-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Εμένα με π δηξε η ιστορία των 'πράσινων τελών', αφού από 112, πάω στα 212!
Αλλά και πάλι, δεν βλέπω ν' αλλάζω αυτοκίνητο, αφού δεν ξέρω τι θα μου ξημερώσει αύριο, επιπλέον, τα νέα τέλη πριμοδοτούν μόνον την αγορά καινούριου, αφού στα μεταχειρισμένα, πάλι δεν έχεις να κερδίσεις πολλά...Προτιμώ να δίνω τα 100€ παραπάνω το χρόνο για τα τέλη, παρά να πάω να δώσω 20Κ για αγορά καινούριου (και λίγα λέω... ).
Αν και δεν μπορώ να πω πως διαφωνώ με την λογική 'ο ρυπαίνων πληρώνει' και σίγουρα το 1200άρι μου 10ετίας, ρυπαίνει περισσότερο από ένα αντίστοιχο καινούριο, εν τούτοις, είναι σαφές πως όπως πάει να γίνει είναι να τσεπώσουν χρήματα από το πόπολο και ταυτόχρονα να το φορτώσουν στην...οικολογία!
Υπερβάλλεις πως χρειάζεσαι 20Κ....
Υπάρχουν μοντέλα που θα σου βγει αρκετά πιο οικονομικά:
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Model&model_id=261&sub_model_id=365
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Model&model_id=263&sub_model_id=369Να σου ευχηθούμε καλοτάξιδο ;
-
-
Τα αυτοκίνητα που έχουν άδεια κυκλοφορίας μετά την 1/1/2005 εντάσσονται στην κατηγορία Α και θα πληρώνουν 18 ευρώ λιγότερα σε σχέση με τα σημερινά τέλη.
-
Τα αυτοκίνητα κατηγορίας Β, με άδεια κυκλοφορίας από 1/1/2000 έως 31/1/2004 θα πληρώνουν 50 ευρώ περισσότερα, τα δε Ι.Χ. Γ' κατηγορίας, δηλαδή εκείνα που κυκλοφόρησαν από 1/1/1996 έως 31/12/1999, θα πληρώνουν 100 ευρώ επιπλέον, ενώ εκείνα της κατηγορίας Δ, με άδεια κυκλοφορίας έως τις 31/12/1995 θα πληρώνουν 150 ευρώ περισσότερα.
πρεπει να αλλαξω αμαξι
-
-
Το χειροτερο ειναι να εισαι κατοχος παλιου αγωνιστικου μεγαλου κυβισμου, πχ Escort MkII. Θελεις 446+150
(γιατι εχει...κυβικα)+150 (γιατι ρυπαινεις)=746Ε το χρονο ουσιαστικα...σταματημενος μιας και το κινεις το πολυ 8 φορες το χρονο κανοντας ελαχιστα km και η πλειοψηφια των οδηγων τα εχει και σε τρεϊλερ.
Εμενα το ραλακι μου (1994) θα θελει εφεξης...262Ε. Μια χαρα.Ζητω η πατριδα, ζητω η θρησκεια, ζητω η νεα κλεφτοκρατια...
Για να δουμε, θα ξαναξυπνησει το www.oxi-alloi-foroi-stis-rodes-mas.gr ; -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Αλλά και πάλι, δεν βλέπω ν' αλλάζω αυτοκίνητο, αφού δεν ξέρω τι θα μου ξημερώσει αύριο,
Αυτό ακριβώς: η μόνη χώρα που δεν έχει σταθερό σύστημα φορολογίας(τι επενδύσεις και σκ@τά να κάνει κάποιος και ειδικά από ξένη χώρα, για να μην αναφερθώ στην γραφειοκρατία), δεν έχει σταθερό σύστημα παιδείας(ο κάθε υπουργίσκος το βιολί του), δεν έχει σταθερή εξωτερική πολιτική, δεν, δεν, δεν.....
Ή νομίζει κανείς ότι σε 1-2 χρόνια δεν θα ξαναλλάξουν τα πράγματα στην φορολόγηση του αυτοκινήτου;
Τελικώς, γιατί να εμπιστευθείς τους 'κυρίους'; Μια ζωή δεν σε κοροϊδεύουν;επιπλέον, τα νέα τέλη πριμοδοτούν μόνον την αγορά καινούριου, αφού στα μεταχειρισμένα, πάλι δεν έχεις να κερδίσεις πολλά...
Άλλο πάλι και αυτό... η μέγιστη κοροϊδία... Φυσικά και προωθούν την αγορά καινούργιου καθώς ΕΤΣΙ θα αρμέξει το κράτος περισσότερα(φόρος, ΦΠΑ, μεγαλύτερη δήλωση στην ΔΟΥ)... ρε οι τύποι ξέρουν τι κάνουν λέμε!
Όλα τα αυτοκίνητα που αγόρασε κάποιος τα τελευταία χρόνια, του κουτιού, με λίγους ρύπους, να πεταχθούν! Ρε πάτε καλά;;;;;;;;;;Προτιμώ να δίνω τα 100€ παραπάνω το χρόνο για τα τέλη, παρά να πάω να δώσω 20Κ για αγορά καινούριου (και λίγα λέω... ).
Σκεφτόμουν να αγοράσω καινούργιο, με την επιδότηση, αλλά πλέον δεν ξέρω αν αξίζει! Τα χρήματα που θα δώσει κάποιος είναι έτσι και αλλιώς περισσότερα για αγορά καινούργιου + περισσότεροι φόροι(έστω τον πρώτο χρόνο, αλλά είναι μεγάλο το ποσό).
Αν κάποιος ήδη ήθελε να πάρει καινούργιο, ας το αγοράσει και συμφέρει, αλλιώς, ΜΗΝ ΕΙΣΤΕ ΚΟΡΟΪΔΑ και πετάξετε τα λεφτουδάκια σας για χάρη των 300 λαμόγιων! (και για να κερδίσετε τι, 100-200 ευρώ το χρόνο, θα αγοράσετε καινούργιο αυτοκίνητο;;;; )
Αφού ξέρετε τι θα γίνει: σε 2-3 χρόνια θα σας ξαναπούν ότι σας διπλασιάζουν τα τέλη γιατί το 3 χρόνων αυτοκίνητό σας θεωρείται παλιατζούρα και.... ρυπαίνει... ΡΕ ΟΥΣΤ!+%^$##!Αν και δεν μπορώ να πω πως διαφωνώ με την λογική 'ο ρυπαίνων πληρώνει' και σίγουρα το 1200άρι μου 10ετίας, ρυπαίνει περισσότερο από ένα αντίστοιχο καινούριο, εν τούτοις, είναι σαφές πως όπως πάει να γίνει είναι να τσεπώσουν χρήματα από το πόπολο και ταυτόχρονα να το φορτώσουν στην...οικολογία!
:lol+1
-
Για φορτηγάκι ΙΧ επαγγελματικό αγροτικό, station Wagon πριν το 95 θα ισχύει το μετρο της απόσυρσης? Δεν διευκρινίζεται κάτι τετοιο...
-
....χε χε χε ... τελικά το Cuore που αγοράσαμε αποδεικνύεται καταπληκτική αγορά .........
Πάντως για πρώτη φορά είμαι υπέρ του μέτρου. Ναι το κάνουν για να τσεπώσουν χρήματα αλλά έλεος πια με τις σακαράκες 15ετίας και βάλε που κυκλοφορούν στο δρόμο.
-
Ο χρήστης Everville έγραψε:
....χε χε χε ... τελικά το Cuore που αγοράσαμε αποδεικνύεται καταπληκτική αγορά .........Πάντως για πρώτη φορά είμαι υπέρ του μέτρου. Ναι το κάνουν για να τσεπώσουν χρήματα αλλά έλεος πια με τις σακαράκες 15ετίας και βάλε που κυκλοφορούν στο δρόμο.
δεν εχουμε ολοι λεφτα ρε φιλε να αγορασουμε αυτοκινητο
-
Να μη πληρώσουμε... Τι θα κάνει αν 1.000.000 κόσμος δε πληρώσει?
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
-
Τα αυτοκίνητα που έχουν άδεια κυκλοφορίας μετά την 1/1/2005 εντάσσονται στην κατηγορία Α και θα πληρώνουν 18 ευρώ λιγότερα σε σχέση με τα σημερινά τέλη.
-
Τα αυτοκίνητα κατηγορίας Β, με άδεια κυκλοφορίας από 1/1/2000 έως 31/1/2004 θα πληρώνουν 50 ευρώ περισσότερα, τα δε Ι.Χ. Γ' κατηγορίας, δηλαδή εκείνα που κυκλοφόρησαν από 1/1/1996 έως 31/12/1999, θα πληρώνουν 100 ευρώ επιπλέον, ενώ εκείνα της κατηγορίας Δ, με άδεια κυκλοφορίας έως τις 31/12/1995 θα πληρώνουν 150 ευρώ περισσότερα.
πρεπει να αλλαξω αμαξι
προσπαθούν να στο επιβάλουν να το αλλάξεις .....
-
-
Εγω πιστέυω ότι την έλυσαν σχετικά καλά την εξίσωση και προς το δίκαιο.
Πάντα θα υπάρχουν κάποιοι που χτυπιούνται άδικα.
Και η απόσυρση είναι καλό μέτρο. Πρέπει να μειωθεί η ηλικία του στόλου. -
οι νεες τιμες για τα τελη κυκλοφοριας νομιζω οτι ειναι στην σκεψη ο ρυπαινων πληρωνει.
-
Η αληθεια ειναι οτι τα περιμενα χειροτερα τα πραγματα
Υποθετω οτι απο το 2011 οι κλιμακες θα ξαναλλαξουν και θα εχουν επιβαρυνση και οι 2005-2010 -
ο έχων κυβικά >1928 πληρώνει, και πολύ δυσανάλογα με το πόσο ρυπαίνει ...
-
Ο χρήστης Asimov έγραψε:
Η αληθεια ειναι οτι τα περιμενα χειροτερα τα πραγματα
Υποθετω οτι απο το 2011 οι κλιμακες θα ξαναλλαξουν και θα εχουν επιβαρυνση και οι 2005-2010yeap .... εκτός αν το ξεχάσουν ...
-
Η απίστευτη προχειρότητα και ξεφτίλα τους.
Οι ημερομηνίες που βάλανε (1.1.2000 = Euro III και 1.1.2005 Euro IV) ήταν οι καταληκτικές για την εφαρμογή των στάνταρ αυτών για τους ρύπους. Ομως οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες δεν περίμεναν την τελευταία στιγμή και είχαν εφαρμόσει την αντίστοιχη νέα (τότε) προδιαγραφή κανά χρόνο νωρίτερα.
Δηλ. είναι πιθανόν το όχημά σας πχ. του 2004 να είναι μια χαρά** Euro ΙV** και παρά ταύτα να επιβαρύνεται με τέλη +50 ευρώ ενώ ανήκει στην 'απαλλασσόμενη κατηγορία'.
Βλέπω να πέφτουν βροχή οι προσφυγές στα διοικητικά δικαστήρια λόγω παραβίασης της αρχής της ίσης μεταχείρισης και να δικαιώνεται πολύς κόσμος. Ε ρε χάλια του Σουφλιά, τόσους γραμμματείς και φαρισαίους παρατρεχάμενους έχει το ... γείο του, δεν υπήρχε κανένας μηχανολόγος να εισηγηθεί; ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΡΕ.,, -
Το θέμα είναι ότι με αυτά που βλέπουμε και ακούμε (κλεψιές, παγαποντιές, λαμογιές) έχουμε υποψιαστεί σχεδόν όλοι μας και δεν έχουμε εμπιστοσύνη σε τίποτα πια.
Ναι πράγματι καλό είναι να υπάρχει πολιτική μείωσης των ρύπων και να δίνεται βάση στην οικολογία (αν και αυτή πολλές φορές γίνεται μόδα στο βωμό του κέρδους).
Αλλά δεν υπάρχει αμφιβολία ότι όποια κίνηση γίνεται εδώ ενόψει και της τρύπας του κρατικού προϋπολογισμού (αυτή η τρύπα τόσα χρόνια πιο μεγάλη και απ'του όζοντος έγινε) γίνεται αποκλειστικά και μόνο για να εισρεύσουν χρήματα στα κρατικά ταμεία και όχι γιατί αγαπούν το περιβάλλον. Η οικολογία είναι ο μανδύας. Και δυστυχώς αυτό είναι λυπηρό. -
Εγω νομιζω οτι δεν προκειται να γινει τιποτα,αμασητο θα το παμε κατω και αυτο.
-
στο εξωτερικο τι τελη πληρωνουν;
ξερει κανεις; -
Ρε φίλε... εδώ πληρωνουμε 150 επειδή ειναι 2000 κυβικά....
Για 150 ευρώ θα αλλάξεις αμάξι αμα δεν έχει πρόβλημα
Ολα τα μέτρα ειναι για τους ανθρώπους που πληρώνουν
Σε σταματάνε για κράνος (πληρώνεις)
Το γύφτο με τα παιδιά στην καρόστσα τον σταματάει κανένας.
Αρα αν δε πληρώσεις τι θα γίνει? Να δω τι θα κάνουν όλοι αυτοί οι μετανάστες που έχουν πάρει τα παλιά αυτοκίνητα.Αυριο θα κάτσω στο Σύνταγμα και θα υποχρεώσω τον αστυνομικό να γράφει τα αλβανικά με diesel .Στράβωσα σήμερα. Ολο εμείς οι δηλωμένοι θα πληρώνουμε (σημειώνω ότι έχω και έκπτωση φέτος, αλλά το βλέπω μακροπρόθεσμα)
-
Bασικά Κων5 έγινε και για άλλο λόγο. Για να συνεχίσουν να παντελονιάζουν οι αντιπρόσωποι.
Κογιότ ο αλβανός με το πετρέλαιο είναι νόμιμος διότι είναι αλλοδαπός.
Τέλη κυκλοφορίας