Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τέλη κυκλοφορίας
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Τέλη κυκλοφορίας
    • 1
    • 2
    • 33
    • 34
    • 35
    • 36
    • 37
    • 481
    • 482
    • 35 / 482
    Περί αυτοκίνησης
    108
    9635
    77350
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tiger last edited by

      Ο χρήστης gsakias έγραψε:
      Εμεις στην οικογενεια εχουμε και ενα citroen GSA του 1986,με τι καρδια να αποχωριστουμε το αυτοκινητο ?αφου βρισκεται στην κατοχη μας απο το 90.

      Μην το αποχωριστειτε,αποσυρετε τις πινακιδες μονο και καθηστε ολοι μαζι να το χαϊδευετε τα βραδια και να του λετε παραμυθια!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Ο χρήστης nrg_polini έγραψε:

        Αυτό το πρόστιμο για τα πάνω 1929 ... πολύ καλύτερα και ακούγεται και πιο δίκαιο θα ήταν να το έβαζαν στα υπερσυμπιεσμένα και τα βάνκελ.

        (κατοχος υπερσυμπιεσμενου)
        Απο τη στιγμη που δε ρυπαινω, τι σε νοιαζει αν εχω βανκελ, τουρμπο ή κομπρεσορα;

        Τουλάχιστον δεν διαφωνείς να φύγει το επιπλέον πρόστιμο για πάνω από 1929. Γιατί και αυτός δεν ρυπαίνει παραπάνω από σένα! Ίσως και λιγότερο αν δεν είναι υπερσυμπιεσμένος!
        Ρυπαίνεις περισσότερο από άλλον με τα ίδια κυβικά αλλά όχι υπερσυμπιεσμένο. Και μην ξεχνάμε ότι τα υπερσυμπιεσμένα στην πράξη καίνε παραπάνω από τις εργοστασιακές τιμές περισσότερο από ότι τα ατμοσφαιρικά! Αλλά δεν πληρώνεις μόνο για τη ρύπανση.
        Πληρώνεις επειδή έχεις πολλά άλογα. Πολλά άλογα σημαίνει αυξημένη φθορά των δρόμων (πρέπει να πληρώσεις) και των ελαστικών (με τα παλιοπλαστικά σου που δεν είναι βιοδιαλυτά) και χαίρεσαι περισσότερο και είσαι και πιο ασφαλής. Περισσότερη χαρά φορολογείται! Όπως και η περισσότερη ασφάλεια!
        Και μην τολμήσεις να πεις μας εγώ κάνω λίγα χλμ και δεν φθείρω τους δρόμους γιατί τότε πάμε στο φαινομενικά εξαιρετικά δίκαιο σενάριο του οι φόροι στη βενζίνη που όμως τότε επηρεάζει έμμεσα τα πάντα... Εκτός του ότι έχουμε και φόρους στη βενζίνη και μάλιστα μόλις αυξήθηκαν!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nickolas last edited by

          Ο χρήστης zorz έγραψε:

          Το CO2 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΡΥΠΟΣ. Μαζί με τους υδρατμούς που βγάζει η εξάτμισή μας αποτελεί αέριο του θερμοκηπίου. ΔΕΝ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ.

          try again: http://dhs.wisconsin.gov/eh/chemfs/fs/CarbonDioxide.htm

          Διάβασε με λίγο κριτική σκέψη το link που παραθέτεις ...
          Στην κατάλληλη ποσότητητα όλες οι ουσίες (και το νερό ακόμα) είναι δηλητήρια (θανατηφόρες).
          Η αύξηση του CO2 στις πόλεις, συγκριτικά με τις συγκεντρώσεις που απαιτούνται για να υπάρξει δυσφορία (όπως σε μια αίθουσα που δεν αερίζεται) λόγω των αυτοκινήτων είναι πολύ μικρή και άνευ σημασίας.
          Ο λόγος που ασχολούμαστε άλλωστε με το CO2 είναι ο ρόλος του ως αέριο του θερμοκηπίου, καμία σχέση με τις άμεσες επιπτώσεις στην υγεία μας (που επαναλαμβάνω είναι άνευ σημασίας).

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dstou last edited by

            Έντονα προβληματισμένος με τα νέα μέτρα του ΥΠΕΧΩΔΕ ο ...Κυριάκος Μητσοτάκης

            http://www.capital.gr/News.asp?id=782299

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              gsakias last edited by

              Ο χρήστης Tiger έγραψε:

              Εμεις στην οικογενεια εχουμε και ενα citroen GSA του 1986,με τι καρδια να αποχωριστουμε το αυτοκινητο ?αφου βρισκεται στην κατοχη μας απο το 90.

              Μην το αποχωριστειτε,αποσυρετε τις πινακιδες μονο και καθηστε ολοι μαζι να το χαϊδευετε τα βραδια και να του λετε παραμυθια!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                markvag last edited by

                Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                στο φαινομενικά εξαιρετικά δίκαιο σενάριο του οι φόροι στη βενζίνη που όμως τότε επηρεάζει έμμεσα τα πάντα...

                Ερώτηση: Γιατί θεωρείτε ότι οι έμμεσοι φόροι στη βενζίνη είναι δίκαιοι;

                Εγώ με το διευθυντή μου μένουμε στην ίδια γειτονιά, άρα κάνουμε τα ίδια χλμ, άρα πληρώνουμε τον ίδιο φόρο στη βενζίνη. Η διαφορά είναι ότι εκείνος βγάζει τα 3πλάσια λεφτά... Πως ακριβώς κρίνετε ως κοινωνικά δίκαιο λοιπόν το φόρο στη βενζίνη;;;; Πως μπορεί να είναι κοινωνικά δίκαιος ένας φόρος που επιβαρύνει το δικό μου (μικρό) εισόδημα με Χ% και το δικό του (μεγάλο) εισόδημα με Χ/3 %;;;;

                Το αυτοκίνητο και τα παρελκόμενά του (όπως η βενζίνη) είναι πλέον είδη πρώτης ανάγκης. Η αυξημένη φορολόγησή τους το μόνο που καταφέρνει είναι (από ένα σημείο και μετά που δεν γίνεται να μειωθεί η χρήση τους - πχ μπορεί να κόψω το ταξίδι, αλλά όχι το πήγαινε-έλα στη δουλειά...) να οξύνει τις διαφορές μεταξύ των διαφόρων εισοδηματικών στρωμάτων, επηρεάζοντας περισσότερο τα στρώματα με τα χαμηλότερα εισοδήματα...

                Παρακαλώ να μην αναφερθεί το περιβαλλοντικό, γιατί αν μας ένοιαζε το περιβαλλοντικό σ' αυτή τη χώρα θα ήμασταν εμείς και όχι η Δανία πρώτη σε παραγωγή ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές (να μην αρχίσω με τα δάση, σκουπίδια, ανακύκλωση, και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις...)

                Σε ότι αφορά την πετρελαιοκίνηση, επαναλαμβάνω το ερώτημά μου: η 320d που καλύπτει το Euro 5 είναι λιγότερο οικολογική απ' ότι το Datsun 120Y του 1978;;;;;

                Ναι υπάρχει ένα θέμα με τα σωματίδια (που όσο πάει εξαφανίζεται), αλλά δεν είναι αυτά οι μόνοι ρύποι... Και ας μην ξεχνάμε ότι ούτως ή άλλως στις πόλεις μας κυκλοφορούν (κρατικά) οχήματα με ντήζελ (πχ λεωφορεία) που ξερνούν ντουμάνια μικροσωματιδίων, χωρίς να ενοχλείται το ΥΠΕΧΩΔΕ ιδιαίτερα... Να μην αναφέρω τα στρατιωτικά οχήματα, που τις προάλλες ένα STEYER που πέτυχα στον περιφερειακό έβγαζε τέτοιο ντουμάνι, που νόμιζα ότι κάτι έπιασε φωτιά...

                Και το ανέκδοτο της ημέρας (ευγενική προσφορά της γνωστής οικογενείας):

                Έντονα προβληματισμένος με τα νέα μέτρα του ΥΠΕΧΩΔΕ ο ...Κυριάκος Μητσοτάκης

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  citrovag last edited by

                  Aνακατατάξεις στην αγορά αυτοκινήτου φέρνουν οι ανακοινώσεις του υπουργού ΠΕΧΩΔΕ κ. Σουφλιά, αναφορικά με την περιβαλλοντολογική αξιολόγηση των αυτοκινήτων, βάσει της οποίας θα φορολογούνται αλλά και θα κυκλοφορούν στον υπό δημιουργία «πράσινο δακτύλιο», στον οποίο θα κινούνται ελεύθερα όσα εκπέμπουν το πολύ 140 γραμμάρια CO2/ χλμ. Έτσι...

                  ενδιαφέρον παρουσιάζει το ποια αυτοκίνητα καλύπτουν την οδηγία και θα επιτρέπεται να κυκλοφορούν. Αυτά είναι:

                  Όσα έχουν βενζινοκινητήρες προδιαγραφών Euro4 και Euro5 (ηλικίας έως 5 ετών) και των οποίων ο κυβισμός δεν ξεπερνά τα 1.200 κ.εκ.(όπως προκύπτει από τον σχετικό πίνακα υπάρχουν περιπτώσεις που ΙΧ 1.400 κ.εκ. καλύπτουν το όριο).
                  Τα αυτοκίνητα τεχνολογίας TSI με κινητήρα 1.4 λίτρα (VW, Αudi, Seat, Skoda).
                  Τα αυτοκίνητα με βενζινοκινητήρες έως 1.600 κ.εκ. και εφόσον ενσωματώνουν σύστημα «Start&Stop» (σβήνει αυτόματα τον κινητήρα όταν το όχημα ακινητοποιηθεί στο φανάρι ή το μποτιλιάρισμα).
                  Τις προδιαγραφές καλύπτουν και τα ντίζελ νέας τεχνολογίας με κυβισμό ακόμη και 2.000 κ.εκ. (BMW 318d με 128 γρ.), αλλά η πετρελαιοκίνηση απαγορεύεται σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και δεν προβλέπεται να επιτραπεί.
                  Τα υβριδικά με μικρό κυβισμό (Toyota Prius και Honda Insight) θα κινούνται ελεύθερα στον «πράσινο δακτύλιο», σε αντίθεση με τα μεγαλύτερα υβριδικά (Lexus RX400h, GS 450h) τα οποία βάσει του ορίου των 140 γραμμαρίων τίθενται εκτός, αφού δεν καλύπτουν αυτό το όριο εκπομπών CO2.

                  Το γεγονός αυτό δημιουργεί μείζον θέμα για το 1/3 των βουλευτικών αυτοκίνητων υβριδικής τεχνολογίας (103 συνολικά), τα οποία στην πλειονότητά τους υπερβαίνουν κατά πολύ το όριο των 140 γραμ. CO2 / χλμ. Φήμες θέλουν το ΥΠΕΧΩΔΕ να μην αλλάξει το ισχύον καθεστώς για τα υβριδικά, οπότε και τα «μεγάλα» θα κυκλοφορούν ελεύθερα, κάτι όμως που δημιουργεί μια πρώτη ανισότητα...

                  Από τα παραπάνω, φαίνεται ότι ο «πράσινος δακτύλιος» θα είναι ανοικτός σε μικρού κυβισμού αυτοκίνητα, κάτι που στο απώτερο μέλλον θα ευνοήσει και τις κυκλοφοριακές συνθήκες στο κέντρο της πόλης, ενώ τα θηριώδη τζιπ και μεγάλου κυβισμού σπορ αυτοκίνητα θα βλέπουν «κόκκινο» κάθε φορά που θα επιχειρούν να μπουν στο κέντρο.

                  Στις... παρενέργειες του μέτρου να σημειώσουμε την ξαφνική ανατίμηση όλων των παροπλισμένων αυτοκινήτων. Οι επιτήδειοι σπεύδουν ή θα σπεύσουν από σήμερα το πρωί να μοιράζουν «500σάρικα» προκειμένου να εξασφαλίσουν όσα περισσότερα «σαπάκια» για να μεταπωλήσουν αργότερα σε κάθε ενδιαφερόμενο.

                  ethnos.gr

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kacey last edited by

                    Ο χρήστης scandinavian έγραψε:

                    Μόλις άκουσα στη τηλεόραση ότι δεν υπάρχει περίπτωση να επιτρέψουν τα diesel σε Αθήνα/Θεσσ λόγω ρύπων

                    Προφανώς λόγω μικροσωματιδίων, λογω ποιότητας του πετρελαίου κίνησης και λόγω έλλειψηε συντήρησης...

                    Ουτε καν κοντα. Ο ΜΟΝΟΣ λογος ειναι οτι αμα το diesel κινησης χρησιμοοπιηθει κ στα ΙΧ (= τρομακτικη αυξηση των πωλησεων του), θα χασουν την μπαλα απο τους χαμενους δασμους μεσω της νοθειας πολυ περισσοτερο απο οσο χανουν τωρα. απλα πραγματα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • 106s16
                      106s16 last edited by

                      Κατά τη ταπεινή γνώμη μου, το ύψος των τελών κυκλοφορίας καθώς και των νέων τεκμηρίων πρέπει να καθορίζει:

                      1. η εργοστασιακή αξία προ φόρων σε ποσοστό περίπου 50%.
                        2.συνδιασμός κυβικών και ιπποδύναμης σε ποσοστό περίπου 25%
                      2. οι ρύποι είτε σε κατηγορίες ΕΥΡΟ είτε σε κατηγορίες CO2 σε ποσοστό περίπου 25%.
                        4.να υπάρχει αύξηση τέλων λόγο παλαιότητος σε σχέση με το 3* αλλά ταυτόχρονη μείωση στο τεκμήριο.
                        5.να λαμβάνεται υπόψη και ο όγκός του οχήματος ΜΧΠΧΥ με επιπρόσθετο τέλος π.χ για ΕΙΧ 4.80Χ1.80Χ1.80.
                        Απολύτος δίκαιο σύστημα δεν υπάρχει, έτσι δεν είναι και η ζωή μας.
                        Για την Ιστορία είμαι από τους ευνοημένους (RX8 mont.08, corsa 1.0 09 134CO2)
                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nickolas last edited by

                        Η μερική κατάργηση του δακτυλίου πάντως για οχήματα χαμηλής κατανάλωσης είναι πολύ καλή και έξυπνη ιδέα!
                        Αφενώς καταργείται εν μέρει ο δακτύλιος ο οποίος ούτως ή άλλως ως μέτρο πια δεν απέδιδε ιδιαίτερα, αφετέρου θα απομακρυνθούν από το κέντρο όλα τα θηρία που στα στενά του Κολωνακίου, έκαναν στροφές 3 σημείων (έβαζαν όπισθεν για να στρίψουν).

                        Το ότι το Corsa βέβαια για λίγο ξεπερνα το όριο των 140 γραμμαρίων είναι
                        Πολύ καλά υπολογισμένη 'ατυχία' από το υπουργείο. Απορώ πως έβαλαν τους TSI μέσα (και δεν το έκαναν 135 γραμμάρια ας πούμε ώστε να τους πετάξουν και αυτούς εκτός).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          king-alexander last edited by

                          Μόνο η τιμή του αυτοκινήτου θα έπρεπε να υπολογίζεται ως ποσοστό % για τέλη και οποιουσδήποτε φόρους, σε συνδυασμό με την απαξίωση του οχήματος ανά έτος, όλα τα άλλα είναι 'άλλα λέει η θειά μου άλλα ακούν τ' αυτιά μου'.

                          Απλά πράγματα. Ούτε ρύποι, ούτε κυβικά, ούτε ίπποι, ούτε διοξείδια και κρυπτονίτες, ούτε κουραφέξαλα. Ο καθένας πληρώνει ανάλογα με την αγοραστική του δυνατότητα.

                          Αλλά είπαμε, υπομονή, το κράτος επανιδρύεται, ο Εφραίμ πρέπει να φάει τις μίζες, Ο βουλγαράκης να κάνει τις οφ σόουρ, ο Μαγγίνας να μην ασφαλίζει, οι 300 ΧΑΜΕΝΟΙ να αγοράσουν ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΧΡΗΜΑΤΑ ολοκαίνουργια αυτοκίνητα κάθε τετραετία, ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΣΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΜΕ 8ΕΤΙΑ(δούλευε μαλάκα ΝεοΈλληνα μέχρι τα 65 και μετά κάνε μερεμέτια για να συμπληρώσεις τα ψίλουχα που θα παίρνεις), ο Γκιωργκάγκης από την πολλή νυχτερινή να καπνίζει αβέρτα τα μαύρα και να κάνει προτάσεις για απελευθέρωση, ο ΣΦΥΡΙΖΑ να σφάζεται για τους λαθραίους(όλοι οι Έλληνες είναι ασφαλισμένοι και αμοίβονται σωστά, τα πάντα όλα θα πούμε εδώ πέρα), οι οικολόγοι των προδοτών Τρεμοπουλοχρυσογελοκαφετζόπουλοι να είναι με τα Σκοπιανάγυφτα, κ.λ.π.

                          Ψήφισε ξανά τους ίδιους, μην σε νοιάζει, θα προκόψεις.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cpp last edited by

                            Δεν μπαίνουν όλα τα tsi.
                            Τα tiguan σιγουρα μονά ζυγα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              coyote last edited by

                              Ποιοι TSI είναι μέσα... οι 1,2?

                              http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... on_id=5830 οι 122 των 1400 δε μπαίνουν συνέχεια... (μονά ζυγά όπως το BMW μου )

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                spartan last edited by

                                Ο χρήστης citrovag έγραψε:

                                Στις... παρενέργειες του μέτρου να σημειώσουμε την ξαφνική ανατίμηση όλων των παροπλισμένων αυτοκινήτων. Οι επιτήδειοι σπεύδουν ή θα σπεύσουν από σήμερα το πρωί να μοιράζουν «500σάρικα» προκειμένου να εξασφαλίσουν όσα περισσότερα «σαπάκια» για να μεταπωλήσουν αργότερα σε κάθε ενδιαφερόμενο.

                                ethnos.gr

                                Αυτό τί ακριβώς σημαίνει...;;;; Δεν το έπιασα.......

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  coyote last edited by

                                  ότι το σκουπίζι δεν κάνει 300 ευρω, κάνει 600 τώρα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nickolas last edited by

                                    Ο χρήστης coyote έγραψε:
                                    Ποιοι TSI είναι μέσα... οι 1,2?

                                    http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... on_id=5830 οι 122 των 1400 δε μπαίνουν συνέχεια... (μονά ζυγά όπως το BMW μου )

                                    Στο Golf με DSG και το 122 και το 160 είναι μέσα!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      stavrosg last edited by

                                      Ο χρήστης coyote έγραψε:
                                      ότι το σκουπίζι δεν κάνει 300 ευρω, κάνει 600 τώρα

                                      Και γιατί να μην το στείλει για ανακύκλωση να πάρει 1000;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        spartan last edited by

                                        Ο χρήστης StavrosG έγραψε:

                                        ότι το σκουπίζι δεν κάνει 300 ευρω, κάνει 600 τώρα

                                        Και γιατί να μην το στείλει για ανακύκλωση να πάρει 1000;

                                        Ακριβώς....!!! Δηλαδή θα έρθει κάποιος να μου δώσει 500 ευρώ για το Πεζώ μου του ΄79 κι εγω θα του το δώσω....;;;;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          coyote last edited by

                                          Ο χρήστης nickolas έγραψε:

                                          Ποιοι TSI είναι μέσα... οι 1,2?

                                          http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... on_id=5830 οι 122 των 1400 δε μπαίνουν συνέχεια... (μονά ζυγά όπως το BMW μου )

                                          Στο Golf με DSG και το 122 και το 160 είναι μέσα!

                                          ναι γιατί καίνε λιγότερο... σωστό!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            montecarlo last edited by

                                            Ο χρήστης King Alexander έγραψε:
                                            Μόνο η τιμή του αυτοκινήτου θα έπρεπε να υπολογίζεται ως ποσοστό % για τέλη και οποιουσδήποτε φόρους, σε συνδυασμό με την απαξίωση του οχήματος ανά έτος, όλα τα άλλα είναι 'άλλα λέει η θειά μου άλλα ακούν τ' αυτιά μου'.

                                            Απλά πράγματα. Ούτε ρύποι, ούτε κυβικά, ούτε ίπποι, ούτε διοξείδια και κρυπτονίτες, ούτε κουραφέξαλα. Ο καθένας πληρώνει ανάλογα με την αγοραστική του δυνατότητα.

                                            Υπάρχουν δεκάδες απόψεις και σε αυτό το forum για το πώς πρέπει να υπολογίζονται.
                                            Το βασικό πρόβλημα είναι οτι τελικά δεν έχουμε αποφασίσει γιατί πληρώνουμε τέλη κυκλωφορίας..

                                            Εαν είναι έξτρα φόρος , τότε να πάει με βάσει το εισόδημα
                                            Εαν είναι για την ρύπανση ας χρησιμοποιήσουμε τα Co2/km ή ας το περάσουμε στην βενζίνη
                                            Εαν είναι τέλη χρήσης δρόμων ας χρησιμοποιήσουμε το εμβαδό 'footprint' του αυτοκινήτου
                                            Εαν είναι για την συντήριση του δρόμου ας χρησιμοποιήσουμε το βάρος του οχήματος

                                            Αλλα.. τελικά ... τί ειναι τα τέλη κυκλοφορίας ???

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 35
                                            • 36
                                            • 37
                                            • 481
                                            • 482
                                            • 35 / 482
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr