η αύξηση των τιμών στα εισιτήρια παρολο που ήταν αναγκαία με τα όσα ακούω μου μοιάζει να είναι παράλογη-μιλάμε για υπέρδιπλασιαμό των τιμών όταν στον άξονα Αθήνα-Θεσ/κη κόβονται βασικά δρομολόγια που είναι για τον απλό κόσμο και θα μείνουν ουσιαστικά μόνο τα IC.
Για αυτό που λές για τα Ντεζίρο, δεν το ξέρω, παρα μόνο το ότι με βάση την αγορά τροχαίου υλικού που ήθελαν να κάνουν στον ΟΣΕ το 2004/05 θυμάμαι τα Pull Push για την Χαλκίδα. Φυσικά η κυβέρνηση ματαίωσε κάθε προμήθεια τροχαίου υλικού εδώ και 4-5 χρόνια όταν έχει επιδοτήσει την ανανέωση του στόλου των ΚΤΕΛ, 2 φορές το αντίστοιχο χρονικό διάστημα.
Λέγεται ότι γενικά υπάρχουν πιέσεις να μην ολοκληρωθεί ποτέ ο Π.Α.Θ.Ε πρός την Πάτρα-βλ ΚΤΕΛ.
Είτε μας αρέσει είτε όχι, τα Μέσα Σταθερής Τροχιάς τελούν υπο διωγμόν στην Ελλάδα με εξαίρεση το Μετρό.
-
delete
-
Σήμερα με τα νέα δρομολόγια ξεκίνησε και η Χαλκίδα με 11 δρομολόγια ημερησίως όταν πρίν την ανακατασκευή υπήρχαν 20! Με 3.6€ το εισιτήριο.
-
Θα με τρελάνετε ρε σεις, τελικά το Οινόη Χαλκίδα γίνεται με τρένο ή πάει για Οκτώβρη?
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
Θα με τρελάνετε ρε σεις, τελικά το Οινόη Χαλκίδα γίνεται με τρένο ή πάει για Οκτώβρη?Όχι μην τρελαίνεσαι . Σήμερα ξέκινησαν τα δρομολόγια προς Χαλκίδα όσο και αν σου φαίνεται απίστευτο. Απλά κάνε μια βόλτα στον ΣΣ Λαρίσης για να πάρεις και το φυλλάδιο με τις ώρες, απο το γκισέ με τις πληροφορίες. Φυσικά ο ΟΣΕ απο ενημέρωση του κοινού, μην το συζητάς, άστα να πάνε .
ΟΣΕ