-
Πολυ ωραια , κ εγω πιστευω πως ο ημιακαμπτος αν εχει ρυθμιστει σωστα μπορει να ειναι πολυ αποτελεσματικος κ το ιδιο πιστευω ισχυει κ για το civic type S (δεν μ ενοχλουν καθολου τα πηδηματακια του σε ανωμαλιες του δρομου) που εχω εγω , κ απλα ρωτησα γτ εχω διαβασει εδω μεσα πως ουτε λιγο ουτε πολυ κινδυνευουμε.... οσοι οδηγουμε αυτοκινητα με ημιακαμπτο κ νομιζω πως ειναι αρκετα αδικο γτ ειμαι σιγουρος πως δεν υπαρχει καινουργιο αυτοκινητο που να μην ειναι ασφαλες...
-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
Πολυ ωραια , κ εγω πιστευω πως ο ημιακαμπτος αν εχει ρυθμιστει σωστα μπορει να ειναι πολυ αποτελεσματικος κ το ιδιο πιστευω ισχυει κ για το civic type S (δεν μ ενοχλουν καθολου τα πηδηματακια του σε ανωμαλιες του δρομου) που εχω εγω , κ απλα ρωτησα γτ εχω διαβασει εδω μεσα πως ουτε λιγο ουτε πολυ κινδυνευουμε.... οσοι οδηγουμε αυτοκινητα με ημιακαμπτο κ νομιζω πως ειναι αρκετα αδικο γτ ειμαι σιγουρος πως δεν υπαρχει καινουργιο αυτοκινητο που να μην ειναι ασφαλες...Παντως οπως θα ειδες... ανεφερα για μικρομεσαιο οικογενειακο... Αν παμε σε σπορτ καταστασεις... οπου ο ημικαμπτος σφιγγει... το κοπανημα μπορει να ειναι απο ενοχλητικο εως ταψι! Θα εχεις σπορτ κατασταση, αλλα η ανεση θα παει περιπατο.
Η Delta, ειναι αυτο το 'κατι στην μεση' Ουτε χαλαρο, ουτε σφιχτο... και το συνδυαζει καλα.
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Παντως οπως θα ειδες... ανεφερα για μικρομεσαιο οικογενειακο... Αν παμε σε σπορτ καταστασεις... οπου ο ημικαμπτος σφιγγει... το κοπανημα μπορει να ειναι απο ενοχλητικο εως ταψι! Θα εχεις σπορτ κατασταση, αλλα η ανεση θα παει περιπατο.Η Delta, ειναι αυτο το 'κατι στην μεση' Ουτε χαλαρο, ουτε σφιχτο... και το συνδυαζει καλα.
Διαφωνώ σε αυτό γιατί εμένα ακόμη και το 500 Esseesse μου φαίνεται υπερβολικά άνετο παρότι έχει ακόμη πιο σφιχτά και χαμηλότερα ελατήρια από το Abarth. Αντίθετα πιο πολύ με κουράζει ένα πλαδαρό 1.25/1.4 500ράκι με τις πλεύσεις του και η χαλαρή ρύθμιση της πίσω ανάρτησης
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Πολυ ωραια , κ εγω πιστευω πως ο ημιακαμπτος αν εχει ρυθμιστει σωστα μπορει να ειναι πολυ αποτελεσματικος κ το ιδιο πιστευω ισχυει κ για το civic type S (δεν μ ενοχλουν καθολου τα πηδηματακια του σε ανωμαλιες του δρομου) που εχω εγω , κ απλα ρωτησα γτ εχω διαβασει εδω μεσα πως ουτε λιγο ουτε πολυ κινδυνευουμε.... οσοι οδηγουμε αυτοκινητα με ημιακαμπτο κ νομιζω πως ειναι αρκετα αδικο γτ ειμαι σιγουρος πως δεν υπαρχει καινουργιο αυτοκινητο που να μην ειναι ασφαλες...
Παντως οπως θα ειδες... ανεφερα για μικρομεσαιο οικογενειακο... Αν παμε σε σπορτ καταστασεις... οπου ο ημικαμπτος σφιγγει... το κοπανημα μπορει να ειναι απο ενοχλητικο εως ταψι! Θα εχεις σπορτ κατασταση, αλλα η ανεση θα παει περιπατο.
Η Delta, ειναι αυτο το 'κατι στην μεση' Ουτε χαλαρο, ουτε σφιχτο... και το συνδυαζει καλα.
Σε δρομους οπως Αντιριο - Αγρινιο αμα εχεις ημιακαμπτο και σκληρη αναρτηση νομιζεις οτι θα πεταξεις με τετοιο κωλοδρομο που εχει.Απορω δηλαδη πως θα πηγαινει το Abarth SS σε αυτο το δρομο
Αντιθετα στον Κορινθου Αθηνων δεν υπαρχει κανενα προβλημα.
Γενικα δηλαδη δεν εχεις πορβλημα εκτος αν ο δρομος ειναι παρα πολυ χαλια.Με μαλακη αναρτηση ομως μια χαρα κανει ο ιμιακαμπτος την δουλεια του ακομα και σε κωλοδρομους σαν τον Αντιριο - Αγρινιο αρα η Delta πιστευω δεν θα εχει κανενα προβλημα.
Το 500 Abarth αν και δεν το εχω οδηγησει , πιστευω θα αναπηδαει πολυ σε αυτους του κωλοδρομους που εχουμε .Αφου σκεψου εχει σκληροτερη αναρτηση απο εμενα και ειναι και πιο ελαφρυ
-
Εγω παντως κ σε κακους δρομους με στροφες κ σε καλους προβλημα δεν εχω παρατηρησει(μερκουρη , επιδαυρο, πεντελη ακομα κ λιμς κλπ κλπ )
-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
Πολυ ωραια , κ εγω πιστευω πως ο ημιακαμπτος αν εχει ρυθμιστει σωστα μπορει να ειναι πολυ αποτελεσματικος κ το ιδιο πιστευω ισχυει κ για το civic type S (δεν μ ενοχλουν καθολου τα πηδηματακια του σε ανωμαλιες του δρομου) που εχω εγω , κ απλα ρωτησα γτ εχω διαβασει εδω μεσα πως ουτε λιγο ουτε πολυ κινδυνευουμε.... οσοι οδηγουμε αυτοκινητα με ημιακαμπτο κ νομιζω πως ειναι αρκετα αδικο γτ ειμαι σιγουρος πως δεν υπαρχει καινουργιο αυτοκινητο που να μην ειναι ασφαλες...Ο ημιάκαμπτος θεωρητικά είναι πιο σπορ και λιγότερο άνετος, πρακτικά βασικό ρόλο παίζουν οι ρυθμίσεις της ανάρτησης ελατηρίων κλπ
το 207 gt με 17αρα μου φαίνεται οτι κοπανάει πολύ , το type s μου φαίνεται πολύ καλορυθμισμένο -
Ο χρήστης vargas έγραψε:
Σχετικα με την Delta , επειδη αν δεν κανω λαθος , εχει ημιακαμπτο , θα μπορουσε καποιος που εχει το αυτοκινητο (π.χ gatoz που κανει κ φοβερες περιγραφες δυστυχως εχω χασει τον κωδικο μου στο civinfo K μπορω μονο να βλεπω) αν εχει δει καποιο τρομερο μειονεκτημα σε σχεση με την αναρτηση γτ εχω διαβασει απειρες μπουρδες για τοσο ποσο κακος ειναι ο ημιακαμπτος , αλλα παρολαυτα βλεπω εταιριες να το χρησιμοποιουν που σημαινει οτι λογικα θα λειτουργει σωστα κ δεν θα ναι τοσο αναχρονιστικη λυση . Παρολαυτα θα ηθελα την γνωμη σας ως κατοχοι.Λοιπόν Vargas...
- Χανεις που δεν μπαίνεις στο civinfo
- Μέχρι να παραλάβω το Delta 1.8T, το leasing μου έχει δώσει όλο το φάσμα των μικρομεσαίων...
- Λοιπόν, ναι ο ημιάκαμπτος είναι σαφώς χειρότερος από τη πολλαπλών συνδέσμων, αλλά εξαρτάται πολύ από την υλοποίηση: Στο civic, η πίσω ανάρτηση είναι αφύσικα σφικτή, με αποτέλεσμα να κοπανάει! Ομως είναι πολύ καλύτερη η συμπεριφορά του σε επαρχιακούς δρόμους, από ότι το Golf ή η 116i. Από την άλλη θα μου μείνει αξέχαστο το Focus, όσο ψώφιο και αν ήταν...Μετά την Τρίτη θα έχω και ενυπώσεις από τη mrs D...
-
Η Delta είναι το τρίτο μου προσωπικό αυτοκίνητο και είναι και το τρίτο με ημιάκαμπτο πίσω. Αναφέρω αυτά που είχα ως τώρα:
1997-2002 Lancia Y10 1.1 i.e. (πίσω είχε τον άξονα 'Ω' που δεν ήταν τίποτε άλλο παρά ένας ημιάκαμπτος με πολύ μακρία τα σκέλη του 'Π' και με κλίση προς τα έξω).
2002-2009 Renault Clio II Phase II 1.2 16v Dynamique (ΜcPherson μπροστά, ημιάκαμπτος πίσω, αντιστρεπτικές μπρος-πίσω).
2009: Lancia Delta 1.4 150HP Platino (McPherson μπροστά, ημιάκαμπτος πίσω, αντιστρεπτικές μπρος-πίσω).
Επειδή έχω βαρεθεί να διαβάζω και να ακούω βλακείες, μάθετε ότι από μόνη της η τυπολογία της ανάρτησης δε λέει πολλά. Κάθε ανάρτηση έχει τα υπέρ και τα κατά της. Σκεφθείτε ότι οι BMW, τις οποίες όλοι εκθειάζουν, μπροστά έχουν 'ταπεινά' McPherson. Τα Ford Focus και Μondeo, καθώς και οι Alfa Romeo 147/156/GT, φοράνε ακριβώς την ίδια διάταξη που είχε η Lancia Beta του 1972 και μπροστά και πίσω.
Προσωπικά, μόνο δυο τυπολογίες πίσω ανάρτησης θα απέρριπτα χωρίς δεύτερη κουβέντα σε επιβατηγό:
- Άκαμπτο άξονα με σουστόφυλλα και χωρίς καμία άλλη στήριξη (ούτε καν ράβδο Πανάρ).
- Αιωρούμενα ημιαξόνια (swing axles) - OK, αυτά τα επιλέγεις μόνον αν θες ν'αυτοκτονήσεις.
Αναφέρθηκε η παραφιλολογία για το ότι είναι 'επικίνδυνος' ο ημιάκαμπτος. Τρίχες. Αν ίσχυε αυτό, θα έπρεπε όλοι οι κάτοχοι μικρομεσαίων και σουπερμίνι αυτοκινήτων να είχαν σκοτωθεί. Αυτό όμως δε συμβαίνει - κι όχι γιατί έχουν τίποτα υπερδιαγαλαξιακών προδιαγραφών και υπεραστεράτες οδηγικές ικανότητες, να εξηγούμεθα...
Ο συνδυασμός McPherson εμπρός/ημιάκαμπτος πίσω επιλέγεται για λόγους εκμετάλλευσης χώρου, ελαχιστοποίησης των φθειρομένων τμημάτων και απλότητας στην κατασκευή και στη συντήρηση. Από εκεί κι έπειτα, υπάρχουν άλλοι παράγοντες που θα καθορίσουν το αν το αυτοκίνητο θα στρίβει ή θα'ναι χρέπι:
- Εσωτερική διαστασιολόγηση (μετατρόχια-μεταξόνιο)
- Γεωμετρία αναρτήσεων (κάμπερ, κάστερ κλπ)
- Απόσβεση
- Κατανομή μαζών
Σε ό,τι αφορά τώρα τις αντιδράσεις των υπολοίπων, θα πω τα εξής:
- Φίλη μου, τελοιόφοιτη Νομικής και ιδιαιτέρως ισχυρή οπαδός του VAG, όταν αντίκρυσε τη Delta την ερωτεύτηκε. Την ερωτεύτηκε ακόμα περισσότερο όταν την πήγα βόλτα με αυτήν.
- Γνωστός μου, όταν έμαθε πόσα χρήματα έδωσα για τη Delta, με ρώτησε 'γιατί δεν έπαιρνες Mercedes'. Του απήντησα απλά ότι δε μ'αρέσει να πετάω τα λεφτά μου σε ξεπεσμένες εταιρείες που πουλάνε όνομα κι όχι ουσία.
- Και, τέλος, όσοι προκατειλημμένοι από καιρό κατά των ιταλικών την είδαν από κοντά κατάπιαν τη γλώσσα τους και δεν ξαναείπαν κουβέντα ούτε για VW ούτε για Audi ούτε για BMW ούτε για Mercedes.
Και κάτι ακόμα: Όταν η British Leyland/British Motor Corporation/Austin-Rover/MG Rover χρησιμοποιούσε κοινά εξαρτήματα, κανείς από τους 'έγκυρους' και 'έγκριτους' δημοσιογράφους αυτοκινήτους δε μίλαγε για badge engineering. Κανείς δεν έλεγε ότι τα Wolseley τα βασιζόμενα στο Landcrab ήταν υπερτιμολογημένα Landcrabs (googlιάστε το, βαριέμαι να σας εξηγήσω περί τίνος πρόκειται). Κανείς δε βγήκε να πει ότι το Riley Elf ήταν ένα υπερτιμολογημένο Mini με λίγο γυαλισμένο ξύλο στο εσωτερικό.
Κανείς δε βγαίνει να πει ότι ο αγοραστής ενός Audi A3 αγοράζει ένα υπερτιμολογημένο Skoda Octavia ή Seat Leon με άλλο έμβλημα και σουλούπι.
Όλοι μιλάνε για 'proven mechanicals' και κολοκύθια.
Όταν όμως έχουμε κοινά μηχανικά μέρη στον όμιλο Fiat, αμέσως βγαίνει η χολή: 'η Lancia πρέπει να κλείσει, γιατί φτιάχνει πλέον πολυτελή Fiat ντροπιάζοντας την παράδοσή της' (τάδε έφησαν οι 'φωστήρες' Phil Ward και o ανύπαρκτης σταδιοδρομίας γκουρού του βιομηχανικού design Christian Hrabalek). Τα ίδια και για την Alfa Romeo.
Και μετά είναι να απορεί κανείς που αρνούμαι να αγοράσω ή έστω και να διαβάσω ως λαθραναγνώστης οποιοδήποτε περιοδικό αυτοκινήτου...
Γι'αυτό μην ακούτε ράδιο αρβύλα και χαζομάρες. Εδώ ακόμα λένε για σοβιετικά ατσάλια και αναπαράγουν αστικούς θρύλους - τόσο ξέρουν, τόσο λένε...
-
Σε ό,τι αφορά δε την εικόνα του ομίλου Fiat, αν δεν φροντίσουν ορισμένα πολύ βασικά πράγματα που αφορούν το δίκτυο πωλήσεων και συντήρησης/επισκευών, δεν πρόκειται να δούνε προκοπή:
- Γνωστικό επίπεδο πωλητών και συμπεριφορά αυτών
- Γνώσεις και ικανότητες τεχνικών
- Προθυμία όλου του δικτύου να ικανοποιηθεί ο πελάτης (για να τους φέρει κι άλλους)
Εκεί, να με συγχωρεί η αφεντιά τους, αλλά η Toyota εδώ και πάρα πολλά χρόνια έχει βάλει σε όλους τα γυαλιά.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Επειδή έχω βαρεθεί να διαβάζω και να ακούω βλακείες, μάθετε ότι από μόνη της η τυπολογία της ανάρτησης δε λέει πολλά. Κάθε ανάρτηση έχει τα υπέρ και τα κατά της. Σκεφθείτε ότι οι BMW, τις οποίες όλοι εκθειάζουν, μπροστά έχουν 'ταπεινά' McPherson. Τα Ford Focus και Μondeo, καθώς και οι Alfa Romeo 147/156/GT, φοράνε ακριβώς την ίδια διάταξη που είχε η Lancia Beta του 1972 και μπροστά και πίσω.Προσωπικά, μόνο δυο τυπολογίες πίσω ανάρτησης θα απέρριπτα χωρίς δεύτερη κουβέντα σε επιβατηγό:
- Άκαμπτο άξονα με σουστόφυλλα και χωρίς καμία άλλη στήριξη (ούτε καν ράβδο Πανάρ).
- Αιωρούμενα ημιαξόνια (swing axles) - OK, αυτά τα επιλέγεις μόνον αν θες ν'αυτοκτονήσεις.
Αναφέρθηκε η παραφιλολογία για το ότι είναι 'επικίνδυνος' ο ημιάκαμπτος. Τρίχες. Αν ίσχυε αυτό, θα έπρεπε όλοι οι κάτοχοι μικρομεσαίων και σουπερμίνι αυτοκινήτων να είχαν σκοτωθεί. Αυτό όμως δε συμβαίνει - κι όχι γιατί έχουν τίποτα υπερδιαγαλαξιακών προδιαγραφών και υπεραστεράτες οδηγικές ικανότητες, να εξηγούμεθα...
Ο συνδυασμός McPherson εμπρός/ημιάκαμπτος πίσω επιλέγεται για λόγους εκμετάλλευσης χώρου, ελαχιστοποίησης των φθειρομένων τμημάτων και απλότητας στην κατασκευή και στη συντήρηση. Από εκεί κι έπειτα, υπάρχουν άλλοι παράγοντες που θα καθορίσουν το αν το αυτοκίνητο θα στρίβει ή θα'ναι χρέπι:
- Εσωτερική διαστασιολόγηση (μετατρόχια-μεταξόνιο)
- Γεωμετρία αναρτήσεων (κάμπερ, κάστερ κλπ)
- Απόσβεση
- Κατανομή μαζών
Κοίτα να δεις...αν ήταν έτσι όλα τα αυτοκίνητα θα είχαν ημιάκαμπτο.
Και η 147 που έχει την ανάρτηση που έχει...sorry, αλλά στρίβει χειρότερα από την 1 μου και ήταν και αρκετά πιο άβολη και ας έχει McPherson. Πέρναγα από εγκάρσια ανωμαλία και νόμιζα ότι είχα αφήσει το μισό εμπρός μέρος στο δρόμο.
-
Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις;
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Κοίτα να δεις...αν ήταν έτσι όλα τα αυτοκίνητα θα είχαν ημιάκαμπτο.
Και η 147 που έχει την ανάρτηση που έχει...sorry, αλλά στρίβει χειρότερα από την 1 μου και ήταν και αρκετά πιο άβολη και ας έχει McPherson. Πέρναγα από εγκάρσια ανωμαλία και νόμιζα ότι είχα αφήσει το μισό εμπρός μέρος στο δρόμο.
ρε μπας και πουλησες την αλφα επειδη δεν μπορουσες να την πας...
-
Όχι ρε συ, απλά έχει Fu Manchu Fetish (θέλει δηλαδή ό,τι παίρνει να μοιάζει με τον Φου Μαντσού).
-
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Κοίτα να δεις...αν ήταν έτσι όλα τα αυτοκίνητα θα είχαν ημιάκαμπτο.
Και η 147 που έχει την ανάρτηση που έχει...sorry, αλλά στρίβει χειρότερα από την 1 μου και ήταν και αρκετά πιο άβολη και ας έχει McPherson. Πέρναγα από εγκάρσια ανωμαλία και νόμιζα ότι είχα αφήσει το μισό εμπρός μέρος στο δρόμο.
Πάντως, μέχρι να μου φέρουν το D, μου έχουν δώσει ένα 116...
Θα το έλεγα καλό και ασφαλές αμάξι, δεν έχω οδηγήσει 147, έχω οδηγήσει όμως civic 5d με επίσης ημιάκαμπτο. Αυτό που με εντυπωσιάσε στο BMW, είναι ότι το DSC μπαίνει σε λειτουργία στη ευθεία (!!!) στην εθνική οδό, ακόμη και με 120+ χλμ, γιατί στις λακούβες αποσταθεροποιείται (!!!!!) το πίσω μέρος και το αυτοκίνητο ...φρενάρει...Εχω εισπράξει όχι λίγα περί των θείων από 'βιαστικούς' η μη που βλέπουν το μπροστινό αυτοκίνητο να κόβει απότομα! Και δεν είναι χαλασμένο, έχει κάτω από 15000χλμ...
Δεν θέλω ούτε να υποθέσω τι μπορεί να σημαίνει αυτό πάνω σε στροφή...
Οπως είπα και παραπάνω, υπάρχουν υλοποιήσεις καλές και κακές. Σίγουρα η υλοποίηση που είδα το ίδιο διάστημα στο Focus είναι εντυπωσιακά καλή, στη BMW πολύ μέτρια, ενώ στο TSi που είχα, απλά τυπική...
Σε αντίθεση, στο civic, ενώ ο πίσω ημιάκαμπτος κοπανούσε έντονα, δεν υπήρχε καμμία τάση αποσταθεροποίησης και με χιλιόμετρα πολύ παραπάνω από ότι η BMW ενιωθα, σαν μέτριος οδηγός που είμαι, απείρως μεγαλύτερη ασφάλεια, σχεδόν σαν το Focus... -
Ο χρήστης skullone έγραψε:
:slap:Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις;
Όχι, για πες το.
Κοίτα να δεις...αν ήταν έτσι όλα τα αυτοκίνητα θα είχαν ημιάκαμπτο.
Και η 147 που έχει την ανάρτηση που έχει...sorry, αλλά στρίβει χειρότερα από την 1 μου και ήταν και αρκετά πιο άβολη και ας έχει McPherson. Πέρναγα από εγκάρσια ανωμαλία και νόμιζα ότι είχα αφήσει το μισό εμπρός μέρος στο δρόμο.
ρε μπας και πουλησες την αλφα επειδη δεν μπορουσες να την πας...
Ακριβώς γι'αυτό τη πούλησα...
Όχι ρε συ, απλά έχει Fu Manchu Fetish (θέλει δηλαδή ό,τι παίρνει να μοιάζει με τον Φου Μαντσού).
...θα κάνουμε κουβέντα, ή θα αρχίσεις τα γνωστά σου 'αστεία'? Τι ωραία είχαμε ησυχάσει...
Κοίτα να δεις...αν ήταν έτσι όλα τα αυτοκίνητα θα είχαν ημιάκαμπτο.
Και η 147 που έχει την ανάρτηση που έχει...sorry, αλλά στρίβει χειρότερα από την 1 μου και ήταν και αρκετά πιο άβολη και ας έχει McPherson. Πέρναγα από εγκάρσια ανωμαλία και νόμιζα ότι είχα αφήσει το μισό εμπρός μέρος στο δρόμο.
Πάντως, μέχρι να μου φέρουν το D, μου έχουν δώσει ένα 116...
Θα το έλεγα καλό και ασφαλές αμάξι, δεν έχω οδηγήσει 147, έχω οδηγήσει όμως civic 5d με επίσης ημιάκαμπτο. Αυτό που με εντυπωσιάσε στο BMW, είναι ότι το DSC μπαίνει σε λειτουργία στη ευθεία (!!!) στην εθνική οδό, ακόμη και με 120+ χλμ, γιατί στις λακούβες αποσταθεροποιείται (!!!!!) το πίσω μέρος και το αυτοκίνητο ...φρενάρει...Εχω εισπράξει όχι λίγα περί των θείων από 'βιαστικούς' η μη που βλέπουν το μπροστινό αυτοκίνητο να κόβει απότομα! Και δεν είναι χαλασμένο, έχει κάτω από 15000χλμ...
Δεν θέλω ούτε να υποθέσω τι μπορεί να σημαίνει αυτό πάνω σε στροφή...
Οπως είπα και παραπάνω, υπάρχουν υλοποιήσεις καλές και κακές. Σίγουρα η υλοποίηση που είδα το ίδιο διάστημα στο Focus είναι εντυπωσιακά καλή, στη BMW πολύ μέτρια, ενώ στο TSi που είχα, απλά τυπική...
Σε αντίθεση, στο civic, ενώ ο πίσω ημιάκαμπτος κοπανούσε έντονα, δεν υπήρχε καμμία τάση αποσταθεροποίησης και με χιλιόμετρα πολύ παραπάνω από ότι η BMW ενιωθα, σαν μέτριος οδηγός που είμαι, απείρως μεγαλύτερη ασφάλεια, σχεδόν σαν το Focus...Έχω κάνει 17Κ κμ με το αυτοκίνητο και έχω περισσότερο δύναμη από το 116i και μόνο σε ένα σημείο έχει συμβεί αυτό...έξω από το μετρό του Χαλανδρίου που ο δρόμος είναι άθλιος και γυαλί. Δεν οφείλεται στο αυτοκίνητο, οφείλεται στην άθλια ποιότητα του οδοστρώματος (και ίσως ελαστικών) και το αυτοκίνητο προσπαθεί να σε προστατέψει. Κόβει, αλλά κόβει ανεπαίσθητα. Στον βιαστικό πες του ότι ο ΚΟΚ λέει να κρατάμε αποστάσεις.
Αυτό πάντως δεν έχει να κάνει με το κράτημα, το στρίψιμο και τη πίσω ανάρτηση που λες...γιατί εγώ και με πολλά χλμ δεν έχω νιώσει να αποσταθεροποιείται το πίσω μέρος...ίσα-ίσα, είναι απείρως ελεγχόμενο και ζυγισμένο σαν πλαίσιο.
Σίγουρα καλή λύση ο ημιάκαμπτος για όλα τα θετικά που προσφέρει σε χώρους...αλλά δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα όπως περιγράφονται παραπάνω.
-
Δεν ειναι μονο οι χωροι που προσφερει ρε παιδια ο ημιακαμπτος , μην ξεχναμε το κορυφαιο Clio Rs που συνεχιζει κ χρησιμοποιει τον ημιακαμπτο κυριως επειδη εχει τα σωστα settings και αυτο παιζει τον κυριο ρολο. Με καλυπτει πληρως ο Skullone , κ θα προσθετα πως τα φυλλα σουστας πραγματικα πρεπει να ναι οτι πιο αναχρονιστικο υπαρχει στο θεμα πισω αναρτησης , αλλα παρολαυτα η vette το χρησιμοποιει ακομα αλλα σιγουρα με πολυ εξελιξη , τουλαχιστον αυτο υποστηριζουν...
-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
.... αλλα παρολαυτα η vette το χρησιμοποιει ακομα αλλα σιγουρα με πολυ εξελιξη , τουλαχιστον αυτο υποστηριζουν...Τους πιστευεις ομως?
-
τους πιστευω αν κρινω απο τους χρονους που κανει στο fastestlaps οπου το r8 k πολλα αλλα supercars τρωne πολυ ξυλο.....
-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
τους πιστευω αν κρινω απο τους χρονους που κανει στο fastestlaps οπου το r8 k πολλα αλλα supercars τρωne πολυ ξυλο.....Η αληθεια ειναι οτι και το τοπ γκιαρ ειχε πει καλα λογια αν θυμαμαι καλα, χωρις ομως να τους πειθει σε σχεση με τον ανταγωνισμο
Lancia Delta 2008