-
Το γιατι ομως δεν το απαντας.Τι διαφορα εχει το 1.8 225 αλογα απο το 1.4 170?Και σε ρωτησα και πιο πριν,τι εννοεις οτι το 1.8 ειναι πιο ελαστικο?Μπορεις να το εξηγησεις λιγο?
Απαντησε σε παρακαλω...Νομιζω οτι μιλαμε για καθημερινα αυτοκινητα με χρηστικο ρολο και οχι για ταξι.
-
Μήπως παραπάνω κυβικά;;Λεω μήπως·Εσυ προσωπικά ποιο θα αγόραζε το 1.8 turbo η το 1.4 turbo kompressor???
-
Α,δε θα ειχα προβλημα με κανενα απο τα δυο.Μια χαρα κινητηρες μου φαινονται και οι δυο.Θεωρεις οτι το παλιο 1.8Τ 20V με τα 225 ειναι λιγοτερο 'πιεσμενο' οπως λες απο το 1.4 twincharger?
Και παλι δεν απαντησες στην ερωτηση 'τι εννοεις οτι το 1.8 ειναι πιο ελαστικο?'.Προσπαθω να καταλαβω το σκεπτικο σου(αν υπαρχει καποιο),αλλα δε με βοηθας,γιατι απαντας σχεδον μονολεκτικα και παντα με ερωτησεις...
EDIT
Ο evgenios εχει δικιο σε αυτο που γραφει πιο κατω.Τωρα που το ξαναβλεπω,βοηθαω στο βιασμο του thread.Δεν προσφερω κατι καινουριο...
Καλο βραδυ. -
delete
-
Επειδη βλεπω πως η συζητηση παει κατα διαολου προτεινω το εξης:
Να γραφουν μονο αυτοι που εχουν στοιχεια, δηλαδη:
Περι αξιοπιστιας , εχουμε στατιστικα στοιχεια?
Περι πιεσεων , ξερουμε τις μεσες πιεσεις που δεχονται τα πιστονια του εκαστοτε μοτερ?
Αν οχι να μην γραφει κανεις τιποτα
-
Δίκιο έχει ο Ευγένιος.Τσιακιδες μαζευτειτε και πείτε μας.Όσο για το ελαστικος εννοώ ότι έχει παραπάνω διάρκεια Ζωης λόγο κυβικών και επίσης είναι πιο ευελικτος στις υψηλές στροφές πιο ροπατος δε ζοριζεται.Ελπίζω να σε βοηθησα.
-
Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
Δίκιο έχει ο Ευγένιος.Τσιακιδες μαζευτειτε και πείτε μας.Όσο για το ελαστικος εννοώ ότι έχει παραπάνω διάρκεια Ζωης λόγο κυβικών και επίσης είναι πιο ευελικτος στις υψηλές στροφές πιο ροπατος δε ζοριζεται.Ελπίζω να σε βοηθησα.Η τεχνολογια εχει προχωρησει αρκετα πιο πολυ απο οσο πιστευεις...
Οπως παλια, που οι παππουδες ελεγαν στους πατεραδες μας, Mercedes παιδι μου!, αυτα ειναι αυτοκινητα, τα αλλα ειναι πατινια...Πλεον δυστυχως ή ευτυχως, οπως δεν ισχυει
κυριως και μονο για τις Mercedes, ετσι ακριβως δεν ισχυει οτι ενα μοτερ 2λιτρο εχει
μεγαλυτερη διαρκεια ζωης απο ενα πουσαρισμενο χιλιοτετρακοσαρι.
Υπαρχει τεραστια εξελιξη στην χρησιμοποιηση ανθεκτικων υλικων, δοκιμες που γινονται
σε μοτερ για διαρκεια ζωης τουλαχιστον 400κ χιλιομετρων στις πιο ακραιες συνθηκες, κατι που εφαρμοζεται ιδιαιτερα σε μικρους και ευρειας παραγωγης κινητηρες, που αποτελουν
και το μεγαλυτερο κομματι των πωλησεων των αυτοκινητοβιομηχανιων.
Το παραδειγμα που λες ισχυει (και αυτο προς το παρον...) σε πολυ μεγαλυτερες διαφορες κυβικων εκατοστων οπου χρησιμοποιουνται σε καποιες περιπτωσεις αρκετα πιο εξωτικα υλικα (πχ κυλινδροκεφαλη και μπλοκ απο κραμα μαγνησιου και αλουμινιου στον 3λιτρο ατμοσφαιρικο της Bmw για μικροτερο βαρος και μεγιστη δυνατη αντοχη) για σαφως πιο ακριβες κατασκευες.Eνα μικρο παραδειγμα ειδικα και για τον Twincharger τον οποιο αμφισβητεις εντονα
επειδη 'το πουλησε ο φιλος σου' ή εχεις 'ακουσει διαφορα' αλλα δεν μιλας συγκεκριμενα και ξεκαθαρα, δειχνει τι δυνατοτητες, και τι δοκιμασιες εχει περασει ο συγκεκριμενος κινητηρας
ηδη απο το 2005:'The selection of materials that are resistant to high-temperatures does more than make it possible to keep consumption down to the best possible level at high speed. In spite of the high output per litre, the high pressure level in the engine and possible engine speeds of up to 7000 rpm, the “Twincharger” is designed for a long service life – with the same criteria that apply to all power units from Volkswagen. More than 250 prototype and pilot series engines have been put through their paces in all necessary test cycles. Every single component of this new power plant has been designed for the engine service life and has come through its baptism of fire. Endurance runs corresponding to a mileage of 300,000 km (186,420 miles) have been successfully completed. The cylinder crankcase is made from grey cast iron and guarantees complete operating reliability even at the high peak pressures of up to 120 bar. The highly qualified personnel at the Chemnitz Engine Works use optimised production processes and the latest measuring technology to ensure that these high-tech power plants are assembled without defects.'
link του αποσπασματος:
http://www.vwvortex.com/cgi-bin/artman/ ... &printer=1Τωρα, αν ενας πολυ πρωτοποριακος κινητηρας, -ο οποιος διακρινεται συνεχως σε Διεθνες επιπεδο για τον συνδυασμο πολυ καλων επιδοσεων με χαμηλοτερη καταναλωση απο ολες τις αντιστοιχες προτασεις του ανταγωνισμου σε ιπποδυναμη, και τις χαμηλοτερες εκπομπες διοξειδιου του ανθρακα επισης για την ισχυ του- τυγχανει χρησης απο 'ξερολες'
καγκουρες ιδιοκτητες, ερασιτεχνες βελτιωτες, ασχετους, μη σωστα πληροφορημενους και
ανευθυνους μηχανικους, (συνηθες φαινομενο στην χωρα μας) αυτο ειναι κατι για το οποιο δεν ευθυνεται αποκλειστικα και δεν μπορει να διορθωσει η ιδια η VW. -
οπως ελεγε και ενας κορσικανος στον αστεριξ,εσυ σκοτωνεις γαιδαρο με καστανα με την υπομονη που εχεις
-
Ο χρήστης chrooooo έγραψε:
οπως ελεγε και ενας κορσικανος στον αστεριξ,εσυ σκοτωνεις γαιδαρο με καστανα με την υπομονη που εχειςTo κακο με εμενα , ειναι οτι δεν μπορω να ακουω συνεχεια λογια του αερα και μισες
αληθειες. Και καποιες φορες αυτα ειναι χειροτερα και απο τα ψεμματα... -
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Επειδη βλεπω πως η συζητηση παει κατα διαολου προτεινω το εξης:Να γραφουν μονο αυτοι που εχουν στοιχεια, δηλαδη:
Περι αξιοπιστιας , εχουμε στατιστικα στοιχεια?
Περι πιεσεων , ξερουμε τις μεγιστες πιεσεις που δεχονται τα πιστονια του εκαστοτε μοτερ?
Αν οχι να μην γραφει κανεις τιποτα
Ηθελα να πω τις μεγιστες πιεσεις οχι τις μεσες πιεσεις γιατι αυτες ειναι κατι το εντελως θεωρητικο.
Αλλα και να ξερουμε τις μεγιστες πιεσεις παλι δεν μπορουμε να βγαλουμε συμπερασμα αν θα ειναι αξιοπιστο το μοτερ ή οχι.Π.χ. μπορει να αναπτυσονται πολυ υψηλες πιεσεις αλλα το μοτερ να κατασκευαζετε με πολυ καλης αντοχης υλικα και να ανταπεξερχεται πολυ ανετα στις παραπανω πιεσεις.Ή το αντιθετο.
Οποτε τελικα μονο με στατιστικα στοιχεια μπορουμε να ξερουμε αν τελικα καποιο μοτερ ειναι αξιοπιστο ή οχι , τα οποια στατιστικα στοιχεια πρεπει να εχουν μεγαλο και απο διαφορετικες περιοχες δειγμα για να ειναι αξιοπιστα.Ειδικα οταν μιλαμε για το Golf που αυτη τη στιγμη κυκλοφορουν πανω απο 20000 Golf 5 μονο στην Ελλαδα εκ των οποιων τα 2000 περιπου (αυθαιρετη τιμη) ειναι ειτε Golf GT ειτε TSI 140.
-
Παντως εγω που εψαξα για στατιστικα στοιχεια στο νετ δεν βρηκα τιποτα.Βρηκα μονο για το Golf 4 γιατι μαλλον δεν εχει περασει ακομα ο απαραιτητος χρονος για να βγει καποιο συμπερασμα.
-
Georgefocus και γω της ατμόσφαιρας είμαι (hondaκιας γαρ), αλλά ελπίζω να έχεις καταλάβει ότι το 1.4 που συζητάμε τόση ώρα δεν είναι ο απλός 1.4 με ένα τούρμπο και έναν κομπρέσσορα πάνω κοτσαρισμένο, αλλά έιναι τελέιως διαφορετικό μοτέρ. Εντόσθια, περιφερειακά κλπ είναι φτιαγμένα γι'αυτή τη χρήση, δεν πήραν τον αρμοσφαιρικό 1.4 και του έβαλαν έτσι απλά τα πράγματα για να βγάλει 170 άλογα. Επίσης μην τρελαίνεσαι με 1,4/1,8 - δεν είναι χαώδης η διαφορά πλέον (δε λέω ότι είναι ασήμαντη ή ανύπαρκτη βέβαια)!
Γενικά πάντως με τις απαντήσεις που δίνεις, δεν πρόκειται να πείσεις. Και γω μαζί σου, ατμόσφαιρα και ξερό ψωμί και δε συμπαθώ τους εν λόγω 1,4, αλλά απαντήσεις του στυλ 'άκουσα', 'μου είπαν', 'δεν ξέρω αλλά νομίζω' δεν θεωρούνται επιχειρήματα και δεν βοηθάνε να γίνει εποικοδομητική κουβέντα - που πίστεψέ με, θα σε βοηθήσει να μάθεις πολλά πράγματα, μιας και υπάρχει αρκετή γνώση στο φόρουμ.
edit: sorry παιδιά, είχα μερικές ώρες να κάνω refresh τη σελίδα μάλλον!!
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
1.8T 20V
μιλαμε για μοτερ που εχουν ξεπερασει εδω και καιρο τα 200.000 χλμ
στα 150αρια (που δουλευουν χαμηλη πιεση ) ουτε καν η τουρμπινα βγαζει προβληματαSorry,όχι οτι με ενδιαφέρει αυτή η ανούσια κόντρα που κρατά εδώ και πολύ καιρό στο
φόρουμ (οι μεν πασχίζουν να αποδείξουν οτι τα TSI είναι αλεξίσφαιρα,οι δε οτι σαν τα ατμοσφαιρικά δεν υπάρχει κλπα),
αλλά ειλικρινά 1 μοτέρ και το κυριότερο ,μόλις 200κ χλμ είναι κυριολεκτικά τπτα μπροστά στη βάση
δεδομένων αξιοπιστίας ατμοσφαιρικών μοτέρ.Που πράγματι το μοτέρ αυτό με την 20βάλβιδη κεφαλή ήταν ένα πολύ σημαντικό μοτέρ για
VAG αφού και εξελίξιμο αποδείχθηκε (150-240 άλογα) αλλά και έπαιξε ένα ρόλο για την απόφαση του
ομίλου για επέδυση στη τεχνολογία TSI.δε μιλαω για ενα μοτερ που ξερω εγω (που ξερω παραπανω απο ενα και μαλιστα ξερω και περιπτωσεις με σοβαρες ζημιες) , μιλαω απλα για τα τοσα μοτερ που κυκλοφορουν τοσα χρονια στην αγορα και σιγουρα πολλα απο αυτα θα εχουν ξεπερασει τα 200Κ χλμ
γενικα δεν θυμαμαι να ακουστηκε οτι τα 20VT ειναι αναξιοπιστα.συνεχεια ομως ακουω τον τελευταιο καιρο για τουρμπο που σκανε, για το οτι πρεπει να περασει καιρος να σιγουρευτουμε και αλλα τετοια...
το μονο που λεω ειναι οτι η συγκεκριμενη εταιρεια τουλαχιστον ξερει πολυ καλα τι κανει με την υπερτροφοδοτηση γιατι οπως και να το κανουμε εχει προβαδισμα 10ετιας σε σχεση με τους υπολοιπους που την 'εφηυραν' ξανα και μεχρι πριν λιγο καιρο την ειχαν του πεταμου
και δεν προσπαθω να αποδειξω οτι τα tsi ειναι αλεξισφαιρα, ξερω πολυ καλα τι προβληματα μπορει να συναντησω και γω ο ιδιος.. το μονο που λεω ειναι οτι δεν σκανε για πλακα ουτε ειναι κινουμενες βομβες
αλογα στον κοσμακη εδωσαν (οχι απο ελεημοσυνη φυσικα) που δε μπορουσε να παρει 2λιτρους ή V6.
για την ελληνικη πραγματικοτητα ειδικα ειναι ο,τι το καλυτερο -
delete
-
Εγω παιδια εχω ενα 2λιτρο τουρμπο με 200 αλογα που εχει κανει 240.000 χιλιομετρα και δουλευει ρολοι.Ενα golf gt 170 ps ενως φιλου μου του βαρεσε 2 φορες σασμαν.Σιγουρα τα τουρμπο εχουν μεγαλυτερη πιεση απο οτι τα ατμοσφαιρικα αλλα μοτερ ανω των 1800 κυβικων δεν παρουσιαζουν σοβαρα προβληματα παντα απο προσωπικες εμπειριες.Το κυριοτερο βεβαια ειναι και η χρηση που κανεις στο μοτερ.
-
Προτείνω CRV. To οδηγώ εδώ και 2 μήνες. Αρχοντικό αυτοκίνητο, μεγάλοι χώροι, καλός κινητήρας, άριστη ποιώτητα κύλισης, δεν πάει σε κατρσάβραχα, αλλά πάει σε χιονοδρομικά, παραλίες, χωματόδρομους, λάσπες κλπ.
Έχω και ένα Golf GT Sport 1.4 TSI το οποίο πάει γρήγορα, αλλά για πόσο; Το ίδιο και το Tiguan φαντάζομαι. Ποιότητα μέτρια, πόρτες τρίζουν, διακόπτες τα παίζουν. Το Tiguan δεν έχει και χώρους έχεικαι ακριβό service (TSI).
Το MItsubshi δεν έχει καλύτερη ποιότητα κύλισης (το έχω οδηγήσει) και μειωμένες εκτώς. Μέσα είναι σπαρτιάτικο. -
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
αλλά ειλικρινά 1 μοτέρ και το κυριότερο ,μόλις 200κ χλμ είναι κυριολεκτικά τπτα μπροστά στη βάση
δεδομένων αξιοπιστίας ατμοσφαιρικών μοτέρ.Δεν βλέπω και πολλά τούρμπο παλαιά αυτοκίνητα να κυκλοφορούν σε αντίθεση με ατμοσφαιρικά.
Είναι γνωστή η επιχειρηματολογία σας για την τεχνολογία (που έχει κάνει** πλέον **αξιόπιστα τα τούρμπο κτλ), αλλά μην βάζετε τόσο πολύ το χέρι σας στην φωτιά και προπάντων μην ειρωνεύεστε.Βαζω μονο τα 5 πρωτα απο καθε μοντελο (πηγη: Volvo High Mileage Club)...παραπανω θα γεμιζα πολλες σελιδες! Τα νουμερα ειναι σε μιλια.
240 series
id Owner Country Model Year Mileage
1604 Geoffrey Robinson UK 240 GLT 1989 418002
1908 Don Horton USA 245 GLT 1981 410190
2635 Josh P USA 245 GLT 1983 399700
2610 Bernd Essling Germany 244 Turbo 1981 382142
2123 John LaFayette USA 240 Turbo 1984 374762360 series
id Owner Country Model Year Mileage
253 Huw Evans UK 360GLT 1984 267000
1535 Kevin Matuschka Australia 360GLT 1984 266992
283 Craig Potter UK 360GLT 1981 257989
2838 Malcolm Croft N Zealand 360GLT 1984 242334
880 Gunnar Larson Norway 360GLT 1988 195774400 series
id Owner Country Model Year Mileage
1671 Ivor Townsend UK 440 Turbo 1994 216961
1678 Hilary Sears UK 480 Turbo 1989 199725
1023 Levensnevel Netherlands480 Turbo1992 191743
1237 Ian Hayes UK Scot 440 Turbo 1989 169850
2674 Nathan Dewitt UK Wales 440 Turbo 1991 167349740 series
id Owner Country Model Year Mileage
2165 Reece Sphincer Australia 744Turbo 1992 633292
2603 Sharon Klint USA 740 turbo 1988 500001
406 Burton M. Ison, Jr. USA 740Turbo 1989 472363
31 Kent Newman USA 745 Turbo 1986 431500
52 David Coram UK 745 Turbo 1986 391440760 series
id Owner Country Model Year Mileage
2501 Michael Ryerson USA 760 Turbo 1989 358714
1890 R Hohmann USA 760 Turbo 1987 331640
119 Clark Schambers USA 760 Turbo 1990 313864
1928 Jim Marchant USA 760 Turbo 1990 305400
145 Bill Wilke USA 760 Turbo 1989 303020850 series
id Owner Country Model Year Mileage
1869 Veronica UK 850 T5 1996 425000
1947 Etienne Gregoire Canada 850 T5 1994 346782
1746 Rob Goozee UK 850 T5 1994 330000
2982 Curtis Gillespie Canada 850 T5 1994 296336
733 David Lynn UK 850 T5 1995 272369940 series
id Owner Country Model Year Mileage
1907 Greg Harrington USA 940 turbo 1991 400000
143 Charlie Gardner UK 945 Turbo 1995 304231
1814 Paul Kershaw UK 940 Turbo 1994 297675
271 Mike Franklin UK 945 Turbo 1991 262000
2339 Kevin Osborne UK 940 Turbo 1994 260857Και απο τα πιο συγχρονα..
C70
id Owner Country Model Year Mileage
3050 John McKenzie UK C70 T5 1998 326568
2676 Kane Blatchford UK C70 T5 2000 177852S40
2725 Daniel Garratt UK S40 T5 2003 318000
2942 Nick Wallen UK S40 2.0T 1999 200450
2878 Chris Leach UK S40 2.0T 1999 194007
1340 Anil Bharath UK S40 T4 1998 163000
2219 Chris Quinn UK S40 2.0T 1998 159508
2595 Gary Cole UK S40 T4 2001 153500S60
2243 Bill Riley USA S60 T5 2003 199105
3075 Bryan Mulrooney UK S60 2.0T 2002 194742
2936 F.G. Reynolds USA S60 T5 2001 186000
2754 Stuart Salter UK S60 2.0T 2002 155000
2820 Bryan UK S60 T5 2002 155000S70
2879 Kyle Girardi USA S70 T5 1998 273101
3006 Frank Handorff USA S70 T5 1998 250494
351 Ivan Bass USA S70 T5 1999 248000
2186 Stuart Banks UK S70 T5 1997 239000
1542 Raul Reyes USA S70 T5 1998 237719
.............Γιατί ως γνωστόν, μετά την Ύβρι, έρχεται η Τιμωρία ...
http://www.whatcar.com/car-news/bmw-ann ... nes/240990
Και δεν επιασα καν την Saab που 30 χρονια εχει μονο turbo...Η τεχνολογια ειναι αρχαια..εχει εξελιχθει ως προς τη φιλικοτητα και την αντοχη της επι σειρα ετων. Η VW απλα την εφερε παλι στην μοδα προσφεροντας την στις πιο 'μικρες' κατηγοριες.
-
Ο χρήστης Nozomi έγραψε:
οπως ελεγε και ενας κορσικανος στον αστεριξ,εσυ σκοτωνεις γαιδαρο με καστανα με την υπομονη που εχεις
Εγώ γνωρίζω και την άλλη (που λέει ο λαός μας) !
Όσα δεν φτάνει η αλεπού (στην προκειμένη περίπτωση ατμοσφαιρικοί κινητήρες μεγάλου κυβισμού), τα κάνει κρεμαστάρια...Αν ζουσαμε Γερμανια, με τους υψηλοτερους μισθους που εχουν, και τα φθηνοτερα αυτοκινητα, και βεβαια τους καλυτερους δρομους, θα συμφωνουσα απολυτα,
στην χωρα μας ομως δεν μπορει να λειτουργησει επι της ουσιας αυτο που λες για τον μεσο (οικονομικα) Ελληνα... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
οπως ελεγε και ενας κορσικανος στον αστεριξ,εσυ σκοτωνεις γαιδαρο με καστανα με την υπομονη που εχεις
Εγώ γνωρίζω και την άλλη (που λέει ο λαός μας) !
Όσα δεν φτάνει η αλεπού (στην προκειμένη περίπτωση ατμοσφαιρικοί κινητήρες μεγάλου κυβισμού), τα κάνει κρεμαστάρια...Αν ζουσαμε Γερμανια, με τους υψηλοτερους μισθους που εχουν, και τα φθηνοτερα αυτοκινητα, και βεβαια τους καλυτερους δρομους, θα συμφωνουσα απολυτα,
στην χωρα μας ομως δεν μπορει να λειτουργησει επι της ουσιας αυτο που λες για τον μεσο (οικονομικα) Ελληνα...Ασε τωρα στη κατασταση που χουμε φτασει για να παρεις ενα διλιτρο τουρμπο γινεται σιγα σιγα ονειρο.....
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Βαζω μονο τα 5 πρωτα απο καθε μοντελο (πηγη: Volvo High Mileage Club)...παραπανω θα γεμιζα πολλες σελιδες! Τα νουμερα ειναι σε μιλια.
...Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τι θες να δείξεις με αυτό. Δηλαδή,να παραθέσω κι εγώ στοιχεία απο το
Honda Mile Makers Club ή το αντίστοιχο της Toyota , με Civic στα 1.170.000μίλια,Civic IMA στα 600κ μίλια
ή τα αντίστοιχα tundra κλπα της Toyota με 200κ για πρωινό.
Προφανώς,να δείξεις οτι τα turbo μοτέρ της Volvo είναι αξιόπιστα και έχουν κάνει πολλά μίλια.
Πιο σωστό θα ήταν βέβαια να είχαμε το πλήρες ιστορικό του εκάστοτε αυτοκινήτου και να ξέρουμε
επακριβώς τι χρειάστηκε στη πορεία.Αυτό που εξέτασα είναι οτι ένα δείγμα μοτέρ της VW το οποίο με 200κ δεν σημαίνει απαραίτητα οτι καθιερώθηκε ως αξιόπιστο. Δεν αμφισβήτησα το γεγονός οτι και οι turbo κινητήρες μπορούν να είναι
αξιόπιστοι. (τώρα για το 'εξίσου' με ατμοσφαιρικό,άλλου παπά ευαγγέλιο...).
Μπλεξιμο με SUV..