Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa 156
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa 156
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    7
    10
    744
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      diamond last edited by

      Χαιρετώ τους φίλους της αυτοκίνησης.
      Διαβάζοντας τα σχόλια γενικά για τις Αλφα θα ήθελα να καταθέσω και τη δική μου άποψη για την 156 1.8 που έχω εδώ και 2 χρόνια και θα ήθελα και απόψεις άλλων κατόχων.
      Μέχρι σήμερα έχω κάνει 35000 χμ σε μικτές συνθήκες.
      Τα βασικά πλονεκτήματα είναι:

      1. απίθανα κρατήματα-τιμόνι διαβήτης
      2. εντυπωσιακά φρένα έστω και χωρίς αεριζόμενους δίσκους μπροστά
      3. Κινητήρας πολύ καλός αν και θα ήθελα λίγο παραπάνω δύναμη χαμηλά.
      4. Πολύ καλή ποιότητα κατασκευής. (μέχρι σήμερα δεν τρίζει, ούτε έχει παρουσιάσει υπόνοια ηλεκτρικών προβλημάτων, αυτά για αυτούς που ψάχνουν τη λεπτομέρεια στις βλάβες των ιταλικών)

      Σημεία που θα ήθελα καλύτερα:

      1. Καλύτερο εξοπλισμό ειδικά σήμερα που όλα τα ανταγωνιστικά προσφέρουν δεκάδες ηλεκτρονικές και άλλες ευκολίες.
      2. Λιγότερο ευαίσθητο ABS - Αεριζόμενα μπροστά φρένα απλά για να μην κουραστούν σε καμιά κατάβαση τύπου Αχλαδόκαμπος
      3. Λίγο μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ (μην ξεχνάμε είναι οικογενειακό)

      Αυτά για σήμερα, περιμένω τις απόψεις και άλλων φίλων.

      ΥΓ Δεν ήμουν φανατικός Αλφίστι, αλλά μετά από αυτή την εμπειρία η πρώτη μου επιλογή θα είναι πάλι Αλφα

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • D
        diamond last edited by

        Χαιρετώ τους φίλους της αυτοκίνησης.
        Διαβάζοντας τα σχόλια γενικά για τις Αλφα θα ήθελα να καταθέσω και τη δική μου άποψη για την 156 1.8 που έχω εδώ και 2 χρόνια και θα ήθελα και απόψεις άλλων κατόχων.
        Μέχρι σήμερα έχω κάνει 35000 χμ σε μικτές συνθήκες.
        Τα βασικά πλονεκτήματα είναι:

        1. απίθανα κρατήματα-τιμόνι διαβήτης
        2. εντυπωσιακά φρένα έστω και χωρίς αεριζόμενους δίσκους μπροστά
        3. Κινητήρας πολύ καλός αν και θα ήθελα λίγο παραπάνω δύναμη χαμηλά.
        4. Πολύ καλή ποιότητα κατασκευής. (μέχρι σήμερα δεν τρίζει, ούτε έχει παρουσιάσει υπόνοια ηλεκτρικών προβλημάτων, αυτά για αυτούς που ψάχνουν τη λεπτομέρεια στις βλάβες των ιταλικών)

        Σημεία που θα ήθελα καλύτερα:

        1. Καλύτερο εξοπλισμό ειδικά σήμερα που όλα τα ανταγωνιστικά προσφέρουν δεκάδες ηλεκτρονικές και άλλες ευκολίες.
        2. Λιγότερο ευαίσθητο ABS - Αεριζόμενα μπροστά φρένα απλά για να μην κουραστούν σε καμιά κατάβαση τύπου Αχλαδόκαμπος
        3. Λίγο μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ (μην ξεχνάμε είναι οικογενειακό)

        Αυτά για σήμερα, περιμένω τις απόψεις και άλλων φίλων.

        ΥΓ Δεν ήμουν φανατικός Αλφίστι, αλλά μετά από αυτή την εμπειρία η πρώτη μου επιλογή θα είναι πάλι Αλφα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          diamond last edited by

          Χαιρετώ τους φίλους της αυτοκίνησης.
          Διαβάζοντας τα σχόλια γενικά για τις Αλφα θα ήθελα να καταθέσω και τη δική μου άποψη για την 156 1.8 που έχω εδώ και 2 χρόνια και θα ήθελα και απόψεις άλλων κατόχων.
          Μέχρι σήμερα έχω κάνει 35000 χμ σε μικτές συνθήκες.
          Τα βασικά πλονεκτήματα είναι:

          1. απίθανα κρατήματα-τιμόνι διαβήτης
          2. εντυπωσιακά φρένα έστω και χωρίς αεριζόμενους δίσκους μπροστά
          3. Κινητήρας πολύ καλός αν και θα ήθελα λίγο παραπάνω δύναμη χαμηλά.
          4. Πολύ καλή ποιότητα κατασκευής. (μέχρι σήμερα δεν τρίζει, ούτε έχει παρουσιάσει υπόνοια ηλεκτρικών προβλημάτων, αυτά για αυτούς που ψάχνουν τη λεπτομέρεια στις βλάβες των ιταλικών)

          Σημεία που θα ήθελα καλύτερα:

          1. Καλύτερο εξοπλισμό ειδικά σήμερα που όλα τα ανταγωνιστικά προσφέρουν δεκάδες ηλεκτρονικές και άλλες ευκολίες.
          2. Λιγότερο ευαίσθητο ABS - Αεριζόμενα μπροστά φρένα απλά για να μην κουραστούν σε καμιά κατάβαση τύπου Αχλαδόκαμπος
          3. Λίγο μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ (μην ξεχνάμε είναι οικογενειακό)

          Αυτά για σήμερα, περιμένω τις απόψεις και άλλων φίλων.

          ΥΓ Δεν ήμουν φανατικός Αλφίστι, αλλά μετά από αυτή την εμπειρία η πρώτη μου επιλογή θα είναι πάλι Αλφα

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • T
            treloagori last edited by

            o kollitos mou thelei na parei tin 156 facelift1.6 120 aloga.emfanisiaka einai prwti.gia odigisi den xerw...esy eisai ikanopoiimenos???ta xwnei glika???apo katanalwsi???thorivo??anesi kali etsi???pantws apo oti thimamai pou odigisa mia 147 150 aloga selespeed prin 2 xronia eniwtha sa na odigousa tetrakinito stis strofes...ekpliktika kratimata,empaina se plateia me toulaxiston 90 kai to ekopsa sxedon katheta afou o diplanos mou xtipse sto tzami kai omws ayto kollimeno sto dromo!!!epatha zimia..apo tote arxisa na erwtevomai tin alfa romeo...ki as eimai germanikis sxolis kai piswkinisis...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              techadmin admin last edited by

              Ο χρήστης diamond έγραψε:
              2. εντυπωσιακά φρένα έστω και χωρίς αεριζόμενους δίσκους μπροστά

              Μήπως κάνεις κάποιο λάθος??
              Αεριζόμενοι είναι οι εμπρός δίσκοι της 156, διάτρητοι ή χαρακτοί δέν είναι....νομίζω

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • C
                citastak last edited by

                Ο χρήστης treloagori έγραψε:
                o kollitos mou thelei na parei tin 156 facelift1.6 120 aloga.emfanisiaka einai prwti.gia odigisi den xerw...esy eisai ikanopoiimenos???ta xwnei glika???apo katanalwsi???thorivo??anesi kali etsi???pantws apo oti thimamai pou odigisa mia 147 150 aloga selespeed prin 2 xronia eniwtha sa na odigousa tetrakinito stis strofes...ekpliktika kratimata,empaina se plateia me toulaxiston 90 kai to ekopsa sxedon katheta afou o diplanos mou xtipse sto tzami kai omws ayto kollimeno sto dromo!!!epatha zimia..apo tote arxisa na erwtevomai tin alfa romeo...ki as eimai germanikis sxolis kai piswkinisis...

                Σιγουρα εχει πολυ καλα κρατηματα, αλλά μηπως υπερβαλλεις λιγακι??

                οδηγω συχνα την 147 1600 distinctive και οντως ειναι ενα πολυ καλο αυτοκίνητο, αλλα με 90κμ δεν εχω γυρισει καμια πλατεια και ουτε προκειται να το επιχειρησω

                Φιλικά

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  treloagori last edited by

                  milaw gia tin 2.0 spor paketo kai 17 ares zantes mamisies..(pou tha ti allaxei giati einai ipervolika megales kai se megales taxitites kanoun thorivo)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    citastak last edited by

                    Εξακολουθω να πιστευω πως υπερβαλλεις παρολα αυτα. καποιος αλλος που να εχει οδηγησει το συγκεκριμενο αυτοκινητο?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • A
                      alfista last edited by

                      Ο χρήστης topmar έγραψε:

                      1. εντυπωσιακά φρένα έστω και χωρίς αεριζόμενους δίσκους μπροστά

                      Μήπως κάνεις κάποιο λάθος??

                      Όχι δεν κάνει λάθος.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lkar last edited by

                        Οι δίλιτρες 156 έχουν αεριζόμενα 284χιλ. Οι 1.8 και κάτω συμπαγή 281χιλ. Αυτά προ-facelift. Οι σημερινές έχουν όλες αεριζόμενα μπροστά

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • A
                          alexastrag last edited by

                          η εμπειρια μου σχετικα οδηγωντας μερικες φορες την 156 του αδερφου μου [1800] μοντ 2000 μου λεει οσον αφορα τα φρενα οτι εχουν υπερβολικη υποβοηθηση και αυτος ειναι ο λογος που συνεχεια επενεργει το abs.

                          τωρα σχετικα με την γενικοτερη ποιοτητα κατασκευης της οσον αφορα τα μηχανικα και ηλεκτρικα μερη στα 80000 με χρηση μονο μεσα στην πολη εχουμε δυο φορες επισκευη μιζας προβληματα με την λειτουργια του κλιματισμου [καθε φορα που γυρνας τον διακοπτη της μιζας αναβει και το αιρ κοντισιον θες δε θες] αλλαγη πανω και κατω ψαλιδια, αλλαγη αμμορτισερ με τα λαστιχα τους ,μια βαση μηχανης, δισκους φρενων διαρροες απο τα υδραυλικα κυκλωματα συμπλεκτη και τιμονιου.

                          το εσωτερικο του αυτοκινητου ειναι σε κακη κατασταση απο τα πλαστικα του ταμπλο [καπακι αεροσακου συνοδηγου πετσικαρισμενο] τα πλαστικα του τιμονιου επισης πετσικα και το καπακι κατω απο το τιμονι να εχει φυγει κλπ κλπ.

                          βεβαια ο αδερφος μου δεν φημιζεται για την νοικοκυροσυνη του και την ιδιαιτερη φροντιδα που θα εδειχνε καποιος αλλος πχ οπως εγω για το αυτοκινητο του ομως δεν νομιζω οτι φταιει αυτος αλλα η χαμηλη ποιοτητα τουλαχιστον στα παλαιοτερα μοντελα γιατι για τα νεοτερα δεν εχω αποψη.

                          παντως εγω προσωπικα αν και κατα βαθος μου αρεσουν [ειδικα η νεα GT] τα μοντελα της ALFA μαλλον θα προτιμουσα κατι αλλο προς γερμανια μερια ....τι να κανουμε ειμαι λιγο πιο συντηρητικος στις επιλογες μου!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • First post
                            Last post
                          • 1 / 1
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr