-
Χαιρετώ τους φίλους της αυτοκίνησης.
Διαβάζοντας τα σχόλια γενικά για τις Αλφα θα ήθελα να καταθέσω και τη δική μου άποψη για την 156 1.8 που έχω εδώ και 2 χρόνια και θα ήθελα και απόψεις άλλων κατόχων.
Μέχρι σήμερα έχω κάνει 35000 χμ σε μικτές συνθήκες.
Τα βασικά πλονεκτήματα είναι:- απίθανα κρατήματα-τιμόνι διαβήτης
- εντυπωσιακά φρένα έστω και χωρίς αεριζόμενους δίσκους μπροστά
- Κινητήρας πολύ καλός αν και θα ήθελα λίγο παραπάνω δύναμη χαμηλά.
- Πολύ καλή ποιότητα κατασκευής. (μέχρι σήμερα δεν τρίζει, ούτε έχει παρουσιάσει υπόνοια ηλεκτρικών προβλημάτων, αυτά για αυτούς που ψάχνουν τη λεπτομέρεια στις βλάβες των ιταλικών)
Σημεία που θα ήθελα καλύτερα:
- Καλύτερο εξοπλισμό ειδικά σήμερα που όλα τα ανταγωνιστικά προσφέρουν δεκάδες ηλεκτρονικές και άλλες ευκολίες.
- Λιγότερο ευαίσθητο ABS - Αεριζόμενα μπροστά φρένα απλά για να μην κουραστούν σε καμιά κατάβαση τύπου Αχλαδόκαμπος
- Λίγο μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ (μην ξεχνάμε είναι οικογενειακό)
Αυτά για σήμερα, περιμένω τις απόψεις και άλλων φίλων.
ΥΓ Δεν ήμουν φανατικός Αλφίστι, αλλά μετά από αυτή την εμπειρία η πρώτη μου επιλογή θα είναι πάλι Αλφα
-
Χαιρετώ τους φίλους της αυτοκίνησης.
Διαβάζοντας τα σχόλια γενικά για τις Αλφα θα ήθελα να καταθέσω και τη δική μου άποψη για την 156 1.8 που έχω εδώ και 2 χρόνια και θα ήθελα και απόψεις άλλων κατόχων.
Μέχρι σήμερα έχω κάνει 35000 χμ σε μικτές συνθήκες.
Τα βασικά πλονεκτήματα είναι:- απίθανα κρατήματα-τιμόνι διαβήτης
- εντυπωσιακά φρένα έστω και χωρίς αεριζόμενους δίσκους μπροστά
- Κινητήρας πολύ καλός αν και θα ήθελα λίγο παραπάνω δύναμη χαμηλά.
- Πολύ καλή ποιότητα κατασκευής. (μέχρι σήμερα δεν τρίζει, ούτε έχει παρουσιάσει υπόνοια ηλεκτρικών προβλημάτων, αυτά για αυτούς που ψάχνουν τη λεπτομέρεια στις βλάβες των ιταλικών)
Σημεία που θα ήθελα καλύτερα:
- Καλύτερο εξοπλισμό ειδικά σήμερα που όλα τα ανταγωνιστικά προσφέρουν δεκάδες ηλεκτρονικές και άλλες ευκολίες.
- Λιγότερο ευαίσθητο ABS - Αεριζόμενα μπροστά φρένα απλά για να μην κουραστούν σε καμιά κατάβαση τύπου Αχλαδόκαμπος
- Λίγο μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ (μην ξεχνάμε είναι οικογενειακό)
Αυτά για σήμερα, περιμένω τις απόψεις και άλλων φίλων.
ΥΓ Δεν ήμουν φανατικός Αλφίστι, αλλά μετά από αυτή την εμπειρία η πρώτη μου επιλογή θα είναι πάλι Αλφα
-
Χαιρετώ τους φίλους της αυτοκίνησης.
Διαβάζοντας τα σχόλια γενικά για τις Αλφα θα ήθελα να καταθέσω και τη δική μου άποψη για την 156 1.8 που έχω εδώ και 2 χρόνια και θα ήθελα και απόψεις άλλων κατόχων.
Μέχρι σήμερα έχω κάνει 35000 χμ σε μικτές συνθήκες.
Τα βασικά πλονεκτήματα είναι:- απίθανα κρατήματα-τιμόνι διαβήτης
- εντυπωσιακά φρένα έστω και χωρίς αεριζόμενους δίσκους μπροστά
- Κινητήρας πολύ καλός αν και θα ήθελα λίγο παραπάνω δύναμη χαμηλά.
- Πολύ καλή ποιότητα κατασκευής. (μέχρι σήμερα δεν τρίζει, ούτε έχει παρουσιάσει υπόνοια ηλεκτρικών προβλημάτων, αυτά για αυτούς που ψάχνουν τη λεπτομέρεια στις βλάβες των ιταλικών)
Σημεία που θα ήθελα καλύτερα:
- Καλύτερο εξοπλισμό ειδικά σήμερα που όλα τα ανταγωνιστικά προσφέρουν δεκάδες ηλεκτρονικές και άλλες ευκολίες.
- Λιγότερο ευαίσθητο ABS - Αεριζόμενα μπροστά φρένα απλά για να μην κουραστούν σε καμιά κατάβαση τύπου Αχλαδόκαμπος
- Λίγο μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ (μην ξεχνάμε είναι οικογενειακό)
Αυτά για σήμερα, περιμένω τις απόψεις και άλλων φίλων.
ΥΓ Δεν ήμουν φανατικός Αλφίστι, αλλά μετά από αυτή την εμπειρία η πρώτη μου επιλογή θα είναι πάλι Αλφα
-
o kollitos mou thelei na parei tin 156 facelift1.6 120 aloga.emfanisiaka einai prwti.gia odigisi den xerw...esy eisai ikanopoiimenos???ta xwnei glika???apo katanalwsi???thorivo??anesi kali etsi???pantws apo oti thimamai pou odigisa mia 147 150 aloga selespeed prin 2 xronia eniwtha sa na odigousa tetrakinito stis strofes...ekpliktika kratimata,empaina se plateia me toulaxiston 90 kai to ekopsa sxedon katheta afou o diplanos mou xtipse sto tzami kai omws ayto kollimeno sto dromo!!!epatha zimia..apo tote arxisa na erwtevomai tin alfa romeo...ki as eimai germanikis sxolis kai piswkinisis...
-
Ο χρήστης diamond έγραψε:
2. εντυπωσιακά φρένα έστω και χωρίς αεριζόμενους δίσκους μπροστάΜήπως κάνεις κάποιο λάθος??
Αεριζόμενοι είναι οι εμπρός δίσκοι της 156, διάτρητοι ή χαρακτοί δέν είναι....νομίζω -
Ο χρήστης treloagori έγραψε:
o kollitos mou thelei na parei tin 156 facelift1.6 120 aloga.emfanisiaka einai prwti.gia odigisi den xerw...esy eisai ikanopoiimenos???ta xwnei glika???apo katanalwsi???thorivo??anesi kali etsi???pantws apo oti thimamai pou odigisa mia 147 150 aloga selespeed prin 2 xronia eniwtha sa na odigousa tetrakinito stis strofes...ekpliktika kratimata,empaina se plateia me toulaxiston 90 kai to ekopsa sxedon katheta afou o diplanos mou xtipse sto tzami kai omws ayto kollimeno sto dromo!!!epatha zimia..apo tote arxisa na erwtevomai tin alfa romeo...ki as eimai germanikis sxolis kai piswkinisis...Σιγουρα εχει πολυ καλα κρατηματα, αλλά μηπως υπερβαλλεις λιγακι??
οδηγω συχνα την 147 1600 distinctive και οντως ειναι ενα πολυ καλο αυτοκίνητο, αλλα με 90κμ δεν εχω γυρισει καμια πλατεια και ουτε προκειται να το επιχειρησω
Φιλικά
-
milaw gia tin 2.0 spor paketo kai 17 ares zantes mamisies..(pou tha ti allaxei giati einai ipervolika megales kai se megales taxitites kanoun thorivo)
-
Εξακολουθω να πιστευω πως υπερβαλλεις παρολα αυτα. καποιος αλλος που να εχει οδηγησει το συγκεκριμενο αυτοκινητο?
-
Ο χρήστης topmar έγραψε:
- εντυπωσιακά φρένα έστω και χωρίς αεριζόμενους δίσκους μπροστά
Μήπως κάνεις κάποιο λάθος??
Όχι δεν κάνει λάθος.
-
Οι δίλιτρες 156 έχουν αεριζόμενα 284χιλ. Οι 1.8 και κάτω συμπαγή 281χιλ. Αυτά προ-facelift. Οι σημερινές έχουν όλες αεριζόμενα μπροστά
-
η εμπειρια μου σχετικα οδηγωντας μερικες φορες την 156 του αδερφου μου [1800] μοντ 2000 μου λεει οσον αφορα τα φρενα οτι εχουν υπερβολικη υποβοηθηση και αυτος ειναι ο λογος που συνεχεια επενεργει το abs.
τωρα σχετικα με την γενικοτερη ποιοτητα κατασκευης της οσον αφορα τα μηχανικα και ηλεκτρικα μερη στα 80000 με χρηση μονο μεσα στην πολη εχουμε δυο φορες επισκευη μιζας προβληματα με την λειτουργια του κλιματισμου [καθε φορα που γυρνας τον διακοπτη της μιζας αναβει και το αιρ κοντισιον θες δε θες] αλλαγη πανω και κατω ψαλιδια, αλλαγη αμμορτισερ με τα λαστιχα τους ,μια βαση μηχανης, δισκους φρενων διαρροες απο τα υδραυλικα κυκλωματα συμπλεκτη και τιμονιου.
το εσωτερικο του αυτοκινητου ειναι σε κακη κατασταση απο τα πλαστικα του ταμπλο [καπακι αεροσακου συνοδηγου πετσικαρισμενο] τα πλαστικα του τιμονιου επισης πετσικα και το καπακι κατω απο το τιμονι να εχει φυγει κλπ κλπ.
βεβαια ο αδερφος μου δεν φημιζεται για την νοικοκυροσυνη του και την ιδιαιτερη φροντιδα που θα εδειχνε καποιος αλλος πχ οπως εγω για το αυτοκινητο του ομως δεν νομιζω οτι φταιει αυτος αλλα η χαμηλη ποιοτητα τουλαχιστον στα παλαιοτερα μοντελα γιατι για τα νεοτερα δεν εχω αποψη.
παντως εγω προσωπικα αν και κατα βαθος μου αρεσουν [ειδικα η νεα GT] τα μοντελα της ALFA μαλλον θα προτιμουσα κατι αλλο προς γερμανια μερια ....τι να κανουμε ειμαι λιγο πιο συντηρητικος στις επιλογες μου!!!
Alfa 156