-
Γενικά οι δίσκοι είναι φθηνοί αλλά ακόμα και να αλλάζεις δίσκους κάθε 2 φορές που αλλάζεις τακάκια, μια φορά θα αλλάξεις δίσκους στη ζωή του αυτοκινήτου.
~80Κ χλμ για τακάκια σημαίνει ~300Κ χλμ μέχρι την δεύτερη αλλαγή δίσκων. -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Μπές βγές στην πόλη και γύργα πίσω ήρθα στα 8,7 περίπου και το πατούσαμε στα 170 μέγιστο 180, συνήθως 140. Καίει λιγότερο μου φαίνεται ή το πατας συνιδητά λιγότερο λόγω του οικονομόμετρου (ειναι ψιχολογικό)
Το μόνο που με απασχολεί είναι άν ένα A4 ή c200 θα ήταν πολύ πιο γρήγορο... Ισως σε ροπές αλλά γενικά αν ανέβεις χλμ πρέπει να είναι ίδια. Καθώς Α4 έχουμε στην οικογένεια (αλλά δεν το έχω μπει μέσα σε ταξίδι...) άρα μάλλον δε θα έπαιρνα η c200 είναι ίσως πιο παππουδέ και πολύ πιο ακριβή σε συντήρηση.
Η 320 δε πιστεύω ότι θα έχει τα σερβις της C.Tην είχα από ενοικίαση την C200K για κάμποσο καιρό. με 13+λ. κατανάλωση στην πόλη,10+λ. με ταχύτητα πάνω από 120χλμ,με θορύβους αεροδυναμικής,μη ελαστικός κινητήρας,ελεεινό κλιματισμό κλπ ποιοτικά ατοπήματα, και γι'αυτό αλλάζει σε πολλά και την ξεσαβουρώνουν με -15% από τον Μάρτιο +το ακριβό και όχι ποιοτικό σερβις συμπληρώνω σε αυτά που ανέφερες.
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Πάντως με 180 πάει πολύ καλά στην Εθνική. Οι 17αρες που εχω πατάνε καλά.
Μπές βγές στην πόλη και γύργα πίσω ήρθα στα 8,7 περίπου και το πατούσαμε στα 170 μέγιστο 180, συνήθως 140.
Το μόνο που με απασχολεί είναι άν ένα A4 ή c200 θα ήταν πολύ πιο γρήγορο... Ισως σε ροπές αλλά γενικά αν ανέβεις χλμ πρέπει να είναι ίδια. Καθώς Α4 έχουμε στην οικογένεια (αλλά δεν το έχω μπει μέσα σε ταξίδι...) άρα μάλλον δε θα έπαιρνα η c200 είναι ίσως πιο παππουδέ και πολύ πιο ακριβή σε συντήρηση.
Η 320 δε πιστεύω ότι θα έχει τα σερβις της C.Επειδή είπες οτι το χεις 2 βδομαδες, μια μικρή υπενθυμιση οτι το βιβλίο λέει μέχρι 4500 στροφές ή 160 ταχύτητα για τα πρώτα 2000 χιλιόμετρα (εκτός και αν τα έχεις ήδη υπερβεί )
Επίσης οταν είναι κρύο το αμάξι πολύ χαλαρή οδήγηση για κανα 10λεπτο μεχρι να ζεσταθεί και το λάδι
Άποψη μου είναι οτι δεν είναι σωστό στρώσιμο να το πας 500 χιλιόμετρα στην εθνική.
Επίσης ρίχνε καμιά ματιά και στο BC την στάθμη λαδιών.
Τελικά τι βενζίνη βάζεις;
Η C200 καλη αλλά ακόμα και με τις προσφορές ΜΒ πάει κάπου 38 δηλαδή αρκετές χιλιάδες πάνω από το 320 σου...
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
2 ερωτήσεις 320
- Πως θερμαίνονται οι καθρέπτες? μόνο αυτόματα?
Στη 525,θερμαινονται αναλογα με την εξωτερικη θερμοκρασια αυτοματα.Δε νομιζω να μπορεις να το ενεργοποιησεις με αλλο τροπο.Ετσι νομιζω οτι λειτουργει και η θερμανση της πλυστικης του παρ μπριζ.
-
Ο χρήστης paparoupas έγραψε:
Πάντως με 180 πάει πολύ καλά στην Εθνική. Οι 17αρες που εχω πατάνε καλά.
Μπές βγές στην πόλη και γύργα πίσω ήρθα στα 8,7 περίπου και το πατούσαμε στα 170 μέγιστο 180, συνήθως 140.
Το μόνο που με απασχολεί είναι άν ένα A4 ή c200 θα ήταν πολύ πιο γρήγορο... Ισως σε ροπές αλλά γενικά αν ανέβεις χλμ πρέπει να είναι ίδια. Καθώς Α4 έχουμε στην οικογένεια (αλλά δεν το έχω μπει μέσα σε ταξίδι...) άρα μάλλον δε θα έπαιρνα η c200 είναι ίσως πιο παππουδέ και πολύ πιο ακριβή σε συντήρηση.
Η 320 δε πιστεύω ότι θα έχει τα σερβις της C.Επειδή είπες οτι το χεις 2 βδομαδες, μια μικρή υπενθυμιση οτι το βιβλίο λέει μέχρι 4500 στροφές ή 160 ταχύτητα για τα πρώτα 2000 χιλιόμετρα (εκτός και αν τα έχεις ήδη υπερβεί )
Επίσης οταν είναι κρύο το αμάξι πολύ χαλαρή οδήγηση για κανα 10λεπτο μεχρι να ζεσταθεί και το λάδι
Άποψη μου είναι οτι δεν είναι σωστό στρώσιμο να το πας 500 χιλιόμετρα στην εθνική.
Επίσης ρίχνε καμιά ματιά και στο BC την στάθμη λαδιών.
Τελικά τι βενζίνη βάζεις;
Η C200 καλη αλλά ακόμα και με τις προσφορές ΜΒ πάει κάπου 38 δηλαδή αρκετές χιλιάδες πάνω από το 320 σου...
μα 200 έκανα στην εθνική 100 σε επαρχιακό με στροφές και 100 στην πόλη. Πόσα χλμ νομίζεις ότι έχω??
Για τα 160 που το λέει
για 4500 λεει
εγω το πήγα μέχρι λίγο πάνω από τις 4000
στις 3900 έχει 160 αν θυμάμαι καλά...Τα λάδια τα κοιτάω από το computer? Αυτό δεν εννοείς?
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
μα 200 έκανα στην εθνική 100 σε επαρχιακό με στροφές και 100 στην πόλη. Πόσα χλμ νομίζεις ότι έχω??
Για τα 160 που το λέει
για 4500 λεει
εγω το πήγα μέχρι λίγο πάνω από τις 4000
στις 3900 έχει 160 αν θυμάμαι καλά...Τα λάδια τα κοιτάω από το computer? Αυτό δεν εννοείς?
Ετσι πρέπει μικτές διαδρομές γιατι ακούω κατι κουλά πηγαινε μεχρι θεσσαλονίκη να στρωσει το αμαξι
Στο βιβλίο λέει μέχρι 4500 στροφές ή 160...Με έκτη καπου 4000 στροφες βγάζεις 160...Αλλά είπες οτι το πήγες 180
Ναι για τα λάδια κοίταζε τα, πολλά έχω διαβάσει σε bmw-motorsport...
-
Ο χρήστης paparoupas έγραψε:
μα 200 έκανα στην εθνική 100 σε επαρχιακό με στροφές και 100 στην πόλη. Πόσα χλμ νομίζεις ότι έχω??
Για τα 160 που το λέει
για 4500 λεει
εγω το πήγα μέχρι λίγο πάνω από τις 4000
στις 3900 έχει 160 αν θυμάμαι καλά...Τα λάδια τα κοιτάω από το computer? Αυτό δεν εννοείς?
Ετσι πρέπει μικτές διαδρομές γιατι ακούω κατι κουλά πηγαινε μεχρι θεσσαλονίκη να στρωσει το αμαξι
Στο βιβλίο λέει μέχρι 4500 στροφές ή 160...Με έκτη καπου 4000 στροφες βγάζεις 160...Αλλά είπες οτι το πήγες 180
Ναι για τα λάδια κοίταζε τα, πολλά έχω διαβάσει σε bmw-motorsport...
αφου είχα ένα s3 από πίσω!!!
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Α!Και η πρωτη ερωτηση:Πως γινετε να κατεβαινει ο αριστερος εξωτερικος καθρεπτης οταν μπαινει η οπισθεν?Για να έχεις αυτή τη λειτουργία, πρέπει να έχεις ηλεκτρικά καθίσματα με μνήμες (γιατί οι μνήμες είναι και για τους καθρέπτες). Εάν τα έχεις, τότε με τον διακόπτη επιλογής των καθρεπτών στα αριστερά, όταν βάλείς όπισθεν κατεβαίνει αυτόματα ο δεξιός καθρέπτης. Αν δεν έχεις ηλεκτρικά καθίσματα, τότε δεν έχεις αυτή τη λειτουργία.
-
Μπορείς να μου εξηγήσεις τι εννοείς με το 'μη ελαστικός κινητήρας' ?
-
Επιλεγεις οπισθεν στο κιβωτιο.. ρυθμιζεις τον καθρεφτη εκει που θελεις και μετα βαζεις D και επαναφερεις τον καθρεφτη εκει που σε βολευει.
Καπως ετσι ειναι, δεν παιζουν ρολο τα ηλεκτρικα καθισματα καθολου! Παιξε λιγο οπως σου ειπα και θα το βρεις! το θεμα ειναι οτι απορυθμιζεται αν για καποιο λογο πειραξεις τον καθρεφτη μερικες φορες οχι παντα....
-
Ο χρήστης MANGO έγραψε:
Επιλεγεις οπισθεν στο κιβωτιο.. ρυθμιζεις τον καθρεφτη εκει που θελεις και μετα βαζεις D και επαναφερεις τον καθρεφτη εκει που σε βολευει.Καπως ετσι ειναι, δεν παιζουν ρολο τα ηλεκτρικα καθισματα καθολου! Παιξε λιγο οπως σου ειπα και θα το βρεις! το θεμα ειναι οτι απορυθμιζεται αν για καποιο λογο πειραξεις τον καθρεφτη μερικες φορες οχι παντα....
Σωστά, αυτό ισχύει, αλλά πρέπει να έχεις Πακέτο Εξωτερικών Καθρεπτών (Κωδ. 313) ή Εσωτερικός και εξωτερικοί καθρέπτες με λειτουργία αυτόματης σκίασης (Κωδ. 430), εάν δεν έχεις τα ηλεκτρικά καθίσματα με μνήμες.
-
Εχουμε τους καθρεπτες αυτοματης σκιασης.
Τα καθισματα ρθθμιζονται ηλεκτρικα ως προς το υψος και την κλιση της πλατης.
Κατεβαινω να το ξαναψαξω... -
Εχει κανεις τον καταλογο με τα αξεσουαρ για την BMW e90 Pro Facelift? Και επισης ξερει κανεις ποια μπορουν να μπουν απο την αντιπροσωπεια?
-
Ο χρήστης diwali33 έγραψε:
Εχει κανεις τον καταλογο με τα αξεσουαρ για την BMW e90 Pro Facelift? Και επισης ξερει κανεις ποια μπορουν να μπουν απο την αντιπροσωπεια?Έχω για την Ε92 μόνο (Coupe)...αλλά είναι σχεδόν τα ίδια (αλλάζουν αυτά που είναι στάνταρ).
Από την αντιπροσωπεία ελάχιστα μπορούν να μπούν....βασικά μόνο οι ζάντες. Κάποια (π.χ. Xenon, Navi, Alarm και μερικά άλλα) μπαίνουν ως Retrofit Kit, αλλά έχουν αρκετά υψηλότερο κόστος από το να μπούν στην αρχική παραγγελία. Αν θές για την Coupe, πές μου ένα email να στα στείλω.
-
Δε κατεβαινει ο καθρεπτης ,με τιποτα.Δοκιμασα ολα οσα αναφερθηκαν.Μηπως δε γινετε στη δικια μας
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Δε κατεβαινει ο καθρεπτης ,με τιποτα.Δοκιμασα ολα οσα αναφερθηκαν.Μηπως δε γινετε στη δικια μαςΑν δεν έχεις το πακέτο καθρεπτών, τότε δε κατεβαίνει.
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
μα 200 έκανα στην εθνική 100 σε επαρχιακό με στροφές και 100 στην πόλη. Πόσα χλμ νομίζεις ότι έχω??
Για τα 160 που το λέει
για 4500 λεει
εγω το πήγα μέχρι λίγο πάνω από τις 4000
στις 3900 έχει 160 αν θυμάμαι καλά...Τα λάδια τα κοιτάω από το computer? Αυτό δεν εννοείς?
Ετσι πρέπει μικτές διαδρομές γιατι ακούω κατι κουλά πηγαινε μεχρι θεσσαλονίκη να στρωσει το αμαξι
Στο βιβλίο λέει μέχρι 4500 στροφές ή 160...Με έκτη καπου 4000 στροφες βγάζεις 160...Αλλά είπες οτι το πήγες 180
Ναι για τα λάδια κοίταζε τα, πολλά έχω διαβάσει σε bmw-motorsport...
αφου είχα ένα s3 από πίσω!!!
και ειχες αμφιβολιες αν μπορει να παει πανω απο 160?
-
Στο δικό μου ο δεξιός καθρέπτης πέφτει αυτόματα όταν βάζω όπισθεν εφόσον ο διακόπτης είναι στον αριστερό.
Έχω τους φωτοχρωματικούς και ημιηλεκτρικά καθίσματα χωρίς μνήμες (standard στο 325).
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Στο δικό μου ο δεξιός καθρέπτης πέφτει αυτόματα όταν βάζω όπισθεν εφόσον ο διακόπτης είναι στον αριστερό.Έχω τους φωτοχρωματικούς και ημιηλεκτρικά καθίσματα χωρίς μνήμες (standard στο 325).
Όπως ξανέγραψα πρέπει να έχεις Πακέτο Εξωτερικών Καθρεπτών (Κωδ. 313) ή Εσωτερικός και εξωτερικοί καθρέπτες με λειτουργία αυτόματης σκίασης (Κωδ. 430) ή τα full ηλεκτρικά καθίσματα με μνήμες. Οπότε εσύ Χρήστο έχεις το 430 και είσαι ΟΚ.
-
Κάποτε ( E34 ) αυτή η λειτουργία ήταν στάνταρ.
BMW FORUM