-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Τό φαινόμενο σήραγγας είναι ο λόγος πού πέρασες στίς εξετάσεις;
Θέλεις νά πείς,ότι έψαχνες κάποια λύση σέ κάποια άσκηση,καί μεταπήδησαν τά κβάντα στόν εγκέφαλό σου,αποκαλύπτωντας τή λύση;Κυρίες καί κύριοι,σάς παρουσιάζω τόν πρώτο 'κβαντωμένο' φορουμά!!!
Όχι ρε τρελαμένε!!!
Απλά ήταν σε ένα ερώτημα, και μου ήρθε η απάντηση τελευταίο λεπτό και έτσι το πτυχίο είναι ακόμα πιο κοντά!!!!
-
Θα βελτιωσετε κινητηρα Otto,
η κινητηρα προωθησης ιοντων ?Για να ξερω αν θα παμε τις κοντρες στο Λαινοπουλο
ή στο πλανητη Άρη -
Ο χρήστης Vlasis_Highlander έγραψε:
Θα βελτιωσετε κινητηρα Otto,
η κινητηρα προωθησης ιοντων ?Για να ξερω αν θα παμε τις κοντρες στο Λαινοπουλο
ή στο πλανητη ΆρηBeam me up Scotty!!!!
-
Ο χρήστης Vlasis_Highlander έγραψε:
Θα βελτιωσετε κινητηρα Otto,
η κινητηρα προωθησης ιοντων ?Για να ξερω αν θα παμε τις κοντρες στο Λαινοπουλο
ή στο πλανητη ΆρηΠοτέ μή λές ποτέ Βλάση μου!!!
-
Ρε δεν αφήνετε τις βελτιώσεις στους Ιάπωνες;
Πάρτε μια επιδότηση και φτίαχτε εργοστάσιο ηλεκτρικής ενέργειας!!!:PΕίναι το ελληνικό όνειρο πάντως: να αράζεις και να αφήνεις τους άλλους (στην περίπτωσή μας τα άτομα) να κάνουν τη δουλειά ενώ εσύ...ξεκουράζεσαι!:D:D:D
Αλλά άντε κάντο να δουλέψει! -
Η απάντηση στην απορια αν μπορούμε να έχουμε παραγωγη ενέργειας από το μηδέν βρίσκεται σε αυτό το σημείο:
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Ο φυσικός Adam Cohen τού πανεπιστημίου Stanford καί ο φυσικοχημικός Shaul Mukamel τού πανεπιστημίου τής Καλιφόρνια στό Ερβιν δηλώνουν ότι θά μπορούσαμε νά αλλάξουμε τόν τρόπο δόνησης τών ηλεκτρονίων(μέσω φωτισμού ή θέρμανσης π.χ.)καί νά ρυθμίσουμε τίς συχνότητές τους ώστε τά μόρια νά έλκουν τό ένα το άλλο καθώς πλησιάζουν,αλλά νά απωθούνται καθώς απομακρύνονται.Δηλαδή φωτίζεις ή θερμαίνεις κατάλληλα τις επιφάνειες για να δημιουργηθεί αυτό το φαινόμενο του συντονισμου. Το ελλειμα ενέργειας αναπληρώνεται από τον φωτισμό ή την θερμότητα (ειναι και τα δύο μορφές ενέργειας). Η παρούσα ανακάλυψη μπορεί να έχει εφαρμογες στην μικρο-νανομηχανική και δυσκολα σε κινητηρες εσωτερικής καύσεως.
-
οι δεσμοι van der waals ειναι πολυ μικρης δυναμης, δεν ειναι ενδομοριακοι και η πιο κοινη εμφανιση τους υπαρχει σε πολυεστερικα υλικα π.χ PFT (η βενζινη εχει αναλογη δομη), και συγκρατει τις 'αλυσιδες' των ατομων του υλικου 'τυλιγμενες' και κοντα τη μια με την αλλη προκειμενου να παραμενει το υλικο σε στερεη η αντιστοιχως υγρη κατασταση.
Περιπου ετσι λειτουργει η αρχη, δε 8υμαμαι και πολυ καλα, αλλα ηταν μαθημα πρωτου ετουσ μηχανολογιας, και εχει περασει καιροσ απο τοτε, και δε τα θυμαμαι ακριβως.
Το σιγουρο ειναι πωσ αυτοι οι δεσμοι ειναι οι πιο αδυναμοι μετα απο ιοντικουσ κτλ, αρα το οποιο κερδος (αν γινεται να εφαρμοστει η αρχη), θα ειναι εξαιρετικα μικρο...Παρολα αυτα μονο και μονο το ενδεχομενο να ισχυει κατι τετοιο ειναι πολυ ενδιαφερων....
-
Η τριβή είναι ένα είδος δύναμης. Υπάρχει αρνητική δύναμη αλλά για αρνητική τριβή γενικά δεν είναι δυνατόν να υπάρξει.
Δές λίγο κάποια άρθρα για τριβή http://www.giatimpampa.gr/tribh/
-
Ο χρήστης papageorge έγραψε:
Η τριβή είναι ένα είδος δύναμης. Υπάρχει αρνητική δύναμη αλλά για αρνητική τριβή γενικά δεν είναι δυνατόν να υπάρξει.Δές λίγο κάποια άρθρα για τριβή http://www.giatimpampa.gr/tribh/
-
-
7 ολόκληρα χρόνια μετά!
-
Το Πασχα περασε εδω και καιρο
-
Ο χρήστης papageorge έγραψε:
Η τριβή είναι ένα είδος δύναμης. Υπάρχει αρνητική δύναμη αλλά για αρνητική τριβή γενικά δεν είναι δυνατόν να υπάρξει.Δές λίγο κάποια άρθρα για τριβή http://www.giatimpampa.gr/tribh/
Εδώ τα λέει καλύτερα: http://repository.edulll.gr/789
-
Πιστεύω μια επίσκεψη στην εταιρία βελτιώσεων http://www.autoturbo.gr/index.php?objId=Company θα λύσει απορίες ως προς την παλινδρόμιση των μορίων και την πυκνότητά τους ,στην δομή τους γενικά και τις εργασίες μεταβολής της καταστασής τους στα μεταλικά μέρη μιας Μ.Ε.Κ. Θα μάθουν πολλοί ποσο εχει προχωρησει η βελτίωση στους κινητηρες εκτος εργοστασίου με πολύ καλυτερα αποτελέσματα.
-
Ένας βελτιωμένος κινητήρας θα σπάσει είτε τα μέταλλα επεξεργασθούν κρυογενικά ή όχι.
Η κρυογενική επεξεργασία των μετάλλων δεν κάνει θαύματα, αυξάνει λίγο την αντοχή τους στη φθορά (ξοδεύοντας πολλά λεφτά κατά την κρυογενική διαδικασία).
Είναι γνωστή από παλιά διαδικασία και τα περισσότερα εργοστάσια κατασκευής κινητήρων προτιμούν να χρησιμοποιούν οικονομικότερους τρόπους αύξησης της αντοχής των μετάλλων.
-
Mεχρι στιγμής σε 20vt fiat coupe 380hp με την κατεργασία της κρυογενιτικής τεχνολογίας δεν έχουμε κανένα σπάσιμο μεταλικών μερών κινητήρα. Ούτε κιχ!.. .....Και ανεβαίνει σε πιέσεις και δύναμη πάνω απο 400hp ανα πάσα στιγμή.Για καλό το βλέπω εγώ μάλλον!
-
Και η σχεση ολων αυτων με την υπαρξη ή οχι αρνητικης τριβης ειναι..........;
-
Απλά Βill έχει να κανει με την κινητικότητα των μορίων στα μεταλα κατα την τριβή τους και την παραγωγή ενεργειας .Η κρυογενική ειναι κατι σχετικά παρόμοιο αφού με την χρηση θερμικής ενεργειας αλλάζουμε την πυκνοτητα των μορίων στα μεταλα και καταφερνουμε μεγαλύτερη αντοχή στις υψηλές θερμοκρασίες που έχουμε στις επιφανειες τριβής τους.
Τωρα λεπτομέρειες διάβασε στην αρχή .Εχω και εγω μιά αναφορά στην επεξεργασία αυτή ,αλλά δεν ξέρω που την έχω. -
«Η κρυογενική επεξεργασία των μετάλλων δεν κάνει θαύματα, αυξάνει λίγο την αντοχή τους στη φθορά (ξοδεύοντας πολλά λεφτά κατά την κρυογενική διαδικασία). »
Θα μπορούσα να πω ότι είναι και έτσι.
Σίγουρα η εφαρμογή αυτής της τεχνικής, για την δημιουργία καβαλέτου μπιελών με θραύση, έχει προξενήσει μεγάλα προβλήματα τελικής αντοχής. Σίγουρα είναι οικονομικότερης παραγωγής, από την κατασκευή καβαλέτου με έναν κωδικό ενιαίο.
Εδώ πωλείτε ολόκληρη η μπιέλα, και όχι το καβαλέτο μόνον. Φτηνή επεξεργασία για το εργοστάσιο, ακριβή αγορά για τον πελάτη.
Η πήρα μου σε πόλους κινητήρες seat & vw, απέδειξε το ασύμφορο για τον πελάτη. Πρωτοκλασάτα ρεκτιφιέ, δεν αποδέχονται το ρεκτιφιέ σε αυτούς τους κορμούς. Έτσι καταφεύγουμε σε μεταχειρισμένους η σε καινούργιους. Οπωσδήποτε ανεβαίνει το κόστος.
Σε ‘άτσαλο’ οδήγημα, αντί να ‘κτυπάνε’ τα μέταλλα, σπάνε οι μπιέλες στην κορυφή του κάτω κουζινέτου.
Το γώνιασμα των μπιελών με ρεκτιφιέ, βγάζει αρνητικό over seize, με διαφορετικό πάχος αριστερά από δεξιά. Κατά συνέπια στο ‘σφίξιμο’ έχουμε ανομοιογένεια στην εφαρμογή νέου κουζινέτου. Έτσι δεν το αναλαμβάνουν ρεκτιφιέ με ιστορία που σέβονται το όνομα τους.
Η αντοχή αυξάνετε, μα ο ‘συντονισμός’ τους είναι και ο εχθρός τους.
Στα αγωνιστικά οπού το κόστος έρχεται σε δεύτερη μοίρα, αντικαθιστώ τα εν λόγο ανταλλακτικά, με προηγουμένου τύπου, οπού και πολύ εύκολα, τα ελαφρώνω, τα ζυγίζω, και υπάρχει και η εναλλαξιμότητα των μετάλλων.
Φιλικά
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Και η σχεση ολων αυτων με την υπαρξη ή οχι αρνητικης τριβης ειναι..........;
Και βεβαίως όχι!!!.....
Υπάρχει αρνητική τριβή;