-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Αυτό το πρόστιμο για τα πάνω 1929 είναι για μια ακόμα φορά απίστευτα χαζό και άδικο αφού πληρώνουν παραπάνω φόρο στην αγορά και παραπάνω τέλος έτσι κι αλλιώς.
Πολύ καλύτερα και ακούγεται και πιο δίκαιο θα ήταν να το έβαζαν στα υπερσυμπιεσμένα και τα βάνκελ.
Πχ ως 1000 κυβικά και υπερσυμπιεσμένο +50, ως 1600 και υπερσυμπιεσμένο ή βάνκελ +100, ως 2000 +150, πάνω από 2000 και υπερσυμπιεσμένο +200, πάνω από 2500 και υπερσυμπιεσμένο +250(κατοχος υπερσυμπιεσμενου)
Απο τη στιγμη που δε ρυπαινω, τι σε νοιαζει αν εχω βανκελ, τουρμπο ή κομπρεσορα;
-
Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
..έλεγα αυτό το μέτρο σε ένα φόρουμ και πολλοί Αμερικανοί μεταξύ των οποίων πολλοί από την Καλιφόρνια αλλά και Βρεταννοί, το επικροτούσαν και ζήταγαν και λεπτομέρειες....Στο εξωτερικο εχει ξεκινησει κουβεντα για την επιβαρυνση του περιβαλοντος λογω της εκτενους χρησης πετρελαιοκινητων οχηματων στα αστικα κεντρα..Μιλανε για βελτιωμενα καυσιμα (city diesel), εκσυγχρονισμο του στολου κτλ...καλυτερα να μην τα επιτρεψουν στην Ελλαδα...
http://www.ace.mmu.ac.uk/Resources/Fact ... on/26.html
http://www.edf.org/page.cfm?tagID=51
http://www.environmentmassachusetts.org ... -pollution
http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/3991633.stm -
Ο χρήστης toyotaman έγραψε:
στις εκλογές να ψηφίσουμε οικολόγους .. για να μας βάλουν τους 'πραγματικόυς' πράσινους φόρους.
εκεί να δείς τι μέτρα θα πάρουν αυτοί.......
μέχρι και την αναπνοή θα φορολογήσουν......
στην Ελλάδα ότι χαράτσι μπαίνει δεν ξαναβγαίνει, και οι άλλοι να έρθουν στην εξουσία βλάκες θα είναι να τα αποσύρουν τα χαράτσια.......αφού θα τα βρούν έτοιμα.......ειρωνικά το έγραψα
-
Ο χρήστης gsakias έγραψε:
Εμεις στην οικογενεια εχουμε και ενα citroen GSA του 1986,με τι καρδια να αποχωριστουμε το αυτοκινητο ?αφου βρισκεται στην κατοχη μας απο το 90.Μην το αποχωριστειτε,αποσυρετε τις πινακιδες μονο και καθηστε ολοι μαζι να το χαϊδευετε τα βραδια και να του λετε παραμυθια!
-
Ο χρήστης nrg_polini έγραψε:
Αυτό το πρόστιμο για τα πάνω 1929 ... πολύ καλύτερα και ακούγεται και πιο δίκαιο θα ήταν να το έβαζαν στα υπερσυμπιεσμένα και τα βάνκελ.
(κατοχος υπερσυμπιεσμενου)
Απο τη στιγμη που δε ρυπαινω, τι σε νοιαζει αν εχω βανκελ, τουρμπο ή κομπρεσορα;Τουλάχιστον δεν διαφωνείς να φύγει το επιπλέον πρόστιμο για πάνω από 1929. Γιατί και αυτός δεν ρυπαίνει παραπάνω από σένα! Ίσως και λιγότερο αν δεν είναι υπερσυμπιεσμένος!
Ρυπαίνεις περισσότερο από άλλον με τα ίδια κυβικά αλλά όχι υπερσυμπιεσμένο. Και μην ξεχνάμε ότι τα υπερσυμπιεσμένα στην πράξη καίνε παραπάνω από τις εργοστασιακές τιμές περισσότερο από ότι τα ατμοσφαιρικά! Αλλά δεν πληρώνεις μόνο για τη ρύπανση.
Πληρώνεις επειδή έχεις πολλά άλογα. Πολλά άλογα σημαίνει αυξημένη φθορά των δρόμων (πρέπει να πληρώσεις) και των ελαστικών (με τα παλιοπλαστικά σου που δεν είναι βιοδιαλυτά) και χαίρεσαι περισσότερο και είσαι και πιο ασφαλής. Περισσότερη χαρά φορολογείται! Όπως και η περισσότερη ασφάλεια!
Και μην τολμήσεις να πεις μας εγώ κάνω λίγα χλμ και δεν φθείρω τους δρόμους γιατί τότε πάμε στο φαινομενικά εξαιρετικά δίκαιο σενάριο του οι φόροι στη βενζίνη που όμως τότε επηρεάζει έμμεσα τα πάντα... Εκτός του ότι έχουμε και φόρους στη βενζίνη και μάλιστα μόλις αυξήθηκαν! -
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Το CO2 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΡΥΠΟΣ. Μαζί με τους υδρατμούς που βγάζει η εξάτμισή μας αποτελεί αέριο του θερμοκηπίου. ΔΕΝ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ.
try again: http://dhs.wisconsin.gov/eh/chemfs/fs/CarbonDioxide.htm
Διάβασε με λίγο κριτική σκέψη το link που παραθέτεις ...
Στην κατάλληλη ποσότητητα όλες οι ουσίες (και το νερό ακόμα) είναι δηλητήρια (θανατηφόρες).
Η αύξηση του CO2 στις πόλεις, συγκριτικά με τις συγκεντρώσεις που απαιτούνται για να υπάρξει δυσφορία (όπως σε μια αίθουσα που δεν αερίζεται) λόγω των αυτοκινήτων είναι πολύ μικρή και άνευ σημασίας.
Ο λόγος που ασχολούμαστε άλλωστε με το CO2 είναι ο ρόλος του ως αέριο του θερμοκηπίου, καμία σχέση με τις άμεσες επιπτώσεις στην υγεία μας (που επαναλαμβάνω είναι άνευ σημασίας). -
Έντονα προβληματισμένος με τα νέα μέτρα του ΥΠΕΧΩΔΕ ο ...Κυριάκος Μητσοτάκης
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Εμεις στην οικογενεια εχουμε και ενα citroen GSA του 1986,με τι καρδια να αποχωριστουμε το αυτοκινητο ?αφου βρισκεται στην κατοχη μας απο το 90.
Μην το αποχωριστειτε,αποσυρετε τις πινακιδες μονο και καθηστε ολοι μαζι να το χαϊδευετε τα βραδια και να του λετε παραμυθια!
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
στο φαινομενικά εξαιρετικά δίκαιο σενάριο του οι φόροι στη βενζίνη που όμως τότε επηρεάζει έμμεσα τα πάντα...Ερώτηση: Γιατί θεωρείτε ότι οι έμμεσοι φόροι στη βενζίνη είναι δίκαιοι;
Εγώ με το διευθυντή μου μένουμε στην ίδια γειτονιά, άρα κάνουμε τα ίδια χλμ, άρα πληρώνουμε τον ίδιο φόρο στη βενζίνη. Η διαφορά είναι ότι εκείνος βγάζει τα 3πλάσια λεφτά... Πως ακριβώς κρίνετε ως κοινωνικά δίκαιο λοιπόν το φόρο στη βενζίνη;;;; Πως μπορεί να είναι κοινωνικά δίκαιος ένας φόρος που επιβαρύνει το δικό μου (μικρό) εισόδημα με Χ% και το δικό του (μεγάλο) εισόδημα με Χ/3 %;;;;
Το αυτοκίνητο και τα παρελκόμενά του (όπως η βενζίνη) είναι πλέον είδη πρώτης ανάγκης. Η αυξημένη φορολόγησή τους το μόνο που καταφέρνει είναι (από ένα σημείο και μετά που δεν γίνεται να μειωθεί η χρήση τους - πχ μπορεί να κόψω το ταξίδι, αλλά όχι το πήγαινε-έλα στη δουλειά...) να οξύνει τις διαφορές μεταξύ των διαφόρων εισοδηματικών στρωμάτων, επηρεάζοντας περισσότερο τα στρώματα με τα χαμηλότερα εισοδήματα...
Παρακαλώ να μην αναφερθεί το περιβαλλοντικό, γιατί αν μας ένοιαζε το περιβαλλοντικό σ' αυτή τη χώρα θα ήμασταν εμείς και όχι η Δανία πρώτη σε παραγωγή ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές (να μην αρχίσω με τα δάση, σκουπίδια, ανακύκλωση, και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις...)
Σε ότι αφορά την πετρελαιοκίνηση, επαναλαμβάνω το ερώτημά μου: η 320d που καλύπτει το Euro 5 είναι λιγότερο οικολογική απ' ότι το Datsun 120Y του 1978;;;;;
Ναι υπάρχει ένα θέμα με τα σωματίδια (που όσο πάει εξαφανίζεται), αλλά δεν είναι αυτά οι μόνοι ρύποι... Και ας μην ξεχνάμε ότι ούτως ή άλλως στις πόλεις μας κυκλοφορούν (κρατικά) οχήματα με ντήζελ (πχ λεωφορεία) που ξερνούν ντουμάνια μικροσωματιδίων, χωρίς να ενοχλείται το ΥΠΕΧΩΔΕ ιδιαίτερα... Να μην αναφέρω τα στρατιωτικά οχήματα, που τις προάλλες ένα STEYER που πέτυχα στον περιφερειακό έβγαζε τέτοιο ντουμάνι, που νόμιζα ότι κάτι έπιασε φωτιά...
Και το ανέκδοτο της ημέρας (ευγενική προσφορά της γνωστής οικογενείας):
Έντονα προβληματισμένος με τα νέα μέτρα του ΥΠΕΧΩΔΕ ο ...Κυριάκος Μητσοτάκης
-
Aνακατατάξεις στην αγορά αυτοκινήτου φέρνουν οι ανακοινώσεις του υπουργού ΠΕΧΩΔΕ κ. Σουφλιά, αναφορικά με την περιβαλλοντολογική αξιολόγηση των αυτοκινήτων, βάσει της οποίας θα φορολογούνται αλλά και θα κυκλοφορούν στον υπό δημιουργία «πράσινο δακτύλιο», στον οποίο θα κινούνται ελεύθερα όσα εκπέμπουν το πολύ 140 γραμμάρια CO2/ χλμ. Έτσι...
ενδιαφέρον παρουσιάζει το ποια αυτοκίνητα καλύπτουν την οδηγία και θα επιτρέπεται να κυκλοφορούν. Αυτά είναι:
Όσα έχουν βενζινοκινητήρες προδιαγραφών Euro4 και Euro5 (ηλικίας έως 5 ετών) και των οποίων ο κυβισμός δεν ξεπερνά τα 1.200 κ.εκ.(όπως προκύπτει από τον σχετικό πίνακα υπάρχουν περιπτώσεις που ΙΧ 1.400 κ.εκ. καλύπτουν το όριο).
Τα αυτοκίνητα τεχνολογίας TSI με κινητήρα 1.4 λίτρα (VW, Αudi, Seat, Skoda).
Τα αυτοκίνητα με βενζινοκινητήρες έως 1.600 κ.εκ. και εφόσον ενσωματώνουν σύστημα «Start&Stop» (σβήνει αυτόματα τον κινητήρα όταν το όχημα ακινητοποιηθεί στο φανάρι ή το μποτιλιάρισμα).
Τις προδιαγραφές καλύπτουν και τα ντίζελ νέας τεχνολογίας με κυβισμό ακόμη και 2.000 κ.εκ. (BMW 318d με 128 γρ.), αλλά η πετρελαιοκίνηση απαγορεύεται σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και δεν προβλέπεται να επιτραπεί.
Τα υβριδικά με μικρό κυβισμό (Toyota Prius και Honda Insight) θα κινούνται ελεύθερα στον «πράσινο δακτύλιο», σε αντίθεση με τα μεγαλύτερα υβριδικά (Lexus RX400h, GS 450h) τα οποία βάσει του ορίου των 140 γραμμαρίων τίθενται εκτός, αφού δεν καλύπτουν αυτό το όριο εκπομπών CO2.Το γεγονός αυτό δημιουργεί μείζον θέμα για το 1/3 των βουλευτικών αυτοκίνητων υβριδικής τεχνολογίας (103 συνολικά), τα οποία στην πλειονότητά τους υπερβαίνουν κατά πολύ το όριο των 140 γραμ. CO2 / χλμ. Φήμες θέλουν το ΥΠΕΧΩΔΕ να μην αλλάξει το ισχύον καθεστώς για τα υβριδικά, οπότε και τα «μεγάλα» θα κυκλοφορούν ελεύθερα, κάτι όμως που δημιουργεί μια πρώτη ανισότητα...
Από τα παραπάνω, φαίνεται ότι ο «πράσινος δακτύλιος» θα είναι ανοικτός σε μικρού κυβισμού αυτοκίνητα, κάτι που στο απώτερο μέλλον θα ευνοήσει και τις κυκλοφοριακές συνθήκες στο κέντρο της πόλης, ενώ τα θηριώδη τζιπ και μεγάλου κυβισμού σπορ αυτοκίνητα θα βλέπουν «κόκκινο» κάθε φορά που θα επιχειρούν να μπουν στο κέντρο.
Στις... παρενέργειες του μέτρου να σημειώσουμε την ξαφνική ανατίμηση όλων των παροπλισμένων αυτοκινήτων. Οι επιτήδειοι σπεύδουν ή θα σπεύσουν από σήμερα το πρωί να μοιράζουν «500σάρικα» προκειμένου να εξασφαλίσουν όσα περισσότερα «σαπάκια» για να μεταπωλήσουν αργότερα σε κάθε ενδιαφερόμενο.
-
Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
Μόλις άκουσα στη τηλεόραση ότι δεν υπάρχει περίπτωση να επιτρέψουν τα diesel σε Αθήνα/Θεσσ λόγω ρύπων
Προφανώς λόγω μικροσωματιδίων, λογω ποιότητας του πετρελαίου κίνησης και λόγω έλλειψηε συντήρησης...
Ουτε καν κοντα. Ο ΜΟΝΟΣ λογος ειναι οτι αμα το diesel κινησης χρησιμοοπιηθει κ στα ΙΧ (= τρομακτικη αυξηση των πωλησεων του), θα χασουν την μπαλα απο τους χαμενους δασμους μεσω της νοθειας πολυ περισσοτερο απο οσο χανουν τωρα. απλα πραγματα.
-
Κατά τη ταπεινή γνώμη μου, το ύψος των τελών κυκλοφορίας καθώς και των νέων τεκμηρίων πρέπει να καθορίζει:
- η εργοστασιακή αξία προ φόρων σε ποσοστό περίπου 50%.
2.συνδιασμός κυβικών και ιπποδύναμης σε ποσοστό περίπου 25% - οι ρύποι είτε σε κατηγορίες ΕΥΡΟ είτε σε κατηγορίες CO2 σε ποσοστό περίπου 25%.
4.να υπάρχει αύξηση τέλων λόγο παλαιότητος σε σχέση με το 3* αλλά ταυτόχρονη μείωση στο τεκμήριο.
5.να λαμβάνεται υπόψη και ο όγκός του οχήματος ΜΧΠΧΥ με επιπρόσθετο τέλος π.χ για ΕΙΧ 4.80Χ1.80Χ1.80.
Απολύτος δίκαιο σύστημα δεν υπάρχει, έτσι δεν είναι και η ζωή μας.
Για την Ιστορία είμαι από τους ευνοημένους (RX8 mont.08, corsa 1.0 09 134CO2)
- η εργοστασιακή αξία προ φόρων σε ποσοστό περίπου 50%.
-
Η μερική κατάργηση του δακτυλίου πάντως για οχήματα χαμηλής κατανάλωσης είναι πολύ καλή και έξυπνη ιδέα!
Αφενώς καταργείται εν μέρει ο δακτύλιος ο οποίος ούτως ή άλλως ως μέτρο πια δεν απέδιδε ιδιαίτερα, αφετέρου θα απομακρυνθούν από το κέντρο όλα τα θηρία που στα στενά του Κολωνακίου, έκαναν στροφές 3 σημείων (έβαζαν όπισθεν για να στρίψουν).Το ότι το Corsa βέβαια για λίγο ξεπερνα το όριο των 140 γραμμαρίων είναι
Πολύ καλά υπολογισμένη 'ατυχία' από το υπουργείο. Απορώ πως έβαλαν τους TSI μέσα (και δεν το έκαναν 135 γραμμάρια ας πούμε ώστε να τους πετάξουν και αυτούς εκτός). -
Μόνο η τιμή του αυτοκινήτου θα έπρεπε να υπολογίζεται ως ποσοστό % για τέλη και οποιουσδήποτε φόρους, σε συνδυασμό με την απαξίωση του οχήματος ανά έτος, όλα τα άλλα είναι 'άλλα λέει η θειά μου άλλα ακούν τ' αυτιά μου'.
Απλά πράγματα. Ούτε ρύποι, ούτε κυβικά, ούτε ίπποι, ούτε διοξείδια και κρυπτονίτες, ούτε κουραφέξαλα. Ο καθένας πληρώνει ανάλογα με την αγοραστική του δυνατότητα.
Αλλά είπαμε, υπομονή, το κράτος επανιδρύεται, ο Εφραίμ πρέπει να φάει τις μίζες, Ο βουλγαράκης να κάνει τις οφ σόουρ, ο Μαγγίνας να μην ασφαλίζει, οι 300 ΧΑΜΕΝΟΙ να αγοράσουν ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΧΡΗΜΑΤΑ ολοκαίνουργια αυτοκίνητα κάθε τετραετία, ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΣΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΜΕ 8ΕΤΙΑ(δούλευε μαλάκα ΝεοΈλληνα μέχρι τα 65 και μετά κάνε μερεμέτια για να συμπληρώσεις τα ψίλουχα που θα παίρνεις), ο Γκιωργκάγκης από την πολλή νυχτερινή να καπνίζει αβέρτα τα μαύρα και να κάνει προτάσεις για απελευθέρωση, ο ΣΦΥΡΙΖΑ να σφάζεται για τους λαθραίους(όλοι οι Έλληνες είναι ασφαλισμένοι και αμοίβονται σωστά, τα πάντα όλα θα πούμε εδώ πέρα), οι οικολόγοι των προδοτών Τρεμοπουλοχρυσογελοκαφετζόπουλοι να είναι με τα Σκοπιανάγυφτα, κ.λ.π.
Ψήφισε ξανά τους ίδιους, μην σε νοιάζει, θα προκόψεις.
-
Δεν μπαίνουν όλα τα tsi.
Τα tiguan σιγουρα μονά ζυγα -
Ποιοι TSI είναι μέσα... οι 1,2?
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... on_id=5830 οι 122 των 1400 δε μπαίνουν συνέχεια... (μονά ζυγά όπως το BMW μου )
-
Ο χρήστης citrovag έγραψε:
Στις... παρενέργειες του μέτρου να σημειώσουμε την ξαφνική ανατίμηση όλων των παροπλισμένων αυτοκινήτων. Οι επιτήδειοι σπεύδουν ή θα σπεύσουν από σήμερα το πρωί να μοιράζουν «500σάρικα» προκειμένου να εξασφαλίσουν όσα περισσότερα «σαπάκια» για να μεταπωλήσουν αργότερα σε κάθε ενδιαφερόμενο.
Αυτό τί ακριβώς σημαίνει...;;;; Δεν το έπιασα.......
-
ότι το σκουπίζι δεν κάνει 300 ευρω, κάνει 600 τώρα
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Ποιοι TSI είναι μέσα... οι 1,2?http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... on_id=5830 οι 122 των 1400 δε μπαίνουν συνέχεια... (μονά ζυγά όπως το BMW μου )
Στο Golf με DSG και το 122 και το 160 είναι μέσα!
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
ότι το σκουπίζι δεν κάνει 300 ευρω, κάνει 600 τώραΚαι γιατί να μην το στείλει για ανακύκλωση να πάρει 1000;
Τέλη κυκλοφορίας