Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υπάρχει αρνητική τριβή;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Υπάρχει αρνητική τριβή;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    22
    45
    94
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sirgus last edited by

      Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
      Τό φαινόμενο σήραγγας είναι ο λόγος πού πέρασες στίς εξετάσεις;
      Θέλεις νά πείς,ότι έψαχνες κάποια λύση σέ κάποια άσκηση,καί μεταπήδησαν τά κβάντα στόν εγκέφαλό σου,αποκαλύπτωντας τή λύση;

      Κυρίες καί κύριοι,σάς παρουσιάζω τόν πρώτο 'κβαντωμένο' φορουμά!!!

      Όχι ρε τρελαμένε!!!

      Απλά ήταν σε ένα ερώτημα, και μου ήρθε η απάντηση τελευταίο λεπτό και έτσι το πτυχίο είναι ακόμα πιο κοντά!!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • V
        vlasis_highlander last edited by

        Θα βελτιωσετε κινητηρα Otto,
        η κινητηρα προωθησης ιοντων ?

        Για να ξερω αν θα παμε τις κοντρες στο Λαινοπουλο
        ή στο πλανητη Άρη

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Ο χρήστης Vlasis_Highlander έγραψε:
          Θα βελτιωσετε κινητηρα Otto,
          η κινητηρα προωθησης ιοντων ?

          Για να ξερω αν θα παμε τις κοντρες στο Λαινοπουλο
          ή στο πλανητη Άρη

          Beam me up Scotty!!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            hunter last edited by

            Ο χρήστης Vlasis_Highlander έγραψε:
            Θα βελτιωσετε κινητηρα Otto,
            η κινητηρα προωθησης ιοντων ?

            Για να ξερω αν θα παμε τις κοντρες στο Λαινοπουλο
            ή στο πλανητη Άρη

            Ποτέ μή λές ποτέ Βλάση μου!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • P
              papazent last edited by

              Ρε δεν αφήνετε τις βελτιώσεις στους Ιάπωνες;
              Πάρτε μια επιδότηση και φτίαχτε εργοστάσιο ηλεκτρικής ενέργειας!!!:P

              Είναι το ελληνικό όνειρο πάντως: να αράζεις και να αφήνεις τους άλλους (στην περίπτωσή μας τα άτομα) να κάνουν τη δουλειά ενώ εσύ...ξεκουράζεσαι!:D:D:D
              Αλλά άντε κάντο να δουλέψει!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                filandos last edited by

                Η απάντηση στην απορια αν μπορούμε να έχουμε παραγωγη ενέργειας από το μηδέν βρίσκεται σε αυτό το σημείο:

                Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                Ο φυσικός Adam Cohen τού πανεπιστημίου Stanford καί ο φυσικοχημικός Shaul Mukamel τού πανεπιστημίου τής Καλιφόρνια στό Ερβιν δηλώνουν ότι θά μπορούσαμε νά αλλάξουμε τόν τρόπο δόνησης τών ηλεκτρονίων(μέσω φωτισμού ή θέρμανσης π.χ.)καί νά ρυθμίσουμε τίς συχνότητές τους ώστε τά μόρια νά έλκουν τό ένα το άλλο καθώς πλησιάζουν,αλλά νά απωθούνται καθώς απομακρύνονται.

                Δηλαδή φωτίζεις ή θερμαίνεις κατάλληλα τις επιφάνειες για να δημιουργηθεί αυτό το φαινόμενο του συντονισμου. Το ελλειμα ενέργειας αναπληρώνεται από τον φωτισμό ή την θερμότητα (ειναι και τα δύο μορφές ενέργειας). Η παρούσα ανακάλυψη μπορεί να έχει εφαρμογες στην μικρο-νανομηχανική και δυσκολα σε κινητηρες εσωτερικής καύσεως.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  the_dude last edited by

                  οι δεσμοι van der waals ειναι πολυ μικρης δυναμης, δεν ειναι ενδομοριακοι και η πιο κοινη εμφανιση τους υπαρχει σε πολυεστερικα υλικα π.χ PFT (η βενζινη εχει αναλογη δομη), και συγκρατει τις 'αλυσιδες' των ατομων του υλικου 'τυλιγμενες' και κοντα τη μια με την αλλη προκειμενου να παραμενει το υλικο σε στερεη η αντιστοιχως υγρη κατασταση.

                  Περιπου ετσι λειτουργει η αρχη, δε 8υμαμαι και πολυ καλα, αλλα ηταν μαθημα πρωτου ετουσ μηχανολογιας, και εχει περασει καιροσ απο τοτε, και δε τα θυμαμαι ακριβως.

                  Το σιγουρο ειναι πωσ αυτοι οι δεσμοι ειναι οι πιο αδυναμοι μετα απο ιοντικουσ κτλ, αρα το οποιο κερδος (αν γινεται να εφαρμοστει η αρχη), θα ειναι εξαιρετικα μικρο...Παρολα αυτα μονο και μονο το ενδεχομενο να ισχυει κατι τετοιο ειναι πολυ ενδιαφερων....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • P
                    papageorge last edited by

                    Η τριβή είναι ένα είδος δύναμης. Υπάρχει αρνητική δύναμη αλλά για αρνητική τριβή γενικά δεν είναι δυνατόν να υπάρξει.

                    Δές λίγο κάποια άρθρα για τριβή http://www.giatimpampa.gr/tribh/

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης papageorge έγραψε:
                      Η τριβή είναι ένα είδος δύναμης. Υπάρχει αρνητική δύναμη αλλά για αρνητική τριβή γενικά δεν είναι δυνατόν να υπάρξει.

                      Δές λίγο κάποια άρθρα για τριβή http://www.giatimpampa.gr/tribh/

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        techadmin admin last edited by

                        Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                        Youtube Video

                        http://en.wikipedia.org/wiki/Spam_(electronic)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          taurus last edited by

                          7 ολόκληρα χρόνια μετά!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Το Πασχα περασε εδω και καιρο

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              leonp last edited by

                              Ο χρήστης papageorge έγραψε:
                              Η τριβή είναι ένα είδος δύναμης. Υπάρχει αρνητική δύναμη αλλά για αρνητική τριβή γενικά δεν είναι δυνατόν να υπάρξει.

                              Δές λίγο κάποια άρθρα για τριβή http://www.giatimpampa.gr/tribh/

                              Εδώ τα λέει καλύτερα: http://repository.edulll.gr/789

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                coupeas last edited by

                                Πιστεύω μια επίσκεψη στην εταιρία βελτιώσεων http://www.autoturbo.gr/index.php?objId=Company θα λύσει απορίες ως προς την παλινδρόμιση των μορίων και την πυκνότητά τους ,στην δομή τους γενικά και τις εργασίες μεταβολής της καταστασής τους στα μεταλικά μέρη μιας Μ.Ε.Κ. Θα μάθουν πολλοί ποσο εχει προχωρησει η βελτίωση στους κινητηρες εκτος εργοστασίου με πολύ καλυτερα αποτελέσματα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  leonp last edited by

                                  Ένας βελτιωμένος κινητήρας θα σπάσει είτε τα μέταλλα επεξεργασθούν κρυογενικά ή όχι.

                                  Η κρυογενική επεξεργασία των μετάλλων δεν κάνει θαύματα, αυξάνει λίγο την αντοχή τους στη φθορά (ξοδεύοντας πολλά λεφτά κατά την κρυογενική διαδικασία).

                                  Είναι γνωστή από παλιά διαδικασία και τα περισσότερα εργοστάσια κατασκευής κινητήρων προτιμούν να χρησιμοποιούν οικονομικότερους τρόπους αύξησης της αντοχής των μετάλλων.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    coupeas last edited by

                                    Mεχρι στιγμής σε 20vt fiat coupe 380hp με την κατεργασία της κρυογενιτικής τεχνολογίας δεν έχουμε κανένα σπάσιμο μεταλικών μερών κινητήρα. Ούτε κιχ!.. .....Και ανεβαίνει σε πιέσεις και δύναμη πάνω απο 400hp ανα πάσα στιγμή.Για καλό το βλέπω εγώ μάλλον!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Και η σχεση ολων αυτων με την υπαρξη ή οχι αρνητικης τριβης ειναι..........;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        coupeas last edited by

                                        Απλά Βill έχει να κανει με την κινητικότητα των μορίων στα μεταλα κατα την τριβή τους και την παραγωγή ενεργειας .Η κρυογενική ειναι κατι σχετικά παρόμοιο αφού με την χρηση θερμικής ενεργειας αλλάζουμε την πυκνοτητα των μορίων στα μεταλα και καταφερνουμε μεγαλύτερη αντοχή στις υψηλές θερμοκρασίες που έχουμε στις επιφανειες τριβής τους.
                                        Τωρα λεπτομέρειες διάβασε στην αρχή .Εχω και εγω μιά αναφορά στην επεξεργασία αυτή ,αλλά δεν ξέρω που την έχω.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          antonis-team last edited by

                                          «Η κρυογενική επεξεργασία των μετάλλων δεν κάνει θαύματα, αυξάνει λίγο την αντοχή τους στη φθορά (ξοδεύοντας πολλά λεφτά κατά την κρυογενική διαδικασία). »


                                          Θα μπορούσα να πω ότι είναι και έτσι.
                                          Σίγουρα η εφαρμογή αυτής της τεχνικής, για την δημιουργία καβαλέτου μπιελών με θραύση, έχει προξενήσει μεγάλα προβλήματα τελικής αντοχής. Σίγουρα είναι οικονομικότερης παραγωγής, από την κατασκευή καβαλέτου με έναν κωδικό ενιαίο.
                                          Εδώ πωλείτε ολόκληρη η μπιέλα, και όχι το καβαλέτο μόνον. Φτηνή επεξεργασία για το εργοστάσιο, ακριβή αγορά για τον πελάτη.
                                          Η πήρα μου σε πόλους κινητήρες seat & vw, απέδειξε το ασύμφορο για τον πελάτη. Πρωτοκλασάτα ρεκτιφιέ, δεν αποδέχονται το ρεκτιφιέ σε αυτούς τους κορμούς. Έτσι καταφεύγουμε σε μεταχειρισμένους η σε καινούργιους. Οπωσδήποτε ανεβαίνει το κόστος.
                                          Σε ‘άτσαλο’ οδήγημα, αντί να ‘κτυπάνε’ τα μέταλλα, σπάνε οι μπιέλες στην κορυφή του κάτω κουζινέτου.
                                          Το γώνιασμα των μπιελών με ρεκτιφιέ, βγάζει αρνητικό over seize, με διαφορετικό πάχος αριστερά από δεξιά. Κατά συνέπια στο ‘σφίξιμο’ έχουμε ανομοιογένεια στην εφαρμογή νέου κουζινέτου. Έτσι δεν το αναλαμβάνουν ρεκτιφιέ με ιστορία που σέβονται το όνομα τους.
                                          Η αντοχή αυξάνετε, μα ο ‘συντονισμός’ τους είναι και ο εχθρός τους.
                                          Στα αγωνιστικά οπού το κόστος έρχεται σε δεύτερη μοίρα, αντικαθιστώ τα εν λόγο ανταλλακτικά, με προηγουμένου τύπου, οπού και πολύ εύκολα, τα ελαφρώνω, τα ζυγίζω, και υπάρχει και η εναλλαξιμότητα των μετάλλων.
                                          Φιλικά
                                          ΑΝΤΩΝΗΣ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            antonis-team last edited by

                                            Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                                            Και η σχεση ολων αυτων με την υπαρξη ή οχι αρνητικης τριβης ειναι..........;


                                            Και βεβαίως όχι!!!.....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr