-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
I rest my case......λεβέντη μου.
Mαλλον εχεις καποιο σοβαρο προβλημα κατανοησης του γραπτου λογου.
Ασχολησου καλυτερα με τις λειες συνεχεις συναρτησεις που θα μειωσουν τα τελη κυκλοφοριας κατα 20?? 50?? ευρω το χρονο ωστε με το 20αρικο να παρεις το λαπτοπ σου... -
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Αναρωτιέμαι σε τι γλώσσα πρέπει να το γράψω για να καταλάβεις ότι ακόμα κι αν κάνει αυτό που λέει ο Γιώργος πιο πάνω ΔΕΝ βάζει στο ίδιο καζάνι το 1400άρι με το 1600άρι ή το 1800άρι κλπ, και ΕΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ από το στεγνό τσουβάλιασμα το οποίο εσύ τόσο πασχίζεις να υποστηρίξεις.Προφανώς αγνοείς ότι με μια μέθοδο παρεμβολής μπορώ πανεύκολα να βγάλω μια συνεχή συνάρτηση που να προσεγγίζει το υπάρχον σύστημα με οσοδήποτε καλή ακρίβεια. Αν το κράτος αποφάσιζε να κάνει ακριβώς αυτό, θα ήσουν ευχαριστημένος μόνο και μόνο επειδή καταργήθηκε το τσουβάλιασμα; Δεν νομίζω.
Από εκεί και πέρα, αν αναρωτιεσαι τι 'μου φταίει' πολύ απλά θα σου πω ΚΑΙ το τσουβάλιασμα ως 'λογική' ΚΑΙ η γενικότερη πολιτική του κράτους, που βρωμάει από μακριά ότι μόνο στόχο έχει να γεμίσει τα ταμεία και να βολέψει κάποιους 'φίλους', ασχέτως τι θα κοστίσει αυτό στον Έλληνα πολίτη.
Η κατηγοριοποίηση επιβάλλεται για συγκεκριμένους πρακτικούς λόγους, η μεγάλη επιβάρυνση των αυτοκινήτων >1929cc όχι. Δικαίωμά σου να διαμαρτύρεσαι για ό,τι θες, αλλά η οποιαδήποτε διαμαρτυρία είναι αποτελεσματικότερη όταν εστιάζεται στις σωστές αιτίες.
Οταν ξεμπερδεψεις απο τις λειες συνεχεις συναρτησεις και ξελαμπικαρει το μυαλουδακι σου κοιτα γυρω σου και θα καταλαβεις τι εννοω.
888888, για να είμαστε δίκαιοι εγώ ανέφερα τις λείες συναρτήσεις στην περί τσουβαλιάσματος συζήτηση, όχι ο nidosan. Εκείνος πάντως έχει την εντύπωση ότι δυσκολεύομαι να χρησιμοποιήσω κομπιουτεράκι...
-
Ο χρήστης StarsLikeDust έγραψε:
Αναρωτιέμαι σε τι γλώσσα πρέπει να το γράψω για να καταλάβεις ότι ακόμα κι αν κάνει αυτό που λέει ο Γιώργος πιο πάνω ΔΕΝ βάζει στο ίδιο καζάνι το 1400άρι με το 1600άρι ή το 1800άρι κλπ, και ΕΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ από το στεγνό τσουβάλιασμα το οποίο εσύ τόσο πασχίζεις να υποστηρίξεις.
Προφανώς αγνοείς ότι με μια μέθοδο παρεμβολής μπορώ πανεύκολα να βγάλω μια συνεχή συνάρτηση που να προσεγγίζει το υπάρχον σύστημα με οσοδήποτε καλή ακρίβεια. Αν το κράτος αποφάσιζε να κάνει ακριβώς αυτό, θα ήσουν ευχαριστημένος μόνο και μόνο επειδή καταργήθηκε το τσουβάλιασμα; Δεν νομίζω.
Tώρα θες να μου πεις ότι το τσουβάλιασμα είναι καλό, πρακτικό και χρήσιμο, επειδή αν θέλει το κράτος μπορεί να το προσεγγίσει και με άλλες μεθόθους?!
Συγνώμη, αλλά...
Από εκεί και πέρα, αν αναρωτιεσαι τι 'μου φταίει' πολύ απλά θα σου πω ΚΑΙ το τσουβάλιασμα ως 'λογική' ΚΑΙ η γενικότερη πολιτική του κράτους, που βρωμάει από μακριά ότι μόνο στόχο έχει να γεμίσει τα ταμεία και να βολέψει κάποιους 'φίλους', ασχέτως τι θα κοστίσει αυτό στον Έλληνα πολίτη.
Η κατηγοριοποίηση επιβάλλεται για συγκεκριμένους πρακτικούς λόγους, η μεγάλη επιβάρυνση των αυτοκινήτων >1929cc όχι. Δικαίωμά σου να διαμαρτύρεσαι για ό,τι θες, αλλά η οποιαδήποτε διαμαρτυρία είναι αποτελεσματικότερη όταν εστιάζεται στις σωστές αιτίες.
Θα ήθελες να μας τους αναλύσεις αυτούς τους συγκεκριμένους λόγους που κάνουν την κατηγοριοποίηση και τα πάγια ποσά να επιβάλλονται?
Και μια και το έφερε η συζήτηση και είσαι υπέρ της 'κατηγοριοποίησης για πρακτικούς λόγους', για πες μας, συμφωνείς με τη θέσπιση παγίων ποσών ανά κατηγορίες εισοδήματος για την 'έκτακτη εισφορά', που τσουβαλιάζουν αυτόν που έβγαλε 60.000 μαζί με αυτόν που έβγαλε 75.000, κλπ?
εκείνος πάντως έχει την εντύπωση ότι δυσκολεύομαι να χρησιμοποιήσω κομπιουτεράκι...
Εγώ την έχω για εσένα, κι εσύ για την πλειοψηφία των Ελλήνων....
-
Πρέπει να είμαστε από τις λίγες χώρες στον κόσμο όπου ένα μέτρο που κινείται στη σωστή κατεύθυνση προκαλεί τόση γκρίνια.
Τα τέλη κυκλοφορίας ως τώρα καθορίζονταν μόνο με τα κυβικά, τώρα θα καθορίζονται με τα κυβικά και την κατηγορία εκπομπών ρύπων. Οι χρονολογίες με βάση τις οποίες γίνεται η κατηγοριοποίηση είναι οι χρονολογίες που εφαρμόστηκαν οι εκάστοτε προδιαγραφές ρύπων (2005: Euro4, 2001: Euro3 κ.ο.κ). Με αντίστοιχο τρόπο υπολογίζονται τα τέλη κυκλοφορίας και σε άλλες χώρες (γερμανία, ελβετία), δεν πρόκειται για κάποια ελληνική πατέντα.
Φυσικά για οποιοδήποτε μέτρο θα μπορούσε να βρει κανείς παραδείγματα παππούδων που αδικούνται γιατί κάνουν μόνο Χ χιλιόμετρα κλπ κλπ, κανένα μέτρο δεν μπορεί να είναι ούτε τέλειο ούτε απόλυτα δίκαιο για όλους, η ουσία είναι να είναι καλό το μέτρο προς το γενικό συμφέρον.
Και γι αυτούς που επιβαρύνονται πολύ από τα νέα μέτρα, όσους δηλαδή έχουν αυτοκίνητο Euro 1 και παλιότερο, το κράτος με την απόσυρση τους δίνει 1500-2500 ευρώ τη στιγμή που το αποσυρόμενο αυτοκίνητο έχει τις περισσότερες φορές μικρότερη εμπορική αξία από 1500 ευρώ.
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Θα ήθελες να μας τους αναλύσεις αυτούς τους συγκεκριμένους λόγους που κάνουν την κατηγοριοποίηση και τα πάγια ποσά να επιβάλλονται?Και μια και το έφερε η συζήτηση και είσαι υπέρ της 'κατηγοριοποίησης για πρακτικούς λόγους', για πες μας, συμφωνείς με τη θέσπιση παγίων ποσών ανά κατηγορίες εισοδήματος για την 'έκτακτη εισφορά', που τσουβαλιάζουν αυτόν που έβγαλε 60.000 μαζί με αυτόν που έβγαλε 75.000, κλπ?
Τα έχω ξαναγράψει, δεν διαβάζεις; Εφόσον μιλάμε για μικρά ποσά, η διευκόλυνση που προσφέρει η κατηγοριοποίηση είναι ασύγκριτα χρήσιμη. Ανέφερα τα διόδια ως ακραίο παράδειγμα (προφανώς δεν το κατάλαβες), όπου εκεί όλα τα επιβατικά ΙΧ αυτοκίνητα μπαίνουν σε μια μόνο κατηγορία, ακριβώς επειδή πρόκειται για ποσά μόλις 2-3€. Εκτός και αν έχεις όρεξη να περιμένεις στην ουρά έως ότου ο ταμίας να υπολογίσει μέχρι και το τελευταίο λεπτό τα διόδια που πρέπει να πληρώσει καθένα από τα 10-20 αυτοκίνητα που είναι μπροστά σου, με βάση τα κυβικά, την ιπποδύναμη, ή ό,τι άλλο. Στο αντίθετο άκρο, τώρα, π.χ. στη φορολογία εισοδήματος όπου τα ποσά ανέρχονται σε (πολλές) χιλιάδες ευρώ, η χρήση πιο πολύπλοκων μεθόδων υπολογισμού είναι ορθή και θεμιτή.
-
Μια γρήγορη ματιά στους 4Τ, για να δούμε τους καβαλημένους με τα 2λιτρα, τους 'έχοντες', τους 'ρυπαίνοντες', αυτά τα ρεμάλια που φοροδιαφεύγουν και πάνε και παίρνουν πανάκριβα αυτοκίνητα, που έχουν πάει τη χώρα κατα διαόλου.. αυτούς που τους αξίζει να πληρώσουν ειδικό φόρο στα αυτοκίνητα υπέρ του δημοσίου.
BMW 320i(318i), 1995cc(1995cc), €36.900 (€34.850)
Saab Sport Sedan 2.0 Aero TS 1998cc €35.950
VW Passat 2.0 FSi. 1984cc, €28.045
Opel Insignia 2.0T, 1998cc, €26.579
Mazda 6 Sedan 2.0, 1999cc, €24.470
Renault Laguna 2.0, 1998cc, €23.078
Hyundai Tucson 2.0, 1975 cc, €20.790
Toyota Rav4 2.0, 1986cc, €19.850
Όλοι αυτοί να πληρώσουν γιατί τους αξίζει τέτοιοι που είναι, €428 τέλη κυκλοφορίας + €150 ειδικό φόρο = €578. Ενώ ο φτωχούλης μικροκομπιναδόρος, ο πεινασμένος, ο μέσος Έλληνας που προσπαθεί να αναθρέψει τα παιδάκια του, που έκανε μια μικρή αρπαχτούλα όχι γι'αυτόν αλλά για τη φουκαριάρα τη μάνα του, και πήρε μια ψωρο-Μερσεντέ, μη φανταστείτε τίποτα AMG, τη C200K (1796cc, €41.500, ψίχουλα δηλαδή, μόλις €4.600 πιο ακριβό από το ακριβότερο αμάξι που αναφέρω)... Αυτός να πληρώσει €184. Γιατί πεινάει. Γιατί δεν είναι 'έχων' σαν τους υπόλοιπους.
Αναρωτιέμαι μήπως τελικά έγινε πλειοδοτικός διαγωνισμός α λα Μίζενς και τα περισσότερα τα έριξε η ΜΒ-Hellas για να μπεί το όριο στα 1929cc κι όχι στα 2000cc ακριβώς (όχι ότι έχω τίποτα με τη Μercedes, αλλά είναι τραγικό και το λιγότερο περίεργο το αυτοκίνητο που καλώς ή κακώς έγινε σήμα κατατεθέν του Έλληνος Νεόπλουτου και του Δημόσιου Παράγοντα να είναι το μόνο που μένει απ΄έξω από την επιδρομή).
Γράφει ο Αντώνης Μπέζας (υφυπουργός οικονομικών) για τις έκτακτες εισφορές: Είναι σαφές ότι αφορά τους οικονομικά πιο εύπορους πολίτες.LINK
εδώ γελάτε!!!!!
*Σημειωτέον ότι παραθέτω από κάθε κατασκευαστή το αυτοκίνητο με κινητήρα πιο κοντά στο 'ψυχολογικό' όριο των 2 λίτρων.
-
Ο χρήστης StarsLikeDust έγραψε:
Θα ήθελες να μας τους αναλύσεις αυτούς τους συγκεκριμένους λόγους που κάνουν την κατηγοριοποίηση και τα πάγια ποσά να επιβάλλονται?
Και μια και το έφερε η συζήτηση και είσαι υπέρ της 'κατηγοριοποίησης για πρακτικούς λόγους', για πες μας, συμφωνείς με τη θέσπιση παγίων ποσών ανά κατηγορίες εισοδήματος για την 'έκτακτη εισφορά', που τσουβαλιάζουν αυτόν που έβγαλε 60.000 μαζί με αυτόν που έβγαλε 75.000, κλπ?
Τα έχω ξαναγράψει, δεν διαβάζεις; Εφόσον μιλάμε για μικρά ποσά, η διευκόλυνση που προσφέρει η κατηγοριοποίηση είναι ασύγκριτα χρήσιμη.
Μωρέ διαβάζω, επιχειρήματα είναι που δε βλέπω.
- Από πότε ποσά όπως τα 646 Ευρώ το χρόνο και γενικότερα ποσά που φτάνουν μέχρι και τα 1380 Ευρώ το χρόνο, με τα οποία χρέωσαν κάποιες κατηγορίες, είναι 'μικρά ποσά'?!..
- Από που κι ως που είναι 'ασύγκριτα χρήσιμη' η διευκόλυνση που προσφέρει το τσουβάλιασμα όταν έχουμε να κάνουμε με τέτοια ποσά, που τα πληρώνουμε 1 φορά το χρόνο? Δε θα μας το εξηγήσεις? Θα ήταν, πιστεύεις, δύσκολο ή υπερβολικά χρονοβόρο να υπολογίσει ο καθένας το φόρο που θα αντιστοιχούσε στα [π.χ.] κυβικά του με μια διαίρεση ή ένα πολ/σμό αντί να ψάξει να δει σε ποιο σακί τον έχουν βάλει?
Μη μου πεις πάλι για διόδια διότι ούτε τα ποσά συγκρίνονται ούτε ο χρόνος στον οποίο πρέπει να γίνει ο κάθε υπολογισμός.
στη φορολογία εισοδήματος όπου τα ποσά ανέρχονται σε (πολλές) χιλιάδες ευρώ, η χρήση πιο πολύπλοκων μεθόδων υπολογισμού είναι ορθή και θεμιτή.
Για να καταλάβω ποια είναι η θέση σου, υπό ποιες συνθήκες [από τι ποσό και πάνω, κλπ] πιστεύεις ότι είναι 'ορθή και θεμιτή' η χρήση 'πιο πολύπλοκων μεθόδων υπολογισμού' σε σχέση με το απλό τσουβάλιασμα?
Με το πατροπαράδοτο τσουβάλιασμα ορισμένων 'κυβικών' (1400cc=1600cc=1800cc, κλπ) συμφωνείς? Είναι 'ορθό, θεμιτό και αναγκαίο'?
Και βέβαια δεν απάντησες στη σχετική ερώτηση που σου έκανα παραπάνω - σε καλύπτει η θέσπιση παγίων ποσών της τάξεως των μερικών χιλιάδων [ή δεκάδων χιλιάδων] ευρώ ανά 'κατηγορία εισοδήματος' για την 'έκτακτη εισφορά', που τσουβαλιάζουν π.χ. αυτόν που έβγαλε 60.000 μαζί με αυτόν που έβγαλε 75.000 [και τιμωρούν αυτόν που έβγαλε 80.000 σε σχέση με αυτόν που έβγαλε 79.500]?...
Αναρωτιέμαι μήπως τελικά έγινε πλειοδοτικός διαγωνισμός α λα Μίζενς και τα περισσότερα τα έριξε η ΜΒ-Hellas για να μπεί το όριο στα 1929cc κι όχι στα 2000cc ακριβώς (όχι ότι έχω τίποτα με τη Μercedes, αλλά είναι τραγικό και το λιγότερο περίεργο το αυτοκίνητο που καλώς ή κακώς έγινε σήμα κατατεθέν του Έλληνος Νεόπλουτου και του Δημόσιου Παράγοντα να είναι το μόνο που μένει απ΄έξω από την επιδρομή).
Γράφει ο Αντώνης Μπέζας (υφυπουργός οικονομικών) για τις έκτακτες εισφορές: Είναι σαφές ότι αφορά τους οικονομικά πιο εύπορους πολίτες.LINK
εδώ γελάτε!!!!!
Είπαμε, στη σημερινή Ελλάδα 'οικονομικά πιο εύπορος πολίτης' είναι αυτός που έβγαλε πάνω από 60Κ το 2007 ή/και το 2008 κι αυτός που έχει αμάξι με κινητήρα >1929 κ.εκ.
Όχι ο ταλαίπωρος που έχει σπίτια, οικόπεδα, μερικά μύρια στην άκρη και το ταπεινό C200 για να κάνει τις βόλτες του. Αυτός αποτελεί 'προστατευόμενο είδος'. -
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
- Από πότε ποσά όπως τα 646 Ευρώ το χρόνο και γενικότερα ποσά που φτάνουν μέχρι και τα 1380 Ευρώ το χρόνο, με τα οποία χρέωσαν κάποιες κατηγορίες, είναι 'μικρά ποσά'?!..
Μικρές είναι οι διαφορές που θα προκύψουν αν ο υπολογισμός των τελών γίνει με κατάλληλα επιλεγμένη συνεχή συνάρτηση. ('Οχι φυσικά με το 'κυβικά/8' που θες εσύ. Κάτι τέτοιο δεν θα γινόταν ποτέ αποδεκτό, αφού επιβαρύνει τα αυτοκίνητα μικρού κυβισμού. Και μην αντιτείνεις ότι θα έπρεπε να χρησιμοποιούνται άλλα κριτήρια αντί του κυβισμού, είπαμε σύμφωνοι όμως αυτό είναι άλλη συζήτηση.)
- Από που κι ως που είναι 'ασύγκριτα χρήσιμη' η διευκόλυνση που προσφέρει το τσουβάλιασμα όταν έχουμε να κάνουμε με τέτοια ποσά, που τα πληρώνουμε 1 φορά το χρόνο? Δε θα μας το εξηγήσεις? Θα ήταν, πιστεύεις, δύσκολο ή υπερβολικά χρονοβόρο να υπολογίσει ο καθένας το φόρο που θα αντιστοιχούσε στα [π.χ.] κυβικά του με μια διαίρεση ή ένα πολ/σμό αντί να ψάξει να δει σε ποιο σακί τον έχουν βάλει?
Αυτό πες το στον υπάλληλο της εφορίας που θα πρέπει να δώσει εκατοντάδες σήματα τελών κυκλοφορίας καθημερινά (τις τελευταίες μέρες του χρόνου, που τρέχουν όλοι). Βλέπεις, η μηχανογράφηση δεν είναι ακόμα τέλεια, αλλιώς θα μας έστελναν κατευθείαν το σήμα των τελών με το ταχυδρομείο, και την χρέωση με το εκκαθαριστικό.
στη φορολογία εισοδήματος όπου τα ποσά ανέρχονται σε (πολλές) χιλιάδες ευρώ, η χρήση πιο πολύπλοκων μεθόδων υπολογισμού είναι ορθή και θεμιτή.
Για να καταλάβω ποια είναι η θέση σου, υπό ποιες συνθήκες [από τι ποσό και πάνω, κλπ] πιστεύεις ότι είναι 'ορθή και θεμιτή' η χρήση 'πιο πολύπλοκων μεθόδων υπολογισμού' σε σχέση με το απλό τσουβάλιασμα?
Θέλεις να σου προσδιορίσω ένα ακριβές ποσό; Λυπάμαι, δεν έχω όλα τα απαραίτητα στοιχεία για να κάνω πλήρη ανάλυση κόστους/οφέλους (δεν είμαι σύμβουλος του υπουργού ). Ανέφερα όμως συγκεκριμένες τάξεις μεγέθους (δεκάδες vs. χιλιάδες ευρώ), αν δεν σου αρκεί αυτό τί να πω...
Με το πατροπαράδοτο τσουβάλιασμα ορισμένων 'κυβικών' (1400cc=1600cc=1800cc, κλπ) συμφωνείς? Είναι 'ορθό, θεμιτό και αναγκαίο'?
Προσωπικά δεν το θεωρώ τόσο τραγικό, και γενικά στο forum δεν έχω δει πολλούς να διαμαρτύρονται γι' αυτό -- μάλιστα αν δεν υπήρχαν 2-3 συγκεκριμένα μοντέλα της Audi και της Mercedes μάλλον δεν θα φώναζε κανείς. Χάριν συζήτησης, όμως, ας υποθέσουμε ότι κάνουμε τον κόπο να σπάσουμε την κατηγορία ως εξής: κρατάμε σταθερά τα τέλη στα 1600cc, τα αυξάνουμε κατά Χ στα 1800cc και τα μειώνουμε κατά X στα 1400cc. Πόσο να βάλουμε το Χ; (Απάντησε υπεύθυνα.) 15€; 20€; 25€; Αυτό εννοώ όταν λέω ότι οι διαφορές δεν θα ξεπερνούσαν λίγες δεκάδες ευρώ. Αλλά ξέχασα, με αυτά τα λεφτά εσύ αγοράζεις ολόκληρο laptop...
Υ.Γ. Όσο για την έκτακτη αναδρομική εισφορά, αυτή εντάσσεται στην φορολογία εισοδήματος, την οποία ήδη κάλυψα στην προηγούμενη απάντησή μου.
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Είπαμε, στη σημερινή Ελλάδα 'οικονομικά πιο εύπορος πολίτης' είναι αυτός που έβγαλε πάνω από 60Κ το 2007 ή/και το 2008 κι αυτός που έχει αμάξι με κινητήρα >1929 κ.εκ.
Όχι ο ταλαίπωρος που έχει σπίτια, οικόπεδα, μερικά μύρια στην άκρη και το ταπεινό C200 για να κάνει τις βόλτες του. Αυτός αποτελεί 'προστατευόμενο είδος'.Όσον αφορά την περιουσία δεν ξέρω αν έχεις δίκιο, δεν αποτελεί πάντα ένδειξη πλούτου ή και ρευστότητας. Επι παραδείγματι, οι δικοί μου (μισθωτοί) έκαναν το σκ@το τους (και το δικό μας μεγαλώνοντας) παξιμάδι 30 χρόνια πληρώνοντας μέχρι τελευταία δεκάρα τον κάθε φόρο που τους αναλογούσε και αγόρασαν τούβλα, μπετά, σίδερα κτλ κτλ, πάντα πληρώνοντας τον ανάλογο ΦΠΑ, ΙΚΑ, τόκους (από τους οποίους η τράπεζα απέδωσε στο κράτος πάλι φόρο) και τα φτιάξανε 2 σπίτια. Με γειά τους και χαρά τους.
Κάποιος άλλος τα ίδια λεφτά τα έφαγε στα μπουζούκια, τα ντύθηκε burberry, τα έφαγε σε ταξίδια, τα πήρε αμάξια, παπούτσια, τούρτες παγωτό ή δεν ξέρω κι εγώ τι, πληρώνοντας το ΦΠΑ του, τα τέλη του ή ότι άλλο του αναλογεί. Με γειά του και χαρά του κι αυτού! Μόνο που σ'αυτόν δεν ήρθε κανένας να του πεί ότι τώρα επειδή χάλασε 200.000 ευρώ στα μπουζούκια και στα burberry υπάρει Ειδικό Τέλος Άκρατης Καλοζωίας (ΕΤΑΚ) και πρέπει να πληρώνει εσαεί ένα χ ποσοστό μέχρι να πεθάνει. Δε συμφέρει να τα τρώς λοιπόν μέχρι τελευταίας δεκάρας;
Ανταμείβει το κράτος έτσι τον σπάταλο και αυτόν που θα του γίνει βάρος στα γεράματά του, κι όχι αυτόν που έχει φροντίσει να έχει ένα υστέρημα και να μην εξαρτάται από το τί βρωμοεπίδομα της ντροπής θα του πετάξει ο κάθε πολιτικάντης.
Το κράτος δεν πρέπει να το νοιάζει τι κάνει ο καθένας με τα λεφτά του από τη στιγμή που πλήρωσε το φόρο του και μετά. Από το υστέρημά μας δεν τα φτιάξαμε τα σπίτια μας ή δεν πήραμε τα αυτοκίνητά μας; Τι πάει να πεί έχεις; Ναι, έχω, δεν τα'κλεψα κύριε. 'Αμα τα εκμεταλλεύομαι και βγάζω κέρδος να πληρώσω το φόρο εισοδήματος. Αλλά άμα δε βγάζω μία κι ίσα ίσα πληρώνω ΔΕΗ, τηλέφωνα, έξοδα συντήρησης, κοινόχρηστα, συνεργεία, ανταλλακτικά κτλ κτλ, δε φτάνει που τα παίρνεις απ'το ΦΠΑ, γιατί με φορολογείς δηλαδή κι από πάνω; Φόρος στη χασούρα; Πάμε καλά;
Δε λέω, το κράτος έχει ανάγκη να μαζευτούν ορισμένα χρήματα είτε με τον ένα είτε με τον άλλο τρόπο... απλά ας σταματήσει ο εμπαιγμός, απλά και τίμια να μπούν όλα στο φόρο εισοδήματος (κι ας γίνει και η χαμηλότερη κλίμακα ένα σκανδιναβικότατο 40%) και επιτέλους να κάνει τη δουλειά της η εφορία, να ελέγχει τα εισοδήματα σωστά και να μην ξημεροβραδιάζονται στο φραπέ και στη μίζα. Τέλος στην ασύδοτη μαλάκυνση, τα επικοινωνιακά τρικ, τη δημιουργική λογιστική και τον φανφαρονισμό ορισμένων που νομίζουν ότι όλη η Ευρώπη μας χρωστάει χάρη ενώ στην πραγματικότητα έχουμε γίνει τα τσιμπούρια και οι λαθρομετανάστες της, τελευταίοι στα πάντα.
-
Ο χρήστης StarsLikeDust έγραψε:
Με το πατροπαράδοτο τσουβάλιασμα ορισμένων 'κυβικών' (1400cc=1600cc=1800cc, κλπ) συμφωνείς? Είναι 'ορθό, θεμιτό και αναγκαίο'?
Προσωπικά δεν το θεωρώ τόσο τραγικό, και γενικά στο forum δεν έχω δει πολλούς να διαμαρτύρονται γι' αυτό -- μάλιστα αν δεν υπήρχαν 2-3 συγκεκριμένα μοντέλα της Audi και της Mercedes μάλλον δεν θα φώναζε κανείς. Χάριν συζήτησης, όμως, ας υποθέσουμε ότι κάνουμε τον κόπο να σπάσουμε την κατηγορία ως εξής: κρατάμε σταθερά τα τέλη στα 1600cc, τα αυξάνουμε κατά Χ στα 1800cc και τα μειώνουμε κατά X στα 1400cc. Πόσο να βάλουμε το Χ; (Απάντησε υπεύθυνα.) 15€; 20€; 25€; Αυτό εννοώ όταν λέω ότι οι διαφορές δεν θα ξεπερνούσαν λίγες δεκάδες ευρώ. Αλλά ξέχασα, με αυτά τα λεφτά εσύ αγοράζεις ολόκληρο laptop...
Υ.Γ. Όσο για την έκτακτη αναδρομική εισφορά, αυτή εντάσσεται στην φορολογία εισοδήματος, την οποία ήδη κάλυψα στην προηγούμενη απάντησή μου.
Φίλε φοβάμαι ότι δε μπορώ να σε στηρίξω σε όσα λές. Δες το προηγούμενο ποστ μου για να πειστείς ότι η κατηγοριοποίηση με βάση τα κυβικά είναι απηρχαιωμένη, βλακώδης, ανίδεη, και αφάνταστα κομπλεξική στάση αμόρφωτων Αυστραλοπίθηκων, σαν κι αυτών που κολλάνε στις Α-class Μερσεντές τους και τις 316 BMW σήματα AMG και ///Μ (για να δείξουμε ότι έχουμε πολλά κυβικά @@).
Το ερώτημα του πόσο να βάλουμε το Χ είναι ανούσιο. Ας μην κολλάμε στη λεπτομέρεια όταν είναι προφανές ότι το όλο σύστημα είναι λάθος. Και ακόμα και οι διαφορές να ήταν της τάξης των λιγων δεκάδων ευρώ, λίγα απο δω, λιγα απο κει, ο Τσοχατζόπουλος που δεν είχε βρακί ο κ***ς του, παντρεύτηκε στο Παρίσι και καν'το Google να δείς τι χάλασε (με το μισθό του δημόσιου λειτουργού), μην ξεχνας ότι μερικοί γίνονται ζαπλουτοι σε βάρος όλων μας.
-
komis1, τα όσα είπα αφορούσαν την 'κατηγοριοποίηση' καθαυτή, όχι το 'με βάση τα κυβικά', το οποίο απλά ελήφθη ως δεδομένο χάριν συζήτησης. Εξάλλου λίγο παραπάνω είχα γράψει:>Ο χρήστης StarsLikeDust έγραψε:
Και μην αντιτείνεις ότι θα έπρεπε να χρησιμοποιούνται άλλα κριτήρια αντί του κυβισμού, είπαμε σύμφωνοι όμως αυτό είναι άλλη συζήτηση.
Κάτι ακόμη: ιδανικά, όλες οι αλλαγές που προτείνει ο καθένας θα έπρεπε να είναι revenue-neutral, δηλαδή το κράτος συνολικά να εισπράττει το ίδιο ποσό με προηγουμένως. (Μάλιστα, για να είναι revenue-neutral το υποθετικό σύστημα που είπα, η μείωση στα 1400cc πρέπει να γίνει μικρότερη, κάπου X/2 αντί για Χ, αφού τα 1400άρια είναι περισσότερα από τα 1800άρια.) Με δεδομένο αυτό, το ποιος θα τα φάει μετά από το κράτος είναι επίσης άλλη συζήτηση...
-
Ο χρήστης StarsLikeDust έγραψε:
- Από πότε ποσά όπως τα 646 Ευρώ το χρόνο και γενικότερα ποσά που φτάνουν μέχρι και τα 1380 Ευρώ το χρόνο, με τα οποία χρέωσαν κάποιες κατηγορίες, είναι 'μικρά ποσά'?!..
Μικρές είναι οι διαφορές που θα προκύψουν αν ο υπολογισμός των τελών γίνει με κατάλληλα επιλεγμένη συνεχή συνάρτηση. ('Οχι φυσικά με το 'κυβικά/8' που θες εσύ. Κάτι τέτοιο δεν θα γινόταν ποτέ αποδεκτό, αφού επιβαρύνει τα αυτοκίνητα μικρού κυβισμού. Και μην αντιτείνεις ότι θα έπρεπε να χρησιμοποιούνται άλλα κριτήρια αντί του κυβισμού, είπαμε σύμφωνοι όμως αυτό είναι άλλη συζήτηση.)
Χαίρομαι που συμφωνείς για τα κυβικά ως κριτήριο. Θυμίζω ότι το 'κυβικά/8' δεν ήταν παρά ένα απλό παράδειγμα εναλλακτικής στο παραδοσιακό τσουβάλιασμα. Το επιχείρημά σου ότι 'δε στέκει επειδή επιβαρύνει τα IX μικρού κυβισμού' πολύ εύκολα μπορεί κάποιος να να το καταρρίψει αλλάζοντας το '8' με άλλο νούμερο - ακόμα όμως κι αν το δεχόμασταν δε νομίζω ότι ενδυναμώνει τη θέση σου υπέρ του τσουβαλιάσματος. Όσο για τις 'διαφορές', που λες, δε χρειάζεται να κοιτάξεις πιο μακριά από το τεράστιο σκαλοπάτι των 394 ευρώ (+200%) μεταξύ 1900cc και 2000cc με βάση το νέο σύστημα, ή το πλατύσκαλο μεταξύ 2500cc και 6000+cc με βάση το παλιό.
- Από που κι ως που είναι 'ασύγκριτα χρήσιμη' η διευκόλυνση που προσφέρει το τσουβάλιασμα όταν έχουμε να κάνουμε με τέτοια ποσά, που τα πληρώνουμε 1 φορά το χρόνο? Δε θα μας το εξηγήσεις? Θα ήταν, πιστεύεις, δύσκολο ή υπερβολικά χρονοβόρο να υπολογίσει ο καθένας το φόρο που θα αντιστοιχούσε στα [π.χ.] κυβικά του με μια διαίρεση ή ένα πολ/σμό αντί να ψάξει να δει σε ποιο σακί τον έχουν βάλει?
Αυτό πες το στον υπάλληλο της εφορίας που θα πρέπει να δώσει εκατοντάδες σήματα τελών κυκλοφορίας καθημερινά (τις τελευταίες μέρες του χρόνου, που τρέχουν όλοι). Βλέπεις, η μηχανογράφηση δεν είναι ακόμα τέλεια, αλλιώς θα μας έστελναν κατευθείαν το σήμα των τελών με το ταχυδρομείο, και την χρέωση με το εκκαθαριστικό.
Οπότε το βασικό σου επιχείρημα είναι ότι στην Ελλάδα έχουμε εντελώς προβληματική μηχανοργάνωση, τα κομπιούτερ της εφορίας δε μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τον υπολογισμό των τελών του κάθε ιδιοκτήτη ΙΧ, και θα πρέπει ο υπάλληλος της εφορίας να λιώσει στους υπολογισμούς για να δώσει το κάθε σήμα!...
στη φορολογία εισοδήματος όπου τα ποσά ανέρχονται σε (πολλές) χιλιάδες ευρώ, η χρήση πιο πολύπλοκων μεθόδων υπολογισμού είναι ορθή και θεμιτή.
Για να καταλάβω ποια είναι η θέση σου, υπό ποιες συνθήκες [από τι ποσό και πάνω, κλπ] πιστεύεις ότι είναι 'ορθή και θεμιτή' η χρήση 'πιο πολύπλοκων μεθόδων υπολογισμού' σε σχέση με το απλό τσουβάλιασμα?
Θέλεις να σου προσδιορίσω ένα ακριβές ποσό; Λυπάμαι, δεν έχω όλα τα απαραίτητα στοιχεία για να κάνω πλήρη ανάλυση κόστους/οφέλους (δεν είμαι σύμβουλος του υπουργού ). Ανέφερα όμως συγκεκριμένες τάξεις μεγέθους (δεκάδες vs. χιλιάδες ευρώ), αν δεν σου αρκεί αυτό τί να πω...
Σαφώς και δε μου αρκεί. Σου θυμίζω ότι τα νέα τέλη κυκλοφορίας σε 14 κατηγορίες ξεπερνούν τα 1000 ευρώ και σε αρκετές άλλες τα πλησιάζουν.
Με το πατροπαράδοτο τσουβάλιασμα ορισμένων 'κυβικών' (1400cc=1600cc=1800cc, κλπ) συμφωνείς? Είναι 'ορθό, θεμιτό και αναγκαίο'?
Προσωπικά δεν το θεωρώ τόσο τραγικό, και γενικά στο forum δεν έχω δει πολλούς να διαμαρτύρονται γι' αυτό -- μάλιστα αν δεν υπήρχαν 2-3 συγκεκριμένα μοντέλα της Audi και της Mercedes μάλλον δεν θα φώναζε κανείς.
Το πρόβλημα είναι ότι υπάρχουν αυτά τα μοντέλα, δηλαδή, όχι ότι οι κατηγορίες είναι ηλίθιες και απαρχαιωμένες, ε?!...
Χάριν συζήτησης, όμως, ας υποθέσουμε ότι κάνουμε τον κόπο να σπάσουμε την κατηγορία ως εξής: κρατάμε σταθερά τα τέλη στα 1600cc, τα αυξάνουμε κατά Χ στα 1800cc και τα μειώνουμε κατά X στα 1400cc. Πόσο να βάλουμε το Χ; (Απάντησε υπεύθυνα.) 15€; 20€; 25€; Αυτό εννοώ όταν λέω ότι οι διαφορές δεν θα ξεπερνούσαν λίγες δεκάδες ευρώ.
Μόνο που αν σου τη βαρέσει κι αποφασίσεις να το πας γραμμικά από τα 1600cc [τέλη 184 ευρώ σύμφωνα με το νέο σύστημα για μοντέλα 2005+] ως τα 2000cc [τέλη 578 Ευρώ στην καλύτερη], για τα 1800cc θσ έρθεις στα 381 ευρώ. Μείον 184 που ήταν πριν, παίρνεις ολόκληρο netbook με τη διαφορά...
Όσο για την έκτακτη αναδρομική εισφορά, αυτή εντάσσεται στην φορολογία εισοδήματος, την οποία ήδη κάλυψα στην προηγούμενη απάντησή μου.
Άρα η απάντησή σου είναι το 'στη φορολογία εισοδήματος όπου τα ποσά ανέρχονται σε (πολλές) χιλιάδες ευρώ, η χρήση πιο πολύπλοκων μεθόδων υπολογισμού είναι ορθή και θεμιτή', πράγμα που σημαίνει ότι δεν επικροτείς την επιβολή fixed ποσών 'έκτακτης εισφοράς' ανά κατηγορία εισοδήματος και είσαι υπέρ μιας πιο 'αναλογικής' λύσης. Ναι ή όχι?
I rest my case...
Ασχολησου καλυτερα με τις λειες συνεχεις συναρτησεις που θα μειωσουν τα τελη κυκλοφοριας κατα 20?? 50?? ευρω το χρονο ωστε με το 20αρικο να παρεις το λαπτοπ σου...
Βασικά με το 20ρικο έλεγα να σου προσθέσω λίγη RAM....
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Χαίρομαι που συμφωνείς για τα κυβικά ως κριτήριο. Το 'κυβικά/8' δεν ήταν παρά ένα απλό παράδειγμα εναλλακτικής στο παραδοσιακό τσουβάλιασμα. Το επιχείρημά σου ότι 'δε στέκει επειδή επιβαρύνει τα IX μικρού κυβισμού' πολύ εύκολα μπορεί κάποιος να να το καταρρίψει αλλάζοντας το '8' με άλλο νούμεροΔες τι είπα παραπάνω για revenue neutrality. Αν το 8 το κάνεις 10 ή 12, τότε το κράτος συνολικά θα εισπράξει τα μισά (και πολλά λέω) απ' όσα παίρνει τώρα.
ακόμα όμως κι αν το δεχόμασταν δε θα ενδυνάμωνε τη θέση σου υπέρ του τσουβαλιάσματος. Όσο για τις 'διαφορές', που λες, δε νομίζω ότι χρειάζεται να κοιτάξεις πιο μακριά από το τεράστιο σκαλοπάτι των 394 ευρώ (+200%) μεταξύ 1900cc και 2000cc με βάση το νέο σύστημα, ή το πλατύσκαλο μεταξύ 2500cc και 6000+cc με βάση το παλιό.
Αφού δεν πείθεσαι με τίποτα για κάποια πράγματα, δες το ακόλουθο: έστω ότι από αύριο τα τέλη κυκλοφορίας υπολογίζονται με τη συνάρτηση f(u) = 0.057 u (arctan(u - 1929) + 3.5) -- το 1929 είναι σημαδιακό νούμερο! Για να μην ψάχνεσαι, σου λέω ότι f(1800) ~= 199, f(2000) ~= 576 και f(2500) ~= 722, δηλαδή σχεδόν όσο είναι και τώρα. Η συνάρτηση όμως είναι μια χαρά λεία (συγγνώμη 888888, με προκάλεσε ), γνησίως αύξουσα, χωρίς σκαλοπάτια ούτε πλατύσκαλα. Τί θα έλεγες τότε; Ότι είναι άδικο το τσουβάλιασμα; Αφού τσουβάλιασμα δεν θα υπάρχει! Μήπως ότι είναι άδικη η πολιτική του κράτους να επιβαρύνει πολύ τα δίλιτρα; Αυτό έχει βάση. Κράτα το σαν επιχείρημα και άσε τα περί τσουβαλιάσματος.
Να ξεκαθαρίσω κάτι προς όλους: την παραπάνω συνάρτηση την αναφέρω ως παράδειγμα για πολύ συγκεκριμένο σκοπό, δεν την προτείνω στα σοβαρά για τον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας! Γι' αυτό μην με αρχίσετε στις !
Φυσικά και δε μου αρκεί. Σου θυμίζω ότι τα νέα τέλη κυκλοφορίας σε 14 κατηγορίες ξεπερνούν τα 1000 ευρώ.
Πάλι συγχέεις (ελπίζω όχι επίτηδες) το συνολικό ποσό με τη διαφορά. Αν θυμάμαι καλά, οι εισφορές στα μεγάλα κυβικά -- γιατί σε αυτές προφανώς αναφέρεσαι -- κλιμακώνονται ανά 100€, οπότε ακόμη και με απλή γραμμικοποίηση η διαφορά θα ήταν +/- 50€ στην χειρότερη περίπτωση.
Το πρόβλημα είναι ότι υπάρχουν αυτά τα μοντέλα, δηλαδή, όχι ότι οι κατηγορίες είναι ηλίθιες και απαρχαιωμένες, ε?!...
Απαρχαιωμένος είναι ο υπολογισμός των τελών με βάση τα κυβικά, όχι οι κατηγορίες καθαυτές. Επιτέλους, πόσο δύσκολο σου είναι να διακρίνεις το Α από το Β;
Μόνο που αν σου τη βαρέσει κι αποφασίσεις να το πας γραμμικά από τα 1600cc [τέλη 184 ευρώ σύμφωνα με το νέο σύστημα για μοντέλα 2005+] ως τα 2000cc [τέλη 578 Ευρώ στην καλύτερη], για τα 1800cc θσ έρθεις στα 381 ευρώ. Μείον 184 που ήταν πριν, παίρνεις ολόκληρο netbook με τη διαφορά...
Πρώτον, αρχικά ρώτησες για το τσουβάλιασμα 1400-1600-1800, όχι για το σκαλοπάτι 1800-2000. Δεύτερον, εγώ σου αντιπροτείνω να μείνουν τα 1800άρια ως έχουν, και η γραμμικοποίηση να γίνει μεταξύ 1800cc και 2000cc, δηλαδή τα 1900άρια να πληρώσουν τα 381€. Δεν πρέπει να υπάρχουν πολλά τέτοια αυτοκίνητα (θυμάμαι μόνο τις 318 μιας περιόδου και κάποια Volvo), οι ιδιοκτήτες τους δεν θα διαμαρτυρηθούν ότι δεν μπορούν να αγοράσουν netbook, οι υπάλληλοι της εφορίας δεν θα δυσανασχετήσουν ιδιαίτερα να κάνουν επιπλέον υπολογισμούς για τόσα λίγα αυτοκίνητα μόνο, κι εσύ θα είσαι επιτέλους ευχαριστημένος με τις γραμμικοποιήσεις σου! (Ή μήπως όχι;)
ΟΚ, άρα η απάντησή σου είναι το 'στη φορολογία εισοδήματος όπου τα ποσά ανέρχονται σε (πολλές) χιλιάδες ευρώ, η χρήση πιο πολύπλοκων μεθόδων υπολογισμού είναι ορθή και θεμιτή', πράγμα που σημαίνει ότι δεν επικροτείς την επιβολή fixed ποσών 'έκτακτης εισοφοράς' ανά κατηγορία εισοδήματος και είσαι υπέρ μιας πιο 'αναλογικής' λύσης. Κάνω λάθος?
Όχι, δεν κάνεις λάθος.
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Δηλαδή πχ ένα παλιό Sunny ή Astra F με αντικατάσταση του καταλύτη θα έχει τη κατανάλωση, τις εκπομπές ρύπων και την ασφάλεια ενός νέου αυτοκινήτου;
Ένα μέσο Astra 1.4 του 1995 παράγει λιγότερο από το μισό CO2 (καμένη βενζίνη) σε σχέση με το 2-λιτρο turbo Astra OPC του 2010. Για τους ρύπους μπορεί να χρειάζεται ένα νέο καλό καταλύτη.
Μήπως μιλάω με τον Αντώναρο και δεν το έχω καταλάβει;
Συγκρίνεις το 1400 με το 2000 OPC; Κάνε σύγκριση μεταξύ όσο το δυνατόν όμοιων μοντέλων. Γενικά οι καταναλώσεις έπεσαν κάπως κατά μέσο όρο, παρ'όλο που δυστυχώς τα αυτοκίνητα βάρυναν πολύ.
Πχ. καταναλώσεις μοντέλων 1991-92: Alfa Romeo 155 1.8 12,4lt/100Km, A155 2.0 11,4lt/100Km, BMW 316i 11,01lt/100Km, 318i 10,52lt/100Km
Φίλε άσε τα καραγκιοζάκια και τις εξυπναδούλες. Αν εννοείς ότι κάποιος ακούγεται σαν εκπρόσωπος της κυβέρνησης, είσαι εσύ που δεν θες να καταλάβεις ότι ο ΑΝΗΘΙΚΟΣ 'περιβαλλοντικό φόρος' στο παλιό αυτοκίνητο αδιαφορεί για το αν συγκρίνεις 1400 Astra με το 2000 OPC, όχι εγώ. Το δεύτερο θα έχει -18 Ευρώ, το πρώτο +150 !!!
Και να σου πώ ότι ένα BMW316 του '95 καίει 6-7 lt/100 χλμ όταν όλα τα hot hatchbacks είναι πάνω από 11.Και για να τελειώνουμε την κουβέντα, απάντησε χωρίς περιστροφές αν θεωρείς ΗΘΙΚΟ ΚΑΙ ΕΝΤΙΜΟ τον φόρο στο παλιό αυτοκίνητο και ότι δεν είναι ΕΚΒΙΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΝΑ 'ΑΡΜΕΞΟΥΝ' ΤΟΝ ΕΛΛΛΗΝΑ ΕΜΠΟΡΟΙ ΚΑΙ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ, αλλά ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ.
-
Ο χρήστης komis1 έγραψε:
Μια γρήγορη ματιά στους 4Τ, για να δούμε τους καβαλημένους με τα 2λιτρα, τους 'έχοντες', τους 'ρυπαίνοντες', αυτά τα ρεμάλια που φοροδιαφεύγουν και πάνε και παίρνουν πανάκριβα αυτοκίνητα, που έχουν πάει τη χώρα κατα διαόλου.. αυτούς που τους αξίζει να πληρώσουν ειδικό φόρο στα αυτοκίνητα υπέρ του δημοσίου.BMW 320i(318i), 1995cc(1995cc), €36.900 (€34.850)
Saab Sport Sedan 2.0 Aero TS 1998cc €35.950
VW Passat 2.0 FSi. 1984cc, €28.045
Opel Insignia 2.0T, 1998cc, €26.579
Mazda 6 Sedan 2.0, 1999cc, €24.470
Renault Laguna 2.0, 1998cc, €23.078
Hyundai Tucson 2.0, 1975 cc, €20.790
Toyota Rav4 2.0, 1986cc, €19.850
Όλοι αυτοί να πληρώσουν γιατί τους αξίζει τέτοιοι που είναι, €428 τέλη κυκλοφορίας + €150 ειδικό φόρο = €578. Ενώ ο φτωχούλης μικροκομπιναδόρος, ο πεινασμένος, ο μέσος Έλληνας που προσπαθεί να αναθρέψει τα παιδάκια του, που έκανε μια μικρή αρπαχτούλα όχι γι'αυτόν αλλά για τη φουκαριάρα τη μάνα του, και πήρε μια ψωρο-Μερσεντέ, μη φανταστείτε τίποτα AMG, τη C200K (1796cc, €41.500, ψίχουλα δηλαδή, μόλις €4.600 πιο ακριβό από το ακριβότερο αμάξι που αναφέρω)... Αυτός να πληρώσει €184. Γιατί πεινάει. Γιατί δεν είναι 'έχων' σαν τους υπόλοιπους.
Αναρωτιέμαι μήπως τελικά έγινε πλειοδοτικός διαγωνισμός α λα Μίζενς και τα περισσότερα τα έριξε η ΜΒ-Hellas για να μπεί το όριο στα 1929cc κι όχι στα 2000cc ακριβώς (όχι ότι έχω τίποτα με τη Μercedes, αλλά είναι τραγικό και το λιγότερο περίεργο το αυτοκίνητο που καλώς ή κακώς έγινε σήμα κατατεθέν του Έλληνος Νεόπλουτου και του Δημόσιου Παράγοντα να είναι το μόνο που μένει απ΄έξω από την επιδρομή).
Γράφει ο Αντώνης Μπέζας (υφυπουργός οικονομικών) για τις έκτακτες εισφορές: Είναι σαφές ότι αφορά τους οικονομικά πιο εύπορους πολίτες.LINK
εδώ γελάτε!!!!!
*Σημειωτέον ότι παραθέτω από κάθε κατασκευαστή το αυτοκίνητο με κινητήρα πιο κοντά στο 'ψυχολογικό' όριο των 2 λίτρων.
Το ακριβότερο πήρα... Αλλά τότε το σύγρινια με το Mercedes και ειπα... Α θα έχει φτηνότερα σέρβις οπότε δε πειράζουν τα τηλη. Τωρα που ιεναι +400 ευρώ ... είναι μαλακια τεράστια... Αυτό θα ήταν ωραία προσφυγή... Κανένας δε θέλεις να προσφύγουμε για την άυξηση στα τέλη?
-
Ένα καλό των μέτρων είναι οτι κάποιοι θα αναγκαστούν να αποσύρουν τον χαρο σε ρόδες που έχουν και να πάρουν κάτι πιό σύγχρονο. Κάτι τέτοια σαπάκια είναι που μπαίνουν στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας στην Κορίνθου-Πατρών.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Ένα καλό των μέτρων είναι οτι κάποιοι θα αναγκαστούν να αποσύρουν τον χαρο σε ρόδες που έχουν και να πάρουν κάτι πιό σύγχρονο.Aν καποιος εχει αυτοκινητο εικοσαετιας το πιθανοτερο ειναι οτι ΔΕΝ μπορει να παρει καινουριο,ασε που μπορει να μην θελει να παρει ενα 1.200cc γιατι δεν του κανει οποτε τελικα τι να κανει,να πουλησει το νεφρό του για να παρει πχ ενα RAV τελευταιο μοντελο; Οποτε πολυ απλα θα κρατησει τον χάρο και θα κοψει ολα τα...'περιττά' οπως τελη κυκλοφοριας,ασφάλιση κτλ
-
Εδω τωρα κυκλοφορούν οι γύφτοι χωρίς ασφάλεια
Σε λίγο θα κυκλοφορούν τα μισα μεσόγεια χωρίς τίποτα -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Ένα καλό των μέτρων είναι οτι κάποιοι θα αναγκαστούν να αποσύρουν τον χαρο σε ρόδες που έχουν και να πάρουν κάτι πιό σύγχρονο.
Aν καποιος εχει αυτοκινητο εικοσαετιας το πιθανοτερο ειναι οτι ΔΕΝ μπορει να παρει καινουριο,ασε που μπορει να μην θελει να παρει ενα 1.200cc γιατι δεν του κανει οποτε τελικα τι να κανει,να πουλησει το νεφρό του για να παρει πχ ενα RAV τελευταιο μοντελο; Οποτε πολυ απλα θα κρατησει τον χάρο και θα κοψει ολα τα...'περιττά' οπως τελη κυκλοφοριας,ασφάλιση κτλ
Μεταξύ 20ετούς χάρου και ολοκαίνουριου RAV4 υπάρχουν πολλές εναλλακτικές. Πλέον οι τιμές των μεταχειρισμένων θα κατρακυλυσουν οπότε άνετα θα βρίσκεις αυτοκίνητο μέχρι πενταετίας σε τιμή ξεφτίλα.
Αυτοί που θα τον πιούν κανονικά είναι οι έμποροι μεταχειρισμένων. Περίμεναν πώς και πώς να επανέλθει το ΕΤΤ μπάς και πουλήσουν, τώρα πλέον δέν τους σώζει τίποτα.
-
ναι γιατί αυτοί δεν ανήκουν σε μεγαλοοικογένειες....
Τέλη κυκλοφορίας (merged)