Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τέλη κυκλοφορίας
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Τέλη κυκλοφορίας
    • 1
    • 2
    • 26
    • 27
    • 28
    • 29
    • 30
    • 472
    • 473
    • 28 / 473
    Περί αυτοκίνησης
    19
    9449
    62474
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      king-alexander last edited by

      Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:

      Εαν είναι έξτρα φόρος , τότε να πάει με βάσει το εισόδημα

      Έτσι θα έπρεπε, αλλά η φορολογία στην Ελλάδα είναι μόνο για αυτούς που δεν έχουν τρόπο να την αποφύγουν. Το κράτος ΔΕΝ νοιάζεται για δίκαια φορολόγηση και ούτε το ενδιαφέρει να έρθει σε σύγκρουση με τους έχοντες και κατέχοντες, αλλιώς αρχής γενομένης από τους βολευτές, θα έπαιρναν έναν μισθό για το λειτούργημα τύπου Σουηδία, όχι χρυσό και ασήμι και σύνταξη σε 8 χρόνια. Το Σύνταγμα αγαπητέ ισχύει για τους ΒΛΑΚΕΣ.
      Σε άλλες χώρες είναι βλάκες, εδώ έχουμε το τέλειο φορολογικό σύστημα.

      Εαν είναι για την ρύπανση ας χρησιμοποιήσουμε τα Co2/km ή ας το περάσουμε στην βενζίνη

      Εάν είναι για την ρύπανση, να καταργήσουμε κάθε όχημα που χρησιμοποιεί πετρελαιοειδή, όλα τα άλλα είναι %^%&^%#^ και τα &%^#^#* του Καράμπελα. Ούτε μα ούτε θα, ούτε πως και μα. Τέρμα και οι κάθε είδους βιομαχανίες και εργοστάσια. Όλα τα άλλα είναι ψύλοι στ' άχυρα.

      Εαν είναι τέλη χρήσης δρόμων ας χρησιμοποιήσουμε το εμβαδό 'footprint' του αυτοκινήτου'

      Εννοείς να καταργηθεί κάθε άλλος φόρος; Αν ναι, δεν έχω αντίρρηση. Αν όχι, το κράτος γελάει με τους ιθαγενείς που γεννήθηκαν εδώ... Γιατί να μην ήμουν λαθραίος, ή έστω επαναπατριζόμενος ρε Μαμώ την τύχη μου, ούτε άτοκα δάνεια σπίτια, μια ζωή με το παλούκι στον Κ^^&ΛΟ.

      Εαν είναι για την συντήριση του δρόμου ας χρησιμοποιήσουμε το βάρος του οχήματος

      Χωρίς κανέναν άλλο φόρο; Μέσα. Αν όχι, δες προηγούμενη απάντηση.

      Αλλα.. τελικά ... τί ειναι τα τέλη κυκλοφορίας ???

      Νταβατζιλίκι. Όλες οι υπάκουες πο^υτάνες τον πληρώνουν.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nidosan last edited by

        Ο χρήστης dstou έγραψε:
        Έντονα προβληματισμένος με τα νέα μέτρα του ΥΠΕΧΩΔΕ ο ...Κυριάκος Μητσοτάκης

        http://www.capital.gr/News.asp?id=782299

        Σκέφτεται να το πουλήσει όσο-όσο το Focus ST 2.5

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nidosan last edited by

          Ο χρήστης King Alexander έγραψε:
          η φορολογία στην Ελλάδα είναι μόνο για αυτούς που δεν έχουν τρόπο να την αποφύγουν. Το κράτος ΔΕΝ νοιάζεται για δίκαια φορολόγηση και ούτε το ενδιαφέρει να έρθει σε σύγκρουση με τους έχοντες και κατέχοντες, αλλιώς αρχής γενομένης από τους βολευτές, θα έπαιρναν έναν μισθό για το λειτούργημα τύπου Σουηδία, όχι χρυσό και ασήμι και σύνταξη σε 8 χρόνια. Το Σύνταγμα αγαπητέ ισχύει για τους ΒΛΑΚΕΣ.

          Δυστυχώς, από τα πιο σωστά που έχω διαβάσει 'εδώ μέσα'....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            king-alexander last edited by

            Έχω να κάνω πρόταση στον Σπορτ Μπίλυ Σουφλιά και στους 300 Βολευτές(που ΚΑΝΕΝΑΣ κομμουνοαναρχοκεντροδεξιός δεν έθεσε θέμα ΠΟΤΕ για την ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ μεταξύ αυτών και ΚΟΛΙΓΩΝ, που θέλουν 8 χρόνια για σύνταξη, 200.000Ευρώπουλα τον χρόνο-χώρια οι μίζενς-, νταβατζο-αυτοκίνητα, παπούτσια, κινητά, μαστίχες Χίου και σερβιέτες): αν θέλετε να μαζέψετε περισσότερους φόρους, κάντε μια επισκεψούλα στην Καζαμπλάνκα για αλλαγή φύλου και βουρ για πεζοδρόμιο! Ας αντιστραφούν οι ρόλοι καμιά φορά βρε αδερφέ, θέλω να γίνω ΝΤΑΒΑΣ! (εννοείται με γούνα και αλυσίδες χρυσές, αυθεντικός όπως στο Amerika! )

            Υ.Γ.: Αμερικάνος, με μπλου τζιν και μπότες....Λίβιν ιν Αμέρικα, γέα!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nidosan last edited by

              Ο χρήστης leonp έγραψε:

              Το παλιό καλοσυντηρημένο αμάξι σημαίνει λιγότερη εξαγωγή χρήματος (Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΑΜΑΞΙΑ) και περισσότερη δουλειά στα ελληνικά συνεργεία.

              Ορθόν... Βέβαια, από τη μία είναι αυτό, από την άλλη είναι οι ρύποι...

              Το καλοσυντηρημένο 1400άρι 10ετίας πόσους ρύπους βγάζει ανά χλμ σε σχέση με ένα τουρμπάτο 1800άρι Euro 4 που ζυγίζει 1.5 τόνο?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                apatsi02 last edited by

                ακουτε κυριοι
                δεν αποσύρω το e28 535ι μου ότι και να κανετε
                εκτός και αν με την αποσυρση μου δώσετε τζαμπα κάτι αντιστοιχο στα 220 αλογα
                5 χρόνια για να γίνει αντικα ακόμη επί 150=750€ παραπάνω
                ε δεν σας το χαλαλίζω όπως πιστέυω και πολλοι άλλοι με καλοσυντηρημένα παλιά αυτοκίνητα...
                ίσως καποιοι μπαρμπάδες με ξεχασμένα οπελ καντετ που ουτως η άλλως δεν τα πολυοδηγούν να τσιμπήσουν το χιλιάρικο
                δεν σας χαλαλίζω και την ψήφο μου ομως
                ποτε ξανα
                σας ερωτώ
                γιατί τα τέλη να είναι πλεον ένας μισθός?
                τι παίρνουμε σε αντάλλαγμα?
                φανταστείτε έναν κόσμο όπου τα τέλη κλιμακώνονταν από 1€-50€ σε ποιον από μας θα έκανε κακό?
                γιατί όλοι μας θεωρούμε πως το καλό πρέπει να υπερφορολογηθεί?
                αν κυριε θέλεις να φορολογήσεις εισοδήματα να βρεις τροπο να τα τσακώσεις στην πηγή
                και όχι εκ των υστέρων με τρόπους σκούπα (2000κε ΄δωσε 150€ ακουσον ακουσον)επί δικαίων και αδίκων
                κάπου είχα διαβάσει ότι ο αποτελεσματικότερος τρόπος για να μειωθεί η χρήση του ιχ είναι να καταργηθουν τα τέλη και οι επιβαρύνσεις σε αυτο
                αν δεν πλήρωνα 730€+350€ πλεον για το bmw θα έλεγα και ένα αστο να καθετε θα πάρω τη συγκοινωνία
                τωρα θα το χρησιμοποιώ καθε μέρα να τα κάνω απόσβεση
                πιστεύω ότι σε αυτό το φόρουμ όσοι μπάινουν αγαπούν τα αυτοκίνητα με ψυχή
                και όχι μεταφορικά μέσα από το α -β ...
                γιατί ρπμ θέλουν όλοι μας να κινούμαστε με 1200κε στο τέλος
                αν είναι να το άλλαζω ανα πενταετία γιατί να πάρω κάτι πιο ακριβό από 10000€?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  montecarlo last edited by

                  Ποιοι ρυπποι και άλλες παπαριες.

                  Απο το κράτος που δεν φτιάχνει ποδηλατόδρομους ?
                  Από το κράτος που επιδοτεί κατασκευή θερμοηλεκτρικών εργοστάσιον ώς 'πράσινα' ?
                  Που δεν επιτρέπει την κίνηση με φυσικό αέριο από πολίτες ?

                  Να μας τα πάρουν παλι θέλουν...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tiger last edited by

                    Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
                    Ποιοι ρυπποι και άλλες παπαριες.

                    Απο το κράτος που δεν φτιάχνει ποδηλατόδρομους ?
                    Από το κράτος που επιδοτεί κατασκευή θερμοηλεκτρικών εργοστάσιον ώς 'πράσινα' ?
                    Που δεν επιτρέπει την κίνηση με φυσικό αέριο από πολίτες ?

                    Να μας τα πάρουν παλι θέλουν...

                    Aυτο ο πολυς κοσμος δεν το καταλαβαινει και κανει μακροσκελεις αναλυσεις 'δηλαδη εγω με το Χ αυτοκινητο μου που ειναι Μαιος του 89 και με διπλη εξατμιση και μονιμος κατοικος αμερικης κτλ θα πληρωνω περισσοτερα τωρα',περιμενει απο το καραπτωχευμενο κρατος να του μειωσει τους φορους

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      montecarlo last edited by

                      Ο χρήστης Tiger έγραψε:

                      Ποιοι ρυπποι και άλλες παπαριες.

                      Απο το κράτος που δεν φτιάχνει ποδηλατόδρομους ?
                      Από το κράτος που επιδοτεί κατασκευή θερμοηλεκτρικών εργοστάσιον ώς 'πράσινα' ?
                      Που δεν επιτρέπει την κίνηση με φυσικό αέριο από πολίτες ?

                      Να μας τα πάρουν παλι θέλουν...

                      Aυτο ο πολυς κοσμος δεν το καταλαβαινει και κανει μακροσκελεις αναλυσεις 'δηλαδη εγω με το Χ αυτοκινητο μου που ειναι Μαιος του 89 και με διπλη εξατμιση και μονιμος κατοικος αμερικης κτλ θα πληρωνω περισσοτερα τωρα',περιμενει απο το καραπτωχευμενο κρατος να του μειωσει τους φορους

                      Έτσι ακριβώς ειναι... έχει νόημα να λέω εγώ γιατί με το Punto του 2004 ρυππαίνω λίγοτερο από το Lexus 'το οικολογικο' ??? Αφού η ρύπανση είναι μόνο η πρόφαση για να μας τα πάρουν.

                      Βασικά το κράτος έχει πτωχευσει και κάθε μήνα μας πετάνε νέους φόρους γιατί δεν έχουν να πληρώσουν ούτε τους μισθούς των δημοσίων υπαλλήλων

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • elteo
                        elteo last edited by

                        Ο χρήστης nidosan έγραψε:

                        Το παλιό καλοσυντηρημένο αμάξι σημαίνει λιγότερη εξαγωγή χρήματος (Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΑΜΑΞΙΑ) και περισσότερη δουλειά στα ελληνικά συνεργεία.

                        Ορθόν... Βέβαια, από τη μία είναι αυτό, από την άλλη είναι οι ρύποι...

                        Το καλοσυντηρημένο 1400άρι 10ετίας πόσους ρύπους βγάζει ανά χλμ σε σχέση με ένα τουρμπάτο 1800άρι Euro 4 που ζυγίζει 1.5 τόνο?

                        ακριβώς να σου απαντηθεί το ερώτημα δύσκολο.

                        Octavia 1.8 TSI 1305kg 163 co2

                        my2000 Xsara 1.4 ~1020kg 159 co2

                        από την άλλη βλέπω και 191gr του Μatrix 1.6 ...

                        δεν καταλαβαίνω γιατί ενοχοποιούνται τα turbo.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          marios_geo last edited by

                          Πρόχειρες λύσεις που σκέφτηκα σε ένα 3λεπτο
                          1)Να μας αυξήσουν τους μισθούς να πάρουμε καινούρια αυτοκίνητα όλοι.
                          2)Απαλαγή πρώτου αυτοκινήτου και βάρεμα στο κεφάλι για τα υπόλοιπα.

                          Προφυλαχτήκτε, έρχεται νέο κύμα φόρων.

                          ΟΛΕ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            montecarlo last edited by

                            Ο χρήστης marios_geo έγραψε:

                            Προφυλαχτήκτε, έρχεται νέο κύμα φόρων.

                            ΟΛΕ

                            Δεν είνα φόροι.... ειναι εισφορές υπέρ του δημοσίου !

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              marios_geo last edited by

                              Α, και εσείς που πρόσχερα είστε χαρούμενοι γιατί θα πληρώσετε λιγότερο, υπομονή. Σε κανά δυο χρόνια θα τα επιστρέψετε πίσω (euro 6, euro 7 euro 17) .

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nidosan last edited by

                                Ο χρήστης elteo έγραψε:

                                Το παλιό καλοσυντηρημένο αμάξι σημαίνει λιγότερη εξαγωγή χρήματος (Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΑΜΑΞΙΑ) και περισσότερη δουλειά στα ελληνικά συνεργεία.

                                Ορθόν... Βέβαια, από τη μία είναι αυτό, από την άλλη είναι οι ρύποι...

                                Το καλοσυντηρημένο 1400άρι 10ετίας πόσους ρύπους βγάζει ανά χλμ σε σχέση με ένα τουρμπάτο 1800άρι Euro 4 που ζυγίζει 1.5 τόνο?

                                ακριβώς να σου απαντηθεί το ερώτημα δύσκολο.
                                Octavia 1.8 TSI 1305kg 163 co2
                                my2000 Xsara 1.4 ~1020kg 159 co2
                                από την άλλη βλέπω και 191gr του Μatrix 1.6 ...
                                δεν καταλαβαίνω γιατί ενοχοποιούνται τα turbo.

                                Με ενδιαφέρουν οι ρύποι Σάββα (NOX, HC, CO).

                                Εκτός κι αν το Euro 1-2-3-4-5 που ίσχυε σε κάθε περίπτωση τα λέει όλα για τους ρύπους που βγάζει ένα αμάξι, και τους ίδιους ρύπους βγάζει π.χ. το 5λιτρο Euro 3 με το 1000άρι Euro 3 (ασχέτως κατανάλωσης και CO2 emissions)...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  starslikedust last edited by

                                  Ο χρήστης nidosan έγραψε:
                                  Με ενδιαφέρουν οι ρύποι Σάββα (NOX, HC, CO).

                                  Εκτός κι αν το Euro 1-2-3-4-5 που ίσχυε σε κάθε περίπτωση τα λέει όλα για τους ρύπους που βγάζει ένα αμάξι, και τους ίδιους ρύπους βγάζει π.χ. το 5λιτρο Euro 3 με το 1000άρι Euro 3 (ασχέτως κατανάλωσης και CO2 emissions)...

                                  Στα επιβατικά αυτοκίνητα, τα όρια εκπομπών ρύπων που προβλέπει η εκάστοτε νόρμα είναι ενιαία, ανεξαρτήτως βάρους, κυβισμού, ιπποδύναμης κλπ. Στα φορτηγά δεν συμβαίνει το ίδιο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nidosan last edited by

                                    Ο χρήστης StarsLikeDust έγραψε:

                                    Με ενδιαφέρουν οι ρύποι Σάββα (NOX, HC, CO).

                                    Εκτός κι αν το Euro 1-2-3-4-5 που ίσχυε σε κάθε περίπτωση τα λέει όλα για τους ρύπους που βγάζει ένα αμάξι, και τους ίδιους ρύπους βγάζει π.χ. το 5λιτρο Euro 3 με το 1000άρι Euro 3 (ασχέτως κατανάλωσης και CO2 emissions)...

                                    Στα επιβατικά αυτοκίνητα, τα όρια εκπομπών ρύπων που προβλέπει η εκάστοτε νόρμα είναι ενιαία, ανεξαρτήτως βάρους, κυβισμού, ιπποδύναμης κλπ. Στα φορτηγά δεν συμβαίνει το ίδιο.

                                    Σύμφωνοι, αλλά άλλο τα όρια (πόσο επιτρέπεται να ρυπαίνουν), άλλο πόσο ρυπαίνουν.

                                    ΟΚ, όλα κάτω από το προβλεπόμενο όριο είναι στην κλάση που ίσχυε όταν βγήκαν (π.χ. Euro 3). ΠΟΣΟ κάτω?? Το ίδιο ΝOX/HC/CO ανά χλμ ξερνάει το 5λιτρο των 2 τόνων με τα 400 άλογα και τα 20+ lt/100km [μέση κατανάλωση στην πόλη] με το 1000άρι με τα 60 άλογα και τα 6 lt/100km?

                                    Αν όχι, το να λέμε ότι 'σε ό,τι κλάση ρύπων Euro ανήκει ένα αμάξι, τόσο ρυπαίνει ανά χλμ' είναι χοντρή (πόσο μάλλον ο διαχωρισμός με βάση την ημ/νία πρώτης κυκλοφορίας, ασχέτως κλάσης).

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • J
                                      johnkyr last edited by

                                      στις προηγούμενες σελίδες ένας φίλος, είχε βάλει ένα site που εκτός από το CO2 κάθε μοντέλου, έδινε και τους ρύπους,

                                      PS: ξέρουμε αν θα υπάρξει ή όχι παράταση, ή μονιμοποίηση του -50% ΕΤΤ,
                                      τους χρηματοοικονομικούς υπολογισμούς ο ΣΕΕΑ τους έκανε με Normal ETT ή με το μειωμένο ?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        starslikedust last edited by

                                        Ο χρήστης nidosan έγραψε:
                                        ΟΚ, όλα κάτω από το προβλεπόμενο όριο είναι στην κλάση που ίσχυε όταν βγήκαν (π.χ. Euro 3). ΠΟΣΟ κάτω?? Το ίδιο ΝOX/HC/CO ανά χλμ ξερνάει το 5λιτρο των 2 τόνων με τα 400 άλογα και τα 20+ lt/100km [μέση κατανάλωση στην πόλη] με το 1000άρι με τα 60 άλογα και τα 6 lt/100km?

                                        You would be surprised...

                                        Φυσικά και υπάρχουν μεγάλες διαφοροποιήσεις εντός των ορίων, αλλά μην βιάζεσαι να πεις ότι τα 'μεγάλα' και βαριά εκπέμπουν οπωσδήποτε περισσότερους ρύπους. Αυτό εξαρτάται σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό από την τεχνολογία που χρησιμοποιείται (για ψεκασμό, ανάφλεξη, διαχείριση/επανακυκλοφορία καυσαερίων κλπ.), παρά από την κατανάλωση. Και επειδή η τεχνολογία κοστίζει, οι budget-oriented κατασκευαστές συνήθως αρκούνται να καλύψουν τις εκάστοτε υποχρεωτικές νόρμες και μόνο, εκτός αν υπάρχει άλλο κίνητρο.

                                        Ένα παράδειγμα τέτοιου κινήτρου: την εποχή των Euro3, κάποιες χώρες έκαναν εκπτώσεις στα τέλη για αυτοκίνητα που πληρούσαν ήδη τις Euro4, τουλάχιστον για το διάστημα μέχρι οι τελευταίες να καταστούν υποχρεωτικές (που ήταν κάμποσα χρόνια). Θυμάμαι χαρακτηριστικά ότι τότε σχεδόν αμέσως η Mercedes έριξε την απόδοση των δίλιτρων compressor από ~190 σε ~160 ίππους, ώστε να είναι Euro4. Αρκετοί άλλοι κατασκευαστές προχώρησαν σε ανάλογες ενέργειες, έχοντας την απαιτούμενη τεχνοοικονομική ευχέρεια, όμως πολλοί παρέμειναν στις Euro3 για όσο τους επιτρεπόταν.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dark_angel last edited by

                                          ξερει κανεις να μου πει ποσα περιπου θα πληρωσω για ενα αμαξι του 89,1800 κυβικων?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • Z
                                            zx-lover last edited by

                                            Νομιζω οσα πληρωνες + 150€...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 28
                                            • 29
                                            • 30
                                            • 472
                                            • 473
                                            • 28 / 473
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr